nu baga caldura
![]() ![]() ![]() |
nu baga caldura
ph11cos |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 29 October 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
berlina
1982 / 1310
- ph11cos
|
|||
adrianne |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
uite o idee: cauta, s-a mai discutat.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
engime |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 11 November 08 From: Galati ![]() |
ai aerisit instalatia? ai schimbat pozitia robinetului pe deschis?
This post has been edited by engime: 23 Dec 2009, 16:47 |
--------------------
Ford 2.0L 131 HP
Mondeo
1998
- GL-03-UIU
|
|
bozzo |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Ar trebui sa o iei usor si pe rand.
Ai termostat, ok, carton in fata iar ok (doar sa stai cu ochii pe temperatura sa nu se ridice prea mult ca acum s-a mai incalzit afara) Verifica daca furtunul de tur al caloriferului este cald(fierbinte). Mai intai opartea de furtun care este inte pompa de apa si robinetul de caldura, care e pozitionat pe partea stanga. Apoi daca dupa robinet la cele doua iesiri din robinet verifica daca iese apa caldasau fierbinte. In cazul in care dupa robinet ai pe furtune apa calda sau fierbinte inseamna ca apa intra si in calorifer. Acum mergi la retur adica furtunul care iese din calorifer si intra in blocul motor. Daca acela e cald pana la intrarea in motor tutul e ok cu caloriferul. Daca pe parcursul circuitului descris mai sus nu ai furtunele calde ai un dop. Mai ramane doar sa-l gasesti unde e. |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
klausy78 |
![]()
Post
#5
|
![]() doar membru Group: Members Posts: 72 Joined: 11 September 08 From: Galati ![]() |
Acum vreo trei ani cand stateam cu cartonu' la radiator nici eu nu aveam caldura. Si am patit exact ce spunea bozzo , se incalzise putin afara ,eu cu carton - a fiert apa ,mi s-a impuscat garnitura. Problema era la mine termostatul . De cand mi l-am schimbat am caldura ,nici nu mai vreau sa aud de carton in fata radiatorului. In 10 minute de mers imi baga caldura ok in masina. Daca zici ca termostatul e ok s-ar putea sa fie caloriferul de vina.
|
--------------------
dacia 1410 break
cu motor in stea
1995
- GL 01 ZEX
|
|
dacia98 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 25 February 11 ![]() |
salut tuturor.
Am si eu o problema cu caldura/termostatul. La mine nu baga caldura deloc, si stiu care e problema: n-am termostat....Si intrebarea mea este ca: termostatul se baga in pompa de apa pe acolo unde se pune furtunul ala de cauciuc in care intra apa in radiator????? Va rog sa-mi explice si mie cineva chestia cu termostatul.... |
--------------------
Dacia
dacia
98 berlina
- -----------------
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
QUOTE(dacia98 @ 30 Jan 2012, 18:06) salut tuturor. Am si eu o problema cu caldura/termostatul. La mine nu baga caldura deloc, si stiu care e problema: n-am termostat....Si intrebarea mea este ca: termostatul se baga in pompa de apa pe acolo unde se pune furtunul ala de cauciuc in care intra apa in radiator????? Va rog sa-mi explice si mie cineva chestia cu termostatul.... Il introduci acolo unde ai zis tu, cu capsula aia mica in jos, in stutul pompei de apa. Apoi montezi furtunul, strangi colierul, si strangi si corpul termostatului pe furtun cu un colier, sper ca ai inteles, bafta. |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
QUOTE(ph11cos @ 23 Dec 2009, 14:46) dacia mea din '82 ... nu vrea deloc sa bage caldura ..deloc deloc...are termostat ...carton in fata radiatorului , dar tot degeaba... ma ajuta cineva cu ceva idei ? desfa grila aia din fata parbrizului si verifica daca se inchid perdelutele , daca da vezi ca grilae posibil sa nu se aseze bine iar caldura sa iasa pe margini pe acolo pe unde grila se petrece cu caroseria , eu asa am patit caldura imi iesea pe gauri |
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(anghelcatalin1992@yahoo.com @ 30 Jan 2012, 19:38) Cataline frate , mai vezi si tu la ce raspunzi ( din 2009 o fi rezolvat-o saracu ... ) ![]() Cel care a trezit topicul vrea sa stie cum trebuie pus termostatul - si a primit deja raspuns corect ( nu ca al tau ar fi gresit , e doar necoordonat cu data intrebarii ). |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
maho |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.218 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
@fullhouse & mecanick_maverick:
