DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema dacia carburatie '97, s-a oprit si da rateuri daca vreau sa o pornesc

maho
post 3 Feb 2012, 11:31
Post #31


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(Bucuresteanu @ 2 Feb 2012, 21:48)
...bujii bune sau cel putin noi,...
*


Preferabil bune. Nu TOATE cele noi sunt si bune.

QUOTE(Bucuresteanu @ 2 Feb 2012, 22:06)
.. Cat si despre bujii, ... o anumita marca de bujii ar fi buna...Sinterom, Brisck, Bosch sunt atatea si atatea nush ce naiba sa pun...
*


Eu am folosit pana acum doar Sinterom: alea vechi nu mi-au facut figuri, dar am pus recent unele noi (cand am schimbat si fisele, cu Tesla) si-mi fac figuri, le primavara le dau jos si le pun tot pe alea vechi, "reconditionate".

QUOTE(Bucuresteanu @ 2 Feb 2012, 22:11)
aaa... da mai am o intrebare fisele difera de la carburatie la injectie??? sau sunt "universale" ca sa zic asa...
*


Sunt diferite, nu "universale". Sa ceri exact ce-ti trebuie. Pe Tesla ale mele scrie Cehia pe cutie, si USA pe ele. Daca cauti suficient, o sa gasesti pana la urma. smile.gif


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bucuresteanu
post 8 Feb 2012, 15:32
Post #32


Caut sa repar si nu gasesc!


Group: Members
Posts: 24
Joined: 28 October 11




bun s-a m-ai dezghetat afara, am reusit sa deschid capota si sa scot carbucitorul. Acum vreau sa aplic asa numita metoda de curatare:"ciorba de carburator". NU AM MAI DESFACUT NICIODATA CARBURATORUL. As vrea un tutorial de remontare pas cu pas a tuturor piesulicilor carburatorului inainte de a ma apuca de desfacut. Daca se poate si cu poze ar fi de vis. Cumpar toate garniturile noi, la ce trebuie sa fiu atent in mod special daca e stricat s.a.m.d. Cui pontou? Plutitor? Nivelul??? Habar nu am cum se verifica si care cum e....HELP!


--------------------
Dacia 1310 Berlina | 1997 - B-14-KIE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 8 Feb 2012, 15:33
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




vezi pe youtube acolo ai si poze si tot


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bucuresteanu
post 9 Feb 2012, 18:00
Post #34


Caut sa repar si nu gasesc!


Group: Members
Posts: 24
Joined: 28 October 11




Am pus mana azi pe un aparat de masura si am masurat rezistenta din bobina. Am 4.1ohmi in primar si 5.6kohmi in secundar ma pot baza pe ea daca montez o aprindere electronica?


--------------------
Dacia 1310 Berlina | 1997 - B-14-KIE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 9 Feb 2012, 18:39
Post #35


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Te poti baza linistit pe bobina pentru aprindere. Citat de pe pagina de documentatie a aprinderii tranzistorizate cu senzor in loc de platina: "NU se vor folosi bobine de inductie cu rezistenta
aditionalã scurtcircuitatã (lipsã) sau cu valoarea rezistentei ohmice totala
mai micã de 3 ohmi."

Cat despre carburator, ai un tutorial pe net cu demontarea si curatarea lui, de obicei il montezi in ordinea in care l-ai demontat ca altfel nu prea ai cum, sa fii atent la jicloare ca au dimensiuni diferite, deci fiecare are locul lui...si schimba cuiul poanto. De obicei cand il scoti de pe pozitie nu mai trebuie pus la loc, pentru ca in timp acesta isi face un fel de sant care duce etansarea slaba spre deloc, deci consum de benzina.
De altfel schimba acea garnitura dintre capacul carburatorului si corp din nou pentru a fi sigur ca etanseaza...unii isi pun cate doua garnituri dinalea fiindca sunt dintr-un carton foarte prost.
Mai merge schimbat si acel filtru de benzina din carburator, daca te uiti la locul unde intra furtunul de benzina, e un surub mare de 15 daca nu ma insel. il desfaci si filtrul este acolo.
Si in final cumpara garniturile care vin sub carburator, mare atentie la ordinea in care trebuie sa fie asezate, cauta pe forum ca vei gasi explicat si cu poze.

