Calatorie, ce verific inainte de drum?
![]() ![]() ![]() |
Calatorie, ce verific inainte de drum?
STORMTROOPER |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|||
bucatzel |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.466 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Baieti, va rog, intrebarea este ce sa-si ia cu el. Nicidecum daca are sau n-are rost sa mearga pana acolo cu dacia. Nu uitati ca suntem pe arie tehnica, unde ceea ce am sters se poate considera off-topic, asa ca va puteti considera avertizati.
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
eu cu 1300-le am facut distante lungi, cate 500 km pe zi, si nu e genul de masina care sa mearga la fel de fiecare data..
am schimbat pe marginea drumului platini, furtunuri, pompa de benzina, am curatat carburatorul si multe alte maruntaie... cea mai ciudata treaba care mi-a facut-o, a iesit o placuta de frana din locasul ei, si a ramas blocata intre etrier si janta.. am rezolvat-o si pe asta in jumatate de ora si am mers mai departe... o singura data mi-a facut-o urat, s-a ars bobina de inductie la 12 noaptea, la 30 km de casa si nu aveam alta... am fost nevoit sa dorm in ea ![]() Ca sa mergi linistit, ia-ti cu tine: -pompa benzina (nu doar membrana, ca si supapele se mai duc) -bobina inductie -platina -capac delco + rotor -sigurante -becuri -furtunuri -elice (in caz ca nu ai electroventilator) -rulmenti -ulei, antigel, apa distilata... In mare cam astea le consider eu necesare, trusa de scule banuiesc ca ai deja.. Drum bun! |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
cristyz |
![]()
Post
#64
|
![]() Doar 0%... Group: Members Posts: 114 Joined: 3 December 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pompa de benzina si bobina de inductie nu are rost sa cumpar, o sa iau doar membrana de la pompa de benzina.
Ce o sa iau cu mine: membrana pompa de benzina, platina, capac si rotor delcou, un set de sigurante plate, cate un bec din fiecare, ulei si antigel. Cam astea ar fi. Multumesc This post has been edited by cristyz: 1 Aug 2011, 07:45 |
--------------------
Nu
am
1900
|
|
alinworm |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 844 Joined: 27 December 09 From: Bucuresti/Buzau ![]() |
-furtune de la sistemul de racire!(poate crapa vreunul)
- apa distilata +antigel (2L) - bujii neaparat; - capac delcou; - platina (dc nu ai cumva aprindere electronica); - bobina de inductie; |
--------------------
Dacia/Skoda
1300/Octavia
1977/2004
- BZ77UAP DACIOARA 1310
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#66
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Cati kilometrii am facut cu Dacia n-am avut probleme sa ma lase in drum. Dar pentru acest drum in afara tarii eu zic asa: anvelope bune, (orice, dar nu Montana!!!), pompa benzina completa, apa, cel putin 5l (daca incepe sa curga pompa de apa, nu-i va ajunge un litru de antigel), un set de bujii, o platina, o curea ventilator, un capac delco, un set de becuri, un set de sigurante + o verificare amanuntita a masinii innainte de plecare: nivel ulei motor si C.V., antigel, placute si saboti frana, frana de mana sa tina bine, presiune roti, inlocuit lichid frana (poate sa fiarba). Cred ca rulmentii nu-i va fi de folos. Si sa nu se circule mult cu viteze m-ai mari de 100-110 km/h. Drum bun!
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
alinworm |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 844 Joined: 27 December 09 From: Bucuresti/Buzau ![]() |
-nu uita de un alternator de rezerva! Eu am patit o sapt asta.....bateria era cam veche si se pare ca mi a stricat si alternatorul! Noroc ca am gasit la cineva si am cumparat! Deci e fff important!
|
--------------------
Dacia/Skoda
1300/Octavia
1977/2004
- BZ77UAP DACIOARA 1310
|
|
maho |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Pai asa, incet-incet, punem piese pt. un motor de rezerva ? Nici chiar asa, astea ar trebui sa fie in stare cel putin acceptabila, nu sa avem inca o masina in port-bagaj. Eu zic doar consumabile, scule, bani, telefon. Si putina pricepere (macar teoretica) n-ar strica.
QUOTE alinworm Posted 1 Aug 2011, 14:00 -furtune de la sistemul de racire!(poate crapa vreunul) Am patit-o acum vreo luna, pe drum mi-a crapat unul din furtunele de la "t"-u (cel orizontal, mic, care pleaca de la pompa spre termostat). De fapt, se forfecase langa colier, acolo se intampla intotdeauna, daca colierul e pus un pic mai in afara stutului, sau pe varful lui. I-am taiat capatul crapat (n-aveam la mine furtun de rezerva, oricum se vand doar la set, 3 buc. cu "t"-u cu tot), si l-am pus tot pe ala, a mers perfect. Dupa aia, la vreo 2 saptamani am schimbat tot setul (9 lei), si colierele. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
cristyz |
![]()
Post
#69
|
![]() Doar 0%... Group: Members Posts: 114 Joined: 3 December 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pana la urma ma duc cu microbuzul, oricum multumesc pentru sfaturi.
|
--------------------
Nu
am
1900
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:21 |