Nu mai porneste, Logan 1.6 mpi
![]() ![]() ![]() |
Nu mai porneste, Logan 1.6 mpi
bobo77 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|||
sobolan |
![]()
Post
#32
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
acum am citit si eu cap coada...asa e,ea pus diagnosticul corect !!!
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
drogas |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 20 February 12 ![]() |
in general cand un motor pe benzina de 1.4 sau 1.6 MPI ( ma refer strict la dacia/renault) nu porneste chiar e grav, motoarele astea sunt prea bine puse la punct, si prea simple incat sa faca doar figuri simple...
Asadar cand nu porneste si se opreste in mers e aproape sigur sa fie rupta cureaua.. |
--------------------
Dacia
Logan
2008
|
|
nou_pe_aici |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 5 October 12 ![]() |
Salutare,
Ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat va rog. Am un Logan 1.4 din 2005 si nu vrea sa porneasca. Am cateva saptamani am crezut ca a mutit bateria si am schimbat-o, a functionat ok apoi. Luni dimineata insa nu a mai pornit, se comporta ca si cum ar ramane fara baterie cand dau la cheie. Am crezut ca am cu incarcarea bateriei insa farurile si inchiderea centralizata sunt ok. Incep sa cred ca exista un scurt pe undeva, mentionez ca masina nu a avut modificari la partea electrica. Tinand cont ca nu porneste si ar trebui sa incerc cat de cat sa identific singur problema, ma puteti ajuta cu un sfat de unde sa incep? Multumesc anticipat |
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#35
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ce inseamna "ramane fara baterie"? Pentru inceput ai verificat cablurile de masa? Intre baterie si motor/intre baterie si lonjeron?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
nou_pe_aici |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 5 October 12 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 5 Oct 2012, 08:17) Ce inseamna "ramane fara baterie"? Pentru inceput ai verificat cablurile de masa? Intre baterie si motor/intre baterie si lonjeron? Salut, Inseamna ca dau la cheie lasa motorul impresia ca incepe sa invarta la care se opreste, in celasi timp si luminile de pe bord/ casetofonul se opresc ca si cum ar ramane fara curent. In acest timp casetofonul se reseteaza si cere iar codul pentru activare. Nu am facut verificari. Ma poti ajuta cu ceteva verificari ce le-as putea face. Le google-esc eu tinand cont ca nu prea am cunosinte in acest sens. Multumesc anticipat. |
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
Andrei C. |
![]()
Post
#37
|
![]() Utilizator de diacritice Group: Members Posts: 87 Joined: 19 January 10 From: Timișoara ![]() |
Prima treabă ce aș verifica-o eu e funcționarea alternatorului/redresorului. Cam greu de făcut fără a porni mașina bănuiesc.
Poți să încarci bateria de la altcineva sau cu un încărcător și să mergi la service pentru a verifica alternatorul/redresorul. Sau probabil îți pot spune colegii de forum cum să verifici treaba asta cu un multimetru înainte și după ce pornești mașina (în functie de nivelul tensiunii la borne probabil). Dacă bateria nu se încarcă atunci funcționează cât funcționează până se golește - exact ce spui tu. Poate încă mai poate duce farurile și radioul pentru ceva timp, dar pornirea motorului are nevoie de mult mai multă putere. |
--------------------
Dacia
Logan 1.2 16V
Laureate, 2010
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#38
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
depinde, daca masina a functionat in regim TAXI cu 50 de porniri / zi si are peste 200k km ar cam trebui sa verifici demarorul (platoul periilor colectoare / rotorul)
This post has been edited by P-A-C-O: 5 Oct 2012, 15:45 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
iti trebuie 2 oameni si un aparat de masura , pe 20V , si se pune aparatul pe bornele bateriei , alea de plumb , daca cind dai la demarol , scade sub 10V trebuie incarcata , daca nu problema este in alta parte , verifica si bornele bateriei daca sint oxidate , se curata asa , se introduc intr-un pahar cu apa 5-10 min apoi se sterg cu o cirpa mai aspra, daca nici aici nu sint probleme urmaresti cablurile groase in special de la minusul bateriei si verifici acolo unde sint legate
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
nou_pe_aici |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 5 October 12 ![]() |
multumesc, incerc.
