DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

63 Pages « < 17 18 19 20 21 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Viitorul mașinilor electrice?, Încărcate la pompă cu electrolit, nu la priză!

espacern
post 16 Jul 2015, 15:10
Post #541


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Poate daca conduci una cu motor electric te edifici...sigur!
Am condus (cateva zile) Twizy/Kangoo/Zoe.....cu senzatie de neuitat.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 16 Jul 2015, 15:14
Post #542


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti






--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 16 Jul 2015, 16:52
Post #543


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(espacern @ 16 Jul 2015, 15:10)
Poate daca conduci una cu motor electric te edifici...sigur!
Am condus (cateva zile) Twizy/Kangoo/Zoe.....cu senzatie de neuitat.
*

O buburuză electrică am condus, dar nu m-a impresionat deloc. Cred că trebuie să conduc o Teslă ca să mă edific, dar din păcate nu cred că o să am șansa asta prea curînd.
Am condus Mitsubishi i-Miev. Nu mi-a plăcut. Deși pleca de pe loc foarte bine (nu extraordinar, dar impresionant pentru o buburuză), totuși pe urmă se plafona repede. Dacă o călcam la podea la 50-60 km/h, reacționa foarte lent.
Iar ca nivel de zgomot... nu mai auzeam motorul, dar auzeam orice zgomot de rulare, cît de mic. Fiecare pietricică pe care călcam cu roata se auzea. biggrin.gif
Nu mai zic că era o chichineață în care stăteam cu genunchii în gură (în față, că în spate nici nu cred că aș fi încăput deloc), chioară, cu plastice mai slabe decît la Logan, și costa 33.000 de euri.

Deci nu, în buburuzele electrice nu-mi pun prea mari speranțe. Singura care are șanse să mă impresioneze este Tesla. Și n-am unde s-o încerc. sad.gif

Cît despre Twizy... nu m-aș apropia de chestia aia nici bătut. Hai, Zoe mai treacă, meargă, Kangoo e chiar interesant, dar de Twizy nu m-aș atinge nici dacă m-ai plăti. biggrin.gif tongue.gif

This post has been edited by VladSoare: 16 Jul 2015, 17:00


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 20 Jul 2015, 16:15
Post #544


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti






--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 6 Aug 2015, 17:42
Post #545


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti






--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 12 Aug 2015, 12:15
Post #546


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




VW e-Golf vs BMW i3 REx


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 17 Aug 2015, 15:17
Post #547


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08






--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 26 Aug 2015, 15:06
Post #548


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti






--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 9 Sep 2015, 12:35
Post #549


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti






--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 3 Oct 2015, 08:18
Post #550


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09






--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nasty
post 22 Oct 2015, 21:16
Post #551


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.514
Joined: 3 January 05




S-a rezolvat și cu bateria, îți iei un Magrav:

http://www.keshefoundation.org/shop-et-liv...ts/150706104205

This post has been edited by nasty: 22 Oct 2015, 21:36


--------------------
. bicl/trt 2006/2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 22 Oct 2015, 22:49
Post #552


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Fabulos!!!

Eu as fi totusi mai interesat de "plasma reactors", ala care "by gravitational positioning are able to generate their own magnetic and gravitational fields around the reactor and the spacecraft to counter the forces of Earth's magnetic and gravitational fields" (link)

As fi curios cum a generat ala undele gravitationale...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nasty
post 23 Oct 2015, 07:45
Post #553


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.514
Joined: 3 January 05




Magrav interzis de Obama în USA ( dacă e SF, de ce a ajuns la un așa nivel înalt?):

"
“Magrav technology”, its import to note, was conceived by the Iranian-born nuclear engineer Mehran Keshe [photo 3rd left], but whose works are banned from public use in the United States under an Executive Order signed by President Obama on 23 April 2012.

