DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 4 5 6 7 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia X67 - Kangoo "low cost", primul ludospace DACIA

Alfred
post 11 Jul 2012, 14:32
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 372
Joined: 18 September 07




QUOTE(voicamic @ 11 Jul 2012, 13:32)
Ei, totusi, exemplul de mai sus e nepotrivit, daca iei o poza de dokker din profil si o decupezi imaginar ca pentru pick-up, o sa arate mai bine proportionata.
*



Asa?
DDP.jpg ( Size: 54.67k ) Number of downloads: 5337


--------------------
Dacia Logan 1.5 70 CP 2007 Laureate
There is no spoon.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 11 Jul 2012, 14:43
Post #152


-


Group: Members
Posts: 22.737
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Alfred @ 11 Jul 2012, 15:32)
Asa?
DDP.jpg ( Size: 54.67k ) Number of downloads: 5337

*
Ce ai facut? Sa vezi acum desene in presa!
Apropo, stiati ca s-a renuntat din nou la filtrele de combustibil la motoarele pe benzina?

This post has been edited by IRONICK: 11 Jul 2012, 14:47


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
voicamic
post 11 Jul 2012, 18:22
Post #153


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 28 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(Alfred @ 11 Jul 2012, 14:32)
Asa?



Da, la asta ma gandeam.

Pe de alta parte, tot uitandu-ma la pozele cu dokeru de pe net, era ceva la interior care ma zgaria pe ochi si nu-mi dadeam seama ce, pana in seara asta, cand m-am suit in MCV-ul personal sa ma intorc de la scarbici spre casa. Stand la volan, mi-am aruncat privirile de jur imprejur si mi-a picat fisa: cum ar arata MCV-ul cu stalpii si ramele geamurilor laterale si usilor din spate necapitonate? Ca dracu! Sau ca Dokeru!
Pacat, la exterior mai ca as zice ca au ghicit-o, dar la interior e jalnica, cu tot bordul ala fatuit! Vorba romanului: "Capu' ca al lui Averescu si curu' ca al lui Nita nebunu!"


--------------------
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCI 68 CP 2007 - B-**-***
Fugi D'acia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovy_geo93
post 11 Jul 2012, 18:48
Post #154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 334
Joined: 16 November 09
From: Motru




QUOTE(voicamic @ 11 Jul 2012, 18:22)
Da, la asta ma gandeam.

Pe de alta parte, tot uitandu-ma la pozele cu dokeru de pe net, era ceva la interior care ma zgaria pe ochi si nu-mi dadeam seama ce, pana in seara asta, cand m-am suit in MCV-ul personal sa ma intorc de la scarbici spre casa. Stand la volan, mi-am aruncat privirile de jur imprejur si mi-a picat fisa: cum ar arata MCV-ul cu stalpii si ramele geamurilor laterale si usilor din spate necapitonate? Ca dracu! Sau ca Dokeru!
Pacat, la exterior mai ca as zice ca au ghicit-o, dar la interior e jalnica, cu tot bordul ala fatuit! Vorba romanului: "Capu' ca al lui Averescu si curu' ca al lui Nita nebunu!"
*


sa nu uitam ca totusi lodgy este inlocuitorul MCV-ului,dokker este un fel de van mai mult pt marfa ,cu care poti transporta persoane,dar este o masina de munca,tavaleala...nu pt drumuri lungi cu familia la mare,totusi este alt target

Daca cineva o va lua pt familie,e treaba lui,dar nu asta este destinatia masinii

This post has been edited by ovy_geo93: 11 Jul 2012, 18:49


--------------------
Dacia 1310 Berlina 2003 - GJ 03 TSF
Dacia 1305 PickUP 2001 - GJ 05 CJY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 11 Jul 2012, 19:08
Post #155


-


Group: Members
Posts: 22.737
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(voicamic @ 11 Jul 2012, 19:22)
Pe de alta parte, tot uitandu-ma la pozele cu dokeru de pe net, era ceva la interior care ma zgaria pe ochi si nu-mi dadeam seama ce, pana in seara asta, cand m-am suit in MCV-ul personal sa ma intorc de la scarbici spre casa. Stand la volan, mi-am aruncat privirile de jur imprejur si mi-a picat fisa: cum ar arata MCV-ul cu stalpii si ramele geamurilor laterale si usilor din spate necapitonate? Ca dracu! Sau ca Dokeru!
*
Plasticele sunt pana la jumatate pentru montantii B si C. Asa cum este construita masina, si cu ele si fara, tot dracul ala este. Masina are protectii interioare (inclusiv plafon) pana la montantul B. Tu in cate masini te-ai urcat ca sa faci comparatie? Macar intr-un Caddy te-ai urcat?

