DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cutia de viteze, ...si cele ale ei

payty
post 8 Apr 2011, 15:01
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




eu din cate stiu cele doua sunt pereche, deci nu cred ca poti schimba doar unul din ele.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicipaian
post 8 Apr 2011, 18:57
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 304
Joined: 9 January 09
From: Tg. Mures




ma gandeam sa schim pinionul de atc impreuna cu coroana de la cutia de 4, dar chiar nu se poate. Pinionul de atac e impreuna cu axul, iar acesta din urma la cutia de 4 e mai scurt decat la cel de 5.
Oare care ar fi riscurile daca as schimba numai diferentialul? Am unul in care nu joaca pinioanele in carcasa diferentialului. La un montaj provizoriu am observat ca jocul grupului, ar fi foarte mic.

This post has been edited by cristicipaian: 8 Apr 2011, 19:03


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - MS 04 NWC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 8 Apr 2011, 20:17
Post #33


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




cristicipaian coroana diferentialului si pinionu de atac sunt ,,rodate,,impreuna tocmai sa nu se auda zgomotul facut la turatii mari,uitete bine pe ele si o sa vezi niste numere care sunt la fel si pe coroana diferentialului si pe pinionu de atac,uitete bine ca se vad cam greu
iei carcasa diferentialului de la cea cu 4 viteze,daca nu are joc radial,in el bagi pinioanele planetare de la cutia cu 5 si prinzi in suruburi coroana diferentialului de la cutia cu 5


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicipaian
post 8 Apr 2011, 22:56
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 304
Joined: 9 January 09
From: Tg. Mures




nikuniku stiam lucrurile astea, totusi intrebam care ar fi riscurile.Una peste alta am scos cei doi arbori si spre surprinderea mea am gasit in cutie cazuta o bila.Singurul ax de furca care l-am scos a fost cel de viteza V, dar acesta are bila la locul ei. Nu pot sa imi dau seama de unde a aparut.
O alta problema: In manual spune ca distantele dintre perechile 3-4 trebuie sa fie egale, dar la mine numai asa nu e, se vede si in foto de mai sus.


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - MS 04 NWC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorinromeo
post 9 Apr 2011, 07:54
Post #35


inca incepator


Group: Members
Posts: 160
Joined: 5 February 10
From: Cluj-Napoca




am o intrebare: cand am schimbat cutia am constatat ca axele care intra in planetare (cele care invart planetarele, nu stiu cum le spune) au joc deosebit una fata de alta. stiu ca jocul se poate regla din piulita aceea speciala cu caneluri, dar nu as vrea sa dau jos cutia inca o data. atunci nu am dat mare importanta, mecanicul care a vazut-o a spus ca e normal, totusi mi se par cam mari jocurile, apreciez cel di stanga (partea soferului) cam 2 mm cel din dreapta mai putin, dar sesizabil. cutia merge bine, totusi inca ma gandesc ca ar fi fost bine sa o reglez atunci. mai pot face ceva acum sau o las asa?


--------------------
Dacia 1310 1998
Romania merge pe drumul cel bun. Doar noi calcam pe alaturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 9 Apr 2011, 09:48
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




am si eu o rugaminte, daca tot ai desfacut cutia, poate ma ajuti cu o informatie:

eu am un set de pinion + coroana de rezerva, dar nu stiu daca e pt cutie in 4 sau in 5. poti masura axul (macar aproximativ) ca sa stiu si eu ?

merci.



