DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> PESTE 50.000 KM, P

Xpert
post 20 Jan 2005, 08:36
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 January 05
From: Campulung Muscel




Salut!
Sunt un membru nou dar am alergat mult pe SOlenza. Am 58.000. Este un topic pentru cei care au peste 50.000. Acum putem face o evaluare overall. Vorba aia, am inghitit multe drumuri impreuna...
Astept opinii dupa 50.000. A meritat sau nu?


--------------------
Renault Symbol 1,4 8V 75CP Fidji aprilie 2006 - VL-***
La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 20 Jan 2005, 08:43
Post #2


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




QUOTE(Xpert @ 20 Jan 2005, 08:36)
Salut!
Sunt un membru nou dar am alergat mult pe SOlenza. Am 58.000. Este un topic pentru cei care au peste 50.000. Acum putem face o evaluare overall. Vorba aia, am inghitit multe drumuri impreuna...
Astept opinii dupa 50.000. A meritat sau nu?
*




Pai ar trebui sa incepi tu cu ceva impresii dupa 50.000 km ca sa stim si noi cei care inca nu avem kilometrii astia daca merita sa le mai tinem. Daca esti din VL si ai 58.000 am o intrebare. Faci taxi? Sau e masina de firma? Poti sa precizezi si chestiunile astea ca sa ne dam seama si de conditiile de exploatare la care a fost supusa masina in cei 58.000.Multam.


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ducu1
post 20 Jan 2005, 09:21
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 14 July 04
From: Bucuresti




In ajunul Craciunului am mers cu o SLZ SCALA cu 77000 km model 2003 noiembrie sau decembrie, adica nu stiu sigur daca avea 1 an. In fine, am vb cu taximetristul si mi-a zis ca motorul este impecabil, ca singurul lucru care ar vrea sa il schimbe ar fi la suspensie(amortizoare, bucsi...). Ce am remarcat eu la interior ar fi un bec ars in zona turometrului in rest nu pot sa zic ca am mai remarcat ceva; nu troncanea mai nimic in ea. Bine ar trebui sa luam in calcul ca am vb cu un taximetrist si le cam infloresc, dar impresia mea a fost ca merg cu a mea SLZ-a care are 17000km. smile.gif


--------------------
Renault Megane II Fer de calcat - Numere de tabla
Renault Megane II Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabi
post 20 Jan 2005, 17:36
Post #4


Preacuvincios moderator


Group: Members
Posts: 591
Joined: 25 July 03
From: Bucuresti




faza cu becul/becurile arse din zona turometrului am intalnit-o la mai multe slz din prima serie ( pana in nov 2003)
Per total se poate spune ca e o masina buna avand in vedere pretul ei


--------------------
Renault Megane 2 bicorp 2004 - 1.5 dci Conf Exp - XXXXXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragosdia
post 20 Jan 2005, 22:47
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 3 December 04
From: Bucharest




QUOTE(Gabi @ 20 Jan 2005, 17:36)
faza cu becul/becurile arse din zona turometrului am intalnit-o la mai multe slz din prima serie ( pana in nov 2003)
Per total se poate spune ca e o masina buna avand in vedere pretul ei
*



Salut, unde se afla mai exact becul si de une se poate lua unul de rezerva.
Eu am o SlZ scala din sept embrie 2003 si mi-se pare ce e ars becul despre care se vorbeste.
Dragos


--------------------
Fluence Privilege 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toto
post 24 Jan 2005, 12:46
Post #6


Destul de fost membru


Group: Members
Posts: 432
Joined: 26 April 04
From: Bucuresti




eu am luat de la ovidiu din targ...25k


--------------------
Honda CIVIC 5D 1.8 Sport M/T - '07
romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Xpert
post 25 Jan 2005, 00:08
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 January 05
From: Campulung Muscel




