probleme pompa frana dublu circuit, nu reusesc sa fac aerisirea
![]() ![]() ![]() |
probleme pompa frana dublu circuit, nu reusesc sa fac aerisirea
rekxi |
![]()
Post
#61
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 7 May 13 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|||
ChrisSs |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Daca spui ca ai facut aerisirea corecta, nu ai scurgeri, lichid de frana DOT4, si cu toate astea tot se inmoaie pedala dupa cateva frane parerea mea ar fi ca garniturile din pompa sunt sunt duse si nu mai fac presiune calumea pe instalatie (motiv pentru care ti se tot aprinde becul de la ICP).
Poate te ajuta asta. Bafta! |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
rekxi |
![]()
Post
#63
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 7 May 13 ![]() |
multumesc, as mai avea o intrebare, cand apas frana motorul tremura, cand las pedala de fana parca se misca un pic mai tare motorul, nu stiu cum sa explic mai bine, lucrul acesta e normal? nu de mult am masina si eu nu stiu,
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
val2011 |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
inseamna ca scapa aer pe la servo sau furtun etc.
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Aia e din cauza servo-franei, probabil prinde aer pe langa tija de la pedala, cand pornesti motorul asculta cu atentie in zona pedalei daca se aude un fasait cand o apesi, daca se aude inseamna ca pe acolo iti trage aer si din cauza asta scade turatia, cand franezi tre sa apesi mai tare pedala si nu ai tot timpu aceeasi cursa la pedala.
Daca era de vina furtunul de vacum ce vine de la galeria de admisie la servofrana aveai tot timpul turatia mai scazuta, nu doar cand apesi frana. |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
rekxi |
![]()
Post
#66
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 7 May 13 ![]() |
Mai am a servo-frana dar la capat este un pahar de plastic la tija, acel plastic este capat, atunci nu-i bun?
Cand apas pedala de frana aud un fasait pana cand pedala ajunge jos |
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Daca e numa crapat lipestel si pune-o de proba sa vezi daca nu fasaie, pui numa furtunu de vacum pe ea si o probezi in mana.
|
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
rekxi |
![]()
Post
#68
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 7 May 13 ![]() |
Cand pun plasticul la loc este a crapaura de aproape 1 cm , eu cred ca este cam mult, nu se poate gasi in magazin numai plasticul acela? cum se numeste? Servo-frana nu are nici a legatura cu pompa de frana, pentru ca primeste aer pe undeva nu? In pompa trebuie sa schimb garniturile? Multumesc pentru ajutor
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Plasticu ala nu se gaseste separat de cumparat, poti incerca sa il schimbi de pe servo ce o ai acuma pe masina.
Servo-frana are si nu are legatura cu pompa de frana, poti frana si daca nu ai servo dar trebuie mai multa forta la apasarea pedalei de frana (de 2 ori mai mare comparativ cu servo din ce am citit pe undeva pe forum), si daca servo-frana prinde aer pe undeva ( cum e la tine acuma) cursa pedalei tot timpul o sa fie diferita ( ca sa ai aceeasi franare o data apesi mai mult, alta data mai putin). Garniturile ar trebui schimbate pentru ca din cauza lor ti se tot aprinde becu in bord, ICP-ul se aprinde pentru ca nu ai presiune pe instalatia de frana in timp ce franezi. Cel mai bine cauti un mecanic, care se pricepe si o mai avut de-aface cu asa ceva pentru ca nu prea e bine sa faci experimente cu franele, si duci cu tine si servo-frana sa iti spuna daca se poate face sau nu, garniturile pentru pompa de frana sunt pana in 5 lei, sau 20 de lei pistonasele noi cu garnituri. |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
rekxi |
![]()
Post
#70
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 7 May 13 ![]() |
Multumesc foarte mult pentru informatii, va doresc o zi buna in continuare
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
bundaionut |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 23 January 09 From: BUZAU ![]() |
Buna ziua,
Problema: aerisesc franele, franele tin foarte bine, problema e atunci cand trag frana de mana, se inmoaie pedeala. ce poate fi? mentionez ca nu pierd lichid pe nicaieiri. Pompa de frana dublu circuit cu 4 conducte multumesc....daca s-a mai discutat undeva in cer scuze si as fi recunoscator daca mi-ati trimite un link (eu am cautat dar nu am gasit) |
--------------------
Dacia
1310 L GPL
1999
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#72
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
cand tragi frana de mana se departeaza sabotii si este normal sa se lase pedaua de frana,daca faci 2-3 pedale,cu frana de mana trasa,vei constata ca are aceeasi cursa ca si cu maneta lasata jos
asa ca nu are nimic masina/franele |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
bundaionut |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 23 January 09 From: BUZAU ![]() |
scuze pentru exprimarea gresita, problema este ca atunci cand las frana de mana jos, nu mai am aceleasi frane ca atunci cand o trag. asta am vrut sa spun
|
--------------------
Dacia
1310 L GPL
1999
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#74
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
regleaza sabotii de la frana spate sa fie cat mai apropiati de tambur,dar fara sa se invarta tamburu greu
sau o metoda mai simpla,mai strange cablu de la frana de mana,dar sa ai ambele roti spate ridicate de pe sol,sa poti invartii cu mana de roti sa nu ai vreo roata infranata dupa ce mai strangi cablu de frana mana |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
salut,
vreau sa schimb conductele de la pompa de frana, am de fier si vreau sa pun de cupru. se gasesc de cumparat conducte cu tot cu acele piulite ce se insurubeaza in pompa si la roti? am luat o rola de teava de cupru dar nu am acele piulite este ceva mai special la schimbarea lor? trebuie sa tin cont de ceva anume? de ex, se pun saibe de cupru la insurubarea lor la roti? la spate la tamburi si pe fata la furtunele de frana orice sfat este binevenit multumesc |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#76
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Poti folosi piulitele masinii, schimbi doar conductele.
