BMW E30 325i
![]() ![]() |
BMW E30 325i
MyKe89 |
![]()
Post
#211
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
SiloS |
![]()
Post
#212
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Incurajator.
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#213
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Tot acolo se afla pachetul...
In alta ordine de idei, acum aproximativ o luna am hotarat sa fac o operatiune de "detailing" si anume sa curat canalele de aer ale aerotermei. Am luat din Carfur un tub de spuma speciala pentru asa ceva si am purces la operatiune, cu speranta ca mirosul aerului de la aeroterma sa devina unul placut. Nu ca ar fi fost neplacut inainte, dar am sperat intr-o imbunatatire. Rezultatul a fost unul ametitor. La propriu. Primul drum dupa operatiune l-am facut cu trapa deschisa; mirosea ingrozitor in masina. Acum, la aproape o luna de cand am facut treaba asta si dupa ce am parfurmat tot interiorul cu tot ce am avut prin casa, mirosul neplacut aproape a disparut. Scriu aici experienta mea; poate va fi utila si altora si in ideea in care daca a mai facut cineva treaba asta, sa posteze aici. Am de gand sa incerc (dupa cate am citit pe topicul lui Muttley ) o substanta de protectie a parbrizului pentru apa. Daca nu o sa observ o diferenta, o sa-mi bag picioarele in toate operatiunile de detailing... Ce am reusit sa fac si sunt incantat de rezultat, este inca un suport de pahar si pentru scaunul soferului.. Vaicareli si planuri de viitor: Au trecut cativa ani buni de cand am vopsit masina. Cateva veri, cateva ierni si cateva zeci de mii de kilometri. Asa ca au aparut cateva zone de rugina. Anul trecut am rezolvat pedalierul pe partea soferului, care ruginise din cauza ca intra apa in masina. Tinichigiul a reparat zona cu probleme, dar se pare ca nu a fost capabil sa elimine si cauza. In continuare intra apa in masina - nu stiu pe unde. La vara sper "sa pensionez" masina si sa o desfac pe toata in vederea unei operatiuni de vopsitorie totala. Ce zone cu probleme mai am - mici dar deranjante - pe plafon si la fusta spate le-am tratat de curand cu un inhibitor - convertor de rugina de la Loctite. Foarte eficient. Il recomand cu caldura pentru zonele mici unde e sarita vopseaua. Asa a pornit si la mine - vopsea sarita pe plafon - a aparut rugina - s-a marit zona cu probleme - in primavara am observat gaura in plafon. Asa ca va trebui sa incep sa ma pregatesc pentru vopsitorie; imi trebuie: - trapa completa cu cheder; chederul meu s-a desirat chiar saptamana trecuta. - fusta fata; a mea a trecut prin mai multe aventuri si nu e chiar "la linie". - aripa dreapta fata; pe langa faptul ca aveam o aripa de producator care nu respecta cotele originale si care era din tabla subtire, am avut ghinionul acum cateva luni de a gasi in parcare masina atinsa cu aripa serios sifonata. Am masina asta din 2008. Nu m-am plictisit de ea, doar ca in ultimul timp nu i-am mai acordat atentia cuvenita, ba chiar m-am folosit de ea la greu... 14 Nov 2016, 13:40: PS : Cui ma adresez pentru retapitat volan piele ? Sa fie, cum vrea tot romanul: ieftin, de calitate si rapid! This post has been edited by SiloS: 14 Nov 2016, 12:40 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
MuciX |
![]()
Post
#214
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Pentru volan poti vorbi cu Mickey, aici in bucuresti, sau il trimiti la Arad, la Adi Desper.
Cheder de trapa gasesti nou, OEM. Aripile sunt scumpute OEM, eu am luat AM, mi le-au laudat cei la care am masina. Bine, la aripi si la fusta exista optiunea SH. Optiuni mai apropiate Davila si/sau Dragomir. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#215
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
La experienta cu spuma activa de curatat vaporizatorul si tubulatura de ventilatie e bine de avut in vedere conditiile in care se specifica ca se foloseste. Unii zic ca se aplica dupa ce masina a mers cu AC-ul pornit cel putin 10 minute, altii ca se aplica pe uscat se asteapta 10 minute si se porneste ac pe recirculare alte 10 minute, etc
![]() La utilizarea unei substante hidrofobe pentru parbriz, cea mai importanta etapa inainte de aplicare e curatarea temeinica a parbrizului. O argila de decontaminare, un polish de sticla care poate fi aplicat manual, etc. Poate parea mult (cum zicea Muttley ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
SiloS |
![]()
Post
#216
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Ghinion. In contextul unui trafic aglomerat de Vineri dupa-amiaza, saptamana trecuta, la iesire din Bucuresti inspre Buzau, pe soseaua Colentina, s-a intamplat intamplarea: eu la semafor pe banda I - prima pozitie, el la semafor pe banda II - prima pozitie. Se pune verde, plec imediat destul de lansat si .... ghinion. Cel de pe banda II a plecat la fel de tare ca si mine, dar cu volanul puternic dreapta...
