Drumul de la carburator la injectie, Vreau sa trec pe injectie
![]() ![]() ![]() |
Drumul de la carburator la injectie, Vreau sa trec pe injectie
N E S |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|||
Danut 88 |
![]()
Post
#152
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Eu nu voi pleca in concediu de banii aia, o vand pe asta, m-ai pun ceva si trec pe partea de Solenza sau Logan. Asta este. Bafta tuturor.
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
QUOTE(krapcarasu @ 30 Nov 2011, 16:41) am gpl , benzina folosesc rar, doar in pana de gaz sau cand e sub vreo -15 grade, nu e deloc placut sa dai la cama in intersectii sau pe ger revin cu impresii: e f utila pompa electrica, acum la -17 grade las putin contactul pus si umple carburatorul, dezavantajul e ca inca nu am reglat bine debitul , acum e prea mic, la un deal mai lung nu face fata, deocamdata pt ce am nevoie e bine, doar pornesc |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
N E S |
![]()
Post
#154
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Pai ce pompa i-ai pus de trebuie sa ii reglezi debitul?
![]() |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#155
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
pompa normala de injectie, are presiunea prea mare asa ca am montat un t sa dea pe retur surplusul, trebuie jonglat cu diamatrele din t
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
N E S |
![]()
Post
#156
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Aam inteles. Ma speriasem, am crezut ca ai luat pompa de Damas, si stiind ca alea au debitul foarte bun pentru carburatoarele noastre...cand am citit aici mi s-au inmuiat genunchii
![]() Oricum ai facut o treaba foarte buna cu pompa. Te scapa de belele. S-o folosesti sanatos! Acum o intrebare pentru voi! As dori sa stiu si eu ce presupune montarea unei aprinderi cu senzor pe volanta? Ce elimin (in conditiile in care eu am masina pe carburator), si ce mai trebuie adaugat in afara de capacul de ambreiaj cu senzor si fise? Va multumesc frumos. This post has been edited by N E S: 2 Feb 2012, 09:35 |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
argon |
![]()
Post
#157
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Te complici degeaba, monteaza-ti senzorul in delcou, magnetic e mai simplu ca gasesti gotronic, sau daca nu, iti modifici delocul pentru senzor optic, in genul cum are Cielo, Matiz.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
mersi de urare, de damas ar fi fost mult mai buna, eu nu am gasit;oricum benzina folosesc rar
Mai bine mai astepti sa vezi cum e cu noua aprindere gotronic programabila. |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
N E S |
![]()
Post
#159
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Multumesc pentru sfaturi. Eu ma gandeam la aprinderea cu senzor pe volanta ca mi se parea mai simpla, asa puteam sa pun direct un delco de Golf 2 ca este si tutorial, dar mi-e ca mandra mea pretentioasa face figuri datorita schimbarii curbei de avans. Cat despre aprinderea de la Gotronic, nu vreau sa se considere antireclama, am vazut aprinderea montata pe un harb de dacie, schimbandu-i complet comportamentul, doar ca la mine a facut figuri cand am montat-o....probabil ceva in instalatia de aprindere a masinii mele nu era in parametrii. Drept urmare mi-e frica sa dau aprox 80 de lei si sa o patesc din nou...
Oricum daca are cineva detalii complete referitoare la intrebarea mea de mai sus...ce imi trebuie la o aprindere cu senzor...macar sa imi satisfac curiozitatea daca nu pun in aplicare... Multumesc frumos This post has been edited by N E S: 2 Feb 2012, 17:59 |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
argon |
![]()
Post
#160
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Iti trebuie calculatorul de injectie, din care nu vei folosi injectia ci doar partea de aprindere, daca ti se pare usor, da-i bataie
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
N E S |
![]()
Post
#161
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Aha deci calculatorul, capacul de la ambreiaj cu senzorul si fisele nu?
|
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
TRK |
![]()
Post
#162
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
iti trebuiesc urmatoarele : calculatorul, bobina+fise, volanta, carcasa ambreiaj, senzor volanta, instalatia electrica cu mufele aferente(adica instalatia de la injectie)...
|
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
N E S |
![]()
Post
#163
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Pai imi mai trebuie injectorul si mi-am trecut masina pe injectie. Pff prea multe.
|
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
eu spuneam de cea noua de la gotronic, nu stiu daca e la vanzare inca, cica ar avea curba de avans programabila, scria ceva la 'aprindere electronica'
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
bartenders |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 14 April 05 ![]() |
QUOTE(N E S @ 2 Feb 2012, 21:01) ..mai pune galeria de admisie, sonda lambda, rezervor+pompa electrica.... Daca vrei musai cu senzor pe volanta iti recomand Megajolt....complet programabila..sau MS1(construit partial) Dar e mai scump si mai complicat decat ce ti-au recomandat colegii de forum.... |
--------------------
Dacia
1300
1978
|
|
N E S |
![]()
Post
#166
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Multumesc de sfat.
