topic special numai pentru GPL, poze,informatii ,desecretizari,experiente ,orice
![]() ![]() ![]() |
topic special numai pentru GPL, poze,informatii ,desecretizari,experiente ,orice
autom |
![]()
Post
#61
|
||
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Ar fi ceva dar si 200 si ceva de coco e ceva ,mai merge cu diuza pana atunci
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Are idee cineva cum am putea sa adaugam o turbosuflanta de motor cu motorina la GPL?!
Am desfacut plaminul din toate piesele , chiar daca are ceva mizerie ,nu poate avea cit sa se infunda sau sa influienteze cu ceva. Unele capace au un orificiu pentru a observa daca s-a fisurat/spart membrana ,si miroase a gaz pe acolo, in camera de incalzire ,mai bine zis de circulatie a apei si acolo are o garnitara pt ca gazele sa nu intre in apa ,aceea este destul de solida si cred ca tine mult . Cealalta ce-i drept este mai subtire, mult mai subtire ,dar miroase a gaz clar cind nu mai e buna. Este un jigler sau cui pontou dala ascutit la capat si cu filet si oringuri ,ala mie mi s-a rupt ,dar nu i-am inteles deloc rostul pentru ce o fi ala?Presupun ca e sa intre un pic de aer p-acolo? Odata am slabit foarte putin de ala ca nu mergea si a luat-o imediat! Jigleru ala care s-a rupt uite-l pe masina. S-a rupt de la oringuri ,e de alama sau bronz n-am idee cum sa-l scot de acolo! Camera plaminului este impartita in doua jumatati,verticale, fata-verso, in una este o camera a gazului , si este inconjurata de o camera mai mare prin care circula apa calda pentru incalzirea gazului, dar asta apa calda cred ca iarna sigur nu este necesara , de aceea se pot scoate vara furtunele de apa de tot si uni printr-un stut. Cealalta camera are furca de inchidere si deschidere a circulatiei gazului, pe capatul furcii este prinsa marea membrana care se poate intinde si destinde prin intermediul unui arc mare,prin surubul de reglaj cu cap surubelnita, tot la fel si mica membrana are o furca asemanatoare ca la cealalta,probabil una din ele este pentru relanti ,iar cealalta pentru surplus de debit de gaz. Daca marea membrana este strinsa la maxim din surub in adevar exista riscul cu timpul sa se sparga datorita micsorarii spatiului de volum de gaz si deci o presiune mai mare a gazului. Cealalta membrana are rol de limitare/separare a gazului de apa sa nu intre in apa. Elecrovalvele sunt trei la numar ,una pe butelia de gaz ,alta la sfirsitul conductei de gaz inainte de intrarea gazului in plamin, iar alta este pusa pe plamin la intrare. Toate functioneaza odata/in acelasi timp la punerea contactului, si au rol de siguranta in caz ca una se defecteaza si ramine deschisa,inchid gazul celelaltre. Daca pui o butelie normala de aragaz si sa aiba si ceas , doar pui in furtun si un robinet pe el si ai economisit 19 milioane, asta vara si cu gaz metan ,iarna cu gpl.! Eventual poti pune o electrovalva pe conducta de gaz sau furtun (furtun care sa reziste!) ca sa nu mai inchizi butelia. Dar ,atentie la poc si amenzi ca nu-i de glumit si improvizat deloc! Pocul ,atunci cind miroase a gaz ,de aceea e bine ca masura de siguranta sa verificati intii masina ,inainte de orice plecare ,sa nu aiba scapari de gaz! Va sfatuiesc sa nu desfaceti plamiinii ca nu are rost ,mai ales cele vechi veti rupe suruburile ca sunt strinse pneumatic, cita vreme iese gaz pe furtun la iesirea din plamin ,inseamna ca e bun si nu are nimic defect. This post has been edited by stabil777: 20 Aug 2012, 09:01 Attached thumbnail(s) IMG000011.jpg ( Size: 35.97k ) Number of downloads: 687 IMG000014.jpg ( Size: 32.87k ) Number of downloads: 740 IMG000024.jpg ( Size: 46.62k ) Number of downloads: 735 IMG000012.jpg ( Size: 33.73k ) Number of downloads: 712 IMG000013.jpg ( Size: 37.56k ) Number of downloads: 695 IMG000015.jpg ( Size: 36.87k ) Number of downloads: 122 IMG000016.jpg ( Size: 31.72k ) Number of downloads: 112 IMG000017.jpg ( Size: 34.17k ) Number of downloads: 79 IMG000018.jpg ( Size: 34.41k ) Number of downloads: 78 IMG000019.jpg ( Size: 38.75k ) Number of downloads: 75 IMG000020.jpg ( Size: 39.93k ) Number of downloads: 84 IMG000021.jpg ( Size: 40.67k ) Number of downloads: 88 IMG000022.jpg ( Size: 48.13k ) Number of downloads: 89 IMG000024.jpg ( Size: 46.62k ) Number of downloads: 106 IMG000023.jpg ( Size: 41.6k ) Number of downloads: 102 IMG000025.jpg ( Size: 43.71k ) Number of downloads: 88 IMG000027.jpg ( Size: 43.07k ) Number of downloads: 96 IMG000026.jpg ( Size: 43.37k ) Number of downloads: 109 IMG000568.jpg ( Size: 31.76k ) Number of downloads: 123 |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.628 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
Domnu' nu mai invata lumea la prostii cu butelii si alte alea ca poate se gaseste vreunul sa puna in practica si il vedem la 5 la pro tv...