Nu stiu cum conduc altii, dar mie mi s-ar fi parut normal ca in momentul in care simti ca te tamponezi cu cineva intr-o parte, sa virezi in partea opusa. In cazul de fata, nici vorba. L-am atins din portiera dreapta fata pana pe aripa dreapta spate. In ciuda faptului ca am tras de volan dreapta (pana la limita cu bordura), ca am franat pana la oprire (portiera lui spate si cu aripa mi se pare ca si le-a zgariat in timp ce eu eram deja pe loc), ca am claxonat in momentul in care l-am vazut ca se suie pe mine (recunosc, plecarea de pe loc - prima secunda - am facut-o cu ochii in alta directie decat in fata ), omul si-a continuat manevra ca si cum nu as fi existat. Si ca sa fie ghinionul complet - omul are asigurare la Carpatica. Am inteles ca pentru a-mi recupera paguba am de alergat pe la Fondul de Garantare (Carpatica fiind in faliment) si ca banii mi i-as recupera foarte-foarte tarziu. Cu alte cuvinte, va trebui reparata pe buzunarul meu. Daca as fi fost cu Nissanul s-ar fi nascut o poveste de pomina... dar asa... Doua poze; una inainte si una dupa... LE: m-a mancat in ... cot sa imi cumpar rotitele jurnalierului din state... S-a facut update pe site-ul USPS; atasez poza. O fi de bine? O fi de rau? This post has been edited by SiloS: 24 Nov 2016, 21:07 Attached thumbnail(s) 20161116_103433.jpg ( Size: 564.19k ) Number of downloads: 1180 20161119_105523.jpg ( Size: 700.14k ) Number of downloads: 1215 updatye.jpg ( Size: 84.06k ) Number of downloads: 1151 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#217
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Mda. S-a intors pachetul de unde a plecat.
Sa vad daca imi trimit oamenii altul... Attached thumbnail(s) 1111.jpg ( Size: 108.85k ) Number of downloads: 977 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
MyKe89 |
![]()
Post
#218
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
SiloS |
![]()
Post
#219
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Un pic mai inspre iesire...
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#220
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
In ultimele 2 luni masina a facut maxim 600 de kilometri, am avut un drum de facut rapid la Galati (dupa niste acte) si un drum de Bucuresti.
Ultimul ei drum frumos a fost pe Valea Doftanei, la sfarsitul lunii Octombrie. Atunci a mers bine. In schimb, de prin noiembrie am sezizat aparitia unei probleme de alimentare: - viteza maxima 170-180. - imposibilitatea de a mai face cercuri cu ea: dupa jumatate, maxim un cerc (deci cateva secunde de turatie + sarcina mare ) intra in frana de motor. - imposibilitatea de "a-i da in gusa"; in treapta a 3a pe la 4500-5000 rpm intra in frana de motor. Am zis ca deh, e frig afara, garaj nu mai am, nu are rost sa rezolv problema. Pana la urma pot sa merg cu masina decent cu 130-140, fara sa mai fac cercuri sau sa o fortez. Am presupus ca problema poate fi de la filtrul de benzina - fiind vechi de ~8 ani de zile era probabil sa fie semi-infundat. Am comandat ieri filtrul de benzina (daca tot eram la magazin, am luat si un filtru de aer - cel de dinainte avea ~5 ani) in ideea in care o sa-l schimb in primul weekend calduros in care o sa am timp. Doar ca astazi s-au intamplat urmatoarele. Am avut de facut un drum pana in sudul Bucurestiului (eu locuind pe la Obor). Ma sui imbracat frumos in BMW, ma bucur ca pot conduce cu geamul deschis fara sa-mi fie frig, in pasaj la Muncii nu ii dau inferioara si blana tocmai ca sa nu imi intrerupa, ajung la destinatie, imi rezolv treburile dupa care: - turatia la care ramane fara benzina a devenit si mai mica - 2500-3000 - practic, imposbil de a mai sofa normal - durata pana cand isi revine a inceput sa creasca din ce in ce mai mult. Am zis ca nu mai suport amanare, schimb filtrul