Problema Pornire si Altele, Probleme tehnice
![]() ![]() ![]() |
Problema Pornire si Altele, Probleme tehnice
Leutzu01 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 9 June 12 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1997
- VS66CIA
|
|||
george.cristian |
![]()
Post
#2
|
![]() elev:) Group: Members Posts: 31 Joined: 29 November 11 From: Tg-Jiu ![]() |
waww
![]() ![]() Pai pentru prima problema desfa si tu bornele si freaca-le cu un smilgher pt k se oxideaza si nu mai fac bine contact. De aceea se aude acel clanc pt k nu are destul curent sa invarta... Pentru a 2-a problema trebuie sa dai jos grila care tine ceasurile si sa schimbi becurile care nu merg. Uite aici cum. Pentru a 3-a prob:nu prea stiu .. asteapta mai multre raspunsuri de la colegii dp forum Pentru problema a 4-a : Filtrul de aer se schimba de obicei la 10-15.000 de km... acuma depinde si in ce mediu il folosesti. Si nu cred k nu merge sa il scoti.. este prins intr-un surub ...Cel mai bine e sa il dai jos cu tot cu carcasa si il scoti asa. Nu are cum sa nu iasa. Firul ala in forma de L il aveam si eu pe acolo la masinuta veche, nu stiu ce e cu el.. Pentru martorii aia: Cel de sus de obicei este pentru luminile de ceata, cel de jos portocaliu este de la dezaburire luneta iar cel cu rosu cv la baterie. Sper k ti-am fost de ajutor. Bafta in continuare |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
usurel ca nu scoatem fisa de defecte de la tester
![]() electromotorul e "tancul" cuplarea solenoidului,ai carbuni tociti scurti si nu iti mai atinge in rotor,,tratamentul e simplu ori cauti indrumarile colegilor ori il trantesti la un electrician, cat vine de baterie e normal cu oxidul,da jos bornele cu incredere panza abraziva(smirghe,glaspapir) si curata bornele bateriei cat si bornele firelor,se ung cu vaselina bornele bateriei se pun bornele si se strang, martori in bord sint atentionari legate de probleme serioase ale masini, cu frana de mana ai un fir deobicei galben pune la caroseria masini si vezi de se aprinde daca nu inseamana ca e becul sau contactul de la frana de mana, cu rezervorul vad ca vrei becul ala magic si sacaietor,lipsestet de acel bec inervant, cu faza scurta e becul,cumpara si schimba toate becurile casa inlaturi problema becurilor,pai si conectori aia doi sint de la sonda de pe corpul; pompei de frana sau dupa sonda care se afla la capacul pompei de frana. |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Leutzu01 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 9 June 12 ![]() |
Deci clancul ala e de la carbuni??? si cam cat sunt de fiabili daca ar fi problema asta la electromotor deoarece i-am schimbat acu 2 3 ani nu mai stiu exact asa cum am mai amintit alta metoda in afara de impins sa o fac sa porneasca nu exista???
In legatura cu filtrul de aer am incercat sa desurubez fulturele ala din spatele filtrului dar carcasa care vine inaintea lui nu se desface nici moarta trebuie sa iau altu??? In leg cu martorul de la frana de mana daca ar fi facut scurt conectorii aia ce trebuie facut trebuie facut din nou cablajul pana la becu din bord??? martorul de la benzina s-ar putea sa fie ars daca nu merge??? sau am probleme de la sonda??? repet benzina mi-o indica in bord dar becul ala nu se aprinde ala rosu de baterie mi se pare ca se aprinde atunci cand iti sare cureaua parca sau ceva probleme la alternator cred momentan sunt ocupat dar daca va fi va voi trimite cateva poze legate de martori conectorii aia de care va spuneam ca sa va mai lamuresc cu privire la problemele mele |
--------------------
dacia
1310
1997
- VS66CIA
|
|
r3d |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
-in primul rand la prima pozitie la contact nu trebuie sa ti sa aprinda nici un martor in bord.tatal tau a umblat la contact si tia inversat firele la el(iti spun ca am patit si io am montat un contact de logan si asa imi facea dupa ce am gasit combinatia corect cu un ohmetru lam rezolvat ) deci la contact vezi daca corespund culorile de la contact cu culorile de pe instalatia masinia ex(rosu cu roso alb cu alb albu e contactu la electromotor)
