DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Strategia dezvoltarii Bucurestiului, pana in 2035

george_scala_2004
post 17 Nov 2011, 09:18
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09





QUOTE
In urmatorii 25 de ani, metroul va fi extins in zonele cele mai aglomerate ale Capitalei, masinile parcate pe trotuar si pe marginea bulevardelor vor fi mutate in parcaje supraetajate, ridicate intre blocuri. Vor fi amenajate inca trei parcuri - in Ferentari, zona Vacaresti si Lacul Morii - Calea Victoriei si alte cateva strazi din centrul orasului vor deveni pietonale, iar cladirile monument istoric nu vor mai fi lasate in paragina sa se degradeze, ci vor fi puse in valoare. De asemenea, Bucurestiul va fi conectat de orasele importante ale tarii prin trenuri de mare viteza si autostrazi. Vom putea ajunge in cateva minute de la Gara de Nord la aeroportul Otopeni, iar pe raurile din vecinatatea orasului se vor amenaja porturi care sa le puna in valoare.


Strategia dezvoltarii Bucurestiului pentru 25 de ani


--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Nov 2011, 10:09
Post #2


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




cine naibii sunt aia de la "www.csb2035.ro"? Un SRL? un ONG? Ce autoritate au ei pentru a defini "strategia dezvoltarii bucurestiului"?
Si chiar fiind emanati ai primariei capitalei, cum se gandeste primaria (autoritate locala) sa lege Bucurestiul cu "orasele importante ale tarii prin trenuri de mare viteza si autostrazi"?
Ce-mi plac mie strategiile astea cu ce vor face altii...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 17 Nov 2011, 10:24
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




Un consortiu format din Universitatea IonMincu si alte doua firme. Iar strategia fost elaborata in baza unui contract semnat cu Primaria generala la solicitarea Comisiei de urbanism...

Pe pagina de web de mai sus sint si niste link-uri spre alte strategii http://www.csb2035.ro/alte.htm

Este interesant ca cineva si-a pus problema despre cum va arata in viitor orasul. Oricum intentiile din aceasta strategie vor trebui puse in practica de factorul politic pe baza de fonduri si vointa.

Ca va fi sau nu asa vom trai (daca vom mai apuca) si vom vedea...


--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 17 Nov 2011, 11:04
Post #4


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Ce planuri de viitor .... si voi ziceati ca-i oprescu plecat de acasa cu autostrazile lui suspendate. Astia cum sunt?


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 17 Nov 2011, 11:17
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




Stai linistit...autostrazile nici macar nu sint pomenite... radmasa.gif Ce teapa si-aluat primarul guiness...


--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 17 Nov 2011, 11:55
Post #6


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




QUOTE(Ov @ 17 Nov 2011, 12:04)
Ce planuri de viitor .... si voi ziceati ca-i oprescu plecat de acasa cu autostrazile lui suspendate. Astia cum sunt?
*


Pai astia-s chiar Oprescu. Cind e acasa icon_mrgreen.gif


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 17 Nov 2011, 13:01
Post #7


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




Am facut split din celalat topic pentru ca mi se pare ca s-ar putea discuta serios pe acesta problema

Rugamintea mea e sa pastrati acest topic fara off-topic si fara caterinca
Multumesc anticipat
__________________________________________________________

Acu sa revenim la problema....
Am avut curiozitatea sa citesc (chiar daca mai in diagonala) toate cele peste 500 de pagini ale studiului. Concluzia mea e ca pana la urma a iesit o varza hei-rupista specifica bucurestenilor. Studiul are MULTE parti foarte bine gandite, atent studiate, si care daca sunt luate in serios, ar putea imbunatati mult situatia orasului. Dar aceste parti bune, in bunul stil romanesc sunt pur si simplu sufocate sute de pagini de balarii expuse cu emfaza de tot felul de somitati, in general dinozauri de prin urbanismul romanesc, si care n-au pus in viata lor mana pe creion sa deseneze ceva concret.

