Dacia X67 - Kangoo "low cost", primul ludospace DACIA
![]() ![]() ![]() |
Dacia X67 - Kangoo "low cost", primul ludospace DACIA
Alfred |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 372 Joined: 18 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.5 70 CP
2007 Laureate There is no spoon.
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#152
|
![]() - Group: Members Posts: 22.737 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Alfred @ 11 Jul 2012, 15:32) Ce ai facut? Sa vezi acum desene in presa!Apropo, stiati ca s-a renuntat din nou la filtrele de combustibil la motoarele pe benzina? This post has been edited by IRONICK: 11 Jul 2012, 14:47 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
voicamic |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 28 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Alfred @ 11 Jul 2012, 14:32) Asa? Da, la asta ma gandeam. Pe de alta parte, tot uitandu-ma la pozele cu dokeru de pe net, era ceva la interior care ma zgaria pe ochi si nu-mi dadeam seama ce, pana in seara asta, cand m-am suit in MCV-ul personal sa ma intorc de la scarbici spre casa. Stand la volan, mi-am aruncat privirile de jur imprejur si mi-a picat fisa: cum ar arata MCV-ul cu stalpii si ramele geamurilor laterale si usilor din spate necapitonate? Ca dracu! Sau ca Dokeru! Pacat, la exterior mai ca as zice ca au ghicit-o, dar la interior e jalnica, cu tot bordul ala fatuit! Vorba romanului: "Capu' ca al lui Averescu si curu' ca al lui Nita nebunu!" |
--------------------
Dacia Logan MCV
Laureate 1.5 dCI 68 CP
2007
- B-**-*** Fugi D'acia!
|
|
ovy_geo93 |
![]()
Post
#154
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 334 Joined: 16 November 09 From: Motru ![]() |
QUOTE(voicamic @ 11 Jul 2012, 18:22) Da, la asta ma gandeam. Pe de alta parte, tot uitandu-ma la pozele cu dokeru de pe net, era ceva la interior care ma zgaria pe ochi si nu-mi dadeam seama ce, pana in seara asta, cand m-am suit in MCV-ul personal sa ma intorc de la scarbici spre casa. Stand la volan, mi-am aruncat privirile de jur imprejur si mi-a picat fisa: cum ar arata MCV-ul cu stalpii si ramele geamurilor laterale si usilor din spate necapitonate? Ca dracu! Sau ca Dokeru! Pacat, la exterior mai ca as zice ca au ghicit-o, dar la interior e jalnica, cu tot bordul ala fatuit! Vorba romanului: "Capu' ca al lui Averescu si curu' ca al lui Nita nebunu!" sa nu uitam ca totusi lodgy este inlocuitorul MCV-ului,dokker este un fel de van mai mult pt marfa ,cu care poti transporta persoane,dar este o masina de munca,tavaleala...nu pt drumuri lungi cu familia la mare,totusi este alt target Daca cineva o va lua pt familie,e treaba lui,dar nu asta este destinatia masinii This post has been edited by ovy_geo93: 11 Jul 2012, 18:49 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
2003
- GJ 03 TSF Dacia 1305 PickUP 2001 - GJ 05 CJY
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#155
|
![]() - Group: Members Posts: 22.737 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(voicamic @ 11 Jul 2012, 19:22) Pe de alta parte, tot uitandu-ma la pozele cu dokeru de pe net, era ceva la interior care ma zgaria pe ochi si nu-mi dadeam seama ce, pana in seara asta, cand m-am suit in MCV-ul personal sa ma intorc de la scarbici spre casa. Stand la volan, mi-am aruncat privirile de jur imprejur si mi-a picat fisa: cum ar arata MCV-ul cu stalpii si ramele geamurilor laterale si usilor din spate necapitonate? Ca dracu! Sau ca Dokeru! Plasticele sunt pana la jumatate pentru montantii B si C. Asa cum este construita masina, si cu ele si fara, tot dracul ala este. Masina are protectii interioare (inclusiv plafon) pana la montantul B. Tu in cate masini te-ai urcat ca sa faci comparatie? Macar intr-un Caddy te-ai urcat?654525524.jpg This post has been edited by IRONICK: 11 Jul 2012, 19:10 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#156
