Mi-a facut BUM la pornire!, explozie......?!?!?!?!
![]() ![]() ![]() |
Mi-a facut BUM la pornire!, explozie......?!?!?!?!
anpop |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Sef de pisica! Group: Members Posts: 422 Joined: 28 May 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Logan
Preference 1,4
- b-xx-xxx Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
|
|||
klaus |
![]()
Post
#62
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(doctorasul @ 21 Jul 2007, 20:10) Este posibil sa nu-i trebuiasca resoftare,am intalnit masini la care le-a bubuit filtru de aer din cauza canistrei de carbon.Aceasta are o electrovalva si cind se defecteaza si nu mai inchide supapa,gazele din rezervor se strang in filtru(are o conducta care duce la filtru).La pornire face bummm. Pentru a o incerca scoate-ti conducta(undeva sub filtru in partea stanga a masinii)si trage-ti cu gurita,daca se poate trage este dusa. Pai si e scanteie cand supapapele de admisie sunt deschise? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#63
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(doctorasul @ 21 Jul 2007, 20:10) Este posibil sa nu-i trebuiasca resoftare,am intalnit masini la care le-a bubuit filtru de aer din cauza canistrei de carbon.Aceasta are o electrovalva si cind se defecteaza si nu mai inchide supapa,gazele din rezervor se strang in filtru(are o conducta care duce la filtru).La pornire face bummm. Pentru a o incerca scoate-ti conducta(undeva sub filtru in partea stanga a masinii)si trage-ti cu gurita,daca se poate trage este dusa. ce conducta de sub filtru?!?!?! |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
doctorasul |
![]()
Post
#64
|
Membru imbatranit Group: Validating DaciaClub Posts: 1.603 Joined: 13 November 06 From: Pitesti ![]() |
Se pare ca v-am pus pe ganduri,conducta duce cum am spus sub filtru de aer si se racordeaza la galeria de admisie.
This post has been edited by doctorasul: 23 Jul 2007, 05:03 |
--------------------
Dacia
Dacia
92
- ot
|
|
klaus |
![]()
Post
#65
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si totusi eu imi mentin intrebarea:
E scanteie cand supapele de admisie sunt deschise? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#66
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(doctorasul @ 23 Jul 2007, 05:59) Se pare ca v-am pus pe ganduri,conducta duce cum am spus sub filtru de aer si se racordeaza la galeria de admisie. m-am chiorat la motor si nu am vazut acel furtun de care spui. singurul furtun pe care l-am vazut este cel de recuperare gaze carter de inalta si medie turatie. QUOTE(klaus @ 23 Jul 2007, 09:19) in conditii normale de functionare nu este sacanteie cand supapa de admisie este deschisa. dar, datorita unei erori de soft ucinjectie nu mai numara niste pini de pe volanta si da scanteia in avans muult fata de momentul optim. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
klaus |
![]()
Post
#67
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Furtunul de la canistra intra direct in galerie, sub corpul clapeta
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
anpop |
![]()
Post
#68
|
![]() Sef de pisica! Group: Members Posts: 422 Joined: 28 May 05 From: Bucuresti ![]() |
fratilor, pana la urma le cer resoftare, au ba?! ca daca nu o fac ei o fac io' pe banii mei...nu mai vreau sa patesc asa ceva cu caruta
![]() This post has been edited by anpop: 23 Jul 2007, 10:43 |
--------------------
Logan
Preference 1,4
- b-xx-xxx Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
|
|
doctorasul |
![]()
Post
#69
|
Membru imbatranit Group: Validating DaciaClub Posts: 1.603 Joined: 13 November 06 From: Pitesti ![]() |
Daca este moca cere-o,nu-i face rau, poti sa le sugerezi sa-ti verifice si canistra.
|
--------------------
Dacia
Dacia
92
- ot
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#70
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
resoftare fa neaparat.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
anpop |
![]()
Post
#71
|
![]() Sef de pisica! Group: Members Posts: 422 Joined: 28 May 05 From: Bucuresti ![]() |
traim im RO....
