DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages « < 5 6 7 8 9 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Merita?, achizitionare solenza

vallyyy
post 12 Feb 2012, 13:45
Post #181


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




QUOTE(slider2 @ 12 Feb 2012, 11:14)
@mozzart vezi ca solenza de 1.4 si logan de 1.4 nu au acelasi motor.


*



Sa nu mor si eu prost in afara de standardele euro si oarecare modificari minore probabil pe la ECU sau alte chichite care sunt diferentele fizice intre cele doua motoare ?Daca iau o chiulasa de logan si o pun pe solenza merge ? Daca iau un motor intreg de pe un logan si-l pun pe solenza merge ?Sunt cert ca aceeasi mancare de peste,e acelasi motor



QUOTE(argon @ 12 Feb 2012, 11:32)
Intradevar, si la te te ajuta niste gunoaie de piese doar ca sunt ieftine?  doar la Solenza s-a auzit de schimbat bucsaraie din 10 in 10 mii de km, ambreiaj la 30.000 km, planetare la 50.000 etc.


*




Hai sa fim si putin realisti,solenza care o am ( care apropo a fost cam chinuita pe o farmacie din Bucuresti) are ambreiajul inca ok si are cu mult peste 30 000 si planetarele la fel, ce e de recunoscut bucsaraia fata s-a schimbat toata,dar ce pretentii sa ai cand ea costa 200 de lei toata? De ambreiaj la megane 2 cazut pana in 60 000 de km nu spui nimic ?De panglici care trebuie reparate lunar la megane 2 nu spui nimic ?
Solenza a fost de noua 5000 de euro ( ceva de genul) chiar daca i-ar fi cazut ambreiajul e o masina low-cost,dar meganul care vorba ta a costat 15 000 de euro cum si-a permis sa-i aiba atatea probleme la ambreiaj ?

This post has been edited by vallyyy: 12 Feb 2012, 13:47


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragosvoda_is
post 12 Feb 2012, 13:55
Post #182


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 16 December 08
From: IASI




QUOTE(tr04www @ 12 Feb 2012, 13:35)
Nu ai cum sa vezi ranforsarile alea, numai daca scoti fetele de usi si tapiteria plafonului.
*


Stiu ca mai erau pe sub scaune... dry.gif
cat despre servodirectie ar fi binevenita...dar ca fost posesor de solenza cu servo...am mici cosmaruri cu pierderile de lichid....plus ca ma astept sa o scot sub 1600


--------------------
Dacia 1310 1999/L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 12 Feb 2012, 14:00
Post #183


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(dragosvoda_is @ 12 Feb 2012, 13:28)
Voi la cat ati evalua o solenza 2004 echipare confort (cheala cred)...are in jur de 65.000 km...este pt. o femeie incepatoare.
Ca probleme sunt :distributia care nu a fost schimbata,
                          cauciucurile care sunt de vara,
                          si alte defecte ascune.
la oale nu a ajuns "inca" rugina...
Pretul cerut este 1900 euro neg,voi la ce pret va ganditi....eu va spun pretul dupa ce ma intorc...ma duc sa o vad si sa-i fac si poze ca proprietarul nu a fost in stare.

PS:nu mai stiu ce aveau in plus alea din 2004(sau 2005) stiu ca aveau ceva ranforsari,pe unde sa le caut?
*



este mult. ca nivel de echipare pare sa fie "prima" sau "confort". ranforsarile nu se vad dar le are orice solenza produsa incepand cu octombrie - noiembrie 2003.
asa ca nu-ti face probleme pentru ranforsari. la banii astia sigur gasesti una mai buna atat ca intretinere cat si ca dotari. era pe forum una scala la 2400 euro negociabil. poate nu reusesti sa negociezi 500 euro, dar diferenta mi se pare mica intre una full (atat cat se poate la solenza) si intretinuta si una mai obosita si pe deasupra cheala.

QUOTE(tr04www @ 12 Feb 2012, 13:35)
@argon, clio e MULT mai inghesuit in spate decat solenza. Nu mai vorbi din auzite.
*



eu nu vorbesc din auzite, sunt cam la fel cele 2 masini. symbol ph4 ofera o idee mai mult loc datorita remodelarii scaunelor si banchetei spate.