Multumesc celor care s-au alaturat topicului.
Sa va spun despre mine. Eu am facut cu ea 58.000 din septembrie 2003. Nu sunt taximetrist, dar merg foarte mult. Locuiesc intr-un orasel de munte, iar majoritatea km i-am facut la drumuri lungi (adica, nu urban). Sunt de acord cu cei care spun ca as schimba la partea de amortizoare si bucsi. AM schimbat bucsile bara antiruliu la 40.000 si cred ca setul asta trebuia sa il schimb mai repede. Am inceput sa simt si uzura amortizoarelor. Nu mai vorbesc de troncaniturile haionului + diverse, scartaitul de scaun din dreapta care a aparut undeva dupa 15.000. Dar fara astea, masina este OK. Eu zic ca isi face toti banii. AM schimbat doar o planetara in garantie acum 3000 km. M-a slujit in toate conditiile, pe toate drumurile. Ce sa va mai spun ca mi-am carat chiar si mobila (o parte, desigur) cu ea. Iar consumul (pentru asta vedeti topicul respectiv) este respectabil. Niciodata nu mi-a luat mai mult de 6,5 %. Iar asta bate cam tot. Eu merg mult, iar un consum mic este extrem de avantajos.
O chestiune care nu imi place este faptul ca acolo unde sare noroi de la roata mi s-a decolorat vopseaua. E vorba de pragul de sub usile din fata si chiar in spatele rotii, acolo unde iarna se aduna gheata. Am avut de gand sa ii pun aparatoare de noroi pentru fata, dar i-am pus numai unele pentru spate (unde au mai mult o destinatie estetica si protectoare pentru cei din spate). Cele din fata am vazut ca sunt multe rupte la SN. Cautam ceva mai putin rigid care sa nu se rupa la prima bordura coborata. Probabil ca la primavara ii fac un retus. Viteza maxima obtinuta a fost aproape de 175, oricum ceva peste 170 si nu eram la blana. Dar nu sunt un adept al vitezelor peste 120. In general merg in jur de 90-100 la drumuri scurte si 100-120 drumuri mai lungi si mai bune (Brasov-Sighisoara, Pitesti-Craiova, Autostrada).
Un alt lucru care nu imi place este legat de semnalizatoarele din fata. Nu stiu cum intra mizerie in ele prin spate, dar de scos nu o mai poti scoate decat, probabil, daca le demontezi, ceea ce pana acum nu am incercat.
Incidente minore au fost cateva: mi s-a ars chiar din primii 10.000 de km becul de la bricheta (si dupa ce ca este destul de anevoie de schimbat, nici nu am gasit, asa ca am lasat-o asa - oricum sunt nefumator). Mi s-a ars o data o siguranta de la semnalizare si am schimbat becul lampii din interior.
Uneori mi se mai intampla sa mi se desfaca (probabil de la drumuri) suruburile de la spatarul banchetei si incepe sa troncane (asa ca la prima oprire trebuie sa am grija sa la strang iarasi).
Cam asta este. Pentru mine este o masina excelenta la banii ei. O sa va pun si niste poze in curand.
Mai are ea si un zgomot de diesel, mai intra frunze in sistemul de ventilatie, dar e o masina OK. Voi ce credeti?


--------------------
Renault Symbol 1,4 8V 75CP Fidji aprilie 2006 - VL-***
La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabi
post 25 Jan 2005, 09:30
Post #8


Preacuvincios moderator


Group: Members
Posts: 591
Joined: 25 July 03
From: Bucuresti




Expert: da-mi voie sa iti spun ca tu ai facut un test extrem cu aceasta masina. Din cate vad te-a servit si a indeplinit toate nevoile tale de miscare.
Incercand sa ignoram problemele standard care le gasim pe la toate slz-uri ( becul de bricheta, lipsa aparatorilor de noroi, intratul mizeriilor in semanlizatoare,) eu zic ca slz a fost o masina buna si alegerea de a o scoate din productie nu a fost atat de stralucita.


