DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Patru Zero Sapte, by Peugeot

corbex
post 13 Feb 2012, 10:24
Post #91


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Cu motorul cald o pornesti si fara bujii.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 13 Feb 2012, 14:07
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Cand ai actionat demarorul s-a stins bordul sau intensitatea a scazut foarte mult ?
Ti-a dat cumva alte semnale, bip-uri ?
Acumulatorul ai idee de cand este ?
Eu nu cred ca sunt bujiile. Daca a stat atata in frig fara sa o pornesti, e normal sa porneasca mai greu.
Daca aveai posibilitatea sa masori tensiunea inainte de pornire, era bine.
Pune-o pe Lexia si vezi daca ai vreo eroare.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nWo
post 13 Feb 2012, 14:33
Post #93


new world order


Group: Members
Posts: 509
Joined: 16 February 09
From: Nord-Vest




Nu s-a stins bordul cand am actionat demaratorul in nici una din cele 3 dati pana a pornit.
Nu am primit nici un bip, nici o eroare.
De acumulator nu stiu nimic, dar inca e ok, invarte bine, are putere, nu am masurat, dar are, se simte ca duce bine, ca inca poate.
Tind sa cred ca ai dreptate, totul sa fie de la faptul ca nu a fost pornita atata timp. Chiar am verificat inainte de pornire uleiul si mi se parea cam gros, desi nu are decat vreo 5000 de km, si e 5W-30, dar frigul si perioada de timp nepornita si-au spus cuvantul. Zicea cineva ca si motorina sa ingrosat in aceasta perioada de timp si de aici pornirea mai grea. Tocmai de aceea as incerca sa pun ceva aditiv, in speta metabond megasel.
In rest, vad ca e ok, merge bine, de vineri o pornesc zilnic si o ia din prima inclusiv la prima pornire de dimineata. Probabil cauza a fost faptul ca nu a fost pornita in acest interval de timp.

Va multumesc pt sfaturi si interes.

This post has been edited by nWo: 13 Feb 2012, 14:33


--------------------
Patru Zero Sapte by Peugeot
2.0 HDI 136 CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 13 Feb 2012, 14:43
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Eu am filtrul de motorina cu preincalzire. Cred ca si tu ai la fel, nu m-am documentat in legatura cu 407. Acumulatorul meu este original, fabricat in 2004. A dus pana acum, cu foarte mici probleme la temperaturile sub -10 grade. Probleme in sensul ca tensiunea scadea sub 9,5V la actionarea demarorului si se reseta probabil BSI-ul sau calculatorul de la air-bag-uri si se aprindea martorul. Dar se stingea daca opream motorul si il porneam.
In legatura cu Metabondul acela, nu am gasit nici o parere pe 3 forumuri PSA. Multi folosesc un aditiv de la Liqui Moly, uleiuri de la aceeasi firma. Intra pe sit-ul Liqui Moly si gasesti acolo.Problema e ca degeaba il pui acum la frig, trebuie pus cand motorina are cateva grade, ca sa impiedice gelificarea.
Eu am motorina normala, nu este aditivata si nici altceva nu am bagat. Masina a pornit foarte usor, chiar daca am avut acele resetari.
Cineva care lucreaza in domeniu mi-a spus ca motorina normala rezista pana la -25 grade, cea aditivata pana la -35 grade. In zona in care locuiesc, nu cred ca a scazut sub -20 grade noaptea.

This post has been edited by cristio_79: 13 Feb 2012, 14:45


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nWo
post 13 Feb 2012, 14:53
Post #95


new world order


Group: Members
Posts: 509
Joined: 16 February 09
From: Nord-Vest




Nu stiu daca filtrul de combustibil are preincalzire si la mine la 407. Cat despre aditiv, vreau sa-l pun atunci cand fac plinul, iar motorina de la pompa cred ca totusi are cateva grade din moment ce vine din bazinul ingropat in pamant la o adancime mai mare decat adancimea de inghet.

