ventilator + ac
![]() ![]() ![]() |
ventilator + ac
woth |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 5 June 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
Liviu |
![]()
Post
#2
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
- de poluarea fonica nu ai cum sa scapi. Zgomotul e produs de tubulatura nu de ventilator sad.gif.
- clapa de recirculare se afla in gura de aer. O poti chiar vedea daca te uiti in gura de aer (cu capota deschisa, in partea dreapta a aerotermei cum te uiti din fata masinii). - In cielo ingheti de frig pentru ca vaporizatorul se afla IN BORD si in felul asta nu se pierd grade celsius prin circuitul aerului. Eu mi-am izolat cu izopren toata consola de admisie de aer care se afla in compartimentul motorului si am montat un robinet inchis/deschis pe furtunul de tur de antigel care duce in caloriferul din habitaclu. Azi am obtinut urmatoarele valori termice la gura de ventilatie in masina: A. aer de afara: - ventilator pe treapta I: 6 grade - ventilator pe treapta II: 8.5 grade - ventilator pe treapta trei : 11.5 grade B. aer recirculat: - ventilator treapta I: 4.2 grade - ventilator treapta II: 6.5 grade - ventilator treapta III : 8.5 grade Acum, in sfarsit, dupa doi ani, ma declar multumit pe deplin de aerul conditionat din DSN. Am reusit azi la ora 13 sa fac in masina 27 de grade celsius .. cu soarele batand prin parbriz .. extraordinar .. zic eu. |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
inconturnabil |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 14 July 04 ![]() |
clapeta se afla deasupra butoanelor pentru comanda climatizare, pe consola centrala, cand este spre stanga permite intrarea aerului din exterior, spre dreapta instalatia de climatizare functioneaza cu aer recirculat din habitaclu.
|
--------------------
ALFA ROMEO
GIULIETTA
2011
|
|
woth |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 5 June 04 ![]() |
poti sa-mi dai cateva detalii despre cum ai izolat cu izopren, de unde pot cumpara acest izopren si ce e el de fapt?
robinetul acela pe tur pt. antigel de ce l-ai instalat? baga caldura? cred ca mi-as pune si eu dar nu stiu cum. |
-------------------- |
|
ZaiR |
![]()
Post
#5
|
![]() Against the System Group: Members Posts: 345 Joined: 7 January 04 From: Bucuresti ![]() |
si eu astept raspuns la intrebarea lui worth
|
--------------------
DUCATI
900 SuperSport
2003
- este!
|
|
Liviu |
![]()
Post
#6
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Cel mai bine v-as arata intr-o poza (dar aparatul e acasa) smile.gif ..
De ce nu veniti diseara sa vedeti ?? smile.gif .. Daca nu puteti veni diseara, asteptati pana maine si am sa pun niste poze. Robinetul taie alimentarea caloriferului cu antigel. Astefel consola centrala din habitaclu ramane rece rece .. nu se mai incalzeste deloc de la antigelul fierbinte. |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
miki |
![]()
Post
#7
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.222 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Cind ai facut asta! Adica mai exact se observa ceva la racirea motorului? Ce zice acul de la temp. apa?
Eu nu ma prind de ce drq. la toti sau aproape nu exista acest robinet si apa circula in permanenta prin calorifer |
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Aºılırsa |
|
costi |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
robinetul nu exista la nimeni iar antigelul circula permanent prin calorifer. Doar aerul trece sau nu prin el. Ramine insa problema lui ca sursa de caldura asa cum a spus Liviu. In situatii extreme aveti in vedere si posibilitatea ca sa nu aveti suficient gaz in instalatie sau sa il fi pierdut.
Izoprenul este un cauciuc foarte bun izolant folosit printre altele si la costumele de scafandri. |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#9
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
da' matale telefon nu ai sa faci poze ? laugh.gif
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
Liviu |
![]()
Post
#10
|
||
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Operatiunea a vut loc ieri (miercuri) Temperatura motorului evolueaza normal .. adica nu am vazut nici o modificare in bine sau in rau smile.gif .. in schimb temperatura din habitaclu a suferit o modificare majora smile.gif |
||
--------------------
.