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicipaian
post 9 Apr 2011, 17:27
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 304
Joined: 9 January 09
From: Tg. Mures




QUOTE(dorinromeo @ 9 Apr 2011, 08:54)
am o intrebare: cand am schimbat cutia am constatat ca axele care intra in planetare (cele care invart planetarele, nu stiu cum le spune) au joc deosebit una fata de alta. stiu ca jocul se poate regla din piulita aceea speciala cu caneluri, dar nu as vrea sa dau jos cutia inca o data. atunci nu am dat mare importanta, mecanicul care a vazut-o a spus ca e normal, totusi mi se par cam mari jocurile, apreciez cel di stanga (partea soferului) cam 2 mm cel din dreapta mai putin, dar sesizabil. cutia merge bine, totusi inca ma gandesc ca ar fi fost bine sa o reglez atunci. mai pot face ceva acum sau o las asa?
*



din acele piulite canelate se regleaza jocul diferentialului pe pinionul de atac. Jocurile pinioanelor planetare le remediezi adaugand intre ele si carcasa diferentialului, respectiv coroana, niste rondele. Parerea mea : si eu m-am complicat, daca numai atata ti-e problema lasa asa pana schimbi ambreiajul sau ai o reparatie majora la cutie. Pana atunci drumuri bune!

Payty , daca te referi la axul care are si pinionul de atac, la CV cu 4 e de ~ 28.5 cm iar la cel de 5 ~ 31cm.

9 Apr 2011, 18:29:
Acum intrebare pentru experti: cat de sfanta e distanta de 59mm de la fata pinionului de atac la centrul pinioanelor planetare?

This post has been edited by cristicipaian: 9 Apr 2011, 17:29


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - MS 04 NWC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 9 Apr 2011, 19:01
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




lungimile sunt cu tot cu pinion, sau doar axul din spatele lui, pe care vin rotile dintate?


merci de info oricum. am sa ma uit sa vad ce am.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorinromeo
post 9 Apr 2011, 19:44
Post #39


inca incepator


Group: Members
Posts: 160
Joined: 5 February 10
From: Cluj-Napoca




merci, il las asa.


--------------------
Dacia 1310 1998
Romania merge pe drumul cel bun. Doar noi calcam pe alaturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicipaian
post 9 Apr 2011, 22:04
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 304
Joined: 9 January 09
From: Tg. Mures




QUOTE(payty @ 9 Apr 2011, 20:01)
lungimile sunt cu tot cu pinion, sau doar axul din spatele lui, pe care vin rotile dintate?
merci de info oricum. am sa ma uit sa vad ce am.
*


cu tot cu pinion

9 Apr 2011, 23:13:
QUOTE(Iuli @ 6 Apr 2011, 18:20)
Domnul cristicipaian ai facut o gresala ca ai scos axu la vit 5 ...tia cazut bila de zavorare in cutie ...trebuia sa scoti stiftul si iti iesa furca de pe ax......ca e cutie tip nou
*



Da am facut intr-adevar greseala asta, la prima vedere parea ca bila era la locul ei.Asa si era, doar ca sunt doua bile acolo una de zavorare si una de interblocare pentru a nu cupla doua viteze simultan. Multumesc din nou Iuli!

This post has been edited by cristicipaian: 9 Apr 2011, 22:13


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - MS 04 NWC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 10 Apr 2011, 09:53
Post #41


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




cristicipaian distanta aia este reglata de saiba groasa,care se pune in fata rulmentului biconic mare pentru a regla cat sa ,,intre,,dantura pinionului de atac in coroana diferentialului,nu este o regula sa fie respectata daca stii sa reglezi dantura diferentialului,sunt explicatii pe forum,cum se face


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicipaian
post 10 Apr 2011, 12:19
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 304
Joined: 9 January 09
From: Tg. Mures





In linii mari mi-am terminat cutia, mi-a mai ramas capacul din spate, dar trebuie sa ma decid daca pastrez pinioanele pentru kilometraj sau pun unele noi.Nu de alta, dar stiu ca cele noi sunt de toata minunea. Pe urma trec la partea de ambreiaj.