12 Feb 2012, 14:04:
QUOTE(vallyyy @ 12 Feb 2012, 13:45)
Sa nu mor si eu prost in afara de standardele euro si oarecare modificari minore probabil pe la ECU sau alte chichite care sunt diferentele fizice intre cele doua motoare ?Daca iau o chiulasa de logan si o pun pe solenza merge ? Daca iau un motor intreg de pe un logan si-l pun pe solenza merge ?Sunt cert ca aceeasi mancare de peste,e acelasi motor
*



mey nu sunt chiar total diferite, dar totusi nu sunt acelasi motor. probabil ca nu o sa zic corect ce zic acum pentru ca nu ma pricep chiar asa bine, dar motorul de 1.4 de pe logan are camasile pistoanelor integrate in blocul motor, sau ceva de genul asta. s-a mai discutat treaba asta pe forum.

QUOTE(dragosvoda_is @ 12 Feb 2012, 13:55)
Stiu ca mai erau pe sub scaune... dry.gif
cat despre servodirectie ar fi binevenita...dar ca fost posesor de solenza cu servo...am mici cosmaruri cu pierderile de lichid....plus ca ma astept sa o scot sub 1600
*



deci cu ranforsarile las-o balta ca le are oricum daca este fabricata in 2004 cum zici tu. si asa mi se pare mult. am vazut pe net la 2000 euro negociabil modele mai dotate.

This post has been edited by slider2: 12 Feb 2012, 14:04


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Feb 2012, 14:12
Post #184


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Interesant, de la afirmatii "solenza e cea mai reusita" s-a ajus de fapt la ceea ce se dorea a se spune, ca "solenza e cea mai ieftina la intretinere".
Asta de acum e ca atunci cand solenza se vindea si dacia 1310 era mai ieftina la intretinere, motiv pentru care, evident, dacia 1310 ar fi trebuit declarata "cea mai reusita dacie din istorie".
E interesanta folosirea acestor argumente efemere. Sunt un indice pentru volatilitatea gandirii.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 12 Feb 2012, 14:13
Post #185


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




QUOTE(slider2 @ 12 Feb 2012, 14:00)


mey nu sunt chiar total diferite, dar totusi nu sunt acelasi motor. probabil ca nu o sa zic corect ce zic acum pentru ca nu ma pricep chiar asa bine, dar motorul de 1.4 de pe logan are camasile pistoanelor integrate in blocul motor, sau ceva de genul asta. s-a mai discutat treaba asta pe forum.

*




Sunt lucruri prea minore ca sa cataloghezi(motoarele) drept lucruri diferite.Pentru mine atata timp cat pot lua piesa X dupa solenza 1.4 si o pot pune pe logan 1.4 e cam acelasi rahat.Fiabilitatea motoarelor e aceeasi si in proportie de 95% e acelasi motor.Si tare mi-e greu sa cred ca intre 2004-2005 cand loganul se fabrica in paralel cu solenza,uzina a stat sa diferentieze motoarele celor doua

This post has been edited by vallyyy: 12 Feb 2012, 14:14


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 12 Feb 2012, 14:15
Post #186


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




@vallyyy eu stiu ca este diferita si codificarea celor doua motoare. probabil ca se pot schimba intre cele doua atat cu totul cat si pe piese, dar cele 2 motoare nu sunt perfect identice.

This post has been edited by slider2: 12 Feb 2012, 14:16


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 12 Feb 2012, 14:24
Post #187


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




In ceea ce privesc camasile ai dreptate asta din ce am gasit pe un alt forum
"La ochi arata la fel motoarele,injectia e aceeasi , au aceeasi putere 75Cp dar din ce imi aduc eu aminte E7J are camasi umede iar K7J foloseste solutia monobloc in rest sunt aceleasi motoare."

Oricum diferente nu chiar asa mari,au pastrat oarecum traditia dintre 1.3 si 1.4 de pe berlina (componente care se potrivesc).