Acum ca parere personala, studiul ale slabe sanse sa capete ceva finalizare, pentru ca Bucuretiul nu va fi niciodata condus de nemti. Si in pesimismul meu, sunt convins, ca tot ce se va face va fi la mica ciupeala, invarteala intereselor individuale, carpeala si improvizatia specifica lui Dorel. Ca sa poti face cu adevarat ceva bun, ar trebui sa existe o conducere a orasului aproape dictatoriala. Nu in sensul rau, ci in sensul de ferma si intransigenta.


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 17 Nov 2011, 13:08
Post #8


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Pai vezi? Sa un studiu facut cam la caterinca tu ne ceri sa raminem seriosi?


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 17 Nov 2011, 13:21
Post #9


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




Studiul nu e facut la caterinca. Deloc. Doar ca e eterogen peste limita acceptabila pentru asa ceva.
Daca ma gandesc bine, s-ar putea sa fie din cauza ca nu a avut un coordonator principal mai cu cojones. Astfel ca unii au scris cum i-a taiat capul (in special granzii) si altora le-a fost prea frica sa-i trimita la plimbare pe motiv de balarii


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neumann
post 17 Nov 2011, 13:34
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 783
Joined: 6 November 03
From: Spermezeu




Caterinca mi se pare gara internationala la Razoare si aeroport in sudu BUcurestiului.

Daca erau destepti, faceau un plan sa extinda otopeniul si sa faca o legatura intre Otopeni si Baneasa, cu un tren electric, suspendat, metrou sau ceva de genul. Cum sa faci aeroport in SUD? Sa iti ia 3 ore daca ai de schimbat un avion, sa ajungi de la unu la altul?


--------------------
... .. ..
Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 17 Nov 2011, 13:42
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




Au avut aeroport in buricu' tirgului si l-au inchis pentru smecheri...acu' or sa-l faca la Adunatii Copaceni (stie cineva de ce ? blink.gif )...cite sute de hectare de teren vor cumpara "baietii" pentru a fi revindut statului ???


--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 17 Nov 2011, 13:49
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Terenul acela este vandut cu mult, mult timp in urma ! wink.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 17 Nov 2011, 13:50
Post #13


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(Ake @ 17 Nov 2011, 13:01)
Rugamintea mea e sa pastrati acest topic fara off-topic si fara caterinca
*

Si daca te rog si eu frumos sa ma scutesti de imbecilul care posteaza absolut anapoda, fara noima, sens, folos, legatura cu subiectul, actualitate si alte chestii trebuincioase, care nu e-n stare sa scrie ceva din tigva proprie fara sa dovedeasca (Daca mai era nevoie) ca e un imbecil cu acte-n regula, crezi ca se poate? Asa, ca un schimb de rugaminti.

QUOTE(george_scala_2004 @ 17 Nov 2011, 13:42)
Au avut aeroport in buricu' tirgului si l-au inchis pentru smecheri...acu' or sa-l faca la Adunatii Copaceni (stie cineva de ce ? blink.gif )...cite sute de hectare de teren vor cumpara "baietii" pentru a fi revindut statului ???
*

De ce, Doamne, de ce?????


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 17 Nov 2011, 13:51
Post #14


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




Aeroportul De la Adunatii Copaceni e o idee foarte buna. As avea multe argumente dar e prea mult de explicat aici asa ca trebuie sa ma credeti pe cuvant.
De fapt, asta ar fi putut fi gata construit la ora asta, daca nu ar fi fost doua elemente . Una de ordin "politic" adica un baiat destept cu aer albastru care a vrut sa "hostile take over" toata afacerea, si nu o bucatica de bun simt si alta de ordin tehnic, mai precis nustiu ce pana mea de pitulice/potarniche ( o dihanie d'asta oricum) i din care cica ar mai fi doar cateva exemplare in lume pe undeva prin niste balarii de prin zona.

Cele doua aeroporturi ar fi urmat sa fie unite printr-o linie de metrou de 30-40 minute prin prelungiri de la Charles de Gaulle la Otopeni si de la IMGB la Adunatii- Copaceni cu iesire la suprafata in comuna Berceni.



--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neumann
post 17 Nov 2011, 13:59
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 783
Joined: 6 November 03
From: Spermezeu




Pai noi deocamdata n-avem suficiente avioane nici pentru otopeni. Plus ca, din cate am mai vazut si eu printr-un loc sau altu', oamenii prefera un aeroport cu 7 piste, in loc de 7 aeroporturi cu cate o pista.

