Depășire "în grup" - cum e corect?, Este regulamentul rutier imperfect...?
![]() ![]() ![]() |
Depășire "în grup" - cum e corect?, Este regulamentul rutier imperfect...?
DannyY |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
|
||
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|||
aditab |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru cu titlu personalizat Group: Members Posts: 42 Joined: 17 August 05 From: Brașov ![]() |
Mulțumesc tuturor pentru răspunsurile date. Revin cu câteva explicații legate de situația prezentată:
1. nu există intenții agresive („io’s mai tare și nu mă las”, respectiv „i-o trag lu’ ăsta”) 2. se circulă legal (adică nu se zboară la joasă altitudine) 3. autovehiculele sunt echivalente (niciunul nu e în stare „să-i dea fum” celuilalt) 4. traficul din sens opus nu prezintă o „amenințare” imediată 5. categoric nu suntem în țări cu apă caldă (unde o așa situație nu apare – cine cunoaște, știe) În condiții normale, A revine pe sensul său de mers pe la vreo 60-70 km/h. Daca aplicăm litera legii, chiar dacă B este în spate, A ar trebui să se târască cu această viteză până este depășit de B. Dar dacă după B se inscriu în aceeași manevră și C, D, E, ..., Z, atunci A este obligat să-i lase pe toți să-l depășească și din cap de coloană ajunge ultimul. Mergând la extrem, după revenirea pe sensul său de mers, B este obligat la răndul său să nu accelereze, deci va fi depășit de C, care la rândul lui va fi depășit de D, care..... Revenind la Moral ar fi ca, după revenirea pe banda sa, A să continue accelerarea până la viteza legală și apoi B n-are decât să depășească (și pe A și viteza legală). Părerea mea.... Până la urmă, dacă e să o luăm la bani mărunți, B este obligat să revină pe banda lui de mers, pentru a încheia prima manevră de depășire a vehiculului lent și abia ulterior, dacă se simte în stare, să inițieze o nouă manevră de depășire asupra lui A. @DannyY: ai dreptate, e o tâmpenie, codul rutier zice QUOTE Art.45. - (1) Depasirea este manevra prin care un vehicul trece înaintea altui vehicul ori pe lânga un obstacol, aflat pe acelasi sens de circulatie, prin schimbarea directiei de mers si iesirea de pe banda de circulatie sau din sirul de vehicule în care s-a aflat initial. dar regulamentul bagă la înaintare semnalizarea... Eu sunt sătul de șmecherii care pun semnalizare stânga, cât încă e dungă continuă sau coloană din sens opus, doar, doar, sunt ei primii la depășire.Apropo de semnalizare, am discutat cu destui posesori de permis auto (și aici îi pun pe cei neagresivi), care afirmau că etapele unei depășiri sunt: semnalizarea, asigurarea, depășirea propriu-zisă, revenirea pe banda de mers. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 - Ambition Honi soit qui mal y pense!
|
|
ionut_spanu |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 12 April 10 ![]() |
conduc cam 50 000km pe an dintre care 40 000 pe v.oltului( cine a facut traseul stie) e plin de tiruri e plin de duble contiue, e o aglomeratie de nedescris.
speta in cauza chiar mi-a dat ocazia sa ma exprim, pentru ca ma intalnesc de cel putin 10 ori la un drum sb->rm valcea, sau invers, cu situatia in cauza. am 75 de cp pe care ii muncesc la maxim in 4000-5000 de ture. de aceea am zis ca totul se reduce la starea de spirit, la graba pe care o ai, si la masinile celorlalti. a se vedea posturile in care am comentat cum sa adoptam moral fiecare situatie in parte. problema e ca ceilalti participanti nu au moralitate(unii dintre ei). UN MAESTRU IN ALE SOFERIEI ZICEA: SA NU AI NICIODATA GRIJA DE MASINA PE CARE O CONDUCI( PT CA EA SE CONDUCE DE LA SINE) SA AI GRIJA DE CELELALTE MASINI PT CA NICIODATA NU STII CE VOR FACE... This post has been edited by ionut_spanu: 6 Mar 2012, 12:04 |
--------------------
Renault
Laguna Initiale Paris 2.0 DCI 173 cp CVA
2011
|
|
DannyY |
![]()
Post
#34
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
Eu as mai face o speculatie:
A este deja in depasire cand B se ia dupa el. B nu are voie sa intre in depasire atata timp cat masina din fata lui nu a incheiat manevra. B ar trebui sa-si piarda permisul pentru depasire neregulamentara (nu a lui A, ci in general). |
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
aditab |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru cu titlu personalizat Group: Members Posts: 42 Joined: 17 August 05 From: Brașov ![]() |
@DannyY: hmmm.... pare logic (și corect) ceea ce zici. Dar.... să presupunem că în loc de depășirea tractorului se stă la un semafor pe o porțiune cu lucrări sau este o curbă în ac de păr. În această situație, A nu efectuează manevră de depășire.
