Bula daciotului
![]() ![]() ![]() |
Bula daciotului
DannyY |
![]()
Post
#4321
|
||
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
|
||
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|||
ArtVandelay |
![]()
Post
#4322
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(mostafabakry @ 25 Dec 2009, 22:59) Bună fiecare organism, Sunt Mostafa din Egipt, am un Logan MCV 2009, se începe la masa de prânz pe piața egipteană, în 2009, sub marca Renault, masina mea acum a ajuns la 27000 km în termen de 10 luni de la utilizarea de când am avut cumparat-o, în februarie 2009 de la o perioadă scurtă de timp am început să observe un sunet whining apare o dată ce am ajuns la viteza de 70 km \ h pe uneltele 4a apăsat piciorul de pe pedala de combustibil pentru a rula cu o viteză constantă 70 km \ h & I, de asemenea, acest lucru este repetat cu privire la uneltele 5a, atunci când mașina ajunge la 90 km \ H și repara de viteză pe acest nivel acest sunet nu a apărea dacă am să accelereze masina continuă să accelereze acest sunet este un mic, poate fi nu a putut fi auzit la alte persoane în mașină, dar mă face să mă mad.gif supărat, am o ureche sensibilă icon_mrgreen.gif M-am dus la un certificat Renault centru de întreținere în orașul meu (Luxor), pe de întreținere 25000 & le-am spus despre anunțul meu, ei au luat masina pentru un test & acestea confirmă anunțul meu & recomandări lor a fost de a înlocui de ulei a cutiei de viteze ca acesta este primul pas in astfel de aceste probleme pentru a începe cu, am aprobat faptul că , au înlocuit-o cu un total de petrol (2 litri) Eu decid să se deplaseze cu mașina mea la Cairo, pentru o călătorie de afaceri (utilizând această distanță lungă pentru a testa masina aproximativ 1500 km) Am decis să viziteze principalele auto Renault centru de întreținere, arată-le masina, acestea pot avea o experiență mai mult decât unul din orașul meu. ele, de asemenea, testat masina, dar de această dată au spus că fiecare lucru este normal și nu există nici o sunete anormale în mașină acum sunt confuz si ma simt de sunet, care ma face sa ma ceea ce este vă sfătui does orice unul din voi se confruntă cu această problemă sau este normal ceea ce este recomandările dumneavoastră speranța de a obține feedback-ul dvs. Thanks in advance Mostafa QUOTE(Lord Hades @ 26 Dec 2009, 18:58) salut. cred ca astepti un raspuns. din ce ai scris, tradus nu prea se intelege mare lucru. daca stii bine engleza, mai bine scrii in engleza ![]() cel mai inutil sfat, ever! |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#4323
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(Titlu topic) Diferente 1310-nova QUOTE(stc_ctln @ 26 Dec 2009, 20:50) QUOTE(argon @ 26 Dec 2009, 21:26) QUOTE(stc_ctln @ 26 Dec 2009, 22:50) Acelasi motor stiu si eu, Interesanta treaba cu 90grade.motorul de 1.4 1310 merge la mai putin, Am constatat ca acul de la apa sta mai sus. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#4324
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Marty |
![]()
Post
#4325
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
alesc89 |
![]()
Post
#4326
|
![]() Group: Members Posts: 0 Joined: 3 December 09 ![]() |
![]() |
--------------------
dacia
1310
1997
- nt 04lex
|
|
Marty |
![]()
Post
#4327
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#4328
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
QUOTE(1.9DTI=cati cai-putere) Aveti idee unde pot gasi formula de calcul pt trecerea de la un motor exprimat in tdi (exemplu 1.6, 1.9 , 2.0) la unul exprimat in cai-putere ? Ca eu fac rationamentele in HP (horse power), nu in dti.Am cautat pe google tool de conversie, dar nu am fost inspirat suficient. Sper ca am fost clar ce caut. Multumesc anticipat si dati-mi link-ul, daca acesta exista deja. PS: conversia asta ma freaca la chelie de ceva vreme, si am ajuns sa ma uit stramb la om cand vorbeste de 1.6tdi, ca nu stiu la cati cai-putere face referinta. ![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
pastrama |
![]()
Post
#4329
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Da bre si linku` sa vedem si noi care-i formula!
