Omologare, informatii
![]() ![]() ![]() |
Omologare, informatii
aditza579 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|||
maho |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Parca am mai vazut topicuri asemanatoare; ti-ai facut socoteala la bani , timp, etc. (nu doar RAR) si esti sigur ca merita ?
Daca-ti place, poate fi interesant, dar personal nu cred ca merita. Mereu vei gasi un ansamblu care depinde de un altul modificat sau schimbat... |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
aditza579 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Fiecare cu aprerea lui. Eu nu am deschis topicul acesta doar pentru mine, ci pentro toti cei interesati care vor sa stie deferite aspecta, asa ca spor la discutat "discutii"
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#4
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
aditza579 din motor de 1,3 nu o sa iasa niciodata unu de 1,6 nici aia de la NASA nu au ce sai faca,daca este de 1,4 mai merge dar asa nu
ia citeste aici ca sigur te potolesti http://www.rarom.ro/article--Omologare_de_tip--285.html sau ca sa nu te pierzi deschide pe asta http://www.rarom.ro/RO/article--Poluare%20...hnica--294.html This post has been edited by nikuniku: 22 Mar 2011, 20:04 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
dacia_amg |
![]()
Post
#6
|
![]() Un neanderthal ejaculat din beci. Group: Members Posts: 237 Joined: 24 November 10 ![]() |
QUOTE(aditza579 @ 22 Mar 2011, 19:34) Salut. Pe acest topic as vrea sa vorbim despre omologari. Despre ce implica acestea, limita la care se poate ajunge, cat costa, cat dureaza etc. O sa incep. Daca modific un motor stock de dacie(1397 cm3), prin a-i mari capacitatea la 1557 cm3, si toate modificarile aferente, ca ar trebui sa imi zica cei de la RAR? Daca ii aduc imbunatatiri cum ar fii un dublu corp, aprindere electrica, pompa de benzina electrica, o axa cu came mai "intepata", raport de compresie ridicat, ce imi vor zice cei de la RAR si voi putea oare sa o omologhez(acestea sunt date pur informative, aici ne putem lega si de subiecte cum ar fi franele, suspensia, caroseria etc). Se zice aprindere electronica... ![]() ![]() ![]() |
--------------------
24 valves black e34
bimmer
touring Ai furat bara de striptease?!
Du-o inapoi urgent, La martorii lu' Ebola (no comment). |
|
nikuniku |
![]()
Post
#7
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
forumul este plin de asa ceva,am vazut ce ai scris si eu tiam raspuns <<nu merge>>
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dacia_amg @ 22 Mar 2011, 20:29) Da scuze, my bad ![]() QUOTE(nikuniku @ 22 Mar 2011, 20:31) Nu-mi spune tu mie ca de la 1.4 nu se poate trece al 1.6, ca altfel habar nu ai de ce zic eu aici, dar daca nu zii la ce te referi |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#9
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
ba da de la 1,4 merge modificat la 1,6 dar de la 1,3 la 1,6 e diferenta mare la blocu motor
la camasile de cilindru si la arborele cotit,daca alezezi blocu sa bagi camasi de 1,6 tu ai vazut diferentele intre cele 2 blocuri de motor??? This post has been edited by nikuniku: 22 Mar 2011, 20:53 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
daca chiar vrei sa modifici motorul de dacie fara a schimba blocul ai urmatoarele variante:
1)daca blocul motor e 1.3 palier normal atunci te limitezi sa pui set de 1.4 plus ceva modificari la scaunul sau locul unde intra cilindului/camasa 2)daca blocul motor e 1.3 palier marit atunci pui set de 1.4 sau 1.6 dar modifici scaunul sau locul unde intra cilindrului/camasa 3)daca blocul e de 1.4 atunci pui set de 1.6 (dar sa iei cu garniturile de etansare cum are blocul) axa cu came o poti schimba fara probleme,raportul de comprimare il poti mari,poti monta carburator dublu corp sau de care vrei,aprindere poti folosi ori gotronic cu senzor sau poti adapta aprinderea de golf2,mai poti monta si injectia de pe golf 3 si fara prea mari probleme,poti usura volanta.daca faci aceste modificari nu ajungi la rar pentru omologari deoarece ai pastrat blocul motor plus ca nu stau cei de la rar sa iti desfaca motorul sa vada ce componente ai in el. |
