probleme motor ceva dubios
![]() ![]() ![]() |
probleme motor ceva dubios
stanciu_scm |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 24 November 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 l
1998 1999
|
|||
nikuniku |
![]()
Post
#2
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
stanciu_scm ai facut ceva sa remediezi problema?ia vezi capacu de delco cate fisuri are pe interioru lui,
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
valy1233 |
![]()
Post
#3
|
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
verifica jiglerele sa nu fie infundate
|
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|
stanciu_scm |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 24 November 08 ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 26 Nov 2012, 22:06) stanciu_scm ai facut ceva sa remediezi problema?ia vezi capacu de delco cate fisuri are pe interioru lui, de remediat nu am reusit capacul de delcou este din acela bosh nu are fisuri ca lam verificat tin sa precizes ca, cand slabesc jiglorul de ralanti merge mai bn un pic dar tot se aud rateuri la toba am verificat si jigloarele am curatat carburatorul degeaba This post has been edited by stanciu_scm: 26 Nov 2012, 22:14 |
--------------------
dacia
1310 l
1998 1999
|
|
valy1233 |
![]()
Post
#5
|
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
|
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|
stanciu_scm |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 24 November 08 ![]() |
ce sa fie infundat ca lam curatat am curatat si jigloare nu aveau nici un pic de mizerie
|
--------------------
dacia
1310 l
1998 1999
|
|
valy1233 |
![]()
Post
#7
|
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
|
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|
stanciu_scm |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 24 November 08 ![]() |
o sa incerc sa mai curat poate reusesc ceva nu am patit asa ceva pana acuma
|
--------------------
dacia
1310 l
1998 1999
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
dar cand o accelerezi ce simtome da ? da sa se opreasca sau merge balbait ?
poate sa fie si carburatorul dar si bujiile, incearca sa verfici bujiile sa scoti fisile pe rand in timp ce motorul ce merge si vezi daca se schimba ceva.De ce zic treaba cu bujiile sa le verifici, pentru asa am patit eu astazi, totul a mers aseara si astazi supriza a pornti greu si merge prost rau de tot si zic sa scot eu toate bujiile si sa le inlocuiesc si cand l-am inlocuit si i-am dat o cheie a pornit imediat si merge bine. Spor la mesterit ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
stanciu_scm |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 24 November 08 ![]() |
la accelerare nu se simte nimic numai la ralanti e problema
|
--------------------
dacia
1310 l
1998 1999
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
aha, curata jiglorul de ralanti cum zice cineva mai sus, ca el s-ar putea fi de vina, sa fie infundat ca o paranteza poti sa ii faci o splare calume la carburator cu decarbusol si dupa aia suflat la compresor
|
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
stanciu_scm |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 24 November 08 ![]() |
o sa incerc si asta poate isi revine doar e dacie mam obisnuit cu ea
![]() am uitat sa zic ca daca o pornesc si accelerez o ia la sfert fara probleme decat ca la ralanti zici ca am tractor This post has been edited by stanciu_scm: 26 Nov 2012, 22:51 |
--------------------
dacia
1310 l
1998 1999
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
ai carburatorul infundat, mai precis gaurile de progresiune fa ce am zis eu, bagal carburatorul in decarbusol lasa acolo 2-3 ore chiar mai mult si dupa aia suflal la aer comprimat la cineva care are un compresor si dupa aia ar trebui sa fie ca nou
|
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
val2011 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
Vezi ca s-a dus platina, si regleaza avansul sa nu mai dea rateuri.
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
aliceman |
![]() ![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 August 10 From: mures ![]() |
faza cu jiglorul de relanti am patito si eu , cand il slabeam mergea bine , cand il strangeam se oprea motorul.
eu asa am procedat; baga pe jiglor o saiba , un fel de distantier[ eu am bagat o saiba de la platina ] si o sa iti mearga mult si bine , eu asa am umblat ani de zile. ![]() |
--------------------
dacia
1310
1989 break cn
|
|
stanciu_scm |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 24 November 08 ![]() |
am reusit intrun final am pornito nu stiu ce a avut... din cand in cand mai da rateuri in toba la ralanti
|
--------------------
dacia
1310 l
1998 1999
|
|
BennyORWO |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
Vin si eu cu o problema.
Acum 2 zile,am facut schimbul de ulei,pentru ca il mancase(cu toate ca am set nou,maxim 20k).Inainte pusesem Shell Helix 20w50,iar alalteieri am cumparat Aral Basic 20w50. Buuun,toate bune si frumoase.Urc masina pe rampa,las sa se scurga uleiul,dupa care bag vreo 2 litri de motorina in motor,las masina 10 secunde pornita.Scurg si motorina aia,dupa care bag uleiul nou,Aralu. Dupa ce am bagat uleiul,dau sa pornesc,surpriza,nu vroia sa porneasca.Si cand i-am dat prima cheie,cum invartea motorul,pac sa blocat instantaneu.Cum necum am reusit sa o pornesc:am invartit de delcou,etc. Si acum in fiecare zi am probleme cu pornirea,face mereu exact ca atunci cand era pe rampa. Carburatorul e curatat,pompa de benzina face presiune,totul functioneaza normal. Aaa,am uitat sa precizez,in fiecare dimineata se uda cate o bujie,cu toate ca pornesc masina fara soc,si nici nu apas pe acceleratie ca inecatu. Care pot fi cauzele?ca am bagat motorina in motor,sau e uleiul prea gros? |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
val2011 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
Acel ulei este gros pentru iarna. O sa strici electromotorul pentru ca o sa invarta greu, un 10w40 era perfect.
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
cata_unu1 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 29 June 12 ![]() |
Uleiul e cam gros pentru iarna.
