a innebunit bordul, vitezometrul si turometrul se misca aiurea
![]() ![]() ![]() |
a innebunit bordul, vitezometrul si turometrul se misca aiurea
i96nds |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|||
bogdan.mihalcea |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 8 September 15 From: Pitesti ![]() |
salut.
am schimbat si eu luminile la bord ( bord de logan ) si cred ca acele nu au fost puse bine. cine poate sa ma ajute si pe mine cu o corelare viezometru cu viteza in diferite trepte. ex: in treapa a 3-a la 2000 rpm trebue sa ai 40 km/h multumesc. |
--------------------
Dacia
Logan
2022
- AG-05-JON
|
|
ramsen |
![]()
Post
#33
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
Tii apasat butonul din tabloul de bord Logan si pui contactul la solenza, iar cand apare versiunea de ceas pe diplay iei degetul de pe buton si il lasi pe el sa isi faca treaba.Acul de la turometru trebuie sa se opreasca cateva secunde in dreptul la fiecare numar de la 1 la 7 iar vitezometru are si el oprire parca la viteza de 50 ,90 120.Un raspuns mai detaliat iti prezint maine cand testez la solenza mea ca NU o am acasa acum ci in garaj la servici.In principiu asa se testeaza daca acele sunt pozitionate bine sa nu ai probleme cu viteza in timpul mersului sa te trezesti ca ai o viteza eronata...revin maine cu detalii
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
bogdan.mihalcea |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 8 September 15 From: Pitesti ![]() |
Multumesc ramsen.
Am primit pm ul tau, dar eu nu pot da pm. astept detalii de la tine si poate ne auzim in weekend, dak nu esti ocupat si poate testam ce mi ai zis. tks. |
--------------------
Dacia
Logan
2022
- AG-05-JON
|
|
psychoo |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Din cate imi amintesc, a trebuit sa demontez acele ca sa rezolv problema cu indicatorul de benzina. Cand le-am montat napoi am sperat ca acea calibrare de care vorbeste ramsen le va regla. Nu a fost asa...
Acel mod de test doar plimba acele si nu reseteaza pozitia lor mecanica. Noroc ca eram pregatit si facusem niste semne ca sa pot pune pe pozitia normala acele. Daca nu ai semne pot sa iti dau ca reper 3000 rpm = 110 km/h Bafta. |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
bogdan.mihalcea |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 8 September 15 From: Pitesti ![]() |
asa este psychoo, am incecat metoda lui ramsen si doar plimba acele.
o sa vad daca la 3000 rpm / treapata a 5-a indica 110 km. revin cu rezultat. multumesc. |
--------------------
Dacia
Logan
2022
- AG-05-JON
|
|
ramsen |
![]()
Post
#37
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
La tabloul de logan plimbatul acelor NU regleaza mecanic acele cum se face la alte masini.Plimbatul acelor la ceasul de logan doar te avertizeaza daca le ai pozitionate bine si nu se regleaza singure.Ca sa ai o viteza corecta treb sa reglezi singur cu mana acul si dupa testat iar sa vedeti daca indica bine.Deci ,a nu se intelege ca plimbatul de ace la ceasul logan regleaza mecanic acele...FALS,doar iti indica daca sunt pozitionate corect pentru a indica viteza corect...SUCCES
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
bogdan.mihalcea |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 8 September 15 From: Pitesti ![]() |
Salut.
am facut in dimineata asta un mic test cu privire la corelatie rpm/hmH ( cauciucuri si jantele standard ) 2000 rpm 3000 rpm Treapta 1 18km/h 25km/h treapta 2 30km/h 45km/h treapta 3 42km/h 63km/h treapta 4 56km/h 85km/h treapta 5 72km/h 107km/h Treapta 5 , 4000 rpm, 142 km/h Ce parere aveti? This post has been edited by bogdan.mihalcea: 3 Oct 2015, 12:58 |
--------------------
Dacia
Logan
2022
- AG-05-JON
|
|
psychoo |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Pare ok, poti sa le lasi asa.
Bafta. |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
fekete1974 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 1 March 08 From: Timisoara ![]() |
Salutare.
Am si eu o intrebare va rog... Am schimbat cablurile de minus de la baterie la caroserie si caroserie la motor pentru ca mi se reseta ceasul dar problema nu s-a rezolvat. Cand scade turatia motorului da sa se opreasca si mi se reseteaza ceasul, se sting luminile si toate celelalte, radio etc, dupa care revine curentul. Imi fluiera si alternatorul, tin sa precizez ca, cureaua este intinsa. Poate fi cablul de plus(+), ala pe unde trece si cum se poate schimba, ca nu mai am alta solutie. Multumesc anticipat. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- TM-14-HZC
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
1. Dacă scade intensitatea luminii, mergi pe baterie...
2. Dacă fluera alternatorul, (depinde de caz).... Mai, bine faci un filmulet... Și te ajutăm... Poți avea o problemă cu alternatorul.. Posibil să se fi dus diodele de pe alternator... Sau puntea redresoare care îți stabilizează curentul la 14,2 V.. |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
bornele la baterie sint strinse? ai oxid pe ele?
