Bula daciotului
![]() ![]() ![]() |
Bula daciotului
nh1980ro |
![]()
Post
#3691
|
||
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
|
||
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|||
Marty |
![]()
Post
#3692
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Pai daca mi s-a spus ca ma iau de el intr-un mod naspa, atunci ii dau report la fiecare jignire care mi-o aduce, si nu mai trebuie sa ma iau de el in niciun mod.
![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#3693
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Parerea mea este ca sunteti prea rai cu einstein1984. Fiecare are stilul sau de a posta/dezbate/argumenta, forumul e placut tocmai pentru ca exista diversitate (de oameni, obiceiuri, pareri, etc).
Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
Markos |
![]()
Post
#3694
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 31 Aug 2009, 09:32) cum ai tradus cu engleza ta aia faimoasa de balta eu lam invatat, petepsitima... ![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Asi |
![]()
Post
#3695
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu tin cu einstein in mod special, dar:
numar de cilindri par =bine Cu cat mai multi cu atat mai bine Asadar dac-ar fi un mic top: L3 L4 V6 L5 V8 L6 V12 (e de discutat la v8 fata de v12, sau v6 fata de l5, dar in mare asta e) Solutia de 6 manetoane in linie (L6, sau V12) este un caz special, echilibrarea lui fiind specifica, adica exista alta solutie mai simpla si mai buna de echilibrat armonicele de ordin 1-2-3 (armonicele sunt generate de inertia maselor in miscare de translatie, astea sunt problemele), si mai trebuiesc de echilibrat masele in miscare de rotatie (care in acest caz special de 6manetoane nu mai sunt echilibrate "natural") dar care nu reprezinta problema pentru ca se pun contragreutati (oricum se puneau pentru descarcarea lagarelor palier) V12 la fel (de fapt motoarele in V cu biele alaturate, V paralel etc, se echilibreaza la fel iar modelul matetematic este identic) In rest cu cat mai multi cilindri cu atat mai bine, daca sunt si numar par de manetoane (adica L2,4,6,8,10,... si V4,8,12,16,20 etc) e bonus. Si sa fie bonusul complet motorul sa aiba mecanism normal axat. Recomand un grunwald mai degraba decat wikipedia si alte chestii de pe net, am mai mare incredere in carte. This post has been edited by Asi: 1 Sep 2009, 11:01 |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
pastrama |
![]()
Post
#3696
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
un cilidru, doi cilindri
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#3697
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#3698
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Din jurnalul posesorului de masina straina ... abc-ul aerului conditionat
QUOTE(bogdan_slz @ 7 Apr 2005, 21:33) Am ajuns cu Clio al meu la 1800 de km si deja mi-am facut niste pareri, unele bune altele mai putin bune...Am observat ca [...] treapta 1 de la AC nu prea facea fata... QUOTE(bogdan_slz @ 8 Apr 2005, 19:19) Astazi am incercat sa folosesc treapta aIIa de la AC cu temperatura lasata mai sus si merge mai bine aerul... |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
driverx |
![]()
Post
#3699
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Markos |
![]()
Post
#3700
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Bine cae vorba despre AC si nu despre CV.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#3701
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
El credea ca e in bancul cu trabantul: Si acum , si acum....a 2-a..
![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#3702
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Vă dați seama când o să descopere treapta 3... cred că deschide topic nou.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#3703
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
atunci o sa zica ca face prea frig in masina
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#3704
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
QUOTE(Victor111 @ 1 Sep 2009, 16:23) Avantaje : Protectie solara ; Protectie in cazul in care geamul se sparge [bucatile raman lipite de folie] , Protectie impotriva hotilor ; Un looking imbunatatit la masina ta , Elementele interioare din masina sunt protejate de imbatranire prematura ! Vreau si eu sa am looking-ul imbunatatit. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#3705
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#3706
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Se numeste experienta... e atunci cand iti dai seama ca nu trebuie sa fortezi inutil masina cu frane si accelerari bruste ci sa pastrezi o viteza cat mai mare la o turatie normala.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
liviu05 |
![]()
Post
#3707
|
![]() Membru din Brasov Group: Members Posts: 316 Joined: 7 May 05 From: brasov ![]() |
