probleme multiple
![]() ![]() ![]() |
probleme multiple
xuser |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 6 February 12 From: Ploiesti/Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
NOVA GT
1600
|
|||
klaus |
![]()
Post
#2
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
1. Schimbi uleiul din cutie.
2. Sigur e senzorul pe capac la nova? Intreb ca nu stiu, ca la supernova e in alta parte. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
xuser |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 6 February 12 From: Ploiesti/Timisoara ![]() |
am schimbat si uleiul dar tot asa merge , cei drept dupa ce l-am schimbat merge putin mai usor, dar tot trebuie sa impingi sau sa tragi de ea de iti vine rau
sigur e pe capac, capacul are 2 papuci tata incastrati in el de fabrica acolo vin 2 fire la care am frecat de mi-a venit rau si degeaba 23 Feb 2012, 14:22: cineva mi-a spus ca a patilt la fel la DSN si a fost la mecanic care i-a scuturat bine capacul borcanului de lichid si apoi i-a mers eu l-am scuturat la mine dar degeaba, nu am probleme cu franele cum am spus da e enervant sa vezi un bec rosu in bord incontinuu This post has been edited by xuser: 23 Feb 2012, 13:22 |
--------------------
DACIA
NOVA GT
1600
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
PE pompa de frana sub conducte langa aerisitor ai o sonda ,vezi daca are firul bagat in ea ,daca da il scoti afara ,pornesti motorul ,daca se stinge becul iei o cheie de 22 ,dai sensoru ala jos ,apesi pe tamburusul din varf de la el de cateva ori ,montezi la loc si vezi daca e bine ,lichid de frana nu va curge
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
xuser |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 6 February 12 From: Ploiesti/Timisoara ![]() |
acum merg sa vad ce si cum, o sa revin cu noutatile, multumesc
|
--------------------
DACIA
NOVA GT
1600
|
|
G I M |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Nu are nicio legatura apasarea acelui tamburus. Ala e un monocontact care nu ramane blocat. Dupa ce dai acea sonda jos, fa 2-3 pedale de frana puternice si monteaza sonda la loc. Fara grija, nu va curge lichid.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
|
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
Iuli |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
Eu folosesc in cutie elf 75-80 la nova gti si dacia 1310
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
xuser |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 6 February 12 From: Ploiesti/Timisoara ![]() |
QUOTE(G I M @ 23 Feb 2012, 21:38) Nu are nicio legatura apasarea acelui tamburus. Ala e un monocontact care nu ramane blocat. Dupa ce dai acea sonda jos, fa 2-3 pedale de frana puternice si monteaza sonda la loc. Fara grija, nu va curge lichid. am facut asta, si dupa aceea m-am uitat in vasul pt lichid, era gol pusca daca potspune asa, acum nici frana nu mai tine decat daca fac pedala de 2 ori, pe la sonda nu a curs lichid dar nu imi pot imagina unde s-a sus tot dintr-o data? Ce ma sfatuiti sa mai fac? |
--------------------
DACIA
NOVA GT
1600
|
|
ghitza |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Vezi nu sa dus in oala de la servofrana ,da jos pompa de pe servo si te uita sa vezi nu e umed acolo pe langa axu ce iasa din servompe pres in masina nu ai urme de lichid,sigur va trebui sa desfaci pompa si sa ii schimbi kitu de pistonase +arcuri+garnituri sin ea
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
xuser |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 6 February 12 From: Ploiesti/Timisoara ![]() |
azi nu ma apuc de ea ca este duminica si ieri se intunecase, nu mai vedeam nimic, maine o sa ma uit la ea sa vad unde s-ar fi putut dus, chestia este ca am tot "pipait-o" de jur imprejur si nu am gasit umed nicaieri, in capatu ei nu am ajuns acolo unde e prinsa in 2 suruburi sa vad daca e umed.