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - MS 04 NWC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 10 Apr 2011, 16:16
Post #43


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




cristicipaian sper ca stii ca la cutiile cu 5 pinionu de km este negru si la cele cu 4 este alb,nu de alta dar daca nu stiai sa nu faci vreo tampenie


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 11 Apr 2011, 15:32
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(cristicipaian @ 9 Apr 2011, 17:27)
[...]
Acum intrebare pentru experti: cat de sfanta e distanta de 59mm de la fata pinionului de atac la centrul pinioanelor planetare?


Acea distanta e 59 numai ca.. jocul masurabil cu lera e 0,5 la pinioanele pe care scrie "0.5" sau pe care nu scrie nimic in sensul ala.

Adica: Distanta conica e 59. Pentru reglaj se introduce acel dispozitiv care seamana cu o gantera in alezajele pentru rulmenti. Diametrul axului e 20, deci 10 mm pe raza. Ca atare ramin "vizibili" 49. Intre pinion si acel ax se introduce un calibru de 48,5 mm.

Deci, teoretic si ideal ar fi sa masori intre ax si calibru 0,5 mm. Dar nu toate pinioanele is la fel, de aia acea lera uneori trebuie diferita. Acea marime reziduala se scrie pe pinion - noua valoare a kerei-spion..

Acel 59 se numeste "distanta conica"..
Rar gasesti sculele alea de reglaj, asa ca...daca stii regla si altfel, e bine..


Am corectat ce era eronat...

This post has been edited by diaconuliviu: 12 Apr 2011, 12:25


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicipaian
post 12 Apr 2011, 20:37
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 304
Joined: 9 January 09
From: Tg. Mures




Cutia am inchis-o , astazi am pus si uleiul. Am invartit axul cu o bormasina de putere si am ascultat cutia cu stetoscopul. Se pare ca am scapat de sunetul enervant din vit 4, dar voi fi sigur dupa ce va fi pe masina. De scurgeri am sa mai verific zilele urmatoare.
In fotografie cu sageata rosie am aratat solutia pentru rulmentul de presiune, dupa ideea lui PH-06-BOA. Poate ca era bine sa las un guler peste rulment, dar nu e tarziu, mai pot face alta. Inelul a fost facut cu o zecime mai ingust decat rulmentul si tras pe acesta dupa ce l-am incalzit.
Cu sageata verde indic locul de pe ax unde vine bucsa de bronz, care, poate imi spune cineva unde se afla mai exact in arborele cotit sau in volanta si cum il inlocuiesc.

12 Apr 2011, 21:39:
Cutia am inchis-o , astazi am pus si uleiul. Am invartit axul cu o bormasina de putere si am ascultat cutia cu stetoscopul. Se pare ca am scapat de sunetul enervant din vit 4, dar voi fi sigur dupa ce va fi pe masina. De scurgeri am sa mai verific zilele urmatoare.
HPNX0940ccc.jpg ( Size: 716.9k ) Number of downloads: 1290

In fotografie cu sageata rosie am aratat solutia pentru rulmentul de presiune, dupa ideea lui PH-06-BOA. Poate ca era bine sa las un guler peste rulment, dar nu e tarziu, mai pot face alta. Inelul a fost facut cu o zecime mai ingust decat rulmentul si tras pe acesta dupa ce l-am incalzit.
Cu sageata verde indic locul de pe ax unde vine bucsa de bronz, care, poate imi spune cineva unde se afla mai exact in arborele cotit sau in volanta si cum il inlocuiesc.
O alta intrebare ar fi care este grosimea minima ale ferodourilor de pe discul de ambreiaj, daca tot lucrez pe acolo sa stiu daca sa il schimb sau nu. Probleme nu am avut cu el, dar poate e tocit.

This post has been edited by cristicipaian: 12 Apr 2011, 20:39


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - MS 04 NWC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 13 Apr 2011, 08:50
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Bucsa aia o gasesti in arbore. Imposibil sa n-o vezi.

