Mi-a facut BUM la pornire!, explozie......?!?!?!?!
![]() ![]() ![]() |
Mi-a facut BUM la pornire!, explozie......?!?!?!?!
DomnulK |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|||
burliu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 11 September 03 ![]() |
nu prea cred sa se fii spart ceramica ,sa nu fie un scurt-circut pe undeva , incearca sa ajungi totusi la un service firele electrice sa nu aiba vreo hiba
|
--------------------
.
.
.
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#3
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
I-ai schimbat softul la service sau nu e din acel lot ?
|
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
marksman |
![]()
Post
#4
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Oare n-o fi fost de la demaror ? (vreun scurt). N-ai vazut nici un cablu topit?
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
saruman |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 303 Joined: 24 September 04 ![]() |
Intamplator, aveai si pedala de acceleratie apasata cand ai dat cheie?
|
--------------------
Mercedes
C 180 Kompressor
2006 Elegance De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#6
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(big2003 @ 11 Sep 2005, 18:54) Nu e din lot, QUOTE(Illusi0n @ 11 Sep 2005, 21:00) LA demaror nu am vazut nimic, dar sincer sa fiu cred ca daca facea un scurt pe acolo...nu o mai porneam la cheie...dar o sa verific. QUOTE(saruman @ 11 Sep 2005, 21:03) Intamplator, aveai si pedala de acceleratie apasata cand ai dat cheie?De ce intrebi de pedala apasata, o sa incerc sa opornesc cu perdala apasata sa vad daca face acelasi zgomot![/FONT][/B[/COLOR]] Nu cred ca aveam pedala apasata, eventual ambreiajul.Satau si ma intreb dac anu cumvaq a fost un Rateu pe admisie...si atunci ar fi cam nasol....putea sa-mi sara portclapeta si filtrul... sau sa se fisureze ceva la ea...... Ma cam lasa nervii...am o frica sa-i dau gaz... Sper sa fi fost un rateu pe evacuare... This post has been edited by Andrei: 12 Sep 2005, 08:40 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
klaus |
![]()
Post
#7
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu o fi fost vreo barabula pe teava de esapament (sau asemanatoare) eu cred ca ar trebui sa verifici daca nu e totusi din lotul cu ghidusii (desi la ala detonatiile sunt in galeria de admisie...).
Mergi in service sa se uite si ochiu lu aia pe dedesubt, dupa care treci pe la biserica sa-i dai cu aghiazma... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DomnulK |
![]() ![]()
Post
#8
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
Fost in SERVICE! DEFECT<nememorat de calculator> Detonatie pe ADMISIE!
Carcasa Filtrului de aer era sparta si rupta dintr-o prindere, iar filtrul de aer era ars iauntru cutiei. Ce ma fac? Sun la VC si cer resoftarea calculatorului? eu cand am fost atunci cu cricul si cu softul, astia de la amg au zis ca e softul bun<adica nu e din lot>. Am pus-o de mamaliga!!!!!! |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
costi |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai de ce tu? ei au pus-o.
VC eventual o veriifcare a softului, scandal mare, etc. Dar apropo garantie mai ai ? Daca da care-i problema? |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Codrin |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Ce au zis la service ca inseamna eroarea exact?
|
--------------------
Mazda
.
.
|
|
costi |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
"Fost in SERVICE! DEFECT<nememorat de calculator> DETONATIE PE ADMISIE! "
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Codrin |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Bun, si o explicatie mai pe romaneste? Ce inseamna? Trebuie sa fi comentat ceva in service.
|
--------------------
Mazda
.
.
|
|
costi |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
O serie de LGN au fost rechemate in sevice pt schimbare cric, repozitionare cablu electric si modificare soft;
Cauza (neoficiala) a schimbarii facute la soft a fost detonatia pe admisie. Se poate ca pe el sa-l fi scapat din vedere |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
klaus |
![]()
Post
#14
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pe romaneste inseamna ca in momentul in care supapa de admisie era semideschisa si tocmai a dat scanteie la cilindrul respectiv (ca scanteia se da la 2 cilindrii concomitent) existau vapori de benzina pe rampa de admisie, care impreuna cu aerul din rampa au facut un binecunoscut amestec detonant caruia ii lipsea o ... scanteie.
