DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vine iarna....probleme noi!

patratel
post 21 Oct 2003, 11:26
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 26 May 03
From: Bucuresti




QUOTE
Cum adik \"de unde 6 kile\" ??? .. pai gandeste-te ca numai in radiatorul principan intra vre-o 2.5 - 3 .. in ala secundar(calorifer) cca 0.5 l , mai pui 0.5 l in furtune si restul .. de numai 2 l in motor ... nu suna plauzibil ???

asa cum le spui matale, coane liviu, suna frumos si super plauzibil, si nu te contrazic, mie doar mi se parea mult... da' ai reusit sa golesti absolut complet o instalatie, ca sa bagi sase litri? ma gandesc ca oricat te-ai stradui tot mai ramane ceva pe undeva, ca aeru' din plamani biggrin.gif
io niciodata n-am facut o operatiune d-asta, numa' am completat lichidu' daca curgea pe undeva, sa zic...


--------------------
Skoda Octavia Elegance - B 47 KVN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 21 Oct 2003, 11:29
Post #32


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




moi aussi smile.gif ... asa ca ce am spus mai sus este doar pura teorie smile.gif


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bakunin9
post 21 Oct 2003, 11:32
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 15 November 02
From: Bucuresti




Si eu trebuie sa-mi schimb tot lichidul, ca tot am avut probleme cu caloriferul si lichidul se refugia in masina smile.gif, asa ca completam cu apa distilata. Acum e fixata, dar am o supa in sistemul de racire, asa ca vreau sa scot tot si sa bag o mixtura noua. Nu ma mira 6 litri ...asa stiam si eu ca cam incape.


--------------------
Dacia Supernova Confort - B-18-XML
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
patratel
post 21 Oct 2003, 11:33
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 26 May 03
From: Bucuresti




QUOTE
Si eu trebuie sa-mi schimb tot lichidul, ca tot am avut probleme cu caloriferul si lichidul se refugia in masina smile.gif, asa ca completam cu apa distilata. Acum e fixata, dar am o supa in sistemul de racire, asa ca vreau sa scot tot si sa bag o mixtura noua. Nu ma mira 6 litri ...asa stiam si eu ca cam incape.

uite, sa ne tzii shi pe noi la curent cu bunu' mers al operatziunii, cand o faci... ca sa shtiu shi io sa n-o mai dau de garduri :shock: biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Skoda Octavia Elegance - B 47 KVN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bakunin9
post 21 Oct 2003, 11:41
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 15 November 02
From: Bucuresti




ok ... o sa revin cu news dupa ca o sa reusesc sa gasesc antigelul ala nenorocit ... glaceol d ...


--------------------
Dacia Supernova Confort - B-18-XML
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 21 Oct 2003, 11:45
Post #36





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


In focsani numai de ala se gaseste...nu-l cumpara nimeni in saracia asta de aici ca e prea scump


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 21 Oct 2003, 19:31
Post #37


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




Citate din "Instructiuni de utilizare" Dacia Supernova (ed. 2001):
"Circuitul de racire este umplut cu antigel care asigura protectia impotriva inghetului pana la o temperatura de -40 grade C. (...) Calitate lichid = Glaceol RX (Antigel tip D); Capacitate circuit = 6 litri. (...) Se recomanda inlocuirea totala a lichidului de frana si a lichidului de racire odata la 2 ani sau dupa parcurgerea a 60.000 km. (...) Se va utiliza NUMAI lichid antigel TIP "D" Glaceol RX (celelalta tipuri de antigel sunt incompatibile cu materialele utilizate in constructia motorului)."

