DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

404 Pages « < 143 144 145 146 147 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Bula daciotului

DannyY
post 26 Dec 2009, 13:20
Post #4321


Marele plictisit


Group: Members
Posts: 1.696
Joined: 5 May 09




Da, e-Craciunul


--------------------
Opel/Honda/Opel Astra G/Civic 4D/Corsa E 2004/2015/2019 - 0T04```
Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 26 Dec 2009, 18:04
Post #4322


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




QUOTE(mostafabakry @ 25 Dec 2009, 22:59)
Bună fiecare organism,
Sunt Mostafa din Egipt, am un Logan MCV 2009, se începe la masa de prânz pe piața egipteană, în 2009, sub marca Renault, masina mea acum a ajuns la 27000 km în termen de 10 luni de la utilizarea de când am avut cumparat-o, în februarie 2009

de la o perioadă scurtă de timp am început să observe un sunet whining apare o dată ce am ajuns la viteza de 70 km \ h pe uneltele 4a apăsat piciorul de pe pedala de combustibil pentru a rula cu o viteză constantă 70 km \ h & I, de asemenea, acest lucru este repetat cu privire la uneltele 5a, atunci când mașina ajunge la 90 km \ H și repara de viteză pe acest nivel

acest sunet nu a apărea dacă am să accelereze masina continuă să accelereze

acest sunet este un mic, poate fi nu a putut fi auzit la alte persoane în mașină, dar mă face să mă mad.gif supărat, am o ureche sensibilă icon_mrgreen.gif

M-am dus la un certificat Renault centru de întreținere în orașul meu (Luxor), pe de întreținere 25000 & le-am spus despre anunțul meu, ei au luat masina pentru un test & acestea confirmă anunțul meu & recomandări lor a fost de a înlocui de ulei a cutiei de viteze ca acesta este primul pas in astfel de aceste probleme pentru a începe cu, am aprobat faptul că
, au înlocuit-o cu un total de petrol (2 litri)

Eu decid să se deplaseze cu mașina mea la Cairo, pentru o călătorie de afaceri (utilizând această distanță lungă pentru a testa masina aproximativ 1500 km)
Am decis să viziteze principalele auto Renault centru de întreținere, arată-le masina, acestea pot avea o experiență mai mult decât unul din orașul meu.
ele, de asemenea, testat masina, dar de această dată au spus că fiecare lucru este normal și nu există nici o sunete anormale în mașină

acum sunt confuz si ma simt de sunet, care ma face sa ma

ceea ce este vă sfătui

does orice unul din voi se confruntă cu această problemă sau este normal
ceea ce este recomandările dumneavoastră

speranța de a obține feedback-ul dvs.

Thanks in advance

Mostafa
*




QUOTE(Lord Hades @ 26 Dec 2009, 18:58)
salut. cred ca astepti un raspuns. din ce ai scris, tradus nu prea se intelege mare lucru. daca stii bine engleza, mai bine scrii in engleza smile.gif sa nu mai folosesti traducatorul de pe internet. ce zici?
*




cel mai inutil sfat, ever!


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 26 Dec 2009, 22:56
Post #4323


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(Titlu topic)
Diferente 1310-nova


QUOTE(stc_ctln @ 26 Dec 2009, 20:50)
Cine se pricepe sa ma lamureasca si pe mine.
Am pus motorul de nova 1.6 pe 1310...
*




QUOTE(argon @ 26 Dec 2009, 21:26)
e acelasi motor pus la 90 de grade...
*




QUOTE(stc_ctln @ 26 Dec 2009, 22:50)
Acelasi motor stiu si eu,
Interesanta treaba cu 90grade.motorul de 1.4 1310 merge la mai putin,
Am constatat ca acul de la apa sta mai sus.
*




--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 26 Dec 2009, 22:57
Post #4324


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 27 Dec 2009, 10:11
Post #4325


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alesc89
post 27 Dec 2009, 12:16
Post #4326





Group: Members
Posts: 0
Joined: 3 December 09




radmasa.gif ce intrebare intrebatoare


--------------------
dacia 1310 1997 - nt 04lex
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 27 Dec 2009, 18:28
Post #4327


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(alesc89 @ 27 Dec 2009, 12:16)
radmasa.gif  ce intrebare intrebatoare
*

Huh ? blink.gif


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 27 Dec 2009, 19:48
Post #4328


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(1.9DTI=cati cai-putere)
Aveti idee unde pot gasi formula de calcul pt trecerea de la un motor exprimat in tdi (exemplu 1.6, 1.9 , 2.0) la unul exprimat in cai-putere ? Ca eu fac rationamentele in HP (horse power), nu in dti.Am cautat pe google tool de conversie, dar nu am fost inspirat suficient.
Sper ca am fost clar ce caut. Multumesc anticipat si dati-mi link-ul, daca acesta exista deja.
PS: conversia asta ma freaca la chelie de ceva vreme, si am ajuns sa ma uit stramb la om cand vorbeste de 1.6tdi, ca nu stiu la cati cai-putere face referinta.

wacko.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 27 Dec 2009, 19:55
Post #4329


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




Da bre si linku` sa vedem si noi care-i formula!


