DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motor 1.4l - 16V

GeorgeB
post 21 Jan 2004, 11:44
Post #31


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




dc pui motor de 150 +++ trebuie sa schimbi si franele si sa ramforsezi caroseria , si da-o draq de dacia ca nu merita sa dau 6500 E + 5000 transformarile ca imi iau un clio sport SH la 11 000 euro si gata.


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smenaru'
post 21 Jan 2004, 11:56
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 7 August 03
From: Bucuresti




George, nu zice numeni sa mergi cu ea in blana tot timpul , doar asa cand te supara unul cu o crema de masina dai si tu un cox si il prajesti un pic!Tocmai asta e tot farmecul ca nu se asteapta nimeni ca o amarata de dacie, care e desconsiderata de multa lume, sa faca o figura frumoasa in fatza unei masini care costa zeci de mii de euro!!! :wink:
Iar motorul de care zice Marty chiar ca e grav de tot dar cred ca e si cam omorat daca a fost la VTM!!!
Oricum adrenalina curge de la 150cp in sus :wink:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 21 Jan 2004, 11:59
Post #33


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Hm, iar nu mi-a aparut mesajul......
Am zis ca nu am fost inteles calumea! Masina aia a fost adusa din Germania special pentru curse, nefiind inmatriculabila. Drept urmare, motorul Williams (are cca. 150 mii km) a fost inlocuit cu alt motor pentru a alerga la VTM. Deci Williams-ul n-a vazut nici 5 metri de VTM


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 21 Jan 2004, 12:04
Post #34





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Ia-l !! Dar sa stii la ce munca te inhami. Adio familie prieteni bairamuri, o sa arati ca un mecanic. Chestia proasta e ca nu-i poti arata cheia, lucru important zic io, sa nu-l iei asa p.n.v.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
smenaru'
post 21 Jan 2004, 13:52
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 7 August 03
From: Bucuresti




Parerea mea e ca daca are un pret bun si se potriveste la prinderi merita sa-l combini!!!!Oricum treabuie studiata problema f bine inainte sa te apuci sa montezi asa ceva.
La un astfel de "transplant" ai de studiat:
1.loc de radiator(pt la clio sport sigur e mai mare)
2.lungime planetare
3.suporti motor(daca sunt pozitionati ca la DSN/SZ)
4.motorul e mai greu si trebuie modificata suspensia fata obligatoriu
5. montata bara de sustinere intre oalele de la amortizoare
6.timoneria trebuie si ea skimbata(e alta cutie de viteze)
7.etc...........


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 9 Feb 2004, 10:16
Post #36


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




pai daca zici ca nu vei putea depasi ferrari in performante de ce nu te calmezi vere? apuca-te frumusel de tuning...de unde-ti veni vorba aia cu cutia? cine te-a mintit?


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 10 Feb 2004, 01:52
Post #37


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




QUOTE
Stie careva un pret estimativ pentru acest motor. Dupa parerea mea cand vei schimba motorul, vei schimba urmatoarele:
- motor+computer,
- Ceasurile de bord(turometru, vitezometru),
- catalizator,
- cutia de viteze,
- poate si cheile ---- de aici probleme cu centralizarea.

Eu am Campus, care are aceeasi cutie de viteze ca si SLZ, Megane II, Laguna si cred ca o voi putea pastra.
Odata cu shimbarea motorului se pot pune niste scuturi ptr a putea proteja motorul si alte componenete din compartimentul motor.

icon_twisted.gif Acum am 21500Km facuti in 8luni, 100.000de km si ceva l-as schimba. icon_twisted.gif


Da la ce iti mai pui catalizator? Nu te inteleg, sincer.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexandrudragomir
post 13 Feb 2004, 08:07
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 15 April 03
From: Constanta




"sa nu fie poluanta."

Bine fara catalizator, se poate si asa, dar mai intai sa o aranjez putin pe la exterior, pentru ca e nevoie.