Acum să vă văd, stimabililor. He, he... Dacă e să o luăm după litera legii, dacă Trabantul ( B ) pune semnalizarea, atunci Porche-le 911 GT turbo ( A ) trebuie să stea până e depășit... ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 - Ambition Honi soit qui mal y pense!
|
|
DannyY |
![]()
Post
#36
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
Se interzice depasirea vehiculelor (chestii miscatoare), nu a obstacolelor (chestii statatoare).
|
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
corbex |
![]()
Post
#37
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(DannyY @ 6 Mar 2012, 10:48) 1) Pentru ca cei care-si asteapta randul nu pot intra in depasire din cauza ta, cu toate ca (in sfarsit) ar avea ocazia. Cum zice si ionut_spanu. Mi se intampla frecvent sa stau in spatele unui camion intr-o zona cu vizibilitate 3 km in fata, dar linie continua (justificata sau nu, asta e alta problema). Cand, in sfarsit, se termina restrictia, sunt 3-4 bizoni care vin in depasire din spate, ca "s-au asigurat" si "nu incurca traficul". Pana termina ei manevra, vine curba. Toti cei care au respectat linia continua stau in continuare in fundul camionului, iar nesimtitii sunt departe. Cam cit timp sa-i las pe cei din fata sa-si astepte rindul? Uneori au considerat ca nu e rindul lor nici in 20-30 de km. Fiecare apreciaza in mod personal ca "e rindul lui " la depasire. Am vazut bizoni - i-am vazut tocmai pentru ca stateam in spatele lor asteptind sa inceapa o depasire - care, in jumatate din timpul apreciat ca fiind disponibil depasirii, procesau ceva, folosind un creier 286 la 16 Mhz. Cind se decideau ei, ori se termina portiunea dreapta de sosea, ori aparea cineva din fata, ori se hotarau, in sfirsit, sa depaseasca, terminind manevra la limita sigurantei. Nu fiindca venea cineva, ci fiindca se termina vizibilitatea. Ei bine, estia sint periculosi si nu astept sa le vina rindul. Daca se baga, bine, daca nu, ma bag eu. Dau un claxon scurt, de atentionare si incep. Aici apar ceilalti bizoni, care, vazind ca cineva are curaj sa depaseasca, iau de buna concluzia celui care s-a bagat, constienti fiind ca timpul e prea curt pentru concluzii proprii, cunoscindu-si, probabil, puterea de calcul si se baga si ei in depasire, fix in fata ta. This post has been edited by corbex: 6 Mar 2012, 13:49 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#38
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
A si B depasesc amandoi un autovehicul .
