Duster sau mai bine alta masina, povesti, povestiri, pareri, ganduri
![]() ![]() ![]() |
Duster sau mai bine alta masina, povesti, povestiri, pareri, ganduri
asgard1955 |
![]()
Post
#121
|
||
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|||
arson |
![]() ![]()
Post
#122
|
Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 26 October 10 ![]() |
Mai dragilor, nu ati inteles ideea: cautam o masina care sa stea binisor la capitolul fiabilitate. e posibil sa fie, cum zic unii, forumul plin de probleme tehnice si pe la skoda. insa stiu de la fabia pe care am avut-o inaintea dusterului ca in afara de 1 bec ars si 2 bobine de inductie duse in 4 ani, alte probleme nu a avut.
nu ii ridic in slavi pe cehi, dar de data asta le dau lor banii. legat de comparatia intre cele doua modele: skoda imi inspira mai multa incredere. motorul ala este destul de vechi, dar folosit de audi pe A4 pana in 2009. am facut drive test cu ea, nu mananca nori, e ok pentru masina de familie. si as dat pana la 13500 (pretul dusterului) pe skoda, dar in suma de pe bonul de comanda am tot ce imi trebuie. plus 1-2 optionale. apropo: intra in fabricatie in saptamana 20. deci la inceputul lui iunie aveti si poze cu noua achizitie. si mai e ceva: cu vouchere iese la 11000 de euro cu tva ![]() QUOTE La modelul Skoda pe care l-ai ales tu nu vad vreo deosebire fata de Logan, adica ceva in plus. Te contrazic. e o mare diferenta: de mentalitate. This post has been edited by arson: 6 Apr 2011, 20:41 |
--------------------
fost posesor dacia
duster
2010
|
|
PaulT |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(D-Ice @ 6 Apr 2011, 20:41) Octavia 1.6 102HP:acceleratie 0-100km/h: 12,3s (http://www.skoda.ro/files/docs/price/multi_pricelists/95.pdf), din punctul meu de vedere, este submotorizare. Duster: acceleratie 0-100km/h: 12.8s, e cam tot pe acolo. Asta ca sa fie ontopic. Si vmax Skoda 190km/h vs Duster 1.6 16v 165km/h 4x2 si 160km/h 4x4 cum pare? Duster ajunge la 100km/h in 12,8 s(si chiar 11,8 in cazul celui 4x2) datorita cutiei extrem de scurte... In schimb, la rularea in extraurban sta in turatii mari, de unde si consumurile demne de un 2.0 la viteze de peste 100-110km/h. De regim de autostrada nu mai vorbesc. Am condus si Duster 1.6 16v si Octavia 1 cu motorul de 1.6(masina care nu imi place in mod deosebit, iar la spatiu interior sta slab in cazul locurilor din spate) si e o diferenta serioasa de dinamica. Nu doar timpul de 0-100km/h conteaza ![]() @asgard1955 - Caroseria galvanizata este foarte importanta in general, dar in cazul unei masini cu veleitati offroad eu as considera-o obligatorie. |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
asgard1955 |
![]()
Post
#124
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH ![]() |
QUOTE(arson @ 6 Apr 2011, 20:24) apropo: intra in fabricatie in saptamana 20. deci la inceputul lui iunie aveti si poze cu noua achizitie. si mai e ceva: cu vouchere iese la 11000 de euro cu tva ![]() Asteptam. Dusterul este ceea ce este pentru ca nu are concurenta in clasa lui. Noi ca si persoane fizice trebuie sa tinem cu noi nu sa luam partea unei marci sau alteia fara a fi obiectivi. Pana la urma toti constructorii auto sunt capitalisti si e vorba de cat profit pot sa faca. @asgard1955 - Caroseria galvanizata este foarte importanta in general, dar in cazul unei masini cu veleitati offroad eu as considera-o obligatorie. Corect, as plati bani in plus pentru asta si sunt sigur ca si restul clientilor. |
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#125
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
@PaulT. Am dat exemplu acceleratiile si nu vitezele maxime pentru ca pe ulitele romanesti, nu viteza este pe primul plan ci acceleratia, adica timpul si implicit kilometri in care faci depasirile. Daca la un drum intre 2 localitati, nu prea ai ocazia sa sari legal de 100km/h, in schimb tot o sa faci 2-3 depasiri si ai sa rasufli usurat sau ai sa simti un nod in gat, in functie de cat accelereaza fierul, fie ca se cheama Skoda, Dacia, sau cum vrei tu. Ilegal, nu ai sa poti sari de 160km/h, fara sa fii in pericol sa iesi in decor, nu avem inca drumuri demne de o tara civilizata. Deci nu discutam de viteze maxime, inca. Asta inseamna submotorizare.
