DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Camera Nivel Constant CNC la carb 1400, Cat trebuie sa mearga la relanti motorul?

mihai0070
post 4 May 2007, 09:47
Post #1


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Salut ... adresez o intrebare posesorilor de carburatoare de 1400 ... nu conteaza pe ce masini sunt puse ...
Intreabrea este ... daca scot furtunul din carburator ... cat trebuie sa mai functioneze masina ... in timp ... la mine sta pornita la relanti fix 2 min timp in care scoate ... ~ 1.5 litri de benzina ... camera de nivel este setata la 18 mm standard ... este prea mare si asa nivelul ce repercursiuni poate avea ... -= consum mare =- este normal sa stea asa mult pornita la relanti ... cu un cnc ...

This post has been edited by mihai0070: 4 May 2007, 09:49


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 May 2007, 09:54
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




prea mare nivelul, la mine scoate max 600 ml, si nu am cronometrat cat sta, dar sub 1 min.

Regleaza plutitorul la 7 mm, un creion clasic e numai bun.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 4 May 2007, 13:41
Post #3


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Hmmm ... o sa il mai reduc ... dar am eu banuiala ca este reglat corect plutitorul ... in cazul acesta ... ce ar mai putea fi ?

dece sa stea atat de mult la relanti ?


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 4 May 2007, 14:11
Post #4


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




eu nu cred ca este o problema ca sta mult la relanti... dupa parerea mea ai un consum bun si daca mai ai si cuiul poantou bun si returul nu este infundat trebuie sa ai numai motive de bucurie wink.gif


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 4 May 2007, 14:48
Post #5


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Cuiul este excelent nu pierde gram e banzina ... (inchide excelent) returul la fel ... nu este infundat este super ok reglat ... la consum nu stiu ce sa zic ... cam 12 % in oras ... la fel si pe GPL tot 12 ... desi nu trebuia sa fie asa ....


ma asteptam sa fie cam 10 pe benzina ... dar se pare ca nu este asa ... nivelul este reglat cu tigarea ... si este ok ... verificat ... inca o data ... 2 min si 3 sec sta la relanti cu furtunul scos ... si cam 1.4 litri de benzina ... nu mai inteleg nimic ... este bine ca sta mult sau este de rau ... camera de nivel cu plutitorul reglat la 7 mm cu tigarea ... ce cantitate are ... in grame ... 150 grame 100 grame de benzina ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 4 May 2007, 21:29
Post #6


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




tii capacu cu plutitoru in sus si tre sa intre o tigara intre capac si plutitor.......asta e nivelul corect...mai corect decat la carte wink.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sik
post 4 May 2007, 23:26
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 15 March 06




este bine; inseamna ca la relanti consumul tau e foarte mic; deci pt oras este un lucru imbucurator


--------------------
Dacia 1310 1991/2001 - B-52-NRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fizz
post 5 May 2007, 08:59
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 28 September 06
From: Braila




O sursa de inspiratie! smile.gif

Attached thumbnail(s)
Pag.250_251.jpg ( Size: 350.9k ) Number of downloads: 634
Pag.248_249.jpg ( Size: 351.91k ) Number of downloads: 655


--------------------
Dacia 1310 L 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 5 May 2007, 10:03
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Am mai pus pe un alt topic intrebarea asta si nu am primit raspuns:
Cum influenteaza nivelul CNC consumul de carburant?


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 5 May 2007, 13:18
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




Raspunsul e unul relativ simplu: daca nivelul e prea mare ,motorul merge supraalimentat si deci vor apare probleme in functionare ( se ineaca )pe linga banii aruncati, iar daca este prea mic, in momentul cind ai nevoie de putere la depasiri sau iesirea mai rapida inrtr-o intersectie , te pune in nas dind sa se opreasca dupa ce te scutura bine.Deci cel mai bine e sa fie reglata cum scrie in carte.