654525524.jpg

This post has been edited by IRONICK: 11 Jul 2012, 19:10


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 11 Jul 2012, 20:15
Post #156


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(IRONICK @ 11 Jul 2012, 15:43)
Apropo, stiati ca s-a renuntat din nou la filtrele de combustibil la motoarele pe benzina?

normal, au avut nevoie de material pentru a schimba intrarea aerului de admisie in turbocompresor - si-au dat si ei seama intr-un final a scapat.gif ca au pierderi de sarcina imense cu vechea definitie tehnica sad.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
voicamic
post 11 Jul 2012, 20:56
Post #157


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 28 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 11 Jul 2012, 19:08)
Plasticele sunt pana la jumatate pentru montantii B si C. Asa cum este construita masina, si cu ele si fara, tot dracul ala este. Masina are protectii interioare (inclusiv plafon) pana la montantul B. Tu in cate masini te-ai urcat ca sa faci comparatie? Macar intr-un Caddy te-ai urcat?



Colega, nu m-am suit intr-un Caddy, dar comparatia e irelevanta in cazul de fata, eu il compar cu MCV-ul meu, atata vreme cat Dokkerul e inlocuitorul OFICIAL al MCV-ului, asa cum declara si oficialii Renault:

www.autobis.ro, la "Stiri auto", zice:
"Dacia Dokker și Dokker Van vor înlocui anul acesta Logan MCV și Logan Van, a anunțat Thomas Dubruel, directorul comercial al grupului Renault în România, în cadrul conferinței de presă de lansare a celor două modele, la Viena."
Minte el, mint si eu.

Deci, ma astept sa aiba si virtuti de masina de familie, cel putin la nivelul MCV-ului, al carui inlocuitor oficial este, macar in virtutea ideii de progres.

In afara de asta, imi exprim o opinie personala, la nivelul meu de informare, fara pretentii de adevar absolut si fara sa ma compar cu experti ca d-ta, ca de-aia e forum, sa schimbam impresii, nu sa ne dam in cap unii altora.
Din punctul meu de vedere, MCV-ul, asa capitonat cu plastice pana sus din fata pana in spate, arata mai bine la interior decat Dokkerul, si-atat.


--------------------
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCI 68 CP 2007 - B-**-***
Fugi D'acia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 11 Jul 2012, 22:09
Post #158


-


Group: Members
Posts: 22.737
Joined: 19 April 05
From: Romania




Nu este irelevant, chiar din contra. Concureaza masinile mai SCUMPE din aceeasi clasa. Daca respectivele nu au, de ce ar avea Dokker?
Faptul ca inlocuieste MCV, nu inseamna ca trebuie sa fie la fel. Daca vrei masina de familie cu plastice, cumperi Lodgy. Dar nici aia nu are plastice in spate pana la nivelul geamului cum are Dokker, ci o mocheta ordinara. Ce nu facem acum?
Masinile in general au protectii de plastic pe praguri, la Dacia nu a aparut inca. Daca MCV avea si Dokker lipsa, iar iti dadea cu virgula?
Intrucat am si eu o troaca de MCV pe acasa, a fost ultimul lucru la care m-am uitat. Ca aeroterma este anemica si izolatia la picioarele pasagerilor din spate inexistenta nu te plangi?

Si nu incerc sa iti dau in cap, ci sa iti arat ca te legi de lucruri cu importanta care tinde catre zero.

This post has been edited by IRONICK: 11 Jul 2012, 22:22


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
voicamic
post 11 Jul 2012, 23:24
Post #159


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 28 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 11 Jul 2012, 22:09)
Nu este irelevant, chiar din contra. Concureaza masinile mai SCUMPE din aceeasi clasa. Daca respectivele nu au, de ce ar avea Dokker?
Faptul ca inlocuieste MCV, nu inseamna ca trebuie sa fie la fel. Daca vrei masina de familie cu plastice, cumperi Lodgy. Dar nici aia nu are plastice in spate pana la nivelul geamului cum are Dokker, ci o mocheta ordinara. Ce nu facem acum?
Masinile in general au protectii de plastic pe praguri, la Dacia nu a aparut inca. Daca MCV avea si Dokker lipsa, iar iti dadea cu virgula?
Intrucat am si eu o troaca de MCV pe acasa, a fost ultimul lucru la care m-am uitat. Ca aeroterma este anemica si izolatia la picioarele pasagerilor din spate inexistenta nu te plangi?