Normal ca nu scrie nimic de diluare...scrie pe antigel cand il cumperi ..sau draq stie poate se vinde si gata diluat pentru -40 grade..dar eu n-am vazut. La antigelul Dacia (Glaceol rx tip D ..bidon negru, holograma, made in belgium, culoare lichid = vesta de militzian biggrin.gif ) e tiparit pe eticheta un tabel cu dilutiile pentru diverse temperaturi..si pentru -40 grade zice dilutie 1:1 ... logic?
Am spus de 6 litri pt. ca topicul a fost pornit de cineva care a pierdut TOT lichidul de racire. Daca vreti de completat luati 1 litru de apa si unu de antigel, puneti-le pe amandoua intr-un bidon de 2 litri si..voila.

Vorba americanului: RTFM !!! (cine stie...) biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 29 Oct 2003, 00:45
Post #38


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




Avetzi shi voi dreptate. Nu intra fix sase kile. Ci vreo 5 kile 5 kile shi un pic......Ashtia zic shase ca sa mai ai de completare!.....cand aerisesti "sistemul" se mai pierde vreo jumate de kil.......


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Forte
post 29 Oct 2003, 09:22
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 1 August 02
From: Constanta




Eu am nivelul in borcan un pic peste minim, masina are 13luni si din cand in cand am mai simtit un miros de ciorba prin masina.

Sa completez cu antigel 100% sau sa-l schimb pe tot???

Dupa ce am mai citit ce am gasit la search ANTIGEL ... am hotarat sa completez cu Antigel 100% pana aproape de maxim.


--------------------
Renault Laguna2 2.0 16v 2002, Privillege - CT-23-FRT
Ex-posesor de DSN Clima Sept.2002, Jante 14"Alessio. Am vandut-o la 40kkm cu 3300Euro si este inmatriculata cu B-xx-GMC.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bakunin9
post 29 Oct 2003, 09:24
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 15 November 02
From: Bucuresti




Tocmai am schimbat .lichidul de racire, adica ciorba care mai era pe acolo ... mai mult apa ... si chestia e ca nu mi-a incaput decat 3 litri de antigel (Glaceol tip D smile.gif ) si inca vreun litru de apa ... Oi fi gresit eu cu ceva cand l-am golit? Doar i-am dat drumu la radiator si pe urma am dupa ce am pus cat am putut am pornit motorul sa mai traga ... si a mai tras da doar atat.
Presupun ca vreo 2 l sau cat mai era au ramas prin motor. Nu ma deranjeaza .. oricum la proportia asta vroiam sa ajung.


--------------------
Dacia Supernova Confort - B-18-XML
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 29 Oct 2003, 11:55
Post #41


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Forte, eu zic sa bagi amestec 50% .... eventual verifica cu un densimetru ce mai trebuie adaugat .. apa sau antigel smile.gif ....


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 29 Oct 2003, 11:59
Post #42


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




AA!!
In instalatie tre sa fie 6 (sase) litrii de amestec de lichid de racire!
Cum tu ai bagat doar 4, restul sunt prin calorifer sau prin motor!
Oricum, dupa ce golesti tot (adica desfaci 2 furtune sa aiba tiraj si capacul de la vasul de expansiune) faci amestecul intr-o galeata si abia apoi il torni in motor!
Bagi cat incape dupa aia porbesti motorul cu butonul de caldura la maxim!
Astepti sa deschida radiatorul si completezi iar!
Nu uita sa aerisesti!
(sunt niste suruburi de aerisire pe furtune! Vezi ca FRIGEEEEE!)


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fion98
post 31 Oct 2003, 11:26
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 9 September 03
From: Bucuresti




unde gasesc antigel Glaceol Rx D :?:

mersi :oops: :oops: :oops: :oops:


--------------------
Dacia LOGAN - IL-xx-DIO
--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fion98
post 31 Oct 2003, 11:29
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 9 September 03
From: Bucuresti




apropos

in cartea de la nova gti scrie ca intra 6.5 ( adica sase litri si juma) de lichid de racire, ca doar e motorul mai mare (asta in caz ca intereseaza pe cineva)


--------------------
Dacia LOGAN - IL-xx-DIO
--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bakunin9
post 31 Oct 2003, 11:32
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 15 November 02
From: Bucuresti




glacel gasesti pe la orice magazin dacia, de ex ala pe mihai bravu, dar si pe la altele
eu de ex mi-am l-am luat de la karma din baneasa ...


