DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages « < 6 7 8 9 > 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Der neue Passat, si o punga de samantza :)

l@u
post 17 Dec 2011, 00:31
Post #211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




ba chiar si dsg-urile au ceva lag + cele enumerate de mine.......


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 17 Dec 2011, 00:49
Post #212


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Up shift nu faci nici in vis mai rapid decat o cutie cu dublu ambreiaj. In jos, poate fi discutabil daca sari 2 trepte. Umila mea experienta pe un GTI DSG.

This post has been edited by dr_mKe: 17 Dec 2011, 00:50


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 17 Dec 2011, 08:56
Post #213


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(cdadan @ 16 Dec 2011, 22:34)
Cataline, acu' nu ca vreau musai sa te contrazic, dar am mai condus si eu automate. Caz tipic: mergi in coloana cu viteza relativ mica. Atunci cand ai o fereastra si vrei sa depasesti, pierzi mult pana retrogradeaza.
*



Cuvântul cheie este anticipare.

Ai 3 variante pentru a rezolva asta:

-fie faci kick-down-ul cu 1-2 secunde înainte de momentul când ai retrograda la o manuală (e foarte simplu să lași puțin loc față de cel din față înainte de manevra asta, așa încât să nu îl lovești)

-fie faci un semi-kick-down cu ceva secunde înainte, astfel încât cutia să ajungă în treapta dorită și să fie gata pentru depășire când traficul permite (apeși accelerația la fund precum la kick-down, dar apoi ridici cam la jumate accelerația, nu de tot ca să urce la loc în trepte)

-fie folosești D2 (suficient pentru o depășire cu viteză finală pe la 110 Km/h) sau D3 (165 Km/h)

*Notă: vitezele alea variază evident în funcție de mașină - la diesel sunt probabil mult mai mici, dar nimeni nu te oprește să sari din D2 în D3 sau D în timpul depășirii

Dezavantajul față de o manuală, la o transmisie d-asta automată clasică este convertorul de cuplu pe astfel de accelerări - se pierde ceva cuplu și putere în regimurile tranzitorii, apare o oarecare senzație că motorul accelerează fără ca viteză să crească proporțional.

În traficul din ziua de azi prefer aceste mici inconveniente la puținele depășiri d-astea la limită (un motor capabil îți conferă totuși un confort mult superior pe depășiri față de 1.2 sau 1.4MPi, așa că apare foarte rar nevoia de astfel de manevre) în detrimentul situațiilor în care ar trebui să pompez ambreiajul și să mestec într-o cutie manuală prin aglomerație (situație mult mai frecvent întâlnită).

Cât despre plecările de la semafor, hm, puțini șoferi de manuală pot pleca de la semafor mai rapid față de o automată clasică, plus că dacă fac asta permanent schimba ambreiajul odată cu anvelopele. La automată astfel de plecări induc o uzură minimă.


O cutie DSG sau similară, condusă mai ales folosind padelele, e superioară unei manuale din toate punctele de vedere.

This post has been edited by C a t a l i n: 17 Dec 2011, 09:38


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 17 Dec 2011, 11:10
Post #214


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Hm, luam 2 motoare idem, sa zicem 1.8 iVTEC -ul de la Honda. In nici un caz automata nu are demaraj mai eficient decat manuala. Anvelopele sunt mult mai ieftine decat discul de ambreiaj. In plus, in viata reala nu ai nevoie de demaraje intempestive decat extrem de rar. Partea cu uzura ambreiajului tine de piesa dintre volan si scaun.
N-am vazut nici o automata cu converizor de cuplu clasic, sa aiba timp 0-100 kmh sau 0-1000 m mai rapid sau cel putin egal cu versiunea manuala, vorbind de acelasi motor.
Exceptand confortul, cutiile automate cu convertizor de cuplu induc consum mai mare, acceleratii mai slabe, reprize mai lente, comparativ cu o cutie manuala clasica sau una dublu ambreiaj. Cu alte cuvinte, sunt perimate.

This post has been edited by dr_mKe: 17 Dec 2011, 11:12


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 17 Dec 2011, 11:18
Post #215


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




75% din șoferi nu știu să plece de pe loc așa încât să scoată acel timp 0-100Km/h din specificații. Pe când cu automata sunt convins că 99% din șoferi pot să mute rapid piciorul drept de pe frână pe accelerație.