--------------------
Renault Megane 2 bicorp 2004 - 1.5 dci Conf Exp - XXXXXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 25 Jan 2005, 13:55
Post #9


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




Exista un topic pe care s-a scris (inclusiv eu ce am facut) ce se poate face sa nu mai iei frunze-n ochi cand dai drumul la ventilator.
Dar tot nu prea inteleg cum ai facut intr-un an 58.000km, pentru ca eu merg 30 - 40 pe an in conditiile in care merg zilnic prin valcea (care are 8km de la N la S si cam 2, 3 de la E la v) , fac Bucurestiul cel putin de 2 ori pe luna, Moldova (Bacau) aproape lunar (750 - 800km dus intors) si Europa cel putin odata pe an (minim. 5000km) !!!


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Xpert
post 26 Jan 2005, 08:28
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 January 05
From: Campulung Muscel




QUOTE(pedrovl @ 25 Jan 2005, 13:55)
Dar tot nu prea inteleg cum ai facut intr-un an 58.000km
*



Pentru Pedorvl: sa zicem ca folosesc masina si in interes de serviciu (1500-2000 pe luna) si in unteres de familie (restul pana la 3500).

Sunt de acord cu cei care spun ca isi merita banii. Ma gandeam cu nevasta-mea ca la vara mergem in Olanda si nu stiam. Sa ne luam Logan? Sa mergem tot cu solenza noastra? Pana la urma o sa mai avem rabdare cu loganul si o sa ne incredintam in rotile, motorul si Confortul credincioasei noastre solenze. Avantajul la Logan era ca am fi luat o versiune cu A/C, ceea ce pentru un drum de vara si cu un copil mic de pana intr-un an ar fi necesar.

Sper sa apuc sa va spun si cum a fost...


--------------------
Renault Symbol 1,4 8V 75CP Fidji aprilie 2006 - VL-***
La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Xpert
post 26 Jan 2005, 08:32
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 January 05
From: Campulung Muscel




si inca ceva pentru Pedro vizavi de nr km: este aproape un an si jumatate. Daca faci un calcul, iti ies 40-45k km pe an. Cam la fel!


--------------------
Renault Symbol 1,4 8V 75CP Fidji aprilie 2006 - VL-***
La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-cj666
post 26 Jan 2005, 10:25
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 20 May 03
From: Cluj




QUOTE(Xpert @ 26 Jan 2005, 10:28)
Pentru Pedorvl: sa zicem ca folosesc masina si in interes de serviciu (1500-2000 pe luna) si in unteres de familie (restul pana la 3500).

Sunt de acord cu cei care spun ca isi merita banii. Ma gandeam cu nevasta-mea ca la vara mergem in Olanda si nu stiam. Sa ne luam Logan? Sa mergem tot cu solenza noastra? Pana la urma o sa mai avem rabdare cu loganul si o sa ne incredintam in rotile, motorul si Confortul credincioasei noastre solenze. Avantajul la Logan era ca am fi luat o versiune cu A/C, ceea ce pentru un drum de vara si cu un copil mic de pana intr-un an ar fi necesar.

Sper sa apuc sa va spun si cum a fost...
*



Am SLZ Scala din mai 2003, 52000Km, prin tara si peste hotare. Mi se pare o masina buna, in principiu nu am avut probleme cu ea. Am mers si cu 10 Km/h pe drumuri forestiere si cu 150-160 pe autostrada si s-a comportat bine. Mici probleme? Un pic zdrangane usile, dar se rezolva periodic cu un pic de scotch pe cuiul de la clanta. Amortizoarele parca nu mai sint ce au fost si a ruginit un pic la dunga curba de sub usa dreapta din spate (am revopsit-o de 2 ori, da cum meseriasii de la dacia service sint meseriasi, a sarit vopseaua din nou, de fiecare data).
Per ansamblu sint foarte multumit de ea. Mi se pare ca decizia de a o scoate din fabricatie nu e chiar fericita. De altfel nici faptul ca s-a renuntat la scala si clima nu cred ca a fost o idee buna. Decit un logan in pielea goala la 5700 euro, mai bine o scala la 6500. Oricum multe din calitatile slz sint superioare loganului (consum, tinuta de drum, agilitate, etc).


