MILF-a mea, Bonjour madame
![]() ![]() |
MILF-a mea, Bonjour madame
Iulikk |
![]()
Post
#3991
|
||
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
|
||
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|||
hitman1234 |
![]()
Post
#3992
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 11 Aug 2014, 11:41) Geamurile laterale oricum se sparg mai greu din motive de elasticitate chedere+usi. Filmul ala este marketing. Daca ziceti dvs..la brasov s-a spart de la o pietricica aruncata de copii.. |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#3993
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
QUOTE(AR-18-MOS @ 11 Aug 2014, 21:34) Stai linistit,ca altfel nu scriam.Nu-i ca un bec ce se aprinde sau nu.Bine,nici sa ai cea mai inchisa nuanta pe fata,ca bati la ochi. Hitman,filmul ala nu-i deloc marketing,patit cineva la un Mondeo.Colegul vorbea de geamurile usilor ! This post has been edited by Catalinmodena: 12 Aug 2014, 13:32 |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
yomarius |
![]()
Post
#3994
|
Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 8 July 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(kum @ 11 Aug 2014, 13:13) Pen' ca am specificat de 23525325 de ori ca vreau exact ce este autorizat si legal. Am ceva hartii scrise de pe la el, sa le arat la militie daca ma intreaba de sanatate (asa mi-a zis cand mi le-a dat). Interesant. Eu cand am pus folie pe Megane era la coada un baiat cu o Astra G care voia folie si pe geamurile fata, iar nenea ala de la atelier i-a spus ca daca tine neaparat sa le aiba, ii pune fara probleme, dar fara acte si fara autorizatie nici pentru luneta si geamurile spate. Zicea el ca ca au fost cazuri in care au fost baieti d-astia cu folie pe fata prinsi in trafic, cu omologare pentru luneta si geamurile spate, iar aia de la RAR s-au dus peste firme si au retras autorizatii de functionare. Eu unul n-am vazut pana acum masina cu folie pe geamurile fata si care sa aiba si autocolantele alea micute cu omologarea RAR. |
--------------------
Kia
Sorento
2007 2,5 CRDI
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#3995
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Eu am timbrele alea pe toate geamurile, inclusiv in fata, care-i in limita legala, masurata cu scula corespunzatoare.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Markos |
![]()
Post
#3996
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Păi timbre îți poți pune, cu folia e mai nasol.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#3997
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
QUOTE(Catalinmodena @ 12 Aug 2014, 14:29) ![]() ![]() ![]() Se vede. Hai sa-ti dau un hint, ca sa-l stii si tu cand o sa cresti baiat mare: pentru simplul fapt ca ai dreptul de a depunde contestatie impotriva PV de contraventie, nu se intrunesc conditiile de infaptuire a abuzului in serviciu. ![]() This post has been edited by AR-18-MOS: 13 Aug 2014, 22:02 |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
IRONICK |
![]()
Post
#3998
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(hitman1234 @ 12 Aug 2014, 10:57) Incearca sa intelegi diferenta intre un geam de usa si un geam lipit de caroserie. Geamul lipit de caroserie are prindere rigida. Flexibilitatea data de adeziv este foarte mica.Exact cum ti-a explicat si: QUOTE(Catalinmodena @ 12 Aug 2014, 13:29) |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#3999
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Si atunci mie de ce mi s-a spart geamul de la usa de la o pietricica aruncata de o sararita?
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
cristio_79 |
![]()
Post
#4000
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Pentru ca a nimerit exact in punctul de rezistenta minima
![]() |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
corbex |
![]()
Post
#4001
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Sau punctul din care unda de soc se propaga cu ghinion.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#4002
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
in punctul zero marketing
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
kum |
![]()
Post
#4003
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
Booon... Sa mai facem nitel abdeit pe-aici, ca nu s-a mai scris demult.
Dupa o sactamana de copitala si un uichend la mare, in sfarsit s-au aliniat planetele si s-a intalnit milf-a cu Sun Dell. Azi s-au schimbat bucsele bara stabilizatoare si bucsa caseta directie. Manopera 200 de RON, ceiace zic io ca-i bun pentru 2 ore de munca incontinuu. Am mai procurat si niste capace (pentru rotile de iarna). Vestea proasta e ca trebuie schimbat tamponul motor (ala cu lichid in el). Vestea si mai proasta e ca va trebui sa astepte pana luna viitoare (adica octombrie) pen' ca deja pe august m-a cam secat de bani milf-a iar in septembrie am alte cheltuieli mai importante de facut (tre' sa-l operez de cataracta pe Leo ![]() |
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
4x4 |
![]()
Post
#4004
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Cauta un tampon aftermarket. Gen tuning, bucse solide, teava groasa.