--------------------
DACIA dacia 1310 break 1990 GPL - CJ-01-XAN
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 5 May 2007, 13:34
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Pai asta nu inteleg eu. De ce e supraalimentat la un nivel peste normal.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 5 May 2007, 13:51
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Nivelul nu este influentat de cat sta masina pornita sau cata benzina scoate pompa. Corect este cum s-a spus mai sus: intorci capacul cu plutitorul in sus si il lasi liber astfel incat sa intre o tigareta intre plutitor si garnitura carburator. Ai grija sa nu fie indoita garnitura ca nu o sa iasa bine. Plutitorul trebuie sa fie in pozitia in care incepe sa inchida cuiul, nu la punctul de inchis maxim. Succes!


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fizz
post 5 May 2007, 18:47
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 28 September 06
From: Braila




[/QUOTE]intorci capacul cu plutitorul in sus si il lasi liber astfel incat sa intre o tigareta intre plutitor si garnitura carburator


Cu mare parere de rau ,dar vei avea un nivel mai mic decat normal cu aceasta metoda.E logic.
Cartea e destul de explicita!
[QUOTE]Pai asta nu inteleg eu. De ce e supraalimentat la un nivel peste normal.
Dupa ce vei studia principiul de functionare a carburatorului vei avea o revelatie! 090.gif

Attached thumbnail(s)
Pag.252_253.jpg ( Size: 312.98k ) Number of downloads: 614


--------------------
Dacia 1310 L 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 6 May 2007, 13:33
Post #14


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(danny_b @ 5 May 2007, 13:18)
Raspunsul e unul relativ simplu: daca nivelul e prea mare ,motorul merge supraalimentat si deci vor apare probleme in functionare  ( se ineaca )pe linga banii aruncati,
*



gandeste logic : daca nivelu' e mai mare decat normal gaurile din jicloare sunt tot la fel, nu?
daca e mult mai mare ,deabea atunci ,ne gandim mersul innecat......

This post has been edited by sobolan: 6 May 2007, 13:35


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 6 May 2007, 18:26
Post #15


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Raspunsul este simplu ... benzina alinge in carburator cu ajutorul pompei de benzina ... in carburator in CNC ... benzina ajunge cu ajutorul plutitorului si cuiului ponto ... (principiul de functionare al WC flotor) benzina incamera de nivel cum ajunge in galerie ?????? buna intrebare ... raspunsul este simplu ... prin aspiratie ... realizata de pistoane si de motor ... nu este impinsa de nici o pompa ... ciocul de papagal arunca un singur jet de benzina doar la accelerari ... pentru a suplini necesarul de benzain necesar accelerarii ... deci nivelul fiind mare ... toate gaurile jicloareler emulsoare ... cu multe gaurele etajate stau pline ...deci aspiratia motorului trage multa benzina si camera iar se umple si tot asa ...si creste consumul ... ideea era la relanti ... daca este bine sa sta mult sau putin motorul cu o camera de nivel ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 6 May 2007, 21:49
Post #16


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(mihai0070 @ 6 May 2007, 18:26)
... deci nivelul fiind mare ... toate gaurile jicloareler emulsoare ... cu multe gaurele etajate stau pline ...deci aspiratia motorului trage multa benzina si camera iar se umple si tot asa ...si creste consumul
*



iar ai debitat o bula ! radmasa.gif

jicloru ala cu gauri etajate e mai sus decat limita de nivel maxim....mult mai sus...deci nu se aplica principiul vaselor comunicante.....doar nu dai nivelu pana in cagula......

This post has been edited by sobolan: 6 May 2007, 21:50


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 7 May 2007, 07:09
Post #17


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Mda ... am constatat gresala ... si m-am prins tarziu ... tnx ca esti vigilent ... tongue.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 7 May 2007, 20:44
Post #18


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




desi nu pare, lucrez la dacia wink.gif

This post has been edited by sobolan: 7 May 2007, 20:45


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 9 May 2007, 08:25
Post #19


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Pai domnu de la Dacia ... poate ma lamuresti si pe mine ... cum se face ca nivelul este corect ... (reverificat) cuiul inchide bine ... retur desfundat ... reverificat si reglat surubul ala de aer ... si tot asa sta la relanti cam 2 min cu o camera de nivel ... cum este pana la uma ... bine ... cu cat timpul asta este mai mare cu atat este mai bine ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 9 May 2007, 09:19
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Poate plutitorul tau e spart? caz in care nivelul de fapt e mai mare...