ala nenorocit astazi! Operatiune greu de facut in fata blocului din cauza lipsei de scule (cum ar fi un cric, o frontala ) am preferat sa ma duc la service. Abia al 6-lea service a fost cu noroc. Am schimbat filtrul si tot la fel de prost merge. Am mai dat si 35 de lei manopera. Nu stiu sigur cauza problemei, de aceea o detaliez aici. Pana acum am facut asa: - scos furtunul de tur din rampa si pornit masina - pare ca benzina vine in jet slab; cred ca ar fi trebuit sa vina in jet puternic. - ridicat bancheta si dat o tura cu masina: pompa de benzina functioneaza permanent, desi nu intotdeauna are fix acelasi bazait. - scos furtunul de la pompa de benzina (evident, cu motorul oprit). Pe conducta de tur s-a intors benzina cu presiune (oare suficienta presiune?). - am dat la automat sa vad ce debit are pompa - aceeasi taraiala. Inclin sa cred ca problema este una de alimntare totusi. Mai mult, tind sa cred ca e vorba de o piesa propriu zisa si nu un senzor buclucas. Am schimbat filtrul de benzina, urmeaza sa probez o alta pompa. (cred ca asta e rationamentul corect; filtrul oricum trebuia schimbat si chiar el putea fi cauza). Stiu ca am pompa de benzina de rezerva, dar nu stiu unde e (dupa cum am mai zis, mi-am impachetat garajul si o mare parte din scule/piese se afla claie peste gramada in casa la Buzau). Ce ma face pe mine sa cred ca nu pompa e de vina e necunoasterea principiului ei de functionare. Eu stiam ca pompele astea ori merg, ori nu merg. Ori sunt bune, ori sunt arse. Daca sursa problemei mele este pompa, inseamna ca "pur si simplu s-a uzat", nemaifiind capabila sa asigure presiunea si debitul necesar functionarii in orice parametri. ps: imi era dor de E30 - de Duminica, de cand l-am adus la Bucuresti, mi-am gasit cate un drum cu el in fiecare seara. pps: deci update-ul de azi e pentru a consemna schimbarea filtrelor de aer si benzina si pentru a-mi descarca nervii ca s-a stricat motorul ![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
MuciX |
![]()
Post
#221
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(SiloS @ 24 Feb 2017, 17:51) Ce ma face pe mine sa cred ca nu pompa e de vina e necunoasterea principiului ei de functionare. Eu stiam ca pompele astea ori merg, ori nu merg. Ori sunt bune, ori sunt arse. Daca sursa problemei mele este pompa, inseamna ca "pur si simplu s-a uzat", nemaifiind capabila sa asigure presiunea si debitul necesar functionarii in orice parametri. Nu fi ca mine, ca asa m-am coyt si eu un an pana am schimbat pompa. La mine era mai nasol ca avea momente cand nu mergea deloc si in rest mergea perfect. Eram mereu cu morcovul ca raman in drum. Si ce personalitate au ursul, sa vezi ce momente isi gasea. ![]() P.S. Am rezolvat-o in fata casei lui Geocu. P.P.S. a avut totusi decenta sa nu faca niciodata figuri cand eram cu prietena de pe atunci, adica sotia de acum. ![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#222
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ori pompa uzata, nu mai asigura debit, ori pierdere de benzina pe traseul de tur, pierdere care creste.
PS: vezi sa nu crapi motorul, de la amestec sarac ![]() This post has been edited by Muttley: 25 Feb 2017, 16:15 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#223
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Pun și eu 2 bani pe pompă.
|
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
marksman |
![]()
Post
#224
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Manifestari similare la Fordul din semnatura. Tot pe pompa merg si eu.
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
SiloS |
![]()
Post
#225
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Sambata si Duminica nici nu am avut nevoie de masina si nici nu am avut timp sa ma ocup de ea in vreun fel.