Ori de la circuitul de recuperare a vaporilor de benzina (problema la lotul cu ghidusia), ori de la un injector bolnav. Ori de la o aprindere prea rapida comandata de UCE injectie (o problema cu numararea dintilor de catre senzorul de turatie in momentul in care pornesti in doi pasi - dai scurt odata, si apoi dai din nou la demaror. Fuse romana mea citeata? This post has been edited by klaus: 4 Nov 2005, 18:23 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#15
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Codrin @ 12 Sep 2005, 15:52) Explicatia domnului Debulat a fost: " Efectul Joule". Eu si fizica<..aaa stiu la fizica doar aia : eu curentul cel indus, totdeauna m-am opus cauzei ce m-a produs si cea despre un corp scufundat intr-un lichid iese ud leoarca..>nu ma impac asa ca daca tie iti zice ceva...poat eimi explici si mie! El a zis ca nu am last eu sa se stinga beculetul...eu tin minte ca l-am last. Tata a zis ca: ori a ramas supapa de admisie deschisa,ori aveam pedala de acceleratie apasata, dar cel mai sigur a ramas o supaap deschisa si atunci....face BUM pe admisie! Astept raspuns de la VC si de la voi! klaus post 12 Sep 2005, 16:03 Mesaj #15 UCE injectie (o problema cu numararea dintilor de catre senzorul de turatie in momentul in care pornesti in doi pasi - dai scurt odata, si apoi dai din nou la demaror. Nu am pornit in doi pasi. Am bagat cheia PRIMA DATA in contact pe zia aia si am dat scurt la automat<sub o secunda>,mai scurt ca de obicei... This post has been edited by Andrei: 12 Sep 2005, 16:14 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
vv |
![]()
Post
#16
|
![]() dilbert.com Group: Members Posts: 1.080 Joined: 10 June 04 From: Bucuresti ![]() |
eu zic ca faza cu beculetul e abureala. N-are legatura cu detonatiile.
|
--------------------
Renault
Grand Scenic
2008
- B.00.XXX It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
|
|
costi |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Si eu as zice la fel desi calc face un fel de check-up in perioada aia!
Mie nici explicatiile cu pedala si supapa nu mi se par credibile. Mai degraba injectorul lui Klaus ..... |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Codrin |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Mazda
.
.
|
|
costi |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Vad ca s-au facut modificari dupe ce am postat.
"Dat la cheie scurt sub o secunda"..... nu-i ciudata modalitatea de pornire ? Nu zic ca trebuia sa detoneze dar oricum..... |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#20
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(costi @ 12 Sep 2005, 16:26) Vad ca s-au facut modificari dupe ce am postat. "Dat la cheie scurt sub o secunda"..... nu-i ciudata modalitatea de pornire ? Nu zic ca trebuia sa detoneze dar oricum..... Asa o pornesc mereu... nu obisnuiesc sa fortez demarorul aiurea...daca nu porneste tin mai lung...dar de obicei e sufiucient sa-i dau cheie sub o secunda. Injectorul nu cred ca are nici o treaba, daca era de la injector,uch inj. memora ceva. parerea mea e ca e de la o supapa ramasa deschisa sau de la o scanteie dat pe alt cilindru care facea admisie in timpul ala...si tind sa-l cam cred pe nenea tata.... cand ma suna astia de la VC o sa cer o expertiza a masinii! |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
klaus |
![]()
Post
#21
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic in continuare ca este de la numararea dintilor de pe volant...Parerea mea...
Si tot parerea mea este ca trebuie rescris softul de la UCE injectie.. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#22
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 12 Sep 2005, 17:55) Eu zic in continuare ca este de la numararea dintilor de pe volant...Parerea mea... Si tot parerea mea este ca trebuie rescris softul de la UCE injectie.. Ok,klaus.Am inteles ideea pe car eo sustii si sunt de acord cu ea...am spus ca nu are nici o treaba injectorul.Daca a obosit saracul in cel mai rau caz pleaca in 3 pistoane. Cum fac, solicit echipa de la dacia pitesti sa vina sa rescrie softul, sau le-o cer lor, celor din service direct. ca banuiesc ca or sa-mi spuna :pai nu ti-am schimbat cutia filtrului de aer? Suficient, iar daca mai face o sa o schimbam iar si...blah blah blah! Eu am sunat la VC si le-am spus, iar ei au spus ca o sa ma sune sa-mi comunice raspunsul! |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#23
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc celor care m-au ajutat cu raspunsuri pertinente si la obiect in legatura cu "subiectul" abordat de mine.