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 26 Jan 2005, 11:51
Post #13


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Ca s-a renuntat la Scala si Clima e o idee buna. Au facut Confortul pe care iti puteai pune daca vroiai servo si aer. Mi se pare mult mai corect sa alegi ce vrei pe masina. Eu de exemplu vroiam aer conditionat si nu imi pasa de servo, dar pt asta trebuia sa iau o clima si deci sa dau banii si pe servo, si pe proiectoare si pe geamuri electrice.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
josefumi
post 26 Jan 2005, 21:22
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 9 September 03
From: Cluj




Eu am o Solenza Confort la firma, care are 72000 din Iulie 2003 si pana acum. Vreau sa va zic, ca sunt foarte multumit de ea si-mi pare rau ca nu se va mai produce. Cu ea am facut 2 drumuri de Norvegia (5500 km 1 drum dus-intors), am fost in Elvetia , Croatia si destul de mult prin tara. Probleme foarte mari nu prea am avut. A fost lovita foarte usor de 2 ori si revopsita partial (aripile spate, usa dreapta spate, aripa stanga fata), insa vopseau se tine bine. S-a rupt ceva la frana de mana, dar a fost reparata intr-o singura zi. Cu ocazia calatoriei in Elvetia pornea foarte greu, poate de la benzina de calitate "superioara" din occident (asa cred eu, bazandu-ma si pe unele experiente ale voastre cu benzina de 98 de la noi). Dupa parerea mea benzina de 95 de la OMV sau Mol e foarte buna pentru ea. In tara nici nu alimentez cu altceva. Cea mai suparatoare problema e legata de inchiderea centralizata si de fapt de prostia mea. Intr-o dimineata, eram inca destul de adormit si am scapat cheia din mana. A cazut de la etajul opt prin gaura dintre scari pana la etajul 5 si evident s-a stricat. S-au rupt niste picioruse de plastic, care tin chipul si nu mai facea contact. Am desfacut cheia si am reparat-o, dupa care un timp (4-5 luni a functionat bine, deschidea portierele cu telecomanda, dar nu puteam porni masina decat in 50% din cazuri, asa ca pentru contact foloseam cheia de rezerva care nu avea telecomanda. Din pacate la service n-au vrut sa mi-o schimbe in garantie ca era ciobita, iar acum trebuie sa platesc 3 mil.+ s-o schimbe caci s-a plictisit de viata si nu mai vrea sa faca nimic.

O alta problema destul de suparatoare a fost ca s-a stricat usa soferului. Pur si simplu nu se putea inchide nici cu cheia nici cu inchiderea centralizata. Treaba a fost rezolvata repede in service, dar vreo 2 saptamani trebuia sa deschid usa soferului din interior (in prealabil am blocat-o, caci nu puteam s-o las deschisa).

Am schimbat 2 sigurante, una la semnalizare si alta la stergatoare. Am observat ca la stergatoare in loc de o siguranta de 15A era una de 10A, pusa din fabrica!? Normal ca s-a ars. La farurile din fata mi s-au ars toate becurile, nu deodata, dar toate, chiar si pozitia (fiecare l-am schimbat 1 data) smile.gif) S-a mai ars si beculetul din spate de la numar.

Scartielile hayonului exista si la mine, suspensiile parca nu mai sunt cele de alta data, dar inca se comporta bine pe drum.

Prima vara am folosit cauciucurile Matador, a doua vara am pus 2 Debica Passio pe fata, sunt destul de bune (mai am inca cele 2 Matador, care sunt destul de uzate dar se mai pot folosi). Este a doua iarna cand utilizez Matador de iarna MP55 parca (sunt multumit de astea, mi se par mai bune ca suratele de vara, care mai scapau aer.... prin pori!!)

