Unde prinde la voi AMBREIAJUL?, Ambreiaj reglat diferit la Loganuri
![]() ![]() ![]() |
Unde prinde la voi AMBREIAJUL?, Ambreiaj reglat diferit la Loganuri
Andy LGN |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 28 August 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Skoda
Octavia 2 TDI
2007
- B-xx---- Noi, romanii, am stat pe malurile istoriei si ne-am uitat la altii.
|
|||
Ake |
![]()
Post
#2
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
la trei sferturi si nu "agata"
|
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
maxiK |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 346 Joined: 10 May 05 ![]() |
idem AKE
|
--------------------
dacia
logan laureate1.6
- B 37 KNH
|
|
alx |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
eu la prima revizie vreau sa-mi regleze ambreiajul sa tina jos, nu sus ca acum. de ce ar agata asa avand in vedere faptul ca apesi ambreiajul pana la capat?
|
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
2.0 benzina
- varies Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
kinder74 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 9 June 05 ![]() |
Un pic mai sus de jumate...adica trei sferturi
This post has been edited by kinder74: 12 Jul 2005, 13:36 |
--------------------
LOGAN
1.4 LAUR
- B-25-MYB
|
|
Alecs_TGA |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 778 Joined: 31 January 05 ![]() |
si la mine tot sus tine!! poti sa il faci sa tina cum vrei !! de fabrica am impresia ca toate sunt reglate sa tina sus!!:)
|
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate
- XXX BUCURESTI
|
|
Sony |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
La jumatate! Si este foarte bine.
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
tony-s |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 465 Joined: 24 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Tot la trei sferturi prinde si ambreiajul meu si faptul ca prinde foarte sus este usor de sesizat in momentul in care conduci alta masina (eu mai conduc si Skoda Octavia, Matiz ...)
|
--------------------
Chevrolet
Lacetti 1.4
2007
|
|
Rigor |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 11 December 03 From: Iasi ![]() |
La mine tine FOARTE sus. Daca pun putin presiune pe pedala deja se simte. E extrem de incomod, nu pot sa stau pregatit in trafic pentru ca trebuie sa tin piciorul in alta parte.
|
--------------------
ZKR
Preferat
- IS-01
|
|
danbogdan |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 5 August 04 ![]() |
Cam pe la jumatate. Sa fiu sincer nu ma deranjeaza, oricum la DSN era mai sus. Nu agata deloc. Masina este din martie 2005
|
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B 04 xxx
|
|
ursul-alb |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 16 October 04 From: Iasi ![]() |
Foarte sus mi se parea la inceput, acum e la 3/4
![]() Intradevar, daca mai conduci/ai mai condus si altele e destul de ciudat; nu am mai intalnit nici o masina care sa aiba pozitia atat de sus. Nu are absolut nici o problema ambreiajul la mine! |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 egee
- IS XX xxx
|
|
carman |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 9 May 05 ![]() |
la trei sferturi si nu agata sau alte probleme.
pot schimba din a 2-a in a 1-a fara probleme chiar daca masina e in miscare usoara. QUOTE (...) E extrem de incomod, nu pot sa stau pregatit in trafic pentru ca trebuie sa tin piciorul in alta parte. calmar, incearca sa dai scaunul un pic mai in spate ca se schimba pozitia picioarelor. la mine a functionat. This post has been edited by carman: 12 Jul 2005, 22:44 |
--------------------
◊
◊
- ◊
|
|
djvibecmc |
![]()
Post
#13
|
![]() Upgrade Group: Members Posts: 269 Joined: 16 September 04 From: Ploiesti ![]() |
Conduc doua masini Loganul meu .. si un Megane Sedan... la ambreiaj sunt identice.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008
- PH 11 CYD Get rich or.... get Diesel!
|
|
klaus |
![]()
Post
#14
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Mai putin cu cursa pedalei, cu oarece actionari hidraulice la una si pe cablu la alta...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
merlin27 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 30 April 05 From: Bucuresti ![]() |
La mine tine foarte putin peste jumatate... deci, la fel ca la ceilalti. Si la mine merge foarte usor cutia, nu agata, iar din treapta 2 in 1 intra foarte usor, chiar daca masina se misca. Logan ridicat pe 27 iunie.
