Miron Cozma eliberat
![]() ![]() ![]() |
Miron Cozma eliberat
anpop |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Sef de pisica! Group: Members Posts: 422 Joined: 28 May 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Logan
Preference 1,4
- b-xx-xxx Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
|
|||
ashu |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- - Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
Amatorul |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 12 June 05 From: Petrila/hd ![]() |
Eu sint miner, tatal meu afost minersi sint citeva lucruri pe care as dori sa vi le spun.
1.Nu prea mai exista mineri cu doua clase ca trenul;majoritatea au cel putin 10 c lase +o scoala profesionala,iar alti liceul cum am eu. 2.Intradevar ostatic a fost luat Verdet dar pina a venit Ceausescu ,si dupa aceea a mers pina la gura minei si atita. 3.Faptul ca Miron a stat la inchisoare,nu inseamna ca el si noi avem vina cea mai mare.Ce ziceti de guvernanti?Ei nu au nici o vina?De Iliescu stie toata lumea dar de Berceanu nu zice nimeni nimic,nu conteaza ca nici nu a vrut macar sa stea de vorba cu lideri nostri,dar cind a fost vorba de alegeri au stiut sa vina in vale si sa promita marea si sarea ![]() 4.Da avem salari mari in comparatie cu alte categori sociale,dar totodata mici in comparatie cu munca pe care o facem.Ati putea spune ca de ce nu lucram in alta parte,iar eu va raspund ca nu avem unde.La noi ori lucri la mina(nici aici nu se mai fac angajari) oridevi "magnet"adica cauti fier vechi ca sa poti duce o bucata de piine acasa la familie. 5.Spuneti ca mineritul din Romania este ineficient darnu sau mai bagat nici un ban in modernizare de mai bine de 20 ani.Si daca ar fi sa ne luam dupa calculele lor de ce nu ne lasa sa vindem carbunele la pretul lui real?Aveti idee cit costa o tona de corbune adusa de afara ?Va spun eu e mult mai sumpa in comparatie cu tona de carbune pe care o dam noi si de mai proasta calitate.Ginditiva cit va deveni tona de carbune in momentul in care nu va mai exista minerit in tara. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|
anpop |
![]()
Post
#64
|
![]() Sef de pisica! Group: Members Posts: 422 Joined: 28 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Amatorul @ 20 Jun 2005, 21:10) Eu sint miner, tatal meu afost minersi sint citeva lucruri pe care as dori sa vi le spun. 1.Nu prea mai exista mineri cu doua clase ca trenul;majoritatea au cel putin 10 c lase +o scoala profesionala,iar alti liceul cum am eu. 2.Intradevar ostatic a fost luat Verdet dar pina a venit Ceausescu ,si dupa aceea a mers pina la gura minei si atita. 3.Faptul ca Miron a stat la inchisoare,nu inseamna ca el si noi avem vina cea mai mare.Ce ziceti de guvernanti?Ei nu au nici o vina?De Iliescu stie toata lumea dar de Berceanu nu zice nimeni nimic,nu conteaza ca nici nu a vrut macar sa stea de vorba cu lideri nostri,dar cind a fost vorba de alegeri au stiut sa vina in vale si sa promita marea si sarea ![]() 4.Da avem salari mari in comparatie cu alte categori sociale,dar totodata mici in comparatie cu munca pe care o facem.Ati putea spune ca de ce nu lucram in alta parte,iar eu va raspund ca nu avem unde.La noi ori lucri la mina(nici aici nu se mai fac angajari) oridevi "magnet"adica cauti fier vechi ca sa poti duce o bucata de piine acasa la familie. 5.Spuneti ca mineritul din Romania este ineficient darnu sau mai bagat nici un ban in modernizare de mai bine de 20 ani.Si daca ar fi sa ne luam dupa calculele lor de ce nu ne lasa sa vindem carbunele la pretul lui real?Aveti idee cit costa o tona de corbune adusa de afara ?Va spun eu e mult mai sumpa in comparatie cu tona de carbune pe care o dam noi si de mai proasta calitate.Ginditiva cit va deveni tona de carbune in momentul in care nu va mai exista minerit in tara. Eu gandesc in felul urmator: Aveti salarii mult prea mari pt ceea ce produceti, faptul ca lucrati in conditii de munca execrabile e altceva, dar nu-mi convine ca ,contribuabil sa bag bani intr-o afacere neprofitabila! (chestia cu modernizarea iese din discutie....) Doi la mana (nu stiu in ce tip de exploatare lucrezi..suprafata, galerii?) dar banuiesc ca ai idee de un tarnacop, un pickhammer, o tampela, o banda transportoare.... Te intreb sincer: ai fi dispus sa lucrezi pe un salariu mult mai mic, in niste conditii normale de munca? de ex. in drumuri? |
