demontare bord cn
![]() ![]() ![]() |
demontare bord cn
george.cristian |
![]()
Post
#1
|
||
![]() elev:) Group: Members Posts: 31 Joined: 29 November 11 From: Tg-Jiu ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Pentru treaba asta posti face tu acasa linistit,dai consola ce incadreaza ceasurile(acea rama de plastic )si poti sa faci tot ce ai zis tu aici,stai linistit cu mersu la service,veasurile date jos rezolvi cu becurile iar cu suflatu verifici sistemu de vacum de la motor-distribuitor(unde ai manetele de selectare )-capsule vacumatice care sunt 3 la numar in tot bordu si care raspund de dirijarea aerului unde selectezi tu din acele 2 parghii,nu e greu pune-te numa si repara tu ca nu o sa iti para rau la ce caldura poate sa bage,BAFTA
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
De unde esti? Am toata aeroterma, putin fisurata la coltul din dreapta jos, si eu n-am ce face cu ea. In cel mai rau caz, pui etichete la fiecare cupla, si le notezi perechea, sau locul unde vine. Nu ai cum sa gresesti. La servis ti le vor face varza, ca nu-i intereseaza da maine nu va mai functiona nimic. Daca pe loc iti vei da seama ca ceva nu merge, sunt experti in a "imbrobodi" clientul, si vei pleca convins ca Dacia e de vina. Nu ! Cei ce lucreaza la ele sunt vinovati de ceea ce nu merge la o Dacie, fie ea oricare.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
george.cristian |
![]()
Post
#4
|
![]() elev:) Group: Members Posts: 31 Joined: 29 November 11 From: Tg-Jiu ![]() |
astazi am desfacut ceasurile si am inlocuit toate becurile si cablul de kilometraj. Maine imi mai ramane sa ma ocup de caldura
![]() ghitza iti multumesc pentru sfaturi, chiar nu a fost deloc greu. |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Nu ai
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Intreb si eu caloriferul este greu de schimbat la acest bord? Trebuie sa dau bordul jos?
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
george.cristian |
![]()
Post
#7
|
![]() elev:) Group: Members Posts: 31 Joined: 29 November 11 From: Tg-Jiu ![]() |
de ce vrei sa schimbi caloriferul? este fisurat sau de ce?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Pierde antigel pe la calorifer.
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
george.cristian |
![]()
Post
#9
|
![]() elev:) Group: Members Posts: 31 Joined: 29 November 11 From: Tg-Jiu ![]() |
asa am patit si io dar am rezolvat problema cu praf de lipit scurgerile in de la radiator. Te duci la un magazin de piese auto si ceri praf de pus in radiator pentru a opri scurgerile. este un tub mic si nu costa mult(3-7 lei) pornesti masina sa se incalzeasca apa putin, dupaia opresti motorul desfaci capacu la radiator pui praful in el si dupa asta mai lasi masina cu motoru pornit cam 15 minute.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
Minel |
![]()
Post
#10
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Danut 88 @ 30 Nov 2011, 23:24) Poate te ajuta asta ..... http://www.daciaclub.ro/Supape-directionar...ml#entry1626306 Bafta ! ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th May 2025 - 01:11 |