Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
![]() ![]() ![]() |
Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
Ampt |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|||
ArtVandelay |
![]()
Post
#62
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
pai ala de 85 avea, ar fi culmea ca asta de 90 sa nu mai aiba
ps: e vorba de geometrie variabila a turbinei ![]() This post has been edited by ArtVandelay: 2 Jun 2011, 21:52 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
Ampt |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
O sa intreb la un dealer pe care il cunosc daca are turbina cu geometrie variabila !
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bloodem |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
QUOTE(ArtVandelay @ 2 Jun 2011, 21:51) Pai si aici parerile sunt impartite. Multi zic ca nici vorba ca ala de 85 cai sa aiba turbina cu geometrie variabila. @bobo77: Mersi de raspuns! Pai despre Laureate e vorba, cea mai scumpa versiune. Daca are filtru de polen din fabrica e perfect ! Inca ceva, masina are si comenzi pe volan (sau mai exact, sub volan) pentru casetofon. Banuiesc ca daca scot Blaupunkt-ul de pe masina si pun un CD/MP3 player Sony voi putea folosi in continuare comenzile de pe/sub volan ? This post has been edited by bloodem: 3 Jun 2011, 06:23 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#65
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
1,5 dCi 65 Cp EU3 -> TGF
1,5 dCi 70 Cp EU4 -> TGF 1,5 dCi 86 Cp EU4 -> TGF 1,5 dCi 75 Cp EU5 -> TGF 1,5 dCi 90 Cp EU5 -> TGF 1,5 dCi 110 Cp EU5 -> TGV |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
bloodem |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Mersi! Deci singurul care are TGV este Duster-ul de 110 cp.
This post has been edited by bloodem: 3 Jun 2011, 08:04 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
Ampt |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Revin cu cateva date despre consum, un comparativ intre consumul afisat de CB-ul masinii si consumul determinat prin metoda plin-plin.
Kilometri efectuati de la ultima alimentare : 766,3 Km Litri alimentati : 41,78 litri ( calculatorul afisa ca s-ar fi consumat 40,2 litri de la ultima alimenatre ) Din acestia cca. 200 de kilometri sunt efectuati intr-un regim sa zicem ExtraUrban mai exact sunt portiuni de drum pe care le-am efectuat pe niste trasee care nu implica semafoare si care presupun un mers aproape fara opriri. Restul de kilometri sunt efectuati in regim 100 % Urban, aglomeratie nivel mediu spre foarte aglomerat ! In aproximativ 70 % din distanta parcursa am folosit si aerul conditionat. Consum CB : 5,25 Litri / 100 km Consum Plin-PLin : 5,45 Litri / 100 km. Abaterea de litri alimentati vs litri consumati este de 1,58 litri la un plin de combustibil, iar abaterea consumului este de 3,81 % ( calculatorul da un consum mai mic cu 3,81 % fata de consumul real al masinii ) Este a doua oara cand fac aceste calcule si cum rezulatele sunt aproape identice ( ma refer strict la abaterea care exista intre CB si rezervor plin ) pot afirma ca sunt date care arata exact consumul real al masinii ! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bloodem |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
5,45 este un consum foarte bun in conditii de trafic foarte aglomerat. Abia astept sa vad diferentele fata de Logan-ul actual.
In legatura cu AC-ul, imi poti spune daca: 1. e zgomotos ?! 2. scoate aer suficient de rece (am vazut mai multe Logan-uri cu AC si culmea ca cele vechi dau si cel mai rece aer) 3. simti ca masina e mai lenesa / cu mult mai lenesa dupa ce il pornesti. (in mod normal nu prea ar trebui, fiind diesel) This post has been edited by bloodem: 3 Jun 2011, 08:39 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
Johnny91 |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
Iei in calcul si faptul ca distanta e cu vreo 5 % mai mica decat in realitate?
|
--------------------
-
dizl
-
|
|
Ampt |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Raspunsuri AC :
1. Inca nu este zgomotos, il astept la cotitura ! 2. Scoate suficient aer rece, mai ales in sarcina ( oricum si la relanti isi face foarte bine treaba ) La caldurile de acum, treapta a doua a ventilatorului este mai mult decat suficienta 3. Nu este deloc mai lenesa, se simte ceva in mersul motorului cand se cupleaza compresorul si intr-adevar se mareste turatia de relanti, in rest nu ai nici un fel de simptom de pierdere de putere ( practic nu se schimba nimic in comportamentul masinii ) P.S Nu uita ca 200 de km din cei 766,3 au fost facuti in conditii de mers "afara" ! Acest lucru a influentat in sens pozitiv consumul, care altfel ar fi fost cu siguranta mai mare ( probabil undeva la 5,8 - 6 litri / 100 km ) 3 Jun 2011, 10:13: QUOTE(Johnny91 @ 3 Jun 2011, 10:07) Am facut acum si calculul acesta si iese un consum de : 5,74 litri / 100 km ! This post has been edited by Ampt: 3 Jun 2011, 09:13 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bloodem |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Da, stiu, nu am uitat de cei 200 km, dar oricum este foarte bine !
