Der neue Passat, si o punga de samantza :)
![]() ![]() |
Der neue Passat, si o punga de samantza :)
l@u |
![]()
Post
#211
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|||
dr_mKe |
![]()
Post
#212
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Up shift nu faci nici in vis mai rapid decat o cutie cu dublu ambreiaj. In jos, poate fi discutabil daca sari 2 trepte. Umila mea experienta pe un GTI DSG.
This post has been edited by dr_mKe: 17 Dec 2011, 00:50 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#213
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(cdadan @ 16 Dec 2011, 22:34) Cataline, acu' nu ca vreau musai sa te contrazic, dar am mai condus si eu automate. Caz tipic: mergi in coloana cu viteza relativ mica. Atunci cand ai o fereastra si vrei sa depasesti, pierzi mult pana retrogradeaza. Cuvântul cheie este anticipare. Ai 3 variante pentru a rezolva asta: -fie faci kick-down-ul cu 1-2 secunde înainte de momentul când ai retrograda la o manuală (e foarte simplu să lași puțin loc față de cel din față înainte de manevra asta, așa încât să nu îl lovești) -fie faci un semi-kick-down cu ceva secunde înainte, astfel încât cutia să ajungă în treapta dorită și să fie gata pentru depășire când traficul permite (apeși accelerația la fund precum la kick-down, dar apoi ridici cam la jumate accelerația, nu de tot ca să urce la loc în trepte) -fie folosești D2 (suficient pentru o depășire cu viteză finală pe la 110 Km/h) sau D3 (165 Km/h) *Notă: vitezele alea variază evident în funcție de mașină - la diesel sunt probabil mult mai mici, dar nimeni nu te oprește să sari din D2 în D3 sau D în timpul depășirii Dezavantajul față de o manuală, la o transmisie d-asta automată clasică este convertorul de cuplu pe astfel de accelerări - se pierde ceva cuplu și putere în regimurile tranzitorii, apare o oarecare senzație că motorul accelerează fără ca viteză să crească proporțional. În traficul din ziua de azi prefer aceste mici inconveniente la puținele depășiri d-astea la limită (un motor capabil îți conferă totuși un confort mult superior pe depășiri față de 1.2 sau 1.4MPi, așa că apare foarte rar nevoia de astfel de manevre) în detrimentul situațiilor în care ar trebui să pompez ambreiajul și să mestec într-o cutie manuală prin aglomerație (situație mult mai frecvent întâlnită). Cât despre plecările de la semafor, hm, puțini șoferi de manuală pot pleca de la semafor mai rapid față de o automată clasică, plus că dacă fac asta permanent schimba ambreiajul odată cu anvelopele. La automată astfel de plecări induc o uzură minimă. O cutie DSG sau similară, condusă mai ales folosind padelele, e superioară unei manuale din toate punctele de vedere. This post has been edited by C a t a l i n: 17 Dec 2011, 09:38 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#214
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Hm, luam 2 motoare idem, sa zicem 1.8 iVTEC -ul de la Honda. In nici un caz automata nu are demaraj mai eficient decat manuala. Anvelopele sunt mult mai ieftine decat discul de ambreiaj. In plus, in viata reala nu ai nevoie de demaraje intempestive decat extrem de rar. Partea cu uzura ambreiajului tine de piesa dintre volan si scaun.
N-am vazut nici o automata cu converizor de cuplu clasic, sa aiba timp 0-100 kmh sau 0-1000 m mai rapid sau cel putin egal cu versiunea manuala, vorbind de acelasi motor. Exceptand confortul, cutiile automate cu convertizor de cuplu induc consum mai mare, acceleratii mai slabe, reprize mai lente, comparativ cu o cutie manuala clasica sau una dublu ambreiaj. Cu alte cuvinte, sunt perimate. This post has been edited by dr_mKe: 17 Dec 2011, 11:12 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#215
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
75% din șoferi nu știu să plece de pe loc așa încât să scoată acel timp 0-100Km/h din specificații. Pe când cu automata sunt convins că 99% din șoferi pot să mute rapid piciorul drept de pe frână pe accelerație.
Da, manuala e mai rapidă decât automata clasică dacă e exploatată la limită, dar asta înseamnă concentrare și uzură mai ales pe ambreiaj, indiferent cât de bun e șoferul. În același timp o DSG sau similară e mai rapidă decât o manuală indiferent de cine conduce. N-am zis că automata cu convertor de cuplu e soluția cea mai bună, sau de viitor, însă e o variantă foarte fiabilă în condițiile de trafic aglomerat. Și eu vreau ceva gen DSG, dar nu nemțească, mai degrabă transmisia de pe Mitsu Lancer sau Nissan GTR. This post has been edited by C a t a l i n: 17 Dec 2011, 11:23 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Bwwlan |
![]()
Post
#216
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.606 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
|
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#217
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nemțească wannabe? Niciodată!