Da, manuala e mai rapidă decât automata clasică dacă e exploatată la limită, dar asta înseamnă concentrare și uzură mai ales pe ambreiaj, indiferent cât de bun e șoferul.
În același timp o DSG sau similară e mai rapidă decât o manuală indiferent de cine conduce.

N-am zis că automata cu convertor de cuplu e soluția cea mai bună, sau de viitor, însă e o variantă foarte fiabilă în condițiile de trafic aglomerat.

Și eu vreau ceva gen DSG, dar nu nemțească, mai degrabă transmisia de pe Mitsu Lancer sau Nissan GTR.

This post has been edited by C a t a l i n: 17 Dec 2011, 11:23


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bwwlan
post 17 Dec 2011, 11:48
Post #216


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.606
Joined: 16 September 09
From: .de, ex Cluj




QUOTE(C a t a l i n @ 17 Dec 2011, 11:18)
Și eu vreau ceva gen DSG, dar nu nemțească, mai degrabă transmisia de pe Mitsu Lancer sau Nissan GTR.
*



Skoda sau Seat? biggrin.gif


--------------------
VW Golf Sportsvan 2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline
"Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 17 Dec 2011, 11:55
Post #217


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nemțească wannabe? Niciodată!


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 17 Dec 2011, 12:40
Post #218


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Adevarata si treaba asta tongue.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 17 Dec 2011, 13:36
Post #219


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Bai pezevenghilor (astia doi), n-aveati voi pe lista scurta, nu cu mult timp in urma, niste Golfuri? radmasa.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 17 Dec 2011, 14:31
Post #220


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Eu unul mi-aș lua și mâine un Golf 5 GTI, dară nu DSG tongue.gif

Sehaș din Nemția, de la un bătrânel care a circulat numai pe autostradă, în vacanță, negreșit radmasa.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dogy_10
post 17 Dec 2011, 16:38
Post #221


Membru autentic


Group: Members
Posts: 901
Joined: 17 December 06
From: Timisoara




oricum cutia de pe sexpero lu' argon baga in ceata si tata desegeurilor...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chris_t
post 18 Dec 2011, 10:33
Post #222


trepadus clasic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 19 August 04
From: Baia Mare




Ca sa revenim la topic, chestia aia care arata cand sa schimb mi s-a parut super cretina. Asta pana m-am prins ca s-ar putea sa fie mai inteligenta ca mine biggrin.gif

De ce zic asta...pentru ca e setata sa-si adapteze indicatiile nu doar in functie de RPM sau viteza, ci si de ceea ce fac eu.

De exemplu, sunt in a 5-a si tin acceleratia apasata constant, fara sa-i dau gaz, la un hai sa zicem 1800RPM si vreo 80km/h. In momentul asta ma avertizeaza sa-i dau a 6a. Daca insa sunt tot in 5a, tot la 1800RPM si 80km/h dar calc acceleratia mai hotarat, nu-mi arata sa schimb, imi indica sa o las in 5a, simte ca-s cu pedala calcata si se prinde ca am nevoie de putere.

Alt exemplu, observat chiar saptamana asta: a 6a, urcam dealul si am pierdut putin demarajul, eram cu pedala blana dar viteza era de 108 si statea constanta, nu mai putea accelera. A calculat el ce a calculat, a vazut ca-s cu pedala la fund dar masina nu mai accelereaza, si mi-a cerut instant sa-i dau a 5a.

Acum, nu ca si ascult ce zice el, dar chestia e ca sistemul nu e chiar asa cretinoid cum mi s-a parut la prima vedere.

Sunt curios cum o sa se comporte arderile, valva EGR si turbina la mersul in a 6a la 1400-1500RPM, cum zice computerul masinii ca e economic.

This post has been edited by chris_t: 18 Dec 2011, 10:35


--------------------
Renault Megane Estate 2017 ZEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bwwlan
post 18 Dec 2011, 10:59
Post #223


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.606
Joined: 16 September 09
From: .de, ex Cluj




Astea cu Blue Motion Technology-s proiectate putin altfel decat cele clasice. La fel mi-am pus si eu problema cu A3 TDI cu DSG, ca in D schimba de cadea tot timpul pe la 1.200 dry.gif insa am desfacut de curiozitate valva EGR la 75.000 si era curata. Bine, in S schimba pe la 3.000 - 4.000, insa asta e alta poveste.
Au un alt tip de gestiune a arderii.