--------------------
Dacia Supernova Confort - B-18-XML
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 2 Nov 2003, 23:38
Post #46


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




Daca nu gaseshti gleceol=glaceelf poti sa pui cu incredere ARAL


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan.spd
post 3 Nov 2003, 08:43
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE
...
Bagi cat incape dupa aia porbesti motorul cu butonul de caldura la maxim!
...

"Misiu" se vede că uitași că circuitul prin calorifer e deschis indiferent dacă dai/ nu căldura la maxim. Dehh, reminiscențe berlineze (dacia) că nu de la oltence (oltcit) învățași trickuri d-astea .... biggrin.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGN_1310
post 3 Nov 2003, 09:02
Post #48


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




fion 98. pb'il radiatorul e mai mare, conductele mai lungi 500ml e o nimk toata


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cat
post 4 Nov 2003, 22:00
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 14 October 03
From: Bucuresti




Mi-am luat un bidon de Glaceol sa completez. Am facut un an cu DSN-ul si am observat, acum dupa un an, ca a scazut nivelul cu 2-3mm sub minim. Am diluat 50% si am completat cam 650ml.
L-am luat cu 140 k lei din targ, din Vitan.
Vezi poza.

Iarna usoara!

Attached thumbnail(s)
glaceol rx tip d.jpg ( Size: 90.77k ) Number of downloads: 259


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 5 Nov 2003, 13:39
Post #50


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




In urma raspunsului de la Vocea Clientului sunt in masura sa va comunic urmatoarele (citez):
"Antigelul Glaceol RX este de doua tipuri: C și D.
- Tipul C - este pentru Dacia Berlina și Break.
- Tipul D - este pentru Dacia Solenza.
Tipul D se poate folosi și pe Dacia Berlina și pe Dacia Break, dar tipul C nu se poate folosi pe Dacia Solenza.
Compoziția lor este Monoetilenglicol, iar clasificarea lor este universală"


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 5 Nov 2003, 13:49
Post #51


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Si pe DSN ce se foloseste, Coccolino ???? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 5 Nov 2003, 13:56
Post #52


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




SGN, radiatorul e la fel, dar intr-adevar la Nova de 1.6 intra mai mult de 6 litri. Mie mi-au trebuit 7 litri (cu tot cu aerisit, la care vreo 500 ml e prin parcare).
In acelasi timp la un break am bagat doar 4.5 litri cu tot cu aerisit.


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spooky
post 20 Dec 2003, 12:53
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 16 February 03
From: Bucuresti




continui cu acest topic...
stupoare sau nu, cel putin pentru mine, mi-a zis un amic cand se uita sub capota mea ca am ramas fara antigel. ma duc sa-mi cumpar. sper sa gasesc...

apropo, unde naiba a fugit tot antigelul meu?


--------------------
Dacia SupeRNova - B-43-PHP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 20 Dec 2003, 13:20
Post #54


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




simplu s-a contractat de la frig smile.gif


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 20 Dec 2003, 15:30
Post #55


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Sau s-a evaporat prin curgere din radoatorul/caloriferul/furtunul spart


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 12 Dec 2010, 16:45
Post #56


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Recomandari pentru masini pe timpul iernii:
1. verificati punctul de congelare al antigelului, mai ales daca ati completat cu apa si nu cu antigel.

2. nu actionati stergatoarele daca sunt inghetate pe parbriz, riscati sa ardeti motorasul.

3. nu actionati butonul de dezaburire al lunetei imediat cum intrati in masina. Riscati sa spargeti luneta din cauza socului termic. Lasati motorul pornit macar 5 minute si curatati cat de cat masina de zapada si abia apoi actionati butonul.

