Nu prea tine frana, pedala moale
![]() ![]() ![]() |
Nu prea tine frana, pedala moale
Alexio |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|||
GL 01 NJL |
![]()
Post
#2
|
![]() Banned Group: Members Posts: 194 Joined: 16 January 11 ![]() |
Cu serva cum stai e buna ? Placutele,sabotii sunt buni ? Lichid de frana ai ?
|
--------------------
Audi
A4
1.9TDI/B5/1996
|
|
Alexio |
![]()
Post
#3
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Placute noi, sunt deja asezate au 1200 km, sabotii au cam 2000, lichid am din plin... si nici nu pierd deloc...
Cu servo nu stiu ce sa zic... se apasa super usor pedala, numai ca atunci cand opresc motorul pana se intareste pedala fasaie... nu stiu daca e normal. |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
exact asa a fost si la mine.inainte aveam pedala foarte tare dupa aia incepea sa tina cat mai jos.am aerisit la pompa de frana era plina cu aer nu stiu din ce cauza.dupa aia si la etrieri am aerisit.pierderi nici eu n-am avut.acuma am pedala tare si frane de ies prin geam.bafta
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca ai pompa de frina cu dublu circuit si la roti este bine verifica garniturile si supapele pistonaselor , eu de acolo am avut o problema
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
tiaz |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 26 January 11 ![]() |
QUOTE(Alexio @ 23 Jun 2011, 14:27) Placute noi, sunt deja asezate au 1200 km, sabotii au cam 2000, lichid am din plin... si nici nu pierd deloc... Cu servo nu stiu ce sa zic... se apasa super usor pedala, numai ca atunci cand opresc motorul pana se intareste pedala fasaie... nu stiu daca e normal. Vezi sa nu fii uitat mecanicul sa-ti puna autoreglajele la saboti. Din acest motiv dostanta dintre sabot si tambur este mare si automat cursa pedalei de frana creste. La mine uitase mecanicul la roata stanga spate sa-mi puna autoreglajul. Bafta. |
--------------------
Dacia
1310
1999 break
- B 47 AJU
|
|
ghitza |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Deja este al 4 topic pe sectiune cu acceasi problema
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Alexio |
![]()
Post
#8
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
O fi al 4-lea dar daca din restul de 3 nu intelegi nimic? In asta incepem sa ne intelegem... o sa fac aerisirea caci ultima oara cand mi-a aerisit-o, cand puneam frana zburam de pe scaun, acum e foarte elastica... pompa de frana cum se aeriseste Kiraly? la roti stiu dar la ea nu stiu...
Si da e cu dublu circuit. bygy007 sunt noi garniturile... toate... au cateva luni... This post has been edited by Alexio: 23 Jun 2011, 22:28 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
tot asa se aeriseste ca si la roti.daca te uiti la iesiri din pompa o se observi aerisitorul.pui o teava pe el si pui pe cineva in masina.dupa aia fa si la roti.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
Alexio |
![]()
Post
#10
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Mi-am adus aminte ca ar mai fi o treaba...
Exista acel "senzor" de presiune de pe pompa de frana... de aprinde beculetul in bord... Citisem prin cartea ei ca s-ar numi ICP si ar face nu stiu ce stabilizare de presiune... Mie de la vreme cred mi s-a rupt din partea cu papucii electrici... deci nu mai functioneaza, nu mai este alimentat cu, curent electric. Ar fi o problema asta? ar avea treaba ca nu-mi tin bine franele? |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
ghitza |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Sonda ICP(indicator cadere presiune) daca acel timburus culiseaza usor nu are nici o problema,ea semnalizeaza o avarie la sistemu de franare nu are treaba ca tu nu ai frane,scoate afara ICP-u de pe pompa si vezi franele ca tot asa le ai,Stablizarea presiuni o fac pistonasele din pompa
Fa aerisirea prin cadere cum sa mai scris pe aici de nush cate ori si daca nu ai scurgeri si pompa isi face treaba tre sa ai frane beton |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tiaz |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 26 January 11 ![]() |
QUOTE(ghitza @ 25 Jun 2011, 10:21) Sonda ICP(indicator cadere presiune) daca acel timburus culiseaza usor nu are nici o problema,ea semnalizeaza o avarie la sistemu de franare nu are treaba ca tu nu ai frane Daca semnalizeaza o avarie a sistemului de franare in speta noastra cursa prea lunga a pedalai de frana(respectiv presiune mica in sistem) nu ti se pare un non-sens sa spui ca franele nu au nici o problema???? |
--------------------
Dacia
1310
1999 break
- B 47 AJU
|
|
ghitza |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
NU,pentru ca nu ai pierderi de lichid sa zic asa sa intyre pompa in avarie,nu vrei sa iti semnalizeze si ca ai cablu de frana de mana slabit?ai cursa lunga vezi din ce cauza oa i lunga ,se poate micsora de la pedala si de la servo
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Alexio |
![]()
Post
#14
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Din moment ce eu aveam frane beton, apoi s-au lasat apoi iar s-a aerisit la roti apoi iar e cursa lunga... nu are nicio treaba cu cablul.