--------------------
DACIA SuperNova - CT-02-DSA
Km facuti: 101.000
Data: 08.06.2007

SuperNOVA Campus 2003, 1.4L, 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TNT
post 14 Apr 2004, 09:16
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 14 April 04




mai baieti...cine v-a zis voua ca se poate pune chiulasa cu 16 supape la dacie? ala v-a mintit rau de tot fratilor...in primul rand o chiulasa cu 16 supape are doua axe cu came....dacia are doar una...cum le faci tu sa mearga pe amandoua? cu multa munca si bani la greu,plus ca schimbi toata distributia...apoi sunt putine chiulasele care merg puse pe dacie...in al doilea rand,schimbarea fazelor de distibutie va schimba legea de injectie,si cine "iti invata" calculatorul sa mearga dupa noile legi?
majoritatea motoarelor au axele in chiulasa pe cand dacia o are in blocul motor... nu vreau sa fiu,poate am avut un ton gresit si imi cer scuze daca e asa...dar nu mai credeti pe toata lumea


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 14 Apr 2004, 09:22
Post #40


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Mai TNT, da' pe tine cine te-a mintit ca vrem sa punem doar chiulasa de 16v pe motor desenta pentru 8 v ? Aici se vorbeste de schimbarea motorului cu totul! Arhitectura motorului cu 16v este total diferita de cea a motorului cu 8v, punct! N-ai cum sa schimbi chiulasa, n-are aceeasi forma cu blocul motor de 8v!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chipu
post 13 Nov 2007, 14:12
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 11 April 06




Salutare!

A reusit cineva sa schimbe cu clio 1.4 16v pana acum , s-au s-a vorbit degeaba.
A mers, cum este?


--------------------
Dacia SuperNova FullOption
Mondeo Ghia 1.8 Duratec HE@125 stock
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 Nov 2007, 14:34
Post #42


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Chipu @ 13 Nov 2007, 14:12)


s-au s-a vorbit degeaba.

*



parca e prima oara...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razica
post 19 Nov 2007, 11:44
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 1 September 06




Deci in concluzie: nimeni d p forum nu a pus sau nu a incercat sa puna motor de 14. 16 v p DSN/SLZ. P langa planetare si ce s a mai scris ca ar trebui schmbat, ar trebui sa se discute p seama amortizoarelor, si franelor. In primul rand motorul de 1.4 16v e ceva mai greu decat 1.4 8v, distributia de mase e foarte posibi lsa se schimbe. Iar discurile de frane ar trebui schimbate cu uneele mai mari in diametru eventual....


--------------------
Dacia Supernova 2002 Confort - b 30 wxz
Daca Ai Cap Ia_ti Alta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 20 Nov 2007, 13:01
Post #44


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




parca exista cineva pe forum care si-a pus 1.4 16V pe logan ... nu mai imi aduc aminte insa userul...


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 6 Mar 2009, 22:24
Post #45


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(Razica @ 19 Nov 2007, 12:44)
Deci in concluzie: nimeni d p forum nu a pus sau nu a incercat sa puna motor de 14. 16 v p DSN/SLZ. P  langa planetare si ce s a mai scris ca ar trebui schmbat, ar trebui sa se discute p seama amortizoarelor, si franelor. In primul rand motorul de 1.4 16v e ceva mai greu decat 1.4 8v, distributia de mase e foarte posibi lsa se schimbe. Iar discurile de frane ar trebui schimbate cu uneele mai mari in diametru eventual....
*


e mai usor deoarece are blocul din aluminiu biggrin.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melomanuu
post 6 Mar 2009, 22:39
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 600
Joined: 10 March 07
From: Timisoara




Mai fratilor... se pot pune multe motoare dar totul costa. Pe langa motor mai trebuiesc multe, cum sa spus si mai sus, dar nimic nu e imposibil. Se stie si de aici de pe forum si sigur aveti si voi prieteni care au schimbat motorul. Era pe aici o nova cu 1,4 turbo undeva la 170 cp, stiu dacie clasica cu 1,7 turbo cu destul de multi cai iarsai si culmea nu a ramforsat nici cum caroseria, nu si-a schimbat franele, nu si-a facut mai nimic dar rupea tot


--------------------
dacia super nova 2001 clima - TM86SRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 6 Mar 2009, 22:57
Post #47


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




e multi au vazut la alti ca vezi doamne trebuie ranforsat ... multi vorbesc ce au vazut la masinile de curse sau ce au spus alti dar daca ar fi pus mana ar fi vazut ca nu e asa cum se spune. La curse se foloseste rollbar deoarece daca pilotul negociaza o curba mai stransa si se da peste cap il protejeaza acele bare de ranforsare si in interior si intre oale fata spate.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melomanuu
post 6 Mar 2009, 23:01
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 600
Joined: 10 March 07
From: Timisoara




rollbaru ala are si rol de ramforsare si de protectie. Am avut ocazia sa ma plimb cu o nova de cupa care vine cu rollbar pe ea si chiar se simte diferenta.