This post has been edited by vallyyy: 12 Feb 2012, 14:25


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvan81
post 12 Feb 2012, 14:34
Post #188


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 07
From: Bucuresti




Cum faceti voi ca iar deviati de la subiect mad.gif
Omul a inrebat daca merita masina aia 1900 de euro cu defectele care le are, iar voi va certati daca are sa nu loganul acelasi motor cu solenza!
Au fost cateva raspunsuri care lau ajutat, zic eu, va rog ramaneti la subiect, vom avea un topic de comparatie intre logan si solenza si nu unul care sa arate daca merita sau nu cumparata solenza!


--------------------
Solenza 1.4 2003 - B33RGV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 12 Feb 2012, 14:46
Post #189


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




QUOTE(dragosvoda_is @ 12 Feb 2012, 13:28)
Voi la cat ati evalua o solenza 2004 echipare confort (cheala cred)...are in jur de 65.000 km...este pt. o femeie incepatoare.
Ca probleme sunt :distributia care nu a fost schimbata,
                           cauciucurile care sunt de vara,
                           si alte defecte ascune.
la oale nu a ajuns "inca" rugina...
Pretul cerut este 1900 euro neg,voi la ce pret va ganditi....eu va spun pretul dupa ce ma intorc...ma duc sa o vad si sa-i fac si poze ca proprietarul nu a fost in stare.

PS:nu mai stiu ce aveau in plus alea din 2004(sau 2005) stiu ca aveau ceva ranforsari,pe unde sa le caut?
*




Sa revenim la subiect:
Mie unul mi se pare mult adica ar trebuii sa mai scazi cel putin 200 de euro de acolo.In luna septembrie 2010 am dat pe solenza europa cu aer - 75 de milioane.Dupa fix o saptamana am mai bagat in ea 15 milioane >>> ( curea de distributie rupta +revizie - 10 milioane in motor) si 5 milioane toata bucsaraia pe fata cu geometrie si manopera mecanic.Deci pret final 90 de milioane .Ulterioare defecte in timp : pompa de benzina - 110 lei , 1 rulment pe spate

This post has been edited by vallyyy: 12 Feb 2012, 14:47


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 12 Feb 2012, 15:12
Post #190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




QUOTE(tr04www @ 12 Feb 2012, 13:35)
@argon, clio e MULT mai inghesuit in spate decat solenza. Nu mai vorbi din auzite.
*


are dreptate omul ... , vorbesc ca fost posesor de Clio smile.gif


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanel88
post 12 Feb 2012, 15:16
Post #191


Membru autentic


Group: Members
Posts: 491
Joined: 17 October 09




am 110 mii cu ambriajul original si nu da semne de oboseala...nu am avut nici o intreventie majora la ea de cand e ea...planetarele sunt cele originale si nu bat...bucse la bara stabilizatoare schimbi f des.de celelalte nu te lega pentru ca la brat le schimb dupa 30 de mii km...cred ca daca mergi cu megan-ul cu 150 km/h si intri intr-un copac mai traiesti?concluzia este ca masina asa cum o intretii asa o ai.orice masina daca nu este tinuta din scurt in viitot va avea de suferit...dar romanu spune ca nu va suferi el ci viitorul proprietar, asa ca la ce sa mai repare...am mers cu un logan din 2007 care mergea mai rau decat dacia 1310 a lu bunicu' din 1983...i-am zis ca bate una alta si omu cu loganu a zis ca lasa sa se strice toata si apoi o duce la o revizie totala...ei na cultura


--------------------
dacia solenza/scala 2003 noiembrie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mozzart
post 12 Feb 2012, 15:19
Post #192


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 20 November 11




Pai pentru o masina de pana in 2000 euro (target) cum e SLZ ...despre ce ai vrea sa vorbim ?? ...despre ESP, EDC, ASR sau despre deschiderea intarziata a celor 10 airbaguri ?!?
Normal ca la o masina ieftina discutiile sunt in primul chenar.
SLZ repet este o achizitie ieftina dar care are si intretinere ieftina .
Cu mai putin bani gasesti vreun "cadavru" nemtesc la care doar o revizie este 15 milioane. Sau vreun Volvo de 12 ani la care dai pe o oglinda 7 milioane !!.. sau nu mai zic de "plasticele " alea pt care cotizezi la service cate (min) 200 lei ca sa-ti stearga erorile din bord ..!!
Nu inteleg cu ce a fost Dacia 1xx0 mai rea ?? Pentru vremea ei a fost OK. ... Sau am uitat de unde am plecat..!?
Suntem o tara saraca cu multe masini de masini ,luate in rate
Eu recomand cu caldura o Solenza 1.4 MPI , poate fi gasita la preturi de pana in 2000 euro. A se evita masinile galbene.