President Obama’s signing of his Executive Order against “magrav technology”, it should be remembered, was due to the Iranian’s using it to down, and then capture one of the United States most secretive and sophisticated drones in December, 2011, and then Iran sharing this new weapon with Syria too. "

http://www.whatdoesitmean.com/index1853.htm

This post has been edited by nasty: 23 Oct 2015, 07:53


--------------------
. bicl/trt 2006/2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 23 Oct 2015, 11:32
Post #554


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




QUOTE(VladSoare @ 16 Jul 2015, 17:52)
O buburuză electrică am condus, dar nu m-a impresionat deloc. Cred că trebuie să conduc o Teslă ca să mă edific, dar din păcate nu cred că o să am șansa asta prea curînd.
Am condus Mitsubishi i-Miev. Nu mi-a plăcut. Deși pleca de pe loc foarte bine (nu extraordinar, dar impresionant pentru o buburuză), totuși pe urmă se plafona repede. Dacă o călcam la podea la 50-60 km/h, reacționa foarte lent.


Masinuta aia are o tona de tehnologie in ea si este una dintre cele mai capabile in segmentul ei de buburuze (bine costa si al naibii de mult). Aia este o masina de oras care te ajuta sa mergi lejer cu viteze de oras astfel incat sa pastreze cat mai mult din baterie.

Plus ca hai sa ne uitam la specificatii: 196NM cuplu disponibil instant, 160km autonomie, viteza maxima 130km/h. Hmm, sunt multe masini normale care nu au cuplu asta.

La ultimul schimb de ulei in Expozitiei, pana sa intre masina, m-am dat si eu cu iMiev-ul asta mic si vreau sa spun ca e f distractiva, motorul nu il auzi si cred ca este suficient de bine antifonata pt oras.

This post has been edited by ursul_bipolar: 23 Oct 2015, 11:53


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 23 Oct 2015, 12:48
Post #555


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Bine, dar 33.000 de euro pentru o buburuză cheală, cu plastice de calitatea Loganului? Totuși, ce-mi oferă de banii ăștia?
- Spațiu - nu
- Viteză - nu
- Reprize - nu
- Calitate percepută, materiale bune și frumoase - nu
- Siguranță - nu prea, doar patru stele
- Drumuri extraurbane - nu
- Opționale mai de top, gen parbriz încălzit, pilot automat, bluetooth, etc. - nu

Ce-mi oferă de banii ăștia? Doar o carcasă cu patru roți, care mă poate duce la serviciu și înapoi? Atît?
Mama a dat 5.000 de dolari pe un Tico, cu care timp de 13 ani a bătut toată țara în lung și-n lat. Iar asta de 33.000 de mii nu mă duce nici măcar pînă la Brașov, pentru că vezi doamne, e bună numai în oraș. Păi nu e ceva în neregulă aici? smile.gif

Eu nu pricep. Motorul electric este o tehnologie veche, matură. Era veche și matură chiar și acum patruzeci de ani. De ce o buburuză cheală ajunge să coste de șase ori mai mult decît trebuie doar pentru că are un motor electric? Bine, înțeleg că mai există niște baterii și cîteva gizmo-uri electronice care au grijă să se încarce ca lumea, dar nu pricep cum pot gizmo-urile astea să arunce prețul unei mașini în aer.

QUOTE(ursul_bipolar @ 23 Oct 2015, 11:32)
Plus ca hai sa ne uitam la specificatii: 196NM cuplu disponibil instant, 160km autonomie, viteza maxima 130km/h. Hmm, sunt multe masini normale care nu au cuplu asta.
*

Nu, dar au în schimb o cutie de viteze. Pe care Mievul n-o are. Și care cutie poate face ca la roți să ajungă un cuplu suficient de bun.
Or la Miev se simte lipsa cutiei de viteze. Într-adevăr, la plecarea de pe loc se descurcă onorabil. Dar în reprize se schimbă socoteala. Ai vrea să retrogradezi, dar n-ai cu ce. Bine, știu teoria, e mașină de oraș, e gîndită doar ca s-o conduci relaxat prin trafic aglomerat de oraș, și nimic altceva, deci teoretic n-ai nevoie de mai mult. Dar în cazul ăsta mă aștept să nu dau pe ea cît pe un Audi.