--------------------
dacia super nova 2001 clima - TM86SRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 6 Mar 2009, 23:09
Post #49


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Masina de curse e masina de curse, masina de oras mai trebuie sa furnizeze si ceva confort.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 8 Mar 2009, 09:46
Post #50


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Motorul D7F sau D4F de la clio 2 se poate preloa ciuloasa de la el si se poate monta pe E7J cel de la super nova fazarile sunt identice numai ca cel de la D7F , D4F are 16 supape si sunt controlate tot doar de o axa cu came nu de doua precum sunt la alte motoare. Deci se deschid doua supape pe admisie sau pe evacuare. Cu siguranta creste puterea motorului ... Se poate preloa si de la reno Twingo / 1.2 16V .
Pun si o poza cu chiuloasa cu 16 valve actionate de o singura axa cu came (SOHC).

This post has been edited by djasu82: 8 Mar 2009, 10:07

Attached thumbnail(s)
poza_chiuloasa_clio2_kango.jpg ( Size: 52.65k ) Number of downloads: 535


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puiu82
post 8 Mar 2009, 14:23
Post #51


MOTANU'RAPIDIST!


Group: Members
Posts: 1.940
Joined: 15 August 05
From: bucuresti,giulesti




Nu stiu daca am voie sa pun link-ul aici si daca omologarea e reala,dar.....
http://dacia.anunturi-auto.4tuning.ro/Anun...-16-260463.html

Asta pt necredinciosi.
Daca as avea banii,as cumpara-o instant.....poate voi aveti.
Bafta!


--------------------
Toyota Auris 2011 - B-999-CGS
Mandru posesor de doua maini stangi!!!
Ex-clima verde jad.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 8 Mar 2009, 14:35
Post #52


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Puiu noi ne-am limitat la motorul de 1.4 daca il putem aduce din 8 valve in 16 valve . Asa cu 1200 de euro iti iei frumos un motor 1.6-16v cu tot cu calculator ca asa se da la pachet din cate stiu si nou.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puiu82
post 8 Mar 2009, 14:42
Post #53


MOTANU'RAPIDIST!


Group: Members
Posts: 1.940
Joined: 15 August 05
From: bucuresti,giulesti




OK,si il omologhezi tu?


--------------------
Toyota Auris 2011 - B-999-CGS
Mandru posesor de doua maini stangi!!!
Ex-clima verde jad.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogyciu
post 8 Mar 2009, 15:16
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.017
Joined: 11 July 07
From: Constanta




QUOTE(puiu82 @ 8 Mar 2009, 14:23)
Nu stiu daca am voie sa pun link-ul aici si daca omologarea e reala,dar.....
http://dacia.anunturi-auto.4tuning.ro/Anun...-16-260463.html

Asta pt necredinciosi.
Daca as avea banii,as cumpara-o instant.....poate voi aveti.
Bafta!
*




Din moment ce baiatul da relatii "numai la telefon" nu imi suna bine anuntul... In plus, din descrierea aia de acolo apar si geamuri fumurii omologate RAR, eu nu le vad fumurii... Ar fi greu de crezut ca o masina in care au fost investiti 3000 euro in partea mecanica arata asa... Parerea mea... AM trimis si eu un mail proprietarului, dar nu cred ca imi va raspunde...


--------------------
.... .... .... - ....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu_GTT
post 8 Mar 2009, 16:03
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.502
Joined: 11 May 08
From: BRASOV




QUOTE(Bogyciu @ 8 Mar 2009, 15:16)
Din moment ce baiatul da relatii "numai la telefon" nu imi suna bine anuntul... In plus, din descrierea aia de acolo apar si geamuri fumurii omologate RAR, eu nu le vad fumurii... Ar fi greu de crezut ca o masina in care au fost investiti 3000 euro in partea mecanica arata asa... Parerea mea... AM trimis si eu un mail proprietarului, dar nu cred ca imi va raspunde...
*


Nu cred ca e real ce zicea acolo la detalii
Am vazut si eu anuntu mai demult

This post has been edited by Relu_GT: 8 Mar 2009, 16:03


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Confort - BV 27 GTT
BMW e46 FL 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puiu82
post 8 Mar 2009, 16:53
Post #56


MOTANU'RAPIDIST!