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 27 Dec 2009, 20:01
Post #4330


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova






--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 28 Dec 2009, 00:10
Post #4331


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




QUOTE(AR-18-MOS @ 27 Dec 2009, 18:48)
QUOTE(1.9DTI=cati cai-putere)
Aveti idee unde pot gasi formula de calcul pt trecerea de la un motor exprimat in tdi (exemplu 1.6, 1.9 , 2.0) la unul exprimat in cai-putere ? Ca eu fac rationamentele in HP (horse power), nu in dti.Am cautat pe google tool de conversie, dar nu am fost inspirat suficient.
Sper ca am fost clar ce caut. Multumesc anticipat si dati-mi link-ul, daca acesta exista deja.
PS: conversia asta ma freaca la chelie de ceva vreme, si am ajuns sa ma uit stramb la om cand vorbeste de 1.6tdi, ca nu stiu la cati cai-putere face referinta.

wacko.gif
*



WARHAMERS
7th December 2008, 19:04
Octavia de 1,9 TDI are motorul si de 110cp si de 90Cp, eu personal il am pe ala de 110Cp imi place la nebunie cum trage dar am o problema ma poate ajuta cieva? Nu imi vede bujile si nu porneste ce sa ii fac?

Dupä mine si ästa merita premiu de originalitate dar dacä ne uitäm atenti are un an vechime , e un raspuns primului postat care desigur e mai vechi si ... n-am gasit pe nicäieri evidenta cä vreunul din ei ar fi proprietari de dacie , deci care-i conexiunea cu "bula daciotului" ?
Propun admin-ilor sä creeze o sectiune aparte rolleyes.gif

P.S. Am gasit altu' cu aberatii pe acelas forum - Ideea lui radicalä de a folosi toti soferii proiectoarele de ceatä Ziua în locul fazei scurte m-a läsat mascä , ästa stie de ce vorbeste dom'le radmasa.gif ( dacä are cineva cont pe forumul respectiv , îl rog sä-l informeze pe "specialistu' " cä luminile nu-s obligatorii în oras , doar în afara localitätilor ZIUA în conditii de vizibilitate normalä ).
Dar vä las pläcerea de a-i savura discursu' -

"xtremdriving
18th December 2009, 22:42
Aveti o idee fixa cu cocalarii si proiectoarele de ceata...
Daca va deranjeaza proiectoarele celor din fata inseamna ca nu stiti unde trebuie sa priviti atunci cand conduceti.
In oras s-ar face o economie mondiala imensa si de combustibil si poluarea ar fi, implicit, mult mai redusa daca oamenii ar folosi proiectoarele ZIUA in locul fazei scurte.
avem 0,2 l/100 km economisiti de fiecare masina. sa presupunem ca intr-un an o masina face in oras 3-5.000 km/an cu farurile aprinse.
avem 0,2 l x 3-5.000 x ~ minim 10.000.000 automobile

In ideea, asa cum am mai spus, farurile de ceata nu deranjeaza, cred ca legislatia ar trebui schimbata cel putin pt circulatia in oras...oricum masinile de ultima generatie au inteles ca faza scurta e prea puternica si consuma mai mult si au trecut la acela lumini de zi care sunt mai slabe decat proiectoarele, dar nu cu mult.
Tehnologia led va permite folosirea unor lumini mai putin consumatoare de energie.