Acum am vorbit cu tatal meu si mi-a spus ca asa a patit in garantie ... iar cei de acolo i-au aerisit pompa, mi-a explicat cum au facut, iar de atunci i-au tinut franele pe ea 5 ani beton. Se baga furtunel in locasul de la pompa apoi in sticla cu lichid, se aeriseste prin pedale si aia e. |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
exact Alexio..sa revii cu rezultatele
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
Alexio |
![]()
Post
#16
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Luni cumpar ICP-ul. si in weekend il montez. Al meu fiind rupt de la papucul electric nu imi permit sa aerisesc. il cumpar il pun si sambata dau rezolvarea problemei.
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
tiaz |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 26 January 11 ![]() |
QUOTE(ghitza @ 25 Jun 2011, 14:00) NU,pentru ca nu ai pierderi de lichid sa zic asa sa intyre pompa in avarie,nu vrei sa iti semnalizeze si ca ai cablu de frana de mana slabit? Ironiile ca sa aibe efectul scontat trebuie sa fie frumoase , fine si de bun gust. In cazul tau nu se pot aplica deoarece tu habar nu ai ce face acel ICP si cam care este principiul de functionare al unei pompe .....de frana. Cauzele pentru care se aprinde acel martor in bord sunt una si aceeasi respectiv PRESIUNE MICA IN SISTEM. Pierderea de presiune poate fi generata cam in 4 MODURI descoperite de mine si de niste baieti denumiti generic ingineri dupa cum urmeaza: 1. - garniturile pompei sunt imbatrinite si pierd presiune pe langa ele rezulta - cursa lunga a pedalei de frana - martor aprins pe bord frane deficitare; 2. - pierderi de lichid pe la diferite garnituri(etrieri, pistonase, repartitor); 3. - trage aer fals sistemul pe la una sau mai multe componente. In cazul meu conducta de frana dreapta spate la imbinarea cu cilindrul tragea aer fals. Rezolvarea am aplicat o solutie de blocaj a suruburilor sa nu se desfaca - problema rezolvata 4. - distanta dintre sabot si tambur este mare datorita faptului ca autoreglajul nu-si face treaba..... aici ai cam nimerit-o cu cablul de frana de mana - poate tine rol si de autoreglaj Asadar, colegul daca vrea sa aibe frane, sa se puna pe verificat, de preferat ar fii s-o faca un specialist pentru ca totusi discutam de un sistem vital si nu de castofoane sau mai stiu eu ce eleron. |
--------------------
Dacia
1310
1999 break
- B 47 AJU
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Tiaz, cred ca si tu esti inginer, se vede dupa ton. Sonda aia, e fix pielea P. Las-o asa sparta, rupta cun e, ca si asa e degeaba. E numai pentru a lua inginerii bani, nu sa faca un serviciu.