Group: Members
Posts: 1.940
Joined: 15 August 05
From: bucuresti,giulesti




Nu stiu daca e reala,dar cu putina bunavointa aflati si telefonul respectivului.
Eu unul,n-are rost sa fac asta......n-am banii........asa ca ma abtin.
Dar daca e,si mai e si omologat motorul asa cum sustine.....sunt vesti bune.
Bafta!


--------------------
Toyota Auris 2011 - B-999-CGS
Mandru posesor de doua maini stangi!!!
Ex-clima verde jad.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 8 Mar 2009, 17:32
Post #57


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Pui cu omologarea e floare la ureche in primul rand e motor de reno ai motor de reno pe masina in al doilea rand nu depaseste puterea cu peste 30% cea ce e admis in al patrulea rand te costa omologarea in jur de 15-20 de milioane poate si mai putin.
Pai decat sa dau 7 mii de euro pe un logan mai bine dau 1200 de euro pe motor si de restu ma ocup singur ca nu e mare filosofie de aruncat un motor in super nova... e loc destul.
Pentru omologat interesati-va singuri si imi veti da dreptate ce se depaseste peste 30% trebuie sa intervi asupra sistemului de franare cea ce se poate transplanta de la logan.
Sincer sa fiu as fi dat masina sa-mi iau un logan tot pentru servici ca in rest folosesc pe cea straina dar cand am vazut ca nu e ruginit pe sub super nova nu are sens.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melomanuu
post 10 Mar 2009, 15:46
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 600
Joined: 10 March 07
From: Timisoara




Am un priete tot cu o nova si are motoru de 1.6 de renault 19 chamade pe ea si i l-au omologat motorul. Pentru omologarea motoare, roti etc te costa 450 ron urcatu pe stand la RAR (nu stiu ce stand) si inca 40 ron sa-ti schimbe talonul


--------------------
dacia super nova 2001 clima - TM86SRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 10 Mar 2009, 17:28
Post #59


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Pai mai bine pun 1.6-16V tongue.gif te duce la 50 de milioane biggrin.gif fata de un logan chiar si la mana a doua care costa cam 150 de milioane . Cine are tabla buna pe super nova ...


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tince1290
post 10 Mar 2009, 22:43
Post #60


Membru cititor


Group: Members
Posts: 1.795
Joined: 19 September 08




eee....hai lasa k nu e nici loganul chiar asa rau...costa 150 de mil dar are totusi servodirectie...abs..niste air-bag-uri....pentru mine sincer nu conteaza dar sunt alti care se bucura de aceste dotari biggrin.gif...eu zic sa nu intram iar in subiesctul asta ca nu mai terminam si ne dau domnii administratori avertisment biggrin.gif....

revenind...eu imi pastrez parerea....anume ca nu se merita sa schimbi motorul unei masini....costurile sunt prea mari iar raportul avantaje/ dezavantaje e 1...adica sunt echilibrate...avantajul este puterea suplimentara...care conteaza atat de mult pt unii....dar dezavantajele compenseaza...consum mai mare....costuri de intretinere mai mari si un stres suplimentar adus masinii (mai mult decat poate duce saraca....parerea mea biggrin.gif)....toata lumea vrea putere..dar ce faceti voi cu ea in bucuresti??? in fine...fiecare cu piticii lui....

dar investitia e prea mare...costa mult de intretinut...si cu banii de la investitie + modificarile aduse masinii + costurile de intretine pe 2 ani + valoarea actuala a masinii + taxele de omologare = o masina noua biggrin.gif si posibil si mai buna (un renault clio de ex wink.gif)....sau..cum si-a cumparat un coleg de-al meu...un Fiat Stilo 1.6 16V...in jur de 5000 euro cu 100.000 km la bord wink.gif

PS: pentru cei cu prejudecati...nu e tocmai o masina de femei tongue.gif...merge foarte bine si are o GRAMAAAADAAAA de DOTARI blush.gif

This post has been edited by Tince1290: 10 Mar 2009, 22:45


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 17:31
Forum Renault