Multumesc mult pentru sfaturi.


--------------------
Patru Zero Sapte by Peugeot
2.0 HDI 136 CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 13 Feb 2012, 15:26
Post #96


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Puneti intr-un rezervor de motorina un litru de benzina. La o dilutie de 1/50 nu afecteaza decit temperatura de congelare.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nWo
post 13 Feb 2012, 20:21
Post #97


new world order


Group: Members
Posts: 509
Joined: 16 February 09
From: Nord-Vest




Nu stiu daca e adevarat dar mi sa spus ca la motoarele HDI nu este indicat sa pui benzina in motorina, in orice concentratie ar fi ea.

Astept metabondul. O sa revin cu pareri si impresii de dupa aditivare.


--------------------
Patru Zero Sapte by Peugeot
2.0 HDI 136 CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 13 Feb 2012, 20:35
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Asa am citit si eu. Este interzisa introducerea benzinei in motorina la motoarele HDI.
Sa pui si impresii dupa folosirea Metabondului. Eu nu am avut curaj sa pun. Daca a mers bine fara nici un fel de aditiv si cu motorina normala, nu vad sensul. La Solenza bag Megalene.
In schimb, as vrea sa cumpar pentru cutie cand o sa schimb uleiul. In motor este exclus sa bag.
Asta este aditivul de la LM: Diesel fließ-fit. Se gaseste si in variante de la 1 litru in sus. Diesel fließ-fit K la un litru este aproximativ 50 lei.

This post has been edited by cristio_79: 13 Feb 2012, 20:43


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 13 Feb 2012, 21:13
Post #99


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Eu zic sa lasati prostiile (aditivi, benzina si alte cele) si a puneti doar combustibil si consumabile recomandate de producator. Masina va merge mult si bine. Cand nu mai merge cum trebuie, cautati problema nu cai verzi pe pereti.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 13 Feb 2012, 21:41
Post #100


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Cit timp nu se ingroasa, n-as pune nici pe dracu'. Ma refeream la iarna siberiana.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 13 Feb 2012, 21:45
Post #101


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Motorina de acum nu mai e ca pe vremea CAP-ului. Adica ingheata mai greu. tongue.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 13 Feb 2012, 23:46
Post #102


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




Si tineti rezervorul cat mai aproape de plin.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 14 Feb 2012, 00:07
Post #103


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Corect. Aproape uitasem ca-i pejo dizel. unsure.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 14 Feb 2012, 11:33
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




verifica bujiile. la o utilizare cotidiana porneste din prima chiar cu 3 arse.
acum mai depinde si de compresia motorului, cat de mult sta pe bara, apa din motorina, etc


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 14 Feb 2012, 11:47
Post #105


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




verifica si releul bujiilor!!! degeaba scoti bujiile pe rand si le verifici la baterie cu 2 fire... pot fi bune toate 4, daca e prajit releul degeaba...


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgdrenault
post 15 Feb 2012, 11:25
Post #106


bgd


Group: Members
Posts: 3.516
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




cel mai bun sfat ala cu benzina in motorina. Cineva dadea aceleasi sfaturi pe forumul skoda, pentru commonrail.
probabil sunt distribuitori de piese sau iti vrea doar binele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


--------------------
Megane Sedan 1,33 140 CP 2019 Intens - XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 15 Feb 2012, 13:58
Post #107


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Si aditivii minune cam ce crezi tu ca sint? Esenta de vaselina? Tot lichide cu punct de inghet foarte coborit, care ard bine. Adica solventi.


This post has been edited by corbex: 15 Feb 2012, 16:41


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nWo
post 16 Feb 2012, 08:41
Post #108


new world order


Group: Members
Posts: 509
Joined: 16 February 09
From: Nord-Vest




De luni nu am mai pornit masina pana azi de dimineata, dar a pornit din prima si nu am tinut-o pe bujie decat o singura data. A luat-o frumos. Ma asteptam sa nu porneasca chiar asa usor.