Legat de tempomat, parca am vazut intr-o fisa tehnica pentru Passat ca este pe toate modelele, incepand de la TL. E optional inclusiv pentru HL, iar pentru TL are chiar si un sistem de recunoastere a gradului de oboseala smile.gif Daca bine stiu eu, costa 255 Euro pentru TL si 230 pentru CL si HL.


--------------------
VW Golf Sportsvan 2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline
"Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chris_t
post 18 Dec 2011, 11:05
Post #224


trepadus clasic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 19 August 04
From: Baia Mare




Salutare,

Tempomatul e vreo 400E pt Trendline, si vine intr-adevar cu detectorul ala de oboseala, care in mod normal e standard de la CL in sus.

VW sustine ca detectorul ala de oboseala identifica schimbarile in modul de conducere, si ca in momentul in care ceva nu e ok iti apare o ceasca de cafea pe afisajul central, plus o avertizare sonora si un mesaj ca ar fi cazul sa iei o pauza. Din ce mi-am dat eu seama insa, mesajele respective apar dupa 4 ore de condus fara pauza, restul e doar marketing...


--------------------
Renault Megane Estate 2017 ZEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 18 Dec 2011, 11:34
Post #225


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Indicația despre momentul când să schimbi treapta este bazată pe sarcina de moment a motorului. Nu are legătură directă cu turația. Dacă o respecți nu vei avea probleme cu EGR-ul. EGR-ul se înfundă când motorul e în sarcină prea mare (accelerare în treaptă ridicată de la o turație prea joasă). La mers constant nu are nimic.

Pe aceeași sarcină a motorului se bazează schimbarea treptelor la orice transmisie automată.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 18 Dec 2011, 13:30
Post #226


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Pai tocmai asta-i explicam colegului tractorist. Turatia trebuie corelata cu sarcina. Tractorul lui suporta turatii mici in regim de mers constant sau accelerare usoara si in treapta a 5-a, fara nici o durere de cap.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chris_t
post 24 Mar 2012, 11:00
Post #227


trepadus clasic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 19 August 04
From: Baia Mare




Update de km: 67.000. Pana la sfarsitul lui aprilie cand o sa aiba 1an facem 75.000km. Fara probleme.

Reviziile se incapataneaza sa coste 900lei, inclusiv cea de 60.000km. Am aflat si ca distributia se schimba la 180.000km, moment in care sper ca masina nu va mai fi la mine biggrin.gif

Consumul se incapataneaza sa stea la 5l/100km, iar autonomia, normal, pe la 1300-1400km.

Saptamana trecuta am dat jos si gumele de iarna, revenind la Good Year de vara, cu care probabil o sa o duc sezonul asta. Un mare plus pentru BFGoodrich gForce Winter, superbe!!!

Urmeaza sa schimb stergatoarele, iarna lasa urmari si astea parca nu mai sunt foarte ok, mor de curiozitate sa vad cu cat vand alde VW un set de stergatoare.

A, am cerut in mod special o verificare de placute de frana la revizia de 60.000km, tipul de la Tess Brasov mi-a zis cu o foarte mare mirare pe fata ca in ritmul asta ma tin 100.000km. Ceea ce e bine.

Si, ca sa avem si parti mai putin bune, dar nu din vina fevau, am facut POC. Mai bine zis a facut cineva POC in mine intr-o seara, in parcarea hotelului in care eram cazat. Rezultat...bara spate inlocuita si aripa spate dreapta revopsita, era doar putin julita. A platit Allianz CASCO, ala de m-a palit disparuse. Cost, probabil umflat de comisioane si spagi asiguratori, 4700ron.


PS: flota de Golfuri 6 se incapataneaza sa se strice intr-un mare fel...avem deja 6 din vreo 60 care au trecut prin service cu probleme majore la motoare...


--------------------
Renault Megane Estate 2017 ZEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shush
post 24 Mar 2012, 12:35
Post #228


٩(Ś̯Ś)۶


Group: Members
Posts: 2.117
Joined: 30 January 07
From: Brasov




Si tu te incapatanezi sa folosesti expresia "x se incapataneaza" smile.gif
Multi kmp fara probleme !

This post has been edited by Shush: 24 Mar 2012, 12:35


--------------------
Seat Leon 2008 Reference 1.6 - Bv-29-Trei Litere
Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4
If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 24 Mar 2012, 12:52
Post #229


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




QUOTE(chris_t @ 24 Mar 2012, 11:00)

PS: flota de Golfuri 6 se incapataneaza sa se strice intr-un mare fel...avem deja 6 din vreo 60 care au trecut prin service cu probleme majore la motoare...
*



Adica vreo 10% ceea ce zic ca e acceptabil. Depinde si de probleme. Nu le rezolva pe garantie?


