Vreau sa cumpar o motosapatoare, care puteti da niste informatii
![]() ![]() ![]() |
Vreau sa cumpar o motosapatoare, care puteti da niste informatii
Tossi |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
2004
- B6SSSS
|
|||
klaus |
![]()
Post
#2
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Cosstel |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 4 November 05 ![]() |
Eu visez la asa ceva
http://gepalkatresz.hu/productsinfo.php?ln...ra&sub=3&id=383 Motosapatoarele de pina in 6 CP sint valabile doar daca terenul a fost lucrat, altfel ... multe trepidatii pentru minim de rezultat ![]() |
--------------------
VW
Caddy Furgon
2006
- B03??? I'm a simple man, I see boobs, I press LIKE!
|
|
Tossi |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut Klaus & Cosstel,
Stiam topicul acela dar colegul forumist care l-a deschis era orientat spre ceva mai scump... si e si din 2006. Catre ce m-am orientat eu costa cam pana in 2000 lei si cu accesorii pana in 3000. Multumesc, P.S. o sa analizaz ce este in link-ul trimis... |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
2004
- B6SSSS
|
|
Marty |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Tubal S.A.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Tossi |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
'Neata Marty,
Le-am trimis un mail, la telefon nu au vrut sa raspunda, sper sa raspunda. P.S.: mare oferta mare la Brico, daca gasesti mai ieftin ca la ei iti ramburseaza de 2 ori diferenta, dar, trebuie sa vii cu produsul cumparat si cu bonul fiscal de la celalalt magazin, sa mai cumperi unul de la ei(Brico) si iti ramburseaza de 2 ori diferenta dupa....Dupa multe insistente am aflat ca un produs va fi returnat, dar nu au stiut sa imi spuna daca pot sa il returnez pe al lor sau pe cel de la magazinul concurent.... si am sunat la toate Brico-urile din Bucuresti. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
2004
- B6SSSS
|
|
ache2 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 9 October 03 From: Berceni, PH ![]() |
pin'la urma ai aflat cit costa motocultivatorul ?
interesant tractorasul de la unguri, insa mai sunt o gramada de banuti de bagat in utilaje (plug, grapa, stropitoare, cositoare) ... eu unul m-as baga la unul ![]() |
--------------------
FIAS / Baikal
Clona BROWNING / IJ 18 MN
calibru 12 / 223Rem
- PH-07-LUD, PH-10-CJF
|
|
Tossi |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
La Tubal nu a raspuns nimeni nici la telefon nici la mail... mai astept/insist.
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
2004
- B6SSSS
|
|
Marty |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Tossi |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
2004
- B6SSSS
|
|
Tossi |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Colegi forumisti, chiar nu stiti pe nimeni care are o motosapatoare dintr-asta? Este sau nu fiabila? Am bagat si anunt la bursa, poiate are cineva de vanzare vre-una sau vre-un motocultivator....
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
2004
- B6SSSS
|
|
mk2 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu am (de fapt tata).
A fost luata din praktiker acum doi ani (atunci a fost 13,5 milioane). Motorul este de 5,5 CP, facuta in ungaria, licenta motorului cred ca e Briggs & Stratton. (Am vazut una la care motorul era inscriptionat si parea identic cu al meu). Ca accesorii n-am decat sapatoarea si accesoriu de tuns iarba. Ca sapataoare: 1. daca pamantul a fost arat (sau discuit) va intretine perfect acel pamant (daca dai o data la doua-trei saptamani pamantul va fi ca pulberea). 2. daca pamantul este batatorit sau l-ai lasat sa se intareasca nu va face decat niste zgarieturi pe el (nu are nici puterea nici greutatea necesara). Poate doar dupa o ploaie mai sanatoasa sa mai faci ceva. Ca masina de tuns iarba: perfecta. 1. Nu se poate ajusta inaltimea decat prin schimbarea gaurilor rotilor ( e ceva de mesterit, alegi una si ramai acolo). 2. Lama este de fier iar motorul puternic. Te poti avanta in buruieni mai mari de un metru. 3. Plasticele se la accesoriu sunt foarte proaste, se vor rupe imediat. La fel si vopseaua, care se cojeste. Deasemenea pot sa iti spun ce a auzit tatal meu despre inca doua accesorii de la un coleg care are si el (pe care eu nu le am) : - plugul cu 2 roti dintate + 2 lame paralele (ca plugul de la tractor) nu il prea poate duce - plugul cu 2 lame in forma de V ar merge foarte bine (la ce foloseste nu stiu). Fiabilitate: practic motorul l-as asemui cu un motor de motoreta. Un singur cilindru, racit cu aer, alimentare prin carburator cu alimentare de benzina prin cadere. Un motor foarte simplu, la care iti vor trebui totusi anumite cunostinte de mecanica. Probleme care l-am avut cu ea: - o piesa din carburator a venit montata din fabrica invers (nu stiu ce clapeta). Cateodata nu pornea deloc si nu se ambala foarte tare. Problema rezolvata de taica-miu dupa ce a demontat carburatorul. - aprinderea, cateodata nu pornea / nu se oprea. Reparata si modificata de tata: a scos oprirea automata si se opreste ducand un fir la