Calorifer incalzire, Cum se poate modifica
![]() ![]() ![]() |
Calorifer incalzire, Cum se poate modifica
sebymesteru |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|||
sorin1983 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.629 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
cauta la dezmembrari unul de 1300 preferabil de pe una frantuzeasca... o sa vezi diferenta si la caldura si ca e din cupru.
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Si care-i diferenta constructiva (si vizuala) intre cele doua,asta presupunand ca nu am alta alternativa si ma duc sa cat' unul frantuz?
![]() 16 Oct 2011, 14:04: Nici o idee,nimica? Intre timp am vazut ca si robinetul e pe duca,ala il voi inlocui cu o canea normala si voi incerca sa-i adaptez cumva sistemul de manevrare original. Dar ce fac cu caloriferul ala,chiar n-a mai experimentat nimeni asa ceva? Boa,ceva idei nonconformiste? ![]() This post has been edited by sebymesteru: 16 Oct 2011, 13:04 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Eu am oprit de la altele, capacele de plastic si garniturile de cauciuc, pe care le-am pus la cele care se corodau la capete. Rezultatul cam slabut, ca dupa aceea se spargeau tevile, de coroziune. N-ai sa poti cositori aluminiul. Singura posiblitate de sudura a tevilor asa de subtiri, e cu durafix. Eu am facut la instalatiile de AC, si merge bine. Alta solutie ar fi, sa faci tu altul, de la inceput, si daca se poate , din teava de Cu. Mai poti sa adaptezi, intregul ansamblu de la Nova, dar asta presupune timp si munca.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
daca nu gasesti de frantuzoaica pune cu capete de tabla cam rare la dacia (sau pus pe aro 10 dupa 1993 la aro is montate pe interior in masina sub bord) ala nu prea are moarte
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
ala ar fi ideal...
![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Azi m-am apucat de demolat caloriferul buclucas si dupa o examinare mai amanuntita am hotarat sa tai raul de la radacina
![]() ![]() ,iar ce-a ramas arata asa:DSCN1927.JPG ( Size: 1.37mb ) Number of downloads: 1329 DSCN1937.JPG ( Size: 1.35mb ) Number of downloads: 1307 . Acum pe capetele tevilor vreau sa pun cate o bucata de furtun cat mai flexibil,eventual date capatele de tevi in prealabil cu niste silicon,bagate putin fortat pe tevi si asigurate cu cate un colier,apoi ori pun 4 bucati de furtun pe care le unesc ulterior cu cate un Y si le leg in sistem,fie mai simplu fac o punte intre doua din tevi tot dintr-un furtun si raman cu doar 2 tevi care sa le leg in sistem. A 2-a idee ar fi mai simpla,m-ar scapa de "furtunareala" excesiva. Astept totusi pareri si opinii,poate mie imi scapa ceva si/sau se poate face treaba asta si in alt mod. |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Gata lume,am rezolvat-o azi,am caldura in masina ca lumea din nou. Cam asa arata lucrarea,doar ca a trebuit sa pun o bucata mai lunga de furtun in capat ca nu-mi ajungea pana la gaura din tabla la masina DSCN1938.JPG ( Size: 1.32mb )
Number of downloads: 1255
DSCN1939.JPG ( Size: 1.33mb ) Number of downloads: 1241 . Baga caldura ok,chiar daca ma gandeam ca sunt 1 pic cam sufocate furtunele acolo. Azi l-am si montat,am bagat si antigel ca lumea ca acuma nu-l mai pierd, am luat 2 litrii de Agip ca aia de la magazin ma intreaba din nou "Pentru ce masina?" si zic: conteaza? Si doamna foarte acra si ofuscata o zis ca conteaza ca daca e radiatorul de aluminiu ala de 8 lei pt dacie nu merge la alta masina...Deci la dacie merge,ca doar chiuloasa e din plastic nu din aluminiu,aia nu se corodeaza,numa radiatorul... ![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
treaba excelenta...