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chris_t
post 24 Mar 2012, 23:26
Post #230


trepadus clasic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 19 August 04
From: Baia Mare




Scurgeri de ulei, chiuloase schimbate, etc....

Se schimba pe garantie, dar nu mi se pare foarte normal sa intre masinile pe banda rulanta in service, in ideea in care nici nu au costat 5000euro.

Si 10% mie unul mi se pare enorm de mult, nu acceptabil. Daca esti firma si ai flota de 100 de masini, ok, te descurci, ce te faci daca esti 1 din 10 taximetristi care au dat o groaza de bani pe Golf ca "e masina fiabila dom'le"?

Cel putin una din cele 6 stiu sigur ca a umblat vreo 2 luni prin service pana s-au prins despre ce e vorba. Si in astea 2 luni nu prea a putut fi folosita.



--------------------
Renault Megane Estate 2017 ZEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 24 Mar 2012, 23:32
Post #231


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Ce motorizari au Golfurile respective?


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 25 Mar 2012, 09:08
Post #232


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Pai cam 10% e procentul, mai ales prin firme unde n-are nimeni grija. Daca ai 10 masini sigur se strica ceva important la 1 in primul an, bine dar nu neaparat sa o imobilizeze.

Aveti si flota de Passaturi? Cum e situatia acolo?

This post has been edited by spy_oh_joy1389: 25 Mar 2012, 09:13


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chris_t
post 25 Mar 2012, 09:41
Post #233


trepadus clasic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 19 August 04
From: Baia Mare




Golfurile sunt 1.6TDI 90CP.

Passaturile B7 sunt vreo 6 sau 7, niciunul cu probleme, toate 1.6TDI 105CP. Probleme mai apar la B6 2.0TDI, chiar acum vreo doua saptamani a crapat o turbina la 30.00km.

Ma surprinde cum la Passaturi nu a crapat nimic, in schimb Golfurile se duc pe banda rulanta, teoretic vorbim de acelasi motor. E drept ca Passaturile se folosesc mai mult pe distante mai lungi, fara opriri dese, in timp ce Golfurile se plimba mai mult urban, cu 10-20 opriri pe zi, dar totusi...


PS: eu chiar am grija de masina, e vorba de o ustensila a muncii mele si, de ce nu, de confortul meu psihic si fizic. Nu-mi convine sa fac 7000km pe luna intr-o chestie care troncane si boncane.

This post has been edited by chris_t: 25 Mar 2012, 09:45


--------------------
Renault Megane Estate 2017 ZEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 25 Mar 2012, 10:14
Post #234


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




QUOTE(chris_t @ 25 Mar 2012, 09:41)
E drept ca Passaturile se folosesc mai mult pe distante mai lungi, fara opriri dese, in timp ce Golfurile se plimba mai mult urban, cu 10-20 opriri pe zi, dar totusi...
*


Diesel-ul cu DPF nu prea este făcut pentru un mers preponderent urban, nu zice nimeni că nu merge, dar tocmai opririle dese și mersul neconstant nu-i fac deloc exploatarea ușoară.
Procesul de regenerare al filtrului de particule poate fi întrerupt tocmai într-una din cele 10-20 de opriri zilnice și dacă se întamplă asta de mai multe ori ... !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 25 Mar 2012, 17:07
Post #235


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




dom dealer care v-a vandut 60 de golfuri, pe perioada de multe luni cat au stat ele in service nu v-a dat masina la schimb?


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chris_t
post 25 Mar 2012, 20:19
Post #236


trepadus clasic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 19 August 04
From: Baia Mare




Era destul de dificil sa faca asta, dom dealer e din Bucuresti, iar masinile s-au stricat ba prin Iasi, ba prin Baia Mare, ba te miri pe unde.

Problema nu e neaparat ca a dat sau nu, ci ca 10% in primul an e cam mult din punctul meu de vedere.


--------------------
Renault Megane Estate 2017 ZEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 25 Mar 2012, 21:02
Post #237


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




este,
am nevoie de 10 masini, dar cumpar 11 pt ca nu sunt sigur ca imi ajung toti angajatii la munca dimineata.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chris_t
post 19 May 2012, 11:53
Post #238


trepadus clasic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 19 August 04
From: Baia Mare




Neata,

Upgrade de km si revizie:

76.000km, revizia aferenta + schimb stergatoare, 950lei, din care 150 stergatoarele flat-blade.

