DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme sistem franare Dacia 1310, Pedala se duce usor la fund

david91
post 2 Feb 2012, 23:14
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 7 December 11




QUOTE(ghitza @ 2 Feb 2012, 22:51)
Daca cu frana de mana aingheata ai probleme pe spate ,mai exact distanta mare intre sabot si tambur,regleaza frana de mana la 4.5 dinti sa inghete roata si ai sa vezi pe urma ,tragi la 4 dinti frana de mana cu spatele suspendat si strangi cablu pana intepenesc rotile dupa care lasi frana de mana jos si te duci si faci o frana de picior si ai sa vezi diferenta
*



o sa incerc maine si o sa vad ce se intampla...si sa iti mai spun ceva....la tamburul de pe partea stanga s-a creat un oarecare sant pe margine si intra tamburul greu dar in momentul care intra se invarte usor...e posibil sa fie si de acolo pentru ca nu pot sa reglez bine acei saboti


--------------------
Dacia 1310 2000 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 2 Feb 2012, 23:18
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Dute cu el pe un strung sa til rectifice,si eu am facut treaba asta acum 1 an


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kanutza_77
post 3 Feb 2012, 12:52
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 209
Joined: 19 December 10
From: Bucuresti-Pitesti-Campulung




Dupa ce bagi tamburul la loc, strange din cablu de frana de mana pana freaca usor.Asa nu mai ti cont de gradul de pe tambur!


--------------------
dacia 1310 Break 1993 - Ag 01 Jxg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rom33o
post 3 Feb 2012, 18:06
Post #34


MANDRU CU DACIA MEA


Group: Members
Posts: 104
Joined: 26 September 09




repartitorul dupa un tim ori se blocheaza ori curge.la tine david ai spus ca supureaza,de aceea ti-am spus sa il alamesti.daca srangi frana de mana la 4-5 dinti o sa ti se incinga rotile.frana de mana se strange la 7-8 dinti.nu ai saboti cu autoreglaj?


--------------------
dacia berlina1310.logan1,4mpi 1994,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david91
post 3 Feb 2012, 19:49
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 7 December 11




QUOTE(rom33o @ 3 Feb 2012, 18:06)
repartitorul dupa un tim ori se blocheaza ori curge.la tine david ai spus ca supureaza,de aceea ti-am spus sa il alamesti.daca srangi frana de mana la 4-5 dinti o sa ti se incinga rotile.frana de mana se strange la 7-8 dinti.nu ai saboti cu autoreglaj?
*




astept sa se mai schibe vremea si o sa cumpar un alt limitator...o sa pun si tamburul pe strung si o sa vad ce se intampla dupa


--------------------
Dacia 1310 2000 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 4 Feb 2012, 11:22
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




Limitator nou de import,nu mizerii gen ASAM!!! mad.gif mad.gif


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rom33o
post 4 Feb 2012, 11:50
Post #37


MANDRU CU DACIA MEA


Group: Members
Posts: 104
Joined: 26 September 09




deaia am spus sa il alameasca.la noi prin magazine nu prea gaseste de calitate.


--------------------
dacia berlina1310.logan1,4mpi 1994,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 4 Feb 2012, 11:59
Post #38


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Se gasesc de import. Si sunt bune. ASAM sunt loterie. Iei unul si este posbil sa te tina, sau este posibil sa iti dai cu tesla. Eu am cumparat unul acum 2 ani, pana sa aflu de ASAM si problemele lor, acum cateva luni l-am montat si am avut noroc. Vad ca duce si acum.


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david91
post 4 Feb 2012, 13:31
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 7 December 11




am gasit de uzina la 120 ron bucata....sper sa merite investitia


--------------------
Dacia 1310 2000 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 4 Feb 2012, 15:39
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Sti tu sigur ca e de uzina?iti zic ca si eu am cautat acum ceva vreme si zicea vanzatoru ca nu se mai fabrica ,eu am facut din 2 unu si tine pana in prezent


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david91
post 4 Feb 2012, 22:18
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 7 December 11




banuiesc ca da....odata ce a zis vanzatorul ca este de uzina....m-am uitat la el si parea mai bun ca unul de asam sau autospeed in plus pe cutia lui scria renalut...