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#10
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
bag de seama ca suntem un popor de Einsteini si ma mir de ce nu ne vrea Europa
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
"bag de seama ca suntem un popor de Einsteini si ma mir de ce nu ne vrea Europa"
La ce te referi nikuniku? ![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#12
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
ca inventam toate draciile la care altii nici in vis nu sau gandit si Europa nu ne vrea
nu este o chestie rasista,daca credeai asta |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Apai nevoia te invata si practic ce-am facut eu acolo e o extensie a ceea ce era facut original. Dar decat sa dau iarasi banii pe altul sh am preferat varinata asta avand in vedere ca cel care o fost curgea si l-am schimbat cu altul care o mers foarte putin si-o inceput si-asta sa curga. Chestia e ca ala trebuia lasat asa cu o fost facut de frantzuji,din tabla de cupru sau alama si cu capetele de tabla cositorita. Asa nu avea moarte si daca curgea era usor de reparat,exact ca radiatoarele de cupru. Asta de-aluminiu,e exact ca si radiatorul de racire de aluminiu,care din cate am inteles are exact aceeasi problema
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
recinalcol |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru : Amputat Group: Members Posts: 686 Joined: 19 November 09 ![]() |
Probabil fiind cel mai ieftin antigel,pe care nu il cumpara nimeni,domnii sau doamnele de la magazin s-au gandit sa-l bage pe gat celor cu Dacii ca...na au dacii,sant saraci,nu au bani de ceva mai scump.
Si eu am patit treaba asta cu multe lucruri,ulei,lichid de frana,etc acum m-am invatat,intreb de care au si aleg eu ce vreau,fara sa le cer sfatul. Daca cer ulei de dacia imi dau cine stie ce lichid de fosila,daca cer altceva,castrol,mobil1,etc. se uita cam intr-un ochi...in fine,asta e parerea mea. ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- VS-22-REC
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
de acord cu tine recinalcol...problema e cu piesele de schimb ca astia la magazin tin cele mai ieftine piese pentru dacii..rebuturile si piesele contrafacute
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
sebymesteru |
![]() ![]()
Post
#16
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
QUOTE(Kiraly @ 15 Nov 2011, 19:59) de acord cu tine recinalcol...problema e cu piesele de schimb ca astia la magazin tin cele mai ieftine piese pentru dacii..rebuturile si piesele contrafacute exact si lumea nu stie sau nu vrea sa stie,toti arata cu degetul si pun rapid diagnosticul daca se strica ceva: "e dacie,domne', ce vrei..." ![]() ![]() ![]() This post has been edited by sebymesteru: 15 Nov 2011, 19:12 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
maho |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.220 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Eu nu inteleg de ce va lasati voi pe mana vanzatoarelor, mai ales cand e vorba de piese (consumabile) auto, cand aveti (gasiti) AICI (pe D.C.) tot ce va trebuie (info) ca sa mergeti si sa cereti exact ce va trebuie, nu ce va recomanda...un vanzator !
Cum plm (scuzati limbajul) sa te duci la magazin si sa ceri "ulei de dacie" ?! ON: @sebymesteru: ai facut treaba buna, felicitari. Vezi doar cu siliconul ala, daca e tip sanitar, pe baza de acid acetic, ataca metalul. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
nu stiu cum sunt conectate tevile la capatul celalalt, dar daca flux de lichid trece doar prin doua randamentul e la jumate, as fi pus 2 t-uri
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Multumesc maho,n-am mai pus silicon pana la urma,mi-am adus aminte de faza cu acetatul cand m-a traznit mirosul carateristic al siliconului
![]() krapcarasu,doua tevi sunt inseriate si doua legate prin acel T sau Y mai degraba care are pe el si cate un O-ring de cauciuc pe fiecare brat,deci etanseaza perfect,iar inspre calorifer,furtunul pus avand interiorul de cauciuc am considerat ca un colier pe fiecare teava e suficient. La celalalt capat a ramas sistemul original,cu capacul de plastic si cele doua furtune pentru ca pe acolo nu curgea... This post has been edited by sebymesteru: 16 Nov 2011, 17:02 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
sunt ele inseriate, poate chiar pline, dar nu trece lichid prin ele , prin capatul celalalt bagi presiunea dar iese doar prin cele doua tevi conectate la y
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
nu stiu ce sa zic pentru ca nu stiu cum e facut in partea cealalta dar ma gandesc ca daca acolo sunt conectate 2 furtune,in mod logic ar trebui ca in interiorul capacului sa fie doua tevi legate la un futun si doua la celalalt. Eu pe premisa asta am mers. Daca nu-s asa,asta este,oriqm de incins se incinge zdravan si da caldura suficient,deci banuiesc ca circula cum trebuie. Imi pare rau ca nu l-am pastrat pe celalalt sa-l fi desfacut sa vad cum e acolo. Oricum,mai trebuie sa schimb musamalele alea de la grila,ca-s coapte si sufla aerul afara in loc sa sufle inauntru si-atunci ma uit si cum stam in celelalt capat,daca nu curge si pe-acolo vre-un pic si daca curge il fac la fel si-acolo si inseriez tevile in asa fel incat sa treaca apa prin toate.