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
kum |
![]()
Post
#4005
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
Ce-ai fumat?
|
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
4x4 |
![]()
Post
#4006
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Nimic.
![]() Daca vrei sa folosesti caii la rupt bucse ia de aia oem, ca e buna, daca vrei sa pui caii pe asfalt ia ceva calumea. |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
kum |
![]()
Post
#4007
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
Adica? Da un exemplu de "ceva calumea" pentru masina mea...
|
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#4008
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Tamponul ala hidroelastic tine suficient de mult. O sa te sece de 100-150 de euro.
Fara el ai sa te alegi cu vibratii destul de mari in caroserie. Sincer ma indoiesc ca se buleste '' de la forja ''. La Logan tine la fel de mult, ca tot d-ala am si eu. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
argon |
![]()
Post
#4009
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Domnia si sa nu zic altceva , se plateste, eu am luat hidroelastic marca Birth made in Italy cu 150 de lei, de 1 an merg cu el, nu s-a lasat, nu se simt vibratii. Nu ca le fac reclama, dar e aiurea sa dai bani in plus, chiar daca ii ai, pe aceleasi produse cu nume diferite.
http://www.epiesa.ro/suport-motor-birth-51...cod-2658854.htm PS: apropos, original e 800 de lei, original cu seria polizata, marca Hutchinson, e 170 de lei . Deci prostia se plateste. This post has been edited by argon: 3 Sep 2014, 09:07 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#4010
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Pentru Renoisti poate, la Dacia le-am luat pe ambele cu 800 si ceva, motor plus cutie.
Argoane, al tau o fi plin, d-aia nu se mai strica. Da-i un flex mai profund, sa vezi cat costa prostia ![]() ![]() Daca vrei sa fii racer, pui unul din poliuretan. This post has been edited by dr_mKe: 3 Sep 2014, 09:13 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
argon |
![]()
Post
#4011
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
E cu ulei, ca eu l-am montat, daca era plin, vibra ca naiba, ca la Logan 8v, stiu ca Ruville avea ceva de genul.
Nu-i trebuie de poliuretan, ca are bieleta anticuplu si sus, nu ca la Logan ![]() This post has been edited by argon: 3 Sep 2014, 09:28 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#4012
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
La mine a tinut ~160.000 km, deci iti asteptam raportul dupa minim 100.000 km. Poate pana atunci te milostivesti de Megan si-i rezolvi pragurile.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
argon |
![]()
Post
#4013
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ai gresit topicu'. Ce anume sa rezolv la praguri?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
kum |
![]()
Post
#4014
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
Ma argoane, nu stiu cum numai la tine se intampla minuni. Probabil ca bagi rugaciuni la greu, de 12 ori pe zi. Am un fost coleg care a avut Megan 2 break (pe motorina, da' nu cre' ca asta are vreo importanta). E si coleg de forum, deci poti sa-l intrebi daca nu ma crezi. Asta e masina despre care discutam.
A schimbat acel tampon prima data si l-a tinut fix o zi. Si-a luat banii de la magazinu' de unde a cumparat piesa, a luat alta, putin mai scumpa (cca. 300-350 RON daca retin bine). L-a tinut o luna. Si-a luat si de la aia banii si si-a pus original. N-a mai avut probleme. S-a scumpit la tarate (ca tine) si a pierdut timp, bani si nervi (ca manopera nu i-a decontat-o nimeni). Da' tu esti un caz mai aparte... ![]() 150 de RON tamponu' ala? ![]() This post has been edited by kum: 3 Sep 2014, 10:11 |
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
argon |
![]()
Post
#4015
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Inainte am avut Febi, vreo 400 de lei, nu a tinut 8 luni...acu un an am pus Birth-ul ala si nu am treaba.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
kum |
![]()
Post
#4016
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
Io sunt sigur ca este posibil sa nimeresc o aruncare la cos de la jumatatea terenului cu spatele. Exista aceasta posibilitate. Dar asta nu inseamna ca pot face asta cand vreau si nici ca un jucator profesonist poate face asta cand vrea. Probabil ca s-au aliniat niste astre in momentul cand a fost fabricat acel tampon, nu am cum sa neg asta. Dar sa faci din asta o regula (asa cum sugerezi matale), asta e argoneala pura.