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#218
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Adevarata si treaba asta
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cdadan |
![]()
Post
#219
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Bai pezevenghilor (astia doi), n-aveati voi pe lista scurta, nu cu mult timp in urma, niste Golfuri?
![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#220
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Eu unul mi-aș lua și mâine un Golf 5 GTI, dară nu DSG
![]() Sehaș din Nemția, de la un bătrânel care a circulat numai pe autostradă, în vacanță, negreșit ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
dogy_10 |
![]()
Post
#221
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 901 Joined: 17 December 06 From: Timisoara ![]() |
oricum cutia de pe sexpero lu' argon baga in ceata si tata desegeurilor...
|
--------------------
.
.
.
|
|
chris_t |
![]()
Post
#222
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
Ca sa revenim la topic, chestia aia care arata cand sa schimb mi s-a parut super cretina. Asta pana m-am prins ca s-ar putea sa fie mai inteligenta ca mine
![]() De ce zic asta...pentru ca e setata sa-si adapteze indicatiile nu doar in functie de RPM sau viteza, ci si de ceea ce fac eu. De exemplu, sunt in a 5-a si tin acceleratia apasata constant, fara sa-i dau gaz, la un hai sa zicem 1800RPM si vreo 80km/h. In momentul asta ma avertizeaza sa-i dau a 6a. Daca insa sunt tot in 5a, tot la 1800RPM si 80km/h dar calc acceleratia mai hotarat, nu-mi arata sa schimb, imi indica sa o las in 5a, simte ca-s cu pedala calcata si se prinde ca am nevoie de putere. Alt exemplu, observat chiar saptamana asta: a 6a, urcam dealul si am pierdut putin demarajul, eram cu pedala blana dar viteza era de 108 si statea constanta, nu mai putea accelera. A calculat el ce a calculat, a vazut ca-s cu pedala la fund dar masina nu mai accelereaza, si mi-a cerut instant sa-i dau a 5a. Acum, nu ca si ascult ce zice el, dar chestia e ca sistemul nu e chiar asa cretinoid cum mi s-a parut la prima vedere. Sunt curios cum o sa se comporte arderile, valva EGR si turbina la mersul in a 6a la 1400-1500RPM, cum zice computerul masinii ca e economic. This post has been edited by chris_t: 18 Dec 2011, 10:35 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
Bwwlan |
![]()
Post
#223
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.606 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
Astea cu Blue Motion Technology-s proiectate putin altfel decat cele clasice. La fel mi-am pus si eu problema cu A3 TDI cu DSG, ca in D schimba de cadea tot timpul pe la 1.200
![]() Au un alt tip de gestiune a arderii. Legat de tempomat, parca am vazut intr-o fisa tehnica pentru Passat ca este pe toate modelele, incepand de la TL. E optional inclusiv pentru HL, iar pentru TL are chiar si un sistem de recunoastere a gradului de oboseala ![]() |
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous |
|
chris_t |
![]()
Post
#224
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
Salutare,
Tempomatul e vreo 400E pt Trendline, si vine intr-adevar cu detectorul ala de oboseala, care in mod normal e standard de la CL in sus. VW sustine ca detectorul ala de oboseala identifica schimbarile in modul de conducere, si ca in momentul in care ceva nu e ok iti apare o ceasca de cafea pe afisajul central, plus o avertizare sonora si un mesaj ca ar fi cazul sa iei o pauza. Din ce mi-am dat eu seama insa, mesajele respective apar dupa 4 ore de condus fara pauza, restul e doar marketing... |
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#225
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Indicația despre momentul când să schimbi treapta este bazată pe sarcina de moment a motorului. Nu are legătură directă cu turația. Dacă o respecți nu vei avea probleme cu EGR-ul. EGR-ul se înfundă când motorul e în sarcină prea mare (accelerare în treaptă ridicată de la o turație prea joasă). La mers constant nu are nimic.
Pe aceeași sarcină a motorului se bazează schimbarea treptelor la orice transmisie automată. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#226
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Pai tocmai asta-i explicam colegului tractorist. Turatia trebuie corelata cu sarcina. Tractorul lui suporta turatii mici in regim de mers constant sau accelerare usoara si in treapta a 5-a, fara nici o durere de cap.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
chris_t |
![]()
Post
#227
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
Update de km: 67.000. Pana la sfarsitul lui aprilie cand o sa aiba 1an facem 75.000km. Fara probleme.