@arson. Da, adica low costul lor, e mai bun decat low costul nostru? Aici ai mare dreptate in privinta mentalitatii. Vorba lui nenea Caragiale: Daca Europa isi are falitii ei, noi de ce sa nu avem falitii nostri? This post has been edited by D-Ice: 6 Apr 2011, 20:58 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
klaus |
![]()
Post
#126
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
De geamurile atermice ma indoiesc din greu. Cred ca e vorba de geamuri cu tenta, in nici un caz atermic.
Intreruperea alimentarii la accident e si la dacia. Deblocarea automata a usilor la accident cred ca e si la dacia (cu siguranta poate fi activata, nu stiu daca si e) MP3 playerul e nesemnificativ, ca se pune unul bunisor cu sub 100 euro. Singurele reale sunt tabla galvanizata si discurile spate, dintre alea. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
arson |
![]()
Post
#127
|
Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 26 October 10 ![]() |
Care low-costul nostru? asta e low-cost la 15500 de euro o caroserie de sandero cu portbagaj de 400 de litri si jante pe 16? pardon. macar de le-ar face mai de doamne-ajuta...
|
--------------------
fost posesor dacia
duster
2010
|
|
klaus |
![]()
Post
#128
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Arson, de ce nu ti-ai luat o masina suv de la concurenta, nu de la dacia?
Daca spui ca dacia nu e asa ieftina, inteleg ca la concurenta era la acelasi pret... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
asgard1955 |
![]()
Post
#129
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH ![]() |
Daca ar introduce dacia tabla galvanizata in dotarea de serie ar fi un mare avantaj. Peste restul dotarilor de la concurenta se trece usor dar asta cu tabla e o chestie psihologica adanc intiparita in mintile romanilor de zeci de ani.
This post has been edited by asgard1955: 6 Apr 2011, 21:12 |
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
PaulT |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(D-Ice @ 6 Apr 2011, 21:57) @PaulT. Am dat exemplu acceleratiile si nu vitezele maxime pentru ca pe ulitele romanesti, nu viteza este pe primul plan ci acceleratia, adica timpul si implicit kilometri in care faci depasirile. Daca la un drum intre 2 localitati, nu prea ai ocazia sa sari legal de 100km/h, in schimb tot o sa faci 2-3 depasiri si ai sa rasufli usurat sau ai sa simti un nod in gat, in functie de cat accelereaza fierul, fie ca se cheama Skoda, Dacia, sau cum vrei tu. Ilegal, nu ai sa poti sari de 160km/h, fara sa fii in pericol sa iesi in decor, nu avem inca drumuri demne de o tara civilizata. Deci nu discutam de viteze maxime, inca. Asta inseamna submotorizare. @arson. Da, adica low costul lor, e mai bun decat low costul nostru? Aici ai mare dreptate in privinta mentalitatii. Vorba lui nenea Caragiale: Daca Europa isi are falitii ei, noi de ce sa nu avem falitii nostri? Bineinteles ca si repriza unei masini este extrem de importanta. Repriza intr-o anumita treapta insa este un lucru, iar timpul 0-100km/h este altceva. De asemenea este foarte important si cat poate sa mentina treapta respectiva. In cazul unei cutii foarte scurte te trezesti ca incepi depasirea cu nerv dar inainte sa o termini s-a cam terminat intervalul de ture disponibil si trebuie sa schimbi... Vmax este importanta nu prin prisma faptului ca ai rula cu 190km/h, ca nu suntem sinucigasi. Ideea este ca o masina care isi atinge limita la 190km/h (sa zicem) ruleaza mult mai lejer la o viteza de croaziera de 120-140km/h, nu este in sarcina mare la viteza respectiva, are rezerve de putere inca, are un consum mult mai decent fata de cea care atinge "pedal to the metal" 160km/h. Merge lejer in acel regim. Cea din urma, la 140km/h este chinuita, in sarcina mare, consuma mult, abia mai accelereaza, este in turatie mare(in cazul Duster) deci zgomotoasa. E spre limita posibilitatilor ei in acel regim. La asta ma refeream. This post has been edited by PaulT: 6 Apr 2011, 21:18 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
arson |
![]()
Post
#131
|
Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 26 October 10 ![]() |
corect. imi aduc aminte ca la 3000 rpm aveam putin sub 140. deci inca 1000 si iesea din curba de cuplu, adica pe la 160.