--------------------
Dacia 1300/solenza 1971/2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 12 Feb 2012, 15:24
Post #193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




QUOTE(mozzart @ 12 Feb 2012, 15:19)

Eu recomand cu caldura o Solenza 1.4 MPI , poate fi gasita la preturi de pana in 2000 euro. A se evita masinile galbene.
*


cele galbene sunt sigur foste taxi 100% tongue.gif


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
donlucyan
post 12 Feb 2012, 15:57
Post #194


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.726
Joined: 28 March 11
From: Valenii de Munte-Ploiesti




de ce sa evite masinile galbene?pt ca le da de gol culoarea ca ar fi fost taxi ?nu toate solenzele au fost taxi si se gasesc masini foarte bune si ingrijite .un exemplu cum este a mea ,doar ca este supernova mie mereu mi-a placut supernovele galbene si am vrut si eu una, si uite ca am gasito intro stare perfecta,in 2006 la primu proprietar fara accidente ,si in ziua de azi arata foarte bine fara rugina s-au alte belele.
deci ce am vrut eu sa spun este ca daca gasesti o solenza galbena la primu proprietar merita cu varf si indesat sa o cumperi daca se prezinta bine bafta!


bogdanel88-cunosc si eu destui care zic las ca merge si asa cu batai si troncaneli din toate partiele ca o sa o repar eu odata si odata.poi ganditiva ce viitor are masina aia la proprietarul respectiv,si cand o sa o vanda cel care o va cumpara nu stie ce trecut a avut si zice ce dreku troncane toate alea pe ia si oare de ce apare rugina la aripi una alta, poi pt ca fostu proprietar la durut in .......... de masina.
asa cum ai grija de masina,asa va avea si ea grija de tine si te va duce unde vrei.

This post has been edited by donlucyan: 12 Feb 2012, 16:20


--------------------
Dacia SuperNova 2003 Opel Vectra C GTS 1,4MPI-2003 75CP 2005-2.0 TDI 160cp - PH-40-Secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GR 03 ZUG
post 12 Feb 2012, 17:10
Post #195


Catalin Popa


Group: Members
Posts: 99
Joined: 5 January 12




@ argon si slider2

Hai sa luam asa....o Solenza, un Logan si un Sandero ( de duster nu ma iau ca nu am mer cu unul sincer sa fiu) toate cu motor de 1.4MPI.
-Care dintre ele ajung mai "fug" mai tare?
-La care dintre ele e mai ieftina intretinerea?
-Care are cel mai mic consum?
-Care are o stabilitate mai buna?

Si acum sa va zic ce stiu ce Logan si Sandero si nu ma refer din auzite.
Un Sandero s-a rasturnat chiar in fata casei mele dupa ce a incercat sa evite un biciclist. Masina nu avea decat 60km/h.
Un Logan s-a rasturnat din cauza unui caine...tot asa...a incercat sa-l evite (Loganul avea ABS).

Deci in concluzie, in aceleasi conditii de exploatoare Solenza tot o sa va dea rezultate mai bune decat Logan si Sandero.
Parerea mea. wink.gif


--------------------
Dacia Solenza 2003 - GR 03 ZUG
Intotdeauna cu un pas inainte!
Inaintea cui?
HABAR NU AM...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmint26
post 12 Feb 2012, 17:11
Post #196


Membru autentic


Group: Members
Posts: 219
Joined: 18 February 11




Pentru cateva sute de euro - sau poate nici macar (!!) eu nu as da 2000 euro pe o solenza.

http://www.autovit.ro/renault-clio-C22871708.html
http://www.autovit.ro/renault-megane-C22800348.html
http://www.autovit.ro/renault-megane-C22655252.html
http://www.autovit.ro/renault-megane-C22809178.html
http://www.autovit.ro/renault-megane-C22200148.html
http://www.autovit.ro/renault-megane-C22771263.html
sau masina http://www.autovit.ro/renault-laguna-C22225197.html care o iei pe la 2300 eur.