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DannY_SmekeruL @ 22 Mar 2011, 21:11) daca chiar vrei sa modifici motorul de dacie fara a schimba blocul ai urmatoarele variante: 1)daca blocul motor e 1.3 palier normal atunci te limitezi sa pui set de 1.4 plus ceva modificari la scaunul sau locul unde intra cilindului/camasa 2)daca blocul motor e 1.3 palier marit atunci pui set de 1.4 sau 1.6 dar modifici scaunul sau locul unde intra cilindrului/camasa 3)daca blocul e de 1.4 atunci pui set de 1.6 (dar sa iei cu garniturile de etansare cum are blocul) axa cu came o poti schimba fara probleme,raportul de comprimare il poti mari,poti monta carburator dublu corp sau de care vrei,aprindere poti folosi ori gotronic cu senzor sau poti adapta aprinderea de golf2,mai poti monta si injectia de pe golf 3 si fara prea mari probleme,poti usura volanta.daca faci aceste modificari nu ajungi la rar pentru omologari deoarece ai pastrat blocul motor plus ca nu stau cei de la rar sa iti desfaca motorul sa vada ce componente ai in el. Modificarile acestea stiu ca se pot face. Eu am motor de 1.4 dar habar nu am ce fel de palier este, fiindca inca nu l-am desfacut. Mai dureaza pentru ca acum este la tara, dar cand il desfac o sa vad ce fel de palier este. Dar ma gandesc ca motorul va dezvolta cu totul alta putere decat cea din talon. Nu o sa trezeasca suspiciuni, si eu ma gandesc ca in talon sa scrie puterea si capacitatea reala a mototului pt ca vreau sa fiu "legal", asta ce impune. Cum imi pot da seama daca este palier normal sau marit altfel dacat desfacand motorul? |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
motorul de 1.4 este palier marit,doar la 1.3 sunt doua tipuri (palier normal si palier marit).Motorul tau va arata la fel ca oricare motor de dacie, cu foarte mici modificari dar un nestiutor nu isi da seama,iar cei de la rar nu au cum sa isi dea seama ca motorul dezvolta o alta putere.
|
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Aha ok m-am lamurit, ca nu voi avea probleme, dar daca totusi eu vreau sa trec pe la RAR inainte de a iesi cu masina pe strada e vreo problema, adica sa nu pot primi omologarea pt modificarile facute?
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#14
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Nu prea ai probleme,doar daca schimbi motorul cu altul atunci se schimba cu mult problema,saptamana trecuta m-am informat pe la r.a.r si fara 6-700 E nu as scapa pentru omologarea altui motor,insemnand sa poti iesii cu masina pe drum fara a se lega cineva de tine.Fata de ce era acu 5-6 ani cand omologai un motor cu 600 de lei.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#15
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
Birthday 30 March 1995
cam cand intentionezi sa te apuci de modificari ![]() |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
QUOTE(DannY_SmekeruL @ 22 Mar 2011, 22:11) ... 3)daca blocul e de 1.4 atunci pui set de 1.6 (dar sa iei cu garniturile de etansare cum are blocul) axa cu came o poti schimba fara probleme,raportul de comprimare il poti mari,poti monta carburator dublu corp sau de care vrei,aprindere poti folosi ori gotronic cu senzor sau poti adapta aprinderea de golf2,mai poti monta si injectia de pe golf 3 si fara prea mari probleme,poti usura volanta.daca faci aceste modificari nu ajungi la rar pentru omologari deoarece ai pastrat blocul motor plus ca nu stau cei de la rar sa iti desfaca motorul sa vada ce componente ai in el. axa cu came nu e nevoie de schimbat, dar trebuie arbore de 1.6 si baie de ulei de dupa '98 la qlasa ai mai multe variante, in functie de ce vrei |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
maho |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE ArtVandelay Posted Yesterday, 22:20 Birthday 30 March 1995 Ooops...atunci e explicabil de ce "discutam discutii"... Aditza, dar raportul de compresie ce ti-a facut ? Discutam cumva de diesel ? Daca te intereseaza putere mai mare, asta nu se obtine doar prin marirea cilindreei (cu asta obtii doar marirea impozitului, si a consumului). De fapt, motoarele moderne (ex. Ford Ecoboost) au cilindree mica (~1l.), si scot suta de h.p. Spor la treaba, si ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
stiu ca discutia e fara rost...
dar, din experienta altora (Muttley) cu omologari/rar, zic ca ar fi probleme si cu orizontale sau injectie, parerea mea acestea intra tot la modificari artizanale si trebuie omologate, dar... aici se complica lucrurile la noi in tara fiindca legislatia e ambigua si nimeni nu-si asuma raspunderea... |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
se poate modifica motorul la 1.6 din 1.4 destul de usor si nu va stii decat cine il face si cine il desface, nu trebuie omologat
maho, ce crezi ca se intampla daca se pune de ex qlasa de 1.3 la motor cu set 1.4? |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
argon |
![]()
Post
#20
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca faci din 1.4 in 1.6 nu ai de ce sa omologhezi, pentru ca blocul ramane, iar inauntru nu au cum sa-si dea seama. Doar daca pui un carburator mai potent, daca e cu cel normal de 1.4 nu se prinde nimeni. Problema este ca acel carburator e facut pentru motoare 500-1400 cc, deci era la limita, e pacat sa faci motorul de 1.6 daca-l lasi.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
maho |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
@krapcarasu: trebuie sa modifici supapele ?