Nu, masina este folosita in scop personal cu vreo 50 mii din 2005 |
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#41
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(nou_pe_aici @ 5 Oct 2012, 17:19) vreo 50 mii din 2005 km sunt dati inapoi sau esti primul proprietar? |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
nou_pe_aici |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 5 October 12 ![]() |
QUOTE(P-A-C-O @ 5 Oct 2012, 16:22) scuze de off topic dar fiind membru de astazi doar inca nu am drepturi sa trimit PM-uri. @paco, masina e in realitate a parintilor mei, ei o folosesc mai rar, drumuri scurte prin oras si cate o iesire pe an la mare (Romania) si munte (tot Romania). Partea buna e ca din 2005 (primul proprietar) pana la aceasta problema, a mers Loganasul fara defectiuni. Schimbate doar niste bucse si capete de bara la un ITP. This post has been edited by nou_pe_aici: 5 Oct 2012, 19:33 |
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#43
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
nou_pe_aici 1--vezi daca mai ai curea de accesorii(aia care invarte alternatoru si ce mai are masina in dotare)
2--incarca bateria pe un redresor 3--curata bornele de la cablurile care se prind pe baterie,este descris mai sus cum se curata 4--pui bateria pe masina,pui bornele,prima data pui borna de PLUS pe baterie,si apoi borna de minus 5--pornesti masina,sigur va pornii,si cu un aparat de masura verifici incarcarea bateriei care trebuie sa fie intre13,50--14,30--14,50volti 6--aparatu arata tensiunea de 12 volti si ceva,alternatoru are releu de incarcare ars(se va inlocui releu,nu se repara) |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
nou_pe_aici |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 5 October 12 ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 5 Oct 2012, 19:50) nou_pe_aici 1--vezi daca mai ai curea de accesorii(aia care invarte alternatoru si ce mai are masina in dotare) 2--incarca bateria pe un redresor 3--curata bornele de la cablurile care se prind pe baterie,este descris mai sus cum se curata 4--pui bateria pe masina,pui bornele,prima data pui borna de PLUS pe baterie,si apoi borna de minus 5--pornesti masina,sigur va pornii,si cu un aparat de masura verifici incarcarea bateriei care trebuie sa fie intre13,50--14,30--14,50volti 6--aparatu arata tensiunea de 12 volti si ceva,alternatoru are releu de incarcare ars(se va inlocui releu,nu se repara) Multumesc pentru sfaturi, Intre timp sambata am fost pana la un service, acolo am fost sfauit sa o imping si pornesc din mers pe principiul ca e electromotorul. Zis si facut, in timp ce am impins masina, din mers in momentul in care am incercat sa o pornesc s-a auzit un bubuit undeva sub caporta apoi prin teava de esapament a iesit fum si miros de aparat electric ars. Am continuat sa imping masina pana in service, am lasat-o acolo si dupa o ora mi s-a spus ca e bateria de vina (baterie schimbata in urma cu o luna). Am mers si in realitate masina mergea, am dat acolo 2-3 chei si totul era ok, am plecat cu o baterie pusa de ei si ajuns acasa. Acolo nu a pornit iar. Am sunat la service si au trimis un baiat, a venit a pornit-o cu cabluri de la alta masina si a pleacat cu ea spunand ca poate e un scurt pe undeva. Am lasat-o in service pana astazi, cand am fost sa o iau (service-ul se inchisese deja, cheia era luata de o cunostinta fara permis) masina tot nu pornea, facea ca la inceput, dau la cheie se vad cum parca raman fara curent toate beculete pe bord. Mentionez ca martorul de baterie rosu ramane aprins cand pun contactul (parca zic ca asta ar trebui sa se stinga dupa cateva secunde). Are cineva vreun sfat, idee pentru mine? |
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
corbex |
![]()
Post
#45
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Verifica si masa generala (un cablu care pleaca de lq cutia de viteze si se prinde de caroserie). Masoara tensiunea la alternqator, cum ti-a sugerat colegul. Nu stii tu, roaga pe cineva mai priceput sa te ajute.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Verifica incarcarea bateriei, asa cum s-a descris mai sus. Apoi vezi daca e cazul sa mai bagi bani in altceva decat releul de incarcare sau puntea redresoare.