Solenza e o masina foarte reusita, care in variantele cu ac si servo ofera un minim de decenta chiar si pt anul 2012, chiar e o masina care imi place. Singurul lucru pe care vreau sa evidentiez e pretul, care mi se pare enorm raportat la alte masini pe care le poti cumpara cu aprox aceeasi bani.


--------------------
Reno Megane 2000/rxi 1,6 16v - b22rol
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir Andrew
post 12 Feb 2012, 18:04
Post #197


Membru autentic


Group: Members
Posts: 534
Joined: 11 December 07
From: Galati




QUOTE(GR 03 ZUG @ 12 Feb 2012, 17:10)
@ argon si slider2

Hai sa luam asa....o Solenza, un Logan si un Sandero ( de duster nu ma iau ca nu am mer cu unul sincer sa fiu) toate cu motor de 1.4MPI.
-Care dintre ele ajung mai "fug" mai tare?
-La care dintre ele e mai ieftina intretinerea?
-Care are cel mai mic consum?
-Care are o stabilitate mai buna?

Si acum sa va zic ce stiu ce Logan si Sandero si nu ma refer din auzite.
Un Sandero s-a rasturnat chiar in fata casei mele dupa ce a incercat sa evite un biciclist. Masina nu avea decat 60km/h.
Un Logan s-a rasturnat din cauza unui caine...tot asa...a incercat sa-l evite (Loganul avea ABS).

Deci in concluzie, in aceleasi conditii de exploatoare Solenza tot o sa va dea rezultate mai bune decat Logan si Sandero.
Parerea mea. wink.gif
*



LOL...Hai sa fim realisti...nu poti compara o Solenza cu un Logan. Te inteleg ca detii o Solenza, si esti subiectiv insa nu e chiar asa de buna precum crezi. Si eu am avut Solenza si diferentle intre solenza si Logan sunt destul de mari. Hai sa nu exageram si sa fim realisti ca nu are rost sa laudam ceva ce nu prea este...Eu am condus si 1.4 Solenza si 1,4 Logan. Si e diferenta. Sa nu mai vb de de 1,6 16v pe care il am acum. Ce demaraj are, ce fel sta la drum, si cum se manifesta in curbe. Solenza e cu destule clase in urma.

This post has been edited by Sir Andrew: 12 Feb 2012, 18:07


--------------------
Dacia Logan 2011/Prestige/1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Feb 2012, 18:13
Post #198


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(GR 03 ZUG @ 12 Feb 2012, 18:10)
@ argon si slider2
Hai sa luam asa....o Solenza, un Logan si un Sandero ( de duster nu ma iau ca nu am mer cu unul sincer sa fiu) toate cu motor de 1.4MPI.
-Care dintre ele ajung mai "fug" mai tare?
-La care dintre ele e mai ieftina intretinerea?
-Care are cel mai mic consum?
-Care are o stabilitate mai buna?
*



Ce e scump la intretinerea unui Logan? E mai fiabil ca Solenza pentru ca s-au folosit piese de calitate mai buna, fiind destinat si exportului, Solenza nu a iesit din tara.

La partea cu fugitul, pune-i la Solenza roti 185/65/15 in loc de alea pe 13, si apoi mai compara odata wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir Andrew
post 12 Feb 2012, 18:21
Post #199


Membru autentic


Group: Members
Posts: 534
Joined: 11 December 07
From: Galati




De acord ca o Solenza de 1,4 lasa un Logan de 1.4, in urma, greu dar il lasa. Chiar si cu rotile de 13 inci.


--------------------
Dacia Logan 2011/Prestige/1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mozzart
post 12 Feb 2012, 19:02
Post #200


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 20 November 11




Laguna aceea la 2500 euro ..poate face diferenta dintre statutul de om onest/mediu in cel de om necajit/mediocru !!
E o "magazie de fier vechi" frate cu motor ce consuma 12% medie si se defecteaza garantat la 3 saptamani.
Am avut si dupa 3 luni am dat-o ...in pierdere cu 30% din pret dar in castig 90% moral !
Cu masinile acelea ce le-ai prezentat ca "alternative" la SLZ... riscam sa ne pierdem userul care ne-a cerut parerea...vrei ca sa nu-si mai permita factura la net ??