Stergatoarele s-au uzat si nu mai scartaie ca la inceput, dar sterg bine. smile.gif

Cam asta ar fi. Am facut toate reviziile la timp, a primit intotdeauna ulei Mobil1, si sper sa mai tina inca un an si apoi va fi pensionata.

Concluzia finala ar fi ca este o masina care-si merita banii, ideala pentru firme, facand fata bine circulatiei aglomerate din orase (Cluj in cazul meu), dar si pe drum intins (120-130 kmh fara probleme daca si drumul o permite).


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 2006 - cj-xx-joe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 27 Jan 2005, 09:44
Post #15


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




Din pacate am ajuns sa constat ca celor de la Dacia nu le pasa prea mult de cei care au cumparat SLZ si sunt multumiti de aceasta masina. Nemernicul ala de director a declarat sus si tare ca pana in 2007, NU vor opri productia la SLZ iar din 2007 va aparea un nou model pe platforma SLZei. Iata ca ne baga pe gat Loganul, (impotriva caruia nu am nimic ba chiar astept varianta diesel) , o masina inca scumpa pentru cei care au SLZ si care au facut deja un efort sa o cumpere. Din pacate Loganul de baza este mai sarac decat o SLZ confort, consuma mai mult si e si mai scumpa.

Vreau sa va spun ca sunt un fan al masinilor frantuzesti si dupa ce am avut numai renault-uri am cumparat DSN (pentru motor si cutie) , am fost relativ multumit si acum am SLZ despre care pot spune ca este prima masina care nu ma supara cu nimic important (micile probleme pe care noi le mai constatam apar si la masini mult mai scumpe). Daca am avea si noi strazi (autostrazi), benzina, uleiuri, consumabile etc. precum in europa de vest, atunci sigur micile probleme s-ar imputina, sau chiar ar disparea. Voi ce parere aveti?

Eu sunt de acord cu toti care sustin ca SLZ este o masina foarte buna pentru noi cei cu posibilitati modeste sau un pic peste......

Daca ati avea 15 mii de EUR, ati prefera o SLZ si de restul sa o intretii si sa te plimbi, sau ati lua o masina de banii astia toti???

V-am pus intrebarea asta pentru ca stiu oameni cu Mercedes E Classe care umbla cu semnalizatorul lipit cu scotch pentru ca nu au bani sa-l schimbe (e doar un exemplu).


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-cj666
post 27 Jan 2005, 10:05
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 20 May 03
From: Cluj




QUOTE(pedrovl @ 27 Jan 2005, 11:44)


Daca ati avea 15 mii de EUR, ati prefera o SLZ si de restul sa o intretii si sa te plimbi, sau ati lua o masina de banii astia toti???

V-am pus intrebarea asta pentru ca stiu oameni cu Mercedes E Classe care umbla cu semnalizatorul lipit cu scotch pentru ca nu au bani sa-l schimbe (e doar un exemplu).
*



Eu as lua SLZ dotata full si de restul as petrece niste concedii super sai i-as investi in altceva. Mie mi se pare un tembelism sa-ti iei o masina scumpa in romania, unde drumurile sint cum sint si civilizatia soselei lipseste cu desavirsire. Sa nu uitam ca o masina scumpa aduce dupa sine si cheltuieli mari (revizii, casco, etc). Mi se pare ca slz e o masina peste pretul ei. Revin cu ideea ca mi se pare o chestie absolut impotriva pietei sa o scoti din fabricatie.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Xpert
post 27 Jan 2005, 21:00
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 January 05
From: Campulung Muscel