De scos e mai greoi, cel mai indicat ar fi s-o spinteci cu o dalta fina. Dupa care pe cea noua o presezi.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicipaian
post 13 Apr 2011, 20:41
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 304
Joined: 9 January 09
From: Tg. Mures




diaconliviu, ai avut dreptate, de scos intreaga nu am reusit asa ca am spintecat-o si am scos-o din bucati, materialul e destul de casant. Mi-a luat cam 10 minute.
Urmatoarele probleme peste care am dat sunt:
1- am cumparat un disc de ambreiaj RUEN made in macedonia, cu conditia sa mi-l ia inapoi daca nu imi place. Am comparat cu discul pe care il am pe masina, dar la grosimea ferodourilor abia daca se vede vreo diferenta.Totusi de pe discul vechi, lipseste un nit. Ce ati face in locul meu ati pune un disc nou cu semnul intrebarii, sau tot pe cel vechi si original, daca nu are uzura mare?
2-HPNX0840.JPG ( Size: 1.23mb ) Number of downloads: 1401
in imagine am doua planetare, amandoua provin de pe cutii cu piulita canelata la pinionul planetar. Despre cea mai scurta, un mecanic care mi le-a montat pe o dacie mai veche, spunea ca e planetara lunga.cealalta e de pe masina din semnatura, deci sigur scurta, dar totusi care e una si care e alta?


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - MS 04 NWC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 13 Apr 2011, 20:48
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




masoarale,cea scurta are 65 si cea lunga 66 cm


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicipaian
post 13 Apr 2011, 21:08
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 304
Joined: 9 January 09
From: Tg. Mures




Cea scurta din fotografie are 65, iar cea lunga din foto are 66. Cea mai lunga din foto a fost montata din fabrica pe masina mea. Tot nu inteleg, e lunga sau scurta, normal trebuia sa am scurte.(dacia 1999)

This post has been edited by cristicipaian: 13 Apr 2011, 21:09


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - MS 04 NWC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 13 Apr 2011, 21:32
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




cea scurta are 65 si cea lunga 66,deci ai avut lunga


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicipaian
post 13 Apr 2011, 21:45
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 304
Joined: 9 January 09
From: Tg. Mures




din fabrica sa fi pus asa? sa fi fost asta cauza pentru care mi s-au uzat pinioanele planetare si satelitii?


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - MS 04 NWC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Apr 2011, 08:36
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(cristicipaian @ 13 Apr 2011, 21:08)
Cea scurta din fotografie are 65, iar cea lunga din foto are 66. Cea mai lunga din foto a fost montata din fabrica pe masina mea. Tot nu inteleg, e lunga sau scurta, normal trebuia sa am scurte.(dacia 1999)
*



In poza ta cea de sus e scurta, cea de jos e lunga.
La cele lungi apare partea aceea lucioasa pe butucul dinspre cutie, etansarea se face cu simering mai mare pe acel butuc. La cele scurte, etansarea se face cu simering de diametru interior mai mic care etanseaza pe arborele planetar(pinionul planetar) (adica acel arbore care iese din cutie).
La tine acum cind privesti cutia simeringul calca fix pe arbore sau ai un spatiu intre arbore si simering? (ma refer RADIAL).

Ca idee, se poate adapta cutia ta pentru planetare scurte:
- schimbare simeringuri pentru cutie cu planetara scurta
- schimbare pinioane (arbori) planetare cu cei lungi, corespunzatori.
pt asta trebuie demontata cutia, demontat diferentialul si facuta schimbarea celor spuse. Eventual saibe pentru jocul satelitilor si al arborilor planetari.

This post has been edited by diaconuliviu: 14 Apr 2011, 08:39


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicipaian
post 14 Apr 2011, 18:41
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 304
Joined: 9 January 09
From: Tg. Mures




HPNX0948.JPG ( Size: 1.22mb ) Number of downloads: 1309
exact asa arata prinderea, la cutia mea, dar aveam planetara "lunga" din imagine. Nu am facut nici o modificare.