--------------------
Dacia 1300/solenza 1971/2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solenzul
post 12 Feb 2012, 19:13
Post #201


Membru curios


Group: Members
Posts: 404
Joined: 18 March 08
From: Campulung-Muscel




QUOTE
@argon E mai fiabil ca Solenza pentru ca s-au folosit piese de calitate mai buna, fiind destinat si exportului, Solenza nu a iesit din tara.


E mai fiabil ca Solenza? Apropo, stii ce e fiabilitatea sau formula ei? Ai testat tu fiabilitatea lor? mad.gif
Piese de calitate mai buna? blink.gif Demonstreaza. Arata-mi cum le separi. Iti dau eu o piesa de solenza si una de logan daca as avea wacko.gif ... ti-as da si un banc de incercare la efort. Ma indoiesc ca stii sa le diferentiezi. down.gif Poate doar dupa forma iti vei da seama. rolleyes.gif Eu cred ca piesele tot aceeasi calitate o au, referindu-ne strict la cele de origine, fie ca sunt de Logan sau Solenza. sleep.gif
Solenza n-a iesit din tara? coffee_spitsk.gif Priveste in atasament unde s-a comercializat. post-336-1110552439.gif

Cam multe aberatii scoti. doh.gif Ai cumva colectie si tii atat de mult sa ni-le expui pe toate? LolLolLo.gif
Daca spui ceva corect spune, daca nu abtine-te si nu induce lumea in eroare. 251.gif

Nu vreau sa crezi ca te atac sau sa crezi ca am ceva personal cu tine. Sincer imi pare rau pentru parerea proasta pe care o ai despre Solenza, dar toata lumea trebuie sa inteleaga ca masinile sunt diferite si fiecare are plusuri si minusuri iar fiecare proprietar le alege in functie de preferintele sale privind aceste plusuri si minusuri. Asta e, nici un om si nici o masina nu e perfecta pentru toata lumea. Suntem diferiti si avem gusturi diferite dar sa nu exageram. sleep.gif

This post has been edited by Solenzul: 12 Feb 2012, 19:38

Attached thumbnail(s)
Untitled1.jpg ( Size: 87.03k ) Number of downloads: 204


--------------------
Dacia Solenza 2004 Clima ; Duster Explorer 2017 ; - AG-09-***, AG-26-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir Andrew
post 12 Feb 2012, 19:20
Post #202


Membru autentic


Group: Members
Posts: 534
Joined: 11 December 07
From: Galati




Iti spun din propria experienta...piesele de Logan sunt de foarte buna calitate comparativ cu Solenza. Am avut o Solenza si un Logan. Acum sunt la al doilea Logan. Am schimbat placute de frana, bucse, pivoti la fiecare 10k km la Solenza, la pivoti am renuntat sa mai iau romanesti si am luat italienesti. Mi se acrise. Dupa ce au picat bratele bucse originale le-am schimbat ca la balamuc, de vreo 3 ori. Singurul lucru ce nu a picat des au fost amortizoarele. Deja manca Solenza prea mult, eu nelasand sa troncane nimic la ea. Am si uitat cate au mai picat. Imi statea pe creier. Am dat-o, si-a facut treaba.

This post has been edited by Sir Andrew: 12 Feb 2012, 19:23


--------------------
Dacia Logan 2011/Prestige/1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmint26
post 12 Feb 2012, 19:30
Post #203


Membru autentic


Group: Members
Posts: 219
Joined: 18 February 11




QUOTE(mozzart @ 12 Feb 2012, 19:02)
Laguna aceea la 2500 euro ..poate face diferenta dintre statutul de om onest/mediu in cel de om necajit/mediocru !!
E o "magazie de fier vechi" frate cu motor ce consuma 12% medie si se defecteaza garantat la 3 saptamani.
Am avut si dupa 3 luni am dat-o ...in pierdere cu 30% din pret dar in castig 90% moral !
Cu masinile acelea ce le-ai prezentat ca "alternative" la SLZ... riscam sa ne pierdem userul care ne-a cerut parerea...vrei ca sa nu-si mai permita factura la net ??
*