Orice alternator se repara, asa ca nu pune botul la alternator nou, de zeci de milioane. Pe mine a vrut reprezentanta sa ma tapeze de alternator nou de 3900RON. Le-am zis nu multumesc, si am luat la verificat masele de unul singur si am rezolvat. Gratis! L.E. Bubuitura si fumul au fost de la benzina adunata in galeriile de admisie si evacuare de la incercarile de pornire repetate. Vezi pe la galeria de admisie din plastic, daca mai are toate accesoriile tefere dupa "BUM!". L.L.E. Nu mai porni impins/tractat, daca nu vrei sa plangi dupa chiulasa+accesorii. This post has been edited by D-Ice: 8 Oct 2012, 19:07 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#47
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Verifica prinderile carcasei filtrului de aer, (mai exact acele picioruse) este posibil sa se fi rupt cand a facut bum.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
Na c-a apucat-o si pe tarfulita mea.
Baterie are, benzina are. Nu se aprinde niciun martor din bord peste ce se aprinde in mod normal. Dau s-o pornesc si face de parca n-ar avea pic de benzina. Dupa ce cu 10 minute inainte pornise brici. De 5 ori nu vrea, a sasea oara o ia ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic. A mai facut chestia asta de vreo 2-3 ori, asta vara. Insa n-a fost chiar asa de insistenta. In schimb azi m-a disperat. Am dat la cheie de m-au luat dracii. Iar cand pleaca, repet, o face de zici ca n-are absolut nicio problema. O opresc, de curiozitate, si iar nu mai pleaca. Apoi pleaca, si iar pleaca de nici usturoi n-a mancat si nici gura nu-i miroase si ar nu mai pleaca 5 minute. Cu ce incep? Ce verific? Sau ce schimb? Ca am de facut drumuri la Bucuresti non-stop si mi-e ca ma lasa in drum coaja. |
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
Tavy84 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 5 February 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Victoras2001 @ 1 Nov 2012, 13:17) Na c-a apucat-o si pe tarfulita mea. Baterie are, benzina are. Nu se aprinde niciun martor din bord peste ce se aprinde in mod normal. Dau s-o pornesc si face de parca n-ar avea pic de benzina. Dupa ce cu 10 minute inainte pornise brici. De 5 ori nu vrea, a sasea oara o ia ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic. A mai facut chestia asta de vreo 2-3 ori, asta vara. Insa n-a fost chiar asa de insistenta. In schimb azi m-a disperat. Am dat la cheie de m-au luat dracii. Iar cand pleaca, repet, o face de zici ca n-are absolut nicio problema. O opresc, de curiozitate, si iar nu mai pleaca. Apoi pleaca, si iar pleaca de nici usturoi n-a mancat si nici gura nu-i miroase si ar nu mai pleaca 5 minute. Cu ce incep? Ce verific? Sau ce schimb? Ca am de facut drumuri la Bucuresti non-stop si mi-e ca ma lasa in drum coaja. Salut Victor, problemele de genul acesta apar datorita senzorului de turatie, care trebuie si el curatat din cand in cand, aceeasi problema am avut-o si eu la solenza mea, pana nu am schimbat senzorul de turatie nu si-a revenit. Daca tot o sa umblii la senzorul de turatie nu strica sa ii cureti si corpul clapeta si motorasul pas cu pas. |
--------------------
Dacia
Solenza
Clima 2003
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
Ca sa umblu la el trebuie sa si stiu unde se afla.
![]() Am gasit pe net cam pe unde e. Merci. Sa vedem. Am gasit si-un tutorial. Nu prea ma incanta locurile stramte (la motoare de masini). ![]() This post has been edited by Victoras2001: 1 Nov 2012, 14:17 |
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
daca senzorul de turatie este pb, eu iti recomand sa-l schimbi
curatatul lui nu rezolva decat partial problema nici mufa nu este prea grozava eu l-am schimbat acum 2 ani cu tot cu mufa care are si contacte aurite, si n-a mai cracnit ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
Pai si treaba cu schimbatul e cu du-te-vino. Ca n-am cum sa fiu sigur ca aia e problema. Pana una-alta a plecat la cheie.