Doresc sa adaug, ca majoritatea problemelor raportate pe acest forum nu le-am intalnit la masina mea. Ori s-a desteptat nea Vasile din Mioveni, ori ... nu stiu. Cert e ca masina nu are cusur. |
--------------------
Dacia
Ambition Toreador
- B-88-SRS
|
|
babone |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 23 April 05 ![]() |
Pe langa altele, mai mult sau mai putin marunte, problema ambreiajului ma cam freaca si pe mine in ultimul timp. La inceput mi s-a parut si mie incomod ca prinde foarte sus, cam la 3/4 din cursa, ceea ce era cam deranjant, avand in vedere ca la Dacia veche tinea jos de tot, asa il reglasem eu, cu o cursa mai mare, pentru un demaraj sportiv. La LGN tine sus, mi se pare chiar la limita patinajului. Asta ma face sa ma gandesc la mai multe, pana voi afla exact care este principiul constructiv al ambreiajului la LGN:
1. De ce nu are cursa libera deloc si daca nu are nu inseamna ca rulmentul este mereu in presiune? 2. Demarajul lenes se datoreaza oare ambreiajului, avand in vedere ca ajunge usor la 3000 rot in prima si a doua treapta dar viteza nu creste pe masura (20-30 kmh pe o distanta relativ mare)? Adica patineaza la demaraj? 3. Este clar ca sunetul de "diesel" si vibratiile la relanti provin din carcasa ambreiajului si a CV, disparand la apasarea pedalei. La vechea Dacie asta era un semn clar ca trebuie schimbat rulmentul de presiune! 4. Frana de motor la viteze mari nu este prea eficienta. Alt semn ca ar patina usor ambreiajul. Toate aceste constatari conduc la doua ipoteze: fie este prost conceput, asamblat si reglat, fie este de tip motocicleta, cu con de presiune cu uzura programata, fara rulment, furca si cursa libera. A doua ipoteza m-ar linisti nitel, desi ar insemna sa pun bani deoparte pentru inlocuire peste vre-o 20.000 de km Insa cea mai mare ciudatenie, care totusi ar sustine a doua ipoteza de mai sus, cu ambreiajul pe con, este ca desi cupleaza sus, nu decupleaza complet decat la podea! Adica "agata" daca nu calci pedala la podea si nu pleaca daca nu o ridici de tot!!!! ![]() [dedicatiile speciale pe mesageria privata te rog!] |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Estate
2008, 1.5dci 78kw
|
|
edyus |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 13 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Ambreajul tine un pic peste jumatate (sus pentru mine dar m-am obisnuit
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Ambition
- B xx EDU
|
|
SET |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 2 May 05 ![]() |
la mine ambreiajul tine prea jos...
daca nu apas bine cand bag in marsarier imi zvacneste putin cutia chiar! ce sa fac? sa merg la service sa il mai stranga ? mi s-a intamplat odata sa nu nimeresc din prima marsarierul. am constatat asta cand am ridicat pedala de ambreiaj. nu a carait cum faceau berlinele, doar ca nu s-a miscat. Imediat ce am observat ca nu am nimerit-o, am apasat ambreiajul dar nu complet, cred (adica pana la podea) si am reintrodus-o in marsarier. motorul ramasese turat, tindea sa revina la ralanti si ATUNCI s-a intamplat: mi-a zvacnit odata cutia. credeti ca e o problema mare? sau e atat de importanta incat trebuie neaparat sa merg la service? sau trebuie sa fiu mai atent cand apas ambreiajul, adica sa il apas de tot , pana la podea? va rog, daca se poate, sa imi dati si mie o parere. Loganul meu are 7 zile, 500 de kilometri, nu sunt incepator. nu m-am obisnuit eu cu masina inca? |
--------------------
Ford Mondeo
1,8 TD
1993
- w xxxxxp
|
|
frantic |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 6 June 05 From: Campia Turzii ![]() |
Si la Loganul meu (ridicat in mai 2005) ambreiajul prinde sus. M-am obisnuit relativ usor cu aceasta situatie; mai greu mi-a fost insa cand am condus un Clio, al carui ambreiaj prindea jos de tot.