In rest nicio problema, la sfarsitul lunii aprilie i-am facut tortul de 1 an wink.gif


--------------------
Renault Megane Estate 2017 ZEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chris_t
post 8 Jun 2012, 10:09
Post #239


trepadus clasic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 19 August 04
From: Baia Mare




Si dupa 1 an si o luna de serviciu, ne-am despartit...

In locul lui am preluat de la un coleg un Comfortline, tot 2011, tot vreo 75.000km. Am preferat sa fac miscarea asta din cauza de dotari, care vor atarna bine de tot la o eventuala revanzare a masinii.

In plus fata de versiunea Trend, Comfortline mai are ca dotari urmatoarele:

Dublu-Climatronic
Jante aliaj 215/55/R16
Senzori de lumina si senzori de ploaie
Un alt decor pe bord (mai inchis, nu aluminiu mat cum era celalalt)
Volan si schimbator viteze piele
Oglinzi retrovizoare heliomate (cea interioara + sofer)
Scaune diferite, ambele cu reglaj lombar, cel de la sofer cu reglaj electric.
Functie coming/leaving home
Detector de oboseala

plus cateva alte briz-brizuri pe la bord, gen spatiu pahare tunel median acoperit, suport pahare in cotiera centrala spate, etc.


--------------------
Renault Megane Estate 2017 ZEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chris_t
post 12 Aug 2012, 10:19
Post #240


trepadus clasic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 19 August 04
From: Baia Mare




Buun, ca sa mai revitalizez putin topicul, tocmai m-am intors din concediu. Concediu cu ocazia caruia am plimbat putin Passatul pe o selectie de drumuri de toate felurile, de la drumuri judetene prin varful muntelui la autostrazi cum probabil nu o sa avem never ever in Romanica.

Ziua 1: Baia Mare - Timisoara - Belgrad (aprox 500km). Exclusiv drumuri nationale, mai putin sectorul de asa-zisa autostrada Arad - Timisoara. Cu ocazia unei seri petrecute in centrul Belgradului, la plimbare si terase, declar in mod solemn ca sarboaicele sunt cele mai faine femei din lume tongue.gif

Ziua 2: Belgrad - Budva, Muntenegru (aprox 500km). Drum exclusiv national, sute de km facute prin munti, niste peisaje de-a dreptul incantatoare.

Zilele 3-8: plimbari prin Muntenegru + o vizita de o zi la Dubrovnik (aprox 600km). Drumuri nationale si judetene, un drum spart tot, pe marginea prapastiei, care duce la manastirea Ostrog, o minunatie de golf (Kotor Bay) si vechea mea dragoste in ceea ce priveste peisajele(Dubrovnik).

Ziua 9: Budva - Dubrovnik - Split - Zagreb - Budapesta (aprox 1.000km). Autostrada croata merita fiecare cent din cei 35euro platiti, e o minunatie construita intr-o tara nu demult rasa de pe fata pamantului. Doua tuneluri de 6km sapate in granit de Bechtel la un pret/km mult mai mic decat autostrazile facute la noi pe camp. Deah, de fiecare data cand ies din tara ma apuca rusinea ca-s roman.

Ziua 10: Budapesta - Baia Mare (aprox 400km). Cei 350km facuti in Ungaria au durat vreo 4 ore, cei 70km intre Satu Mare si Baia Mare vreo 2 ore. No further comment.

Ca si consum, am plecat de acasa cu un rezervor de 70l din care consumasem vreo 5, am alimentat 53l in Muntenegru (1.33eur/l) si cam tot atat inainte de Zagreb. Am papat cam 170l de motorina, consum mediu pe toata durata deplasarii, 2 persoane + portbagaj plin + clima pornita non-stop, 5.5l/100km. Am mai schimbat un bec de far in Muntenegru, si am o julitura pe bara spate lasata de un posesor de masina alba intr-o parcare cu plata din Kotor.

Intre timp Passa se indreapta vertiginos catre revizia de 90.000, acum avand vreo 87.000.


Drumuri bune si concedii faine tuturor celor care inca nu au fost.

This post has been edited by chris_t: 12 Aug 2012, 10:21


--------------------
Renault Megane Estate 2017 ZEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages « < 6 7 8 9 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 20:52
Forum Renault