4. sa aveti intotdeauna in masina un spray special pentru dezghetat yale. Se gaseste la piese auto si in hiper-market-uri. Costa 5-10 lei si face minuni. Este recomandat sa dati cu spray in brosca busonului de la rezervor si chiar si la hayon sau la usi daca nu aveti inchidere, cel putin o data la 5-6 zile, iar daca nu va este peste mana puteti sa inveliti busonul cu o punga sa fiti siguri ca nu mai ingheata.

5. Daca ingheata usile pe chedere apucati bine marginea usii si trageti in hopuri de ea pana se desprinde de cheder. Nu folositi apa fiarte pentru ca riscati sa inghete si mai rau dupa ce opriti motorul si plecati de la masina.

6. sa aveti la indemana o lapata, o punga cu sare antiderapanta si eventual un set de lanturi. Sarea se gaseste "gata facuta" la raioanele auto din hiper-market-uri.

7. verificati lichidele... ulei, antigel, si evident sa nu puneti lichid de parbriz de vara in vas pentru ca riscati sa inghete de tot si sa nu mai puteti folosi stropitorile de la parbriz, eventual sa ardeti motorasul de la gheata.

8. De asemenea foarte important, sa fie curatati senzorii, adica senzorul de turatie, motorasul pas cu pas, mufa de la electromotor, si evident filtrele si bujiile care sunt foarte pretentioase iarna.

This post has been edited by Maskatu: 12 Dec 2010, 21:37


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dymmy
post 12 Dec 2010, 21:34
Post #57


M-a parasit DSN-ul ! Raman...in club...always!


Group: Members
Posts: 272
Joined: 12 July 10




QUOTE(Maskatu @ 12 Dec 2010, 16:45)
Recomandari pentru masini pe timpul iernii:
1. verificati punctul de congelare an antigelului, mai ales daca ati completat cu apa si nu cu antigel.

2. nu actionati stergatoarele daca sunt inghetate pe parbriz, riscati sa ardeti motorasul.

3. nu actionati butonul de dezaburire al lunetei imediat cum intrati in masina. Riscati sa spargeti luneta din cauza socului termic. Lasati motorul pornit macar 5 minute si curatati cat de cat masina de zapada si abia apoi actionati butonul.

4. sa aveti intotdeauna in masina un spray special pentru dezghetat yale. Se gaseste la piese auto si in hiper-market-uri. Costa 5-10 lei si face minuni. Este recomandat sa dati cu spray in brosca busonului de la rezervor si chiar si la hayon sau la usi daca nu aveti inchidere, cel putin o data la 5-6 zile, iar daca nu va este peste mana puteti sa inveliti busonul cu o punga sa fiti siguri ca nu mai ingheata.

5. Daca ingheata usile pe chedere apucati bine marginea usii si trageti in hopuri de ea pana se desprinde de cheder. Nu folositi apa fiarte pentru ca riscati sa inghete si mai rau dupa ce opriti motorul si plecati de la masina.

6. sa aveti la indemana o lapata, o punga cu sare antiderapanta si eventual un set de lanturi. Sarea se gaseste "gata facuta" la raioanele auto din hiper-market-uri.

7. verificati lichidele... ulei, antigel, si evident sa nu puneti lichid de parbriz de vara in vas pentru ca riscati sa inghete de tot si sa nu mai puteti folosi stropitorile de la parbriz, eventual sa ardeti motorasul de la gheata.

