revizie 10000 km -MI-AM PUS FUEL MAX
![]() ![]() ![]() |
revizie 10000 km -MI-AM PUS FUEL MAX
jhr |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 23 March 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
AUDI
A6
2006,2.7 TDI QUATTRO, 180 CP TIPTRONIC
- bo1xxx www.horiaroman.com
|
|||
Marty |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
cit te-a costat ????
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
liviu`s |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 5 April 03 From: Bucuresti ![]() |
Cat a costat?
|
--------------------
VW
Passat
- B - 92 - PGR
|
|
jhr |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 23 March 03 From: Bucuresti ![]() |
2 bulioane, pare mult, dar ii dai cne o persoana in carne si oase iti spune ca il are pe masin si ca e bun http://www.hicloneqld.com/fuelmax.htm
|
--------------------
AUDI
A6
2006,2.7 TDI QUATTRO, 180 CP TIPTRONIC
- bo1xxx www.horiaroman.com
|
|
Mihai_E |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
mai vorbim la urmatoarea revizie, dar oricum, tine-ne la curent cu ce se intimpla pe parcurs.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
liviu`s |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 5 April 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE 2 bulioane, pare mult, dar ii dai cne o persoana in carne si oase iti spune ca il are pe masin si ca e bunhttp://www.hicloneqld.com/fuelmax.htm Asteptam sa ne spui cum s-a comportat, daca chiar e atat de eficient pe cat spun in reclama. Apropos, nu au zis nimic de pierderea garantiei in cazul montarii sale? |
--------------------
VW
Passat
- B - 92 - PGR
|
|
...Roadrunner... |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Ha' ba baieti sa fim seriosi cu produsele astea revolutionare ...Oricum tot respectu' pentru Amerciani, ca vorba aia "nu e prost cine vinde...prost e ala care cumpara..."
Si dupa cum bine zicea nenea Einstein : ..."Prostia si universul sunt infinite, insa la partea cu universul ma mai gindesc..." ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner
|
|
Woland |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 26 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Intreb si eu asa, intr-o doara: daca e asa de eficient si exista de 10 ani, de ce naiba nu l-au montat constructorii mari pe masini din fabrica?
De ce sa ma cheme Volkswagen si sa ma omor fabricind motoare cu consum de 4,5% cind pot sa pun un Fuelmax de-asta de 50$ pe un motor normal si sa reduc consumul cu 27% ?? |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|
klaus |
![]()
Post
#9
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu la lucruri din astea am unele mici intrebari.
De ex., de ce marii si puternicii (financiar) jucatori de pe piata produselor petroliere, care pot face cercetare nu gluma (ca au cu ce), nu pun aditivi direct in uleiurile pe care le fac (sau in unele dintre ele), lucru ce nu ar mai da de lucru la Duralube&Co, si ar castiga o parte din piata HighEnd? Poate pentru ca frectia Diana la picior de lemn are acelasi efect? Stau si ma gandesc, de ce naiba producatori mari, cu capacitati, stau si se chinuie sa faca motoarele cat mai economice, sa le optimizeze consumul fara a pierde din performante, sau cu pierderi minime, baga bani la GREU in treburile astea, cand rezolvarea este chiar asa de usoara? Pui o fieratanie pe teava de alimentare si gata. Poate pentru ca fieratania aia nu ajuta, ar fi un raspuns extrem de plauzibil, nu-i asa? Daca toate aceste descoperiri "revolutionare" care fac si dreg, si reduc consumuri si dai si lupta, le-am pune toate pe o masina, conform publicitatii si prin cumul (nu zic de sinergie ci numai de insumare) ar face masina sa mearga nu numai fara sa consume, dar in timpul mersului s-ar si umple rezervorul cu benzina, produsa de motorul tratat cu toate solutiile alea miraculoase. Hartia suporta multe, mai ales la trucuri publictare. Si Dumnezeu i-a zis lui Isus: Bine mai, de ce nu i-a spus si tu lu' Petru pe unde ai infipt tarusii? (si asa Sf. Petru nu a putut reproduce performanta lui Isus de a merge pe apa). Iar G.B.Shaw i-a zis unei pretendente la scriitoricime: Nu trebuie sa mananc tot oul pentru a-mi da seama ca este stricat. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
...Roadrunner... |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE De ce sa ma cheme Volkswagen si sa ma omor fabricind motoare cu consum de 4,5% cind pot sa pun un Fuelmax de-asta de 50$ pe un motor normal si sa reduc consumul cu 27% ?? ...Permite-mi sa te corectez ...CU PINA LA 27%... ADICA : In termeni practici daca ai un KAMAZ de conceptie ruseasca de consuma aproape 100%, i se mai gituie putin furtunul de alimentare prin intermediul colierelor cu stringere secvential programata (a se citi doua sirme strinse la patent), cuplata la sistemul de deionizare cuantica de tip Welle (alte doua sirme legate bine intre ele) ...incit sa consume doar 73% ... ....Asadar ....ii sugerez (...vorba vine) domnului ministru al agriculturii sa bage o investitie pentru aratu' de toamna ...ca din ce economiseste stringe de-o vila , doua la Cornu..... |
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner
|
|
i96nds |
![]()
Post
#11
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Poate ca e gatuita alimentarea si nu mai poate trece acelasi debit de carburant.... (cam asa zicea si roadrunner) si in felul acesta pierzi atat din putere cat si din consum, adica va consuma mai putin. Ramane de vazut ce zice prietenul nostru, daca simte ca masina lui trage mai greu.