Avantajul cel mai mare al SOlenzei (fara sa mai vorbim de pretul de plecare-cumparare si consum), este faptul ca se intretine usor. Un schimb de ulei te costa pana intr-un milion (daca pui DE ORIGINE). Bucsile pentru bara antiruliu m-au costat... 60.000 de LEI. Nu stiu cat costa amortizoarele, dar cred ca oricum preturile la piese sunt mai mici decat la orice alta masina fabricata in 2003-2004. Undeva pe forum am gasit ca la Logan numai bara din fata este 27 de milioane. Nu am o confirmare a informatiei, dar daca lucrurile stau asa...
Solenza e buna pentru romani si ma bucur ca dintre toti care au masina asta si au si mers cu ea (nu ca cei care o critica fara sa se fi slujit de ea) imi confirma ceea ce gandeam si eu: Solenza este o reusita, ca si Supernova de altfel (probabil cel mai mare pas pe care l-a facut Dacia in ultimii x0 de ani. Cred ca si pe Logan il vor scoate bine pana la urma. Acum la inceput mai apar probleme, insa probabil ca o Second Edition va fi o masina buna. Am indoieli insa in privinta consumului si al pretului pieselor (fara sa mai vorbim de ceea ce unii au remarcat deja / pretul de pornire este simtitor mai mare).
Eu urez tuturor proprietarilor de Solenza sa faca multi, multi km cu ele fara evenimente rutiere.
Astept totusi sa vad daca apare si cineva care dupa cel putin 50.000 km parcursi sa spuna ca nu a meritat si sa argumenteze... Daca nu apare nimeni, ar trebui sa trimitem discutia asta intr/un plic la Mioveni... Ca pana la urma masina de 5.000 de EURO tot Solenza ramane...

This post has been edited by Xpert: 27 Jan 2005, 21:02


--------------------
Renault Symbol 1,4 8V 75CP Fidji aprilie 2006 - VL-***
La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Xpert
post 27 Jan 2005, 21:06
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 January 05
From: Campulung Muscel




QUOTE(josefumi @ 26 Jan 2005, 21:22)
Cu ocazia calatoriei in Elvetia pornea foarte greu, poate de la benzina de calitate "superioara" din occident (asa cred eu, bazandu-ma si pe unele experiente ale voastre cu benzina de 98 de la noi). Dupa parerea mea benzina de 95 de la OMV sau Mol e foarte buna pentru ea. In tara nici nu alimentez cu altceva.
*



Josefumi, te rog spune-mi si mie ce benzina ai pus in Elvetia de ti-a creat probleme. Eu vreau sa merg la vara in Olanda pe ruta Ungaria-Austria-Germania. In tara folosesc exclusiv OMV 95.
Multam anticipat!


--------------------
Renault Symbol 1,4 8V 75CP Fidji aprilie 2006 - VL-***
La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robert.s
post 28 Jan 2005, 09:26
Post #19


De la munte


Group: Members
Posts: 125
Joined: 19 April 04
From: Campulung Muscel




QUOTE(Xpert @ 27 Jan 2005, 23:06)
Josefumi, te rog spune-mi si mie ce benzina ai pus in Elvetia de ti-a creat probleme. Eu vreau sa merg la vara in Olanda pe ruta Ungaria-Austria-Germania. In tara folosesc exclusiv OMV 95.
Multam anticipat!
*



Salut Xpert !
Si eu sunt din C-lung si fac zilnic naveta C-lung - Pitesti si am deja 22 k in 8 luni si ceva .
In legatura cu OMV eu am avut o experienta trista dupa ce am pus benzina de 100 de la OMV ,iar dupa 20 km mi s-a infundat un injector . Daca nu aveam aceasta problema pana acum as fi mers la revizii doar pentru schimbul de ulei si fltre .
In rest sunt foarte multumit de ea , iar ca raport calitate/pret este net superioara majoritatii masinilor vandute in tara .


--------------------
Dacia Solenza Europa 2004
Decat pieton mai bine cu masina murdara ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oboman1980
post 28 Jan 2005, 12:47
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 19 November 04
From: Darmanesti, Bacau




Chiar daca topicul pare a fi pentru cei peste 50000 km, am raspuns si eu aici pentru ca sunt foarte de acord ca Solenza e o masina reusita, in care poti pune baza.