Acum, ar mai fi membrana de la pompa de sprit, aceea cu arc din lateralul corpului, sunt pareri pro si contra referitoare la schimbul ei...aici eu zic ca ar fi bine sa il contactezi pe colegul PH-06-BOA, el te poate sfatui.
Spor!


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bucuresteanu
post 9 Feb 2012, 20:58
Post #36


Caut sa repar si nu gasesc!


Group: Members
Posts: 24
Joined: 28 October 11




QUOTE(N E S @ 9 Feb 2012, 19:39)
Acum, ar mai fi membrana de la pompa de sprit, aceea cu arc din lateralul corpului, sunt pareri pro si contra referitoare la schimbul ei...aici eu zic ca ar fi bine sa il contactezi pe colegul PH-06-BOA, el te poate sfatui.
Spor!
*


Apropo de asta membrana aceea nu arata deloc ok este deformata intrun fel oribil o sa va si postez o poza daca imi permite timpul. O sa imi fac drum prin targ sa cumpar toate cele necesare. La ce trebuie sa fiu atent cand cumpar un nou cui poantou si de asemenea membrana de la pompa de spritz. Ce aspecte trebuie sa am in vedere diferentele probabil fiind aproape insesizabile dintre un cui vechi si folosit si unul nou.

10 Feb 2012, 16:15:
Bun am fost azi in targ sa cumpar ce imi trebuie. Am pus mana si pe un set de buji frantuzesti originale Eyquem si am luat garnitura de la capac, cui poantou, garniturile de dedesubt si membrana de la pompa de spritz. Curatat frumos ca nou, m-am pus pe asamblat. Am ajuns la final dar cred ca am facut ceva, undeva gresit pentru ca am impresia ca atunci cand trag de acceleratie nu mi se deschide indeajuns supapa de admisie...

This post has been edited by Bucuresteanu: 10 Feb 2012, 15:15


--------------------
Dacia 1310 Berlina | 1997 - B-14-KIE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 10 Feb 2012, 17:37
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




dece se murdareste in halul asta carburatorul? iese benzina din el sau ce?

Attached thumbnail(s)
DSC00007.JPG ( Size: 199.28k ) Number of downloads: 176
DSC00008.JPG ( Size: 193.11k ) Number of downloads: 218
DSC00009.JPG ( Size: 203.79k ) Number of downloads: 212


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 10 Feb 2012, 17:47
Post #38


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




ai ghicit,iese benzina probabil pe langa garnitura de la capacul carburatorului,plus ca daca mai scapa putini vapori de ulei pe langa T-eul din carter,totul se combina cu praf si rezulta ce ai tu acolo. Schimba garinitura sau verifica prima oara daca nu cumva suruburile care tin capacul nu sunt slabite. Uita-te si la T-eul ala,sa nu fie copt si cam aia e...


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 10 Feb 2012, 17:55
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




garnitura am pus noua acum 4 luni...am sa ma ocup cand vine caldura si am sa i pun doua garnituri sau chiar trei.


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 10 Feb 2012, 23:25
Post #40


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Bucuresteanu dar cuiul poanto se cumpara de la magazin nou. E pana in 5 lei unul. Daca iei folosit n-ai facut nimic. Sau..in targ se gasesc si noi?
Problema cu garniturile de la pompa de sprit este ca au arcurile alea prea moi. Drept urmare dimineata cand dai pedale ca sa pornesti masina de fapt nu se intampla nimic.

Andyno tu ai scos flansa pata calda de la carburator? Si daca da, de ce si cum se comporta carburatorul iarna, respectiv vara?

This post has been edited by N E S: 10 Feb 2012, 23:26


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 11 Feb 2012, 14:46
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




flansa pata calda? sincer nu stiu care este...sau daca am...carburatorul se comporta bine iarna..nu am nici un fel de probleme cu el. doar ca se murdareste.


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 11 Feb 2012, 18:36
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




E acolo si pata calda ca se vede clar furtunele ce intra/iese din ea


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 03:12
Forum Renault