DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme multiple

xuser
post 23 Feb 2012, 12:53
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 6 February 12
From: Ploiesti/Timisoara




Am 2 probleme pe care nu le-am vazut desi am citit forumul:
1) cutia de viteze este foarte rigida, in sensul ca daca vrei sa bagi inviteza sau sa scoti cand motorul este rece trebuie sa tragi cu"ranga" de maneta, dupa ce merge motorul vreo 20 de minute incepe sa isi dea drumu si sa mearga aproape normal, abea dupa vreo ora de mers poti schimba usor vitezele. care poate fi problema


2) stiu ca asta s-a mai discutat dar tot nu i-am dat de capdupa ce am aplicat metodele recomandate de voi - martorul (!) din bord imi sta aprins incontinuu, am schimbat capacul de la rezervorul de lichid, am curatat contactele, l-am spalat dar martorul ala refuza sa se stinga, probleme cu frana nu am deloc si nici nu pierd lichid. ala s-a aprins intr-o dimineata cand am pornit motorul si de atunci tot asa sta, am un rezervor nou nout, am pus firele pe capacul aluia si tot degeaba., ce altceva as mai putea sa ii fac?
Va multumesc

This post has been edited by xuser: 23 Feb 2012, 12:54


--------------------
DACIA NOVA GT 1600
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 23 Feb 2012, 13:10
Post #2


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




1. Schimbi uleiul din cutie.
2. Sigur e senzorul pe capac la nova? Intreb ca nu stiu, ca la supernova e in alta parte.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xuser
post 23 Feb 2012, 13:20
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 6 February 12
From: Ploiesti/Timisoara




am schimbat si uleiul dar tot asa merge , cei drept dupa ce l-am schimbat merge putin mai usor, dar tot trebuie sa impingi sau sa tragi de ea de iti vine rau
sigur e pe capac, capacul are 2 papuci tata incastrati in el de fabrica acolo vin 2 fire la care am frecat de mi-a venit rau si degeaba

23 Feb 2012, 14:22:
cineva mi-a spus ca a patilt la fel la DSN si a fost la mecanic care i-a scuturat bine capacul borcanului de lichid si apoi i-a mers
eu l-am scuturat la mine dar degeaba, nu am probleme cu franele cum am spus da e enervant sa vezi un bec rosu in bord incontinuu

This post has been edited by xuser: 23 Feb 2012, 13:22


--------------------
DACIA NOVA GT 1600
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 23 Feb 2012, 14:10
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




PE pompa de frana sub conducte langa aerisitor ai o sonda ,vezi daca are firul bagat in ea ,daca da il scoti afara ,pornesti motorul ,daca se stinge becul iei o cheie de 22 ,dai sensoru ala jos ,apesi pe tamburusul din varf de la el de cateva ori ,montezi la loc si vezi daca e bine ,lichid de frana nu va curge


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xuser
post 23 Feb 2012, 14:16
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 6 February 12
From: Ploiesti/Timisoara




acum merg sa vad ce si cum, o sa revin cu noutatile, multumesc


--------------------
DACIA NOVA GT 1600
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 23 Feb 2012, 20:38
Post #6


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Nu are nicio legatura apasarea acelui tamburus. Ala e un monocontact care nu ramane blocat. Dupa ce dai acea sonda jos, fa 2-3 pedale de frana puternice si monteaza sonda la loc. Fara grija, nu va curge lichid.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ORIJINAL21
post 25 Feb 2012, 00:22
Post #7


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life




QUOTE(klaus @ 23 Feb 2012, 14:10)
1. Schimbi uleiul din cutie.

*



APROPO...
ce uleiuri de cutie mai bune folositi voi??


--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iuli
post 25 Feb 2012, 21:29
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 271
Joined: 15 November 08




Eu folosesc in cutie elf 75-80 la nova gti si dacia 1310


--------------------
dacia dacia 88/1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xuser
post 26 Feb 2012, 01:56
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 6 February 12
From: Ploiesti/Timisoara




QUOTE(G I M @ 23 Feb 2012, 21:38)
Nu are nicio legatura apasarea acelui tamburus. Ala e un monocontact care nu ramane blocat. Dupa ce dai acea sonda jos, fa 2-3 pedale de frana puternice si monteaza sonda la loc. Fara grija, nu va curge lichid.
*





am facut asta, si dupa aceea m-am uitat in vasul pt lichid, era gol pusca daca potspune asa, acum nici frana nu mai tine decat daca fac pedala de 2 ori, pe la sonda nu a curs lichid dar nu imi pot imagina unde s-a sus tot dintr-o data?
Ce ma sfatuiti sa mai fac?