Eu am facut 36000 cu a mea (din septembrie 2003) si nu am avut probleme: porneste usor, are ulei bun, benzina buna (Euro) si revizia la timp. Scartaieli si bucse am schimbat dar nimic altceva.
Vara trecuta am ajuns cu ea in varful muntilor, pe un drum forestier, cand am incercat sa scurtez drumul de la Vatra Dornei la Borsec.
In concluzie daca as avea bani as mai lua una si pentru nevasta-mea (chiar si second).

Pentru cei care spun ca e mai buna una second adusa de afara, n-au decat sa-si cumpere dar sa stie si ei ca am vazut si dintr-alea me marginea drumului cu capota ridicata sau tractate biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - BC-06-LRF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
josefumi
post 30 Jan 2005, 11:44
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 9 September 03
From: Cluj




QUOTE(Xpert @ 27 Jan 2005, 23:06)
Josefumi, te rog spune-mi si mie ce benzina ai pus in Elvetia de ti-a creat probleme. Eu vreau sa merg la vara in Olanda pe ruta Ungaria-Austria-Germania. In tara folosesc exclusiv OMV 95.
Multam anticipat!
*



Sincer n-as putea sa spun ce benzina am alimentat in Elvetia, nu mi-a trecut prin cap ca ar putea aparea probleme. Oricum de la benzinarii cunoscute Shell, Agip etc. Dupa 2 luni de alimentare prin tara cu OMV si MOL de 95 si-a revenit complet, fara nici o interventie. Interesant este ca la drumurile de Norvegia (prin Austria-Germania-Danemarca-Suedia) am alimentat tot "aleator" si n-a fost nici o problema. Poate a fost doar ghinion la un plin. nu stiu.

Daca as avea 15000 Euro si as vrea sa-mi iau o masina, as lua ceva la max. 7-8-9000 probabil, noua. Solenza ar fi in grafic. smile.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 2006 - cj-xx-joe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 31 Jan 2005, 10:34
Post #22


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




Ma bucur foarte mult sa constat ca sunt si oameni cu capul pe umeri in Romania si ca snobii au de cine sa fie surclasati. Subscriu la tot ce ati scris referitor la intrebarea mea si mai adaug faptul ca incep sa apara tot mai multi oameni cu bani care isi iau masini doar din snobism sau din teribilism. Ex. Ieri la Bran, un jeep de ultima generatie a cazut intr-un sant si nu a putut sa urce o panta pe care trebuie in mod normal trebuia sa zboare.....A mai ramas un Volvo , un wv Passat, Opel vectra.....si cine credeti ca trona in varful pantei? O Slz care nici macar nu avea lanturi. Eu am pe ea matadoarele cu care a fost echipata (si am 27k) si am incercat sa urc si eu. Bineinteles ca am reusit fara nici o problema iar cei cu "masini grele" si la propriu si la figurat, dadeau cu basca de pamant. In parcarea de la partie nu urcasera decat SLze, (cele mai multe) 2, 3 jeepuri, Papuc diesel, Logan si O skoda octavia . Asadar "amarata" de SLZa (dupa unii), nu m-a facut de ras, confirmandu-si calitatile. O singura chestiune ar fi destula de dubioasa. Dar o sa sciru la consum Solenza.