Parca s-a mai discutat: http://www.daciaclub.ro/Bloc-motor-1300-se...21823-s300.html Uitasem de autoaprinderi, detonari, etc. (compresia prea mare la benzina). This post has been edited by maho: 23 Mar 2011, 12:22 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
am intrebat sa-ti dai tu seama, ca el daca pune set 1,6 si lasa qlasa de 1,4 mareste raportul de comprimare, deci puterea; si mai bine ar fi qlasa de 1,6 cu inaltimea redusa prin rectificare, are supapele mai mari; cuplul va fi al motorului de 1,6
Eu asa am si merita din plin, se simte clar cuplul mai mare, iar daca merg mai usor am si consum mai mic decat la 1,4 in aceleasi conditii This post has been edited by krapcarasu: 23 Mar 2011, 13:35 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
maho |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Nu am pretentia ca ma pricep la motoare, dar nu cred ca (doar) prin marirea compresiei (pe care oricum la benzina nu o poti face prea mult, pe motiv de autoaprindere) castigi putere; de fapt, chiar tu recunosti ca ai modificat si supapele, si sun convins ca si altele (arcuri, posibil tacheti, ax came, etc.). Nu stiu cum scoti consum mai mic, in contitiile astea, felicitari.
Eu imi mentin parerea ca una peste alta, nu se merita (financiar vorbind). |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
nu am modificat supapele, am pus qlasa de 1,6 care asa are ea din fabrica admisiile un pic mai mari, la ax, arcuri,tacheti nu am umblat.
Puterea se mareste si doar marind raportul de comprimare. This post has been edited by krapcarasu: 23 Mar 2011, 14:50 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ArtVandelay @ 22 Mar 2011, 22:20) Da stiu ce vrei sa zici, ca am 16 ani. Pasiunea nu are varste, mie imi place dacia foarte mult. Deja am un motor de 1.4 pe care voi face niste experimente(ceva ieftin) si la vara imi iau masina propriuzisa(adica un 1310 caruia i se vor modifica masitle fata respectiv spate cu dealea de 1300, sau pur si simplu recarosare-depinde de buget) QUOTE(krapcarasu @ 22 Mar 2011, 22:59) axa cu came nu e nevoie de schimbat, dar trebuie arbore de 1.6 si baie de ulei de dupa '98 la qlasa ai mai multe variante, in functie de ce vrei Datele alea erau pur informative ca sa stiu ce ma asteapta, am citit tot ce se poate pe forumul acesta inainte de a-mi face vreun plan. QUOTE(maho @ 23 Mar 2011, 09:14) Ooops...atunci e explicabil de ce "discutam discutii"... Aditza, dar raportul de compresie ce ti-a facut ? Discutam cumva de diesel ? Daca te intereseaza putere mai mare, asta nu se obtine doar prin marirea cilindreei (cu asta obtii doar marirea impozitului, si a consumului). De fapt, motoarele moderne (ex. Ford Ecoboost) au cilindree mica (~1l.), si scot suta de h.p. Spor la treaba, si ![]() Mai informeaza-te, raportul de comprimare mai mare=>putere mai mare, consum mai mic. Oricum merci mult de incurajare. QUOTE(danciusergiu84 @ 23 Mar 2011, 10:39) stiu ca discutia e fara rost... dar, din experienta altora (Muttley) cu omologari/rar, zic ca ar fi probleme si cu orizontale sau injectie, parerea mea acestea intra tot la modificari artizanale si trebuie omologate, dar... aici se complica lucrurile la noi in tara fiindca legislatia e ambigua si nimeni nu-si asuma raspunderea... Prin 2000-2001 tata a omologat un papuc, caruia i-a schimbat tot ansamblul motor-ambriaj-cutie-planetare cu unul de vw(motor golf 2 diesel 1.6, cutie si planetare passat, ambreiaj de 220 parca), asa ca ma pot baza pe cineva daca am nevoie de sfaturi si de ajutor, tata fiind mecanic de meserie, si pe deaspura si tinichigiu(nu il laud dar cand facea mecanica serioasa a reconditionat cel utin 20 de dacii-asta fiind acum 10-15 ani, asa ca stie ceva)deci am pe cine ma baza. |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
maho |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
O sa ma mai informez (daca o sa-mi vina si mie vreo idee de-asta), desigur.