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#65
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Ok ,Domnu, am inteles ! Doar trageam si eu concluzii!
|
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#66
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Unde mai gasesti tu butelii de gaz pentru dacie la 19 milioane?
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
stabil777 |
![]()
Post
#67
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Instalatia de gpl pentru injectie monopunct este in jur de 19mil. Ca daca nu ai acte nu se omologheaza.
La comutatorul de gpl este o priza cu 7 pini .Acolo in ordine sunt pe culori 7 fire,as vrea sa stiu fiecare fir unde vine montat? Primele doua fire sunt mai subtiri si duc la butelie,la indicatorul de nivel de gaz ,deci: 1)alb 2)verde -astea la nivel de gaz. 3)galben 4)albastru 5)rosu 6)negru 7)maro Un fir albastru mai vine si din spate de la electrovalva buteliei de gaz, cel negru tot de la ea se leaga undeva la masa tot pe acolo. Albastrul 4,cit si rosul 5 banuiesc ca sunt plusuri(faze), negru 6 ,este masa,ca toate electrovalvele au minusul negru,iar plusurile ,albastru Dar ,ce este cu cel maro?Ala unde vine? Dar cel galben? As vrea sa montez si o siguranta pe fir de 10 A, unde ar fi mai bine sa o pun? Dar cum s-ar putea porni si iarna doar pe gpl? asta ca sa nu mai auzim de benzina scumpa?! Daca atasam un dispozitiv de incalzire de la baterie ,pentru primii cm cubi de gaz,ar merge? Ceva actionat piezo-electric care aprinde o flacara dintr-un rezervor miniumplut cu gaz, care sa incalzeasca gazul necasar pentru pornire ,apoi incalzindu-se motorul,apa ,va merge. Astept niste idei bune. This post has been edited by stabil777: 22 Aug 2012, 14:25 |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
ghitza |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Rosu-plus ontact
Negru-masa Maro-impuls luat de pe fisa 2 de la busie (se infasoara firu sa formeze 10 spire pe fisa si se fixeaza cu banda) Albastru-valve GPL Galben-valve benzina(la injectie pompa benizna si injector se sunteaza prin relee comandate de firu galben) Alb,Verde-indicator nivel butelie This post has been edited by ghitza: 22 Aug 2012, 15:23 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Dar cine ti-a spus ca nu poti porni iarna pe GPL? Eu numai pe GPL pornesc,bateria sa fi buna sa invarta cum trebuie,instalatia reglata bine si aprinderea in regula si porneste la fel ca vara. Stut in carburator,socul tras cam 1/4 si daca nu o lua la prima cheie scurta,la a 2-a pornea. Numai bine!
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(stabil777 @ 22 Aug 2012, 14:32) Daca atasam un dispozitiv de incalzire de la baterie ,pentru primii cm cubi de gaz,ar merge? Ceva actionat piezo-electric care aprinde o flacara dintr-un rezervor miniumplut cu gaz, care sa incalzeasca gazul necasar pentru pornire ,apoi incalzindu-se motorul,apa ,va merge. Astept niste idei bune. Foarte bine ca astepti niste idei bune. Nu ca asta de mai sus, ca te vedem la stiri. Cauta si tu o instalatie webasto. Aleia poti inclusiv sa-i tragi circuit de alimentare separat, merge linistita si pe motorina, sunt eficiente, nu consuma mult, alea mai destepte se pot porni din telecomanda, si cand ajungi la masina e deja calda masina, doar avantaje. Nu cred ca merg si pe gpl. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#71
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Daca merge num ai pe gpl si iarna ,asta este foarte bine ,asa si trebuie.Ca multi spun ca se porneste mai intii pe benzina si apoi se da gaz,deci numai pentru a porni este mentinut un sistem de alimentare in plus, care poate complica lucrurile.