Pana cand toata lumea isi va permite masini de ultima generatie mai raman proiectoarele de ceata... pentru un consum global mai mic si mai putina poluare "


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 28 Dec 2009, 21:23
Post #4332


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




pai si eu ce fac ca la mine functioneaza proiectoarele doar daca am luminile de intalnire/drum aprinse... nu e ca la altii sa ma pot rupe si eu in figuri cu pozitii+ceata+muzica sad.gif laugh.gif

"...pentru un consum global mai mic si mai putina poluare "
Peace and love for all! victorie.gif

This post has been edited by membru_DC: 28 Dec 2009, 21:24


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 29 Dec 2009, 00:15
Post #4333


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(conzerva @ 28 Dec 2009, 22:28)
Vand piese din dezmembrari, Laguna2 2001 ...placute frana fata (rulate ~6000km) - 120 ron


http://www.reno.ro/index.php?showtopic=168...dpost&p=2198202


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 29 Dec 2009, 10:58
Post #4334


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Tot din topicul cu conversia capacitatii cilindrice in cai putere:
QUOTE
iar tdi inseamna turbodiesel cu injectie
Si eu care credeam ca-i turbo-diesel cu carburator, la naiba dracu-n puii mei!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannyY
post 29 Dec 2009, 11:27
Post #4335


Marele plictisit


Group: Members
Posts: 1.696
Joined: 5 May 09




Esti rautacios...ala a incercat sa-i explice frecatului la chelie in cuvinte mai multe ca una-i capacitatea cilindrica si alta e puterea.

Pasajul complet ar fi:
"Frate, nu amesteca mere cu cartuse de imprimanta.
1.9 tdi inseamna un motor de 1,9 l - capacitate cilindrica (aproximativ, ca la BMW nici nu se mai tin de regula asta, 535 are tot motorul de 3l al lui 530 dar mult mai impins), iar tdi inseamna turbodiesel cu injectie, iarasi, denumiri comerciale, acum e regula ca fiecare constructor sa-si personalizeze denumirile pentru tipul de motor, sistem antipatinaj la pornire, antiblocaj la franare, antidraci la virare si ce mai are el pe acolo.
Cat despre putere, cilindreea de pe fundul masinii nu poate sa-ti spuna nimic, decat orientativ, daca ai cat de cat idee de de se gaseste in matzele unui motor... in rest poate fi o plaja continua de la X cai putere pana la X+50% sau chiar mai mult in cazul unor tuning-uri agresive."


Mi-as pune si eu niste antidraci la virare, dar am inteles ca nu se mai fabrica din 2006, de cand e topicul ala.


--------------------
Opel/Honda/Opel Astra G/Civic 4D/Corsa E 2004/2015/2019 - 0T04```
Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 29 Dec 2009, 11:36
Post #4336


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




TDI = Turbocharged Direct Injection



--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 29 Dec 2009, 12:08
Post #4337


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.397
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Sau Turbocharged Diesel Injection?

This post has been edited by einstein1984: 29 Dec 2009, 12:15


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 29 Dec 2009, 12:48
Post #4338


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




nu


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 29 Dec 2009, 13:44
Post #4339


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




io credeam ca inseamna Tremendous Driving Insane, da' va cred pe cuvant.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 29 Dec 2009, 13:49
Post #4340


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Tractor pe Drumuri Înfumurate.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 29 Dec 2009, 15:14
Post #4341


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.397
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(SB04AKI @ 29 Dec 2009, 00:23)
eu mi-am pus acuma 2 luni motor de 1,6 de papuc pe breaku meu si am pus carburator simplu pe ea si merge super am un relanti la vreo 300 rpm, la demaraj se simte diferenta mare si la viteza finala.

*


Si 1000 de ingineri Renault abaia au reusit sa duca ralantiul motorului de 1,2 16 V la 650 rot/min cand altii il aveau deja la 300. radmasa.gif

<span class='edit'>29 Dec 2009, 16:32:</span>
QUOTE(BZN @ 26 Dec 2009, 21:45)
Omu' a zis ca nu se mai fabrica... PH 1 e deja istorie.
Si, daca tot veni vorba... ABS-ul de pe PH2 e mult peste ce era pe PH1.
*


N-are legatura, dar ce am eu e mai misto decat ce aveti voi. Chit ca e tot BOSCH 8.1

This post has been edited by einstein1984: 29 Dec 2009, 15:34


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 29 Dec 2009, 17:27
Post #4342


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




Va hotarati? klaus spunea ca pe PH2 au schimbat ABS-ul.

QUOTE(klaus @ 20 Oct 2009, 22:52)
Legat de ABS-ul de logan, este un abs Bosch 8.0 pe ph1 si 8.1 pe ph2 (8.1 e ultima versiune de ABS de la Bosch, deci e chiar modern) de tipul cu 4 canale si 4 senzori.
*




--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 29 Dec 2009, 17:40
Post #4343


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.397
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Da, pe PH 1 era cu 3 canale si 2 senzori. Diferenta e dea dreptul minima spre inexistenta intre faza 1 si faza 2, dar cum el are faza 2, deja creste sufletul in el sa stie ca altii au masini mai slab dotate.
Eu cred insa ca 8.1 a fost si pe faza 1.