Multumesc pe aceasta cale si Domnului Klaus care mi-a indrumat pasii si mintea cu explicatii tehnice pe care eu nu le stapanesc prea bine.Mai tin sa multumesc pentru intelegerea acordata si domnilor<daca imi scapa cineva imi cer mii de scuze>,Marty, AlexV,Alex,Liviu, Gaby,Al,Andu, si cine se mai simte... Va multumesc tuturor! This post has been edited by kAndrei: 14 Sep 2005, 15:33 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#24
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
Am fost sunat de catre vocea clientului si m-au trimis inapoi in service unde mi s-au dat cam aceleasi explicatii ca si in ziua precedenta, cea cu evenimentul.
Acest aspect m-a determinat sa iau o pozitie mai drastica, si am apelat din nou vocea clientului solicitand un expert Calificat si o expertiza amanuntita a masinii si softului. textul scrisorii il voi atasa pe forum,iar in cazul in car eveti auzi ca am patit ceva rau <cu masina-ca ma luat foc, ca am sarit in aer >si nu pot sa trimit eu la OPC scrisoarea in cauza,va rog sa o faceti in numele meu. Va multumesc Anticipat! Andrei XXXX Str. XXXXXXXX, Bucuresti Tel:0722XXXXX Catre, AUTOMOBILE DACIA S.A. Str. Uzinei Nr.1, Mioveni Cod 115400, jud. ARGES ROMANIA Tel : 0248 500 000 Stimati domni, Prin prezenta as dori sa va supun atentiei in vederea unei competente rezolvari problema cu care m-am confruntat luni, 12.09.2005 la autoturismul proprietate personala marca Logan, VIN UU1LSDABHxxxxxxxx, achizitionat in luna octombrie 2004, actualmente cu 18.540 km la bord. In data de 12.09.2005, in momentul in care am dat prima oara la cheie in ziua respectiva la masina mai sus mentionata, in compartimentul motor s-a auzit o explozie puternica si am simtit un miros de ars. In urma acestui incident am dus masina la service-ul autorizat Dacia Auto Marcu Group pentru a constata cauza detonatiei si modul de rezolvarea a problemei. La service s-au constata urmatoarele: filtru de aer spart in urma unei detonatii in galeria de admisie. S-a deschis comanda de catre cei din service si mi-a fost inlocuit la masina carcasa filtru de aer(cu tot cu element filtrant)Lucru specificat,la cererea mea, in cartea de garantie a masinii. In urma sesizarii efectuate, de mine in aceeasi zi, catre Vocea Clientului cu prire la faptul ca nu am inteles exact de ce a facut acea detonatie,am fost sunat in ziua de Marti de catre un Reprezentant al Dumneavostra, care a discutat si cu directorul Service-ului,domn care mi-a spus ca sunt asteptat in service in cursul zilei de 13.09.2005. Ajuns acolo am primit aceleasi raspunsuri ca si in prima zi si mi s-au printat niste tabele din care eu nu inteleg nimic<tabele care le atasez sub format jpg>. Mi s-a spus sa pun benzina “din aia scumpa” (desi eu alimentez in general cu benzina de 98, deci nu inteleg care benzina mai scumpa ar fi necesara, avand in vedere ca in manualul masinii scrie doar ca trebuie benzina de cel putin 95 cifra octanica; chiar asa de pretentios sa fie acest tip de autoturism incat sa necesite benzina cu cifra octanica peste 98?). De asemenea, la cauza mi s-a mentionat un „efect joule” care a dus la autoaprindere, datorita benzinei proaste. Eu nu inteleg cum acest „efect joule” nu se manifesta si pe Dacia 1310 (berlina) unde se putea alimenta si cu benzina cu cifra octanica sub 90. Din cunostintele mele limitate in materie de mecanica auto, aprinderea unui amestec carburant in galerie are loc in momentul in care o supapa de admisie nu este inchisa la momentul aparitiei scanteii de aprindere. Si de asemenea, in fizica de liceu se zicea pe undeva de autoaprinderea amestecului carburant in anumite conditii de presiune, care am inteles ca nu prea s-ar regasi intr-o galerie de admisie, ci mai degraba intr-un cilindru. Cica pe principiul acesta ar functiona motoarele Diesel. La intrebarea mea cam care ar fi probabilitatea sa se mai manifeste fenomenul, mi s-a raspuns de 1 la 1000. Moment in care m-am linistit, caci am gasit o rezolvare „romaneasca” la problema: dupa 999 de porniri, la cea de a 1000-a ridic capota si pun o plasa de retinere pe filtru ca sa nu zboare odata cu inevitabila detonatie. Lasand la o parte aspectul anecdotic al discutiei din service, doveditor de o profunda intelegere a fenomenelor fizice si