--------------------
DACIA NOVA GT 1600
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 26 Feb 2012, 09:51
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Vezi nu sa dus in oala de la servofrana ,da jos pompa de pe servo si te uita sa vezi nu e umed acolo pe langa axu ce iasa din servompe pres in masina nu ai urme de lichid,sigur va trebui sa desfaci pompa si sa ii schimbi kitu de pistonase +arcuri+garnituri sin ea


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xuser
post 26 Feb 2012, 13:04
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 6 February 12
From: Ploiesti/Timisoara




azi nu ma apuc de ea ca este duminica si ieri se intunecase, nu mai vedeam nimic, maine o sa ma uit la ea sa vad unde s-ar fi putut dus, chestia este ca am tot "pipait-o" de jur imprejur si nu am gasit umed nicaieri, in capatu ei nu am ajuns acolo unde e prinsa in 2 suruburi sa vad daca e umed.
Kituri se gasesc? Am observat ca in Tmisoara la mai toate magazinele in care am fost daca zici dacia nova deja incep sa dea din cap ca nu au si se uita mirati la tine, parca cine stie ca raritate de masina ar fi.
Sau se potrivesc cele de DACIA 1310?


--------------------
DACIA NOVA GT 1600
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 26 Feb 2012, 13:40
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




uite aici www,bestautovest.ro

26 Feb 2012, 14:41:
mai exact ce ai tu nevoie tot de pe acest site. http://www.bestautovest.ro/catalogsearch/r...mpa+icp&x=0&y=0

This post has been edited by ghitza: 26 Feb 2012, 13:41


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xuser
post 26 Feb 2012, 14:03
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 6 February 12
From: Ploiesti/Timisoara




multumesc, pentru promptitudine, o sa iau unu si o sa ma apuc de treaba.
se potrivesc furtunele de solenza in locul celor care vin la etrierele de nova, am cumparat 2 bucati sin magazin, facute la Clij parca si in etrier se potriveau dar in conducta de frana nu, vanzatoarea a zis ca sunt de nova si SN, evident ca nu le-am mai putut schmba pt ca erau desigilate, imi puteti da vreun reper, un cod ,sau ceva de genu sa stiu ce sa cer sa nu mai iau teapa?


--------------------
DACIA NOVA GT 1600
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 26 Feb 2012, 18:57
Post #14


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




QUOTE(xuser @ 26 Feb 2012, 01:56)
am facut asta, si dupa aceea m-am uitat in vasul pt  lichid, era gol pusca daca potspune asa, acum nici frana nu mai  tine decat daca fac pedala de 2 ori, pe la sonda nu a curs lichid dar nu imi pot imagina unde s-a sus tot dintr-o data?
Ce ma sfatuiti sa mai fac?
*



Verifica furtunele de frana fata/spate, conductele, cilindrii receptori si dupa cum s-a mai zis oala de servo.
Nu ti-as recomanda chitul de reparatie din linkul lui Ghita din cauza proastei calitati. Totusi, e sistemul de franare. Cu franele si directia nu e de glumit. Fereste-te cat poti de mult de produsele facuta de ARCOMP Baia Mare. ARCARMUL facea piese cat de cat ok.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 26 Feb 2012, 19:51
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Cum sa se fereasca daca numai astea sunt ,eu zic ca merg si cele din link


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 26 Feb 2012, 20:30
Post #16


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Mai bine ziceai ca se potrivesc. Am pus pe fata la etriere si pe spate la cilindrii receptori garnituri de arcomp si curgea lichidul in prostie. Am pus membrana de pompa de benzina de arcomp in 200 km era varza, aproape topita, am pus si o poza pe forum atunci.
Decat sa dai 40 de lei pe un set de reparatie, mai bine mai pui ceva si cauti o pompa noua de autonova.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 26 Feb 2012, 21:23
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Stii ca o pompa de reneult cica numai autonovva ii aprope 300 roni? eu zic ca mai are de pus mult pe langa aia 40 roni ,ce frast arunca salaru pe o pompa de frana omu?si eu am garnituri armcomp si de mai bine de 2 ani nu am treaba


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 26 Feb 2012, 21:54
Post #18


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Si 300 de lei daca ar fi ( cu toate ca nu cred ca e atat ) nu merita sa-ti pui viata in pericol. Asta daca nu gasesti niste garnituri de calitate. Insa daca stai si cauti trebuie sa gasesti.
Un tutorial foarte bun pentru repararea pompei de frana.
http://www.daciaclub.ro/NOVA-Reconditionar...na-t136452.html

This post has been edited by G I M: 26 Feb 2012, 21:59


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xuser
post 26 Feb 2012, 23:13
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 6 February 12
From: Ploiesti/Timisoara




o sa caut si la magazin sa vad daca gasesc, daca nu o sa imiincerc borocul cu kitul ala biggrin.gif

27 Feb 2012, 00:32:
am gasit kit de reparat pmpa si pompa scuze daca nu trebuia sa fac reclama
http://www.alexbeagroup.bizoo.ro/vanzare/1...cia-ICP-fi-20-6

This post has been edited by xuser: 26 Feb 2012, 23:32


--------------------
DACIA NOVA GT 1600
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladutzGTi
post 28 Feb 2012, 09:59
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 8 July 11




Vezi ca mai o mufa si langa ventilul de aerisire de la pompa de frana(nu de la etrier) In general de la mufa aia face figuri


--------------------
Dacia Nova 99' GTi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 28 Feb 2012, 12:51
Post #21


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




ICP se numeste, nu are nicio mufa, are un simplu papuc tata.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xuser
post 28 Feb 2012, 15:34
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 6 February 12
From: Ploiesti/Timisoara




da am verificat sonda aceea dar atunci am ramas si fara lichid, s-a stins cand am pornit motorul si in cateva secunde s-a aprins din nou, cand m-am uitat in borcan era gol.
Kitul si pompa din linkul postat mai sus credeti ca sunt bune?