De ce vrei sa le schimbi? |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Sunt cam ruginite pe dedesubt si ma gandesc ca mai bine le schimb decat sa am surprize
|
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
Mai bine cumperi TOT de fier , ca alea de Cupru ... bine ca depinde si unde lasi masina , cred ca se intelege care e treaba .
![]() |
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Adica?
|
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
val2011 |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Sa nu exageram. Alt impediment?
|
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
Posibil sa nu fie chiar asa de rau , dar mai bine de fier , posibil sa stie si alti ca sunt mult mai bune alea de cupru , mai toata lumea a avut DACIA si cunoaste problemele
![]() (cit despre pret ) http://www.bestautovest.ro/conducta-frana-...lu-circuit.html This post has been edited by Babaq139QMB2: 15 Feb 2014, 09:39 |
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
RaduWra |
![]()
Post
#83
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Salut, aerisirea franelor se face cu frana de mana trasa ? Cu capacul de la lichidul de frana pus - strans ? Am schimbat si eu furtunele de la etrieri, am aerisit prin pedale iar acum pompa nu mai iese din avarie si parca si frana e mai "slabuta" de prins prinde bine, dar pedala parca se duce putin mai jos fata de inainte.
|
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Aerisirea NU se face cu frana de mana trasa, capacul nu are nici o importanta daca e pus sau nu, si ca sa scoti frana din avarie trebuie demontata sonda ICP (nu curge nimic) faci cateva pedala mai sanatoase si montezi sonda la loc.
In mod normal aerisirea se face cu sonda scoasa. Si intainte de aerisire e bine sa faci reglajul la tamburi daca e nevoie. |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
RaduWra |
![]()
Post
#85
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Mersi frumos Chriss ! Eu cand am schimbat furtunele am fost la un vecin care are un mic atelier in propria curte si care repara dacii (in special 1310) de ceva ani buni. Faza e ca el isi cam bate joc de masini, am vazut eu cum lucreaza..am fost mai mult la el ca sa schimb burduful la planetara, si cu ocazia asta furtunele de la frana. Am vazut ca el isi bate joc a facut aerisirea cu frana de mana trasa, cu masina cu rotile din fata pe butuci, cu ICP bagat. Aerisirea am facut-o din nou eu acasa (dar nu am facut-o corect)...in weekend planuiesc sa fac o aerisire corecta cum am gasit aici un topic, iar dupa am sa vad daca pompa mai sta in avarie, cand am schimbat placutele a functionat, a iesit din avarie, dar acum nu e ceva in regula, aerisirea nu a fost facut prima data cu pompa, ci s-a inceput cu etrierii din fata ma rog toata operatiunea a fost un esesc. Revin in weekend cu informatii privind franele(de tinut tin foarte bine, si nu este necesara reglarea tamburilor). Mersi din nou se sfaturi !
APROPO !! AERISIREA O FAC LA MASINA CU ROTILE PUSE ? ADICA SA NU FIE RIDICATA NIMIC ? SA FIE PE DREPT ? This post has been edited by RaduWra: 23 Apr 2014, 19:17 |
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Pe fata poti sa o ridici pe cric si sa dai rotile jos, nu e o problema. Pe spate cel mai ideal ar fii sa tragi masina pe un sant/canal sa te poti baga usor sub ea, sa o lasi pe roti si sa pui ceva greutate in portbagaj ca sa iti deschida mai mult repartitorul (cantarul), se aeriseste mai bine si mai repede.
Bafta si spot la munca! ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
giuscam |
![]()
Post
#87
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 4 January 14 ![]() |
Care e aia sonda ICP? intreb pt. ca si la mine pedala tine mai jos ca de obicei, probabil ca nu am scos acea sonda cind am facut aerisirea instalatiei
|
--------------------
dacia
berlina
1999
- vs 03 vlk
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Sonda ICP e sub conductele de frana, langa aerisitorul pompei de frana si are un fir pe ea.
|
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
maho |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
"Indicator cadere de presiune"; nu toate pompele de frana cu dublu circuit au icp, doar cele cu 4 conducte.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
RaduWra |
![]()
Post
#90
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Am rezolvat!! Ii multumesc lui Dumnezeu pentru ziua asta frumoasa care a fost, dar si tie Chriss ! Rezolvarea : Am aerisit franele de data asta cum trebuie, am curatat si etrierii, m-am uitat si la garnituri sa vad daca sunt ok si erau ok, ma rog, oricum sunt multumit de rezultat. Pedala nu tine foarte jos, dar nici sus de tot, e intre. Am testat si franele tin ok. Multumesc din nou si un weekend placut tuturor in continuare.
|
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 19:46 |