Am deja o aprindere electronica, Malvina, isi face treaba de mai bine de doi ani dar gandul ca trebuie sa am grija platinei ca doar nu tine toata viata...ma cam irita. Cand dau de niste bani am decis sa iau de la dezmembrari un delco de golf 2 cu tot cu modulul de aprindere si sa il adaptez pe masina mea ca am vazut ca merge si da rezultate bune. Daca nu, voi pune o aprindere cu senzor si Dumnezeu cu mila. This post has been edited by N E S: 15 Feb 2012, 18:35 |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
daddy_dj |
![]()
Post
#167
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 March 12 ![]() |
am citit tot topicul si vin cu ointrebare zic eu interesanta: dar daca schimbi cu totul un motor+ cutie de dacie pe injectie, cu tot ce trebuie, sa zicem de ex. ca le gasesti la o masina avariata..se poate? presupunem ca gasim la dezmembrari o dacie pe injectie, si sa aiba motorul functional..s-ar putea muta "cu totul" pe o dacie sa zicem ca a mea din '99? sunt f curios, astept raspunsuri, ms. apropo am gasit o dacie injectie avariata spate+lateral, cu motor functional si sunt tentat sa aflu daca se poate face "mutarea"
|
--------------------
dacia
1410
2002 berlina
- BC 21 SCU
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#168
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Se poate face, dar e greu cu omologarea. Citeste un pic in urma. Masinile astea nu se leaga niciuna de mine. Berlina nu vrea sa plece de la mine nici macar cu 2500lei. Ce sa fac?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
daddy_dj |
![]()
Post
#169
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 March 12 ![]() |
Am citit tot in urma dar nu am vazut la nimeni sa fi venit cu aceasta idee.. totusi nu inteleg de ce trebuie omologare ca pana la urma e tot motor de dacie..eu zic ca daca obtii factura pe motor si il treci pe carte ar fi de ajuns..
|
--------------------
dacia
1410
2002 berlina
- BC 21 SCU
|
|
N E S |
![]()
Post
#170
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Poti sa treci si motor de camion pe Dacie daca te tin balamalele. Treaba e ca tot ce modifici la masina, trebuie sa te duci sa o verifice si implicit sa omologheze inventia ta. Asta e legea la noi. Se gandesc vezi doamne daca treci alt motor pe masina nu care cumva sa ii modific caii putere sau franele sa devina ineficiente daca ai un motor mai puternic, si trebuie verificat.
Se poate fara probleme sa pui tot motorul cu tot cu, cutie pe Dacie. |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
daddy_dj |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 March 12 ![]() |
In acest caz nu cred ca merita schimbarea..banii care ii dai pentru omologare si motor, plus masina ta sunt mai mult de cat ar face o alta pe injectie..cred ca de asta nu apare pe aici cineva care sa fi facut asta..probabil nu exsista
|
--------------------
dacia
1410
2002 berlina
- BC 21 SCU
|
|
N E S |
![]()
Post
#172
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Din pct meu de vedere daca se face transplant de motor injectat pe o berlina din 99 care a avut motor carburatie, nu ar trebui sa fie probleme, doar ca ar trebui sa se pastreze blocul motor pentru a ramane aceeasi serie. Pentru ca este aceeasi caroserie, la un eventual control in trafic nu scrie in talon ca a fost carburatie, iar la ITP hai sa fim seriosi ca se poate trece fara probleme.