Alexio, nu lua sonda, doar de a-i face pe ei cu bani, ca n-are niciun rol in a tine frana bine. Aerisirea nu se face corect, cu o echipa de ingineri ci doar singur. Desfaci aerisitorul, pui in capul lui o bucata de furtun transparent ca cel de la stropitoarea de parbriz, pentru a recupera lichidul, dar nu-ti recomand ca va fi murdar, mai ales daca e de tip N, care dizolva foarte frumos cauciucul (spuneai ca ai garnituri de doua luni, deja sunt umflate daca ai N), si lasi sa curga linistit pana trec cateva bule de aer si apoi lichid fara bule. Daca curge fir intins, pistoanele sunt in pozitie corecta. Daca doar picura cate o picatura rar, pistoanele din pompa nu revin la locul de sprijin pe splint, din mai multe motive: arcurile sunt asa de proaste, ca nu reusesc sa readuca pistoanele dupa franare, mai ales daca sunt noi, caz in care si pistoanele sunt asa de mari la diametru, incat abia intra in pompa. Al doilea caz, tija de la servo e lunga, de nu lasa pistoanele sa revina total, pentru ca cele doua splinturi sa deschida supapele pentru echilibrul presiunilor (instalatie-atmosfera). Al trei-lea, garnituri umflate, si merg greu. In cazul tau, cand e cursa goala, ori ai aer pe instalatie, pentru ca ai facut aerisire asa cum ti s-a indicat (din neam) prin pedalare, ca sa faci lichidul clabuci, si dupa limpezie sa fie iar goala, ori supapele de la pistoane merg asa de greu, ca reusesc sa blocheze abia catre final cand creste presiunea in capul pistonului ( curatate de cauciuc macinat de lichid, chiar ca si topit, sau inlocuit pistoane), ala ar fi faptul ca aerisirea facand-o prin bataiala piciorului, repartitorul inchide de fiecare data si nu reusesti sa aduci aerul de pe conducta, din fata pana-n spate, decat in zile de sarbatori, si ultima ar fi distanta intre tamburi si saboti, dar daca tragi frana de mana si apesi odata pentru apropiere, a doua peda trebuie sa aiba plina cursa. Daca e plina, regleaza distanta. Aerisirea fa-o deschizand fiecare aerisitor, si astepti sa vezi pe furtunul transparent cum golurile de aer se elimina. Pe spate, va trebui sa astepti cateva minute. La fel, lichidul trebuie sa curga pe aerisitor, fir intins, nu picatura cu picatura. Va curge mult lichid fara aer, pana ajunge golul de langa pompa, la roata de spate, apoi intreruperi de lichid si iar lichid continuu. Abia atunci e eliberat aerul. Riica si cantarul de la repartitor, mai sus, pentru a avea frana si pe spate, de acceeasi intensitate cu cea de fata, nu cum se abereaza pe la "atotstiutori" ca , spatele trebuie sa tina doar cand e incarcat. Asa mergi cu motocicleta! Toate patru, ca d-aia sunt patru! Plosca de servo n-are legatura cu golul din peda. Oricat de distantat ar fi reglajul la tija pana-n pompa, nu ajungi cum zici tu, la podea. Pe masura ce faci investigatii ( pune lichid bun, DOT), mai intreaba. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
r3d |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
dupa mine cea mai buna explicatie e a lu BOA la fel pateam si io mari mesterii mau invatat sa aerisesc franele ba cu motoru pornit ba fara in ambele cazuri 1 la mana a 2 zii mergeam intrun picior de febra ce aveam la celalat:)) si 2 la mana a 2 zii iar frane nu mai aveam
dupa cum a explicat BOA din intamplare am facut aceasta metoda fara sa stiu de ea am vrut sa schimb garniturile fata spate si na am zis sa pun si un lichid bun si curat am lasat sa curga pana a venit lichid curat si cand il rog pa un prieten sa ma ajute sa imi faca pedale nu putea sa apese pedaua ![]() |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
... mda , sonda ICP nu intervine în functionarea circuitului de frînare - dar TE AVERTIZEAZÄ asupra unei diferente de presiune între cele douá circuite (datoritä existentei aerului pe instalatie sau pierderi de lichid - care tot la intrarea aerului duc ) adicä AVARIE a sistemului de frînare .
Deci eu personal cred cä este importantä , vorbim totusi de un sistem de securitate a masinii . "...am aplicat o solutie de blocaj a suruburilor sa nu se desfaca" este o improvizatie care nu are scuze - mai ales fiind constient cä " totusi discutam de un sistem vital si nu de casetofoane " "Plosca de servo n-are legatura cu golul din peda" - aici adevärul este relativ ![]() si da ! ![]() Särbätori Fericite ! This post has been edited by mecanick_maverick: 27 Dec 2011, 02:28 |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
tiaz |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 26 January 11 ![]() |
Moderator edit: Mai calm, va rog. Se pot purta discutii, sau putem sa ne balacarim. Ar fi preferabil sa se ramana in sfera discutiilor.