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 11 Jul 2012, 15:43) Apropo, stiati ca s-a renuntat din nou la filtrele de combustibil la motoarele pe benzina? normal, au avut nevoie de material pentru a schimba intrarea aerului de admisie in turbocompresor - si-au dat si ei seama intr-un final ![]() ![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
voicamic |
![]()
Post
#157
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 28 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 11 Jul 2012, 19:08) Plasticele sunt pana la jumatate pentru montantii B si C. Asa cum este construita masina, si cu ele si fara, tot dracul ala este. Masina are protectii interioare (inclusiv plafon) pana la montantul B. Tu in cate masini te-ai urcat ca sa faci comparatie? Macar intr-un Caddy te-ai urcat? Colega, nu m-am suit intr-un Caddy, dar comparatia e irelevanta in cazul de fata, eu il compar cu MCV-ul meu, atata vreme cat Dokkerul e inlocuitorul OFICIAL al MCV-ului, asa cum declara si oficialii Renault: www.autobis.ro, la "Stiri auto", zice: "Dacia Dokker și Dokker Van vor înlocui anul acesta Logan MCV și Logan Van, a anunțat Thomas Dubruel, directorul comercial al grupului Renault în România, în cadrul conferinței de presă de lansare a celor două modele, la Viena." Minte el, mint si eu. Deci, ma astept sa aiba si virtuti de masina de familie, cel putin la nivelul MCV-ului, al carui inlocuitor oficial este, macar in virtutea ideii de progres. In afara de asta, imi exprim o opinie personala, la nivelul meu de informare, fara pretentii de adevar absolut si fara sa ma compar cu experti ca d-ta, ca de-aia e forum, sa schimbam impresii, nu sa ne dam in cap unii altora. Din punctul meu de vedere, MCV-ul, asa capitonat cu plastice pana sus din fata pana in spate, arata mai bine la interior decat Dokkerul, si-atat. |
--------------------
Dacia Logan MCV
Laureate 1.5 dCI 68 CP
2007
- B-**-*** Fugi D'acia!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#158
|
![]() - Group: Members Posts: 22.737 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu este irelevant, chiar din contra. Concureaza masinile mai SCUMPE din aceeasi clasa. Daca respectivele nu au, de ce ar avea Dokker?
Faptul ca inlocuieste MCV, nu inseamna ca trebuie sa fie la fel. Daca vrei masina de familie cu plastice, cumperi Lodgy. Dar nici aia nu are plastice in spate pana la nivelul geamului cum are Dokker, ci o mocheta ordinara. Ce nu facem acum? Masinile in general au protectii de plastic pe praguri, la Dacia nu a aparut inca. Daca MCV avea si Dokker lipsa, iar iti dadea cu virgula? Intrucat am si eu o troaca de MCV pe acasa, a fost ultimul lucru la care m-am uitat. Ca aeroterma este anemica si izolatia la picioarele pasagerilor din spate inexistenta nu te plangi? Si nu incerc sa iti dau in cap, ci sa iti arat ca te legi de lucruri cu importanta care tinde catre zero. This post has been edited by IRONICK: 11 Jul 2012, 22:22 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
voicamic |
![]()
Post
#159