Plus ca, de bine, de rau, infrastructura din Nord s-a dezvoltat si inca se mai dezvolta, acolo sunt principalele investitii. Muta aeroportul in sud, ca sa faci 3-4 ore pana la el din cauza de blocaje.

This post has been edited by neumann: 17 Nov 2011, 14:00


--------------------
... .. ..
Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 17 Nov 2011, 14:02
Post #16


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Aeroportul pentru low cost din afara Bucurestiului e o idee f. veche, din pacate multe chestii au contribuit la nedemararea acestui proiect. Se ajunsese la ideea de a face acest aeroport intr-o baza militara de pe linga Buzau (imi scapa numele). Ideea cu Adunatii Copaceni i-a apartinut exclusiv lu' Nelu, enervat fiind de toate cite a fost pus sa plateasca si sa faca singur pe BBU.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 17 Nov 2011, 14:02
Post #17


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Chiar asa, o noua pista la Otopeni n-ar propune nimeni. Probabil pentru ca terenul deja exista.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 17 Nov 2011, 14:06
Post #18


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(neumann @ 17 Nov 2011, 13:59)
Plus ca, de bine, de rau, infrastructura din Nord s-a dezvoltat si inca se mai dezvolta, acolo sunt principalele investitii. Muta aeroportul in sud, ca sa faci 3-4 ore pana la el din cauza de blocaje.
*

In orice oras respectabil, zona financiara se afla-n Nord, nu ma-ntreba de ce.
Din cite am inteles, Nelu e pus pe treaba serioasa, vrea sa faca si linie de tren. De ceea ce zice Ake, de metrou, habar n-am.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neumann
post 17 Nov 2011, 14:09
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 783
Joined: 6 November 03
From: Spermezeu




da coane, da soseaua si accesu rutier spre sud?! Ca nici naiba nu a dezvoltat infrastructura sa mearga spre... Giurgiu? Toti merg spre Valea Prahovei, Brasov, etc.

In plus, o sa ai - A3 parca? - fix in buza aeroportului. Si oricum o sa faci fluxurile din centru catre A3, ca asta e logica.

Zona de biznis e clar Pipera, intre Vodafone si Aviatiei, pana in jos spre Victoriei. Otopeniu' se pupa mult mai bine la treaba asta.

This post has been edited by neumann: 17 Nov 2011, 14:10


--------------------
... .. ..
Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 17 Nov 2011, 14:12
Post #20


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Ma nea, cel mai nasol e de la Eroii Revolutiei si pina la Progresu', dupa aia o arzi pe 4 benzi pina la Giurgiu, fara semafoare, intersectii, etc. Bine, c-o arzi prin toate satele dubioase, cu 50 la ora, asta-i altceva.

17 Nov 2011, 14:13:
QUOTE(neumann @ 17 Nov 2011, 14:09)
In plus, o sa ai - A3 parca? - fix in buza aeroportului. Si oricum o sa faci fluxurile din centru catre A3, ca asta e logica.
*

Unde o sa ai, ma, A3, in buza aeroportului??????? Io am vazut ca A3 se intersecteaza cu DN1 pe la Romanesti, putin inainte sa intrii in Ploiesti.


17 Nov 2011, 14:17:
Ia uite-ti A3-ul pe unde o arde...

Fierbinti-Targ_47cea31131916.jpg

This post has been edited by Marty: 17 Nov 2011, 14:17


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady77
post 17 Nov 2011, 14:18
Post #21


راحتزیل یو


Group: Members
Posts: 1.729
Joined: 15 December 05
From: near Bacau




Who the fuck is Nelu?


--------------------
________________ ________________ _________________
The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.

ecnedifnocfollufsisoM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 17 Nov 2011, 14:19
Post #22


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(ady77 @ 17 Nov 2011, 14:18)
Who the fuck is Nelu?
*

Șarap, bici, citejte printre rinduri! tongue.gif


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 17 Nov 2011, 14:20
Post #23


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Incredibil!, dupa 20jde ani de gogomanii chiar nu va invatati minte. Spurca unu' un plan fantasmagoric si voi deja incepeti sa aveti vise umede. Dupa parerea mea planul este la fel de realizabil ca trimiterea primului roman pe luna (satelitu') in urmatorul cincinal.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 17 Nov 2011, 14:22
Post #24


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Care plan, ma, la ce te referi mai exact?