raspunsul lor : "Asadar, va informam ca incidentul soldat cu deteriorarea filtrului de aer si a corpului clapeta poate avea ca posibile cauze starea carburantului sau nerespectarea conditiilor de pornire a vehiculului ( martorul antidemaraj e inca aprins la momentul pornirii motorului, apasarea pedalei de acceleratie ), etc. Va informam ca nu este necesara reprogramarea calculatorului de injectie deoarece nu acesta reprezinta cauza incidentului. " daca cineva are vreun model sau o scrisoare facuta catre ei poate isi face un pustiu de bine.... ![]() |
--------------------
Logan
Preference 1,4
- b-xx-xxx Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#72
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.516 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
In conditiile in care se mai intampa si astfel de lucruri( explozie la pornire) nu este oare daunator pentru masina umplerea rezervorului de combustibil pana la refuz( cca 62 litri? Daca se umple rezervorul pana la refuz si se consuma mare parte din benzina in urmatoarele 2-3 ore are vreo influienta negativa?
|
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
klaus |
![]()
Post
#73
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
@anpop, modelul de pe prima pagina a acestui topic nu e bun?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#74
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(anpop @ 24 Jul 2007, 12:05) traim im RO.... raspunsul lor : "Asadar, va informam ca incidentul soldat cu deteriorarea filtrului de aer si a corpului clapeta poate avea ca posibile cauze starea carburantului sau nerespectarea conditiilor de pornire a vehiculului ( martorul antidemaraj e inca aprins la momentul pornirii motorului, apasarea pedalei de acceleratie ), etc. Va informam ca nu este necesara reprogramarea calculatorului de injectie deoarece nu acesta reprezinta cauza incidentului. " daca cineva are vreun model sau o scrisoare facuta catre ei poate isi face un pustiu de bine.... ![]() cat de cunoscut imi suna aceasta formulare. Eu zic sa vezi ce zice si ANPC.....la unii a dat rezultate. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
snakez007 |
![]()
Post
#75
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 24 March 05 ![]() |
Acum 2 zile am patit acelasi lucru - o bubuitura destul de puternica la pornire, urmata de mirosul de ars si lasarea pedalei de acceleratie la fund(ca si cum ar fi rupt cablul). Cablul de acceleratie sarire din locasul de prindere, iar carcasa filtrului atarna intr-o parte, cu suportii de plastic unde ar trebui sa intre suruburile rupti. Nu se poate asa ceva, tinand cont ca masina are 2 ani si pana in 30.000 km. Acum ramane sa incerc sa rescriu softul si sa curat senzorul de turatie, plus costul capacului de la filtru (care costa undeva in jur de 2 milioane
![]() ![]() |
-------------------- |
|
anpop |
![]()
Post
#76
|
![]() Sef de pisica! Group: Members Posts: 422 Joined: 28 May 05 From: Bucuresti ![]() |
@klaus: foarte bun modelul! merci, nu apucasem sa citesc prima pagina pana jos!
am si eu o intrebare...am vb cu mai multi mecanici care mi-au zis toti ca e o problema de soft specifica slz, logan si reno...e asa o mare prbl in a rescrie softul?! costa asa de mult?! |
--------------------
Logan
Preference 1,4
- b-xx-xxx Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
|
|
stiancu |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 2 July 06 ![]() |
Am patit-o si eu, faza cu detonarea! Masina e din septembrie 2004 si nu mai e in garantie! Nu mi s-a spart carcasa si nici nu s-a prajit filtru, dar trebuie sa rescriu softu? cat costa rescrierea? va rog, un raspuns! Multumesc!
|
--------------------
dacia logan
logan amiance
2004
- dj 77 yan
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#78
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Din toata treaba asta cu resoftarea eu nu inteleg o chestiune: daca e softul prost, cum a mers 30.000 km?