.
.
|
|||
Mihai_E |
![]()
Post
#11
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
zi-ne si ce temperatura era afara cind ai obtinut tu valorile astea. |
||
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|||
Mihai_E |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
in alta ordine de idei
1. care dintre furtunele alea doua care intra in calorifer e turul ca sa stiu pe care-l tai? 2. vrei sa spui ca ai izolat cutia aia neagra de la motor? |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
Liviu |
![]()
Post
#13
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
1. Furtunul pe care se afla capacelul de aerisire este turul smile.gif . Eu l-am taiat cam prin dreptul vasului de expansiune.
2. DA Si raspunsul la intrebarea anterioara: afara erau cca 30 de grade (de fapt cred ca stii si tu ce temperatura era afara joi pe la 1-2 dupa amiaza). Bafta! P.S.: La intalnire, in parcare, in timpul demonstratiei, temperatura la gura de ventilatie a atins si minimul absolut de pana acum .. 3.8 grade smile.gif (afara nu stiu cat de cald era dar era cald bine caci am transpiurat instantaneu cand am iesit din masina). Dovada e in poza smile.gif ... (am tras repede o poza cu telefonul asa ca scuzati calitatea). Attached thumbnail(s) Img(2).jpg ( Size: 17.94k ) Number of downloads: 969 |
--------------------
.
.
.
|
|
ZaiR |
![]()
Post
#14
|
![]() Against the System Group: Members Posts: 345 Joined: 7 January 04 From: Bucuresti ![]() |
e super misto in masina la Liviu acum nu stiu cat de buna e acesta solutie cu robinetul. Ca apa din radiator nu mai circula, de aici se poate strica radiatorul (antigel statut) dar pe de alta parte de ce merge ok din fabrica pe berline ??? .chestia e cu dus si intors....ideea este ca aceasa idee a lui Liviu are eficienta maxima !!! .... oricum am vb cu george si cred ca se va pune in aplicare si la masina mea si a lui .... in fond cat costa 1 radiator ???? (care oricum se schimba destul de des)
|
--------------------
DUCATI
900 SuperSport
2003
- este!
|
|
Liviu |
![]()
Post
#15
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
|
--------------------
.
.
.
|
|
woth |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 5 June 04 ![]() |
Liviu, te rog eu frumos, pune si tu niste poze aici, daca se poate. Cu robinetul respectiv si cu acea "cutie neagra" pe care ai izolat-o cu izopren.
Vreau si eu sa fac miscarea asta ca am dat banii pe srn clima si, cu toate ca iese aer destul de rece pe gurile de aerisire, mie mi-e destul de cald. Ma cam oftic. Mai bine ramaneam la bicicleta cu 21 de viteze si schimbator shimano. Mersi frumos. |
-------------------- |
|
Liviu |
![]()
Post
#17
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
woth, ti-am sters ultima parte din mesaj .. aia era o intrebare cu totul si cu totul off-topic. De asemenea am sters si raspunsul lui costi pe acelasi motiv.
Acum on-topic. POZE: Attached thumbnail(s) DSC00070.jpg ( Size: 136.62k ) Number of downloads: 1195 DSC00067.JPG ( Size: 123.3k ) Number of downloads: 907 DSC00065.jpg ( Size: 145.17k ) Number of downloads: 1007 DSC00066.jpg ( Size: 113.96k ) Number of downloads: 977 DSC00061.jpg ( Size: 115.21k ) Number of downloads: 783 |
--------------------
.
.
.
|
|
Liviu |
![]()
Post
#18
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Continuare
Attached thumbnail(s) DSC00063.JPG ( Size: 144.13k ) Number of downloads: 734 DSC00069.JPG ( Size: 129.11k ) Number of downloads: 738 |
--------------------
.
.