Pana una-alta, e bine ca ai pe cine te baza, mai ales ca QUOTE i-a schimbat tot ansamblul motor-ambriaj-cutie-planetare , deci deja e alta discutie, mai vii de-acasa. Iar cu raportul de compresie nu te poti duce ca la diesel, aici e cazul sa te mai informezi tu...bafta ! |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
aditza579 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(maho @ 23 Mar 2011, 17:46) Iar cu raportul de compresie nu te poti duce ca la diesel, aici e cazul sa te mai informezi tu...bafta ! Din cate stiu eu este raport de comprimare Raportul de comprimare maxim cu care poti ajunge la un motor care functioneaza pe benzina (zicea un principiu empiric) este cifra octanica a carburantului(in cazul nostru benzina)/10. Daca folosesti benzina de 98 te poati duce cu raportul la 10:1, la 10,5:1 e deja umpic exagerat, asta fiind limita detonatiei. Aici nici nu vine vorba nici de compresie nici de raport de comprimare ca la diesel. |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
QUOTE(aditza579 @ 23 Mar 2011, 16:57) Prin 2000-2001 tata a omologat un papuc, caruia i-a schimbat tot ansamblul motor-ambriaj-cutie-planetare cu unul de vw(motor golf 2 diesel 1.6, cutie si planetare passat, ambreiaj de 220 parca), asa ca ma pot baza pe cineva daca am nevoie de sfaturi si de ajutor, tata fiind mecanic de meserie, si pe deaspura si tinichigiu(nu il laud dar cand facea mecanica serioasa a reconditionat cel utin 20 de dacii-asta fiind acum 10-15 ani, asa ca stie ceva)deci am pe cine ma baza. puiule tata e din '44 si a facut multe la viata lui, printre care a circulat legal cu 60 in localitati, ceea ce tu nu vei putea face, acum sper ca intelegi de ce nu se mai prea fac modificari artizanale, s-a inchis robinetul, bine daca aveai placerea sa citesti topicul "unei rable" cred ca nu te mai dadeai in barci p'aicea in mod penibil peace (un sfat prietenesc fiindca toti am avut 16 ani, nu incerca sa te pui cu ai' mai batrani mai bine urmeaza-le sfaturile si apuca-de de citit tot forumul) This post has been edited by danciusergiu84: 23 Mar 2011, 19:37 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danciusergiu84 @ 23 Mar 2011, 19:37) puiule tata e din '44 si a facut multe la viata lui, printre care a circulat legal cu 60 in localitati, ceea ce tu nu vei putea face, acum sper ca intelegi de ce nu se mai prea fac modificari artizanale, s-a inchis robinetul, bine daca aveai placerea sa citesti topicul "unei rable" cred ca nu te mai dadeai in barci p'aicea in mod penibil peace (un sfat prietenesc fiindca toti am avut 16 ani, nu incerca sa te pui cu ai' mai batrani mai bine urmeaza-le sfaturile si apuca-de de citit tot forumul) Cum spui tu, nu o sa mai zic nimic, oricum tot forumul l-am citit. O sa va las pe voi, puteti inchide topicul, mi-am satisfacut nelamurirea. ![]() |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#30
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
QUOTE(aditza579 @ 23 Mar 2011, 15:57) Prin 2000-2001 tata a omologat un papuc, caruia i-a schimbat tot ansamblul motor-ambriaj-cutie-planetare cu unul de vw(motor golf 2 diesel 1.6, cutie si planetare passat, ambreiaj de 220 parca), asa ca ma pot baza pe cineva daca am nevoie de sfaturi si de ajutor, tata fiind mecanic de meserie, si pe deaspura si tinichigiu(nu il laud dar cand facea mecanica serioasa a reconditionat cel utin 20 de dacii-asta fiind acum 10-15 ani, asa ca stie ceva)deci am pe cine ma baza. Daca ai fi citit postul meu ai fi inteles ca am specificat clar ca pana cu 3-4-5 ani omologai motor de ce masina vroiai tu,acum insa NU mai merge asa simplu ca atunci,de cand s-au pus toti pe "jegurile" astea de dacii nu iti mai aproba prea usor si fara multi bani un asemenea proiect.Sfatul meu e urmatorul,ai 2 variante: 1 lasi bloc de dacie si il duci pana la punctul maxim permis(la performante ma refer) la care sunt unii colegi pe aici care au facut treaba asta si te vor ajuta cu sfaturi,2.Pui un motor bun dupa una straina si umbli cu el la risc,asta depinde si de ce Prieteni ai pusi pe sus pe la politia din zona ta ![]() This post has been edited by bv-08-fgm: 23 Mar 2011, 19:57 |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:28 |