Mersi pentru lamuriri ![]() Pai, stai, daca intr-adevar distanta afisata e mai mica decat in realitate, inseamna ca de fapt tu ai mers mai multi km, deci consumul a fost mai mic ! ![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
testike |
![]()
Post
#72
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Interesanta treaba cu consumul, mie imi iese la dci Euro 4 33000 km 20-25% in plus fata de cat afiseaza computerul de bord (0.7-1.2l /100km la ultimele masuratori).
Majoritatea spun ca nu au diferenta mare la consumuri, din ce am gasit pe forum 0.2-0.3l, dar pe un topic unde am intrebat asta cativa aveau valori mai mari. Am intrebat si un mecanic de la Dacia si a spus ca e normal.. |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#73
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(bloodem @ 3 Jun 2011, 08:38) simti ca masina e mai lenesa / cu mult mai lenesa dupa ce il pornesti. (in mod normal nu prea ar trebui, fiind diesel) daca la temperaturile de acum simti ca e lenesa inseamna ca la vara la 40 degC nu mai pleci cu ea de pe loc ![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
god |
![]()
Post
#74
|
![]() wizard Group: Members Posts: 328 Joined: 15 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca e sa fie mai lenesa cu aerul conditionat pornit o sa fie si cand sunt 20 grade afara si cand sunt 40, cel putin la a mea nu am vazut vreo diferenta(la comportarea masinii cu aerul pornit) intre zile mai reci si zile foarte foarte calde.
|
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci 4X4
Iunie 2010 / Prestige It's time to burn™
|
|
bloodem |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Nu cred sa aiba vreo legatura temperatura de afara. Parerea mea este ca in momentul in care cuplezi compresorul de AC, motorul este solicitat mai mult (pot sa fie si 0 grade afara)... sa ma corecteze cineva daca gresesc
![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
cristic1982 |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.341 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Un raspuns pentru initiatorul topicului: da, instabilitatile (a se traduce ca nu merge rotund), sunt o problema intalnita pe motorul EU V K9K de 70 sau 90 CP. Aceasta problema apare in general numai la rece, pana la o temperatura de 5 grade Celsius si dureaza pana la 40-50 s (cat se sta la relanti).
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#77
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(god @ 3 Jun 2011, 21:42) Daca e sa fie mai lenesa cu aerul conditionat pornit o sa fie si cand sunt 20 grade afara si cand sunt 40 QUOTE(bloodem @ 3 Jun 2011, 21:47) Nu cred sa aiba vreo legatura temperatura de afara. FALS; puterea absorbita de compresorul de AC este in functie de temperatura exterioara; |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
StefanT |
![]()
Post
#78
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Asa este, dar diferentele sunt nesemnificative. Dar absolut nesemnificative... asa ca poti considera ca nu sunt.
EDIT: Cred ca mai degraba ar conta daca dai pe maxim clima, desi si acolo sunt niste diferente care se vad doar pe calculator. Chiar e o observatie care nu isi are rostul. This post has been edited by StefanT: 4 Jun 2011, 08:38 |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#79
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(StefanT @ 4 Jun 2011, 08:37) Asa este, dar diferentele sunt nesemnificative. nesemnificativ la diesel datorita cuplului motor insa la benzinar se simte imediat ![]() <span class='edit'>4 Jun 2011, 21:54:</span> QUOTE(cristic1982 @ 3 Jun 2011, 21:51) motorul EU V K9K de 70 sau 90 CP. Aceasta problema apare in general numai la rece, pana la o temperatura de 5 grade Celsius si dureaza pana la 40-50 s (cat se sta la relanti). cred ca ai vrut sa "spui" 75CP si 90CP ![]() PS: 70CP e la versiunea EU4 ![]() problema cu mersul neregulat la pornire dimineata pentru 20-30 sec este prezenta la mai multe masini echipate cu motoare diesel.... spre exemplu Ford ![]() This post has been edited by Logan_Stepway: 5 Jun 2011, 01:17 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
Johnny91 |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
Si ford ce fel de injectie foloseste?
