Merita?, achizitionare solenza
![]() ![]() ![]() |
Merita?, achizitionare solenza
Maskatu |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|||
para06 |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 898 Joined: 14 March 10 From: CONSTANTA ![]() |
nici papucu care avea acelasi motor dar o cutie ordinara de tot nu consuma 9 in oras
Astea sunt datele pentru solenza 1.9 D 1870 cmc 8 supape SOHC 45 kW (63 CP) la 4500 rpm 120 Nm la 2250 rpm 155 km/h 17,1 s 6,2 l/100 km 4,5 l/100 km |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2003
- CT92PAR
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#93
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Cum poti sa spui ca motorul ala de 1.9 consuma cat cel de 1.5 dci? Nu ti se pare ca esti un pic absurd?
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
dan constantin |
![]()
Post
#94
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 18 September 11 ![]() |
|
--------------------
ford
fiesta 1,4 tdci
2008
- b24dca
|
|
velceani |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
Buna ziua,
eu am avut de ales intre solenza diesel 1.9 si 1.4 MPI. Testate de mine amandoua variantele. Multi posesori de soleza diesel sustin ca e sprintena, sincer nu mi s-a parut. Eu zic ca benzinarul il lasa in urma clar. Apoi mai e diferenta de zgomot si vibratii care se simt foarte accentuate la diesel. Asta iar nu imi place. Multi au ales diesel pentru ca consuma putin si la timpul cand a aparut, amintiti-va ca era ceva diferenta de cost in favoarea motorinei, dar intre timp s-a cam egalizat... Si in plus ar fi dotarile, care la benzinar, Scala, care o am sunt un plus... In concluzie, eu inclin spre 1.4 MPI, Scala sau Clima, 2004... cat mai putini kilometri. un mare plus il are Solenza la costuri de intretinere... incomparabil fata de alte marci... Parerea mea, ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
dan constantin |
![]()
Post
#96
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 18 September 11 ![]() |
diferenta intre benzina si diesel la dotari o face AC-ul
|
--------------------
ford
fiesta 1,4 tdci
2008
- b24dca
|
|
marius c |
![]()
Post
#97
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 13 October 10 ![]() |
nu este deloc absurd acesta este consumul real al slz 1,9. 6,2 % urban si 4,5 % extraurban incredibil nu !!! si mai spun unii ca este un motor de r.....
|
--------------------
dacia
solenza 1.9 diesel
2004
|
|
4x4 |
![]()
Post
#98
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
klaus |
![]()
Post
#99
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dan constantin @ 20 Dec 2011, 13:51) Sunt convins: Attached thumbnail(s) Pages_from_SOLENZA_diesel__mecanica.jpg ( Size: 197.16k ) Number of downloads: 659 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dan constantin |
![]()
Post
#100
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 18 September 11 ![]() |
|
--------------------
ford
fiesta 1,4 tdci
2008
- b24dca
|
|
klaus |
![]()
Post
#101
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Asa, foarte bine, cu dovezi, nu cu vorbe!
Excelenta idee, in sfarsit! |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
donlucyan |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.726 Joined: 28 March 11 From: Valenii de Munte-Ploiesti ![]() |
trebuia sa zica cineva de golf 3.feritiva de cotetele alea ordinare,care abia se mai gasesc piese si daca se gasesc ,la niste preturi foarte mari si mai bine o lasi sa bata si sa troncane decat sa dai bani pe piesa aia .eu unu am o parere foarte prosta de wv golf3,are deja varste intre 16-20 de ani deci nu.