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#12
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Mdea!
De lanturi rupte nici vb'a, nu se produce nici o reactie in campul ala electric. Au spus ca ordoneaza molecule de astfel incat intre ele sa patrunda aer.....citez acilea "Particulele detașate unele de altele ofera accesibilitatea oxigenului pentru o combustie mult mai bună" Daca va uitati pe poza sunt buline roshii shi gri parca. Alea rosii sa zicem sunt carbonii iar alea gri hidrogenii. Pb'ma zic ei este ca astea se iubesc asha de bine a i nu lasa ca printre ele sa umble shi atomii de oxigen. Iar daca le disciplineaza cu campul ala electric printre randuri mai patrund shi oxigenii, necesari in reactie. E aiurea explicatia asta ![]() Incercati shi voi care aveti magneti pe acasa, eu nu dau 2 bulioane pe asha ceva. Daca ati observat e o reclama la un bull shit mare, cum fu cu dura lube, care caleaza motorul in 13 secunde de la scoaterea uleiului. Miau! |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
jhr |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 23 March 03 From: Bucuresti ![]() |
baaieti, eu nu v-am relatat de fuelmax nici ca sa va fraieriti si voi (daca m-am fraierit eu), nici ca sa faceti misto de investitia mea.intentiile mele au fost bune, de va impartasi si voua o chestie noua, despre care cineva cunoscut , care o foloseste, mi-a spus ca ar da ceva rezultate.acuma, ca totul e placebo sau nu, deocamdata nu stiu, mi se pare ca masina trage mai bine -repet, aam platit totusi 2 bulioane si poate e normal sa mi se para asa. pe de alt parte mi se rupe de acele 2 bulioane, am de unde, fie si numaai pentru a testa o chestie pentru masina mea.Dar de aici la prietenul nostru care spune ca PROST e cel ce cumpara, nu cel ce vinde, e cale lunga ...asta se cheama eufemistic toparlanie.eu asa m-am gandit, incerc o chestie, buna, rea, sa va spun si voua, la cei nerautaciosi si neinvidiosi...in fond unii cheltuie zeci de bulioane pe subwoofere si alte chestii...Deci va voi tine la curent oricum cineva cunoscut mie si care se pricepe zice ca are ceva rezultate
|
--------------------
AUDI
A6
2006,2.7 TDI QUATTRO, 180 CP TIPTRONIC
- bo1xxx www.horiaroman.com
|
|
jhr |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 23 March 03 From: Bucuresti ![]() |
domnilor, nu sunt reprezentantul lor, v-m spus, mi l-am cumpart intr-un moment de exaltare la relatarile amicului mecanic despre rezultatele practice obtinute.o fi sau n-o fi bun, vom vedea, vorba amicului dinainte, macar saa faca 20 la suta din ce zic ei si e ok.m intreb insa daca va spuneam ca face 200k ce exaltati ati fi fost unii...sAu am fi fost toti ! iata deci ca problema se reduce la pret pana la urma, si repet, aam avut de unde da aceste 2 bulioane la momentul respectiv, sa-mi fie de bine.eu am ridicat aici o problema sa zic asa tehnica, stiintifica etc, daca e bun sau nu, iaata ca unii auzisera de magneti care imbunaatatesc arderea, si astia mi se pare ca sunt tot doi magneti.SA NE INTELEGEM , DACA M-AM FRAIERIT EU, ASTA E, MACAR NU SE VOR MAI FRAIERI ALTII DIN FORUM, am ridicat la fileu o problema tehnica ce ma depaseste, am vazut ca aici sunt multi care se pricep, si mi-am zis hai sa vedem ce zic si ei, eu nu sunt de formatie tehnica.Probabil ca pentru noi ca romani nu merita banii, dar cand dai vreo 7-8 euro pe o bere pe Champs Ellysees nu mai conteaza asa mult
|
--------------------
AUDI
A6
2006,2.7 TDI QUATTRO, 180 CP TIPTRONIC
- bo1xxx www.horiaroman.com
|
|
klaus |
![]()
Post
#15
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Hei Hei, stati asa, nu va ofuscati.