This post has been edited by VladSoare: 23 Oct 2015, 13:02


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 23 Oct 2015, 13:23
Post #556


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Era o stire despre o masina electrica/nucleara biggrin.gif Doar 1 strop de combustibil i-ar ajune 100 de ani....in fine, o masina nucleara nu va fi construita niciodata.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 23 Oct 2015, 13:34
Post #557


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




QUOTE(VladSoare @ 23 Oct 2015, 12:48)
Eu nu pricep. Motorul electric este o tehnologie veche, matură. Era veche și matură chiar și acum patruzeci de ani. De ce o buburuză cheală ajunge să coste de șase ori mai mult decît trebuie doar pentru că are un motor electric? Bine, înțeleg că mai există niște baterii și cîteva gizmo-uri electronice care au grijă să se încarce ca lumea, dar nu pricep cum pot gizmo-urile astea să arunce prețul unei mașini în aer.



Acumulatorii (li-ion) costa cel mai mult din tot ansamblul ala, motorul (care de obicei e brushless, fara maintenance) + ESC-ul(controlerul de motor) sunt max. 5k euro...

Nu are nevoie de cutie de viteze, pentru ca motorul electric are cuplul maxim de la 1rpm. L-au limitat din soft ca sa nu accelereze puternic, pentru ca consumul creste prea mult, si ii scade autonomia drastic...


--------------------
Renault Megane R26 2008 - XX-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 23 Oct 2015, 13:38
Post #558


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




Pai iti ofera in primul rand consum 0 de benzina ca de asta este electrica.

- Spațiu - nu ---> este masina din clasa mini, pt 2 persoane in fata si 2 in spate pentru mersul in oras este spati arhisuficiect, nu stai ca intr-una mare, e decent;
- Viteză - nu ---> viteza maxima este de 130km/h deci cred ca nu are o problema;
- Reprize - nu ---> plecarea de pe loc se face excelent, dupa care mersul este liniar, nu are ce reprize sa ofere ca nu are o cutie de viteze adecvata reprizilor si repet bateria trebuie sa tina cat mai mult;
- Calitate percepută, materiale bune și frumoase - nu ---> in ceea ce priveste interiorul ai dreptate, este ceva specific japonez, nici mie nu imi place, in ceea ce priveste fiabilitatea nu cred ca are rost s-o punem la indoiala;
- Siguranță - nu prea, doar patru stele ---> 4 stele in clasa ei este un rezultat bun, masina este foarte mica, nu are cum sa fie buncar;
- Drumuri extraurbane - merge si acolo dar trebuie sa ai grija la autonomie, 160km dupa care trebuie incarcata bateria;
- Opționale mai de top, gen parbriz încălzit, pilot automat, bluetooth, etc. ---> parbriz incalzit nu, iti poti pune optional navigatie care are si blustuz, pilot automat nu cred ca fie in optionale.

QUOTE
Iar asta de 33.000 de mii nu mă duce nici măcar pînă la Brașov, pentru că vezi doamne, e bună numai în oraș. Păi nu e ceva în neregulă aici?


De duce unde vrei tu, problema este autonomia, cand o sa avem statii de incarcare pe toate drumurile poti sta linistit, poti merge oriunde. Nu este de vina masina ca nu avem statii de incarcare smile.gif

QUOTE
Era veche și matură chiar și acum patruzeci de ani. De ce o buburuză cheală ajunge să coste de șase ori mai mult decît trebuie doar pentru că are un motor electric? Bine, înțeleg că mai există niște baterii și cîteva gizmo-uri electronice care au grijă să se încarce ca lumea, dar nu pricep cum pot gizmo-urile astea să arunce prețul unei mașini în aer.