Injectia porneste la sfert iarna ,dar eu pe gaz nu reuseam sa pornesc nu stiu de ce ,acum am aflat ,reglaj defectuos! Am reusit sa fac comutatorul,are doua leduri rosii la extremitati,benzina si gaz, iar gazul mai are si un indicator de nived de gaz ,cu leduri 3 sau 4 verzi si unul la sfirsit rosu sau galben, as vrea sa vad ledurile alea ca se aprind, dar nu se aprind nu stiu de ce, mentionez ca electrovalva de benzina nu am montat-o, asta sa fie cauza pentru care ,nu se aprind ledurile de nivel de gaz de gpl?! O sa montez si firu maro ca semnal pe fisa2 ,o fi de acolo!Multumesc pentru raspunsuri. http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=194682-e complicat , vreau ceva simplu si mic. Doar pentru pornire,asta in cazul cind nu mai este bun reglajul. This post has been edited by stabil777: 23 Aug 2012, 10:37 |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
o idee simpla e sa bobinezi pe circumferinta plamanului sarma de cupru emailat de minim 1,5 mm , nu direct, peste un invelis f subtire , calculezi(sau faci incercari in jur de 50 spire cred) cate spire trebuiesa fie vreo 4-5 amperi, alimantezi printr-o siguranta cu un buton.
Inainte de pornire incalzesti astfel plamanul vreo 2-3 minute; bateria trebuie sa fie f buna |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu e bun cupru , nichelina in matase sau iei un fierbator dala de prin magazine la 12V si il adaptezi acolo
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
autom |
![]()
Post
#74
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Totul este inutil. Porneste fara nici o problema si la -15 grade.
Nu va complicati INUTIL!!!!!! |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
merge bine cuprul , important e sa fie emailul de calitate.
La mine in zona se ajunge si pe la -25 grade, de nu e chiar inutil |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
stabil777 |
![]() ![]()
Post
#76
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Chestia cu nichelina in matase cred ca este super buna, pt ca am vazut cit de buna este o perna electrica alimentata la 220v ,are cam 40cm patrati,cu doua d-alea poate ar incalzi suficient ,nu stiu, dar trebuie facute sa mearga la 12v.Nu mai tin minte cit consuma ,dar e foarte putin ,plus ca are trei trepte de putere.
O idee si mai buna ar fi sa folosim aceste perne pentru baterii iarna!!O merge? Astazi am mers pe gaz si a fost dezastru, nu puteam sa dau inapoi daca aveam o inclinatie/panta cit de mica! Ce-i drept ,plaminul l-am cuplat fara furtunele de apa ,pentru ca demontindu-l ,garnitura sau garniturile, nu au mai etansat bine ,imi iesea gaz pe stuturile de apa, dar le-am astupat cu un furtun.Pe exterior nu rasufla, dar gaseam gazul inghetat pe robinetul relantiului, si eu credeam ca daca nu-l mai incalzesc cu apa o sa expandeze mai bine!Nici gind ,gazul trebuie incalzit ,indiferent de metoda.Neincalzit nu trage deloc. Poate a fost altceva de vina desi nu cred, deci ideea cu termostat la 60 grade sau mai mult cred ca e buna. In schimb apoi am dat inapoi pe benzina si a mers foarte bine ,atita doar ca ,nu fuge ,nu trage in a patra si a cincea , si parca acum nici a treia ! Cum se regleaza acel cablu de ambreiaj la piulita furcii motorului?Sa fie de acolo lipsa de putere? This post has been edited by stabil777: 23 Aug 2012, 21:40 |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
Concret, un calcul aproximativ: pt un curent de 5 amperi avem nevoie de 2,2 ohmi, pe care ii facem cu un coductor de 2mm patrati de nichelina lung de 5 m pe care ii bobinam in jurul plamanului, important e sa fie bine izolat firul, cam slabut 60w , deci tre sa repar totusi pompa de damas ![]() |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
autom |
![]()
Post
#78
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
QUOTE(stabil777 @ 23 Aug 2012, 21:26) Chestia cu nichelina in matase cred ca este super buna, ............Astazi am mers pe gaz si a fost dezastru, ............Ce-i drept ,plaminul l-am cuplat fara furtunele de apa ,pentru ca demontindu-l ,garnitura sau garniturile, nu au mai etansat bine ,imi iesea gaz pe stuturile de apa, dar le-am astupat cu un furtun................... Daca asta este nivelul dvs tehnic, va sfatuiesc in mod serios sa lasati improvizatiile cu Gpl-ul si incalzirea electrica. La interventiile mele am intalnit o Dacie cu improvizatie la GPL , debitul era controlat de un robinet plasat langa frana de mana. Noi bagam apa si nu se stingea habitaclul........ ![]() ![]() ![]() This post has been edited by autom: 24 Aug 2012, 05:53 |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#79
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Da-mi voie sa testez ,indiferent de nivet tehnic,raspund!