Astazi, in schimb, lucrurile s-au miscat. Un prieten a trecut pe la mine pe acasa prin Buzau, a luat pompa, a trimis-o la Bucuresti prin maxi-taxi. Am luat-o, am schimbat-o, am pornit masina si am mers cu ea. S-a rezolvat problema. Detalii: - pompa cea noua nu bazaie deloc, se aude doar benzina cum cum curge prin ea. - apropo de debit, am vrut sa dau o cheie fara sa pun colierul pe furtunul de tur ce pleaca din pompa - a sarit furtunul de pe conducta si a inceput sa arunce benzina cu debit si presiune foarte mari, asa cum stiam si eu ca ar trebui sa se intample. - masina merge chiar mai bine decat eram eu obisnuit sa mearga. La mine motorul tragea liniar (inainte sa intre pompa pe ultima suta de metri); acum trage cum trebuie sa traga un BMW: dupa 4000 rpm trage din ce in ce mai tare. Imi place! - pompa cea noua are alt fel de mufa decat am eu pe masina; neavand la Bucuresti scule reparatia este provizorie. Am de gand sa comand o pompa de benzina NOUA, tot BOSCH. O sa revin cu pretul ei, pentru a se putea face comparatii intre preturile pieselor. Om intreprinzator fiind, ma uit la pompa veche si nu o vad ca pe un gunoi. Cu minime modificari ( 2 cabluri de alimentare si 2 furtune ) o pot transforma si pastra in pompa pentru golit diverse recipiente. Spre exemplu, in vara anului trecut, cand am dezmembrat Dacia, mi-ar fi prins bine sa golesc rezervorul inainte sa il dau jos. ps: lucrand la masina in fata blocului, am avut parte si de ajutoare nedorite. Un domn s-a oferit sa ma ajute cu sfaturi: "Masina asta nu are scanteie, de-aia nu porneste!" Eu doar ce montasem pompa si dadeam scurt la cheie, sa verific polaritatea firelor pe pompa. Ii explic omului ca stiu ce am de facut, dar in zadar: "Nu are cum sa fie problema de la benzina! E de la aprindere 100%!!! Langa masina asta miroase a benzina si asta tocmai pentru ca nu are scanteie. Nu ti se aprinde benzina, de-aia miroase a benzina langa ea." Intr-un final s-a suparat pe mine ca nu i-am ascultat sfaturile si a plecat: "Treaba ce faci... Nici nu o sa porneasca si pe deasupra, poti sa iei si foc, daca umbli la rezervor degeaba!" |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
b06fcn |
![]()
Post
#226
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Bine ca nu ti-a sugerat sa ii reglezi platina si sa schimbi condensatorul...
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
marksman |
![]()
Post
#227
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
QUOTE(SiloS @ 27 Feb 2017, 22:26) [...] ps: lucrand la masina in fata blocului, am avut parte si de ajutoare nedorite. Un domn s-a oferit sa ma ajute cu sfaturi: "Masina asta nu are scanteie, de-aia nu porneste!" Eu doar ce montasem pompa si dadeam scurt la cheie, sa verific polaritatea firelor pe pompa. Ii explic omului ca stiu ce am de facut, dar in zadar: "Nu are cum sa fie problema de la benzina! E de la aprindere 100%!!! Langa masina asta miroase a benzina si asta tocmai pentru ca nu are scanteie. Nu ti se aprinde benzina, de-aia miroase a benzina langa ea." Intr-un final s-a suparat pe mine ca nu i-am ascultat sfaturile si a plecat: "Treaba ce faci... Nici nu o sa porneasca si pe deasupra, poti sa iei si foc, daca umbli la rezervor degeaba!" Asta-i motivul pentru care nu am mai lucrat de vreo 3-4 ani la masina daca n-am avut o curte inchisa unde s-o duc. Din pacate n-am prea avut o curte. Ultima data cu Passatul a trecut un vecin: "Vezi, de asta nu-mi iau eu masini din astea noi, ca-s pline de electronica si se strica." Eram si plin de draci, ca nu