.
|
|
sstanescu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Auzi, am si eu cateva nedumeriri:
1. ai obturat practic grila de pe capota? Atunci aerul pe unde naiba intra in compartimentul stergatoarelor? 2. Izolarea tevii reci de AC ti s-a parut ca da rezultate, sau e doar o componenta a solutiei? Te ointreb asta pentru ca si eu am avut-o o vreme, sincer nu mi s-a parut mare imbunatatire, (dupa ce a trecut placebo) si la un moment dat gasisem pe undeva un sfat referitor la instalatiile AC. Treaba era in felul urmator: freonul trebuie sa se intoarca in compresor in stare lichida, trebuie sa se condenseze tot. Acolo se spunea ca e o mare greseala de exemplu sa mergi cu AC-ul pe treapta mica, pentru ca o parte din freon ajunge sa se intoarca vaporizat in compresor, de aici probleme si functionari defectuoase. Intr-o astfel de logica, izolatia asta e pusa pe teava de retur, asa ca probabil ar fi bine chiar sa preaia caldura din compartimentul motor. Inca nu sunt pe deplin edificat daca respectivul mananca kko sau nu, insa cert e ca week-endul asta chiar aveam de gand sa refac si eu izolatia la mine. Anyway, good job! |
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War |
|
Sergiu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
Mii de scuze de off-topic, dar nu inteleg tevile care urca de-a lungul stergatoarelor tale de parbriz... Poti te rog sa ma luminezi? biggrin.gif
|
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#21
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
stropitori pt parbriz laugh.gif
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
Liviu |
![]()
Post
#22
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Nu stiu cat efect pozitiv sau negativ are izolarea tevii de retur de la A/C dar daca la instalatiile de apartament AMBELE TEVI sunt izolate .. de ce nu le-as izola si eu pe ale mele smile.gif
La OT ti-am raspuns pe MP. |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
woth |
![]()
Post
#23
|
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 5 June 04 ![]() |
Liviu, in momentul in care tai "conducta" de tur al antigelului ca sa pun robinet, dupa cum ai precizat tu mai sus, sa ma astept sa pierd ceva lichid pe acolo?
|
-------------------- |
|
Liviu |
![]()
Post
#24
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Daca ai o pensa autoblocanta ar trebui sa strangi cu ea sau sa rogi un prieten sa tina strans furtunul care iese din vasul de expansiune (cel din partea de jos a vazului) caci altfel patesti ca mine laugh.gif ... adica tot ce e in vas ... adio! smile.gif ...
Eu am pierdut cca 1L de antigel (ce era in vas plus ce mai era pe furtunul care iese din vasul de exp.) pe care l-am completat ulterior smile.gif |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
woth |
![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 5 June 04 ![]() |
Ok. Iti multumesc frumos pt. informatii. Sper sa fie si la mine ceva mai frig ca de nu, chiar o sa-mi para rau ca am dat banii in loc sa beau bere laugh.gif si nu vreau sa ajung la asa ceva.
|
-------------------- |
|
woth |
![]()
Post
#26
|
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 5 June 04 ![]() |
p.s. ca am dat banii pe srn, nu pe robinet
|
-------------------- |
|
GeorgeB |
![]()
Post
#27
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
am aplicat izolatia nr 2 biggrin.gif
Attached thumbnail(s) Imag017.jpg ( Size: 34.79k ) Number of downloads: 604 Imag016.jpg ( Size: 34.65k ) Number of downloads: 478 Imag014.jpg ( Size: 35.87k ) Number of downloads: 525 Imag015.jpg ( Size: 32.76k ) Number of downloads: 487 |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
woth |
![]()
Post
#28
|
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 5 June 04 ![]() |
GeorgeB, simti vreo diferenta majora? robinet ti-ai pus?
|
-------------------- |
|
GeorgeB |
![]()
Post
#29
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
pe caldura asta de afara de vreo 20 de grade oricum inghet in masina , astept sa se incalzeasca sa vad ce poate.
robinet nu am pus , vreau sa vad cum se comporta acum. pe langa izolatiile din poze mai am pus 2 bucati de izopren . dar eram satul de munca ca sa mai fac poze. plus eram murdar rau de tot si imi este mila de tel :wink: |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#30
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 23:40 |