Cat despre aditiv, vad ca din cauza drumurilor inzapezite, inca nu a ajuns curierul cu metabondul. Mai asteptam, vine el pana la vara smile.gif)


--------------------
Patru Zero Sapte by Peugeot
2.0 HDI 136 CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 16 Feb 2012, 09:12
Post #109


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Daca porneste asa, nici n-ai nevoie de el.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nWo
post 16 Feb 2012, 09:16
Post #110


new world order


Group: Members
Posts: 509
Joined: 16 February 09
From: Nord-Vest




Eu cred totusi ca motorina a fost de vina. Acum am Alto de la rompetrol. Parca merge mai bine cu asta.

Dar totusi ma roade o curiozitate sa vad ce efecte are aditivul minune, ca prea mult il lauda si recomanda unii si altii.


--------------------
Patru Zero Sapte by Peugeot
2.0 HDI 136 CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 16 Feb 2012, 09:36
Post #111


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Impiedica motorina sa devina gel.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 16 Feb 2012, 09:41
Post #112


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Are efecte mai slabe decat un ulei sau carburant de calitate. Dar cand te mananca, trebuie sa te scarpini.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Madriann
post 16 Feb 2012, 11:17
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 967
Joined: 1 April 06
From: Tunisia




QUOTE(nWo @ 6 Oct 2011, 22:52)
I-am adus unele mici imbunatatiri, adica, i-am montat un media player in torpedou, daca tot aveam cele 3 mufe colorate (rosu, galben si alb), astfel ca pe ecranul navigatiei pot urmarii videoclipuri sau filme chiar si in mers.
*

Configuratia standard este ca, in mers, intrarea AV e decuplata (safety).
Am cuplat si eu un handycam Sony, sa filmez pe drum, calitatea imaginii era excelenta pana in momentul in care masina o lua din loc. Pe la 20km/h ecranul comuta in AC screen, default. La service mi s-a spus ca au incercat si nu pot schimba setarea, sa incerc la "baietii destepti".
Nu am motive sa nu-i cred, din moment ce mi-au activat display-ul pentru parcare gratuit, chestia de mai sus e testata de tine?
QUOTE(nWo @ 13 Feb 2012, 09:36)
As pune aditiv de motorina metabond megasel acum in perioada de iarna. Sa pun sau sa nu pun? Face bine sau face rau?
*


Bine pe termen scurt. Rau pe termen lung. Alegerea iti apartine.
QUOTE(cristio_79 @ 13 Feb 2012, 15:43)
In legatura cu Metabondul acela, nu am gasit nici o parere pe 3 forumuri PSA.
*


Sunt cam 18 pagini de pareri pe un singur topic - search "Duralube".
Se vorbeste si de Metabond la greu, mai cauta.
QUOTE(corbex @ 13 Feb 2012, 16:26)
Puneti intr-un rezervor de motorina un litru de benzina. La o dilutie de 1/50 nu afecteaza decit temperatura de congelare.
*


Sunt convins ca merge de minune la 244-ul tau biggrin.gif. La temperaturi scazute si doua fluide cu densitati si vascozitati diferite, s-ar putea sa plangi in pumni dupa cativa kilometri.
QUOTE(cdadan @ 13 Feb 2012, 22:13)
Eu zic sa lasati prostiile (aditivi, benzina si alte cele) si a puneti doar combustibil si consumabile recomandate de producator. Masina va merge mult si bine. Cand nu mai merge cum trebuie, cautati problema nu cai verzi pe pereti.
*


up.gif
Eu votez pentru Baterie, o problema destul de frecventa la masina ta.