fusesem atent si stricasem o mufa cu vreo 30-40 de contacte, bagasem un pin invers in mufa si se blocase acolo, nu vroia sa iasa si cand am tras mai tare de fir am rupt pinul, iar acum nu mai aveam ce sa-i fac, iar asta aparuse acolo si-mi tinea teorie despre prima lui Dacie pe care o repara pe marginea drumului, apoi despre masinile din anii 90, cat erau de bune si 25 de ani mai tarziu. Cand reparam motorasul de la geamul Fordului, vine altul si ma intreaba ce fac. "Reparatii" zic eu, la care el "Pai aici pe trotuar, in fata blocului? Du-o si tu la service, sa se ocupe cineva." M-am abtinut sa-i zic parerea mea despre service-uri in general si despre doamna ma-sa in particular. Cireasa de pe tort, cand instalam spalatoarele de faruri la Logan, acasa la ai mei, un vecin ma ia de sus, de la geam: "Ce faci, vrei s-o faci masina straina? Las-o asa cum a facut-o fabrica, ca tot Dacie e!". Fost posesor de 1300 trecut la Fabia sehash ca noua. This post has been edited by marksman: 27 Feb 2017, 23:27 |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#228
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(SiloS @ 27 Feb 2017, 23:26) ps: lucrand la masina in fata blocului, am avut parte si de ajutoare nedorite. Un domn s-a oferit sa ma ajute cu sfaturi: "Masina asta nu are scanteie, de-aia nu porneste!" ![]() -Ce faceți,nu mai pornește?la care eu îi răspund: -Da,îi reglez avansul! -Da,e o treabă bună,mie când nu-mi pornea așa făceam... ![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
SiloS |
![]()
Post
#229
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Am facut comanda de pompa de benzina. Bosch, ~420 de lei. Pe langa pompa, am adaugat si un furtun de recirculare gaze, vreo 25 de lei.
Amuzant e insa faptul ca aseara, cand am vrut sa plec cu masina la femei, m-am trezit ca mirosea foarte puternic a benzina in masina si in jurul ei. Atat de puternic incat m-am dat jos imediat si am facut o inspectie: pierdea benzina prin dreptul filtrului de benzina. Da, filtrul ala de benzina montat in service, de catre mecanici. In service unde am dat si bani pentru treaba asta. Astazi am hotarat sa ma duc peste ei, fara scandal, sa ii rog sa remedieze problema. Am cumparat in prealabil 2 coliere; am zis sa fiu domn. Raspunsul lor, dupa ce am asteptat acolo ~20 de minute: "Da, se poate face, dar mai asteptati putin. Si te costa 50 de lei." Sa nu innebunesti? Dai 35 de lei sa schimbe filtrul (3 coliere), nu isi fac treaba cum trebuie, te intorci, cer 50 de lei sa umble la 2 coliere ??? Asa ca am plecat, am gasit liber in alta parte unde am rezolvat problema cu 10 lei. This post has been edited by SiloS: 2 Mar 2017, 17:09 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
bmwh548 |
![]()
Post
#230
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Masina mirosea in continuare a benzina? Era parcata in "curtea" lor? In locul tau scoteam un pachet de tigari din buzunar si ziceam ca fumez o tigara langa masina cat astept. In cateva minute te rezolvau. Fara bani.
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
MuciX |
![]()
Post
#231
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Asa a facut, numai ca e nefumator si aia nu s-au speriat de pachetul de Orbit.
![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#232
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
SiloS |
![]()
Post
#233
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Pierderea de benzina de pe traseul de tur a aparut dupa ce am schimbat filtrul de benzina, deci dupa aparitia problemelor.