Nu tot delphi? |
--------------------
-
dizl
-
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#81
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
eu nu cred ca are legatura cu sist. de injectie
vad aici ca s-a schimbat raportul volumetric fata de versiunea EU4 17,6 pentru versiunile de 75CP / 90CP 15,7 pentru versiunea de 110CP QUOTE(bloodem @ 1 Jun 2011, 16:42) Poti detalia si completa ce mai aveai de spus in legatura cu motorizarea 1.5 DCi? acceseaza link-ul de mai sus si-ti vei da seama despre ce e vorba ![]() This post has been edited by Logan_Stepway: 5 Jun 2011, 13:26 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
bloodem |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Nu stiu ce ar trebui sa vad in link-ul respectiv... sunt doar datele tehnice (motorizari, consum, etc)
![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
mikey_gtx |
![]()
Post
#83
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 April 09 ![]() |
ce interesant. in specificatiile de pe site, la duster apare 15.7 la raport volumetric atat la 1.5 dci 90 cat si la 110.
la logan si sandero, in schimb apar 17.6. ![]() ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#84
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
Cred ca e o greseala cu 17 ala
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#85
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(bloodem @ 5 Jun 2011, 08:29) Nu stiu ce ar trebui sa vad in link-ul respectiv... sunt doar datele tehnice (motorizari, consum, etc) ![]() hai ca esti pe aproape, mai uita-te inca odata: [attachmentid=1627727167] [attachmentid=1627727168] QUOTE(mikey_gtx @ 5 Jun 2011, 09:19) in specificatiile de pe site, la duster apare 15.7 la raport volumetric atat la 1.5 dci 90 cat si la 110. e gresit la Duster; ala de 1,5 dCi de 90CP are tot 17,6 la la Logan/Sandero singura motorizare cu 15,7 este dCi-ul de 110CP LE: acum vad ca Stepway 1,5 dCi de 90CP EU5 cu DPF nu este disponibil pe piata din Romania; probabil ca s-au gandit ca va fi canibalizat de Duster 4x2 ce are aceeasi motorizare ![]() ![]() This post has been edited by Logan_Stepway: 5 Jun 2011, 13:42 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
bloodem |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
@Logan_Stepway: nu inteleg ce anume vrei sa imi arati. Da, stiu specificatiile masinilor, da stiu diferentele dintre motorizari, dar nu inteleg ce anume vrei tu sa demonstrezi
![]() Adica, dupa mine specificatiile sunt super OK si chiar merita motorul, dar sesizez o nuanta peiorativa la tine, ca si cum nu ti-ar placea ceva ![]() This post has been edited by bloodem: 5 Jun 2011, 13:52 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#87
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
Vrea sa-ti arate ca acelasi motor are raport de compresie diferit intre duster si logan. eu cred ca 17 e gresit, mi se pare mult pentru un motor diesel supraalimentat
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#88
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(bloodem @ 5 Jun 2011, 13:50) nu inteleg ce anume vrei sa imi arati. Da, stiu specificatiile masinilor, da stiu diferentele dintre motorizari, dar nu inteleg ce anume vrei tu sa demonstrezi ![]() ok, atunci te intreb (facand referire la cele doua "poze" de mai sus) ce diferente vezi tu intre 1,5 dCi de 75CP si 1,5 dCi de 90CP ce echipeaza versiunile Logan / Sandero? 5 Jun 2011, 22:36: QUOTE(ArtVandelay @ 5 Jun 2011, 14:32) Vrea sa-ti arate ca acelasi motor are raport de compresie diferit intre duster si logan. fals, sunt doua generatii de motoare K9K diferite; nu e acelasi motor ![]() This post has been edited by Logan_Stepway: 5 Jun 2011, 22:36 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
mikey_gtx |
![]()
Post
#89
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 April 09 ![]() |
motorul de duster nu cumva are 16V?
blocul are aceleasi dimensiuni pe interior, deci diferenta trebuie sa fie data de chiulasa, presiunea in rampa si presiunea aerului. |
--------------------
.
.
.
|
|
Johnny91 |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
Conform dacia.ro au 8 supape(daca te referi la diesel).
Ce te face sa crezi asta? |
--------------------
-
dizl
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:15 |