Am vrut sa verific daca influienteaza sau nu, temperatura gazului o expandare mai buna, pentru ca gazul ,la temperatura mai mare devine dilatat si de aici n-ar mai expanda/face explozie cum trebuie,in cilindru. Ei bine ,categoric gazul trebuie sa fie incalzit, de aceea in plamin exista acea camera de incalzire a gazului, cu ajutorul apei care circula in jurul camerei de ridicare a temperaturii. Iarna la pornire gazul este rece de aceea s-ar putea sa nu porneasca daca nici reglajele nu sunt corespunzatoare, totusi normal este sa porneasca,intrucit gazul nu ingheata pentru ca ,are adaugati aditivi contra inghetului. Dar pornirea direct pe gaz iarna ,aduce dezavantajul sau riscul ,sa se rupa/crape membrana sau membranele,deoarece calitatea cauciucului din care sunt facute s-ar putea sa nu fie prea buna,mai ales ca una din membrane este si foarte subtire. Un experiment mic se poate face prin pusul la frigider in congelator al membranelor si apoi faceti comparatie la cald. Am gasit ca asta este singurul motiv pentru care se porneste mai intii pe benzina, deci protejarea membranelor din plamin/regulator. Dar cei care le-au conceput stiu si ei asta , si sigur sunt facute sa tina si la frig ,dar cu risc. Inca n-am patruns taina chimiei ,de ce gpl afara din motor si incalzit isi dubleaza forta de ardere,expandare ,iar daca ajunge in motor deja incalzit ,nu ar mai expanda destul! Pentru ca de asta ma gindeam sa fac gazul turbo. Dupa principiul arzatoarelor normale ,la care daca pui aerul bine in spatele lor ,ofera viteze supersonice! Oricum in motor gazul este comprimat,iar aerul redus. Mai iata o schema care arata foarte bine principiul de functionare al plaminului cit si un comentariu, multumesc pt ele. This post has been edited by stabil777: 24 Aug 2012, 08:51 Attached thumbnail(s) 16082008157.jpg ( Size: 310.68k ) Number of downloads: 203 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
neacsugabrie |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 4 September 11 ![]() |
|
--------------------
dacia
solenza
2003/scala Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza. |
|
stabil777 |
![]()
Post
#81
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Pai de ce nu, noi iarna nu ne incalzim cu miinile tot din energie proprie, sau cu abur?!