A se repliaza DUPA ce a terminat depasirea autovehicolului 0 (sa ii zicem). Dar el merge in continuare pe stilul lui. caz: 50kmh extraurban - auto "0" A depaseste si ajunge la 80kmh dupa ce a ajuns sa termine de depasit vehicolul 0, dar el dupa ce s-a repliat continua sa accelereze deoarece viteza lui de mers este 90kmh. B dupa ce depaseste 0 trebuie sa se replieze pe banda lui si apoi sa incerce manevra de depasire a lui A daca este cazul. Parca scrie undeva in lege ca nu ai voie sa depasesti mai multe auto dintr-o miscare. Deci A nu este obligat sa mearga cu 80 pentru ca mai are o masina in spate cat timp viteza lui cu care ar circula normal (nu presupunem agresiuni in trafic de nici o forma). daca B merge cu 92kmh atunci se asigura si daca poate efectua depasirea o va face. in acest caz A tre sa nu mearga mai tare de 90kmh, cat e viteza lui. Responsabilitatea depasirii cade integral pe umerii lui B si de asigurarea ca poate executa manevra. Daca nu poate efectua in siguranta manevra merge cu 90 pana poate. Nu conteaza ca e vehicul mai puternic, mai slab, tir, tractor, sau motocicleta de 300 cp |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
Madriann |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
QUOTE(l@u @ 6 Mar 2012, 10:41) Ba sa am iertare, in 8 din 10 cazuri, orice Mertz/BMW/Audi care mergea linistit, cu 110 km/h, s-a "autosesizat" dupa ce l-am depasit (ca a fost Megane sau Pejo, n-are importanta) si m-a depasit la scurt timp. Ca sa mearga din nou cu 110 dupa... ![]() Pentru mine a devenit o regula ![]() QUOTE(aditab @ 6 Mar 2012, 12:54) Moral ar fi ca, după revenirea pe banda sa, A să continue accelerarea până la viteza legală și apoi B n-are decât să depășească (și pe A și viteza legală). Nu prea sunt de acord cu asta...eu cred ca A e oricum la viteza legala, daca nu cumva un pic peste, din moment ce e in depasire.Si mai cred ca ar trebui sa: 1. Mentina sau sa reduca viteza avuta in momentul replierii, daca B semnalizeaza stanga (continua depasirea) 2. Sa accelereze usor, majorand spatiul de repliere, daca B semnalizeaza dreapta (nu intentioneaza sa depaseasca A). This post has been edited by Madriann: 6 Mar 2012, 14:04 |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
corbex |
![]()
Post
#40
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(Madriann @ 6 Mar 2012, 15:02) Si mai cred ca ar trebui sa: 1. Mentina sau sa reduca viteza avuta in momentul replierii, daca B semnalizeaza stanga (continua depasirea) 2. Sa accelereze usor, majorand spatiul de repliere, daca B semnalizeaza dreapta (nu intentioneaza sa depaseasca A). Corect si de bun simt. Daca A, dupa ce a terminat depasirea, continua sa accelereze, e de la sine inteles ca nu ma apuc sa fac intrecere cu el. Eu am viteza mea de regim, am trecut de cel lent, ma repliez, cel din masina A n-are decit sa faca ce vrea. |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
DannyY |
![]()
Post
#41
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
QUOTE(corbex @ 6 Mar 2012, 13:47) Cam cit timp sa-i las pe cei din fata sa-si astepte rindul? Uneori au considerat ca nu e rindul lor nici in 20-30 de km. Fiecare apreciaza in mod personal ca "e rindul lui " la depasire. Am vazut bizoni - i-am vazut tocmai pentru ca stateam in spatele lor asteptind sa inceapa o depasire - care, in jumatate din timpul apreciat ca fiind disponibil depasirii, procesau ceva, folosind un creier 286 la 16 Mhz. Cind se decideau ei, ori se termina portiunea dreapta de sosea, ori aparea cineva din fata, ori se hotarau, in sfirsit, sa depaseasca, terminind manevra la limita sigurantei. Nu fiindca venea cineva, ci fiindca se termina vizibilitatea. Ei bine, estia sint periculosi si nu astept sa le vina rindul. Daca se baga, bine, daca nu, ma bag eu. Dau un claxon scurt, de atentionare si incep. Aici apar ceilalti bizoni, care, vazind ca cineva are curaj sa depaseasca, iau de buna concluzia celui care s-a bagat, constienti fiind ca timpul e prea curt pentru concluzii proprii, cunoscindu-si, probabil, puterea de calcul si se baga si ei in depasire, fix in fata ta. Aia-i alta categorie de bizoni. Tu, cand te bagi in depasire din spate, nu incalci nici o regula legala. Dar risti sa n-ai unde sa te bagi daca se intampla ceva neprevazut. Iar eu, al treilea sau al patrulea din coloana, poate ca n-am nici o vina ca pe tine te-au lasat nervii din cauza unuia mai fricos si ma fortezi sa franez ca sa te bagi tu in fata. |
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
ionut_spanu |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 12 April 10 ![]() |
dany@ daca tu esti a 3-a masina dupa camionul 0 si auto denumit in continuare A...si mergi la 30 de cm de A ...ce crezi ca se intampla daca vine unu din spate si depaseste, si vrea sa se bage intre tine si A...
reformulta: daca o masina angajata in depasirea mai multora (care merg cu 40km/h) doreste sa reintre pe banda lui de mers..unde va intra daca toti merg la 1 m distanta? |
--------------------
Renault
Laguna Initiale Paris 2.0 DCI 173 cp CVA
2011
|
|
DannyY |
![]()
Post
#43
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
Si eu ce-am zis?