si aici sa intrebat de solenza si nu de alte cotete. |
--------------------
Dacia SuperNova 2003
Opel Vectra C GTS
1,4MPI-2003 75CP 2005-2.0 TDI 160cp
- PH-40-Secret
|
|
dan constantin |
![]()
Post
#103
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 18 September 11 ![]() |
QUOTE(klaus @ 20 Dec 2011, 17:10) Maria Ta Klaus,eu am copie xerox de pe CIV,cum am spus,nu ca tine cu harti scoase la imprimanta neoficiale,si redactate de pe bunul plac asa de dragul de a fi tu Gica Contra ![]() Nu mai fiti asa ironici si contrazicatori de dragul de a va tine langa in contraziceri cu userii ca solenza diesel nu a fost o masina asa de rea si de proasta calitativ,ca de era asa cum afirmati voi teoreticienilor nu o tineam 4 ani Mai comenta un user putin mai sus la o postare anterioara ca solenza diesel este o putoare ordinara de motor ![]() Loganul de 1,4 mpi ce este? Vree-un Bugatti?! ![]() Aici chiar de ar fi fost asa cum afirma unii,suntem Romani,suntem patrioti,si ne aparam produsele... Si cioara spune ca puiul ei este cel mai frumos ![]() Attached thumbnail(s) Fotografie0084.jpg ( Size: 769.04k ) Number of downloads: 691 |
--------------------
ford
fiesta 1,4 tdci
2008
- b24dca
|
|
donlucyan |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.726 Joined: 28 March 11 From: Valenii de Munte-Ploiesti ![]() |
chiar asa este solenza 1,9 si de asemenea si loganul 1,4MPI sunt niste putorii ,nu are rost sa ne certam pt niste fiare dale dreku.poate sa aleaga ce vrea el solenza 1,4MPI s-au 1,9D este alegerea lui poate el nici nu mai citeste topicul asta si noi ne certam degeaba sa vedem care e mai buna orice masina are plusuri si minusuri.
This post has been edited by donlucyan: 21 Dec 2011, 22:09 |
--------------------
Dacia SuperNova 2003
Opel Vectra C GTS
1,4MPI-2003 75CP 2005-2.0 TDI 160cp
- PH-40-Secret
|
|
para06 |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 898 Joined: 14 March 10 From: CONSTANTA ![]() |
QUOTE(dan constantin ) Loganul de 1,4 mpi ce este? Vree-un Bugatti?! radmasa.gif Din posturile de pe aici asa reiese , ca e foarte sprinten:))) mie unu nu mi se pare . Daca la momentu cand am cumparat solenza exista versiunea 1.9d cu ac si servo directie o alegeam fara probleme . Am avut motoru asta pe papuc ( arpoximativ 180.000 ) km , mai am un kangoo tot cu motoru asta (vreo 170.000) sunt constient de toate defectele ce pot aparea ![]() Sa nu sariti in cap ca un DCI este mai bun . sunt constient ca este mai bun , este generatie mai noua consum mai mic si bla bla . dar nu cred ca e atat de fiabil . Ce motorina bagam eu in papuc ![]() This post has been edited by para06: 21 Dec 2011, 23:32 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2003
- CT92PAR
|
|
dan constantin |
![]()
Post
#106
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 18 September 11 ![]() |
QUOTE(para06 @ 21 Dec 2011, 23:28) QUOTE(dan constantin ) Loganul de 1,4 mpi ce este? Vree-un Bugatti?! radmasa.gif Din posturile de pe aici asa reiese , ca e foarte sprinten:))) mie unu nu mi se pare . Daca la momentu cand am cumparat solenza exista versiunea 1.9d cu ac si servo directie o alegeam fara probleme . Am avut motoru asta pe papuc ( arpoximativ 180.000 ) km , mai am un kangoo tot cu motoru asta (vreo 170.000) sunt constient de toate defectele ce pot aparea ![]() Sa nu sariti in cap ca un DCI este mai bun . sunt constient ca este mai bun , este generatie mai noua consum mai mic si bla bla . dar nu cred ca e atat de fiabil . Ce motorina bagam eu in papuc ![]() cine a mers cu asa ceva are dreptul sa vorbeasca,dar aici vorbesc asa sa se afle in treaba teoreticienii... este mult mai putoare ordinara si masina de sinucigasi la o banala depasire loganul de 1,4 mpi decit solenza diesel 1,9 am condus ambele variante si vorbesc si imi dau parerea din practica,nu din teorie ![]() |
--------------------
ford
fiesta 1,4 tdci
2008
- b24dca
|
|
klaus |
![]()
Post
#107
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Un talon de solenza aproape clima (versiunea fara jante), pe benzina, deci cu AC si servo, 980 kg.