8. De asemenea foarte important, sa fie curatati senzorii, adica senzorul de turatie, motorasul pas cu pas, mufa de la electromotor, si evident filtrele si bujiile care sunt foarte pretentioase iarna.
*


Mask....sau alti colegi disponibili sau mai deschisi smile.gif
spuneti-mi si mie...am o pornire relativ mai grea de cand se mentin temperaturile constant, deci in primavara cand am luat-o am ajuns de la curatarea rezervorului, injectoare...tot, tot, filtre bujii, si am vreo 7000mii de km facuti fara probleme.....ma bate gandul sa schimb bujiile tot cu unele de origine....ajuta la pornire.....???
sau..alte sugestii
porneste de la prima cheie insa a inceput sa invarta de vreo cateva zile mai mult...adica nu o ia de la prima sau a doua tura.....cam la 3-4-5 ture....ceva de genul???
ma gandesc ca nu am experienta DSN pe iarna....deloc
Eu aveam o lege nescrisa la BATRANICA....1310...fosta prima mea masina, schimbam in fiecare inceput de iarna...bujiile, capacul si platina la delcou.....fisele le 2 ani.....si pornea la sfert...la minus 20 de grade si 23 de ani-varsta???
DECI.....CE SA VERIFIC.....NU VREAU SA DESFAC NIMIK AIUREA, SAU MAI RAU SA CUMPAR.....ca vin sarbatorile si banii sunt utili!!!

This post has been edited by dymmy: 12 Dec 2010, 21:37


--------------------
dacia supernova 2003 europa - IS-- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 12 Dec 2010, 21:40
Post #58


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Motorasul pas cu pas si senzorul de turatie impreuna cu mufele acestora, le-ai curatat? Asta ar fi primul lucru ce l-as recomanda. In al doilea rand un set de bujii calitative ar ajuta intr-o oarecare masura pornitul motorului, asta daca si celelalte repere ar fi in regula. Degeaba pui bujii scumpe, daca toti senzorii si toate filtrele sunt murdare.

Iti recomand NGK bke6ez sau ceva la fel de performant. Sunt cam 80 lei setul dar sunt foarte calitative. Eu am ceva km cu ele si sunt foarte multumit. La -10 grade masina porneste aproape la sfert fara sa apas acceleratia sau chestii de genul. Nici nu am nevoie de mai mult.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dymmy
post 12 Dec 2010, 21:43
Post #59


M-a parasit DSN-ul ! Raman...in club...always!


Group: Members
Posts: 272
Joined: 12 July 10




Ok,
Motorasul zic eu ca e curat,
La senzorul de turatie nu am umblat, si speram sa scap de aceasta problema, ca din cate am citit mereu ma bucuram ca nu am asa problema, e cam dificil sa ajung la acel senzor, din cate am cercetat.....sunt o gramada de furtune si ma gandesc daca merge cu o cheie fixa de 10???? asta am la indemana.....iar furtumele, trebuiesc demontate cumva???
Mersi...


--------------------
dacia supernova 2003 europa - IS-- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 12 Dec 2010, 21:51
Post #60


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Nu as baga mana in foc in locul tau, cum ca ar fi curat... Eu l-am dat pe al meu jos la 72.000 km. Nu mai fusese scos niciodata, inca avea "sigiliul" acela. Arata de parca ar fi fost tinut intr-o cutie cu motorina si pamant, adica jalnic.

Atat motorasul cat si senzorul de turatie se desfac foarte usor si intreaga operatiune ar dura maxim o ora daca esti cat de cat priceput in "manuirea" sculelor. La motoras ai nevoie de torx. La senzor se ajunge intr-adevar mai greu. Ai nevoie de o cheie de 10... fixa, inelera, tubulara, nu conteaza. Operatiunea trebuie facuta cu motorul rece, asta pentru ca daca ai mers cu ea si vrei sa cureti senzorul, nu prea ai cum, pentru ca frige totul prin zona.

Nu trebuie sa demontezi nici un furtun, doar sa desfaci acele 2 suruburi, sa scoti senzorul, sa il cureti cu o carpa curata si eventual cu degripant sau un smilgher foarte fin. La fel si cu mufa care intra in el, prinde mizerie si rugina in timp, si nu mai face contact bine.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 19:58
Forum Renault