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#4330
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
mecanick_maverick |
![]() ![]()
Post
#4331
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(AR-18-MOS @ 27 Dec 2009, 18:48) QUOTE(1.9DTI=cati cai-putere) Aveti idee unde pot gasi formula de calcul pt trecerea de la un motor exprimat in tdi (exemplu 1.6, 1.9 , 2.0) la unul exprimat in cai-putere ? Ca eu fac rationamentele in HP (horse power), nu in dti.Am cautat pe google tool de conversie, dar nu am fost inspirat suficient. Sper ca am fost clar ce caut. Multumesc anticipat si dati-mi link-ul, daca acesta exista deja. PS: conversia asta ma freaca la chelie de ceva vreme, si am ajuns sa ma uit stramb la om cand vorbeste de 1.6tdi, ca nu stiu la cati cai-putere face referinta. ![]() WARHAMERS 7th December 2008, 19:04 Octavia de 1,9 TDI are motorul si de 110cp si de 90Cp, eu personal il am pe ala de 110Cp imi place la nebunie cum trage dar am o problema ma poate ajuta cieva? Nu imi vede bujile si nu porneste ce sa ii fac? Dupä mine si ästa merita premiu de originalitate dar dacä ne uitäm atenti are un an vechime , e un raspuns primului postat care desigur e mai vechi si ... n-am gasit pe nicäieri evidenta cä vreunul din ei ar fi proprietari de dacie , deci care-i conexiunea cu "bula daciotului" ? Propun admin-ilor sä creeze o sectiune aparte ![]() P.S. Am gasit altu' cu aberatii pe acelas forum - Ideea lui radicalä de a folosi toti soferii proiectoarele de ceatä Ziua în locul fazei scurte m-a läsat mascä , ästa stie de ce vorbeste dom'le ![]() Dar vä las pläcerea de a-i savura discursu' - "xtremdriving 18th December 2009, 22:42 Aveti o idee fixa cu cocalarii si proiectoarele de ceata... Daca va deranjeaza proiectoarele celor din fata inseamna ca nu stiti unde trebuie sa priviti atunci cand conduceti. In oras s-ar face o economie mondiala imensa si de combustibil si poluarea ar fi, implicit, mult mai redusa daca oamenii ar folosi proiectoarele ZIUA in locul fazei scurte. avem 0,2 l/100 km economisiti de fiecare masina. sa presupunem ca intr-un an o masina face in oras 3-5.000 km/an cu farurile aprinse. avem 0,2 l x 3-5.000 x ~ minim 10.000.000 automobile In ideea, asa cum am mai spus, farurile de ceata nu deranjeaza, cred ca legislatia ar trebui schimbata cel putin pt circulatia in oras...oricum masinile de ultima generatie au inteles ca faza scurta e prea puternica si consuma mai mult si au trecut la acela lumini de zi care sunt mai slabe decat proiectoarele, dar nu cu mult. Tehnologia led va permite folosirea unor lumini mai putin consumatoare de energie. Pana cand toata lumea isi va permite masini de ultima generatie mai raman proiectoarele de ceata... pentru un consum global mai mic si mai putina poluare " |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
membru_DC |
![]()
Post
#4332
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
pai si eu ce fac ca la mine functioneaza proiectoarele doar daca am luminile de intalnire/drum aprinse... nu e ca la altii sa ma pot rupe si eu in figuri cu pozitii+ceata+muzica
![]() ![]() "...pentru un consum global mai mic si mai putina poluare " Peace and love for all! ![]() This post has been edited by membru_DC: 28 Dec 2009, 21:24 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#4333
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(conzerva @ 28 Dec 2009, 22:28) Vand piese din dezmembrari, Laguna2 2001 ...placute frana fata (rulate ~6000km) - 120 ron http://www.reno.ro/index.php?showtopic=168...dpost&p=2198202 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Marty |
![]()
Post
#4334
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Tot din topicul cu conversia capacitatii cilindrice in cai putere:
QUOTE iar tdi inseamna turbodiesel cu injectie Si eu care credeam ca-i turbo-diesel cu carburator, la naiba dracu-n puii mei! |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
DannyY |
![]()
Post
#4335
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
Esti rautacios...ala a incercat sa-i explice frecatului la chelie in cuvinte mai multe ca una-i capacitatea cilindrica si alta e puterea.
Pasajul complet ar fi: "Frate, nu amesteca mere cu cartuse de imprimanta. 1.9 tdi inseamna un motor de 1,9 l - capacitate cilindrica (aproximativ, ca la BMW nici nu se mai tin de regula asta, 535 are tot motorul de 3l al lui 530 dar mult mai impins), iar tdi inseamna turbodiesel cu injectie, iarasi, denumiri comerciale, acum e regula ca fiecare constructor sa-si personalizeze denumirile pentru tipul de motor, sistem antipatinaj la pornire, antiblocaj la franare, antidraci la virare si ce mai are el pe acolo. Cat despre putere, cilindreea de pe fundul masinii nu poate sa-ti spuna nimic, decat orientativ, daca ai cat de cat idee de de se gaseste in matzele unui motor... in rest poate fi o plaja continua de la X cai putere pana la X+50% sau chiar mai mult in cazul unor tuning-uri agresive." Mi-as pune si eu niste antidraci la virare, dar am inteles ca nu se mai fabrica din 2006, de cand e topicul ala. |
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#4336
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
TDI = Turbocharged Direct Injection
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4337
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.397 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Sau Turbocharged Diesel Injection?