271220115892.jpg ( Size: 757.26k ) Number of downloads: 624 Daca scadem cele vreo 40 kg ac-ul si servo, iaca vreo 70 kg diferenta fata de diesel 70 kg care vibreaza in plus permanent, care sunt distribuite exclusiv pe puntea fata (soferul se distribuie pe ambele punti...), care sunt pe puntea fata tot timpul, si la gropi, si la frane, si la curbe, si la plecare, si la pornirea motorului (vibratii). In ceea ce priveste argumentatia cu"daca vine un sofer de 120 kg", eu o consider idio.. infantila. Chiar si din perspectiva inversa, daca pe benzina e unul slab si pe motorina e unul gras? Cand se vorbeste pe medii, exemplele extreme nu reprezinta media. Exemplul este dat pentru cei care cred orbeste in scrierile din CI/talon "oficiale", ca doar sunt aprobate de RAR. Pentru ceilalti care nu cred ca tot ce zboara se mananca le propun sa se intrebe de ce in CI-urile/taloanele de supernova la toate versiunile (si cu AC si fara) apare aceeasi greutate. Ca doar e oficiata de rar scrierea aia nu? Doar nu poate fi gresita, nu? ![]() |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#108
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
La Solenza din dotare scrie in talon 960 kg... sau 980 kg (nu mai tin minte
![]() |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
klaus |
![]()
Post
#109
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu pot sa cred.
Adica in realitate masina ar avea cat scrie in "hartii scoase la imprimanta neoficiale" de catre mine, nu cat e in talon/CI? Vai, ce noutate! Incredibila... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
4x4 |
![]()
Post
#110
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
O fi de la toate ranforsarile alea.
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#111
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
QUOTE(klaus @ 27 Dec 2011, 19:35) .... Pentru ceilalti care nu cred ca tot ce zboara se mananca le propun sa se intrebe de ce in CI-urile/taloanele de supernova la toate versiunile (si cu AC si fara) apare aceeasi greutate. Ca doar e oficiata de rar scrierea aia nu? Doar nu poate fi gresita, nu? ![]() Le-a fost lene asa ca au dat copy paste, intr-un spirit pur romanesc. Pana la urma ce naiba conteaza ce scrie in talonul ala? Daca datele vin de la uzina, si rar aproba toate aberatiile oficialilor dacia, se numeste "colaborare fructoasa". QUOTE(4x4 @ 27 Dec 2011, 20:23) Se poate. Daca nu ma insel nu exista diferente de greutate in talon, intre solenzele cu ramforsari si cele fara. This post has been edited by Maskatu: 27 Dec 2011, 23:11 |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
argon |
![]()
Post
#112
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ramforsarile alea sunt apa de ploaie, puse pentru marketing de niste ingineri plictisiti, in conditiile in care nu s-a facut nici un test la impact. Caroseria si structura sunt copiate(prost si cu economii) dupa Renault 11, de inceputul anilor '80, ce siguranta poate oferii aia in ziua de azi? Tinand cont si ca Logan/Sandero/Duster de azi au doar 3 stele euroncap, si cam toate altele nu discuta fara 5 stele. Cate stele ar fi avut Dacia in 1996 cand au gandit, pardon copiat pe Nova caroseria ce s-a folosit si pe SOlenza? Cateva ranforsari aruncate acolo nu ofera mai nimic, trebuie regandit totul de la zero.