Nu ti se pare ca esti prea categoric in afirmatii? Are vreo treaba Solenza cu MASINILE alea de acolo? Si fara suparare dar toate masinile alea de acolo sunt 2000-2003. Solenzele cat sunt? 2003-2004. Asadar pe cat de "magazii de fier vechi" sunt masinile puse de mine LA fel de magazii de fier vechi sunt si solenzele.
Repet, nu spun ca solenzele sunt masini proaste, insa pretul cerut in momentul asta e exorbitant in comparatie cu alte masini. Iar treaba cu intretinerea, e ieftina la Solenza doar daca pui piese ieftine.O piesa de la un producator aftermarket de calitate nu costa cu mult mai putin decat pentru alte modele. Dar putini stiu lucrul asta, pt ca majoritatea pun cele mai ieftine piese. Daca ar produce ASAM/connex piese si pentru megane1 sau laguna atunci la fel de ieftina ar fi si pentru ele intretinerea.
In orice caz diferente de intretinere exista, asta e cla,insa niciodata atat de mari cum cred unii. Oricum diferenta de intretinere mi se pare mult mai mica decat diferenta de calitate dintre masini wink.gif.


--------------------
Reno Megane 2000/rxi 1,6 16v - b22rol
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solenzul
post 12 Feb 2012, 19:32
Post #204


Membru curios


Group: Members
Posts: 404
Joined: 18 March 08
From: Campulung-Muscel




Sir Andrew, ma refeream la cele de origine produse in uzina gen tabla capota, cadru motor, motor, chestii de acest fel. Poate cu preluarea Dacia de catre Renault s-au ridicat pretentiile la anumite piese "consumabile" dar in mare nu cred ca s-a schimbat semnificativ tehnologia de productie de la Solenza la Logan. Asta ar insemna mari investitii de la un model la altul si dupa cum observam... tabla subtire de Nova, Solenza, Logan, etc... tot cam aceiasi e si la fel de usor o indoim din pacate.

This post has been edited by Solenzul: 12 Feb 2012, 19:34


--------------------
Dacia Solenza 2004 Clima ; Duster Explorer 2017 ; - AG-09-***, AG-26-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Feb 2012, 19:38
Post #205


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu m-am gandit la tarile bananiere, unde era perfecta sa-si care animalele cu ea, ci la tarile civilizate din UE, unde nu s-a vandut.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solenzul
post 12 Feb 2012, 19:43
Post #206


Membru curios


Group: Members
Posts: 404
Joined: 18 March 08
From: Campulung-Muscel




Nu s-a vandut poate pentru ca nu a avut timp sa mai fie vanduta si acolo fiind scoasa din productie prea repede. Nu stiu ... sad.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 Clima ; Duster Explorer 2017 ; - AG-09-***, AG-26-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shade4free
post 12 Feb 2012, 19:50
Post #207


Membru autentic


Group: Members
Posts: 353
Joined: 23 March 10
From: ......




logan nu am,dar am o solenza,mai am si o alta masina mai scumpa
intretinerea solenzei nu este chiar moca,,,,eu pun piese de origine ,ulei bun,etc,,piesele de origine nu sunt ieftine,
Sir andrei tu ai avut ceva probleme cu a ta solenza,,nu ai cum sa schimbi placutele la 10k,eu schimb la 35k,si nu folosesc frana de motor decat acum iarna cand am zapada sau gheata jos
Si sa nu comparam,merele cu perele si cu gutuile tongue.gif
Este normal ca loganul sa fie peste solenza
Apropo de masinile de mai sus puse de un coleg
in 2004 am plecat in belgia si mi-am cumparat un astra(acum se numeste clasic,atunci era top,nu are piele si navigatie),Masina fabricata in 2003...avea un am si 2 luni..cati km avea masina mea?,,,aud?,,,,,numai 120k,am cumparato de la reprezentanta opel,,,si chiar i-am spus alua ca nu cred este prea mult,,la care el a spus,,,nuuuuuuuu este putin de accea este la noi la vanzare si nu in parc,de poate si mai mult
Si imi vine sa zambesc atunci cand vad masina din 2000 adusa in tara in 2008(exemplu)la numai 145k radmasa.gif
Hai ca ma indepartez,,asa cum spuneam sunt sigur ca loganul este mai bun,cel putin la capito;ul confort
bafta si multi km
Sa vedeti si voi un solenzar care tine cu loganul:P