QUOTE(Asi @ 1 Sep 2009, 01:50) Nu tin cu einstein in mod special, dar: numar de cilindri par =bine Cu cat mai multi cu atat mai bine Asadar dac-ar fi un mic top: L3 L4 V6 L5 V8 L6 V12 (e de discutat la v8 fata de v12, sau v6 fata de l5, dar in mare asta e) Solutia de 6 manetoane in linie (L6, sau V12) este un caz special, echilibrarea lui fiind specifica, adica exista alta solutie mai simpla si mai buna de echilibrat armonicele de ordin 1-2-3 (armonicele sunt generate de inertia maselor in miscare de translatie, astea sunt problemele), si mai trebuiesc de echilibrat masele in miscare de rotatie (care in acest caz special de 6manetoane nu mai sunt echilibrate "natural") dar care nu reprezinta problema pentru ca se pun contragreutati (oricum se puneau pentru descarcarea lagarelor palier) V12 la fel (de fapt motoarele in V cu biele alaturate, V paralel etc, se echilibreaza la fel iar modelul matetematic este identic) In rest cu cat mai multi cilindri cu atat mai bine, daca sunt si numar par de manetoane (adica L2,4,6,8,10,... si V4,8,12,16,20 etc) e bonus. Si sa fie bonusul complet motorul sa aiba mecanism normal axat. Recomand un grunwald mai degraba decat wikipedia si alte chestii de pe net, am mai mare incredere in carte. Ai omis sa pui in topul tau motoarele boxer! Stiu ca ai sa-mi spui ca e caz patricular de motoare in V, dar acolo scapi de unele forte care se anuleaza reciproc si in consecinta la echilibrare nu mai trebuie sa le mai iei in considerare! Cat de cartea domnului profesor Grunwald, ai dreptate, jos palaria!!! 1 Sep 2009, 20:57: QUOTE(nh1980ro @ 31 Aug 2009, 14:18) Dupa umilele mele cunostinte, motorul rotativ si implicit inventatorul lui, nu se cheama(numeste) asa cum tu l-ai botezat! Cum facem cu mielul? Poate domnul Wankel mananca oaie si cred ca pe criza tot ce vine nu pleaca!!! This post has been edited by liviu05: 1 Sep 2009, 20:57 |
--------------------
DACIA /Citroen
1300/ Xsara
1978(1989)2003
- BV05PAI
|
|
Marty |
![]()
Post
#3708
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#3709
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
Motoarele ălea de care vorbește nh1980 sunt numai pentru iubitorii de autobuze. ”Vin” default la ăștia.
sorry This post has been edited by Lostboy: 1 Sep 2009, 21:08 |
--------------------
.
.
.
|
|
Marty |
![]()
Post
#3710
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Vezi ca nu eu am zis.
![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
liviu05 |
![]()
Post
#3711
|
![]() Membru din Brasov Group: Members Posts: 316 Joined: 7 May 05 From: brasov ![]() |
Nici macar nu am vrut sa fiu ironic!
Dar cand nu stiu ceva, ma abtin sa fac afirmatii sau incerc sa ma documentez pe subiectul cu pricina, intreb pe unde pot sa culeg informatiile de care am trebuinta ca sa pot sa port o conversatie!Sau a vrut el sa fie subtil? ca de ironie..... This post has been edited by liviu05: 1 Sep 2009, 23:04 |
--------------------
DACIA /Citroen
1300/ Xsara
1978(1989)2003
- BV05PAI
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#3712
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
corbex |
![]()
Post
#3713
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(Alydor @ 31 Aug 2009, 20:59) Ce n-are, bre, fatuca aia, de a meritat sa fie data la bula? ofticosilor ! This post has been edited by corbex: 2 Sep 2009, 12:53 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3714
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.394 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Bullix @ 31 Aug 2009, 13:52) Ce zici tu e foarte adevarat si foarte aplicabil, dar totul cu conditia remaparii cu cap. Adica nu te duci, iti faci chiptunning-ul ala de 82CP si gata, ai UCE-ul remapat. Trebuie calculat suflul prin priza aceea de aer, precum si prin turbosuflanta, dupa caz, si in functie de asta trebuie ajustati timpii de injectie. Altfel n-ai facut nimic. Pentru asta, cauta un aneometru. Similar aparatului medical folosit in spirometrie. Daca nu ma crezi, iti propun urmatorul experiment: desfa carcasa filtrului de aer, porneste motorul si lasa-l in relanti si apoi sufla cat poti de tare. Daca stai bine cu plamanii, vei opri motorul. In aceeasi maniera, tine motorul turat constant la vreo 2000 de ture si baga un jet de aer cu un compresor puternic. Acelasi efect. Tot turbo se cheama. Dar degeaba. PS: la carburatie era mult mai simplu, pentru ca benzina era trasa aproape natural, si cu o pompa de sprit putin modificata si cu reglajele de rigoare, aia era. Ca dovada ca la americani inca se poarta des carburatoarele. Culmea e ca anemometrul masoara viteze, spirometrul capacitati si debitmetrul debite. De unde tot rasar astia? This post has been edited by einstein1984: 2 Sep 2009, 14:16 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#3715
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Marty |
![]()
Post
#3716
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#3717
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Marty |
![]()
Post
#3718
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Ironice, nu ma prind... Vezi ca la coupe in 4 usi intra CLS-ul si Pissat-ul CC
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#3719
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Coupe-ul este o masina prin definitie in doua usi. Astea sunt mai mult variatiuni pe tema, adica un fel marketing. Ca asa a fost si coupe break la Saab.
Gresesc? This post has been edited by IRONICK: 2 Sep 2009, 21:29 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#3720
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
Exista si coupe in 4 usi
la fel si cabrio |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 00:18 |