Golful 3 ca tot compara cineva e cu 10 ani mai tanar, si 10 ani de progres in domeniul sigurantei auto e enorm. This post has been edited by argon: 28 Dec 2011, 15:14 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#113
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
Mai argon,toate victimele decedate in accidente rutiere au fost din nove,supernove, solenze sau logane?Cand e sa mori,mori si cu paishpe stele pe masina,bolizii aia de 4-5 tone sunt si ei sicrie cu roti...
|
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
dan constantin |
![]()
Post
#114
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 18 September 11 ![]() |
QUOTE(klaus @ 27 Dec 2011, 19:35) Un talon de solenza aproape clima (versiunea fara jante), pe benzina, deci cu AC si servo, 980 kg. 271220115892.jpg ( Size: 757.26k ) Number of downloads: 624 Daca scadem cele vreo 40 kg ac-ul si servo, iaca vreo 70 kg diferenta fata de diesel 70 kg care vibreaza in plus permanent, care sunt distribuite exclusiv pe puntea fata (soferul se distribuie pe ambele punti...), care sunt pe puntea fata tot timpul, si la gropi, si la frane, si la curbe, si la plecare, si la pornirea motorului (vibratii). In ceea ce priveste argumentatia cu"daca vine un sofer de 120 kg", eu o consider idio.. infantila. Chiar si din perspectiva inversa, daca pe benzina e unul slab si pe motorina e unul gras? Cand se vorbeste pe medii, exemplele extreme nu reprezinta media. Exemplul este dat pentru cei care cred orbeste in scrierile din CI/talon "oficiale", ca doar sunt aprobate de RAR. Pentru ceilalti care nu cred ca tot ce zboara se mananca le propun sa se intrebe de ce in CI-urile/taloanele de supernova la toate versiunile (si cu AC si fara) apare aceeasi greutate. Ca doar e oficiata de rar scrierea aia nu? Doar nu poate fi gresita, nu? ![]() si ai cintarit tu aerul conditionat si a rezultat 40kg? Maria Ta Klaus,lasa garda mai jos si nu mai fi Gica Contra si frustrat de dieselul de pe solenza Eu faceam o komparatie intre ambele motorizari care a rezultat cu acte oficiale ca este o diferenta numai de 30 kg la acelasi nivel de echipare |
--------------------
ford
fiesta 1,4 tdci
2008
- b24dca
|
|
4x4 |
![]()
Post
#115
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Stilul asta de gandire ma dispera. Adica "cand e sa mori mori". Poate nu vreau sa mor acuma, din cauza unui logan. Poate nu am sa mor cand intru in o caruta, poate am sa mor mai incolo cand are sa intre un tren in mine, dar nu are sa-mi incheie viata orice tampenie de accident.
Pentru tine e totuna daca ai centura pusa sau nu? Daca ai airbag sau nu? Daca faci un accident cu viteza mica si pedalierul iti zdrobeste picioarele si arzi ca sobolanul apoi in masina sau nu ai putut deschide portiera ca sa indoit toata tabla? Sau ca maica-ta din spate si-a zdrobit capul de capota altuia ca nu avea airbaguri cortina e totuna cu a iesi din masina fara rani grave? Sistemele alea sunt facut sa-ti salveze viata, nu atunci cand sari de pe pod, si nu cand intri cu 100 la ora in stalp, dar nu astea constituie majoritatea accidentelor. Din cele mai multe accidente poti scapa cu viata datorita unei masini mai sigure sau poti muri in o tinichea. Nu ai idee cat de usurat ma simt acuma, de cand am vandut dacia papuc, caci stiu ca nu au sa mai plece parintii mei cu ea la dedeman sau la piata. This post has been edited by 4x4: 28 Dec 2011, 17:59 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
klaus |
![]()
Post
#116
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dan constantin @ 28 Dec 2011, 17:33) si ai cintarit tu aerul conditionat si a rezultat 40kg? Maria Ta Klaus,lasa garda mai jos si nu mai fi Gica Contra si frustrat de dieselul de pe solenza Eu faceam o komparatie intre ambele motorizari care a rezultat cu acte oficiale ca este o diferenta numai de 30 kg la acelasi nivel de echipare Tu ai pus o CI cu motor diesel si fara AC si fara servo, eu am pus un talon de la un benzinar cu AC si cu servo. Diferenta intre ele 30 kg, la aceste dotari, conform "actelor oficiale" de care te legi. Daca scadem AC (compresor, tevi, radiator, butelie deshidratanta, vaporizator, suport compresor, ba chiar si fire in plus, dar astea-s la epsilon) si servo (pompa, tevi, lichid, diferenta caseta, suport), una fiind 25kg cealalta 15 kg, conform unor documente foarte oficiale, iaca 70 kg. Si daca ma mai concentrez putin mai sunt vreo 2-3 kg si de la motorasele geamurilor electrice. Asta daca e sa luam ca imuabile niste scriituri in taloane/CI-uri. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#117
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
Nu dispera,ca disperarea duce la... stii tu.