Kituri se gasesc? Am observat ca in Tmisoara la mai toate magazinele in care am fost daca zici dacia nova deja incep sa dea din cap ca nu au si se uita mirati la tine, parca cine stie ca raritate de masina ar fi. Sau se potrivesc cele de DACIA 1310? |
--------------------
DACIA
NOVA GT
1600
|
|
ghitza |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
uite aici www,bestautovest.ro
26 Feb 2012, 14:41: mai exact ce ai tu nevoie tot de pe acest site. http://www.bestautovest.ro/catalogsearch/r...mpa+icp&x=0&y=0 This post has been edited by ghitza: 26 Feb 2012, 13:41 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
xuser |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 6 February 12 From: Ploiesti/Timisoara ![]() |
multumesc, pentru promptitudine, o sa iau unu si o sa ma apuc de treaba.
se potrivesc furtunele de solenza in locul celor care vin la etrierele de nova, am cumparat 2 bucati sin magazin, facute la Clij parca si in etrier se potriveau dar in conducta de frana nu, vanzatoarea a zis ca sunt de nova si SN, evident ca nu le-am mai putut schmba pt ca erau desigilate, imi puteti da vreun reper, un cod ,sau ceva de genu sa stiu ce sa cer sa nu mai iau teapa? |
--------------------
DACIA
NOVA GT
1600
|
|
G I M |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
QUOTE(xuser @ 26 Feb 2012, 01:56) am facut asta, si dupa aceea m-am uitat in vasul pt lichid, era gol pusca daca potspune asa, acum nici frana nu mai tine decat daca fac pedala de 2 ori, pe la sonda nu a curs lichid dar nu imi pot imagina unde s-a sus tot dintr-o data? Ce ma sfatuiti sa mai fac? Verifica furtunele de frana fata/spate, conductele, cilindrii receptori si dupa cum s-a mai zis oala de servo. Nu ti-as recomanda chitul de reparatie din linkul lui Ghita din cauza proastei calitati. Totusi, e sistemul de franare. Cu franele si directia nu e de glumit. Fereste-te cat poti de mult de produsele facuta de ARCOMP Baia Mare. ARCARMUL facea piese cat de cat ok. |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
ghitza |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Cum sa se fereasca daca numai astea sunt ,eu zic ca merg si cele din link
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
G I M |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Mai bine ziceai ca se potrivesc. Am pus pe fata la etriere si pe spate la cilindrii receptori garnituri de arcomp si curgea lichidul in prostie. Am pus membrana de pompa de benzina de arcomp in 200 km era varza, aproape topita, am pus si o poza pe forum atunci.
Decat sa dai 40 de lei pe un set de reparatie, mai bine mai pui ceva si cauti o pompa noua de autonova. |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
ghitza |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Stii ca o pompa de reneult cica numai autonovva ii aprope 300 roni? eu zic ca mai are de pus mult pe langa aia 40 roni ,ce frast arunca salaru pe o pompa de frana omu?si eu am garnituri armcomp si de mai bine de 2 ani nu am treaba
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
G I M |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Si 300 de lei daca ar fi ( cu toate ca nu cred ca e atat ) nu merita sa-ti pui viata in pericol. Asta daca nu gasesti niste garnituri de calitate. Insa daca stai si cauti trebuie sa gasesti.
Un tutorial foarte bun pentru repararea pompei de frana. http://www.daciaclub.ro/NOVA-Reconditionar...na-t136452.html This post has been edited by G I M: 26 Feb 2012, 21:59 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
xuser |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 6 February 12 From: Ploiesti/Timisoara ![]() |
o sa caut si la magazin sa vad daca gasesc, daca nu o sa imiincerc borocul cu kitul ala
![]() 27 Feb 2012, 00:32: am gasit kit de reparat pmpa si pompa scuze daca nu trebuia sa fac reclama http://www.alexbeagroup.bizoo.ro/vanzare/1...cia-ICP-fi-20-6 This post has been edited by xuser: 26 Feb 2012, 23:32 |
--------------------
DACIA
NOVA GT
1600
|
|
VladutzGTi |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 8 July 11 ![]() |
Vezi ca mai o mufa si langa ventilul de aerisire de la pompa de frana(nu de la etrier) In general de la mufa aia face figuri
|
--------------------
Dacia
Nova
99' GTi
|
|
G I M |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
ICP se numeste, nu are nicio mufa, are un simplu papuc tata.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
xuser |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 6 February 12 From: Ploiesti/Timisoara ![]() |
da am verificat sonda aceea dar atunci am ramas si fara lichid, s-a stins cand am pornit motorul si in cateva secunde s-a aprins din nou, cand m-am uitat in borcan era gol.