Nu cumva e mai corect a se monta si fixa cu colier intai termostatul in furtun (cu stutul in afara, evident), si apoi furtunul cu termostat peste gura pompei ? Ca sa ai siguranta ca termostatul sta bine (fixat) in furtun ? |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
fullhouse |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Eu cred ca mai corect e sa fixezi intai furtunul pe stutul pompei de apa, pentru ca dupa aia mai poti ajusta pozitia termostatului sa se aseze bine, il mai poti impinge in jos, misca lateral etc.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
maho |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.218 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Pai trebuie sa fii sigur ca termostatul e fixat pe furtun, ca sa nu "plece", de-aia zic sa fie fixat intai acolo, ca in gura pompei sta oricum, n-are ce sa mai miste.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
N E S |
![]()
Post
#13
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Mi se pare mai usor sa pui termostatul in stutul pompei de apa si sa pui peste furtunul. Ca schimba doar termostatul nu si acel furtun. Drept urmare furtunul are deja "sant" dupa forma termostatului. Intra ca un capac la fix.
|
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(maho @ 31 Jan 2012, 10:03) @maho - sincer , ai intilnit tu o singura Dacie la care sa plece termostatul pe furtun ? ca eu nu am intilnit - si am pus destule termostate fara colier ( pe corpul lui ) dar verificate toate in prealabil sa deschidä corect , chiar daca erau noi . Ceea ce este foarte important este sensul - veneau multi cu termostatul prins cu colier în furtun înainte de a-l prinde pe stutul pompei, dar pus invers - cu consecintele de rigoare . Eu nu numai ca nu recomand punerea acelui colier ( inutil , în opinia mea ) ci chiar as recomanda gaurirea cu un burghiu de 1 - 1,2 a talerului care inchide ( cum e la Mitsubishi - ce-i drept acolo e montat orizontal ) |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
maho |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.218 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Eu nu am intalnit, dar am citit p-aici pe forum, zicea cineva ca a patit-o.
La a mea (mostenita in 2009 fara termostat), intrucat eram novice la multe (si nu descoperisem forumul), m-am dus cu ea in service (de cartier) pt. tot ce tinea de instalatia de racire: montaj termostat, schimbat antigel, aerisit. Ala mi-a explicat ce si cum, cu termostatul. Oricum, important e sensul corect, nu unde pui termostatul prima data. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Andyno |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
am pus termostat klacksar de 89 grade acum 2 luni..era ceva mai cald afara si functiona ok.
acum de cand este -20 nu prea se mai ridica acul de la apa...sta la 2 cm de linia de mijloc. apa este fierbinte si am pus mana si pe furtunele de sub bord...sunt fierbinti dar caldura nu prea baga. acum schimbat azi termost. cu unul vernet tot de 89 grade si apa urca putin mai sus. am sa vad cum se comporta asta. sta la cineva pe carburatie apa la jumate acum? |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
la mine sta la jumatate si se mai si ridica si un pic mai sus cateodata, dar nu ma intreba ce termosta am ca nu stiu
![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Costy2000: 2 Feb 2012, 15:04 |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
Andyno |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
pe frigul asta? de unde esti?
|
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
com. Soldanu jud. Calarasi
![]() ![]() This post has been edited by Costy2000: 2 Feb 2012, 15:09 |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
Andyno |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
dece..m ai vazut prin oltenita sau calarasi?
sunt din buc...dar am o amanta in oltenita. |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
nu ca idee
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
Andyno |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
esti din oltenita?
|
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
N E S |
![]()
Post
#23
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
In Constanta zilele trecute au fost -12 mai spre seara. Asa ca am coborat la masina sa vad cum se comporta pe frigu asta. Se ridica acul de la temperatura apei destul de repede, sta la jumatate si baga caldura foarte bine.