statistice, eu as constata ca nu mi s-a verificat cauza detonatiei (de unde scanteie in amestecul din galeria de admisie), ca nu mi s-a verificat daca si alte componente nu au avut de suferit (nu stiu de ce dar eu am impresia ca la Logan galeria de admisie este de PLASTIC, ori daca in ea a avut loc o explozie, mie mi s-ar parea normal o verificare a acesteia daca nu prezinta fisuri, crapaturi, ciobiri etc; nu s-a verificat daca si alte componente din motor nu au avut de suferit – supape, culbutori, ax cu came, injectoare etc – caci, dupa cum cred eu, multe componente au fost supuse DIRECT exploziei din galeria de admisie). De asemenea, eu am constat ca acest autoturism nu este sigur in exploatare. Daca s-a intamplat o data, ce ma asigura pe mine ca nu se va intampla si a doua oara? Si poate a doua oara se lasa cu o explozie mai puternica, cu incendiu, stiu si eu sa presupunem ca in momentul in care eu porneam masina unul din membrii familiei mele alimenta cu apa recipientul pentru spalat parbrizul iar cutia filtrului de aer il lovea in fata(provocandu-i leziuni),in loc sa se opreasca in capota...cred ca rezultatul il puteti banui si dumneavostra...(daca nu se poate spune cauza, de unde sa stiu care ar putea fi consecintele a doua oara?). Din aceste motive DOREC O EXPERTIZA asupra cauzei incidentului efectuata de un reprezentant Dacia COMPETENT, care sa stabileasca gradul de periculozitate a autovehiculului si modul de remediere si eliminare pe viitor a posibilitatii aparitiei unui astfel de incident. As mai dori sa mentionez ca, asa cum se poate verifica si pe internet, la un „anumit” forum, probleme similare cu cea pe care eu am avut-o „s-au rezolvat” prin rechemarea Loganurilor in service in aceasta iarna-primavara si prin rescrierea softului de injectie. La intrebarea mea daca nu cumva ar putea sa se traga de la asta (sa am softul „vechi”) mi s-a raspuns ca nu ma incadrez in seriile de masini cu soft vechi. As dori o verificare si pe aceasta tema si eventual rescrierea softului daca este cazul. Aceasta scrisoare este preaviz de luare la cunostinta din partea Dacia asupra problemei aparute si manifestate care in mod sigur si de netagaduit poate pune in pericol cel putin o viata (a soferului) in cazul repetarii evenimentului. Pentru a nu se zice dupa aceea ca nu s-a stiut... Doresc sa va anunt in acelasi timp ca am luat in considerare si inaintarea acestei probleme Autoritati Nationale Pentru Protectia Consumatorilor in vederea beneficierii de un produs SIGUR IN EXPLOATARE, in cazul in care nu se va putea gasi o solutie practica SIGURA si daca nu se vor face verificarile la motor necesare. In asteptarea raspunsului Dvs, Cu stima, Andrei XXXXX Klaus edit: Am eliminat datele personale, totusi... Attached thumbnail(s) PICT0003.JPG ( Size: 208.28k ) Number of downloads: 3017 PICT0004.JPG ( Size: 216.86k ) Number of downloads: 3267 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
Ettore |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 5 August 05 ![]() |
Intr-adevar ce s-a intamplat este destul de regretabil. Din cate am vazut in scrisoare tu ai achizitionat autovehiculul in octombrie, eu in noiembrie l-am comandat si pe atunci (in decembrie) s-a inceput productia celor cu "problemele" rezolvate. Hai nu decembrie dar eu zic ca in noiembrie deci este foarte probabil sa fie din lotul "vesel".
Probabilitatea sa fie un injector eu o consider redusa, ar trebui sa se vada pe tester corectia pe injector destul de mare cu minus (asta daca se afiseaza si corectia nu numai timpul de injectie) sau sa dea ardere cu probleme pe cilindrul respectiv si ar trebui sa ai mers neregulat la relanti si consum marit. Mai degraba este o problema de soft. |
--------------------
Cu mandrie LOGAN 1.4
LOGAN 1.4 Laureate
- Prv. Sorry
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#26
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Pe mine tipul care mi-a dat masina in primire mi-a spus sa nu apas pedala de acceleratie inainte de a porni masina sau cand o pornesc pentru ca face detonatie pe camera de admisie si-mi sare capacul de la filtru de aer ... etc... fix ce ti s-a intamplat tie. Am evitat prin urmare sa fac asa ceva si am masina septembrie 2005 (de 1 saptamana si 2 zile mai precis).