O fi veche insa implementarea ei cu o oarecare autonomie costa. Din cate observi nu prea exista masina 100% electrica ieftina.
Acum cuvantul chel este relativ, masina nu este cheala, are aer conditionat manual sau automat, oglizi incalzite si rabatabile, 4 geamuri electrice cu impuls, navigatie (optional), jante de aliaj, ABS, ASC, proiectoare etc. Nu cred ca e o masina cheala.

QUOTE
Or la Miev se simte lipsa cutiei de viteze. Într-adevăr, la plecarea de pe loc se descurcă onorabil. Dar în reprize se schimbă socoteala. Ai vrea să retrogradezi, dar n-ai cu ce. Bine, știu teoria, e mașină de oraș, e gîndită doar ca s-o conduci relaxat prin trafic aglomerat de oraș, și nimic altceva, deci teoretic n-ai nevoie de mai mult. Dar în cazul ăsta mă aștept să nu dau pe ea cît pe un Audi.


Cutia de viteze la iMiev este conceputa sa lucreze f bine cu un motor electric, vezi ca sunt review-uri in care se explica cum functioneaza. Sa retrogradezi pt ce? Vrei sa faci depasiri cu un vehicul 100% electric de capacitate mica? Fi serios...
Masina este scumpa, tocmai aceasta tehnologie care o face sa se miste costa foarte mult altfel ar fi fost o masina de 6000 euro. La haudi tre sa treci pe la benzinarie.

This post has been edited by ursul_bipolar: 23 Oct 2015, 13:40


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 23 Oct 2015, 14:05
Post #559


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(MihaiD @ 23 Oct 2015, 13:34)
Acumulatorii (li-ion) costa cel mai mult din tot ansamblul ala, motorul (care de obicei e brushless, fara maintenance) + ESC-ul(controlerul de motor) sunt max. 5k euro...
*

Păi cînd îi schimbi te costă undeva pe la trei mii de euro, nu? Pînă la treizeci de mii încă mai rămîne o distanță enormă.

Ursule, tu îmi dai acolo motivele pentru care mașina e foarte bună în clasa ei. De aia n-ai nevoie, pentru că-i mașină mică. De ailaltă n-ai nevoie, pentru că-i mașină de oraș. Ailaltă e OK pentru o mașină de clasa ei. Etc.
OK, înțeleg asta. În clasa ei este o mașină beton. Foarte bine. Pînă aici am căzut de acord. up.gif

Dar costă de cinci ori mai mult decît ar trebui să coste o mașină din clasa ei.
Costă cît o mașină mare și foarte bine dotată.

Eu întreb ce-mi oferă pentru 33.000 de euro, iar tu îmi spui că n-are nevoie să ofere, pentru că e mică. Păi nu ți se pare că-i ceva în neregulă aici? smile.gif

Dacă tot ce am enumerat eu este inutil în clasa ei, atunci mă aștept să nu plătesc cît pentru o mașină dintr-o clasă mai mare, care la același preț îmi oferă cu vîrf și îndesat tot ce-am înșirat eu, ba încă și în plus.

Un Logan de șase mii de euro face aceleași lucruri pe care le face și Miev-ul, ba încă și mai multe, iar în cinci ani de zile bag în el benzină de vreo cinci-șase mii de euro maxim. Pînă la 33 de mii cît costă Mievul e cale lungă. Probabil că ar trebui să bag benzină vreo douăzeci de ani în Logan ca să ajung la prețul Mievului.
Și-atunci care-i gheșeftul? Mă bucur că nu mai trec pe la Peco, dar am băgat în ea mai mulți bani decît aș da la Peco pe toată durata de viață a mașinii. Nu ți se pare că dă cu virgulă? smile.gif

This post has been edited by VladSoare: 23 Oct 2015, 14:12


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 23 Oct 2015, 14:13
Post #560


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




Am spus, pretul este mult prea mare, nu se justifica, probabil daca as avea banii aia mi-as lua Oulander-ul PHEV daca tot ar fi sa trec la electrice.