Kitul si pompa din linkul postat mai sus credeti ca sunt bune? |
--------------------
DACIA
NOVA GT
1600
|
|
ghitza |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Daca ii aprins becu cu semnu exclamarii vezi sonda ICP sa nu fie blocata ,scoti sonda icp si vezi timburusu sa nu fie blocat ,el trebuie sa intre innauntru
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
klaus |
![]()
Post
#24
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Nova ce tip de ambreiaj are?
Ca la DSN e hidraulic si lichidul e comun cu cel de pe sistemul de franare, si multe scurgeri de lichid aveau loc pe circuitul de comanda al ambreiajului. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
G I M |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Klaus, nova are ambreiaj pe cablu, nu are nicio legatura cu sistemul de franare.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
xuser |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 6 February 12 From: Ploiesti/Timisoara ![]() |
ce furtune de frana se potrivesc la nova, le-am gasit sparte pe amandoua, am cumparat unele de Cluj se potriveau in etrier dar nu si la conducta, ce imi recomandati?
This post has been edited by xuser: 29 Feb 2012, 16:24 |
--------------------
DACIA
NOVA GT
1600
|
|
xuser |
![]() ![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 6 February 12 From: Ploiesti/Timisoara ![]() |
Va salut, din nou apelez la voi cu o problema la care nu i-am dat de cap pana acum, si dupa ce am caiutat pe forum nu am gasit ceva concludent, sper sa ma ajutati voi. Problema consta in, cand pornesc masina pe benzina motorul se opreste la relanti daca nu are socul tras mai bine de jumatate, dupa ce se incalzeste il pot impinge dar nu chiar de tot, in mers nu are nici o problema perge bine, putin cam turata dar cat timp accelerezi nu se intampla nimic. cand o trec pe GPL merge frumos, tine relantiul, nu moare motorul si nu am nevoie de soc. ce pot sa ii fac sa mearga si pe benzina normal?
Problema pe benzina am observat-o cu frigul care a fost, nu mai reuseam sa o pornesc pe GPL din cauza bateriei acre nu mai facea fata , si am zis sa o pornesc pe benzina si surpriza, dupa 2-3 incercari pe benzina o lua tot pe gaz si asta la temperaturi scazute zic eu -7 -10 grade ![]() |
--------------------
DACIA
NOVA GT
1600
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
o masina pe carburatie intii reglezi pe benzina sa mearga ceas apoi incepi cu reglajul gazului
eu nu aveam in masina decit o sticla de 250 ml de benzina si o seringa de 5 ml dadusem o gaura de 1mm in plasticul ala de la carburator si dimineata , cind temperatura era sub -5 o seringa daia in carburator si pornea la sfert in 90% din cazuri , 10% era nevoie de 2 sau mai multe This post has been edited by bygy007: 9 Mar 2012, 17:36 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
xuser |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 6 February 12 From: Ploiesti/Timisoara ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 9 Mar 2012, 18:32) o masina pe carburatie intii reglezi pe benzina sa mearga ceas apoi incepi cu reglajul gazului eu nu aveam in masina decit o sticla de 250 ml de benzina si o seringa de 5 ml dadusem o gaura de 1mm in plasticul ala de la carburator si dimineata , cind temperatura era sub -5 o seringa daia in carburator si pornea la sfert in 90% din cazuri , 10% era nevoie de 2 sau mai multe da am reglat-o pe benzina si pornea la sfert, mergea ceas, a mers o luna apoi a inceput sa nu mai tina relantiul pe benzina,cateodata si cu socul tras aproape de jumatate, ma uit la turometru si il vad cum coboara spre 0, cand a scazut sub 700 cade direct si se opreste.akm cand accelerez brusc tinde sa se opreasca. Pe gaz merge foarte bine La ce reglaje sa umblu? Va multumesc ![]() |
--------------------
DACIA
NOVA GT
1600
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
problemele pot fi multiple de la alimentarea cu benzina (ceva infundat pe traseu) pina la reglajul de aer
la gaz nu are treaba cu asta daca o tii accelerata din acceleratie un pic mai trepideaza? eu indreptasem sirma aia care face legatura intre clapeta de soc si acceleratie ca sa se tureze un pic cind trageam socu , ca la un moment dat se oprea te ajuta si la gaz cind este rece , reglajul gazului se face la cald This post has been edited by bygy007: 10 Mar 2012, 16:20 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 21:15 |