Daca pedala de acceleratie nu regleaza mecanic cantitatea de benzina injectata atunci sigur o rescriere de soft UCE rezolva problema. Ar trebui pur si simplu de ignorat informatia de la pedala de acceleratie in primele 5 - 10 secunde de la pornire. This post has been edited by DigitalScribe: 29 Sep 2005, 17:10 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
DomnulK |
![]() ![]()
Post
#27
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
The End of Story!
Zilele trevcute am fost contactat de Vocea Clientului si mi-au comunicat: Ca urmare a plangeri facute de mine la ANPC au hotarat ca pe data de 01.11.2005 la orele 12:00 sa ma prezint cu autovehicolul in service AMG. Lucru car el-am si facut. Ajuns acolo am gasit una bucata comisie formata din: 2 reprezentanti ANPC 1 reprezentant Dacia Pitesti Directorul de service AMG Directorul de garantii AMG Au pus maisna pe tester, au facut niste corectii pe soft<probabil acea rutina pe care au facut-o si la lotul in cauza, dupa care m-au asigurat ca nu voi mai avea probleme. Reprezentantii ANPC au spus ca am procedat corect, era dreptul meu si pe viitor, daca ami am probleme , sa nu ezit s ale cer ajuttorul. Deci....cu ceva vointa si putin ajutor...se poate si in ROMANIA. THE END! Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul! |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#28
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Felicitari si tie si celor de la ANPC pentru ca ati finalizat o situatie nasoala in mod tipic hollywoodian cu happy-end (pentru tine). Felicitari si pentru modul in care ai abordat problema si felul in care ai realizat comunicarea prin acea scrisoare foarte ordonat si coerent scrisa.
Probabil oarece neglijenta a cuiva a scapat acel soft al computerului de injectie in masina ta. Nu doresc sa se intample la nimeni patania ta dar din moment ce am fost avertizat de tipul de la reprezentanta Caremil care mi-a livrat masina de o astfel de posibilitate probabil au fost multe cazuri cu problema asta si probabil inca mai sunt cazuri mai mult sau mai putin izolate de care nu stie nimeni. Daca toata lumea ar actiona asa cum ai facut-o tu probabil ca traiam intr-o țara mai buna acum. This post has been edited by DigitalScribe: 4 Nov 2005, 18:21 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
cicos |
![]()
Post
#29
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 20 May 05 From: Rm Valcea ![]() |
Salut
Sa va povestesc ce mi s-a intamplat in dimineata asta: dupa 3 zile in care nu am pornit masina deloc, de dimineata cand am dat la cheie, s-a auzit o pocnitura in compartimentul motor extrem de puternica ! Fara nici o exagerare, a pornit si alarma la o masina aflata la 5 m distanta de a mea, iar in interiorul masinii, am vazut bordul cum s-a cutremurat de a sarit tot praful care era prin aeratoare ! Am ridicat capota repede si am constatat un puternic miros de ceva (cam a cauciuc aducea mirosul) ars. M-am uitat pe sub capota, m-am gandit ca a sarit vreo bujie ceva si s-a izbit de capota, dar nu am vazut nimic neinregula. Am zis sa dau la cheie sa vad ce face. Concluzia: porneste numai subturat si nu o ia chiar din prima, deci trebuie sa tin la automat putin, 2-3 secunde pana sa porneasca. Toate acestea , in conditiile in care afara e racoare, a plouat aproape toata noaptea si sunt exact 19.5 grade celsius. Am pornit-o de mai multe ori la rece si mereu a pornit subturata. Am lasat-o ceva timp pornita si in afara de un usor tremurat al motorului, nu am sesizat nimic ciudat. La cald, am pornit-o din nou si pare ca porneste mai bine. Ce variante as vedea eu (nu sunt nici pe departe un specialist, dar sa-mi dau cu parerea): - a patit ceva senzorul de turatie, dar ... de unde acel zgomot puternic la pornire ? - masina a stat nepornita 3 zile. Acele zile au fost foarte calduroase. E posibil sa se fi lipit cureaua pe vreo rola si acum , la pornire sa se fi deslipit si de acolo acel zgomot ( ?! ) In service cred ca ma duc degeaba, eventual sa vada de ce porneste subturata, desi afara e racoare (se vor uita pe la senzor). Dar nu o sa pot sa-mi dau seama ce s-a auzit pocnind asa de tare. Orice parere de la un specialist e binevenita. Multumesc. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2005
- VL-xx-RLC
|
|
costi |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
pare detonatie pe admisie
desfa carcasa filtrului de aer si spune-ne cum arata! This post has been edited by klaus: 3 Aug 2006, 12:48 |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:33 |