Acum, fiecare adopta ce idee vrea, eu sincer am renuntat demult la ideea de injectie, din simplul motiv ca imi place sa umblu la carburator si mi se pare mai agresiv ca o injectata. Doar aprinderea mi se pare ok, fiind cu senzor pe volanta, deci scap de platina si de delco. |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
silvyu_92 |
![]()
Post
#173
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 9 November 09 ![]() |
Poti scapa de platina si fara sa faci "transplant" cu o aprindere de la Gotronic cu senzor , eu am de ceva timp si sunt multumit.
|
--------------------
DACIA
1310
1999
- AG 05 ZIY Pasionat de "fiare vechi" care merg mai spectaculos decat "plasticele" de ultima generatie
|
|
N E S |
![]()
Post
#174
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Momentan oscilez. De fapt momentan nu am bani
![]() Am in asteptare un delco de golf cu tot cu modul de aprindere de la colegul ghitza, varianta cu aprinderea pe volanta e mai ok pentru ca scapi de tot delco-ul...deci nu mai sunt probleme de ax, capac crapat, coclit si asa mai departe... |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
silvyu_92 |
![]()
Post
#175
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 9 November 09 ![]() |
Eu de cand ma ocup de a mea adica de vre-o 5 ani , nu am avut niciodata problemele mentionate de tine doar cu platina dar dupa ce am montat senzorul nu am mai avut probleme
|
--------------------
DACIA
1310
1999
- AG 05 ZIY Pasionat de "fiare vechi" care merg mai spectaculos decat "plasticele" de ultima generatie
|
|
N E S |
![]()
Post
#176
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Sti cum e .....omu cu piticii lui
![]() Oricum din cate m-am informat pentru o aprindere cu senzor pe volanta trebuiesc facute niste sacrificii financiare mari, pe care nu le pot suporta la ora actuala (cumparat calculator, bobina, fise etc) deci imi raman cele doua variante, delco de golf si in final gotronic. |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
silvyu_92 |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 9 November 09 ![]() |
Acum tu sti ce te aranjeaza mai bine
![]() |
--------------------
DACIA
1310
1999
- AG 05 ZIY Pasionat de "fiare vechi" care merg mai spectaculos decat "plasticele" de ultima generatie
|
|
aysmen89 |
![]()
Post
#178
|
Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 26 April 08 ![]() |
Am si eu o intrebare pentru cunoscatori.
Avand in vedere ca la Dacia 1310 a tatalui meu din 1993 i s-a rupt arborele motor ar vrea sa cumpere alt motor cu totul de la Remat. As vrea sa i iau un motor de pe o Dacia cu injectie. Merge sa pun motorul de pe o dacia cu injectie pe una cu carburatie? Am inteles ca blocul motor de pe Dacia cu injectie nu are prevazuta gaura pentru pompa de benzina mecanica. Este adevarat?ce se poate face? This post has been edited by aysmen89: 16 Dec 2014, 12:10 |
--------------------
dacia
dacia
Solenza Scala
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#179
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
da poti pune un altfel de motor
dar cauta primele tipuri de motoare,alea au gaura pentru pompa de benzina,doar ca sa pus un capac in locu pompei,si mai trebuie sa schimbi pinionu de la delco,cel pe injectie nu are degajarea pentru delco spoar la cautat |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
maru |
![]()
Post
#180
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
trebuie sa stii ca aceasta schimbare o sa te cam coste si o sa cam umblii pe la RAR si politie pentru schimbare talon si modificare in carte la norma de poluare de la non-euro la euro 2 (chiar daca motorul este piesa de schimb nu cred ca mai merge ca pe timpuri sa circuli cu factura dupa tine pentru ITP sau verificare serie motor de catre cei de la RAR sau politie in trafic)
in plus de asta trebuie sa mai iei pe langa motor si altceva (catalizator,instalatia electrica cu tot cu calculator si aprindere) cu motoru` non-euro ai mai multe sanse sa scapi de noxe la ITP sau daca te opreste RARul deoarece are o marja/plaja mai mare dar daca ai catalizator si ai dat cu ea prin multe balti vara sau mai iei cate o bordura ceramica din interioru` catalizatorului se cam macina si ti`o scuipa pe esapament si pe urma te vei plange ca`ti ia talonu` si amenda 500 lei pentru neincadrare la noxe (am un coleg care a patit`o si toata afacerea asta amenda+piese+manopera+revenire RAR l`a dus cam la 2000 lei) stiu baieti care doresc sa revina de la norma de poluare euro 2 (dacia injectie) la cea clasica un alt dezavantaj va fi consumul de combustibil care va fi mai mare fata de ce ai acum avantajul va fi ca nu vei mai avea probleme cu pornirea p.s: fa`ti un calcul cat esti dispus sa bagi intr`un motor ca sa nu ajungi la suma de 2000-3000 lei ca`ti iei alta masina in stare buna si pe a ta o tii de piese recomandarea mea: du`te la REMAT si ia un motor la 300 lei , fa`i un test de compresie si cere o factura si scapi fara bataie de cap |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 15:03 |