--------------------
Logan
Preference 1,4
- b-xx-xxx Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#65
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Off-topic:
Anpop, asta-i topic despre Cozma, nu despre mineri. Dar am sa-ti raspund in citeva rinduri eu, care vreau adevarul despre mineriade: N-as zice ca ar fi o afacere nerentabila, atit timp cit Romania importa carbune si atit timp cit ponderea cea mai mare de producere a energiei electrice este prin termocentrale. Depinde cine zice ca nu-i rentabila, de ce zice, care-s interesele, etc. Aaaa, ca produce pierderi, pai e alta treaba. Costurile mari nu sunt date numai de salariile minerilor. Sa fim seriosi, asta era argument sa-i dea afara, ca si cel al nerentabilitatii. Atit. Au dat afara 70.000-100.000, nu s-a investit nimic, ca sa creasca productivitatea si atunci.....iar spun guvernantii, aaa, mineritul e gaura neagra, nu ne mai trebuie etc. OK. Sa le inchida pe toate, din partea...dar.. sa ofere alternative si sa nu mai importe. Au salarii mari? Asa o fi, nu stiu, dar ce treaba are minerul cu profitabilitatea sau neprofitabilitatea. Nici una, el se duce acolo in intuneric, da la tirnacop, trage praf in piept...isi face treaba. Deci trebuie platit. Iar tu ca contribuabil ai bagat bani si in Faur si in Roman si in Republica si in RAFO etc. Peste tot in Romania ultimilor 15 ani s-a pus problema, ca personalul e o povara, creste costurile, etc. Pai pana mea, societati care aveau 5000 de oameni in 90, acum au 80-100 si merg la fel prost si vor merge bine cind nu vor mai avea nici unul. De ce? Pentru ca indiferent ca era de stat sau privata, nu s-a investit un leu. Doar s-a dat afara. Atit. Si atunci, daca nu bagi de unde sa cistigi. Cit priveste intrebarea ta, cu drumurile, pai nu sunt atitia drumari care taie frunza la ciini? Aaa, daca aveam in constructie 5 autostrazi mai ziceam, dar am inceput una in 90 si o terminam in 2006. 200 km, de intrat in cartea recordurilor. Si nu stiu daca datul la tirnacop, pickhammer este conditie normala. |
--------------------
x
x
- x
|
|
anpop |
![]()
Post
#66
|
![]() Sef de pisica! Group: Members Posts: 422 Joined: 28 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bomicabomic @ 25 Jun 2005, 21:41) Off-topic: Anpop, asta-i topic despre Cozma, nu despre mineri. Dar am sa-ti raspund in citeva rinduri eu, care vreau adevarul despre mineriade: N-as zice ca ar fi o afacere nerentabila, atit timp cit Romania importa carbune si atit timp cit ponderea cea mai mare de producere a energiei electrice este prin termocentrale. Depinde cine zice ca nu-i rentabila, de ce zice, care-s interesele, etc. Aaaa, ca produce pierderi, pai e alta treaba. Costurile mari nu sunt date numai de salariile minerilor. Sa fim seriosi, asta era argument sa-i dea afara, ca si cel al nerentabilitatii. Atit. Au dat afara 70.000-100.000, nu s-a investit nimic, ca sa creasca productivitatea si atunci.....iar spun guvernantii, aaa, mineritul e gaura neagra, nu ne mai trebuie etc. OK. Sa le inchida pe toate, din partea...dar.. sa ofere alternative si sa nu mai importe. Au salarii mari? Asa o fi, nu stiu, dar ce treaba are minerul cu profitabilitatea sau neprofitabilitatea. Nici una, el se duce acolo in intuneric, da la tirnacop, trage praf in piept...isi face treaba. Deci trebuie platit. Iar tu ca contribuabil ai bagat bani si in Faur si in Roman si in Republica si in RAFO etc. Peste tot in Romania ultimilor 15 ani s-a pus problema, ca personalul e o povara, creste costurile, etc. Pai pana mea, societati care aveau 5000 de oameni in 90, acum au 80-100 si merg la fel prost si vor merge bine cind nu vor mai avea nici unul. De ce? Pentru ca indiferent ca era de stat sau privata, nu s-a investit un leu. Doar s-a dat afara. Atit. Si atunci, daca nu bagi de unde sa cistigi. Cit priveste intrebarea ta, cu drumurile, pai nu sunt atitia drumari care taie frunza la ciini? Aaa, daca aveam in constructie 5 autostrazi mai ziceam, dar am inceput una in 90 si o terminam in 2006. 