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 28 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 11 Jul 2012, 22:09) Nu este irelevant, chiar din contra. Concureaza masinile mai SCUMPE din aceeasi clasa. Daca respectivele nu au, de ce ar avea Dokker? Faptul ca inlocuieste MCV, nu inseamna ca trebuie sa fie la fel. Daca vrei masina de familie cu plastice, cumperi Lodgy. Dar nici aia nu are plastice in spate pana la nivelul geamului cum are Dokker, ci o mocheta ordinara. Ce nu facem acum? Masinile in general au protectii de plastic pe praguri, la Dacia nu a aparut inca. Daca MCV avea si Dokker lipsa, iar iti dadea cu virgula? Intrucat am si eu o troaca de MCV pe acasa, a fost ultimul lucru la care m-am uitat. Ca aeroterma este anemica si izolatia la picioarele pasagerilor din spate inexistenta nu te plangi? Si nu incerc sa iti dau in cap, ci sa iti arat ca te legi de lucruri cu importanta care tinde catre zero. Pentru ca tot m-ai pus sa ma informez, si asta tot Caddy este: 2091675497.jpg Dar tot comparam mere cu pere, caci Caddy Kombi expusa de d-ta incepe de pe la 15700 euro, iar Caddy Life incepe de pe la 16900 Euro, fata de Dokker, pe care promit astia ca-l lanseaza cu pret de plecare pana in 9400 euro. Iti dau dreptate, pe langa alte lipsuri existente in general la Daciile de orice tip, faptul ca vezi tabla vopsita la interior poate fi un fleac, dar daca ma zgarie pe mine la ochi, asta e, na! Bineinteles ca plasticul de pe montanti la MCV-ul meu e tot de 2 lei, (daca-i mai tragi si un cap la vreun accident, Doamne fereste, e totuna cu sau fara el) dar parca arata mai bine ca tabla. Daca am stat sa iau Dokkeru la bani marunti ca posibil inlocuitor al "troacei" actuale, e din urmatoarele motive: 1. Costuri potentiale mai mici: de exemplu, pentru motorizarea de 1,2TCe, impozitul anual e de vreo 47 lei, consumul declarat e cam cat mananca MCV-ul meu diesel acuma si pe deasupra scap la revizii de inlocuire filtru motorina si curea de distributie; 2. Mie imi place mai mult accesul in portbagaj cu usi batante ca la MCV decat cu hayon ca la Lodgy, ca sunt inalt si nu-mi place ideea de a ma cocosa sub hayon cand manevrez bagaje; 3. Garda la sol a Dokkerului e cam aceeasi ca la MCV, si daca n-am dat cu burta MCV-ului de pamant pana acum, nici cu Dokkeru n-as avea motive. La Lodgy, cu 12 cm garda la sol declarata si cu diferenta de ampatament, mergi mai cu grija pe hartoape... 4. Cu usile glisante, nu trebuie sa mai stau cu ochii pe copii ca pe butelie cand coboara din masina, sa nu tranteasca usa in masina vecinului, ca n-au cum! 5. Se lauda astia ca au ranforsat mai bine caroseria, ca pun in serie centuri cu limitator de efort si pretensionare, airbaguri laterale standard si ca au si imbunatatit izolatia fonica. Deie Domnul! Eh, avand in vedere cele de mai sus, precum si bogata experienta a daciotilor de pe forum in materie de imbunatatiri interioare, capitonaje, catifele si alte decoratiuni, poate imi iau pana la urma un Dokker si-i trag un tuning interior de sa-i mearga fulgii! This post has been edited by voicamic: 11 Jul 2012, 23:25 |
--------------------
Dacia Logan MCV
Laureate 1.5 dCI 68 CP
2007
- B-**-*** Fugi D'acia!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#160
|
![]() - Group: Members Posts: 22.737 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Asta este si ideea, concureaza cea mai slaba varianta, nu una mai scumpa. Dokker "full" vs Caddy "chel". Suna mai bine full, nu? Mai ales cand dai cu cateva mii de euro mai putin.