masa. - benzina se cam evapora din carburator-rezervor astfel incat impute camera in care sta. Rezolvarea: pui in ea doar atata benzina cat ai nevoie. Deasemenea iti va trebui o pompa de ulei (sau maini foarte indemanatice) pentru a completa uleiul din transmisie care se cam scurge, orice i-ai face). De atunci nu am mai avut probleme cu ea. Garantie: cand nu pornea m-am gandit sa ma duc cu ea in garantie. Iti cer sa le-o duci lor cu toate accesoriile la sediul din Bucuresti, iar apoi este trimisa la centrul de reparatii de la mama lor. In Bucuresti nici macar nu se uita la ea. Asa ca am preferat sa o repar singur. In concluzie este foarte utila daca in prealabil ai arat (discuit) terenul cu tractorul. Dupa aceea poti sa-l intretii fara nici o problema. Practic ea se foloseste la intretinere. Daca vrei sa destelenesti terenul, nu este buna. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
vet |
![]()
Post
#13
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 464 Joined: 9 December 07 ![]() |
Aia cu motor de Honda e foarte buna. Nu te incurca sa iei alte smecherii, pentru ca o sa iei teapa cum am luat si eu. Am o motosapatoare cu motor Tecumseh de 5CP! Un var are un Dragon cu motor Honda de 5,5 CP. Nu exista comparatie intre ele.
Cu plug si alte "acareturi" nu o sa faci mare lucru. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / KissFM 1.5 dCi .
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#14
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
mai bine iei un U445;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Tossi |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
2004
- B6SSSS
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#16
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
acuma vezi si tu.
mai bine mai strangi bani decat sa iei o pacanitoare la care sa faci tot timpu ceva in loc sa o folosesti:) |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
QUOTE(Marty @ 6 Mar 2009, 13:45) ![]() ![]() A dracu-i chelea pe tine ma lichea! I-a cautat un prieten 3 zile din cauza ta. Si p-orma a dat vina pe mine ca-s prost. ![]() |
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
tester |
![]()
Post
#18
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
sau poate gasesti ceva de genul asta...
nu se poate sa nu gasesti ceva ieftin... plus cu un astfel de tractoras mai scoti si un ban ![]() |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
Tossi |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Am tot cautat pe net, am fost si in targ... nu gasesesti nimic(ma refer la tractorase mici)... imi dau si eu seama ca ar fi mult mai versatile ca o motosapatoare.
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
2004
- B6SSSS
|
|
BBC |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov ![]() |
In Sacele (Brasov) sunt 2 firme care importa tractorase japoneze. ( www.tractoare-foton.ro )
|
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
- Bogdan
|
|
Tossi |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Am sunat si la astia si cel mai ieftin tractoras este de 3400 euro...
![]() De vreo cateva saptamani tot caut pe site-uri si nu gasesc nimic nou....offff.... |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
2004
- B6SSSS
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#22
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
ia unu romanesc;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
klaus |
![]()
Post
#23
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
vezi si la http://www.bronto.ro/
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Tossi |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Luni i-am contactat pe producatorii motosapatoarelor astea(Ungaria) si mi-au spus sa intru in legatura cu dealerul lor din Ramania, unde ceea ce vreau sa cumpar eu este, repet, la dealer, cu peste 500 lei noi mai mult decat ceea ce am gasit in alte magazine din bucuresti. Dealerul este cel reprezentat prin site-ul www.bronto.ro...O sa sun si la dealerul din ungaria, maine, am telefonul pe mail-ul de la servici, poate e mai ieftin acolo... va tin la curent...
@Ydaniel: si parerea mea este ca se merita mai mult un U445 decat tractorasele alea japoneze - si ca pret si ca robustete si tind sa cred ca si la fiabilitate, ca sa nu mai zic de putere si posibilitatea gasirii de piese de schimb. This post has been edited by b-45-wob: 11 Mar 2009, 21:14 |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
2004
- B6SSSS
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
Am inteles ca problema mare e la transmisie. Ca au nu stiu ce roata dintata din bronz, iar daca dai de o piatra sau de ceva mai tare se cam duce.
Ar fi treaba alea japoneze, ca au ambreiaj si cica n-ai problema d-astea. Da si costa pe masura. Asa ca mai bine mergeti si intrebati pe cineva care chiar se pricepe, ca nu-i de ici de colo sa dai 3 000 de lei si sa ti se strice la prima sapatura. |
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
mk2 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Uitasem sa spun: a mea e Bronto (ungureasca).