Eu inteleg ca unii au un limbaj mai colorat, ca altii sunt mai sensibili, da nu trebuie sa ne certam pe chestiile astea. Intr-adevar, ceea ce este cu adevarat important este ca intrebarea trebuia pusa antum si nu postum. Acu' treaba e deja consumata. Poate daca se ridica problema inainte de achizitionare, era mai bine, dar acu... s-a ispravit. Asta e! Sa cascam bine ochii pe ce dam banii, mai ales ca unii muncesc din greu pentru ei! Si un sfat poate prinde bine cateodata. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
jhr |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 23 March 03 From: Bucuresti ![]() |
bine pusa problemaa .iata, m-am oferit voluntar pentru testul acestui dispozitiv.promit sa fiu obiectiv, chiar daca am platit pentru el.banii nu sunt putini, si cum ai spus, greu de castigat- eu am 4 slujbe permanent.pana una alta, mi se pare ca motorul merge foarte frumos, ca trage excelent, e adevarat ca in ultimele zile nu am mai folosit AC nonstop, din cauza turnurii nefavorabile a vremii, in orice cz nu gatuie nimic, pur si simplu se aplic pe conducta de alimentare ei recomanda pentru primele 2-3 rezervoare si folosirea unui aditiv de curatare
|
--------------------
AUDI
A6
2006,2.7 TDI QUATTRO, 180 CP TIPTRONIC
- bo1xxx www.horiaroman.com
|
|
bzip2 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 5 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Presupunand ca chestia asta ar merge intr-adevar, dupa datele lor, ar merita doar la motoare mari (ceea ce nu e cazul pt. DSN/SLZ), si ar fi consumul redus cu minim garantat (cica) 8%, si mai ales pt. motoare UZATE (peste 100kkm).
Teoretic, cu inelu' asta se ajunge la o economie de benzina de 0.64L /100km; la un litru consumat se econ. 9000 lei (la 25k/l benz, de ex). Deci, suma data (2M) se amortizeaza in 222 l benz., adica in 5 plinuri si ceva, adica la un consum mediu de 7%, in vreo ~3000km. Unii ii fac in cateva luni. Aici nu a intrat in calcul pretzul aditivilor recomandati la primele 3 plinuri. Asa ca in cazul lui jhr, la motor nou de 1.4, nu prea merita, dar nu strica sa incerci (banuiesc ca n-are ce sa strice inelul ala magnetic, sau ce-o fi). Ar fi util sa stim cum s-a facut omologarea la RAR, parca era pe forumu' celalat un tip care lucreaza acolo. |
-------------------- loose bits sink chips
|
|
inhuman |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 7 November 03 From: TM ![]() |
colegul meu de facultate are instalat un astfel de dispozitiv (pe care l-a cumparat din germania acum 2 luni). este super fuel max si a dat 49 euro la reducere pe el.
a fost instalat in romania (de catre mecanicul sau) pe un golf II cu motor de 1.6. instalarea mi-a zis ca a fost foarte ushoara si ca imediat dupa instalare a mers oribil motorul in sens ca nu mai tragea bine, ii fluctua groaznic turatia la relanti etc. a vrut sa si-l scoata ca-l enerva groaznic dar a decis sa-l mai lase putin. nu a adaugat nici un aditiv pentru curatare. dupa aprox 2 saptamani motorul a inceput sa mearga din ce in ce mai bine, tot mai constant la relanti si tot mai bine tragea. dupa aprox o luna de la instalare motorul mergea mai bine ca inainte si consumul a scazut cam cu 1l / 100 km. inainte ii lua cam 10-11 in oras, iar acum cam 8.5 - 9.5. este super fericit de investitia lui si ma bate si pe mine gandul sa-mi pun pe berlina mea (ma gandesc sa aman achizitia solenzei, astept x90-ul) sincer inelul asta mi se pare cam ciudat, in sensul ca odata ce a mers aiurea motorul dupa instalare nu-mi explic cum asha, progresiv a inceput sa mearga tot mai bine si pana la urma a reushit sa depaseasca performantele initiale. oricum, daca il voi cumpara cu siguranta nu-l voi lua din .ro pt ca sunt sigur ca aici nu sunt alea originale, sunt cu siguranta ceva made in turkey ![]() |
-------------------- master of all time
|
|
jhr |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 23 March 03 From: Bucuresti ![]() |
sunt originale, am eu eticheta si totul
|
--------------------
AUDI
A6
2006,2.7 TDI QUATTRO, 180 CP TIPTRONIC
- bo1xxx www.horiaroman.com
|
|
inhuman |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 7 November 03 From: TM ![]() |
@jhr : ai patit ca si colegul meu ? imediat dupa instalare ai avut relanti-ul "fluctuant" si generalizand motorul ti-a mers mai prost apoi ai vazut imbunatatiri treptate ? sau pur si simplu iti merge ca inainte de instalare ?