![]() Nu intotdeauna dotarile masinii iti salveaza viata.Acum o saptamana,fratele cumnatului meu si colegul acestuia au avut un accident cu un microbuz de marfa,undeva langa Hateg.Masina s-a rasturnat de 3 ori peste bot,s-a ales praful de ea,ei au fost aruncati din masina la 15 metri,scaunele unde erau ei au fost retezate.Niciunul nu avea centura pusa.Concluzia politiei si a doctorilor:daca aveau centura pusa,ar fi fost retezati in scaun.Din fericire,au 2-3 zgarieturi minore. Am 8 ani de sofat pe o solenza fara stele,stelute sau airbaguri in...oglinda,si intotdeauna am ajuns acasa sanatos eu si familia mea. This post has been edited by bogdanelkva: 28 Dec 2011, 18:18 |
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
4x4 |
![]()
Post
#118
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Tu iar pui norocul sau ghinionul ca factor principal în supraviețuirea unor accidente ieșite din comun.
La o adica, tu ce ai inteles din accidentul de mai sus; ca e mai bine sa nu porti centura? Asta nu e normal, tu nu stii pe nimeni care sa fi avut un accident mai nasol? Te-ai gandit ce s-ar fi intamplat daca era in alta masina? Din nefericire stiu mai multe cazuri, printre care si unele care s-au terminat cu morti, in masini proaste, care nici macar o tetiera ca-lumea nu aveau, iar la un impact din spate omul si-a rupt gatul. Mai exista desigur si situatia opusa, cand cineva supravietuieste la limita un accident, in o masina noua, si te intrebi mereu cum ar fi fost daca era cu masina veche. La un moment dat trebuie sa admiti ca adevaratul ghinion e sa te afli in o coaja de masina la momentul accidentului. This post has been edited by 4x4: 28 Dec 2011, 18:38 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#119
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
Nu am zis ca e mai bine sa nu porti centura,Doamne feri!,eu mi-o pun intotdeauna,am zis ca nu intotdeauna tehnologia iti salveaza viata.
Cand intr-un impact frontal,motorul masinii ajunge in habitaclu,cred ca nici mama airbagurilor nu te mai scoate intreg de acolo. ADEVARATUL ghinion e sa te afli la locul nepotrivit,in momentul nepotrivit. Cu asta,am terminat,poate sunt off si apare Mosu si ne taie microfonu'... Sarbatori fericite si un an nou fara evenimente tuturor! |
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
Addy0611 |
![]()
Post
#120
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 5 December 11 ![]() |
cum sa nu mai citesc acest topic, l-am mai citit dar am avut o problema in familie si vreo 3 zile nu am putut intra....dar acum ma bucur ca am revenit pr acest forum
|
--------------------
nu detin
nu
nu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 01:07 |