Vine iarna....probleme noi!
![]() ![]() ![]() |
Vine iarna....probleme noi!
djasu82 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|||
dymmy |
![]()
Post
#62
|
M-a parasit DSN-ul ! Raman...in club...always! Group: Members Posts: 272 Joined: 12 July 10 ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 12 Dec 2010, 21:57) Daca ai pune aparatul de masura pe baterie ai vedea atunci cand actionezi demarorul cat pica tensiune pe baterie , o baterie cu capacitate mare o ia la sfert o baterie cu capacitate mica porneste mai greu motorul. Asa e si la mine , iar daca am pus de proba bateria de pe opel care e de 80A doar i-am aratat cheia si a pornit fara sa invarta timp de 2-3-5 secunde . O baterie cu gel ar fi cea mai recomandata pentru timp rece. Carevasazica si bateria ar fi problema...pentru ca nu stiu exact varsta ei....insa de marimea ei nu se pune problema, a pus fostul proprietar o baterie bosch mareeee...iese din cutie ![]() Voi curata si senzorul de turatie....care dupa cate vad nu e greu... MASKATU....mpp-ul a fost curatat de mecanic, ti-am zis....atunci cand am umblat la injectoare, rezervor, tot traseul...a umblat/curatat mpp-ul ....iar in 6-7 mii de km nu cred ca s-a facut iar varza....ramane deci senzorul zilele astea si bateria la primavara....sper....E UN BOSCH DE 70 DE AMPERI PARCA....NU PREA E OK....A? parca stiam ca nu face bine electromotorului...un amperaj prea mare....insa nu fortez pornirea niciodata...adica din moment ce o ia la prima cheie...nu este solicitat la maxim electromotorul...cum se intampla atunci cand dai la cheie de iti vine sa urli/plangi/strigi...etc ![]() O seara buna...mersi....pt sfaturi..numai bine va doresc:) |
--------------------
dacia
supernova
2003 europa
- IS-- ---
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
un sfat daca vrei sa cureti senzoru de turatie pe vremurile astea porneste motoru si lasal sa functioneze pana in 5 minute sa se incalzeasca umpic motoru ca sa nu iti inghete mana pe fiare ,dar nici sa fie cald sa te frigi tot pe maini
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
p_alecsu |
![]()
Post
#64
|
![]() Alex Group: Members Posts: 355 Joined: 11 December 09 From: 25 km de Pitesti ![]() |
un sfat si de la mine. aveti mare grija cu mufa senzorului de turatie. mie azi dimineata nu imi mai pornea masina. invarteadar nu pornea. am luat frumos un spray de contacte am scos mufa senzorului am dat cu sparay calumea am bagat.o inapoi si a pornit din prima. o sa studiez zilele asta problema sa vad care e cea mai buna solutie ca sa nu mai patesc asa.
|
--------------------
Dacia
Supenova
2001 Rapsodie
- AG 10 WSM
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#65
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
@vladut: Daca se incalzeste prea tare nu o sa mai poata umbla deloc la senzor pentru ca fara sa vrei atingi tevile de la radiator si motorul. Daca sunt prea incinse nu te atingi de senzor...
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#66
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(p_alecsu @ 12 Dec 2010, 23:55) un sfat si de la mine. aveti mare grija cu mufa senzorului de turatie. mie azi dimineata nu imi mai pornea masina. invarteadar nu pornea. am luat frumos un spray de contacte am scos mufa senzorului am dat cu sparay calumea am bagat.o inapoi si a pornit din prima. o sa studiez zilele asta problema sa vad care e cea mai buna solutie ca sa nu mai patesc asa. Mai bine ai tai mufa si cositoresti firele pe contactele de la senzor si nu mai ai probleme legate de acest senzor. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#67
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Ce idei le dai si tu. Cum mama lu alba ca zapada cositoresti tu firele in zona aia? Abia incape mana sa o bagi cu o cheie fixa, dar un pistol de lipit... Este suficient sa dea cu degripant si sa curete cu o carpa curata.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
p_alecsu |
![]()
Post
#68
|
![]() Alex Group: Members Posts: 355 Joined: 11 December 09 From: 25 km de Pitesti ![]() |
toata treaba e ca problema cu mufa senzorului a aparut in vara dupa ce am spalat motorul. atunci s.a dus si senzorul si a trebuit sa.l schimb. partea buna e ca azi dimineata a pornit din prima si a fost la fel de frig ca noaptea trecuta.