Vizual, intradevar este mai urata. Sa nu uitam ca la phase 2 aparatorile de plastic era bicolore, in partea de jos negre, sus albe. Acum au renuntat la ele din motive de costuri. 5a. Avand in vedere ca sasiul este la fel, de unde ranforsarea suplimentara? 5b. Ai vazul cuplele agatate de ceva pirotehnic? Eu nu am reusit nici cu microscopul sa le gasesc. 5c. Insonorizare? 2-3 chestii ieftine prezentate pe forum cu ceva ani in urma si aplicate tot de dacioti (gen material intre aripa fata si montantul A). Au pus in cavitati spuma sa nu se mai propage zgomotul? Au pus material absorbant in interiorul bordului? Au pus folie anticondens si au capitonat usile cu pasla? Chedere suplimentare la usi? Sa mai zic? This post has been edited by IRONICK: 11 Jul 2012, 23:48 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
voicamic |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 28 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 11 Jul 2012, 23:44) Asta este si ideea, concureaza cea mai slaba varianta, nu una mai scumpa. Dokker "full" vs Caddy "chel". Suna mai bine full, nu? Mai ales cand dai cu cateva mii de euro mai putin. Vizual, intradevar este mai urata. Sa nu uitam ca la phase 2 aparatorile de plastic era bicolore, in partea de jos negre, sus albe. Acum au renuntat la ele din motive de costuri. 5a. Avand in vedere ca sasiul este la fel, de unde ranforsarea suplimentara? 5b. Ai vazul cuplele agatate de ceva pirotehnic? Eu nu am reusit nici cu microscopul sa le gasesc. 5c. Insonorizare? 2-3 chestii ieftine prezentate pe forum cu ceva ani in urma si aplicate tot de dacioti (gen material intre aripa fata si montantul A). Au pus in cavitati spuma sa nu se mai propage zgomotul? Au pus material absorbant in interiorul bordului? Au pus folie anticondens si au capitonat usile cu pasla? Chedere suplimentare la usi? Sa mai zic? E clar ca nemtii au o conceptie bolnava despre ce inseamna versiunea "cheala" la o masina si trebuiesc pusi la punct, ca bat campii. Cateva din dotarile de serie ale lui Caddy Life "chel", care e clar mai stufos decat Full-ul romanesc: - 6 incinte acustice - 6 airbaguri - display multifunctional - frane discuri fata / spate - geamuri electrice fata - oglinda retrovizoare antiorbire - oglinzi electrice si incalzite - ABS, EDS, ASR, MSR, ESP - etc. etc. Deci, sa vina nemtii in Romanica sa invete si ei ce inseamna "chel"! De fapt, ar trebui sa stie, ca au importat destule Loganuri... Constat cu multumire ca n-ai avut de comentat decat la un punct din cinci, e ceva, ne apropiem de consens, ca nea Nelu. La pct. 5 n-am facut decat sa citez din komunicatul de presa postat pe dacia.ro. Daca minte, minte si asta e! Ne mai scormonim de 4-5000 de euro si ne luam Caddy "chel"! This post has been edited by voicamic: 12 Jul 2012, 08:45 |
--------------------
Dacia Logan MCV
Laureate 1.5 dCI 68 CP
2007
- B-**-*** Fugi D'acia!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#162
|
![]() - Group: Members Posts: 22.737 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(voicamic @ 12 Jul 2012, 09:42) E clar ca nemtii au o conceptie bolnava despre ce inseamna versiunea "cheala" la o masina si trebuiesc pusi la punct, ca bat campii. Nu, dar te apropii tu de realitate.QUOTE(voicamic @ 12 Jul 2012, 09:42) Constat cu multumire ca n-ai avut de comentat decat la un punct din cinci, e ceva, ne apropiem de consens, ca nea Nelu Am facut chiar off-road si carat echipamente pe drumuri unde nici nu se viseaza. Crezi ca ma uitam la plastice in momentul ala?QUOTE(voicamic @ 12 Jul 2012, 09:42) La pct. 5 n-am facut decat sa citez din komunicatul de presa postat pe dacia.ro. Daca minte, minte si asta e! Ne mai scormonim de 4-5000 de euro si ne luam Caddy "chel"! Oare de ce are doar doua traverse la plafon ( montant A si B ) pe cand MCV are trei ( si la C )? Asta este ranforsarea suplimentara?This post has been edited by IRONICK: 12 Jul 2012, 10:48 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dan ionut |
![]()
Post
#163
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 13 February 12 ![]() |
|
--------------------
renault
clio symbol
2006
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