QUOTE Arson, de ce nu ti-ai luat o masina suv de la concurenta, nu de la dacia? Daca spui ca dacia nu e asa ieftina, inteleg ca la concurenta era la acelasi pret... Care concurenta? Pai mai face cineva glume din astea proaste?! |
--------------------
fost posesor dacia
duster
2010
|
|
klaus |
![]()
Post
#132
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
deci e low-cost...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#133
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
arson vezi ca Sandero are un portbagaj de 320l pe cand Duster 4x2 are 475l , o diferenta deloc de neglijat pe care se pare ca tu nu o vezi. Voi vorbiti de rezerve de putere la 120-140km/h , pai unde mergeti mai oamenilor cu viteza aia , mai sunt si familisti pe aici carora le place mersul linistit, fara adrenalina , nu le trebuie astfel de viteze pe sosele patriei , nu vor sa ajunga la stiri rasuciti dupa vre-un copac. Daca nu va place Duster nu va obliga nimeni sa va luati dar nu mai incercati sa comparati mere cu pere. Cine vreau un break mai inalt isi va lua Duster 4x2 , care vrea si ceva avantaje in off-road isi va lua Duster 4x4 cine nu isi va lua orice masina vrea , probabil ca nu Duster.
|
--------------------
-
-
-
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#134
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Chestia cu galvanizarea tablei este intr-adevar insurubata in mintea romanului. Probabil ca si din cauza faptului ca tabla galvanizata ocupa un loc aparte in traditie, de cand cu aparitia acoperisului acoperit cu tabla zincata
![]() @PaulT. Depasirile facute in mod normal, nu duc la viteze mai mari de 120-140km/h, deci poti incepe depasirea la 2500rpm si termina la 4000-4500rpm, motorul permite asta. O cutie lunga te obliga sa retrogradezi, iar la sfarsitul depasirii te trezesti ca da motorul in nas (intra in limitare), asa ca tot o sa schimbi vrand-nevrand. Cat despre sarcina mare, cutia scurta te ajuta, de aia e construita asa, nimeni nu-si bate cuie in bocanci, doar ca sa dea satisfactie concurentei. Consumul e intr-adevar crescut, dar vorbim de SUV si de Cx-ul aferent, nu il comparam cu berlinele. Totusi consumul lui Duster este decent, motorul ala nu pare chinuit deloc. Sa amintim ca ARO 10 cu motorasul ala de 54HP zburda voios si nu parea chinuit, nu atingea el mai mult de 110km/h, dar urca frumos spre 80km/h. De ce? Cutia scurta era bine etajata si folosea motorul la capacitatea maxima. |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
arson |
![]()
Post
#135
|
Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 26 October 10 ![]() |
@klaus - compari dusterul cu alte suvuri si spui ca e ieftin.
ok. insa numeste tu un suv de la alta marca facut din bucati de pe la alte modele, asa cum e dusterul, si atunci mai stam de vorba... |
--------------------
fost posesor dacia
duster
2010
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#136
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
In cadrul globalizarii, TOATE marcile de automobile au piese in comun in cadrul aceluiasi concern. Tu crezi ca VAG produce cutii de viteze separate pentru SKODA, VW, Audi, Seat? Uita-te pe blocul motor, ai sa vezi marcate siglele celor patru marci, matrita este comuna. La fel pe celelalte componente, nu mai vorbesc de partea electrica. Acolo fiecare componenta are TOATE cele 4 marci. Este mult mai eficient sa produci putine componente in masa, decat sa investesti in x-shpe mii de mijloace de productie specifica fiecarei marci.