Klaus parca ai scris pe undeva ca, scanteia se da pe 2 cilindri odata. Unul din ei e pe compresie, scanteia se da cu avans, supapa de admisie se inchide cu intarziere, injectia are iarasi un avans...+ o eroare de soft nu se poate lasa cu o explozie? Totusi poate ECU-ul masini a primit o informatie gresita, si a plecat scanteia mai repede. AL 2-lea cilindru e pe evacuare daca nu ma insel. Deschiderea supapei de admisie este facuta iarsi cu un anumit avans, dar nu cred ca asta are vreo influenta. Beculetul din bord e pus pentru anti demaraj si pentru a oferi timp amorsarii instalatiei de alimentare. Stiu cazuri clare in care se dadea la cheie in veselie fara sa se stinga becul si motorul nu pornea ![]() Destul de urata treaba totusi. |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#79
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Lord Hades @ 26 Sep 2007, 18:03) exact pe aici e problema softului. ca sa stie cand sa dea scanteie softul " numare" dintisorii de pe volanta, dar ca nu ii numara si cand volanta, din diferite motive se roteste in sens invers. e suficient ca aceasta volanta sa se dea 2-3 dinti inapoi pe care nu ii numara softul pentru a avea o detonatie pe admise de toata frumusetea. sper ca am fost suficient de explicit. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
QUOTE(klaus @ 23 Jul 2007, 08:19) Păi nu prea; scânteie e cam când pistonul e sus, eventual puțin înainte; supapele de evacuare sunt închise când începe compresia și se deschid când se termină detenta, ambele apar când pistonul e jos. QUOTE(Lord Hades @ 26 Sep 2007, 17:03) Poate dacă ar fi motor cu 8 cilindri... |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
madkat |
![]()
Post
#81
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
scanteia se da pe doi cilindri o data - bobina de inductie e doua de fapt la 1.4mpi - fiecare "parte" cu cate doua fise de bujie
|
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
Slider |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Stiam asta! de fapt s-a spus chiar mai sus chestia asta!
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
stiancu |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 2 July 06 ![]() |
am scris la vc si curios am fost invitat la service in craiova sa mi se verifice masina! Ce sa fac, sa cer neaparat resoftarea? va rog mult, un raspuns!
|
--------------------
dacia logan
logan amiance
2004
- dj 77 yan
|
|
klaus |
![]()
Post
#84
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
DA, sa o ceri!
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
joby_toss |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 17 June 07 From: Slatina ![]() |
Cu parere de rau ma vad nevoit sa ma alaturi clubului posesorilor de "tunuri"
![]() 1feb...-5gradeC...dat la cheie (nu abuzez in niciun fel de masina, respect indicatiile primite la cumparare si din cartea tehnica)...BUM. Rezultat: carcasa filtru cu 1 suport rupt...mii de draci...anuntat la serviciu ca nu pot ajunge (de...credeam ca am si eu masina pe care ma pot baza)...mers la service, comandat carcasa filtru de aer ca nu aveau - 260ron. Ce vreau sa spun cu toate astea: stiam ca n-am rollsroyce dar nici prin cap nu-mi trecea ca am trabant. Masina e Logan 1.6mpi Ambition din feb2005 si are 28000km. Ce ma ingrozeste cel mai tare e faptul ca nu ma mai pot simti in siguranta in masina mea, de cate ori plec la drum lung o sa stau cu inima cat o gamalie de ac pana va porni masina fara BUM...si cel mai grav e ca de acum incolo vor incepe sa pice si alte componente, din cauze tot mai variate si mai "independente" de calitatea de productie (nu ma poate face nimeni sa cred altceva). Dupa ce am citit tot topicul acesta ma simt nevoit sa merg la service (slatina) si sa cer diagnosticari si poate resoftari si etc. (desi nu mai e in garantie si o sa ma coste de-o sa ma-ndoaie dar de...romanu' e invatat cu biru', nu?). A nu se intelege ca fac aici propaganda anti-logan, va rog mult de tot. Ideea principala a postului meu e DEZAMAGIREA TOTALA. |
--------------------
Dacia
Logan
2005/1.6MPI/Ambition
- OT-05-///
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#86
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Off-Topic
Ti-ai facut cumva Chip-Tuning sau Flash-Tuning? |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
joby_toss |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 17 June 07 From: Slatina ![]() |
QUOTE(AR-18-MOS @ 5 Feb 2008, 20:10) Daca faceam asa ceva acum eram un om fericit (macar eram constient ca port 90% din vina - chiar daca nu chipul ar fi cauzat problema) si n-as fi avut tupeul sa postez aici ![]() Nu a suportat nicio modificare decat cotiera, ornament esapament, alarma, carlig remorca, presuri, aparatori noroi, huse... Reviziile au fost facute la timp si oricum are doar 28000km in 3 ani... Nasol moment... |
--------------------
Dacia
Logan
2005/1.6MPI/Ambition
- OT-05-///
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#88
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Stiu ca a fost e serie de Logan-uri, nu mai tin minte exact care, dar stiu ca au fost rechemate pentru o modificare de soft din cauza detonatiilor. Nu stiu daca si a ta face parte din acea serie.