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 23 Oct 2015, 14:37
Post #561


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




QUOTE(VladSoare @ 23 Oct 2015, 14:05)
Păi cînd îi schimbi te costă undeva pe la trei mii de euro, nu? Pînă la treizeci de mii încă mai rămîne o distanță enormă.


Nu stiu de unde vine costul ala de 3000 de euro, eu anul trecut imi facusem un calcul sa convertesc o masina la electrica, si pentru un pack de li-ion de 250V - 78 de celule x 90Ah celula -> 22.5kWh mi-a dat un cost de ~ 11k euro. Pe langa asta, motorul + ESC-ul erau 5k euro. Cu tot cu masina + flanse adaptore pt. cutie & shit, costurile ajungeau pana la ~ 20k euro, pentru o masina practic facuta de mine-n in garaj...

BTW, Reno-ul ZOE costa ~ 22k euro, dar trebuie sa platesti leasing ~100 euro lunar acumulatoriii...


--------------------
Renault Megane R26 2008 - XX-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 23 Oct 2015, 16:12
Post #562


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




De unde stii ca preturile enumerate nu-s umflate cu 500%? Ai acces la costurile reale de productie?

23 Oct 2015, 17:13:
Masinistii electrici ar trebui sa intre toti in politica. Mint mai frumos ca Ponta.

This post has been edited by corbex: 23 Oct 2015, 16:13


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 23 Oct 2015, 16:26
Post #563


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Mda, nu mai știu de ce credeam eu că un schimb de baterii e pe la trei mii. Acum am căutat și văd că sînt mai scumpe. Mea culpa. blush.gif

Totuși, la o căutare rapidă cu Gogu văd că un set de baterii pentru Nissan Leaf ar fi 5500 de dolari. Adică vreo 4800 de euri. Mai pui încă 5000 de euri pentru motor și toate electronicele. Deci vreo nouă mii în plus.
Iar o buburuză de talia i-Mievului, cu plasticele alea și cu dotările alea, ar merita, să zicem, vreo maxim opt mii, mai ales dacă e fără motor și fără cutie.
Deci per total ar trebui să ajungă undeva pe la 17.000.
Or 33.000 înseamnă dublu.

Înțeleg că e normal ca o mașină electrică să fie mai scumpă. Dar nu cu atît de mult. La Tesla înțeleg, că na, nu mai e alta ca ea, trebuie să mai plătești și taxa pe șmecherie. Dar la o buburuză simplă nu e cazul.

This post has been edited by VladSoare: 23 Oct 2015, 16:27


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 26 Nov 2015, 09:45
Post #564


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




http://www.quattroruote.it/news/eco_news/2...hem_al_top.html

clasamentul producatorilor pentru bateriile masinilor electrice.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 26 Nov 2015, 12:33
Post #565


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti




BMW I3 cu nou pcahet de baterii pentru autonomie crescuta:
http://www.motortrend.com/news/bmw-i3-to-e...n-battery-pack/


--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 26 Nov 2015, 13:21
Post #566


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Crescuta de la 24 la 25 de kmp?


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 26 Nov 2015, 15:02
Post #567


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti




De la 160 la 200 de Km, cel putin in teorie. Ca sunt 24-25 in realitate, nu stiu smile.gif

This post has been edited by Highwayman: 26 Nov 2015, 15:03


--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 26 Nov 2015, 15:55
Post #568


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




În realitate kilometrii ăia sînt precum consumurile și noxele. biggrin.gif


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 2 Dec 2015, 10:28
Post #569


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti






--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 8 Dec 2015, 14:57
Post #570


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Jucărie de adulți: Citroën E-Mehari


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
63 Pages « < 17 18 19 20 21 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 23:52
Forum Renault