Si nu incerc sa iti dau in cap, ci sa iti arat ca te legi de lucruri cu importanta care tinde catre zero.
*



Pentru ca tot m-ai pus sa ma informez, si asta tot Caddy este:

2091675497.jpg

Dar tot comparam mere cu pere, caci Caddy Kombi expusa de d-ta incepe de pe la 15700 euro, iar Caddy Life incepe de pe la 16900 Euro, fata de Dokker, pe care promit astia ca-l lanseaza cu pret de plecare pana in 9400 euro.

Iti dau dreptate, pe langa alte lipsuri existente in general la Daciile de orice tip, faptul ca vezi tabla vopsita la interior poate fi un fleac, dar daca ma zgarie pe mine la ochi, asta e, na!
Bineinteles ca plasticul de pe montanti la MCV-ul meu e tot de 2 lei, (daca-i mai tragi si un cap la vreun accident, Doamne fereste, e totuna cu sau fara el) dar parca arata mai bine ca tabla.

Daca am stat sa iau Dokkeru la bani marunti ca posibil inlocuitor al "troacei" actuale, e din urmatoarele motive:

1. Costuri potentiale mai mici: de exemplu, pentru motorizarea de 1,2TCe, impozitul anual e de vreo 47 lei, consumul declarat e cam cat mananca MCV-ul meu diesel acuma si pe deasupra scap la revizii de inlocuire filtru motorina si curea de distributie;
2. Mie imi place mai mult accesul in portbagaj cu usi batante ca la MCV decat cu hayon ca la Lodgy, ca sunt inalt si nu-mi place ideea de a ma cocosa sub hayon cand manevrez bagaje;
3. Garda la sol a Dokkerului e cam aceeasi ca la MCV, si daca n-am dat cu burta MCV-ului de pamant pana acum, nici cu Dokkeru n-as avea motive. La Lodgy, cu 12 cm garda la sol declarata si cu diferenta de ampatament, mergi mai cu grija pe hartoape...
4. Cu usile glisante, nu trebuie sa mai stau cu ochii pe copii ca pe butelie cand coboara din masina, sa nu tranteasca usa in masina vecinului, ca n-au cum!
5. Se lauda astia ca au ranforsat mai bine caroseria, ca pun in serie centuri cu limitator de efort si pretensionare, airbaguri laterale standard si ca au si imbunatatit izolatia fonica. Deie Domnul!

Eh, avand in vedere cele de mai sus, precum si bogata experienta a daciotilor de pe forum in materie de imbunatatiri interioare, capitonaje, catifele si alte decoratiuni, poate imi iau pana la urma un Dokker si-i trag un tuning interior de sa-i mearga fulgii!

This post has been edited by voicamic: 11 Jul 2012, 23:25


--------------------
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCI 68 CP 2007 - B-**-***
Fugi D'acia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 11 Jul 2012, 23:44
Post #160


-


Group: Members
Posts: 22.737
Joined: 19 April 05
From: Romania




Asta este si ideea, concureaza cea mai slaba varianta, nu una mai scumpa. Dokker "full" vs Caddy "chel". Suna mai bine full, nu? Mai ales cand dai cu cateva mii de euro mai putin.
Vizual, intradevar este mai urata. Sa nu uitam ca la phase 2 aparatorile de plastic era bicolore, in partea de jos negre, sus albe. Acum au renuntat la ele din motive de costuri.

5a. Avand in vedere ca sasiul este la fel, de unde ranforsarea suplimentara?
5b. Ai vazul cuplele agatate de ceva pirotehnic? Eu nu am reusit nici cu microscopul sa le gasesc.
5c. Insonorizare? 2-3 chestii ieftine prezentate pe forum cu ceva ani in urma si aplicate tot de dacioti (gen material intre aripa fata si montantul A). Au pus in cavitati spuma sa nu se mai propage zgomotul? Au pus material absorbant in interiorul bordului? Au pus folie anticondens si au capitonat usile cu pasla? Chedere suplimentare la usi? Sa mai zic?

