Nu mai porneste, Logan 1.6 mpi
![]() ![]() ![]() |
Nu mai porneste, Logan 1.6 mpi
punktnet |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Tehnic Group: Members Posts: 90 Joined: 27 September 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Power
2022 Diesel Power
|
|||
gabyyy26 |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 29 September 10 From: Pitesti ![]() |
Ok sa revin cu lamuriri.
Intr-un final am ajuns la un user de pe un alt forum ce are un service unde se monteaza GPL in Pitesti un om de nota 10+, am facut scanare cu DDT si a gasit o ereoare cu senzorul de turatie de pe volanta, eram sigur ca va gasi aceasta eroare ca am avut problema cu senzorul si nu am interfata sa sterg erorile. Dupa acest lucru a dat reset la parametrii ECU si m-a sfatuit sa merg pe benzina 30 km pt. a invata parametri noi si sa fac un reglaj de culbutori, dupa 5 ore de stationare si motorul rece masina a pornit la prima cheie si nu a reusit sa isi mentina relantiul coborind pt. 10 sec. la 400-500 rot/min dupa acea urcand la 1200 pt. ca motorul era rece si dupa ce sa incalzit sa stabilizat pe la 750-850 rot. Astazi mi-am reglat culbutorii la 0,15 admisie si 0,30 evacuare ,curatand corp clapeta si motoras pas cu pas dupa aceasta operatiune am pornit motorul care a luat-o din prima cheie, dar putin cam lunga undeva 2-3 sec. dar cu un relantiu normal de 1200 la rece. In principiu sunt multumit, dar totusi as vrea sa plece la sfert cu face o masina in mintile ei, ramane de studiat problema si testat am sa revin cu detalii. |
--------------------
Renault
Megane 4, Megane3
2011,2018
- AG
|
|
corbex |
![]()
Post
#93
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Pune-i si bujii potrivite. O sa plece la sfert.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
punktnet |
![]()
Post
#94
|
![]() Tehnic Group: Members Posts: 90 Joined: 27 September 09 ![]() |
Daca ai GPL, regleaza admisia la .30 de asemenea. O sa vezi ca peste 6-7000km o sa fie nevoie din nou de reglare. In specificatiile Loganului cu GPL montat in uzina, scrie ca jocul termic la admisie este de .25, dar nu strica un .30, o sa fie putin mai zgomotos dar oricum in general zgomotul de tacheti e acoperit de cel al injectoarelor GPL.
|
--------------------
Dacia
Power
2022 Diesel Power
|
|
gabyyy26 |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 29 September 10 From: Pitesti ![]() |
Bujiile sunt originale renault si chiar mi se par ok. Sunt cu 2 electrozi si nu cred ca sunt uzate am vazut destule bujii si stiu sa fac diferenta. Oricum am sa le schimb si pe acestea, iar jocul la admisie il las la 0,15 pt. ca asa am vazut in specificatiile producatorului nu am vazit nicaieri joc de 0,30 admisie poate nu am studiat suficient problema ,dar un joc prea mare nu este benefic motorului ,unul din efecte fiind cresterea consumului.
|
--------------------
Renault
Megane 4, Megane3
2011,2018
- AG
|
|
punktnet |
![]()
Post
#96
|
![]() Tehnic Group: Members Posts: 90 Joined: 27 September 09 ![]() |
Fa-l cu incredere .30 ca nu vorbesc din carti. Manualul de reparatie pentru logan GPL specifica joc termic supape la rece de .25 admisie/.30 evacuare
|
--------------------
Dacia
Power
2022 Diesel Power
|
|
sergiu2010 |
![]()
Post
#97
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 4 January 13 ![]() |
Jocul termic peadmisie nu se modifica din cauza gpl din motive logice care inr-adevar face sa modifice jocul termic pe evacuare.Pe evacuare 30 e bine,nu pentru ca e normal ci pentru simplul fapt ca vei face reglajulmai rar.Din 30 in 30 mii este recomandat,in functie de regimurile la care este supus motorul.
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureat
- B--------
|
|
gabyyy26 |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 29 September 10 From: Pitesti ![]() |
Punktnet te rog daca se poate da-mi si mie manualul de reparatie logan GPL sau macar un link de unde il pot lua pentru a ma informa mai bine .Mentionez ca am manualul de reparatie Logan normal fara GPL .
|
--------------------
Renault
Megane 4, Megane3
2011,2018
- AG
|
|
codrynn |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 27 February 13 ![]() |
Am ajuns sa schimb si motorul si nu se rezolvase problema gaby, era panarama de gaz..cheatia aia de evacuare neagra de langa chiuloasa unde sunt montate injectoarele..rampa de injectoare daca nu ma insel..eu am vandut masina si din cate mia zis ala aia era buba,o zi buna.
|
--------------------
renault
laguna
2008 laguna 3
|
|
maru |
![]()
Post
#100
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
probabil te referi la galeria de admisie (cam acolo se monteaza injectia secventiala gpl) care cu siguranta era fisurata si`ti tragea aer fals
|
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
punktnet |
![]() ![]()
Post
#101
|
![]() Tehnic Group: Members Posts: 90 Joined: 27 September 09 ![]() |
QUOTE(gabyyy26 @ 27 Jun 2014, 15:15) Punktnet te rog daca se poate da-mi si mie manualul de reparatie logan GPL sau macar un link de unde il pot lua pentru a ma informa mai bine .Mentionez ca am manualul de reparatie Logan normal fara GPL . Salut, Ai acces la el in aplicatia Dialogys pentru orice serie de logan cu GPL din fabrica. Se gaseste in capitolul de NoteTehnice. Il aveam si eu pe undeva, cand ajung acasa peste cateva zile incerc sa il caut. |
--------------------
Dacia
Power
2022 Diesel Power
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 17:40 |