This post has been edited by einstein1984: 29 Dec 2009, 12:15 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
l@u |
![]()
Post
#4338
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
nu
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
Markos |
![]()
Post
#4339
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
io credeam ca inseamna Tremendous Driving Insane, da' va cred pe cuvant.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#4340
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Tractor pe Drumuri Înfumurate.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4341
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.397 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(SB04AKI @ 29 Dec 2009, 00:23) eu mi-am pus acuma 2 luni motor de 1,6 de papuc pe breaku meu si am pus carburator simplu pe ea si merge super am un relanti la vreo 300 rpm, la demaraj se simte diferenta mare si la viteza finala. Si 1000 de ingineri Renault abaia au reusit sa duca ralantiul motorului de 1,2 16 V la 650 rot/min cand altii il aveau deja la 300. ![]() <span class='edit'>29 Dec 2009, 16:32:</span> QUOTE(BZN @ 26 Dec 2009, 21:45) Omu' a zis ca nu se mai fabrica... PH 1 e deja istorie. Si, daca tot veni vorba... ABS-ul de pe PH2 e mult peste ce era pe PH1. N-are legatura, dar ce am eu e mai misto decat ce aveti voi. Chit ca e tot BOSCH 8.1 This post has been edited by einstein1984: 29 Dec 2009, 15:34 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#4342
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4343
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.397 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, pe PH 1 era cu 3 canale si 2 senzori. Diferenta e dea dreptul minima spre inexistenta intre faza 1 si faza 2, dar cum el are faza 2, deja creste sufletul in el sa stie ca altii au masini mai slab dotate.
Eu cred insa ca 8.1 a fost si pe faza 1. <span class='edit'>29 Dec 2009, 20:02:</span> QUOTE(freeman30 @ 29 Dec 2009, 00:28) Am tot cautat si pe internet dar nu am gasit,decat pentru masini straine, exista pentru seturile motor de dacia,mai exact pentru un 1.6cc ,pistoane si segmenti la cote de reparatie in functie de alezajul cilindrului?Sau pot aleza un set de cilindrii de 1.4 pe care sa ii fac de 1.6? QUOTE(Mr_Devil83 @ 29 Dec 2009, 13:36) oare tu de ce nu citesti posturile depe aici? Gasesti in magazine atat cilindri de 1,4 cat si de 1,6 fara nici o problema. Pistoane si segmenti la fel. QUOTE(freeman30 @ 29 Dec 2009, 19:45) da,multumesc pentru raspunsuri,m-am cam documentat aseara.Concluzia mea...ies mai ieftin cu cilindri de 1.4 folositi pe care ii iau moca si ii alezez la 1.6 si cumpar segmenti de 1.6. Cilindri ca cilindri, ca sunt o teava, insa cu pistoanele cum face? Le lateste la presa? This post has been edited by einstein1984: 30 Dec 2009, 09:24 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
BeciAcustic |
![]()
Post
#4344
|
![]() BlackLine Group: Members Posts: 1.574 Joined: 29 March 08 From: Constanta ![]() |
PH2 are si AFU in plus!
|
--------------------
DACIA
LOGAN
2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V
- CT - numere rosii Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
|
|
Manuel |
![]()
Post
#4345
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Eu centrez, eu dau cu capu'
QUOTE(bougie @ 3 Aug 2009, 17:52) Hi I have a problem with my Dacia logan 08. The door at the driver's side doesnt close completely, there is always a gap between the door and the body, and it's slowly widening. Any idea what this could be? grtz QUOTE(mario1980 @ 11 Sep 2009, 10:52) For sure the door isn't bending or deforming. Check the latch mechanism, especially the bolt on the B-pillar. It's supposed not to move from it's position, because it's nut is welded to the pillar. In your case, the welding might be broken. So you could get a torx, and reposition that bolt if needed. QUOTE(bougie @ 29 Dec 2009, 22:34) hi no worries i had exactly the same problem. on the inside of your b pillar there is a locking bolt that the door "hangs on to" this apparently comes loose easily out of the factory. Your garagist needs to realign it and use some sort of special glue i dont remember the name because simply tightening does not help it will get loose again. |
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#4346
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
Marty |
![]()
Post
#4347
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(dl_dr25 @ 29 Dec 2009, 16:22) Am auzit ca astea e de PH2, adica are abees d-ala mult superior, deci e mai scump. Io zic ca vreo 30-40 de mii de euro e pretu' corect! |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#4348
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#4349
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Mi se pare ca la 1.6 16v cuma are BZN e prezenta si bara stabilizatoare, doar la versiunile cu motoare mai mici au scos-o.
Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
BZN |
![]()
Post
#4350
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 29 Dec 2009, 17:40) Da, pe PH 1 era cu 3 canale si 2 senzori. Diferenta e dea dreptul minima spre inexistenta intre faza 1 si faza 2, dar cum el are faza 2, deja creste sufletul in el sa stie ca altii au masini mai slab dotate. Bravo, esti tare daca stii ce cred eu. Chiar daca te pricepi la chestiuni tehnice, nu te califici mai departe pt multi. |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th May 2025 - 06:35 |