This post has been edited by IRONICK: 11 Jul 2012, 23:48


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
voicamic
post 12 Jul 2012, 08:42
Post #161


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 28 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 11 Jul 2012, 23:44)
Asta este si ideea, concureaza cea mai slaba varianta, nu una mai scumpa. Dokker "full" vs Caddy "chel". Suna mai bine full, nu? Mai ales cand dai cu cateva mii de euro mai putin.
Vizual, intradevar este mai urata. Sa nu uitam ca la phase 2 aparatorile de plastic era bicolore, in partea de jos negre, sus albe. Acum au renuntat la ele din motive de costuri.

5a. Avand in vedere ca sasiul este la fel, de unde ranforsarea suplimentara?
5b. Ai vazul cuplele agatate de ceva pirotehnic? Eu nu am reusit nici cu microscopul sa le gasesc.
5c. Insonorizare? 2-3 chestii ieftine prezentate pe forum cu ceva ani in urma si aplicate tot de dacioti (gen material intre aripa fata si montantul A). Au pus in cavitati spuma sa nu se mai propage zgomotul? Au pus material absorbant in interiorul bordului? Au pus folie anticondens si au capitonat usile cu pasla? Chedere suplimentare la usi? Sa mai zic?
*



E clar ca nemtii au o conceptie bolnava despre ce inseamna versiunea "cheala" la o masina si trebuiesc pusi la punct, ca bat campii. Cateva din dotarile de serie ale lui Caddy Life "chel", care e clar mai stufos decat Full-ul romanesc:
- 6 incinte acustice
- 6 airbaguri
- display multifunctional
- frane discuri fata / spate
- geamuri electrice fata
- oglinda retrovizoare antiorbire
- oglinzi electrice si incalzite
- ABS, EDS, ASR, MSR, ESP
- etc. etc.
Deci, sa vina nemtii in Romanica sa invete si ei ce inseamna "chel"! De fapt, ar trebui sa stie, ca au importat destule Loganuri...

Constat cu multumire ca n-ai avut de comentat decat la un punct din cinci, e ceva, ne apropiem de consens, ca nea Nelu. La pct. 5 n-am facut decat sa citez din komunicatul de presa postat pe dacia.ro. Daca minte, minte si asta e! Ne mai scormonim de 4-5000 de euro si ne luam Caddy "chel"!

This post has been edited by voicamic: 12 Jul 2012, 08:45


--------------------
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCI 68 CP 2007 - B-**-***
Fugi D'acia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 12 Jul 2012, 10:47
Post #162


-


Group: Members
Posts: 22.737
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(voicamic @ 12 Jul 2012, 09:42)
E clar ca nemtii au o conceptie bolnava despre ce inseamna versiunea "cheala" la o masina si trebuiesc pusi la punct, ca bat campii.
*
Nu, dar te apropii tu de realitate.
QUOTE(voicamic @ 12 Jul 2012, 09:42)
Constat cu multumire ca n-ai avut de comentat decat la un punct din cinci, e ceva, ne apropiem de consens, ca nea Nelu
*
Am facut chiar off-road si carat echipamente pe drumuri unde nici nu se viseaza. Crezi ca ma uitam la plastice in momentul ala?
QUOTE(voicamic @ 12 Jul 2012, 09:42)
La pct. 5 n-am facut decat sa citez din komunicatul de presa postat pe dacia.ro. Daca minte, minte si asta e! Ne mai scormonim de 4-5000 de euro si ne luam Caddy "chel"!
*
Oare de ce are doar doua traverse la plafon ( montant A si B ) pe cand MCV are trei ( si la C )? Asta este ranforsarea suplimentara?

This post has been edited by IRONICK: 12 Jul 2012, 10:48


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan ionut
post 12 Jul 2012, 11:18
Post #163


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 13 February 12






--------------------
renault clio symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 12 Jul 2012, 12:05
Post #164


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti






--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
voicamic
post 12 Jul 2012, 15:27
Post #165


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 28 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 12 Jul 2012, 10:47)
Nu, dar te apropii tu de realitate.