cu consumul cum stai ? |
-------------------- master of all time
|
|
jhr |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 23 March 03 From: Bucuresti ![]() |
nu a facut urat, a mers ca inainte, acum pot spune ca a scazut consumul cu 1l, dar nu e inca relevant, a venit frigul, nu mai folosim aerul, sunt variabile si de crescut si de scazut consumul... mai astept, plus ca zice ca poti modifica pozitia cu 90 de grade si sa compari rezultatele...
oricum, rau nu s-a manifestat, dar nici nu pot spune cucertitudine ca e eficient... am avut atunci bnii in buzunar si i-am dt.cand voi avea date mai concludente fiti sigur ca vi le voi comunica |
--------------------
AUDI
A6
2006,2.7 TDI QUATTRO, 180 CP TIPTRONIC
- bo1xxx www.horiaroman.com
|
|
inhuman |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 7 November 03 From: TM ![]() |
o fi de la prea multe beri
![]() |
-------------------- master of all time
|
|
jhr |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 23 March 03 From: Bucuresti ![]() |
nu stiu de ce nu imi aparea ca l-as fi postat, asa ca l-am repetat..SCUZE
|
--------------------
AUDI
A6
2006,2.7 TDI QUATTRO, 180 CP TIPTRONIC
- bo1xxx www.horiaroman.com
|
|
Mihai_E |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
a aparut si in ultimul numar din Autoexpert un articol despre aceste dispozitive (fuelmax si mai era unul care imi scapa acum si care se baga in rezervor). cica treaba asta cu rezonanta magnetica este cunoscuta de prin anii 50-60 cind s-au facut primele experimente. ca rezumat se spunea ca in prezent se fac eforturi pentru a fi luate in considerare de marii producatori de automobile si ca intr-adevar are loc o scadere a consumului de combustibil cu conditia ca sa fie montat corect. daca o sa am timp o sa postez tot articolul ca e cam mare.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
inhuman |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 7 November 03 From: TM ![]() |
sunt curios ce este scris in el ... daca ai timp te rog posteaza-l. daca e foarte mare, posteaza numai fragmentele mai "picante". merci.
|
-------------------- master of all time
|
|
aviasol |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.000 Joined: 3 April 03 From: Bucuresti ![]() |
jhr cati km ai facut cu fuel maxu ala? care sunt concluziile? e bun sau e basm ?
|
--------------------
VW
GOLF V 1.9 TDI
2006
- WTX galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional ! |
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#27
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Bai dpv al fizicii/chimiei nu e basm.
Dar asta nu insemna ca face minuni. Chiar daca ai facut nu's ce minuni la combustibil shi nu ai facut reglajele pt consum, degeaba pui. La dsn shi alte masini cu comp, calculatorul comanda o reducere de consum pana cand motorul merge in parametrii. La dacia veche trebe se umbli la ea altfel va merge mai bine shi atat! Parerea mea .....insa nu dau banii aia pe el! Am mai auzit de la un preieten ca versiunea veche cu magneti permanenti avea un efect mai bun asupra benzinei cu plumb. |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
jhr |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 23 March 03 From: Bucuresti ![]() |
am un post mai vechi, cititi undeva mai sus, nu ma pot pronunta inca, sigur consuma mai putin, dar ar mai pujtea fi si alti factori incriminati
|
--------------------
AUDI
A6
2006,2.7 TDI QUATTRO, 180 CP TIPTRONIC
- bo1xxx www.horiaroman.com
|
|
Dynamic |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 27 November 03 ![]() |
Salut!
As vrea sa dau citeva detalii despre FuelMAX: - este fabricat din doi magneți ce produc un câmp magnetic foarte puternic datorită materialului special din care sunt făcuți (supraconductor). Magneții obișnuiți nu pot produce un câmp magnetic așa de intens de aceea efectul obținut este foarte mic. - reducerea consumului de combustibil obținută de acest dispozitiv depinde de foarte mulți parametri (viteza și presiunea combustibilului, tipul combustibilului, temperatură, motor etc. ) de aceea există o plajă largă a rezultatelor obținute 8%- 27%. - efectul principal al dispozitivului este îmbunătățirea arderii combustibilului care implică : scăderea consumului, o ușoară creștere a puterii motorului, scăderea uzurii convertorului catalitic. - pt. alte informații email la: dynamicresearch@xnet.ro sau tot aici pe forum |
-------------------- |
|
Bogdan.spd |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Dynamic, sa inteleg ca ne faci o oferta? Daca da, in ce coordonate?
|
-------------------- Dacă nu caști ochii .... caști gura!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 01:50 |