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 9 May 2007, 09:27
Post #21


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(diaconuliviu @ 9 May 2007, 10:19)
Poate plutitorul tau e spart? caz in care nivelul de fapt e mai mare...
*




Verificat ... este perfect ... nu are gram de por sau fisura ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 9 May 2007, 09:34
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Poate ai un amestec foarte sarac la relanti.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 9 May 2007, 21:31
Post #23


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(mihai0070 @ 9 May 2007, 08:25)
... poate ma lamuresti si pe mine ... cum se face ca nivelul este corect ...
*



ce intelegi prin nivel corect?.....cum ai reglat nivelu?....daca intorci capacu de la carburator cu plutitorul in sus si intre plutitor si garnitura capacului intra o tigara fix-la limita inseamna ca e super bine.....nu am verificat cat tre sa mearga cu un nivel maxim de cnc.....pompa de benzina se verifica cu manometru....daca se incadreaza in valori e bine si cu asta basta.....
de fapt ,fii mai explicit te rog.....ce problema ai tu cu masina ? ce te nemultumeste la ea?


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 10 May 2007, 11:58
Post #24


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Pai ma nemultumeste cun consum cam mare la ultima suta de km 14% ... si tocmai deasta ma miram si eu ... ca am pus capac deloc nou , platina , bujii , aprindere AT01 ruptor ... ma rog tot ... camera de nivel este reglata cu un creion (tot cat o tigare este) si este ok ... dece m-a surprins doar acum consumul ... pai cam toata perioada asta am plecat de acasa la 6 dimineata si am venit la 10 sau 11 seara (in timpul zilei masina a stat nemiscata) nu a fost aglomeratie ... si nu imi explic un astfel de consum ?


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 10 May 2007, 20:59
Post #25


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




pai consumul de bucuresti e mare si la mine comparativ cu ala de galati ! inainte consuma mai putin?
motorul e de 1.6 ,nu ?daca da ar fi logic ca aspiratia prin supapa de adm sa fie mai puternica decat la 1.4 si tu ai carb de 14 , nu?deci ar trebui "lucrat" jiclorul ala cu gauri multe(emulsor parca)....
incearca sa pui un set nou de jicloare(dar de alea originale care se gasesc cam greu)....daca are jicloarele originale NU LE SCHIMBA ca altele ca alea greu gasesti.....doar il curati cu solutie si il sufli cu aer....

This post has been edited by sobolan: 10 May 2007, 21:00


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 11 May 2007, 08:07
Post #26


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




sobolan apreciez efortul ... dar carburatorul este nou nout cumparat direct de la carfil brasov acum 2 ani ... pentru prima data a fost desfacut in feb ... (rupt sigilui de pe surub) curatat schimbat garnituri ... jicloarele sunt originale ... reglat tot ca la carte ... surubul de amestec la relanti ... daca il desfac 2.5 ture merge prost motorul ... de la 3 sau 4 ture desfacut merge ok ... plaja cu turatia maxima pe care trebuie sa o gasesc este foarte mare ...
Am schimbat bujii (dupa 5000 km sunt curate si albe ...) am schimbat capac delco nou ... platina noua , aprindere Tg-mures ...etc ... nivel reglat bine ... si totusi ma rupe in bucuresti la un consum enorm ... masina nu scoate gram de fum ... nici albastru nici negru ...(turata pe loc la 5500 ture) ...
Cum am realizat ca ceva este in neregula ... mers pe gpl si 48 litri in oras am mers 400 km deci 12 % ok ... mers pe benzina 44 litri si am mers 320 km blink.gif eu stiam ca este invers ... mai mult GPL decat benzina ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 11 May 2007, 08:58
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Am si eu o probl. Amestecul este prea bogat. Pot desface surubul de amestec la relanti aproape de tot. Cuiul pontor este nou, nu scapa. Ce as mai putea regla?


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 May 2007, 09:09
Post #28


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Intelegeti ca surubul ala nu imbogateste sau saraceste amestecul, ci il dozeaza.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 11 May 2007, 10:55
Post #29


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Mda ma rog asa o fi ... si atunci reglajul de aer benzina de unde se face la carburatoarele astea de 1400


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 May 2007, 10:57
Post #30


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




La jicloare, si nu este reglabil, doar prin schimbare.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 23:45
Forum Renault