Trebuie sa scot neaparat jigloru de relanti ca s-a rupt si mi-a ramas in plamin pe pozitia strins! Ma lumineaza cineva ,in afara de ideea cu extractor? Ca n'am! In schita de mai sus ,la alte plaminuri,mai exista inca o membrana pe partea camerei de incalzire a gazului ,asemenea celeilalte membrane tot cu capac ,dar fara arc ,iar capacul este deschis doar prin forta presiunii sau circulatiei gazului,cind este actionata electrovalva de pe plamin. In pozele puse de mine ,se vede acea furca ,ce inchide sau deschide capacul, care la rindul lui da drumul gazului sa treaca printr-o gaura in partea cealalta cu membrana mare cu arc,de unde este apoi aspirat de motor. |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
neacsugabrie |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 4 September 11 ![]() |
QUOTE(stabil777 @ 24 Aug 2012, 11:49) Atunci ,la iarna,lasa perna aia electrica legata la baterie,pe timpul noptii.Ne anunti si pe noi cum ai pornit dimineata! <span class='edit'>24 Aug 2012, 12:43:</span> Daca pui o butelie normala de aragaz si sa aiba si ceas , doar pui in furtun si un robinet pe el si ai economisit 19 milioane, asta vara si cu gaz metan ,iarna cu gpl.! Eventual poti pune o electrovalva pe conducta de gaz sau furtun (furtun care sa reziste!) ca sa nu mai inchizi butelia. Tu chiar vrei recrutezi Kamikaze din randurile membrilor dacia forum?! Cum puii mei lichefiezi tu,acasa ,metanul? Dupa stiinta mea ,de afon la chimie,gazul metan se lichefiaza la -162 grade celsius.Daca tu vrei sa te joci cu focul,du-te in camp liber si fa cate experiente vrei cu expandarea gazelor,montarea de turbo pe slap cu gpl,dar nu inainte de a suna la 112 (pe seceta asta un incendiu masiv de vegetatie mai lipseste). This post has been edited by neacsugabrie: 24 Aug 2012, 12:47 |
--------------------
dacia
solenza
2003/scala Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza. |
|
bucatzel |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(stabil777 @ 23 Aug 2012, 22:26) Si niste ciorapei de lana. QUOTE(stabil777 @ 24 Aug 2012, 09:49) No, hai sa nu ne mai ambalam asa. Unu la mana, userul autom este pompier, asa ca fa te rog bine si citeste inca o data ce-o scris dansul mai sus. Ca pe raspunderea ta, bagi naibii in spital vreun nefericit care-i prea aproape de papucul 'mnitale cand o incerca sa se autopropulseze pe orbita cu improvizatii ca alea de le tot pomenesti. Doi la mana, ti-am dat o solutie mai mult decat ca lumea pentru problema ta. Instalatia webasto. Ai stramat din nas ca e prea complicat. Mai precis, ce e asa complicat la sistemul ala? Desi daca stau sa ma gandesc... E mai simplu sa termini iarna bateria cu perne de incalzit motani reumatici... |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Jiclorul ala de ralanti il poti scoate si fara extractor,da' trebuie sa te chinui un pic. Dai jos electrovalva de pe plaman(daca e vorba de Marini) si vei vedea capatul rupt al surubului prin gaura electrovalvei. Il impingi cu o surubelnita sau ceva plat in sus,apoi cu o sarma mai oteloasa incerci sa-l scoti afara. Daca e dat plamanul jos de pe masina iese usor dupa ce l-ai impins,eu m-am chinuit cu el montat pe masina. Bine,treaba asta e valabila daca surubul s-a rupt de la partea conica,daca s-a rupt din partea filetata e nasol,nu prea ai cum sa-l scoti fara extractor...
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
autom |
![]()
Post
#85
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 24 Aug 2012, 14:57) Unu la mana, userul autom este pompier, asa ca fa te rog bine si citeste inca o data ce-o scris dansul mai sus. Multumesc !! Da, asa e, cand apare un necaz, omul isi pune mana in cap si se roaga . De multe ori necazul este facut chiar de el....... |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
gazul din butelie este lichid, ca sa se faca gaz , adica sa se evapore ia caldura din mediul in care este pentru asta , lucrul asta il face '' plaminul'' care este de fapt vaporizator-regulator, el trebuie incalzit
am patit si eu o problema , cind mi se arsese garnitura si nu mai ajungea apa prin vaporizator si in 2 km avea zapada pe el acelasi principiu se bazeaza si frigiderul , sau aerul conditionat |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
as avea nevoie de un mixer pentru injectie va rog daca are cineva de vanzare sa ma anunte. Multumesc
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#88
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Nu inteleg iarna ce e asa greu sa pornesti pe benzina? Adica sa fim seriosi consumi o juma de litru la o pornire pana treci pe gpl...acuma daca si asta e consum mare de benzina nu stiu ce sa mai zic
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
e greu, pt ca unii nu au functional mersul pe benzina
![]() Merge incercat incalzirea cu rezistente ceramice de wattaj a unei camere prin care se trece gazul inainte de intrare in carb |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#90
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Sau se da ecu peste cap, se deregleaza ,reseteaza,el stie, rba spunea ceva despre asta, ma refer la instalatiile cu Lambda si la gaz.
Mixer are pe Lascar Catargiu,o suta lei sau in Chitila la 87lei ,in Bucuresti. |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 01:15 |