This post has been edited by sebymesteru: 16 Nov 2011, 18:56 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
la mine sunt anulate perdelutele, am captatoare pe grila si baga fortat pe la turbina chiar daca e inchisa, am caldura buna si imi pare rau ca trebuie sa umblu; manaresc si eu caloriferul pt ca si la mine curge.
Eu il tai la ambele capete si pun tevile in serie, va fi intrarea si iesirea pe un singur capat, prelungesc pana la celalalt dar scap de t-uri |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
si cum iti baga aer pe al turbina aerotermei in mers asa cu gaurile alea astupate?ajunge debitul care trece prin gaura de la turbina? Am grila tipul vechi,imi place mai mult ca astea mai noi si m-am uitat ca data fiind forma caroseriei un turbion care se formeaza cand masina se deplaseaza bate fix in zona la grila si intra aer fortat in compartimentul de la calorifer. Chestia e ca gaura de la turbina ventilatorului e mult in dreapta si de-aia intreb daca intra destul aer pe-acolo,nu de alta dar as anula si eu porcariile alea de "perdelute",la cealalta dacie le facusem din material de blugi,taiate la forma si prinse apoi la loc cu surubele de 3 ca n-am avut pop-nituri
![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
baga caldura in mers f bine doar prin gaura turbinei, captatoarele ajuta mult si ele , important e la viteza mica si cand stationez ca nu mai iese aerul prin perdelutele care nu inchid bine in plus este izolat bine compartimentul caloriferului si o bucata groasa de material (stiropor parca) deasupra lui,defapt acesta si tine perdelutele inchise ca nu-s lipite
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
ms krapcarasu,asa le fac si eu atunci,le anulez,izolez bine la partea superioara,unde calca grila pe buza la compartiment pun niste izolatie de-aia gri de se pune peste tevile de apa(burete de-ala mai rigid sau ce draci e ala:P) si gata. Apropo,mai am o aeroterma montata in masina cu radiator mic,dreptunghiular ceva gen nova(sau chiar poate de nova ca nu stiu exact cum arata ala
![]() ![]() This post has been edited by sebymesteru: 18 Nov 2011, 22:34 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
O turbina de aeroterma de bord CN,gasesti pe la remat
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
ghitza, nu stiu cum arata turbina de la CN dar din cate-mi dau eu seama e cam ca aia de la bordul scoica si asa ceva nu mai vreau ca asa era facuta cand am luat masina,cu o improvizatie dintr-o cutie de conserva pe post de carcasa la turbina si pe langa faptul ca motorul ala suge la curent ca tembelul,mai sufla si numa' pe jumate de radiator... mai degraba as merge pe-asa ceva: http://www.elfast.ro/shop/produse/21-venti...re-rulment.html , cred ca-ar avea si debit destul de aer
![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
uite poza cu aeroterma complecta dar tie iti trebuie doar pertea de sus cea cu motoru si turbina
19 Nov 2011, 16:01: aer baga te asigur de iti muta bretonu This post has been edited by ghitza: 19 Nov 2011, 15:01 Attached thumbnail(s) aeroterma_poza.jpg ( Size: 363.93k ) Number of downloads: 385 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
![]() DSCN0404.JPG ( Size: 1.85mb ) Number of downloads: 272 DSCN0405.JPG ( Size: 1.89mb ) Number of downloads: 306 This post has been edited by sebymesteru: 19 Nov 2011, 16:11 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Deci nu ai inteles,eu nu am zis a montezi in bord aeroterma de CN,am zis in locul acelui coler sa montezi ventilatoru?(turbina )din aeroterma de CN,unde ai tu in poze coleru sa fie turbina,ce treaba ai tu sa dai bordu jos?
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd May 2025 - 19:18 |