Mentionez ca la schimbarea vitezelor maneta agata in anumite trepte, insa nu foarte tare. De altfel nici nu am constientizat aceasta problema decat dupa ce am gasit acest forum si am aflat de ea. |
--------------------
Alfa Romeo
156
In curand
|
|
costi |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
@SET
" trebuie sa fiu mai atent cand apas ambreiajul, adica sa il apas de tot , pana la podea " DA |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
99AIM |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Salut.
Am Laureat din iunie si ambreiajul tine la jumatate si parca in timp nici nu prea mai agata,sau m-am obisnuit,în rest merge super si am 1000km.Nu se confirma la mine mai nimic din problemele citite aici pe forum,poate am nimerit una facuta cand nea Vasile era treaz si odihnit. |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
cristimm |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Personal urasc ambreiajele care tin sus. Te plictisesti de ridicat lent ca la carte si ii dai drumul un pic mai repede rezultatul fiind o plecare fie in hopuri fie cu scart.
Eu la nova l-am reglat sa tina in primul sfert de jos si acum se simte corect. Nu stiu ce implicatii poate avea asta (uzuri, stricaciuni) dar prefer asa sa imi placa mie cum merge. |
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
J o h n n y |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 12 April 05 From: Cluj ![]() |
La mine prinde jos, aproape de podea.
|
--------------------
Ford Focus 2
TDCI
2005 Ghia 109 CP Simplicity is the ultimate sophistication!
|
|
Danco |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 9 June 05 From: Bucuresti ![]() |
La mine prinde pe la jumate (nu sunt prea sigur, ca n-am fost atent) la inceput a fost groaznic, trecut de pe berlina la care tinea jos de tot. La solenta unui amis tinea mult mai sus. La mine nu agata, intra intr-a 1a chiar daca e in miscare, dar de vreo 2 ori nu a intrat in marsarier decat dupa ce am ridicat si apasat inca odata ambreiajul. In rest nici o problinca (din 20 iunie, 1300 Km).
|
--------------------
---------------
Logan Ambition
- --------------- Vorbind ai pierdut privilegiul de a parea intelept!
|
|
gederis |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 1 March 05 ![]() |
Si la mine prinde foarte sus, ca atare zvacneste cand vreau sa schimb treptele mai repede pentru dinamicitate.
Nu stiu daca as putea cere la service sa imi regleze altfel cursa, mi-e teama sa nu se uzeze mai repede. Dar e clar ca masina devine mult mai lenta daca trebuie tot timpul sa eliberez ambreiajul foarte lent. Am un Logan Ambition cumparat in iulie 2005 (acum 10 zile si 800 km la bord). |
--------------------
Oltcit
Club
- B-87-GAD
|
|
george_slz |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
Ambreiajul prinde sus pt cei care nu reusesc sa infunde pedala la fiecare schimb. Daca te obisnuiesti cu el asa ,nu mai ai probleme, plus ca nu bruschezi masina daca nu ai apasat la maxim ambreiajul de fiecare data. Cei mai multi nu il apasa pana la fund, deci de aia vin masinile cu el reglat sus.
|
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|
ursamajor |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
Jos, și cutia nu agață. Mi s-ar părea nașpa să țină sus... la trei sferturi? Wowww!
|
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
bendix |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.005 Joined: 10 November 04 From: Timisoara.RO ![]() |
Eu as da un raspuns mai generalizat. Nu numai ca la mine prinde ambreiajul sus, dar in ziua in care am plecat cu masina, dealerul mi-a atras atentia ca ambreiajul este sus. De aici deduc ca majoritatea Logan-urilor sunt asa, iar cele care prind mai jos de jumatate de cursa sunt exceptia de la regula
![]() This post has been edited by bendix: 24 Jul 2005, 16:48 |
--------------------
Dacia
Logan
Ambiance - 2005
- TM10### , alb arctic In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
|
|
AND |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Al meu un pic mai jos de jumatate
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
tedy |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu cand m-am urcat in ea (la dealer) si am bagat in viteza,am zis ca nici nu a intrat ....ca tot luam piciorul de pe ambreiaj si ea nu se misca
![]() ![]() |
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 08:02 |