HUIDU A COMIS O DIN NOU
![]() ![]() ![]() |
HUIDU A COMIS O DIN NOU
adi_ar |
![]()
Post
#481
|
||
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|||
Madriann |
![]()
Post
#482
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
QUOTE(Honorius @ 18 Oct 2011, 09:42) Colegul padre o exclude pentru ca a trecut pe acolo cu cateva minute inaintea lui Huidu. Crezi ca are sens sa mai presupunem noi ca fix in fata lui Huidu s-a format instantaneu o pelicula de gheata? O fi cauzata de blestemul ala care se zice ca-l urmareste. Ceasu' rau, pisica neagra, kerida... Poti trece pe o zona de gheata si sa nu o simti...ca sa derapezi mai trebuie cate ceva...o viteza mai mare, o masa si o inertie merita, trasul de volan mai neaos, un piscat de frana...multe, ficare masina se comporta diferit. Pe logica ta, ar fi trebuit sa am si eu in fata zeci de masini pocnite, dar nah...eu am fost singurul care am plecat in lateral ![]() QUOTE(ionut.tanase @ 18 Oct 2011, 09:48) Daca acolo a derapat un ML inseamna ca trebuia sa fie "avalansa" de derapaje la cate masini inferioare (ca si dotari) circula pe acel drum ![]() Nu neaparat, vezi mai sus. Poate sa mearga o coloana normal cu 50 km/h, fara sa se intample nimic si poate sa se intample unei singure masini la 52km/h...sau 60 sau 100. QUOTE(ionut.tanase @ 18 Oct 2011, 09:48) ![]() |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#483
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
Squirrel |
![]()
Post
#484
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
QUOTE(adi_ar @ 18 Oct 2011, 10:27) In completare as mai spune ca este oarecum de neinteles lipsa de reactie a Loganului, adica avea loc sa paraseasca carosabilul ... De ce n-a facut-o? Fie ca soferul avea reflexe intarziate rau, fie n-a avut timp deoarece fara un motiv rational Huidu a parasit banda si aluat-o pe contrasens in ultima Din pozele de până acum, Logan-ul are zona de deformare mai pronunțată pe partea stângă, deci a încercat o evitare pe „dreapta”. ML-ul are în schimb zona frontal-centrală înfundată, de unde cred că ML-ul nu a schițat o schimbare de direcție, în timp ce Logan-ul a făcut-o. A făcut-o însă a micșorat suprafața de impact, deformare mai mare, expunere suplimentară în ceea ce privește instabilitatea (s-a răsturnat). 8.jpg 8.jpg Apar martori noi. This post has been edited by Squirrel: 18 Oct 2011, 10:03 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#485
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Sau ML-ul e facut bine sa distribuie intreaga energie in mod egal pe botul masinii ca sa fie mai sigur in caz de accident, in timp ce loganul e o masina de buget si nu se descurca la fel de bine, mai ales cand cealalta masina e mult mai grea.
LE acum am vazut si eu pozele. Inteleg ce zici. This post has been edited by spy_oh_joy1389: 18 Oct 2011, 09:59 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#486
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
daca privim MLul in partea dreapta nu as zice ca a fost tocmai frontal (aripa dreapta INTACTA iar capota f putin deformata in raport de partea stanga).
combo.jpg ( Size: 37.21k ) Number of downloads: 878 atasez si o schita dupa cum sunt tentat sa cred ca a avut loc impactul dintre cele doua masini. cu sageti evidentiez traiectoria masinilor inainte de impact. schita.JPG ( Size: 10.02k ) Number of downloads: 920 This post has been edited by ionut.tanase: 18 Oct 2011, 10:06 |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
corbex |
![]()
Post
#487
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(Madriann @ 18 Oct 2011, 10:34) Ceasu' rau, pisica neagra, kerida... Poti trece pe o zona de gheata si sa nu o simti...ca sa derapezi mai trebuie cate ceva...o viteza mai mare, o masa si o inertie merita, trasul de volan mai neaos, un piscat de frana...multe, ficare masina se comporta diferit. ![]() Tu ai un fix cu poleiul. Lumea a trecut pe acolo, multi dintre noi au fost in zona si n-au vazut nimic, dar tu-i dai inainte cu poleiul. Vezi polei in fotografii? N-auzi ca temperatura a fost pozitiva? S-antimplat sa-ti spuna cineva, pe parcursul scolarizarii ca apa ingheata de la 0(zero) grade in jos? Si fierbe in unghi drept? Esti cuscrul lu' nulul ala de Dinitza? Subaltern, ceva? This post has been edited by corbex: 18 Oct 2011, 10:13 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#488
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
avea pneuri all season Pirelli Scorpion Zero
QUOTE Specialiștii Auto Bild: ”Mașina lui Huidu avea pneuri all season” Specialiștii Auto Bild au comentat pentru pentru Libertatea accidentul lui Șerban Huidu. Iată concluziile la care au ajuns specialiștii revistei: - S-a spus în nenumărate rânduri că mașina nu avea pneuri de iarnă. Greșit. În realitate, mașina avea pneuri all season Pirelli Scorpion Zero care ar trebui să se comporte mult mai bine pe zăpadă decât orice pneu de vară. - După fotografii, mașina era un model dinainte de faceliftul din vara lui 2008, deci nu era foarte nouă. - Huidu a mai declarat că mașina a derapat de spate. Ciudat. Sistemul 4Matic de la Mercedes este total diferit de cel quattro de la Audi sau xDrive de la BMW. În timp ce la Audi sau BMW, distribuția cuplului este mai mult spre puntea spate, favorizând un comportament mai sportiv care poate deveni supravirator în conducere sportivă, la Mercedes, sistemul 4Matic pune pe primul plan eficiența și nu sportivitatea. De aceea, 4Matic impune un comportament subvirator și acest lucru l-am constatat în numeroase teste efeftuate pe zăpadă. INTERESANT! This post has been edited by ionut.tanase: 18 Oct 2011, 10:13 |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#489
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
QUOTE(Squirrel) A făcut-o însă a micșorat suprafața de impact, deformare mai mare, expunere suplimentară în ceea ce privește instabilitatea (s-a răsturnat). Foarte adevarat ce spui! Rasturnarea s-a produs pe fondul unei lovituri fata-lateral, probabil in viraj spre dreapta (acostament), deci masina deja dezechilibrata de viraj. Revenind, daca numai atat a reusit soferul Loganului, inseamna, cum am spus, ca a avut extrem de putin timp (sau reflexe extrem de incetinite). Spun asta deoarece actiunile soferilor cu oarecare experienta cuprind o doza mare de predictie, cum stim cu totii, iar in absenta unei depasiri sau evitari, singura explicatie a timpului scurt de reactie ar fi ca Huidu a executat o manevra imprevizibila si irationala (dupa cum putea fi si o depasire imrevizibila si irationala). Off topic: Am avut ocazia sa vad "teribili" care simulau "atacuri" la adresa celor de pe sensul opus, obligandu-i la manevre de evitare. Erau niste pusti (ma rog, adica tineri) care se distrau si impresionau pitipoancele. Uneori Huidu imi dadea impresia ca are apucaturi infantile, desi sper ca n-a fost asa. This post has been edited by adi_ar: 18 Oct 2011, 10:25 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
tribunul |
![]()
Post
#490
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
OTV-ul a terminat de ceva timp cu Huidu.
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#491
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
Continua diseara
![]() |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#492
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
asa o fi facut???
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 18:29 |