Reviziile se incapataneaza sa coste 900lei, inclusiv cea de 60.000km. Am aflat si ca distributia se schimba la 180.000km, moment in care sper ca masina nu va mai fi la mine ![]() Consumul se incapataneaza sa stea la 5l/100km, iar autonomia, normal, pe la 1300-1400km. Saptamana trecuta am dat jos si gumele de iarna, revenind la Good Year de vara, cu care probabil o sa o duc sezonul asta. Un mare plus pentru BFGoodrich gForce Winter, superbe!!! Urmeaza sa schimb stergatoarele, iarna lasa urmari si astea parca nu mai sunt foarte ok, mor de curiozitate sa vad cu cat vand alde VW un set de stergatoare. A, am cerut in mod special o verificare de placute de frana la revizia de 60.000km, tipul de la Tess Brasov mi-a zis cu o foarte mare mirare pe fata ca in ritmul asta ma tin 100.000km. Ceea ce e bine. Si, ca sa avem si parti mai putin bune, dar nu din vina fevau, am facut POC. Mai bine zis a facut cineva POC in mine intr-o seara, in parcarea hotelului in care eram cazat. Rezultat...bara spate inlocuita si aripa spate dreapta revopsita, era doar putin julita. A platit Allianz CASCO, ala de m-a palit disparuse. Cost, probabil umflat de comisioane si spagi asiguratori, 4700ron. PS: flota de Golfuri 6 se incapataneaza sa se strice intr-un mare fel...avem deja 6 din vreo 60 care au trecut prin service cu probleme majore la motoare... |
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
Shush |
![]()
Post
#228
|
![]() ٩(Ś̯Ś)۶ Group: Members Posts: 2.117 Joined: 30 January 07 From: Brasov ![]() |
Si tu te incapatanezi sa folosesti expresia "x se incapataneaza"
![]() Multi kmp fara probleme ! This post has been edited by Shush: 24 Mar 2012, 12:35 |
--------------------
Seat
Leon
2008 Reference 1.6
- Bv-29-Trei Litere Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4 If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ? |
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#229
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
chris_t |
![]()
Post
#230
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
Scurgeri de ulei, chiuloase schimbate, etc....
Se schimba pe garantie, dar nu mi se pare foarte normal sa intre masinile pe banda rulanta in service, in ideea in care nici nu au costat 5000euro. Si 10% mie unul mi se pare enorm de mult, nu acceptabil. Daca esti firma si ai flota de 100 de masini, ok, te descurci, ce te faci daca esti 1 din 10 taximetristi care au dat o groaza de bani pe Golf ca "e masina fiabila dom'le"? Cel putin una din cele 6 stiu sigur ca a umblat vreo 2 luni prin service pana s-au prins despre ce e vorba. Si in astea 2 luni nu prea a putut fi folosita. |
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#231
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Ce motorizari au Golfurile respective?
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#232
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Pai cam 10% e procentul, mai ales prin firme unde n-are nimeni grija. Daca ai 10 masini sigur se strica ceva important la 1 in primul an, bine dar nu neaparat sa o imobilizeze.
Aveti si flota de Passaturi? Cum e situatia acolo? This post has been edited by spy_oh_joy1389: 25 Mar 2012, 09:13 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
chris_t |
![]()
Post
#233
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
Golfurile sunt 1.6TDI 90CP.
Passaturile B7 sunt vreo 6 sau 7, niciunul cu probleme, toate 1.6TDI 105CP. Probleme mai apar la B6 2.0TDI, chiar acum vreo doua saptamani a crapat o turbina la 30.00km. Ma surprinde cum la Passaturi nu a crapat nimic, in schimb Golfurile se duc pe banda rulanta, teoretic vorbim de acelasi motor. E drept ca Passaturile se folosesc mai mult pe distante mai lungi, fara opriri dese, in timp ce Golfurile se plimba mai mult urban, cu 10-20 opriri pe zi, dar totusi... PS: eu chiar am grija de masina, e vorba de o ustensila a muncii mele si, de ce nu, de confortul meu psihic si fizic. Nu-mi convine sa fac 7000km pe luna intr-o chestie care troncane si boncane. This post has been edited by chris_t: 25 Mar 2012, 09:45 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
Ampt |
![]()
Post
#234
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
QUOTE(chris_t @ 25 Mar 2012, 09:41) E drept ca Passaturile se folosesc mai mult pe distante mai lungi, fara opriri dese, in timp ce Golfurile se plimba mai mult urban, cu 10-20 opriri pe zi, dar totusi... Diesel-ul cu DPF nu prea este făcut pentru un mers preponderent urban, nu zice nimeni că nu merge, dar tocmai opririle dese și mersul neconstant nu-i fac deloc exploatarea ușoară. Procesul de regenerare al filtrului de particule poate fi întrerupt tocmai într-una din cele 10-20 de opriri zilnice și dacă se întamplă asta de mai multe ori ... ! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
pishky |
![]()
Post
#235
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
dom dealer care v-a vandut 60 de golfuri, pe perioada de multe luni cat au stat ele in service nu v-a dat masina la schimb?
|
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
chris_t |
![]()
Post
#236
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
Era destul de dificil sa faca asta, dom dealer e din Bucuresti, iar masinile s-au stricat ba prin Iasi, ba prin Baia Mare, ba te miri pe unde.