14 Apr 2011, 21:31:
revin cu o intrebare. La montarea discului de ambreiaj sa folosesc pentru centrare un ax de priza directa? am unul in plus si cred ca va fi mai usor asa. Pareri?

This post has been edited by cristicipaian: 14 Apr 2011, 20:31


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - MS 04 NWC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 14 Apr 2011, 20:51
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




da un ax de priza pentru centrare


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 15 Apr 2011, 07:33
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(cristicipaian @ 14 Apr 2011, 18:41)
[...] pentru centrare un ax de priza directa? [...]


Da, dar nu inteleg de ce-l numesti "de priza directa"...
Ala e termen folosit pentru CV cu 3 arbori de regula la care ultima treapta e asa-zisa "priza directa" (raport 1.000), obtinuta prin cuplarea directa a arborilor primar si secundar.

In ce priveste planetara lunga pe cutie dedicata celor scurte...ciudat rau. Unii chiar reusesc asta dar cutia si planetarele vor fi fortate.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicipaian
post 15 Apr 2011, 16:31
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 304
Joined: 9 January 09
From: Tg. Mures




[quote=diaconuliviu,15 Apr 2011, 08:33]
Da, dar nu inteleg de ce-l numesti "de priza directa"...
Ala e termen folosit pentru CV cu 3 arbori de regula la care ultima treapta e asa-zisa "priza directa" (raport 1.000), obtinuta prin cuplarea directa a arborilor primar si secundar.

Scuze dar m-au lasat in urma termenii tehnici. Mai am de invatat


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - MS 04 NWC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 25 Apr 2011, 18:52
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




imi poate spune cineva daca se poate diferentia cumva arborele care are pe el pinioanele fixe (nu stiu cum se numeste) de la o cutie de 4 si una de 5 viteze?



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 25 Apr 2011, 19:10
Post #58


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




unu e mai lung unu e mai scurt


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 25 Apr 2011, 21:38
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




ma gandeam eu, dar am doua identice pe la tara prin pivnita si nu stiu de care sunt.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 26 Apr 2011, 12:53
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Si n-au facut ciuperci?
Pe rulmentul de presiune, nu prea ai facut bine daca e asa cum vad eu in poza. Si spui ca l-ai bagat la cald. Bucsa facuta, trebuia sa intre in interiorul rulmentului, tai putin din ghidajul de plastic al suportului, iar partea ce lucreaza pe soare, putin semirotunda si peste rulment, cu diametrul exterior de peste 40-45mm. Fac si o schita, daca nu cumva am mai facut. Discul poate avea minim in jur de 6mm iar nou trebuia sa fie de 8mm, dar nu prea am mai vazut asa. Cel nou, uita-te la ferodouri sa nu fie lucioase si lemnoase, ca aluneca. Suportul metalic dintre ferodouri sa fie usor ondulat, nu un "Z" brusc, din loc in loc, ca asa va face contact cu placa si volanta numai in locurile unde e Z-ul, in rest sta liber, nepresat si patineaza de la primele plecari. In cazul in care s-a umblat la lonjeroane si n-au mai fost puse corect, distanta intre cutie si el fiind mai mare, s-a apelat la planetara lunga. Pentru a nu avea dubii de presare in pinionul planetar si sateliti, cand montezi planetara, inainte de a-i strange piulita, impingi in capatul filetat sa vezi cat intra in fuzeta, catre cutie. Daca intra 10mm e de ajuns sa mearga bine. Daca nu permite, pui neaparat scurta. Daca intra peste 10mm, pui in partea cealalta saiba distantier, pentru ca planetara sa nu mearga intinsa si la un viraj sa iasa din tripoda. Chiar si la uzura necontrolata la timp, a bucsilor de bascula, poate iesi la viraj daca e prea intinsa.

Attached thumbnail(s)
rulment_presiune.JPG ( Size: 9.95k ) Number of downloads: 1083


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 14:42
Forum Renault