Realitatea, din punctul meu de vedere, este ca un Caddy "chel" e mai bine dotat decat va fi un Dokker "full", ceea ce e o nota proasta pentru francezi. E valabil si pentru alte marci frantuzesti, si Citroen Berlingo, si Peugeot Partner Tepee in versiunea de baza sunt mult sub nivelul de dotari al VW.

QUOTE(IRONICK @ 12 Jul 2012, 10:47)
Am facut chiar off-road si carat echipamente pe drumuri unde nici nu se viseaza. Crezi ca ma uitam la plastice in momentul ala?


death.gif M-ai omorat cu asta, o sa mi se duca buhul pe forum ca-s iubitor de plastice! No comment cu MCV-ul in off-road, l-am scos si eu pe destule coclauri, daca scoteau si versiune 4x4 eram fan pana la moarte!

QUOTE(IRONICK @ 12 Jul 2012, 10:47)
Oare de ce are doar doua traverse la plafon ( montant A si B ) pe cand MCV are trei ( si la C )? Asta este ranforsarea suplimentara?


E de observat ca lonjeroanele laterale de plafon sunt mai rigide (se vede bine la Van), datorita sectiunii mai mari, deci probabil le-a dat lor ca traversa intre montantii C n-ar mai fi necesara.

dacia-dokker-van-galerie-foto-3182211c3cca07d94c-800-0-1-95-0.jpg

De altfel, ca tot l-am luat drept etalon, nici la Caddy nu se vede traversa intre montantii C.

This post has been edited by voicamic: 12 Jul 2012, 15:30


--------------------
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCI 68 CP 2007 - B-**-***
Fugi D'acia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laisar
post 12 Jul 2012, 20:02
Post #166


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 17 September 09




QUOTE(voicamic @ 12 Jul 2012, 15:27)
este ca un Caddy "chel" e mai bine dotat decat va fi un Dokker "full"

Preturi...


--------------------
Dacia Logan 2007, MCV Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 12 Jul 2012, 20:13
Post #167


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




Dokker VP - interior

1.jpg ( Size: 57.71k ) Number of downloads: 1759
2.jpg ( Size: 61.07k ) Number of downloads: 1871
3.jpg ( Size: 65.1k ) Number of downloads: 1858


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boga81
post 13 Jul 2012, 09:49
Post #168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 18 September 08
From: Bucuresti






--------------------
Suzuki SX4 1.6 4x4 Navi - ex: '08, Sandel 1.5 dCi
MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
Gone CrAzY! Back soon...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 13 Jul 2012, 10:26
Post #169


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




QUOTE(ovy_geo93 @ 11 Jul 2012, 19:48)
sa nu uitam ca totusi lodgy este inlocuitorul MCV-ului,dokker este un fel de van mai mult pt marfa ,cu care poti transporta persoane,dar este o masina de munca,tavaleala...nu pt drumuri lungi cu familia la mare,totusi este alt target

Daca cineva o va lua pt familie,e treaba lui,dar nu asta este destinatia masinii
*



Taxi Lodgy
544-lodgy-taxi-rafael-afonso.jpg


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 13 Sep 2012, 08:14
Post #170


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




La teste în hexagon…și un preț de bază de 7.990€…
1347264711_auto-plus-1253-10-au-16-septembre-2012-1.jpg

This post has been edited by Squirrel: 13 Sep 2012, 08:14


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 15 Sep 2012, 06:50
Post #171


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE
Dacia lansează marți modelele Dokker și Dokker Van pe piața românească

Constructorul auto Automobile Dacia, parte a grupului francez Renault, va lansa marți pe piața românească modelele Dokker și Dokker Van, produse în uzina din Tanger, Maroc.

Dacia Dokker este un combi cu 5 locuri destinat unei utilizări mixte, atât în scop personal, cât și profesional, iar Dacia Dokker Van este o furgonetă care vizează în principal micii comercianți și întreprinzători.

Dacia Dokker și Dokker Van au, în funcție de țară, patru motorizări, două pe benzină și două pe motorină.

Numele "Dokker" este derivat din cuvântul englezesc "dockworker" care desemnează muncitorii care se ocupă de încărcarea și descărcarea navelor în port.

După lansarea Dacia Dokker și Dokker Van, gama Dacia ajunge la nouă modele lansate în opt ani.