voicamic |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 28 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 12 Jul 2012, 10:47) Nu, dar te apropii tu de realitate. Realitatea, din punctul meu de vedere, este ca un Caddy "chel" e mai bine dotat decat va fi un Dokker "full", ceea ce e o nota proasta pentru francezi. E valabil si pentru alte marci frantuzesti, si Citroen Berlingo, si Peugeot Partner Tepee in versiunea de baza sunt mult sub nivelul de dotari al VW. QUOTE(IRONICK @ 12 Jul 2012, 10:47) Am facut chiar off-road si carat echipamente pe drumuri unde nici nu se viseaza. Crezi ca ma uitam la plastice in momentul ala? ![]() QUOTE(IRONICK @ 12 Jul 2012, 10:47) Oare de ce are doar doua traverse la plafon ( montant A si B ) pe cand MCV are trei ( si la C )? Asta este ranforsarea suplimentara? E de observat ca lonjeroanele laterale de plafon sunt mai rigide (se vede bine la Van), datorita sectiunii mai mari, deci probabil le-a dat lor ca traversa intre montantii C n-ar mai fi necesara. dacia-dokker-van-galerie-foto-3182211c3cca07d94c-800-0-1-95-0.jpg De altfel, ca tot l-am luat drept etalon, nici la Caddy nu se vede traversa intre montantii C. This post has been edited by voicamic: 12 Jul 2012, 15:30 |
--------------------
Dacia Logan MCV
Laureate 1.5 dCI 68 CP
2007
- B-**-*** Fugi D'acia!
|
|
laisar |
![]()
Post
#166
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 17 September 09 ![]() |
QUOTE(voicamic @ 12 Jul 2012, 15:27) este ca un Caddy "chel" e mai bine dotat decat va fi un Dokker "full" Preturi... |
--------------------
Dacia
Logan
2007, MCV Laureate
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#167
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
boga81 |
![]()
Post
#168
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 18 September 08 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Suzuki
SX4 1.6 4x4 Navi
- ex: '08, Sandel 1.5 dCi MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
Gone CrAzY! Back soon... |
|
Squirrel |
![]()
Post
#169
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
QUOTE(ovy_geo93 @ 11 Jul 2012, 19:48) sa nu uitam ca totusi lodgy este inlocuitorul MCV-ului,dokker este un fel de van mai mult pt marfa ,cu care poti transporta persoane,dar este o masina de munca,tavaleala...nu pt drumuri lungi cu familia la mare,totusi este alt target Daca cineva o va lua pt familie,e treaba lui,dar nu asta este destinatia masinii Taxi Lodgy 544-lodgy-taxi-rafael-afonso.jpg |
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#170
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
La teste în hexagon…și un preț de bază de 7.990€…
1347264711_auto-plus-1253-10-au-16-septembre-2012-1.jpg This post has been edited by Squirrel: 13 Sep 2012, 08:14 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#171
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE Dacia lansează marți modelele Dokker și Dokker Van pe piața românească Constructorul auto Automobile Dacia, parte a grupului francez Renault, va lansa marți pe piața românească modelele Dokker și Dokker Van, produse în uzina din Tanger, Maroc. Dacia Dokker este un combi cu 5 locuri destinat unei utilizări mixte, atât în scop personal, cât și profesional, iar Dacia Dokker Van este o furgonetă care vizează în principal micii comercianți și întreprinzători. Dacia Dokker și Dokker Van au, în funcție de țară, patru motorizări, două pe benzină și două pe motorină. Numele "Dokker" este derivat din cuvântul englezesc "dockworker" care desemnează muncitorii care se ocupă de încărcarea și descărcarea navelor în port. După lansarea Dacia Dokker și Dokker Van, gama Dacia ajunge la nouă modele lansate în opt ani. |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
valentin-axv |
![]()
Post
#172
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 461 Joined: 26 November 07 From: OLTENITA ![]() |
Au adus masinile de joi la dealeri, am trecut pe la meridian sud si am aruncat o privire, masina era in curte si arata la fel ca cea din clip
|
--------------------
Renault
Megane Renault Clio 3
2003/2007
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#173
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
Markos |
![]()
Post
#174
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Îmi place chipiul așezat strategic pe bord
![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
4x4 |
![]()
Post
#175
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Macar astea le vezi de la distanta.