Treaba e ca am schimbat pompa de benzina cu aia noua. Am ridicat-o de la magazin Marti dupa-amiaza, am montat-o Marti seara. Cu probleme. Din cate am putut observa la lumina lanternei exista o pierdere de benzina pe langa pompa. Am crezut ca nu am strans eu bine colierele de la furtunul ce se vede in poza. Am reluat operatiunea Miercuri seara, fara succes in a rezolva pierderea de benzina. Ieri am mai facut inca o incercare, de data asta pe lumina, si am constatat ca pierderea de benzina nu se face la nivelul colierelor, ci pe o gaura din pompa de benzina. Atasez 2 poze. Una e cu pompa de benzina noua, montata pe suportul ei din rezervor, in care se observa gaurica amintita si cealalta poza este cu pompa veche (acelasi cod, practic identintca) in care se evidentiaza gaura mica. Se nasc astfel intrebarile "Ce rol are gaura mica?", "E normal sa arunce benzina pe acolo?", "E un fel de supapa de supra-presiune, supra-debit?", "Daca da, regulatorul din rampa ce rol mai are?". Masina functioneaza in parametri normali, doar ca se auda de sub bancheta cum lucreaza pompa de benzina - lucru care cu pompa veche nu se intampla. Astazi, un pic mai devreme, m-am dus intr-un service in care le-am explicat problema inginerului si mecanicului de acolo. Am ramas surprins sa aflu cum ca "e normal sa arunce benzina pe acolo". Teoria e ca la relanti motorul consuma prea putina benzina si se deschide supapa de suprapresiune. In sarcina, cand necesarul de benzina este marit, supapa respectiva sta inchisa. Nu stiu ce sa cred; nu am gasit nici o informatie pe net legata de gaurica buclucasa, asa ca intreb aici. Muttley, ce parere ai? ![]() LE: Nu e chiar principiul "tara arde si baba se piaptana", dar am cumparat saptamana asta un capac de trapa. Al meu avea rugina destul de multa, asa ca unul SH ca nou este binevenit. Cand voi revopsi masina asta, o sa il inlocuiesc. Urmatoarele repere pe lista sunt 2 aripi si o fusta fata. This post has been edited by SiloS: 10 Mar 2017, 14:42 Attached thumbnail(s) 17197985_1714438778598871_21244673_n.jpg ( Size: 21.11k ) Number of downloads: 364 17203665_1714408038601945_630033726_n.jpg ( Size: 29k ) Number of downloads: 102 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Muttley |
![]()
Post
#234
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Niciuna.
Doar ca benzina care curge pe o gaurica nu-i combinatie, poate stai in trafic in Bucuresti si picura pe vreun chistoc de tigara aprins ![]() La Sugaru, din ce zice bajetsii pe forumul ala, pompa ar sti sa se-nvarta cu 3 viteze/debituri. Probabil ca sa nu forteze returul, in situatii de sarcina mica. Mai insista cu google. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
SiloS |
![]()
Post
#235
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Stai sa ne intelegem. Benzina care curge pe acolo, in jet continuu chiar, nu ajunge pe jos, ci inapoi in rezervor. Totul se intampla in rezervor. Eu am vazut cum lucreaza pentru ca am scos litrometrul.
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
cristic1982 |
![]()
Post
#236
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.341 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Daca ajunge tot in rezervor atunci e un retur, deci nu e nici o problema.
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
Muttley |
![]()
Post
#237
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(SiloS @ 10 Mar 2017, 16:02) ![]() Inseamna ca e o supapa de siguranta, indiferent de circuitul pe care s-ar afla. Daca ai dezvoltat o antipatie pentru supapa aia, foloseste o benzina de vascozitate mai redusa. Cere informatii la casa de marcat din benzinarii. This post has been edited by Muttley: 10 Mar 2017, 15:33 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
SiloS |
![]()
Post
#238
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Am renuntat in a ma gandi la functionarea pompei si am inceput sa merg cu masina. Am schimbat si furtunul de recirculare gaze. Furtunul vechi a iesit cu dificultate, bucatele-bucatele. Desi nu ma asteptam, s-a imbunatatit mersul motorului. Inainte imi galopa la relanti - acum merge foarte rotund.
Am facut ITP-ul Sambata. Pe bune. Atasez poze. Se pare ca se tine foarte bine atat la noxe, cat si la frane. Masa cu mine la volan - 1427 kg. LE: distributia maselor: 52 - 48 . Duminica am schimbat rotile; le-am pus pe cele de vara, ocazie cu care am observat ca in curand (la toamna) va trebui sa schimb placutele de frana pe fata, iar la anul sa ma pregatesc cu 2 anvelope noi (tot pentru puntea fata). This post has been edited by SiloS: 21 Mar 2017, 16:08 Attached thumbnail(s) 20170318_123734.jpg ( Size: 658.26k ) Number of downloads: 88 20170318_123707.jpg ( Size: 674.47k ) Number of downloads: 82 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#239
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
A mers bine masina pana Vineri cand, dintr-o intamplare nefericita, "s-a rupt" timoneria. Nu vreau sa zic ca "am rupt-o", dar asa s-a intamplat.
Am reparat-o Sambata; cunosc masinuta asta cu ochii inchisi. Si mi-a devenit atat de draga incat nu vreau sa o mai hartanesc in drumurile de zi cu zi. Vreau sa imi iau o masina mai noua pentru daily-driving. Ma gandeam la un Smart... |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
VladSoare |
![]()
Post
#240
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
|
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 03:42 |