QUOTE(mecanick_maverick @ 27 Dec 2011, 03:26) "...am aplicat o solutie de blocaj sa nu se desfaca" este o improvizatie care nu are scuze - mai ales fiind constient cä " totusi discutam de un sistem vital si nu de casetofoane " Solutia de care vorbeam este speciala pentru suruburi si nu functioneaza ad-literam pe post de lipici ci doar ajuta la fixarea lor mult mai bine decat prin simpla strangere. Pe pompa de frana gasesti niste urme de vopsea date din fabrica care nu au rol de sigliu!! This post has been edited by bucatzel: 28 Dec 2011, 16:01 |
--------------------
Dacia
1310
1999 break
- B 47 AJU
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu ma supar asa usor, atata timp cat susti o cauza benefica omului neajutorat , indiferent din ce motive ar fi asa. Nu stie, nu poate, nu vrea, dar etreaba lui, si trebuie s-o rezolve si p-asta cu masina. De aceea multi care sunt pe acest forum, nu au Dacii ca le iubesc asa de mult, desi ar trebui, ci pentru ca le lipseste ceva, banul. Multi au si alte masini, si totusi raman la forumul de Dacie. Daca nu si-ar fi luat masini straine, am fi avut mai multe Dacii pe drum, n-am mai fi umblat cu frica sa nu fim opriti la orice metru de drum, si sa ni se caute nod-in-papura, si motiv de a le face lor buzunarele doldora (in niciun caz statului). Denigrand Dacia, ne dam banii atat hotilor din drum cat si afara tarii, numai noi sa n-avem nimic in buzunar. "Sarbatori fericite" ? Cei aia? E in Romaneste? Cati ati terminat acum facultatea, si aveti un servici, la care sa mergeti cu Dacia? Cati sunteti stagiari intr-o uzina (ce-o mai fi si aia!), fie ea si auto? Amenzi cat venitul pe un an, impozit cat furatul a cel putin un autoturism, lunar. Taxe... si mai vin sarbatori fericite? Ce inseamna ? sa strangi bani aproape tot anul, sa poti lua 5 kile de carne din care sa ai toata iarna, pentru ca la gaze vei da cel putin salariile pe opt luni din an, sa mai ai si doi copii la facultate, si sa rada altii (aia care ne stau in drum) de ei, ca vin cu Dacia la scoala... Rog sa-mi fie iertata indignarea si multumesc din suflet pentru urare, indiferent cui i-ar fi si de cine ar fi adresata, dar sunt sigur, ca acolo undeva in interior, simte fiecare durerea, chiar de incearca s-o ascunda.
Franele , la ce drumuri avem noi, si ce vom avea zeci de ani inainte, sunt foarte bune asa simple cum sunt la Dacii, fie berlina fie nova sau solenta, si nu cred ca cineva a avut probleme generale, asa cum se "mananca" prin RAR-uri si politii, ca n-ar fi eficiente, in vremea noastra, si n-avem ce cauta pe drum. La proiect, am avut ABS-ul, si as fi putin mai in masura sa va conving, ca la fel va fi oprita si o Dacie simpla si una cu ABS. Ma veti contrazice. Pana atunci tineti-le in forma pe care le aveti , si sunt dispus sa va ajut cu ce pot, numai sa va tineti masinile in stare corespunzatoare. Cui nu-i merge bine Dacia, si nu rezista la drumurile noastre, nu o intretine cum trebuie, nu-i schimba CUM trebuie. Nu e masina de vina, ci modul de intretinere, chiar de cineva se simte jignit. Va doresc un an mult, mult mai bun, si sa scapam de hoti! |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
multumim Nelu la fel iti dorim si tie si multumim foarte mult de ajutoarele acordate de tine.. Numai bine!
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
maho |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Braºov, oraºul olimpic ![]() |
Corect, Nelu, un an mai bun tuturor, si...aveti grija cu colesterolul !