--------------------
Renault Megane RT 1,6e 8v 1996
Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nWo
post 16 Feb 2012, 11:43
Post #114


new world order


Group: Members
Posts: 509
Joined: 16 February 09
From: Nord-Vest




QUOTE(Madriann @ 16 Feb 2012, 12:17)
Configuratia standard este ca, in mers, intrarea AV e decuplata (safety).
Am cuplat si eu un handycam Sony, sa filmez pe drum, calitatea imaginii era excelenta pana in momentul in care masina o lua din loc. Pe la 20km/h ecranul comuta in AC screen, default. La service mi s-a spus ca au incercat si nu pot schimba setarea, sa incerc la "baietii destepti".
Nu am motive sa nu-i cred, din moment ce mi-au activat display-ul pentru parcare gratuit, chestia de mai sus e testata de tine?


Bine pe termen scurt. Rau pe termen lung. Alegerea iti apartine.


Eu votez pentru Baterie, o problema destul de frecventa la masina ta.
*




Sa le iau pe rand:

- referitor la functia video in mers, depinde de tipul aparatului si in principiu de anul fabricatiei masinii. Daca masina e din anii 2004-2006, ai toate sansele sa fi fost un sistem de navigatie RT3 la care inca nu se stie cum se poate dezactiva acea functie in mers. La mine masina e din octombrie 2007 si am sistem de navigatie RT4. Cautand pe mai multe forumuri pejo de afara, am gasit un programel cu care am reusit sa setez la ce viteza sa se dezactiveze functia video, care la mine era setata la 5 km/h. Asadar, DA, la mine merge functia video si in mers, deci pot vedea filme si videoclipuri. In viitor o sa-i montez niste tetiere cu monitoare, legate la display-ul central, astfel incat pe toate 3 sa fie aceeasi imagine.

- referitor la aditiv, acesta va fi folosit pe termen scurt, doar acum in perioada rece.

- de baterie nu pot sa zic decat ca inca e ok. Cand e aproape de deces, se manifesta ciudat, cel putin asa zic toti colegii de pe forumul pejo. Cica s-ar aprinde beculetele in bord, ar da erori false, plus ca ar porni greu de fiecare data.

This post has been edited by nWo: 16 Feb 2012, 11:51


--------------------
Patru Zero Sapte by Peugeot
2.0 HDI 136 CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 16 Feb 2012, 12:07
Post #115


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




QUOTE(Madriann @ 16 Feb 2012, 12:17)
Sunt convins ca merge de minune la 244-ul tau biggrin.gif. La temperaturi scazute si doua fluide cu densitati si vascozitati  diferite, s-ar putea sa plangi in pumni dupa cativa kilometri.
*


Nu discut oportunitatea aditivarii sau "aditivarii".
In unele carti de chimie apare o proprietate a multor lichide numita miscibilitate. Nu mai exista doua lichide/doua densitati. Unul si bun.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 16 Feb 2012, 21:08
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Motorina de iarna este deja aditivata, de fapt in asta consta faptul ca este de iarna.
Orice diesel porneste ceva mai greu de la -10 grade in jos.
Punerea contactului de mai multe ori pentru bujii este o prostie findca martorul din bord este facut sa se stinga cand in camera de ardere se atinge temperatura maxima ce o pot face bujiile . Cel putin la HDI ele raman in functiune si cand se da la automat si ceva timp dupa pornirea motorului. Eventual poti sa mai astepti cateva secunde dupa ce se stinge martorul bujiilor inainte sa dai la demaror.
La 2.0 HDI 90CP "rezistenta" de incalzire a motorinei se afla in carcasa filtrului de motorina, posibil ca la tine sa fie tot acolo.
De la -10 grade in jos si al meu porneste mai greu(2.0 HDI 90CP) ,dupa o "cheie mai lunga".


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Feb 2012, 21:13
Post #117


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(CGDBZ @ 16 Feb 2012, 22:08)
Orice diesel obosit porneste ceva mai greu de la -10 grade in jos.
*



Am corectat eu.

Cu pusul bujiile de mai multe ori de acord, si mie mi se pare o prostie. La fostul Focus TDCI de la munca, nu avea cheie, pornire la buton, doar sa ai cipul in buzunar, fie vara fie iarna la -15 grade te suiai in masina, apasat ambreiajul, buton si o lua in secunda doi , fara preincalzire , fara nimic, deci se poate.