Am termostat Vernet de 89 de grade. |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
bashtalu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
si eu am termostat vernet de 89, a se ridica, furtunele sunt fierbinti dar caldura nu e, imi ingheata geamurile pe interior. Noroc cu spray-ul de antiinghet...
nu prea folosesc aeroterma ca imi cam mananca din baterie si apoi dimineata la pornire e mai greu. Tot bord scoica.... |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
Andyno |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
NES-....in buc la ora 5.30 sunt -20 grade...si apa se ridica dar nu sta la jumatate.
nici ziua cand este mai cald putin...nu stiu ce naibii are. am schimbat azi termost. cu unul vernet de 89...a mers putin cu ea dar tot nu a ajuns la jumate. sa vad maine ce si cum. mai strang de furtunul ala gros de la termostat si ies bule de aer in borcan...inseamna ca mai are ceva aer. acul de la apa nu ajunge la jumate...dar daca pun mana pe frutunul de la radiator este fierbinte. |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
"nu prea folosesc aeroterma ca imi cam mananca din baterie si apoi dimineata la pornire e mai greu. Tot bord scoica...."
iei si tu bateria in casa ca eu asa fac asta daca nu stai la bloc la etajul 10 si sa nu mearga liftul ![]() This post has been edited by Costy2000: 2 Feb 2012, 16:23 |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
acum pe - 20 incercati sa reduceti debitul de aer prin calorifer, cu debit mare nu va fi nici caldura prea puternica, si motorul se va mentine rece chiar daca termostatul inchide corect, circuitul caloriferului fiind in paralel raceste el prea tare motorul. Daca vreti sa verificati asta astupati de proba doua treimi din admisie(grila), eu am incercat si motorul nu mai scade sub jumate, aer am mai putin dar mai cald
l.e. mai corect ar fi de blocat 2 din 3 perdelute, eu le aveam blocate toate dar am incercat sa vad cum e si cu ele functionale, intradevar e debitul mai mare , dar acum dupa ce am testat blocatul grilei e clar ca trebuie sa le blochez din nou This post has been edited by krapcarasu: 2 Feb 2012, 17:16 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
am tot luat bateria in casa, sper sa se mai incalzeasca....
|
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Chestia cu debitul de aer e foarte corecta, asta observ si eu la a mea, dimineata la -17, -18 grade nu se ridica acul la jumatate, nici caldura nu e calumea. Explicatia e ca aerul extrem de rece trece prin calorifer, nereusind sa se incalzeasca suficient de mult ca sa bage caldura ca lumea, si racind in acelasi timp si lichidul de racire. Solutia ar fi sa se mearga pe recirculare, dar ti se aburesc geamurile si-ti ingheata bocna. Azi dimineata am probat sa merg pe recirculare vreo 10 km, caldura baga mai bine, dar geamurile laterale au inghetat si nu s-au dezghetat pana la destinatie. Asa ca eu prefer sa merg cu aerul de afara , pentru a nu se aburi geamurile, fara a da drumul la aeroterma, eventual treapta 1 la mers mai incet, caldura e acceptabila.
Am uitat sa precizez, la temperaturi mai ridicate, de gen 0...-5 grade, baga caldura de ma dezbrac ![]() This post has been edited by fullhouse: 3 Feb 2012, 12:11 |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
esti norocos ca ai bord cn, eu nu am
|
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 11:12 |