--------------------
DACIA NOVA GT 1600
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 28 Feb 2012, 19:21
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Daca ii aprins becu cu semnu exclamarii vezi sonda ICP sa nu fie blocata ,scoti sonda icp si vezi timburusu sa nu fie blocat ,el trebuie sa intre innauntru


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 28 Feb 2012, 19:26
Post #24


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Nova ce tip de ambreiaj are?
Ca la DSN e hidraulic si lichidul e comun cu cel de pe sistemul de franare, si multe scurgeri de lichid aveau loc pe circuitul de comanda al ambreiajului.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 28 Feb 2012, 22:50
Post #25


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Klaus, nova are ambreiaj pe cablu, nu are nicio legatura cu sistemul de franare.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xuser
post 29 Feb 2012, 16:23
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 6 February 12
From: Ploiesti/Timisoara




ce furtune de frana se potrivesc la nova, le-am gasit sparte pe amandoua, am cumparat unele de Cluj se potriveau in etrier dar nu si la conducta, ce imi recomandati?

This post has been edited by xuser: 29 Feb 2012, 16:24


--------------------
DACIA NOVA GT 1600
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xuser
post 9 Mar 2012, 00:05
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 6 February 12
From: Ploiesti/Timisoara




Va salut, din nou apelez la voi cu o problema la care nu i-am dat de cap pana acum, si dupa ce am caiutat pe forum nu am gasit ceva concludent, sper sa ma ajutati voi. Problema consta in, cand pornesc masina pe benzina motorul se opreste la relanti daca nu are socul tras mai bine de jumatate, dupa ce se incalzeste il pot impinge dar nu chiar de tot, in mers nu are nici o problema perge bine, putin cam turata dar cat timp accelerezi nu se intampla nimic. cand o trec pe GPL merge frumos, tine relantiul, nu moare motorul si nu am nevoie de soc. ce pot sa ii fac sa mearga si pe benzina normal?

Problema pe benzina am observat-o cu frigul care a fost, nu mai reuseam sa o pornesc pe GPL din cauza bateriei acre nu mai facea fata , si am zis sa o pornesc pe benzina si surpriza, dupa 2-3 incercari pe benzina o lua tot pe gaz si asta la temperaturi scazute zic eu -7 -10 grade 1zhelp00.gif


--------------------
DACIA NOVA GT 1600
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 9 Mar 2012, 17:32
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




o masina pe carburatie intii reglezi pe benzina sa mearga ceas apoi incepi cu reglajul gazului

eu nu aveam in masina decit o sticla de 250 ml de benzina si o seringa de 5 ml dadusem o gaura de 1mm in plasticul ala de la carburator si dimineata , cind temperatura era sub -5 o seringa daia in carburator si pornea la sfert in 90% din cazuri , 10% era nevoie de 2 sau mai multe

This post has been edited by bygy007: 9 Mar 2012, 17:36


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xuser
post 9 Mar 2012, 22:52
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 6 February 12
From: Ploiesti/Timisoara




QUOTE(bygy007 @ 9 Mar 2012, 18:32)
o masina pe carburatie intii reglezi pe benzina sa mearga ceas apoi incepi cu reglajul gazului

eu nu aveam in masina decit o sticla de 250 ml de benzina si o seringa de 5 ml dadusem o gaura de 1mm in plasticul ala de la carburator si dimineata , cind temperatura era sub -5 o seringa daia in carburator si pornea la sfert in 90% din cazuri , 10% era nevoie de 2 sau mai multe
*



da am reglat-o pe benzina si pornea la sfert, mergea ceas, a mers o luna apoi a inceput sa nu mai tina relantiul pe benzina,cateodata si cu socul tras aproape de jumatate, ma uit la turometru si il vad cum coboara spre 0, cand a scazut sub 700 cade direct si se opreste.akm cand accelerez brusc tinde sa se opreasca. Pe gaz merge foarte bine

La ce reglaje sa umblu?
Va multumesc 053.gif


--------------------
DACIA NOVA GT 1600
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 10 Mar 2012, 16:17
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




problemele pot fi multiple de la alimentarea cu benzina (ceva infundat pe traseu) pina la reglajul de aer
la gaz nu are treaba cu asta
daca o tii accelerata din acceleratie un pic mai trepideaza? eu indreptasem sirma aia care face legatura intre clapeta de soc si acceleratie ca sa se tureze un pic cind trageam socu , ca la un moment dat se oprea
te ajuta si la gaz cind este rece , reglajul gazului se face la cald

This post has been edited by bygy007: 10 Mar 2012, 16:20


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 21:15
Forum Renault