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Ampt |
![]()
Post
#176
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#177
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
dan ionut |
![]()
Post
#178
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 13 February 12 ![]() |
Am fost si am vazut-o la dealer; nu mi-au placut :
-stalpii fata neimbracati, astfel incat sistemul de prindere si reglare a centurilor este vizibil si foarte urat, se vede tabla acea galbuie si zimtii de reglaj - acoperirea podelei in portbagaj- destul de urata, - culoarea ornamentului de bord, numai imitatie de aluminiu nu este. Ce ar fi de imbunatatit, in opinia mea- bancheta, mai exact pozitia ei, iti cam prinzi piciorul (pantoful) intre ea si stalp in momentul in care vrei sa intri in spate. Avand in vedere modul de prindere, care nu este direct in podea, ci de o bara ce permite rabatarea, cred ca mergea instalat din fabrica un sistem care sa permita culisarea banchetei catre spate, macar pe o distanta de 10 cm. Usile culisante, daca sunt trase cu putere se inchid bine, daca nu - trebuie reincercat. E cam greu ca odata asezat pe bancheta sa te intorci dupa manerul cu care sa tragi/ inchizi usa culisanta, e binisor in spate si in momentul in care usa e deschisa la maxim si sta blocata, este cam intre usa si geamul al treilea- trebuie niste maini potrivit de mari pentru a intra acolo. Uitasem- nu sunt manere de sustinere (de viraj) pentru locurile spate, doar niste capace, care odata ridicate, pot gazdui plasa de separare, astfel incat eventuale bagaje sa nu vina peste locurile din spate; Plasa este tensionata cu niste mini-centuri de siguranta prinse in puncte de ancorare din podea. Parasolarul Sofer nu are oglinda (in versiunea de persoane) iar in Van nu este nici macar 1 oglinda interioara- centrala pentru ca nu era cazul, dar nici un parasolar nu are asa ceva. Spatiul de depozitare de deasupra locurilor din fata este ok, insa in dreptul parasolarelor are 4-5 perforatii lungi, astfel incat obiecte de dimensiunea unui..marker pot cadea cu usurinta daca parasolarele sunt lasate jos (probabil sunt facute asa pentru a evita acumularea de praf/ mizerie). Nu am avut ocazia sa merg cu ea; suspensiile spate pareau destul de moi, chiar si la o apasare cu mana avand o cursa de 3-4 cm. This post has been edited by dan ionut: 21 Sep 2012, 19:42 |
--------------------
renault
clio symbol
2006
|
|
szm |
![]()
Post
#179
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 21 January 09 ![]() |
Alte doua Dokker-ele: Politie si Utilitara.
Cea de Politie este din contextul "Dokker/Poker" "Hold-em up" ![]() This post has been edited by szm: 27 Sep 2012, 10:08 Attached thumbnail(s) 2012_09_19_10.05.13x.jpg ( Size: 235.07k ) Number of downloads: 291 2012_09_19_10.05.31x.jpg ( Size: 222.95k ) Number of downloads: 324 |
--------------------
Logan
dCi
2006
|
|
Ampt |
![]()
Post
#180
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Are cineva informații despre cum merg vânzările la Dokker și Dokker Van ?
Astăzi am văzut un Dokker în Bragadiru ! ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 19:21 |