DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Calatorie, ce verific inainte de drum?

STORMTROOPER
post 26 Jul 2011, 20:50
Post #61


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(dobre @ 26 Jul 2011, 21:09)
eu nu inteleg cum de unii vor sa se chinuie sa faca o distanta asa mare cu Dacia...omule, o sa mori de cald ziua iar daca alegi sa mergi noaptea o sa te chiorasti la drum ...dar cred ca totusi ai glumit...
*



deci ma scuzi ca intervin, unde este chinul?A ca nu are aer conditionat? ia vezi cite masini se vind in ziua de astazi de noi fara AC. Daca tine geamurile din fata deschise si pe cele din spate un pic lasate cam 2 cm, crede-ma ca nu are nevoie de AC pe autostrada.Ca are viteza medie de deplasarea mai mica decit o masina cu motor de generatie nou? Eronat, daca are cutie in 5 trepte si la 100 km/h are undeva pe la vre-o 3000 rpm, nu cred ca masina aia nu poate tine un 110-120 km/h. Si nu, nu vad de ce ar glumi cind spune ca merge cu Dacia prin Italia. Sunt unii pe forum care au mers cu Dacia pina in Laponia, pina pe Coasta de Azur, pâna la Copenhaga, pina la Vladivostock fara prea multe probleme. Deci daca omul se bazeaza pe masina, si decit sa mai scoata bani din buzunar pentru a inchiria o masina despre acre nu stie nimic, cine a condus-o, cum a condus-o/exploatat-o, nu vad de ce nu ar merge cu masina lui.
Succes in caaltorie.


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 27 Jul 2011, 10:35
Post #62


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.466
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Baieti, va rog, intrebarea este ce sa-si ia cu el. Nicidecum daca are sau n-are rost sa mearga pana acolo cu dacia. Nu uitati ca suntem pe arie tehnica, unde ceea ce am sters se poate considera off-topic, asa ca va puteti considera avertizati.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 31 Jul 2011, 18:02
Post #63


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




eu cu 1300-le am facut distante lungi, cate 500 km pe zi, si nu e genul de masina care sa mearga la fel de fiecare data..
am schimbat pe marginea drumului platini, furtunuri, pompa de benzina, am curatat carburatorul si multe alte maruntaie... cea mai ciudata treaba care mi-a facut-o, a iesit o placuta de frana din locasul ei, si a ramas blocata intre etrier si janta.. am rezolvat-o si pe asta in jumatate de ora si am mers mai departe...
o singura data mi-a facut-o urat, s-a ars bobina de inductie la 12 noaptea, la 30 km de casa si nu aveam alta... am fost nevoit sa dorm in ea 251.gif
Ca sa mergi linistit, ia-ti cu tine:
-pompa benzina (nu doar membrana, ca si supapele se mai duc)
-bobina inductie
-platina
-capac delco + rotor
-sigurante
-becuri
-furtunuri
-elice (in caz ca nu ai electroventilator)
-rulmenti
-ulei, antigel, apa distilata...
In mare cam astea le consider eu necesare, trusa de scule banuiesc ca ai deja..
Drum bun!


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyz
post 1 Aug 2011, 07:44
Post #64


Doar 0%...


Group: Members
Posts: 114
Joined: 3 December 10
From: Cluj-Napoca




Pompa de benzina si bobina de inductie nu are rost sa cumpar, o sa iau doar membrana de la pompa de benzina.
Ce o sa iau cu mine: membrana pompa de benzina, platina, capac si rotor delcou, un set de sigurante plate, cate un bec din fiecare, ulei si antigel. Cam astea ar fi.

Multumesc

This post has been edited by cristyz: 1 Aug 2011, 07:45


--------------------
Nu am 1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinworm
post 1 Aug 2011, 13:00
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 844
Joined: 27 December 09
From: Bucuresti/Buzau




-furtune de la sistemul de racire!(poate crapa vreunul)
- apa distilata +antigel (2L)
- bujii neaparat;
- capac delcou;
- platina (dc nu ai cumva aprindere electronica);
- bobina de inductie;


--------------------
Dacia/Skoda 1300/Octavia 1977/2004 - BZ77UAP
DACIOARA 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danut 88
post 11 Aug 2011, 22:39
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 26 February 11
From: Popesti-Leordeni




Cati kilometrii am facut cu Dacia n-am avut probleme sa ma lase in drum. Dar pentru acest drum in afara tarii eu zic asa: anvelope bune, (orice, dar nu Montana!!!), pompa benzina completa, apa, cel putin 5l (daca incepe sa curga pompa de apa, nu-i va ajunge un litru de antigel), un set de bujii, o platina, o curea ventilator, un capac delco, un set de becuri, un set de sigurante + o verificare amanuntita a masinii innainte de plecare: nivel ulei motor si C.V., antigel, placute si saboti frana, frana de mana sa tina bine, presiune roti, inlocuit lichid frana (poate sa fiarba). Cred ca rulmentii nu-i va fi de folos. Si sa nu se circule mult cu viteze m-ai mari de 100-110 km/h. Drum bun!


--------------------
Dacia Logan /exSolenza /ex1310 2007 /2003 Scala/1999 L - IF __ PTR/IF 05 SYZ/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinworm
post 13 Aug 2011, 07:55
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 844
Joined: 27 December 09
From: Bucuresti/Buzau




-nu uita de un alternator de rezerva! Eu am patit o sapt asta.....bateria era cam veche si se pare ca mi a stricat si alternatorul! Noroc ca am gasit la cineva si am cumparat! Deci e fff important!


--------------------
Dacia/Skoda 1300/Octavia 1977/2004 - BZ77UAP
DACIOARA 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 13 Aug 2011, 08:26
Post #68


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Pai asa, incet-incet, punem piese pt. un motor de rezerva ? Nici chiar asa, astea ar trebui sa fie in stare cel putin acceptabila, nu sa avem inca o masina in port-bagaj. Eu zic doar consumabile, scule, bani, telefon. Si putina pricepere (macar teoretica) n-ar strica.
QUOTE
alinworm      Posted 1 Aug 2011, 14:00
      -furtune de la sistemul de racire!(poate crapa vreunul)

Am patit-o acum vreo luna, pe drum mi-a crapat unul din furtunele de la "t"-u (cel orizontal, mic, care pleaca de la pompa spre termostat). De fapt, se forfecase langa colier, acolo se intampla intotdeauna, daca colierul e pus un pic mai in afara stutului, sau pe varful lui. I-am taiat capatul crapat (n-aveam la mine furtun de rezerva, oricum se vand doar la set, 3 buc. cu "t"-u cu tot), si l-am pus tot pe ala, a mers perfect. Dupa aia, la vreo 2 saptamani am schimbat tot setul (9 lei), si colierele.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyz
post 15 Aug 2011, 13:52
Post #69


Doar 0%...


Group: Members
Posts: 114
Joined: 3 December 10
From: Cluj-Napoca




Pana la urma ma duc cu microbuzul, oricum multumesc pentru sfaturi.


--------------------
Nu am 1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 17:21
Forum Renault