![]() |
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
corbex |
![]()
Post
#44
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Asta e principala cauza care genereaza depasiri de coloane. Nimeni nu lasa loc pentru replierea altcuiva. Daca ar lasa, i-ai croseta cite unul.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
DannyY |
![]()
Post
#45
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
|
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
Avani |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
QUOTE(aditab @ 6 Mar 2012, 11:54) [...]că etapele unei depășiri sunt: semnalizarea, asigurarea, depășirea propriu-zisă, revenirea pe banda de mers. Eu as zice chiar ca asigurarea e inaintea semnalizarii. ![]() Daca sunt masina A, atunci dupa depasirea camionului ma repliez, daca sunt B si sunt grabit, depasesc si camionul si pe A in aceeasi manevra. |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#47
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
dar va ganditi ca si aia 2-3 de stau in spatele camionului asteapta sa se elibereze sa fie linie intrerupta sau orice alta limitare sa dispara, pt ca apoi sa se angajeze in depasire?
faza asta e clasica in romania. e coloana di apare cate un erou care o depaseste si apoi vrea sa reintre. mai omule, dar tu nu vezi ca toti asteptam aici. ce ai de la viata noastra? vrei sa reintri?! foloseste solutia "mergi inapoi 10 casute" cand dai cu zarul, ceapa mamei tale (de 8 martie) de cocalar. |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#48
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(T.rac3Er @ 8 Mar 2012, 15:27) dar va ganditi ca si aia 2-3 de stau in spatele camionului asteapta sa se elibereze sa fie linie intrerupta sau orice alta limitare sa dispara, pt ca apoi sa se angajeze in depasire? Multi stau a prostie si nu depasesc. Am vazut foarte multe cazuri care asteptau in spatele unui camion, drum drept, liber si nimic. Cum ii ajungea cineva din spate, atunci se bagau si ei. Nu conta ca intre timp venea masina din fata si il facea pe ala sa stranga din buci. Pe langa faptul ca nici nu se stie sa se circule in coloana constant. Acceleratie, frana, acceleratie, frana, ... majoritatea sunt cu numar de B.This post has been edited by IRONICK: 8 Mar 2012, 15:47 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dizzy |
![]()
Post
#49
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
Asta venind din partea unuia cu numar de Arges o consider un compliment.
![]() This post has been edited by dizzy: 8 Mar 2012, 15:55 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
IRONICK |
![]()
Post
#50
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
![]() ![]() This post has been edited by IRONICK: 8 Mar 2012, 16:00 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Markos |
![]()
Post
#51
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Deci dacă ăla care a "ajuns la rând" la depășit e un antitalent notoriu (sau un mare fricos, tot aia), cei din spatele lui n-au de ales decât să aștepte resemnați.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
pishky |
![]()
Post
#52
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
QUOTE(Madriann @ 6 Mar 2012, 14:02) Ba sa am iertare, in 8 din 10 cazuri, orice Mertz/BMW/Audi care mergea linistit, cu 110 km/h, s-a "autosesizat" dupa ce l-am depasit (ca a fost Megane sau Pejo, n-are importanta) si m-a depasit la scurt timp. Ca sa mearga din nou cu 110 dupa... ![]() Pentru mine a devenit o regula ![]() cred ca circul prin / pe langa Constanta ![]() mi se intampla foarte des (mai ales la pemfeuri de bulgaria) treaba asta. "reno frate, sa merge mai repede camine, hm...la valoarea mea..." <span class='edit'>8 Mar 2012, 16:16:</span> QUOTE(Markos @ 8 Mar 2012, 16:05) Deci dacă ăla care a "ajuns la rând" la depășit e un antitalent notoriu (sau un mare fricos, tot aia), cei din spatele lui n-au de ales decât să aștepte resemnați. da, studiile britanice arata ca au existat oameni care au murit de batranete in asteptarea "portitei" pt a depasi un camion. offtopic - candidati la presedentie dom markos? (zau ca v-as vota) This post has been edited by pishky: 8 Mar 2012, 16:16 |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
corbex |
![]()
Post
#53
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.466 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
@Markos. Eh... i se acorda cateva sanse prima oara.