Cat despre ambreiaj, te asigur ca toate au ambreiaj. Iar, despre pietre, slava domnului, ca a cam lovit ceva si n-a patit nimic. Nu sunt chiar asa de fragile, doar ca trebuiesc intretinute, ca de altfel orice scula. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
Mie mi-a explicat un prieten care vrea sa-si cumpere una. Iar lui i-a explicat unu de la garantii. A spus ca toti vin cu roata aia sparta. Acum nu stiu ce sa zic. Am spus si eu ce mi-a spus ala.
|
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
nik1965 |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 17 June 05 ![]() |
Are careva idee cum se curata jiglorul la un carburator de honda GX 160?
Sau mai bine zis cum se ajunge la el? This post has been edited by nik1965: 12 Mar 2009, 14:40 |
--------------------
dacia
logan , duster
2005, 2017
- xx-xx-xxx
|
|
Tossi |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
2004
- B6SSSS
|
|
LeoDan |
![]()
Post
#30
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 10 May 09 ![]() |
Am o motosapa Dragon 55H cu motor Honda de 5.5CP, fabricata in Ungaria (aveti atasat imaginea cu modelul meu). Am luat-o acum 4 ani de la Practiker la pretul de 1990RON. O folosesc in fiecare an, eu zic ca intensiv, am o livada de meri pe care o sap de 4-5ori si in plus mai o folosesc in fiecare primavara sa sap gradina de legume (in loc de hirlet), am sapat vie pe panta de 25-35 grade, porumb, cartofi.
Din experienta pot sa spun ca unde ai sapat cu un an inainte nu mai ai nevoie de arat, poti doar sa intretii acel teren (ma refer la gradina de legume, vie si livada de meri)! Motosapa, in general e ok, sunt si probleme legate mai eles de partile active – ambreaj, reductor, freze, discuri - am sa ma explic mai jos. Eu locuesc in Cluj unde isi au sediul si dealer-ul Bronto. Astfel mi-a fost usor sa mentin o legatura cu domnii de acolo pentru a-mi rezolva problemele aparute. Cu motorul nu am avut nici o problema. Spre deosebire de alte motoare oferite de producatorul ungar, motorul Honda dezvolta un cuplu de 11Nm care amplificat de reductor ajunge la freze la ~200Nm suficient pentru a sapa (freza) chiar si pamintul nearat. Enumar mai jos citeva constatari personale: - consuma foarte putin, 1.1l(un rezervor)/1...2 ore (cu mici pauze inerente); - folosesc benzina de 98 (!fara plumb), am observat ca ii place si trage foarte bine; - porneste foarte usor, la rece trebuie trasa acceleratia la maxim (pt. a trage socul) si bineinteles trebuie deschis robinetul de la benzina (e bine sa stea inchis cind nu lucrezi); - la pornire trebuie sa fii atent la contact (levierul care apasa butonul de siguranta sa fie apasat), am avut mici probleme cu acest contact tocmai datorita lipsei contactului ![]() - eu ii schimb uleiul in fiecare primavara inainte de a incepe lucrul, se schimba usor (are o pilnie alungita prin care se scurge si se introduce noul ulei doar aplecind motorul intr-o parte); - folosesc ulei Mobil1 10w40, din cite stiu trebuie ~500ml, oricum verific nivelul pe joja (eu cred ca nu merita sa ne zgircim); - bujia e cea originala, peste iarna (daca nu o folosesti) e bine sa o scoti, daca nu trebuie sa o cureti in primavara; - trebuie verificat din cind in cind filtru de aer (il scuturi si il sufli pentru a se curata), anul asta am sa-l schimb (costa 13ron); - cu acest motor am lucrat si la temperaturi de peste 30grade si nu am avut nici o problema, racirea isi face treaba. Cit priveste partea activa: - ambreajul e conic-uscat, functioneaza bine daca motorul e aliniat corespunzator cu reductorul, nu am avut probleme sa se sparga ferodoul (eu am varianta la care ambreajul este cuplat in timpul functionarii fara a tinde sau trage de maneta, acum am vazut ca au modificat si trebuie tinuta maneta care cupleaza ambreajul in timpul funtionarii – din cite imi spunea un inginer de la Bronto e de dorit varianta mea, daca doriti pot sa va explic); - legat de ambreaj, am avut probleme ce cablul de actionare, datorita repetatelor actionari s-a intins peste limita de compensare (se poate scurta); - tot legat de cabluri (atit cel de la aceleratie cit si cel de la ambreaj), datorita prafului care intra in portcablu, se pot bloca (eu am patit-o cu cel de la acceleratie); - reductorul este melc-roata melcata, dupa mine este un pic subdimensionat pentru-ca este piesa