This post has been edited by argon: 16 Feb 2012, 21:14


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Madriann
post 17 Feb 2012, 08:54
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 967
Joined: 1 April 06
From: Tunisia




@Corbex : Ma bucur ca ai prins esenta, inseamna ca ai avut note mari la chimie.
Poate mai tii minte si ca e afectata de presiune, temperatura si continutul de apa.
In cazul de fata, iarna nu-i ca vara. smile.gif
QUOTE(nWo @ 16 Feb 2012, 12:43)
...ai toate sansele sa fi fost un sistem de navigatie RT3 la care inca nu se stie cum se poate dezactiva acea functie in mers. La mine masina e din octombrie 2007  si am sistem de navigatie RT4.

Tot din 2007, sistem RT4 identic cu al tau.
QUOTE(nWo @ 16 Feb 2012, 12:43)
Cautand pe mai multe forumuri pejo de afara, am gasit un programel cu care am reusit sa setez la ce viteza sa se dezactiveze functia video, care la mine era setata la 5 km/h. Asadar, DA, la mine merge functia video si in mers, deci pot vedea filme si videoclipuri.

Mie mi se pare ca o dai in "diverse" colega, conectarea la calculatorul masinii presupune o interfata ceva mai complicata decat + si - si un software destul de laborios. Presupun ca daca te intreb de program, nu-l mai ai rolleyes.gif .
QUOTE(nWo @ 16 Feb 2012, 12:43)
Cica s-ar aprinde beculetele in bord, ar da erori false, plus ca ar porni greu de fiecare data.
*


Cica nu.
Cica nu ti-ar mai porni masina cand ai nevoie pe varii motive, chiar daca electromotorul se invarte. Eu nu te indemn sa schimbi bateria, eu iti sugerez sa faci niste teste:
1. Pui o baterie de proba (imprumutata, aia de pe Golf daca se potriveste, etc;
2. Iei bateria frumusel in casa, la cald, eventual cu un redresor pe ea iar dimineata, la -15 grade, o pui direct pe masina.


--------------------
Renault Megane RT 1,6e 8v 1996
Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nWo
post 17 Feb 2012, 09:46
Post #119


new world order


Group: Members
Posts: 509
Joined: 16 February 09
From: Nord-Vest




QUOTE(Madriann @ 17 Feb 2012, 09:54)
Tot din 2007, sistem RT4 identic cu al tau.

Mie mi se pare ca o dai in "diverse" colega, conectarea la calculatorul masinii presupune o interfata ceva mai complicata decat + si - si un software destul de laborios. Presupun ca daca te intreb de program, nu-l mai ai  rolleyes.gif .

Cica nu.
Cica nu ti-ar mai porni masina cand ai nevoie pe varii motive, chiar daca electromotorul se invarte. Eu nu te indemn sa schimbi bateria, eu iti sugerez sa faci niste teste:
1. Pui o baterie de proba (imprumutata, aia de pe Golf daca se potriveste, etc;
2. Iei bateria frumusel in casa, la cald, eventual cu un redresor pe ea iar dimineata, la -15 grade, o pui direct pe masina.
*




1. Nu o dau in diverse deloc. Ti-am spus clar ca e un programel, si nu o interfata cu + sau - care sa se conecteze la calculatorul masinii. Acel programel il scrii pe un cd, il pui in playerul masinii si urmezi instructiunile. Marea surpriza este ca mai am acel programel. Nu stiu de ce ai impresia ca te mint in legatura cu aceasta optiune video in mers.

2. Bateria e ok, a fost testata. Masina porneste perfect. Azi de dimineata la noi erau -14 grade si a pornit perfect din prima.


--------------------
Patru Zero Sapte by Peugeot
2.0 HDI 136 CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 17 Feb 2012, 09:49
Post #120


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




S-a autoreparat. Probabil tot cu un programel.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 06:48
Forum Renault