DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dezaburire luneta

Ant
post 22 Nov 2004, 12:20
Post #61


Utilizator resuscitat


Group: Members
Posts: 358
Joined: 21 June 04
From: Bucuresti




cine a zis ceva de cheie scoasa din contact .... ca vorba aia am baterie de tractor, nu ? Am stat 2,5h in masina asteptand pe cineva cu casetofon, ventilator (treapta 1) si dezaburire pornite ... oare ghiciti ce s-a intamplat ???Oricum s-a incarcat in 2 zile la parametrii normali doar cu ajutorul alternatorului ...


--------------------
Opel Vectra 2005 cu remorca - B .. AIT
Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 22 Nov 2004, 12:31
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




joey, stai linistit ca nu se ard. eu le folosesc excesiv, as putea spune, si merg perfect.
ant, eu am patit-o dupa juma' de ora. Vad ca acum functioneaza normal, dar cu prima ocazie o schimb.


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crocky
post 22 Nov 2004, 13:05
Post #63


daciot/renaultist


Group: Members
Posts: 214
Joined: 4 October 04
From: Bucuresti




M-am linistit, si la mine se incinge butonul, daca il las mai mult... smile.gif
In ceea ce priveste consumatorii lasati porniti, la mine, daca domnul casetofon merge cu cheia pe accesorii si vreau sa pornesc, dau la cheie, am observat ca se intrerupe casu, apoi porneste masina, dupa care revine muzica biggrin.gif
La aeroterma nu stiu cum face, dar la casetofon are o protectie ? unsure.gif


--------------------
Dacia/Renault Sandero Stepway II/Laguna II 0.9TCe/1.9dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maf
post 22 Nov 2004, 15:18
Post #64


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 10 January 03
From: Bucuresti




QUOTE(crocky @ 22 Nov 2004, 13:05)
In ceea ce priveste consumatorii lasati porniti, la mine, daca domnul casetofon merge cu cheia pe accesorii si vreau sa pornesc, dau la cheie, am observat ca se intrerupe casu, apoi porneste masina, dupa care revine muzica  biggrin.gif
*



Si nu ti se pare normal!?
Cand pornesti, demarorul are nevoie de curent cat mai mult, pe care il ia, evident, numai de la baterie. Daca nu ai avea protectia aia(i.e se opreste alimentarea casului) s-ar putea sa nu-ti porneasca masina(pt ca demarorul nu are suficient curent).
Poate ai si observat ca daca pornesti cu luminile aprinse, acestea scand in intensitate in timp ce dau la automat.


--------------------
Dacia Solenza Clima - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan_F
post 22 Nov 2004, 21:08
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 335
Joined: 30 June 03




La mine nu pot spune ca se incinge, insa se incalzeste destul de bine. Cu toata chestia asta am mers zile intregi cu dezabuirirea pornita si nu am patit absolut nimic. Motiv pentru care am remarcat si faptul ca e destul de eficienta, adica isi face treaba repede si onorabil.


--------------------
Ford Fiesta 1.4 TDCi 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutcc
post 26 Dec 2005, 23:11
Post #66


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 15 January 04
From: BRASOV




de ceva timp nu imi mai face contact butonul pt dezaburire. Din cand in cand reusesc sa gasesc o pozitie astfel incat sa se aprinda martorul don bord si sa functioneze dezaburirea. In curand cred ca nu va mai merge si va treb schimbat. Arre idee cineva cam cat costa unul? A mai schimbat cineva?


--------------------
Kia Cee'd 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 27 Dec 2005, 10:45
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




La mine se incalzeste dupa cel putin 20 de minute . Eu am impresia ca becul din interior + climatizarea incalzeste mult mai mult decat ar incalzi contactul . Daca ati observat , tzac-ul care-l face este foarte ferm si in mod normal nu ar lasa loc de contact imperfect . Totusi , era bun un releu cu autodeclanzare automata ( dupa 10 minute sa spunem ) . In acest caz se evita uitarea si consumul in plus ( desi nu mi se intampla ) ca se aprinde martorul la bord , iar eu sunt pe bord cu ochii ca pe butelie din obisnuinta. biggrin.gif Am mai observat ca la relanti , in momentul actionarii butonului scade putin turatia motorului , dar efectul este mult mai vizibil decat in momentul aprinderii pozitiei , ceea ce inseamna ca dezaburirea consuma un curent foarte mare .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 3 Jan 2006, 15:18
Post #68


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Scrie pe rezistenta de pe luneta ca are 200 W !!! Asa ca dezaburirea consuma mai mult decat farurile !


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magua
post 11 Mar 2006, 12:36
Post #69


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 29 June 05
From: Cluj-Napoca




Si la mine a cedat butonul de dezaburire! Am inteles ca se gasete greu, doar pe comanda. Oare in Vitan?


--------------------
Toyota Rav4 2011 2.0 VVT - CJ XX XXX
"Concentrati in metropole,condusi de GPS
Vom renunta la creier ca se pare ca gandim prea des"
Parazitii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b64chr
post 13 Mar 2006, 11:40
Post #70


Moderator incepator


Group: Moderatori
Posts: 1.004
Joined: 17 December 04
From: Buzias, Timis




Si eu l-am schimbat acum o luna, pentru a doua oara.
Prima oara l-am schimbat la service pe garantie.
A doua oara l-am schimbat eu. L-am cumparat de la magazinul de pe Miresei colt cu Torontal (Timisoara). A costat in jur de 13-15 RON, nu mai retin exact.
Eu consider ca e o greseala de proiectare faptul ca tot curentul trece direct prin comutator, trebuia pus un releu.