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
DomnulK |
![]()
Post
#89
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(joby_toss @ 5 Feb 2008, 20:58) Cu parere de rau ma vad nevoit sa ma alaturi clubului posesorilor de "tunuri" ![]() 1feb...-5gradeC...dat la cheie (nu abuzez in niciun fel de masina, respect indicatiile primite la cumparare si din cartea tehnica)...BUM. Rezultat: carcasa filtru cu 1 suport rupt...mii de draci...anuntat la serviciu ca nu pot ajunge (de...credeam ca am si eu masina pe care ma pot baza)...mers la service, comandat carcasa filtru de aer ca nu aveau - 260ron. Ce vreau sa spun cu toate astea: stiam ca n-am rollsroyce dar nici prin cap nu-mi trecea ca am trabant. Masina e Logan 1.6mpi Ambition din feb2005 si are 28000km. Ce ma ingrozeste cel mai tare e faptul ca nu ma mai pot simti in siguranta in masina mea, de cate ori plec la drum lung o sa stau cu inima cat o gamalie de ac pana va porni masina fara BUM...si cel mai grav e ca de acum incolo vor incepe sa pice si alte componente, din cauze tot mai variate si mai "independente" de calitatea de productie (nu ma poate face nimeni sa cred altceva). Dupa ce am citit tot topicul acesta ma simt nevoit sa merg la service (slatina) si sa cer diagnosticari si poate resoftari si etc. (desi nu mai e in garantie si o sa ma coste de-o sa ma-ndoaie dar de...romanu' e invatat cu biru', nu?). A nu se intelege ca fac aici propaganda anti-logan, va rog mult de tot. Ideea principala a postului meu e DEZAMAGIREA TOTALA. nu e nevoie sa stai cu "inima cat o gamalie", mai bine pune mana si curata senzorul de turatie si fa-i o resoftare cu un soft mai nou, 2008 pentru un motor de 1.6, la baietii de la pitesti<pe pm iti recomand unul daca esti interesat>. QUOTE(AR-18-MOS @ 5 Feb 2008, 21:10) n-are nici o treaba chiptuningul/flashtuningul cu detonatia pe admisie.... daca citeai topicul asta ai fi vazut care este adevarata cauza si anume: senzorul de turatie numara doar intr-un sens dintii de pe volanta, dar uita sa-i scada daca aceasta se d aputin inapoi. rezulta comanda uce injectie pentru scanteie putin mai devreme cand supapa de admisie e inca deschisa. revenind la ciptuningul matale. daca baietii care-ti fac ciptuning iti modifica softul existent pe masina ai toate sansele sa ai detonatie si cu ciptuning si fara ciptuning. daca iti scriu un alt soft, atunci ai toate sansele sa nu te mai intalnesti cu bum-ul la pornire. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
vet |
![]()
Post
#90
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 464 Joined: 9 December 07 ![]() |
Intrebare...intrebatoare! La Logan (in mod generic ...la motoarele astea destepte)....nu poti sa-ti dai seama care e detonatie in admisie si care e detonatie in evacuare pe baza zgomotului??? Nu de alta ... dar la Dacia carburatie le cunosteam dupa ureche....la Dacia injectie nu am avut probleme...iar la Dacia Logan am Diesel.... deci nu am chestii de genul asta (dar poate o sa am pilitura...asa ca nu va impacientati
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / KissFM 1.5 dCi .
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:40 |