--------------------
... scala ..... - ........
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 12 Feb 2012, 20:05
Post #208


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Nici eu nu obiectez ca loganul nu ar fi superior,dar nici cat cred loganarii ca este.
Am avut intr-o perioada probleme cu pompa de benzina la solenza,o data mi s-a oprit si in spatele meu il aud pe unul cu logan 1.4 mpi :"misca-ti harbul",frate nu am nimic o fi ea batrana,dar cu ce e mai breaz loganul tau de 1.4,ce are pompa ta de benzina mai breaz decat asta de pe harbul asta ?Sau motorul?Eu pe lucrurile astea mor,pe logan-istii astia superiori


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvan81
post 12 Feb 2012, 20:09
Post #209


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 07
From: Bucuresti




QUOTE(vallyyy @ 12 Feb 2012, 20:05)
Nici eu nu obiectez ca loganul nu ar fi superior,dar nici cat cred loganarii ca este.
Am avut intr-o perioada probleme cu pompa de benzina la solenza,o data mi s-a oprit si in spatele meu il aud pe unul cu logan 1.4 mpi :"misca-ti harbul",frate nu am nimic o fi ea batrana,dar cu ce e mai breaz loganul tau de 1.4,ce are pompa ta de benzina mai breaz decat asta de pe harbul asta ?Sau motorul?Eu pe lucrurile astea mor,pe logan-istii astia superiori
*


Miscati harbul radmasa.gif da al lui ce o fi? vreo limuzina radmasa.gif radmasa.gif nu mai pot de ras! e l-as lua pe un golanar dinasta la o liniuta sa-mi vada doar spatele radmasa.gif !
Apropo de golanari, am un coleg care doar ca nu plange cand pleaca cu masina lui de acasa, nu are deloc demaraj si nici in depasiri nu prea se baga cu golanu lui daca nu are loc suficient! Normal 1.4 ca de asta vorbim!


--------------------
Solenza 1.4 2003 - B33RGV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GR 03 ZUG
post 12 Feb 2012, 20:13
Post #210


Catalin Popa


Group: Members
Posts: 99
Joined: 5 January 12




QUOTE(Sir Andrew @ 12 Feb 2012, 19:20)
Iti spun din propria experienta...piesele de Logan sunt de foarte buna calitate comparativ cu Solenza. Am avut o Solenza si un Logan. Acum sunt la al doilea Logan. Am schimbat placute de frana, bucse, pivoti la fiecare 10k km la Solenza, la pivoti am renuntat sa mai iau romanesti si am luat italienesti. Mi se acrise. Dupa ce au picat bratele bucse originale le-am schimbat ca la balamuc, de vreo 3 ori. Singurul lucru ce nu a picat des au fost amortizoarele. Deja manca Solenza prea mult, eu nelasand sa troncane nimic la ea. Am si uitat cate au mai picat. Imi statea pe creier. Am dat-o, si-a facut treaba.
*



Sir Andrew,uite ca eu am lucrat intr-un magazin de piese auto... spune-mi o singura piesa mai calitativa decat una de solenza? Incepand de la bascule, pe care le logan trebuie sa le inlocuiesti km repede ca nu poti sa schimbi pivotii decat o data sau de 2 ori fara sa fi nevoit ca dupa aceea sa-i sudezi, placutele de frana care sunt mai scumpe decat pt solenza, pivotii sunt mai scumpi, bieletele de directie sunt mai scumpe si as putea sa continui asa toata ziua.....deci trb cu fiabilitatea sau piesele de "mai bune calitate" cam cade... si trb cu asezatul in curbe si alte d-astea blink.gif .... eu iti spun din ce stiu eu nu din ce aud de la altii....


--------------------
Dacia Solenza 2003 - GR 03 ZUG
Intotdeauna cu un pas inainte!
Inaintea cui?
HABAR NU AM...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages « < 5 6 7 8 9 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th July 2025 - 03:25
Forum Renault