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 6 Feb 2005, 21:46
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




Ma bucura sa citesc ca aceasta masina este chiar peste pretul dat, ca valoare. O am de aproape 1 an (mai exact 10 luni) are 20.000 km si la banii dati (Clima) plus reviziile (10k si 20k) nu cred ca puteam lua ceva mai bun. De second hand nu mai vreau sa aud. O masina noua ramane una noua. Macar ce se intampla cu ea stiu eu.
A batut Europa si intr-o luna de Europa nu s-a murdarit nici cat intr-o zi in RO. De uzura la suspensii nu mai vorbesc. In EU nu se poate uza decat daca esti nebun si dai in borduri. Daca am avea drumurile lor atunci Solenza s-ar putea lua, utiliza si vinde dupa 6 ani fara uzura semnificativa.
Merge bine, nu consuma exagerat (o medie de 7 l ) si spre deosebire de berlina avuta porneste! la cheie.
Si cum au spus si altii aici am mers de pe varful muntelui (Pojorata - Rarau) si pana pe autostrazile Germane (fara limita de viteza - 160 km/h ca e oricum mult pentru Solenza).
Fac parte dintre cei ce nu isi doresc LOGAN, cel putin deocamdata.
Cu motorul dCi de 65cp si cu ABS pe ea s-ar fi putut comercializa inca vreo 2 ani fara probleme.
Dar sa fim optimisti si sa acceptam ca Logan va fi cel putin la fel de bun. smile.gif


--------------------
Kia Cee'd 2008 SW BEST - IS-96-AEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 9 Feb 2005, 14:00
Post #24


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




Cei care au 50k sau peste, mai stiti ce trebuie la revizia de 30k? Se schimba multe?


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 9 Feb 2005, 14:44
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Daca imi aduc eu bine aminte, singura diferenta e schimbul bujiilor fata de celelalte revizii (BTW, de ce nu te uiti in caietul de service?). In rest, operatiile uzuale.

Asta cu revizia de 30.000 ar trebuie eventual pe un topic separat, nu aici. Eu inca nu l-am dibuit pe cel pe care imi povesteam si eu operatiunea.



--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 9 Feb 2005, 14:49
Post #26


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




Pai eu am deschis unul cu revizia de 20k. Acu` ma apropii de 30k si daca nu deschide nimeni o sa scriu dupa ce vin de la Pitesti. (in 2, 3 saptamani fac 30k) , Multam oricum.


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolt
post 25 Apr 2005, 14:34
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 16 March 05
From: Tulcea




Daca tot nu s-a mai scris nimic de mult pe topic, voi da si eu cateva detalii despre a mea. Am luat-o de la primul proprietar cu aproape 48.000km iar eu am mers cu ea pana acum vreo 1000km (intr-o luna). Avand in vedere ca n-o am de mult s-ar putea sa nu fiu in masura sa-mi scriu opinia asa de repede. Chiar si asa masina merge impecabil. Cunosc cat de cat trecutul masinii si sincer sa fiu, din punct de vedere al costurilor de achizitie si-ntretinere, imi pare rau ca s-a sistat productia lor. Eu de cand am luat-o n-am bagat in ea decat anvelope noi (de moft), ulei si o bieleta de directie. Atat. Iar predecesorul cu exceptia uleiului si benzinei nimic altceva. As fi vrut s-o am de noua.


--------------------
Dacia Solenza Clima - .......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 27 Apr 2005, 10:24
Post #28


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




Solenza scala din mai 2004. peste 41.000 km Se comporta bine, chiar f bine, probleme diverse, mai grave cu franele si cu catalizatorul(toate pe garantie, in rest consumabile. Multumit de ea, nu cred ca as schimbao pe Logan. De fugit fuge, de tres trege, consumul e ok, samd


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolt
post 27 Apr 2005, 12:04
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 16 March 05
From: Tulcea




smile.gif Long live Solenza ! smile.gif


--------------------
Dacia Solenza Clima - .......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Xpert
post 6 May 2005, 06:29
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 January 05
From: Campulung Muscel




Multumesc tuturor postatorilor! Sa aveti drum bun si cat mai multi km cu costuri minime!
acum am aproape 70k (fara vreo mie). E o masina excelenta. Sper sa ma tina macar 200k, insa probabil ca o voi schimba pana atunci, desi sunt sigur ca imi va parea rau dupa ea.


--------------------
Renault Symbol 1,4 8V 75CP Fidji aprilie 2006 - VL-***
La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 01:01
Forum Renault