in legatura cu taiatul firelor si cositorirea lor cred ca am gasit o solutie: dau senzorul jos cositoresc 2 fire de boxe ( sunt mai groase ) apoi bag silicon peste ele ca sa fiu sigur ca nu se mai face condens. dupa aia tai mufa senzorului si unesc firele intre ele cu celebrii papuci mama-tata. in felul asta sper sa scap de probleme. DACA CINEVA ARE VREO IDEE MAI BUNA SAU MAI MULTE IDEI IL ROG SA LE FACA PUBLICE. spun asta pentru ca am un senzor de rezerva pe care sunt dispus sa fac experimente. |
--------------------
Dacia
Supenova
2001 Rapsodie
- AG 10 WSM
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#69
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Pai cam asta ar fi singura solutie. Totusi, eu nu am curatat deloc mufa senzorului, doar capatana senzorului si nu am mai avut probleme de atunci. Totusi la primavara o sa curat preventiv, din nou senzorul si mpp-ul.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
QUOTE(Maskatu @ 12 Dec 2010, 23:32) @vladut: Daca se incalzeste prea tare nu o sa mai poata umbla deloc la senzor pentru ca fara sa vrei atingi tevile de la radiator si motorul. Daca sunt prea incinse nu te atingi de senzor... Pai de ce crezi ca ziceam eu sa porneasca motoru maxim 5 minute sa se incalzeasca foarte putin nu sa aiba 60 grade ca e prea cald ![]() |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
p_alecsu - eu as cositori si toate 4 firele de celebrii papuci, fiindca trebuie sa ai contact bun, in timp se vor oxida si acei papuci chiar daca le montezi protectie,
eu as prelungi cu fire cum ai zis daca chiar e nevoie si noile fire le-as cositori la randul lor de cablajul masinii, daca s-ar putea as demonta senzorul si l-as cositori direct pe firele de la cablaj, ca sa elimini orice sursa de probleme ATENTIE nu stiu cum e la sn dar la mine stiu ca senzorul are cablajul dintr-un fir coaxial cu 2 fire in interior, tresa metalica de la exterior se leaga la masa, cele 2 fire din interior la bobina senzorului, daca gresesc va rog sa ma corectati, in acest caz este obligatorie parerea mea folosirea unui coaxial fiindca acesta impiedica captarea unor semanle parazite |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#72
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(Maskatu @ 13 Dec 2010, 23:13) Ce idei le dai si tu. Cum mama lu alba ca zapada cositoresti tu firele in zona aia? Abia incape mana sa o bagi cu o cheie fixa, dar un pistol de lipit... Este suficient sa dea cu degripant si sa curete cu o carpa curata. Ideea nu io am dat-o au dat-o si altii , iar senzorul se da jos si are loc sa cositoresti cu pistolul de lipit sau cu letconul. Daca vrei sa faci o treaba reusesti. Apropo asa zisul senzor nu e senzor ci o bobina infasurata pe un magnet cilindric. This post has been edited by djasu82: 14 Dec 2010, 10:25 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#73
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Este suficient sa curete cu simt de raspundere contactele si capatana senzorului. Dar na, daca vrei sa faci treaba calumea poti sa le si cositoresti.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
p_alecsu |
![]()
Post
#74
|
![]() Alex Group: Members Posts: 355 Joined: 11 December 09 From: 25 km de Pitesti ![]() |
sergiu la sn sunt doar doua fire si o mufa. este diferit fata de nova gti. spun asta pentru ca am avut ocazia chiar azi sa curat un senzor de turatie la o nova gti.
am incercat azi sa cositoresc firele pe senzorul care il am de rezerva dar nu am reusit.o sa fac rost de un alt pistol de lipit mai finut si poate reusesc. avea dreptate maskatu cand spunea ca e greu sa cositiresti firele acolo. partea buna e ca momentan nu mai face figuri masinuta.cred ca s.a speriat. |
--------------------
Dacia
Supenova
2001 Rapsodie
- AG 10 WSM
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#75
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Atata timp cat ai curatat senzorul iar contactele s-au curatat oarecum multumita miscarii cauzate de scoaterea si punerea la loc a mufei, este normal sa nu mai apara probleme.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 20:19 |