<span class='edit'>29 Dec 2009, 20:02:</span>
QUOTE(freeman30 @ 29 Dec 2009, 00:28)
Am tot cautat si pe internet dar nu am gasit,decat pentru masini straine, exista pentru seturile motor de  dacia,mai exact pentru un 1.6cc ,pistoane si segmenti la cote de reparatie in functie de alezajul cilindrului?Sau pot aleza un set de cilindrii de 1.4 pe care sa ii fac de 1.6?
*




QUOTE(Mr_Devil83 @ 29 Dec 2009, 13:36)
oare tu de ce nu citesti posturile depe aici?

Gasesti in magazine atat cilindri de 1,4 cat si de 1,6 fara nici o problema. Pistoane si segmenti la fel.
*



QUOTE(freeman30 @ 29 Dec 2009, 19:45)
da,multumesc pentru raspunsuri,m-am cam documentat aseara.Concluzia mea...ies mai ieftin cu cilindri de 1.4  folositi pe care ii iau moca si ii alezez la 1.6 si cumpar segmenti de 1.6.
*


Cilindri ca cilindri, ca sunt o teava, insa cu pistoanele cum face? Le lateste la presa?

This post has been edited by einstein1984: 30 Dec 2009, 09:24


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BeciAcustic
post 29 Dec 2009, 19:13
Post #4344


BlackLine


Group: Members
Posts: 1.574
Joined: 29 March 08
From: Constanta




PH2 are si AFU in plus!


--------------------
DACIA LOGAN 2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V - CT - numere rosii
Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 29 Dec 2009, 22:40
Post #4345


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Eu centrez, eu dau cu capu'

QUOTE(bougie @ 3 Aug 2009, 17:52)
Hi

I have a problem with my Dacia logan 08. The door at the driver's side doesnt close completely, there is always a gap between the door and the body, and it's slowly widening. Any idea what this could be?

grtz

*




QUOTE(mario1980 @ 11 Sep 2009, 10:52)
For sure the door isn't bending or deforming. Check the latch mechanism, especially the bolt on the B-pillar. It's supposed not to move from it's position, because it's nut is welded to the pillar. In your case, the welding might be broken. So you could get a torx, and reposition that bolt if needed.
*




QUOTE(bougie @ 29 Dec 2009, 22:34)
hi no worries i had exactly the same problem. on the inside of your b pillar there is a locking bolt that the door "hangs on to" this apparently comes loose easily out of the factory. Your garagist needs to realign it and use some sort of special glue i dont remember the name because simply tightening does not help it will get loose again.
*




--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 30 Dec 2009, 00:11
Post #4346


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(Alexio @ 26 Oct 2009, 20:37)
[...]Am motivul meu personal pentru care pun aceasta intrebare.
A incercat cineva cu Dacia- carburator 1310 Stock berlina tipul 1998 64 cp liniute sau chiar accelerari din mers vs alte marci?[...]
*


Asta pe langa motivul personal ...


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 30 Dec 2009, 09:23
Post #4347


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(dl_dr25 @ 29 Dec 2009, 16:22)
pt a nu deschide al topic fara sa se supere cel care il are pe acesta pun si eu o intrebare
cit poti sa ei pe un motor de 1.6 16v si cutie rulat 16mii km?
*

Am auzit ca astea e de PH2, adica are abees d-ala mult superior, deci e mai scump. Io zic ca vreo 30-40 de mii de euro e pretu' corect!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 30 Dec 2009, 09:28
Post #4348


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(BeciAcustic @ 29 Dec 2009, 19:13)
PH2 are si AFU in plus!
*



Au scos bara stabilizatoare și au lungit pedala de frână, să ai spor!


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 30 Dec 2009, 09:40
Post #4349


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Mi se pare ca la 1.6 16v cuma are BZN e prezenta si bara stabilizatoare, doar la versiunile cu motoare mai mici au scos-o.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 30 Dec 2009, 09:51
Post #4350


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 29 Dec 2009, 17:40)
Da, pe PH 1 era cu 3 canale si 2 senzori. Diferenta e dea dreptul minima spre inexistenta intre faza 1 si faza 2, dar cum el are faza 2, deja creste sufletul in el sa stie ca altii au masini mai slab dotate.

*


Bravo, esti tare daca stii ce cred eu. Chiar daca te pricepi la chestiuni tehnice, nu te califici mai departe pt multi.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
404 Pages « < 143 144 145 146 147 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th May 2025 - 06:35
Forum Renault