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neumann
post 17 Nov 2011, 14:23
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 783
Joined: 6 November 03
From: Spermezeu




Mie imi da ca o sa fie suficient de aproape de Tunari. Pana mea, poti face lejer o legatura cu latura ailalta a pistei. Numa gandeste-te ce inseamna sa ai o autostrada langa aeroport, ca pot si aia de la Brasov sa ajunga intr-un timp decent.


--------------------
... .. ..
Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 17 Nov 2011, 14:24
Post #26


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(Marty @ 17 Nov 2011, 14:22)
Care plan, ma, la ce te referi mai exact?
*


strategia lu' peste


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 17 Nov 2011, 14:26
Post #27


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Bai nene, da' poate pe mine ma intereseaza sa ajunga aia din Giurgiu mai repede. How about that?
Inca ceva, intelege o data ca aeroportul din Ad. Copaceni este initiativa PRIVATA. Nelu fiind de acolo, si-a facut aeroport unde a vrut pla lui, adica fix la el in poarta!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 17 Nov 2011, 14:27
Post #28


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




Marty, initiativa nu a fost a lu Nelu. Nici ideea. Numa ca lui i-a placut atat de mult, incat a vrut sa si-o insuseasca cu totul. Din cauza ca asta are si culoare politica, au inceput sa apara engros betele in roate. Daca statea in banca lui, acu era gata aeroportu si avea si el felia lui. Din cate vorbeste lumea, el vroia sa faca Aeroportul cu toate beneficiile aferente si statul sa faca restul: metrou, tren si autostrada. Autostrada de centura (legatura sudica intre A1 si A2 trecea pe acolo)

Aeroportul sudic era in proportie de 60-75% pentru cargo, Hub intre Asia si Europa. O idee excelenta. Doar ca nu face nici cat o ceapa degerata fara cai ferate si autostrazi catre vest si sud si legatura directa cu portul la Dunare.

Restul de capacitate era pentru pasageri low cost din Sudul Ro si nordul Bg. Apropo de Bg, din cate stiu eu, gradinarii au sutit ideea si se pare ca termina ei primii chestia asta pe langa Ruse.

Toata tarasenia asta, era mana cereasca pentru locuri de munca in sud, unde somajul e mult mai mare ca in nordul orasului. Cu infrastuctura "parazita" hoteluri, transport, etc...cica s-ar fi acoperit fo 5-10000 de locuri de munca.



--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 17 Nov 2011, 14:33
Post #29


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Vezi ca Nelu are culoarea politica corecta, altfel repara el pista pe Baneasa din penis! Oricum, ca o idee, receptia lucrarii de pe Baneasa nu e facuta inca, din cauza c-a zis ISCIRu' (cred) ca nu stiu ce e-n neregula. A doua zi s-a dus Nelu cu oferta de cumparare pentru institutia respectiva, ca sa poa' sa-si faca singur receptia lucrarii, ce pll.
Ca o mica paranteza, lucrarile la BBU au fost estimate initial la 17 milioane de iepuroi, iar la sfirsit factura a fost de 76 de miliuane. wink.gif

Si ca sa revin, aeroportul din Adunati nu e gata din alte motive, nu ca i-ar pune cineva bete-n roate. Vezi ca atit dinrectu' cit si vazduhu' albastru sunt in belel grave din cauza aceleiasi probleme care-i maninca majoritatea banilor lu' Nelu: constructiile din Irak!

This post has been edited by Marty: 17 Nov 2011, 14:35


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neumann
post 17 Nov 2011, 14:46
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 783
Joined: 6 November 03
From: Spermezeu




Io raman la parerea mea, mai e loc pana in Balotesti de 2 piste si un terminal. Unde mai pui ca ai si cale ferata gata trasa pana acolo.

Da matale singur zoomu', sa vezi unde e A3-ul fatsa de eirport.



This post has been edited by neumann: 17 Nov 2011, 15:00


--------------------
... .. ..
Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 19:42
Forum Renault