4 Feb 2012, 22:44:
oricum nu cred ca il mai cumpar pentru ca am rezolvat problema....am aflat de la un vecin care a avut aceeasi problema ca si mine si a schimbat o suta de piese pana a aflat ce este de vina....

Problema era pe spate....de la repartitorul situat pe osie pleaca 2 tevi una la roata din stanga si una la roata din dreapta....pozitia in care ele sunt asezate face ca o bula sa ramana in una dintre curbele tevei si aceasta bula nu iese decat saltand masina pe cric.

Dar trick-ul care este....se salta masina pe un cric hidraulic direct de sub osie.

se pune cricul sub osie in partea dreapta se salta masina si se aeriseste roata din stanga si invers si URAAA....ies bulele de aer care nu ies cu masina in pozitie dreapta..

CREDETI-MA....prima data mi s-a parut o tampenie dar s-a dovedit a fii adevarat....dupa ce am facut aerisirea pe spate cum a zis vecinu'....au iesit bulele si acum pot sa zic ca am frana ferma cu pedala tapana fara elasticitate si fara alte probleme..Untitled.jpg ( Size: 53.13k ) Number of downloads: 660


This post has been edited by david91: 4 Feb 2012, 22:44


--------------------
Dacia 1310 2000 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 4 Feb 2012, 23:07
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




Tu nu ai conductele infiletate etans in repartitor.


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david91
post 5 Feb 2012, 10:41
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 7 December 11




QUOTE(deceneu32 @ 4 Feb 2012, 23:07)
Tu nu ai conductele infiletate etans in repartitor.
*




de unde stii?


--------------------
Dacia 1310 2000 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 5 Feb 2012, 10:57
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




A zis pentru ca rezulta acea bucla de aer de care ziceai,cel putin verifica la repartitor si la cilindri


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 5 Feb 2012, 11:24
Post #45


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Acum ca am vazut treaba cu bulele ramase pe instalatie, intreb si eu, nu se pot modifica acele curburi ale conductelor pentru o aerisire fara a mai ridica masina pe cric?


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 5 Feb 2012, 11:31
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




Pai ce ai cu conductele?Ele au un traseu prestabilit.
N-am inteles exact intrebarea.Vrei sa faci aerisirea sistemului pe la conducte?
Purjarea se face pe la aerisitoare,nu pe la conducte.


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 5 Feb 2012, 11:42
Post #47


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Colegu de mai sus a explicat treaba cu acele bule de aer ramase pe curbura conductelor care pleaca de la repartitor (cu toate ca eu stiu ca ala de pe osie se cheama LIMITATOR). Iar eu din curiozitate am intrebat daca se poate modifica acea curbura a conductelor pentru a evita pe viitor problema cu aerul ramas in acele locuri. Ca nu toti stam sa ridicam masina pe cric de la punte ca sa scoatem aerul cum trebuie.

Cu toate ca, eu nu am probleme cu franele, la jumatatea pedalei deja tine destul de bine.


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 5 Feb 2012, 11:50
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Cel de pe punte ii zice repartitor (el repartizeaza stanga /dreapta) acolo la aerisirea prin cadere nu ramane aer numai daca prinde aer pe la conducte (cum zice si DECENEU)nu sunt infiletate sau numai etanseaza ,treaba cu criku sub punte nu ii vad rostu daca strangi limitatprui cat timp aerisesti aica simulezi masina incarcata


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david91
post 5 Feb 2012, 11:52
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 7 December 11




1 la mana cel de pe osie se cheama repartitor pentru ca repartizeaza lichidul la rotile de pe spate iar cel de sub podea se numeste limitator pentru ca limiteaza presiunea la rotile spate in functie de greutatea masinii.


nu stiu daca acele conducte merg indreptate dar ce te costa sa ridici masina pe cric pentru o aerisire...daca te apuci sa aerisesti si vrei sa faci treaba buna o ridici si pe cric..