care se incalzeste cel mai tare (am vazut ca au schimbat carcasa la modelele mai noi, sper sa se fi rezolvat problema), eu am avut probleme cu acesta deoarece arunca ulei sus la ambreaj, astfel nu mai prindea ambreajul, aproape 2 ani si 2 interventii in service m-am chinuit cu el si tot nu l-au putut face (credeau ca e o chestiune de etansare) dar, la o expozitie de unelte agricole l-am intilnit pe inginerul din Ungaria care le-a proiectat si care, chiar, s-a bucurat ca a dat peste un astfel de reductor pentru-ca, spunea dinsul, e un caz foarte rar si ca doreste sa studieze motivul pentru care arunca uleiul sus la ambreaj – astfel mi-au schimbat cu totul reductorul si acum nu mai apare acesta problema; - la fel ca si uleiul de motor si cel de reductor il schimb odata pe an, primavara – ~400ml (trebuie pus pina la gaura de vizitare), e bine sa-l controlezi la inceput, primul an pentru-ca in aceasta perioada de rodaj pot aparea spanuri (elemente metalice desprinse din melc, roata, carcasa) in ulei – faptul ca roata melcata e din bronz e normal si corect pentru un angrenaj melcat unde uzurile sunt foarte mari; - cu cutitele, 4 pe fiecare element de freza, nu am avut nici o problema, trebuie stinse bine toate suruburile care le fixeaza, daca se doreste se pot ascuti; - la grupa de freze (un element cu arbore tubular si 4 cutile) dinspre reductor apare o uzura pronuntata in zona boltului – se pot cumpara eltele sau eu am facut alte gauri de prindere; - bolturile de fixare a grupelor de freze se uzeaza foarte tare datorita socurilot care apar, trebuie sa va luati cel putin un set de bolturi si sigurante de rezerva, atentie la sigurante atunci cind caratati frezele ca le puteti scoate si pierde; - pentru curatarea frezelor in special de buruieni (acestea se infasoara pe freze si impiedica sapatul) eu folosesc un cirlig – atentie marita cind curatati frezele de linga reductor, va puteti arde la miini (folositi manusi de protectie); - discurile sunt destul de fragile dar sunt foarte utile din doua motive: 1) atenueaza miscarile necontrolate pe orizontala mai ales acolo unde pamintul este mai tare si 2) protejeaza plantele sau pomii pe linga care treceti – eu am reusit sa-l rup pe unul (se pot schimba sau poti sa-l sudezi); - tija cu care controlezi adincimea de sapare e ok, la modelul meu de sapa o folosesc la lungimea maxima ( ingropata total pamint); Legat de ghidon (coarne), am versiunea veche dar o recomand fata de cea noua – am fost saptamina trecuta la tirg si am observat noul model, sincer nu ma incinta par fragile, este cite un corn pe fiecare parte si pentru a le regla ai nevoie sa ai chei cu tine. E util sa le poti regla cit mai usor in functie locul unde sapi. Adesea trebuie sa conduci motosata din lateral pentruca nu poti intra pe sub vii sau pomi. In cazul meu am doua leviere de care pot face toate reglajele fara a fi necesar chei. Cit priveste celelalte elemente ale ghidonului: - minerele sunt din cauciuc, asigura o priza foarte bune doar ca ies de pe coarne, trebuie lipite; - maneta de acceleratie fara probleme, mai putin cablul care se poate bloca; - despre maneta de actionare a ambreajului si despre contact am vorbit, atentie la praful care intra in portcablu si in cazul contactului la papucii de legatura al cablului. Trebuie sa stiti ca sapatul cu motosapa nu e o activitate tocmai usoara, solicita destul de mult fizic prin faptul ca poate sa te arunce de la directia dorita (va recomad sa folositi in permanenta discurile). Va trebui sa o repozitionati (sa o trageti, sa o ridicati, sa o impingeti). Apoi sunt vibratiile care apar si care fac ca dupa o zi de sapa (2-3 ore) sa nu-ti mai simti bratele. Cit priveste productivitatea si calitatea lucrarilor nu e nimic de comentat. Vreau sa va spun ca sapatura e destul de adinca pentru a favoriza in mod clar recolta. Sper sa va fie utile constatarile mele, orice alte probleme sau sugestii va rog sa nu ezitati sa mi le spuneti. P.S. Mi-am comandat remorca si roti de cauciuc cu diferential, saptamina viitoare am sa le primesc. Daca doriti am sa revin cu impresii. Attached thumbnail(s) 972_1202293210_dragon55.jpg ( Size: 17.98k ) Number of downloads: 30552 |
--------------------
Renault
Scenic
2002, 1.9dCI, Dinamique 5D
- CJ-90-LEO
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 10:00 |