|
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
argon |
![]()
Post
#4017
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
177 de lei e tamponul original, ce se pune de fabrica, facut de hutchinson, care costa 800 de lei la repr, dar cu sigla renault polizata, deci 150 de lei e un pret ok pentru alta marca. Si-au pus o gramada de colegi de forum, cu feedbacuri 100% pozitive. Scrie Logan, dar merge la Megane 2, benzina diesel, nu conteaza.
http://ipercomp.ro/Tampoane-motor/586229-T...n--pID7981.html Studiaza putin pe codul tau, ca e alt format tamponul, vezi pe ce mai merge, cine-l face ala OEM, si poate economisesti ceva. This post has been edited by argon: 3 Sep 2014, 10:29 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
kum |
![]()
Post
#4018
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
Ma argoane, io prefer sa il pun original. Fiecare face cum crede.
|
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
argon |
![]()
Post
#4019
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Si ala din link-ul meu cum crezi ca e? In fine, trebuie sa traiasca si Renault Romania.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#4020
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu am mai scris pe aici despre piesele OEM si AM.
Cand lucram la service (da, chiar la Apan GL), intr-o iarna, la un Scenic, s-a defectat rezistenta de climatizare =>fara ventilatie=>fara incalzire. Boon. Verific eu in programul de piese, vreo 400 de lei costa parca, problema era ca venea in 3 saptamani, nu era in stoc pe tara. Cum omul avea nevoie de masina, s-a dus la Frontal, iar cei de acolo i-au adus-o intr-o zi. Nu originala, ci aftermarket Valeo, IDENTICA SI LA FEL, cu cea originala, cu 50 de lei mai ieftina. Ma rog, ambalajul nu era gri cu galben Renault, ci verde Valeo, insa, daca ma legai la ochi, imi puneai ambele rezistente pe masa si jucai alba-neagra cu ele, nu as mai fi stiut apoi care e de la Renault si care e de la Valeo. Boon, montam noi rezistenta Valeo, omul pleaca multumit. Revine a doua zi, cu aceeasi problema. Demontam noi rezistenta (cu tot cu demontat bord, tot tacamul, ai ceva de munca) ii punem omului piesa in mana, alaturi de un certificat de control ce specifica ca piesa e defecta si ca nu merge climatizarea din cauza ei, si ii spunem sa se duca de unde a cumparat-o, sa i-o schimbe. Se intoarce apoi cu alta piesa, tot Valeo. O montam, asta a fost mai buna: a tinut 3 zile. O demontam noi si pe asta, il trimitem pe om inapoi la Frontal, vine cu o alta piesa buna. De data asta piesa a fost buna, o jumatate de an cat am mai lucrat acolo clientul nu a mai revenit cu aceeasi problema. Nu mai comentam de faptul ca a trebuit sa-i facturam manopera de fiecare data. Daca o cumpara de la noi, manopera ar fi intrat pe garantie. Morala din toata intamplarea asta e ca, desi piesele sunt identice sub ambalaj diferit (de producator sau de origine), calitatea e diferita, ceea ce justifica putin pretul mai ridicat. Din ce piese OEM am vandut clientilor si le-am asigurat montajul, nu prea imi amintesc sa fi schimbat in garantie piesa mai apoi. Stiu ca am schimbat un rulment la un taximetrist cu un Symbol si poate am mai avut un caz. Piese pe aftermarket nu vindeam, insa am avut multe probleme cu piesele aduse de clienti in sacose. Asadar argon, nu generaliza cand e vorba de piese originale vs aftermarket, nu doar un scris sters poate fi diferenta. Stergerea aceea poate a fost facuta unei piese sau unui lot de piese considerat necorespunzator si refuzat de catre client (Renault ca si cumparator de piese de la Bosh, Valeo, etc), prin urmare, daca a intrunit standardele Valeo de calitate (mai putin draconice ca ale lui Renault), nu a fost casat, ci a fost pus la vanzare ca sa echipeze Megane-uri de 1.4. Eu unu' am o regula: daca o piesa m-a tinut ani buni si poate peste 100 de mii de km, nu vad de ce nu as inlocui-o tot cu o piesa originala, mai ales daca vorbim de piese la care si manopera e destul de consistenta. De exemplu, trebuie sa fii tampit sa inlocuiesti rulmenti in cutia de viteze cu unii turcesti, intrucat te costa mai mult manopera decat piesele in sine, si nu vrei sa demontezi de doua ori cutia... This post has been edited by Laurentziu83: 3 Sep 2014, 22:21 |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 17:15 |