Si eu, dupa ce-am mai sapat p-aici, ma gandesc ca aia ar fi beleaua. Da e aia 100% ca sa ma duc, cu ochii inchisi, sa cumpar alt senzor? Nu-s convins ca putem afla pe forum. Asa ca voi curata senzorul vechi si voi vedea ce se intampla. Daca de acolo e, o sa cumpar unul nou. Pana atunci va multumesc pentru sfaturi. ![]() |
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
corbex |
![]()
Post
#53
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Senzorul e rareori de vina, e doar un magnetel prapadit. Mizeria nu ecraneaza cimpul magnetic. Doar pilitura. Aici e de studiat
![]() |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
pai de aia am zis de mufa
![]() eu curatam senzorul de pilitura si dadeam cu spray de contacte in mufa si cu toate astea facea figuri, la caldura sau la umzeala un senzor nou cu mufa e vreo 50 de ron mai nasol e sa-l montezi ![]() corpul clapeta si MPP le-ai curatat vreodata? la unchi-miu pe 1.4 l-am curatat dupa vreo 5 ani mama ce rumegus a iesit de acolo ![]() bobina de inductie crapata mai face figuri la umezeala fisele de bujii cu intreruperi bujii ancrasate etc ![]() This post has been edited by andreig1982: 1 Nov 2012, 19:59 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
La mine a facut ceva figuri si cand erau 70 de grade la umbra si nu era pic de umezeala. Atunci m-am gandit, ca boul, ca s-a evaporat benzina.
![]() Nu stiu de ce mpp-uri vorbesti tu. Am curatat de vreo 3 ori o chestie ca un supozitor ![]() O sa ma uit maine, daca nu ploua, pe la contactele alea. |
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
corbex |
![]()
Post
#57
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Da corpul clapeta jos, nu fii lenes! Si inauntru astuia se aduna o gramada de mizerie.
Cureti cu o cirpa peste tot, inclusiv in despartitura care duce la virful motorasului. Cu motorasul scos de pe clapeda, evident! This post has been edited by corbex: 2 Nov 2012, 10:10 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
bcg |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 18 May 07 ![]() |
Si la mine face figuri la pornire, de ceva vreme. Total aleator, nu foarte des(de 1-2 ori pe saptamana), niciodata la prima pornire dimineata, cand porneste perfect. Bateria este noua.
Senzorul de turatie l-am curatat acum vreo 3 luni, cand mi-a facut prima data figura de a nu porni(nu a mai pornit fara curatare). Alte 2 "figuri" facute: cand eram la semafor intr-o dimineata, cu masina pe liber, a murit motorul brusc, si tot asa, foarte greu a pornit(vreo 15 chei). Astazi, tot asa, am dat vreo 10 chei pana a pornit, iar cand a pornit, s-a turat singura pana pe la vreo 2000 rpm si statea asa, la ralanti, dupa ce am plecat si-a revenit. Un alt detaliu ar fi ca tremura acul turometrului la ralanti, scade in 500 rpm, iar creste putin, etc. |
--------------------
-
-
-
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
incearca o curatare de corp clapeta si motoras pas cu pas
|
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
bcg |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 18 May 07 ![]() |
QUOTE(andreig1982 @ 4 Nov 2012, 08:40) Nu le-am curatat inca, dar am observat un lucru: daca, inainte de a opri motorul, il accelerez putin(pana in 1500), nu mai face niciun fel de probleme la pornire. Daca nu fac asta, sunt sanse ca la viitoarea pornire sa trebuiasca sa dau cel putin 2 chei, in special daca pornirea se face la scurt timp dupa oprire(de la cateva minute pana la 1-2 ore). Care este explicatia? Si inca o intrebare as avea: cat e ralantiu-ul normal la Logan(dupoa incalzirea motorului)? Ca la mine sta in aprox 500(fix la jumatate intre 1 si 10 pe turometru), si din cate stiu trebuie sa fie un 700-800. This post has been edited by bcg: 27 Nov 2012, 21:03 |
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 17:53 |