conductele sunt stranse etans asa ca nu vad a fii aceasta o problema


--------------------
Dacia 1310 2000 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 5 Feb 2012, 11:55
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Pe undeva prinde aer la tine ,acea bucla de aer nu are treaba ca ridici tu masina pe crik sau nu ,daca zici ca la ridicare a disparut ai probleme la limitator numai el lucreaza cand puntea de ridica si coboara sub actiunea cantarului de la punte/caroserie


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david91
post 5 Feb 2012, 11:59
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 7 December 11




este posibil nu zic ca nu dar la ce piese gasim in magazin in ziua de azi slabe sanse sa gasesc un limitator bun....am gasit ceva si vanzatorul a zis ca este de uzina...acum nu stiu ce a cred afland ca aceste piese de uzina nu se mai fabrica..

pe la limitatorul meu am observat o oarecare borboroseala pe langa garnitura neagra de afara dar nu iese lichid pe acolo...banuiesc ca presiune.

si oricum cred ca e defect pentru ca in orice fel as regla acea tija si mai apasata si mai libera rotile spate franeaza la fel...am incercat chiar si cu cantarul dat jos de tot si cu tija metalica mai lata cu arc care vine pe limitator desfacuta si am acelasi rezultat..franele pe spate tin la fel.

This post has been edited by david91: 5 Feb 2012, 12:00


--------------------
Dacia 1310 2000 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rom33o
post 6 Feb 2012, 18:35
Post #52


MANDRU CU DACIA MEA


Group: Members
Posts: 104
Joined: 26 September 09




nu conteaza daca e pe cric sa nu.tot la fel se aeriserte.pe la limitator iti trage aer in instalatie.fa cum ti-am spus eu si se rezolva.


--------------------
dacia berlina1310.logan1,4mpi 1994,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 6 Feb 2012, 18:39
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




QUOTE(david91 @ 5 Feb 2012, 11:59)
dar la ce piese gasim in magazin in ziua de azi slabe sanse sa gasesc un limitator bun


Nu mai cautati pe la magazinele care comercializeaza repere de Dacia.Incercati la piese auto straine.Ofer niste coduri TRW:



--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 6 Feb 2012, 19:23
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Si ce pret are asta?sigur peste 100 roni bine de tot,de iti vine sa il sudezi pe al tau


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rom33o
post 6 Feb 2012, 19:32
Post #55


MANDRU CU DACIA MEA


Group: Members
Posts: 104
Joined: 26 September 09




da si nu mai are moarte


--------------------
dacia berlina1310.logan1,4mpi 1994,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 6 Feb 2012, 19:49
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Esti tu sigur de asta


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david91
post 6 Feb 2012, 23:33
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 7 December 11




i-am gasit si pretul costa 210 ron....ce-am facut!!!

mai bine iau unu de la magazin si poate am noroc sa mearga


--------------------
Dacia 1310 2000 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 7 Feb 2012, 11:21
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




exact ce ziceam smile.gif blink.gif ,de bani aia ii faci directia toata,


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 7 Feb 2012, 12:23
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




QUOTE(david91 @ 6 Feb 2012, 23:33)
i-am gasit si pretul costa 210 ron


Ti se pare scump? smile.gif
Asa sunt preturile la masinile straine.Noi suntem obisnuiti cu mizeriile facute de chinezii de la ASAM,la 20-30 ron bucata!!!
Afla preturile si la produsele de mai jos,ca mie mi-e lene sa caut!! smile.gif Multumesc!


This post has been edited by deceneu32: 7 Feb 2012, 12:32


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 7 Feb 2012, 14:01
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




E lasa acuma si tu ca nu toate de la asam sunt mizerii si uite asa se foloseste omu de masina,cine sisi permite din salar sa dea atatia bani pe un amarat de furtun de frana fata ,cand si unu e pana in 20 roni cel mai bun de pe piata de la noi si te tine 2 ani lejer,nu zic ca nu sunt bune dar pentru noi sunt vise cel putin pentru mine,am grija de ea cum pot ,daca ar fi o masina cu vre-o 90 de caluti acolo si sa nu stai cu ochi pe ea toata ziua si sa schimbi un cilindru de frana sau garnituri odata la 3 ani hai as mai zice dar asa nu are rost


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2025 - 08:50
Forum Renault