200 km, de intrat in cartea recordurilor. Si nu stiu daca datul la tirnacop, pickhammer este conditie normala. In cea mai mare parte, ai dreptate...e putin in afara topicului Dar vreau sa lamurim niste lucruri: nu confunda o termocentrala cu consumul de carbune!!!! Contributia energetica a carbunelui extras din romania este de cca. 5%...daca tie ti se pare mare... Anul acesta, ploios de felul lui, permite o uzinare a apei de nu-i pot face fata hidrocentralele ![]() Mie personal imi pare rau pentru mineri, si ma gandesc doar cum ar putea sa-si gaseasca o alta meserie, avand in vedere ca numai ieri s-au anuntat 7000 de disponibilizari ![]() De autostrazi...avem 2 in constructie...numai ca sunt finantari diferite..la prima Buc-Cta am facut-o in mare parte din banii nostrii, care au venit cu taraita si de aia dureaza...si in curand urmeaza a treia..dar pe langa ele sunt multe drumuri care au nevoie de intretinere, fara de care se duc dracu'...si aici e lipsa de oameni...salariu-i mic, dar cat sa cureti o rigola sa desfunzi un podet... Iar despre rentabilitate...as baga bani in combinatul de aluminiu de la slatina, care merge pe carbune...din import! al nostru nu face fata calitativ.. |
--------------------
Logan
Preference 1,4
- b-xx-xxx Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#67
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Anul asta ploios nu e tot timpul,aminteste-ti ultimii 7 ani. Cit priveste contributia carbunelui in termocentrale, hmmm....am o banuiala ca este mult, mult mai mare.
Adu-ti aminte ca acum un an s-a dublat extractia de carbune, tocmai pentru ca barajele nu aveau apa. Hai sa nu vorbim din ce auzim de la guvernanti sau FMI. M-am saturat. Avem 2 autostrazi in constructie, dar nici la astea nu prea sunt bani sau sunt in stand-by din diverse motive. Aia care sunt angajati pentru Bechtel se pling ca nu si-au luat banii. E usor sa spui ii angajam la drumuri, da oare avem bani sa-i platim? Aaa? Nu prea cred. Oamenilor astia trebuie sa le oferi alternative viabile, nu sa-i plimbi de colo-colo. Crezi ca drumurile din Ro, arata cum arata din cauza lipsei de muncitori. Sa fim seriosi. La Slatina? Sa investeasca rusii, ce treaba avem noi sau statul. L-au cumparat mai pe sestache, sa bage banul. Oare importul de carbune de acolo, nu are oarece legaturi cu rusii? This post has been edited by bomicabomic: 26 Jun 2005, 11:52 |
--------------------
x
x
- x
|
|
anpop |
![]()
Post
#68
|
![]() Sef de pisica! Group: Members Posts: 422 Joined: 28 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bomicabomic @ 26 Jun 2005, 11:49) Anul asta ploios nu e tot timpul,aminteste-ti ultimii 7 ani. Cit priveste contributia carbunelui in termocentrale, hmmm....am o banuiala ca este mult, mult mai mare. Adu-ti aminte ca acum un an s-a dublat extractia de carbune, tocmai pentru ca barajele nu aveau apa. Hai sa nu vorbim din ce auzim de la guvernanti sau FMI. M-am saturat. Avem 2 autostrazi in constructie, dar nici la astea nu prea sunt bani sau sunt in stand-by din diverse motive. Aia care sunt angajati pentru Bechtel se pling ca nu si-au luat banii. E usor sa spui ii angajam la drumuri, da oare avem bani sa-i platim? Aaa? Nu prea cred. Oamenilor astia trebuie sa le oferi alternative viabile, nu sa-i plimbi de colo-colo. Crezi ca drumurile din Ro, arata cum arata din cauza lipsei de muncitori. Sa fim seriosi. La Slatina? Sa investeasca rusii, ce treaba avem noi sau statul. L-au cumparat mai pe sestache, sa bage banul. Oare importul de carbune de acolo, nu are oarece legaturi cu rusii? Sincer treaba cu slatina si cu rusii nu o cunosc in detaliu...stiu doar ca merge bine.. partea cu bechtel o stiu extrem de bine... alternative viabile?! du-te in valea jiului si vezi! uita-te la oamenii care stau pe bara, uita-te la "magneti"....si bea si tu o bere cu ei...au multe de spus.... au copii, familii la limita subzitentei si carora din pacate nimeni nu le da o alternativa ![]() iar pe partea de drumuri: la ora actuala nu sunt alocate fonduri pt intretinere (sunt putini muncitori care stau!!!)...., dar cred ca ar putea fi creat un program alternativ din finantari diferite ca sa le dea si lor ceva de munca...ma refer la mineri.. |
--------------------
Logan
Preference 1,4
- b-xx-xxx Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
|
|
Codrin |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
e mai greu de dat o alternativa in valea jiului dupa atatia ani in care a insemnat doar minerit. in 15 ani in afara de disponibilizari masive si statut de 'zona defavorizata' care a fost exploatat numai pentru tepe bani nu prea au intrat acolo.