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentin-axv
post 15 Sep 2012, 09:35
Post #172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 26 November 07
From: OLTENITA




Au adus masinile de joi la dealeri, am trecut pe la meridian sud si am aruncat o privire, masina era in curte si arata la fel ca cea din clip


--------------------
Renault Megane Renault Clio 3 2003/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 18 Sep 2012, 19:55
Post #173


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




na belea radmasa.gif

dokker_c35065515c.jpg

This post has been edited by P-A-C-O: 18 Sep 2012, 19:55


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 18 Sep 2012, 20:00
Post #174


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Îmi place chipiul așezat strategic pe bord icon_mrgreen.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 18 Sep 2012, 20:02
Post #175


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Macar astea le vezi de la distanta.


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 19 Sep 2012, 08:18
Post #176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




QUOTE(Markos @ 18 Sep 2012, 21:00)
Îmi place chipiul așezat strategic pe bord  icon_mrgreen.gif
*


Chipiul este de fapt senzorul de anulare al avertizării sonore pentru nepurtarea centurii de siguranță !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 21 Sep 2012, 09:20
Post #177


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!






--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan ionut
post 21 Sep 2012, 12:45
Post #178


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 13 February 12




Am fost si am vazut-o la dealer; nu mi-au placut :
-stalpii fata neimbracati, astfel incat sistemul de prindere si reglare a centurilor este vizibil si foarte urat, se vede tabla acea galbuie si zimtii de reglaj
- acoperirea podelei in portbagaj- destul de urata,
- culoarea ornamentului de bord, numai imitatie de aluminiu nu este.

Ce ar fi de imbunatatit, in opinia mea- bancheta, mai exact pozitia ei, iti cam prinzi piciorul (pantoful) intre ea si stalp in momentul in care vrei sa intri in spate.
Avand in vedere modul de prindere, care nu este direct in podea, ci de o bara ce permite rabatarea, cred ca mergea instalat din fabrica un sistem care sa permita culisarea banchetei catre spate, macar pe o distanta de 10 cm.

Usile culisante, daca sunt trase cu putere se inchid bine, daca nu - trebuie reincercat. E cam greu ca odata asezat pe bancheta sa te intorci dupa manerul cu care sa tragi/ inchizi usa culisanta, e binisor in spate si in momentul in care usa e deschisa la maxim si sta blocata, este cam intre usa si geamul al treilea- trebuie niste maini potrivit de mari pentru a intra acolo.

Uitasem- nu sunt manere de sustinere (de viraj) pentru locurile spate, doar niste capace, care odata ridicate, pot gazdui plasa de separare, astfel incat eventuale bagaje sa nu vina peste locurile din spate; Plasa este tensionata cu niste mini-centuri de siguranta prinse in puncte de ancorare din podea.

Parasolarul Sofer nu are oglinda (in versiunea de persoane) iar in Van nu este nici macar 1 oglinda interioara- centrala pentru ca nu era cazul, dar nici un parasolar nu are asa ceva.

Spatiul de depozitare de deasupra locurilor din fata este ok, insa in dreptul parasolarelor are 4-5 perforatii lungi, astfel incat obiecte de dimensiunea unui..marker pot cadea cu usurinta daca parasolarele sunt lasate jos (probabil sunt facute asa pentru a evita acumularea de praf/ mizerie).

Nu am avut ocazia sa merg cu ea; suspensiile spate pareau destul de moi, chiar si la o apasare cu mana avand o cursa de 3-4 cm.

This post has been edited by dan ionut: 21 Sep 2012, 19:42


--------------------
renault clio symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
szm
post 27 Sep 2012, 10:08
Post #179


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 21 January 09




Alte doua Dokker-ele: Politie si Utilitara.

Cea de Politie este din contextul "Dokker/Poker" "Hold-em up" smile.gif

This post has been edited by szm: 27 Sep 2012, 10:08

Attached thumbnail(s)
2012_09_19_10.05.13x.jpg ( Size: 235.07k ) Number of downloads: 291
2012_09_19_10.05.31x.jpg ( Size: 222.95k ) Number of downloads: 324


--------------------
Logan dCi 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 30 Oct 2012, 16:40
Post #180


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Are cineva informații despre cum merg vânzările la Dokker și Dokker Van ?

Astăzi am văzut un Dokker în Bragadiru ! smile.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 4 5 6 7 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 19:21
Forum Renault