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Skoda Octavia 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-53-SDP
post 13 Mar 2006, 11:56
Post #71


1.6 16v E5 + GPL


Group: Members
Posts: 489
Joined: 12 March 06




Eu am o Solenza din 2003 si cumparata de la cineva in 2004 acum nu stiu daca respectivu a schimbat intrerupatorul sau nu dar eu pana acum nu am avut nici o problema cu dezaburirea lunetei decat pe undeva pe la a 2-a a 3-a rezistenta care nu stiu din ce motiv cred ca s-a intrerupt. in legatura cu intrerupatorul eu zic ca se incalzeste dotorita becului si sper sa nu am probleme cu el


--------------------
Dacia Logan Laureat
1.6 16v E5+ GPL On the street, drive safely and reponsibly and wear the seatbelt !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b64chr
post 13 Mar 2006, 12:16
Post #72


Moderator incepator


Group: Moderatori
Posts: 1.004
Joined: 17 December 04
From: Buzias, Timis




Nu e nici o problema daca nu-l uiti pornit prea mult timp. Eu il mai uit si probabil de aia l-am schimbat de 2 ori.


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Skoda Octavia 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danygaro
post 13 Mar 2006, 12:28
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 529
Joined: 19 October 04




Am remarcat ca 5-7 min. sunt suficiente pentru a dezaburi luneta, dupa care o opresc din buton. Ea mai merge din "inertie" inca un pic dupa decuplare.Este adevarat, nu e normal sa se incalzesca butonul la o folosire mai indelungata, un releu ar fi fost superindicat, totusi o cauza nu ar putea fi si un contact imperfect ???
Asemenea manifestari pot apare si de la un contact imperfect.
Poate prioectantii de la Dacia s-au gandit ca dezaburirea sa fie folosita o perioada scurta de timp de aceea nu au pus releu in circuit. La proiectoare, de pilda, care sunt folosite mult mai mult (consuma parca in jur de 130W, amandoua, scuze daca gresesc), au avut o reverie, o sclipire de inspiratie si au montat unul. Care nu costa mai mult de 15 lei noi.


--------------------
Dacia Solenza 2003 - Confort - Lot refuzat la export - CT-96-PIX
Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.

Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat,
Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darius
post 13 Mar 2006, 13:31
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 396
Joined: 18 March 05
From: arad




Cum naiba sa nu aibe releu pe circuitul de dezaburire,de unde ati scos-o si pe asta? radmasa.gif adica are berlina din 85 si nu are solenza ,asta e chiar buna.Intrerupatorul se incinge din cauza becului din intrerupator care sta aprins cand ai pozitia aprinsa,nu trebuie sa mearga neaparat dezaburirea ca sa se incalzeasca butonul.


--------------------
Seat Cordoba 6L - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 13 Mar 2006, 13:48
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




darius, afla cu stupoare ca solenza nu are releu la dezaburire !!! merge si asa... si pe mine m-a enervat, asa,de principiu.dar asta este...


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 13 Mar 2006, 17:39
Post #76


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




nu are releu... inseamna ca SuperNova e chiar avansata... radmasa.gif si @darius - si eu am avut berlina chiar din 85 si tin minte ca avea releu biggrin.gif

ontopic: - montati si voi un releu pt dezaburire - ori simplu ori cu temporizare - pentru ca mare filozofie nu e, investitia nu e mare si rezultatul merita

This post has been edited by madkatweb: 13 Mar 2006, 17:40


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darius
post 13 Mar 2006, 19:40
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 396
Joined: 18 March 05
From: arad




Eu ca Toma necredinciosu am luat o lanterna m-am bagat capul sub bord si am constatat cu stupoare ca e foarte posibil sa nu aibe releu pt ca firele care trec prin intrerupator sunt foarte groase(consumul mare de curent al dezaburiri este suportat de intrerupator,de aici durata scurta de viata a intrerupatoarelor)
Dar eu ma intreb pt ca din cate am vazut eu si pe clio exista acelasi intrerupator pt dezaburire nu as crede ca francezi ar face un circuit cu asa un consum de curent fara releu excl.gif


--------------------
Seat Cordoba 6L - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 13 Mar 2006, 20:07
Post #78


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




La solenza nu e releu pe circuitul de dezaburire.
Si poate ca nu ar fi rau sa va uitati pe PRIMA pagina a ACESTUI topic. Cu posturi de acu vreo 3 ani...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b64chr
post 14 Mar 2006, 09:30
Post #79


Moderator incepator


Group: Moderatori
Posts: 1.004
Joined: 17 December 04
From: Buzias, Timis




Cum va spuneam de curand am schimbat comutatorul. Ocazie cu care l-am studiat. Este compus de fapt din doua intrerupatoare, actionate solidar, unul pentru dezaburirea propriu-zisa si altul pentru martorul din bord. In plus mai are un beculet alimentat odata cu pozitiile.
Se poate observa diferenta dintre cele doua intrerupatoare, cel pentru dezaburirea propriu-zisa fiind in mod evident proiectat pentru curent mare, spre deosebire de cel pentru martor, mult mai firav.
Deci daca nu uitati in mod frecvent dezaburirea cu orele (ca mine blush.gif ) nu e nici o problema.


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Skoda Octavia 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius
post 14 Mar 2006, 16:28
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 13 October 03
From: Bucuresti




... lucru pe care l-am constatat si eu. Desi sunt initiatorul acestui subiect, temandu-ma la vremea respectiva de consecinte, pana acum nu am avut nici o problema. Recunosc n-am "reusit" sa-l uit pe ON mai mult de 10-15 minute. Daca se opreste dezaburirea la timp, se incalzeste butonul nu zic nu, dar rezista. Cat rezista... icon_mrgreen.gif


--------------------
ex Dacia ex Solenza ex 2003 Clima - ex 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 00:54
Forum Renault