de oriunde ar veni finantarile, ce ar putea sa munceasca atatea mii de oameni in vale?? |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
anpop |
![]()
Post
#70
|
![]() Sef de pisica! Group: Members Posts: 422 Joined: 28 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(KarM'ac @ 26 Jun 2005, 14:43) e mai greu de dat o alternativa in valea jiului dupa atatia ani in care a insemnat doar minerit. in 15 ani in afara de disponibilizari masive si statut de 'zona defavorizata' care a fost exploatat numai pentru tepe bani nu prea au intrat acolo. de oriunde ar veni finantarile, ce ar putea sa munceasca atatea mii de oameni in vale?? bani au intrat acolo, dar au fost cheltuiti aiurea din pacate, "zona defavorizata" le-a permis unora cu ceva monezi prin buzunare sa ajunga miliardari, iar minerul....face ce stie sa faca....nu prea vad o "tricodava" in valea jiului....dar sunt solutii studiate de mai multi ani de cat avem noi, pt ei..ramane de vazut si cine le va aplica.... |
--------------------
Logan
Preference 1,4
- b-xx-xxx Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
|
|
crintea1949 |
![]()
Post
#71
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 24 April 05 ![]() |
Ati retinut conflictul de interese pe tema subventiilor agricole acordate producatorilor autohtoni francezi, italieni, englezii sunt impotriva acestor subventii.
Daca va aducceti aminte, industria aluminiului era mancatoare de energie, energofaga, falimentara, iar dupa privatizare este rentabila pentru unii nu pentru noi. In toata lumea se acorda subventii in toate sectoarele, numai la noi nu ne lasa bau bau, FMI ul ca e laie cai balaieca mai trebuie sa disponibilizam ceva muncitori. Da produsele din import, astea agricole sunt ieftine pentru ca statul Francez subventioneaza cu 40 % pe taranii francezi, iar englezii sunt contra. situatie cunoscuta public din discutiile pentru presedentia din UE. In seara aceasta dl ministru de finante explica, ca datorita cresterilor salariale se impune cresterea importurilor, a preturilor dar nici o verbulita despre o eventuala crestere a productiei interne, nu mai avem ingineri, economisti, muncitori decat capsunari si comerciati ai produselor din import. Oare asa de impotenti profesional suntem ca nu putem face nimic, unde sunt produsele pe care le exporta romania inainte de 89 si de care eram privati ( detergenti, masini de spalat, tv, un coleg cu banii jos asteapta de una luna sai vina loganul, masina produsa in romania, ca solenza a fost scoasa din productie, daewoo este in cofa halal. Un amic a dorit un aro, ca locuieste in zona montana si a fost imposibil, uzina este pe butuci, privatizata cu tot tacamul .Or mai fi locuri pentru imigrare in Cuba sau Koreea. Cu salutari, drum drept pe soselel patriei. Apropo de constructia autostrazii soarelui, licitatia initiala a fost castigata cu tam tam de o firma italiana, care doar a facut organizarea de santier a papat banii si Ciao amicii ! |
--------------------
dacia
solenza
- B33HRZ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 12:01 |