Mai mult, marile concerne isi imprumuta componente intre ele. JEEP are motor Diesel Mercedes, inainte avea Fiat. Opel foloseste motoare Fiat (CDTI). Ssang Yong avea motor si transmisie Mercedes. Si lista e lunga. Nu am auzit insa pe nimeni sa se planga ca masina lui "e din bucati". Conteaza armonizarea "bucatilor" intre ele. This post has been edited by D-Ice: 6 Apr 2011, 22:56 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
klaus |
![]()
Post
#137
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(arson @ 6 Apr 2011, 22:47) Pai daca o sa-l compari cu bicicleta Tofan, normal ca o sa-ti iasa scump si o sa zici ca nu-i low-cost. Eu ti-am mai zis, tu ti-ai luat Duster habar neavand ce vrei. Tu vroiai un LCD de 32' Samsung cu unghiuri mari, cu luminozitate, cu contrast mare, dar ai gasit in magazin un LCD Maxwell de 40' (mai mare) la acelasi pret si ai zis ca faci afacerea vietii tale. Ai ajuns acasa si ai observat ca sta stramb pe perete, ca nu incape, ca unghiurile nu-s la fel de bune ca la samsung, ca nici la contrast nu sta excelent, dar era mare, fratele meu... Siacum vii si spui ca maxell-ul ala e scump, ca are acelasi pret cu un samsung care are o diagonala cu 25% MAI MICA. Si cand ti-arat ca fata de unul de 40' e cu cel putin 25% mai mic pretul (din aceeasi clasa), o dai la intors. Parerea mea este ca tu nu ai o problema cu dusterul, ai o problema cu tine, ca nu ai fost in stare sa-ti dai seama de ce ai nevoie cu adevarat. PS: ce face renaultul cu dacia este deosebit la nivelul pietei. Toti ceilalti producatori(mai putin aia premium) analizeaza serios ceea ce face renaultul si deja se cunoaste, inclusiv la "fabulosii" de le VW sau toyota. Este foarte greu sa faci o masina ok cu costuri mici. O masina buna cu costuri mari poate sa faca si un cimpanzeu. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
danielst |
![]()
Post
#138
|
Dl Group: Members Posts: 165 Joined: 26 August 05 ![]() |
@PaulT ce spune @D-Ice referitor la accelerati vs. viteza finala e foarte adevarat si testat de mine in cei 20 k km facuti. Drumul Cluj-Deva pe care-l fac frecvent il fac cu Duster-ul relax in 2 ore, iar cu Logan-ul in 2,5 ore, si asta nu datorita vitezelor de varf mai mari (am 'gps'-ul in spate si bebe) ci datorita usurintei cu care fac depasirile. Maisna asta(dci 110 4x4) ajunge extrem de usor la 160 km/h ceea ce pentru mine e suficient iar in depasiri iti confera incredere (rezerva) in orice treapta (in general pe drumul specificat mai sus folosesc doar 5 si 6). Parerea mea de utilizator/posesor e ca Dacia n-a gresit cu etajarea cutiei, desi in teorie alte rapoarte la cutie ar fi 'aratat' mai bine.
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4 MPI/ Duster Laureate 1.5DCI 4x4
2005/2010
- HDxxYYY
|
|
arson |
![]()
Post
#139
|
Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 26 October 10 ![]() |
QUOTE Tu vroiai un LCD de 32' Samsung cu unghiuri mari, cu luminozitate, cu contrast mare, dar ai gasit in magazin un LCD Maxwell de 40' (mai mare) la acelasi pret si ai zis ca faci afacerea vietii tale. chiar am samsung ( 2 bucati - 32 si 26 inch) si sunt multumit de ele. asamblate in slovacia. ce am invatat din lectia duster: probabil ca daca erau asamblate in romania aveau purici si bazaiau dupa 1 saptamana. QUOTE Eu ti-am mai zis, tu ti-ai luat Duster habar neavand ce vrei. pricepi greu... am nevoie de o masina de familie fiabila si care sa ne ofere siguranta. alesesem 4x2 pentru ca urma sa o folosesc in concedii, iar diesel pentru ca aveam banii necesari. insa: cu fiabilitatea m-am lamurit dupa 700km parcursi, iar cu siguranta m-au lamurit testele ENCAP. mai clar nu pot sa fiu... |
--------------------
fost posesor dacia
duster
2010
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#140
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Fiabilitatea unei masini nu sta intr-un defect al comenzilor aerotermei iar in ce priveste siguranta noua ta achizitie are doar 4 stele pe vechile norme(echivalent cu 3 stele pe noile norme) si nu ti-as dori (de fapt nu doresc nimanui) sa testezi siguranta mult laudatei octavia cu un Duster. Aceleasi vorbe aruncate in vant (ca si in cazul portbagajului de Sandero) doar poate pari si tu interesant dar nu faci decat sa fii penibil.
|
--------------------
-
-
-
|
|
arson |
![]()
Post
#141
|
Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 26 October 10 ![]() |
Eu vorbesc in calitate de fost posesor, tu de bagator de seama. o masina fiabila este una pe care nu pui cheia macar in 50000km in afara de servisari uzuale.
deci o componenta defecta face ca o masina noua sa poata fi considerata oarecum fiabila? relativ fiabila? cu 5% mai putin fiabila decat altele? aici nu e loc de nuante. ori este, ori iti vezi de treaba. |
--------------------
fost posesor dacia
duster
2010
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#142
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
A, am uitat, tu esti singurul posesor de Duster si dupa enormitatea de km efectuati cu Duster ne povestesti tu despre fiabilitatea agregatului. Pentru cultura ta generala am facut mai mult de 700km cu un Duster asa ca tu , ca fost posesor nu prea ai ce spune despre fiabilitatea lui , poate colegii care au trecut de una sau mai multe revizii pot spune ceva despre fiabilitate. Deci mai bine iti vezi tu de treaba ta.
|
--------------------
-
-
-
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#143
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Uite bre unde era nea Jiji: Eu daca dau banul, pac-pac, sa mearga brici bre, ca altfel nu discut, pac-pac. Auzi? Daca nu merge brici, pac-pac, inseamna ca nu e de calitate, ma intelegi, pac-pac?