Iti trebuia un 10 sau 15w40. Asta este cea mai proasta idee cu spalatul motorului cu motorina.Cuzinetii nu sunt foarte fericiti. Dupaia veniti aici si ziceti ca nu aveti presiune la ulei. Eh.. exista foaie de indigo si anunturi pentru vanzare. Problema ta este la aprindere, ai umblat la avans si carburatorul nu l-ai mai reglat dupa el. *inainte sa pornesti masina dimineata, invarte motorul la mana 3-4 ture, se mai rupe din ulei. This post has been edited by cata_unu1: 1 Dec 2012, 12:01 |
--------------------
Dacia
1310 rat style
'97
- bv XX cia
|
|
4x4 |
![]()
Post
#20
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#21
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
din ciclu---daca merge bine hai so desfac sa vad de ce merge bine---daca nu ar fi ,,,ingineri,,,care fac tot timpu experimente pe motoare care merg bine,mecanicii ar muri de foame
dupa ce schimbi cuzinetii incearca si cu nisip ca ala curata si mai bine motoru DE TOT |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Dacia-Berlina1997 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 November 07 From: Bucuresti ![]() |
O prostie mare am facut si eu ieri
![]() ![]() Problema care ma ingrijoreaza acum este ca am vazut cum iese fum din firul care vine de + plusul bateriei la electromotor . Manunchiul acela format din mai multe fire este indoit in zona de langa electromotor . A iesit fum doar cand dadeam la automat vreo 4-5 secunde incontinuare . |
--------------------
vw
golf4 variant
2005 tdi
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#23
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Dacia-Berlina1997 la tine este simplu de remediat,cumperi alte borne le inlocuiesti pe cele vechi,cureti bornele de la baterie cu smirghel fin,si firu de plus si cel de minus le desfaci de pe electromotor si cureti papuci tot cu smirghel,un contact imperfect se incalzeste si poate arde firu de la baterie(topeste izolatia)
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
BennyORWO |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
Am facut niste curse astazi,masina merge bine,porneste la sfert,am reglat-o cum era inainte.
Problema nu cred ca este ca am spalat motorul cu motorina,pentru ca am tinut foarte putin motorul pornit.Cred ca este din cauza uleiului,care este prea gros.Ce avusesem eu inainte,se facuse pipi,nu mai facea pic de lubrifiere,si nu aveam presiune deloc.Acum dupa ce am pus Aral,si cand este motorul cald,la relanti am presiune 4-5. Nu cred ca s-a ftut motorul asa de repede.Pai chiar ma gandeam,uleiul care era inainte avea aceeasi vascozitate ca motorina care am bagat-o in motor. |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
cata_unu1 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 29 June 12 ![]() |
De ce nu bagi in loc de motorina ulei din motorul de dacie?(vorbesc de motoarele diesel) dupa teoria ta, tot aia este.
|
--------------------
Dacia
1310 rat style
'97
- bv XX cia
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#26
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
la motor bun ii bagi si 5w40 si mananca putin, daramite sa pui 20W50 iarna,..
![]() filtru de ulei filtreaza uleiu , de aceeaia e foarte important sa montati filtru de calitate!.. filtru de ulei,are circuit de bypas, canad uleiu nu mai trece prin hartie, din N motive,..se deschide supapa din filtru,si tot uleiu din baie,..cu ce ai in baie,..se duce la cuzineti si ce mai e,..! daca pui ulei gros iarna la -20 de grade,. supapa aia o sa se deschida,.uleiu fiind gros nu cred ca trece prin hartie! ![]() This post has been edited by ct-03-tvy: 1 Dec 2012, 16:44 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
BennyORWO |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
Asta e nene,omu din greseli invata.Sa nu spuneti ca voi nu ati facut nicio gafa intr-ale mecanicii,stiti vorba aia,nimeni nu s-a nascut invatat.Am comis-o acum,asta e.
Si stiti ceva,iarna trecuta tot 20w50 am avut in masina,si pe gerul ala la 7 dimineata cand era -25grade,pornea la a 2a cheie. Daca nu e bine cu motorina,atunci explicati-mi si mie cum e cu solutie speciala de curatat motorul?cum se procedeaza cu ea? |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#28
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
BennyORWO ---motoarele se spala ininterior cu ENGINE FLUSH .motoru la temperatura de lucru(80-90 grade)se pune solutia se porneste motoru si se lasa la RELANTI circa 10-15 minute,se inlocuieste uleiu plus filtru si se pune ENGINE TREATMENT facut de aceeasi firma care a facut si engine flush,tratamentu se pune primu si apoi uleiu,pana la max,se porneste motoru si se lasa la RELANTI 2-3 minute si apoi se poate accelera
asta este operatia de curatare-intretinere a unui motor fieru meu a avut parte de 3 spalari si la 150 mii/km motoru era curat in interior |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
BennyORWO |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
Multumesc niku.O sa imi fie invatare de minte chestia cu motorina.Mecanicul meu cand a auzit de asa ceva ii venea sa imi dea cu ceva in cap
![]() |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
tynn |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Parerea mea este ca aceste solutii de splalat motorul sunt niste frectii... Daca folosesti ulei de calitate si il schimbi la timp, motorul nu are voie sa faca depuneri in interior. Daca faci economie la cateva zeci de lei si pui "namol" romanesc gen M20w40, poti sa speli cu vrei tu motorul ca nu mai scapi de mizerie.
Iar cu spalatul cu motorina ai comis-o rau oricum, nu stiu cine ti-a dat asemenea idei.. era greu sa intrebi inainte pe forum ? |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 13:59 |