Problema nu e neaparat ca a dat sau nu, ci ca 10% in primul an e cam mult din punctul meu de vedere. |
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
pishky |
![]()
Post
#237
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
este,
am nevoie de 10 masini, dar cumpar 11 pt ca nu sunt sigur ca imi ajung toti angajatii la munca dimineata. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
chris_t |
![]()
Post
#238
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
Neata,
Upgrade de km si revizie: 76.000km, revizia aferenta + schimb stergatoare, 950lei, din care 150 stergatoarele flat-blade. In rest nicio problema, la sfarsitul lunii aprilie i-am facut tortul de 1 an ![]() |
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
chris_t |
![]()
Post
#239
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
Si dupa 1 an si o luna de serviciu, ne-am despartit...
In locul lui am preluat de la un coleg un Comfortline, tot 2011, tot vreo 75.000km. Am preferat sa fac miscarea asta din cauza de dotari, care vor atarna bine de tot la o eventuala revanzare a masinii. In plus fata de versiunea Trend, Comfortline mai are ca dotari urmatoarele: Dublu-Climatronic Jante aliaj 215/55/R16 Senzori de lumina si senzori de ploaie Un alt decor pe bord (mai inchis, nu aluminiu mat cum era celalalt) Volan si schimbator viteze piele Oglinzi retrovizoare heliomate (cea interioara + sofer) Scaune diferite, ambele cu reglaj lombar, cel de la sofer cu reglaj electric. Functie coming/leaving home Detector de oboseala plus cateva alte briz-brizuri pe la bord, gen spatiu pahare tunel median acoperit, suport pahare in cotiera centrala spate, etc. |
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
chris_t |
![]()
Post
#240
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
Buun, ca sa mai revitalizez putin topicul, tocmai m-am intors din concediu. Concediu cu ocazia caruia am plimbat putin Passatul pe o selectie de drumuri de toate felurile, de la drumuri judetene prin varful muntelui la autostrazi cum probabil nu o sa avem never ever in Romanica.
Ziua 1: Baia Mare - Timisoara - Belgrad (aprox 500km). Exclusiv drumuri nationale, mai putin sectorul de asa-zisa autostrada Arad - Timisoara. Cu ocazia unei seri petrecute in centrul Belgradului, la plimbare si terase, declar in mod solemn ca sarboaicele sunt cele mai faine femei din lume ![]() Ziua 2: Belgrad - Budva, Muntenegru (aprox 500km). Drum exclusiv national, sute de km facute prin munti, niste peisaje de-a dreptul incantatoare. Zilele 3-8: plimbari prin Muntenegru + o vizita de o zi la Dubrovnik (aprox 600km). Drumuri nationale si judetene, un drum spart tot, pe marginea prapastiei, care duce la manastirea Ostrog, o minunatie de golf (Kotor Bay) si vechea mea dragoste in ceea ce priveste peisajele(Dubrovnik). Ziua 9: Budva - Dubrovnik - Split - Zagreb - Budapesta (aprox 1.000km). Autostrada croata merita fiecare cent din cei 35euro platiti, e o minunatie construita intr-o tara nu demult rasa de pe fata pamantului. Doua tuneluri de 6km sapate in granit de Bechtel la un pret/km mult mai mic decat autostrazile facute la noi pe camp. Deah, de fiecare data cand ies din tara ma apuca rusinea ca-s roman. Ziua 10: Budapesta - Baia Mare (aprox 400km). Cei 350km facuti in Ungaria au durat vreo 4 ore, cei 70km intre Satu Mare si Baia Mare vreo 2 ore. No further comment. Ca si consum, am plecat de acasa cu un rezervor de 70l din care consumasem vreo 5, am alimentat 53l in Muntenegru (1.33eur/l) si cam tot atat inainte de Zagreb. Am papat cam 170l de motorina, consum mediu pe toata durata deplasarii, 2 persoane + portbagaj plin + clima pornita non-stop, 5.5l/100km. Am mai schimbat un bec de far in Muntenegru, si am o julitura pe bara spate lasata de un posesor de masina alba intr-o parcare cu plata din Kotor. Intre timp Passa se indreapta vertiginos catre revizia de 90.000, acum avand vreo 87.000. Drumuri bune si concedii faine tuturor celor care inca nu au fost. This post has been edited by chris_t: 12 Aug 2012, 10:21 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 20:52 |