![]() Ala de i-a luat foc Ferrari pe autostrada, trebuia sa intre peste ei cu mitraliera, nu? Ca daca facem atata caz pentru o piesa de doi lei, atunci ala trebuia sa dea lovitura de stat in Italia. |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
arson |
![]()
Post
#144
|
Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 26 October 10 ![]() |
de fapt am vandut-o la 1200 km
![]() pana nu ti se intampla nu stii cum e. o iei mirosind frumos a plastic de duzina, inca nu scartzaie nimic in ea, lumea se uita lung pe strada dupa tine, e ceva... si dintr-o data fleosc. minunea de la dacia tinu 3 saptamani. Pac-pac. This post has been edited by arson: 7 Apr 2011, 22:48 |
--------------------
fost posesor dacia
duster
2010
|
|
aphophis |
![]()
Post
#145
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
si asta inseamna ca dacia e de rahat? Pornind de la un singur caz, crezi ca poti generaliza? Indiferent de masina?
![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#146
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
@arson. E-te ca si Renaultul din semnatura a schimbat in garantie una bucata pompa de apa, una bucata caseta de directie, si acum 2 luni alta bucata caseta de directie. Avantajul primelor doua schimbari a fost ca s-a schimbat si kitul de distributie si cel de accesorii, moaca. Ma vezi pe mine disperat, sau ca urlu ca Renault face masini proaste, sau ca, vai, ce teapa am luat? Asta e, de aia se cheama garantie, pac-pac, ma intelegi?
![]() Klaus are dreptate, din dorinta de a face afacerea secolului, ai luat o masina pe care nu o voiai, si cand ti-ai dat seama de greseala, ai dat vina pe gainatul de pe parbriz. Afla ca de mii de ani barbatul cauta doua lucruri, masina perfecta si femeia perfecta. Nici una din ele nu a intrat in fabricatie inca. ![]() Presupun ca tu, la Skoda, o sa renunti la garantie, ca doar masina e construita de grupul VAG, nu? This post has been edited by D-Ice: 8 Apr 2011, 10:22 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
dussster |
![]()
Post
#147
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 8 April 11 ![]() |
ARSon considera ca s-a ARS cu DUSTER , dar sa vedeti cum va fi cand se va " arde " cu " superioara si fiabila " marca skoda ... da ... da...
|
--------------------
ren
ren
2012 SENSEI
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
de ce nu s-o fi dus la mercedes ca am inteles ca noile ml-uri sunt un pic mai scumpe ca duster...
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
dizzy |
![]()
Post
#149
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.067 Joined: 11 February 04 ![]() |
QUOTE(klaus @ 6 Apr 2011, 21:00) De geamurile atermice ma indoiesc din greu. Cred ca e vorba de geamuri cu tenta, in nici un caz atermic. Intreruperea alimentarii la accident e si la dacia. Deblocarea automata a usilor la accident cred ca e si la dacia (cu siguranta poate fi activata, nu stiu daca si e) MP3 playerul e nesemnificativ, ca se pune unul bunisor cu sub 100 euro. Singurele reale sunt tabla galvanizata si discurile spate, dintre alea. Sunt complet de acord cu klaus. Geamurile sunt usor verzui, nu-s cu nimic mai smechere decat la Logan. MP3-ul e destul de naspa si ala 2DIN, macar pe asta il poti schimba rapid cu ceva din zilele noastre si mai incape si statia CB. Tabla e de calitate net superioara fata de Dacia. Despre normele NCAP am o solutie foarte buna: Nu o pocni. Mai e un avantaj, Skoda e mult mai confortabila la drum lung. This post has been edited by dizzy: 8 Apr 2011, 13:58 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
dussster |
![]()
Post
#150
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 8 April 11 ![]() |
ok , s-a inteles , datorita acestor avantaje : discuri spate si tabla galvanizata , toti isi vor vinde Dusterele si vor sta la coada la skoda ( se vor inghesui ca la supermarketuri la promotii ) .
|
--------------------
ren
ren
2012 SENSEI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 06:55 |