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sebymesteru |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Multumim din suflet Nelu,mare om si mare caracter! Sarbatori cat se poate de fericite si anul care vine sa ne aduca tuturor ceva mai bun.
La multi ani tuturor! |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
asgard |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 17 August 10 From: Bucuresti ![]() |
Buna seara si la multi ani!
Am o DSN 2001 si am pedala de frana moale.Pe 31 decembrie anul trecut, am umblat sa schimb placutele de frana si am observat ca pompa pierde lichid de frana pe la garnituri. Atunci am schimbat discuri frana, placute frana, supapa de la servofrana, garniturile de la pompa de frana si cilindrii frana spate + aerisire sistem de frana, iar rezultatul a fost cu chiu cu vai, cu multe aerisiri, o intarire a pedalei de frana. Azi am dat jos rotile din fata si am umblat la placutele de frana. Le-am pus inapoi si pedala de frana s-a inmuiat, dar frana tine. Care poate fi problema? A mai patit cineva ceva asemanator? Vreun sfat? Multumesc anticipat! Din ce am citit pe forum a mai ramas sa schimb pompa de frana, servofrana, si etrierii ... ![]() |
--------------------
Renault
Koleos
2018 Intense If you work for a living, why do you kill yourself working?
|
|
iulica89 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.265 Joined: 6 August 08 ![]() |
Din "auzite" se spune ca trebuie sa aerisesti instalatia (pe roata respectiva) daca "freci" pistonasul ala. Incearca asta sau daca nu pur si simplu...alta pompa(preferabil sa incerci una de Logan) + aerisirea de rigoare.
Pedaua "moale" se datoreaza in general pompei de frana dar daca zici ca ai umblat doar acolo... Ar mai fi o treaba - trage frana de mana si daca pedaua se intareste mai poti intinde cablul acesteia - asta daca ai autoreglajul (pe spate) defect. Eu sustin ca pompa ar fi de vina... Etrierul este in jur de 200-300 lei bucata mai bine iei garnituri de la Unix si servofrana de ce sa o schimbi daca nu fasaie? This post has been edited by iulica89: 5 Jan 2013, 21:52 |
--------------------
Dacia
1310
1989 MLS
- PH 10 SIA Iulian
|
|
asgard |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 17 August 10 From: Bucuresti ![]() |
De fasait fasaie cand apas pedala, da asa fasaia de cand am luato
![]() |
--------------------
Renault
Koleos
2018 Intense If you work for a living, why do you kill yourself working?
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Fasaitul e de la o garnitura a servofranei , pe care o poti schimba usor, dand pompa jos doar (fara sa demontezi tevile). Cu cablul de frana, asa e , daca nu reglezi bine "autoreglajul". Da jos tamburii si departeaza din autoreglaj, dinte cu dinte, pana tamburul intra greoi, si aia e pozitia optima. Dupa strangerea piulitei si o franare de centrare, trebuie sa mearga liber. Apoi, lasa aerisitorul de pe stanga spate slab, pune un furtun transparent in capatul lui, si lasi sa curga liber, pana nu mai vezi nicio bula de aer, urmarind sa nu se goleasca vasul pompei. La inceput va iesi fara aer, va fi furtunul plin, dar cand lichidul va ajunge din fata, la roata de spate, abia atunci va fi si aerul. Faptul ca slabesti si strangi aerisitorlul, cand faci pedae, nu inseamna ca si faci treaba buna. Deci, lasa pe rand sa iasa lichid cam cat crezi c-a ajuns sa se strabata toata conducta, si abia atunci e fara aer, incepand cu stanga spate, apoi dreapta, si terminand cu rotile din fata, indiferent care, ca ele au tevi separate. Fa asta, si mai vorbim.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
r3d |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
am limitatoru pa spate ruginit blocat si ce o mai pe acolo.si cum io circul des singur in masina la o franare oarecum mai brusca imi infraneaza spatele.sa incerc sa cumpar limitatoru plus conductele(sunt ruginite si hexagonu de la piulita e dus) o sa am si io o frana mai eficienta.iarna pa zapada nu mai zic e dezastru.si cam cat ar duce un limitator plus conductele aferente.ca sincer sunt sofer la o fabrica de mezeluri si in perioada asta e jale cu comenzile deci lipsa de bani:(
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:21 |