"Ce face bou' asta?" "Da' hai ba odata!!!" "Asta-i bou, sa moara Cici" "No, gata cu joaca, hai sa-ti arat cum se face. Problema pe un drum de genul vaii muresului ii ca monologul asta il porti in 30 de kilometri ![]() This post has been edited by bucatzel: 8 Mar 2012, 16:20 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
corbex |
![]()
Post
#55
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Sint o gramada de portiuni unde nu poti depasi o coloana, dar ala care e imediat dupa camion ar putea sa-si exercite drepturile talentoide. Si urmatorul, la fel, in urmatoarea zona potrivita. Dar ei nimic, stau ca bolovanii pina se aduna un cirnat de masini. Dupa aia ii injura pe cei ce depasesc coloana. Cauza motivului pentru care ii injura e ca ii da de gol ca sint dobitoci.
This post has been edited by corbex: 8 Mar 2012, 16:26 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
DannyY |
![]()
Post
#56
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
Evident. Unu' cu permisul de 1 saptamana (A) plecat pe Valea Oltului sau Bran. Ala stie regulile, ca-s proaspete, dar ii este frica sa depaseasca si un TIR stationat. Opreste in spatele TIR-ului. Ala din urma lui (B ) opreste, nestiind ce se intampla. Inca vreo doi-trei incetinesc, iar talentosul care vine lansat din spate habar n-are ce se petrece, ii face pe toti boi si intra in depasire de la curul coloanei.
Ce se intampla mai departe? 1. A se hotaraste sa depaseasca TIRul stationat, ca l-a vazut pe B oprit in spate. 2. B ar vrea sa-l depaseasca pe A si camion, dar nu poate din cauza ca romanii au talent. Am fost de cateva ori in situatia acestui B si cred ca e mai bine sa astepti in spatele lui A pana ai certitudinea ca nimic nu se poate intampla daca intri in depasire. Certitudinea asta e din ce in ce mai improbabila cu cat te afli, in coloana, mai departe de el. Un murphism mi-a ramas in memorie: Daca ceva poate sa mearga rau, atunci cu siguranta va merge foarte rau. Sigur, fiecare face ce si cum doreste. Nu-i impiedic eu pe talentati sa ma depaseasca, in coloana. Sa fie sanatosi si sa evite legile lui Murphy. @corbex: Ai dreptate, asa ar trebui sa se intample. Dar realitatea cutremuratoare e alta. Si o spun tot din pozitia celui care il asteapta pe A sa se hotarasca. |
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
Markos |
![]()
Post
#57
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Esti prea prapastios, pe forum. Daca esti la fel si la volan, esti de evitat, clar!
![]() PS: io mi te imaginez, la semnul STOP, iesind din masina ca sa arunci o privire dintr-un unghi mai bun, sa fii sigur ![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
corbex |
![]()
Post
#58
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
![]() Aici se exprima politic corect. Pe sosea se exprima mai automobilistic. "Opreste in spatele TIR-ului. Ala din urma lui (B ) opreste, nestiind ce se intampla. Inca vreo doi-trei incetinesc, iar talentosul care vine lansat din spate habar n-are ce se petrece, ii face pe toti boi si intra in depasire de la curul coloanei". Or fi si bizoni din astia. Nu despre ei vorbim. Ajungi in fundul coloanei, stai atita timp cit iti trebuie sa te lamuresti care-i situatia (cam 1,5-2 secunde ![]() This post has been edited by corbex: 8 Mar 2012, 21:47 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#59
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(DannyY @ 8 Mar 2012, 17:17) TIR[...]Nu-i impiedic eu pe talentati sa ma depaseasca, in coloana. Sa fie sanatosi si sa evite legile lui Murphy. Nu au nici o legatura legile lu' murfi, mai degraba cu drobul de sare. Eu era sa mi-o fur de doua ori depasind tir-uri in miscare. Cand eram la jumatatea lor, s-au gandit sa depaseasca si ei masina din fata, fara sa se asigure. In situatia asta nu trebuie decat sa ai noroc de acostament si nu de santuri sau pomi pe margine. Si nici de disperare sa tragi de volan aiurea.This post has been edited by IRONICK: 8 Mar 2012, 21:49 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
corbex |
![]()
Post
#60
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Tocmai a pus cineva pe aici un film cu unghiul mort al tirurilor. Baga si tu un claxon scurt inainte sa incepi. Soferii de tir sint, de regula, plictisiti, obositi, somnolenti, conduc ca somnambulii, din reflex.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 01:51 |