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
fekete1974 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 1 March 08 From: Timisoara ![]() |
Nu stiu daca am probleme cu alternatorul, este deja al 3-lea si se manifesta la fel cu cele 2 anterioare...adevarat ca nu au fost noi ci second dar erau bune. Nu fluiera tot timpul doar cand aprind luminile si merge si aeroterma.
Si merge in valuri turatia deja am luat doua motorase pas cu pas in timp, acu l-am luat si pe al treilea ceva mai de calitate. Maine voi schimba si motorasul pas cu pas sa vad daca mai merge cu fluctuatii. Poate asta e cauza. Mai face o chestie de exemplu cand apas ambreiajul moare motorul dar nu tot timpul si asta cred ca e de la motoras. Bornele de la baterie sunt curate si stranse. Am schimbat si sigurantele. Poate este undeva intrerupt si firul de plus..... |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- TM-14-HZC
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
trebuie masurata tensiune pe baterie pentru a vedea daca alternatorul este bun , apoi vazut circuitul de la baterie pe plus si minus , eu vad o masa deficitara aceste masuratori se fac cu un aparat de masura nu ochiometric
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
fekete1974 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 1 March 08 From: Timisoara ![]() |
O sa masor maine dupa ce schimb si motorasul sa nu fie cumva scurt in el si mai curat si bornele odata.....
Merci de raspunsuri. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- TM-14-HZC
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
iei un pahar de plastic cu apa le bagi acolo 10-15 min si le stergi cu o cirpa
12 Jan 2016, 20:21: si bornele nu trebuie sa se miste This post has been edited by bygy007: 12 Jan 2016, 20:21 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
fekete1974 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 1 March 08 From: Timisoara ![]() |
Salutare.
Am gasit problema intreruperilor, era borna de plus(merci bygy007).... cu toate ca le-am mai curatat. Am luat un smirghel, spray contact, le-am curatat bine si acum nu mai sunt intreruperi. Am schimbat si motorasul pas cu pas dar nu s-a reglat automat nici de 20 ori daca am pus contactul, pe urma l-am adus manual la pozitia cat de cat cum a fost cel pe care l-am inlocuit, dar merge in valuri se tureaza de 2-3-4 ori pana revine la normal. Habar nu am ce are....am curatat si senzorul de la volanta, cel de pe cutia de viteze, senzorul de presiune dar nimic tot asa merge relantiul... Vreo parere? poate fi de la vreo eroare din calculator? |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- TM-14-HZC
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
aer fals pe la garniturile de la corpul clapeta
|
--------------------
...
...
...
|
|
psychoo |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Motorasul pas cu pas poate fi deteriorat daca se actioneaza manual asupra conului acela prin impingere sau tragere. Verifica daca se misca la punerea contactului. Daca nu se misca, trebuie inlocuit sau verificata legatura electrica. Sa nu fie sectionat un fir sau mufa cu probleme.
Oscilatiile turometrului (implicit a turatiei motorului) pot fi si din cauza aerului fals tras pe la garniturile corpului clapeta. Verifica sa fie etans montat corpul si pe galeria de admisie si pe carcasa filtrului de aer. Edit: ai spus ca ai curatat senzorul de presiune. Acesta are o proeminenta ca un cilindru de plastic cu 2 garnituri care de obicei se rupe si ramane in corpul galeriei de admisie. Se poate trage aer fals si pe acolo daca s-a rupt si nu ai sesizat ca ii lipseste acea proeminenta. senzor-presiune-map-logan-13513.jpg This post has been edited by psychoo: 14 Jan 2016, 09:17 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
fekete1974 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 1 March 08 From: Timisoara ![]() |
Salut.
Senzorul de presiune l-am schimbat cu unul nou, cel din imaginea de mai sus. Motorasul pas cu pas, am incercat sa-l reglez automat dar fara nici un rezultat de vreo 20 de ori. Dupa ce l-am pus in pozitie cu mana si a mers usor nu l-am fortat, acum merge cand vrea el. De exemplu cand calc ambreiajul se mai tureaza de 3-4 ori pana revine la normal. O sa incerc sa pun silicon la baza clapetei sa nu traga aer fals. Multumesc de raspuns. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- TM-14-HZC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 10:25 |