-la martori din bord pot fi arse becurile la frana de mana poate sa fie papucul scos de la butonu dupa maneta franei verifica mai verifica masa si alimentarea bordului cu curent. -caldura poate sa nu fie aerisita bine instalatia sau poate sa fie borinetu devina dal jos sufla cu gura pa o parte si vezi daca iese aer misca de acea manetuta in mai multe poziti inchis/deschis.inchis trebuie sa fie pozitionat langa acea pana de fier. -carbuni iti pin in functie cat de bun e rotoru cat de curat e si cat de mult dai la automat timp ma refer si cate automate dai. -ca sa desfaci filtru daca prezinta rugina pa el bagal in apa si lasal vreo ora cu partea aceea mai groasa cea cu piulita in jumatea ei.ciocanestel usor pa acea buza si cu o surubelnita dreapta bate usor cu un ciocan roata pana iese.la montare dai cu niste vaselina roata,. |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.181 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(george.cristian @ 10 Jun 2012, 15:28) waww ![]() ![]() Pai pentru prima problema desfa si tu bornele si freaca-le cu un smilgher pt k se oxideaza si nu mai fac bine contact. De aceea se aude acel clanc pt k nu are destul curent sa invarta... cit se poate de gresit , incercati cu apa de la robinet si va veti minuna , borna introdusa 5 min in apa , sau o cirpa mai aspra umeda Leutzu01 dupa ce rezolvi cu bornele incearca sa pornesti daca tot asa se stinge bordu atunci pune bateria la incarcat pe redresor , dupa 12-14 ore tot asa face verifica electromotorul , daca e ok ia alta noua (baterie) This post has been edited by bygy007: 10 Jun 2012, 20:54 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Leutzu01 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 9 June 12 ![]() |
referitor la red cu cheia de cand a luat tata masina in prima pozitie in sus nu cand bagi cheia in locas adica la contact se aprindeau cele 3 becuri plus ala de soc cand il trageam si pe urma ii dadeam la automat iar daca pornea si nu avea spre exemplu presiune la ulei imi ramaneau doar acele becuri rosii aprinse iar daca avea presiune spre exemplu aproape de max mi se stingeau nu cred ca ar fi in neregula contactul zic eu deoarece si pe youtube am vazut porniri de dacii care la fel li se aprindeau cele 3 becuri rosii din bord inainte sa dea la automat
eu zic ca bateria e buna deoarece merg farurile cu aceeasi intensitate casetofonul cu subwofer cu tot cu statie partea cu claxonul nu am verificat-o dar eu zic ca bateria e buna stiu ca am mai patit-o cu electromotorul la fel si imi facea exact acel zgomot de care va vorbeam si tot carbunii erau de vina ceea ce asta banuiesc si eude exemplu cand mi s-a intamplat chestia asta cu zgomotul adica in urma cu vreo saptamana sa zic inainte era pornita am oprit motorul si cand sa o pornesc iar atunci nu a mai vrut sa porneasca si de atunci se aude zgomotul ala adica un clanc ca si cum nu as avea bendix dar bendixul e bun nu caraie nu se aude nimic cand invart cheia sau carbunii nu ar face contact intre ei si nu ar mai invarte electromotorul. Impinsa merge pornita iar daca e pornita trebuie sa o tin in soc pentru ca nu are putere sa isi mentina relantiul sau daca il imping are tendinta sa se opreasca si iar trebuie impinsa ca sa porneasca. inainte nu avea nevoie de soc cu electromotorul bun acu asa trebuie sa fac pt ca are tendinta de a-mi muri partea cu bordul stins este numai atunci cand dau la automat si chiar de dau 10 chei la automat la fel face zgomotul ala in rest daca dau cheia in contact inapoi mi se aprind din nou becurile referitor la martorul de la frana de mana daca s-a facut scurt trebuie refacut circuitul ala din nou??? ma refer ca nu la sigurante s-a umblat ci la conectorul ala de la frana de mana iar de cel de benzina la fel nu s-a umblat nici la conectori nici la sigurante partea cu sigurantele este buna nu s-a umblat la ea iar becul ala pentru luminile de intalnire cred ca este ars pt ca nu-i gasesc alta problema becul ala de la benzina se poate sa fie ars??? sau sa fie firul dezlipit de la sonda??? sau sa fie ars si el??? si inca ceva la denivelari respectivul martor vi se aprinde si voua ca la mine??? din ce am mai observat pe net demontatul de bord e greu mai degraba cred ca ma duc la vreun mecanic decat sa ma complic This post has been edited by Leutzu01: 10 Jun 2012, 22:35 |
--------------------
dacia
1310
1997
- VS66CIA
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.181 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca zici ca s-a umblat pe la sigurante pune firele in ordine in primul rind
Attached thumbnail(s) siguranteyy8.jpg ( Size: 184.44k ) Number of downloads: 287 dacia14.jpg ( Size: 663.88k ) Number of downloads: 292 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Leutzu01 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 9 June 12 ![]() |
buna seara am incercat sa o pornesc si astazi masina. Ceea ce i-am facut sun urmatoarele: am incercat simplu la prima cheie nu a vrut apoi dand un sfert de elice in sensul acelor de ceasornic a inceput sa invarta electromotorul cred dar cu o viteza inceata dar tot nu a pornit iar martorii din bord aia rosii palpaiau iar electromotorul il invartea ca si cum ar fi fost pornita iarna sau ca n-ar fi avut baterie adica abia invartea. Trebuia sa dau mai mult de elicea aia??? ca sa o ia sau imi este moarta bateria???
|
--------------------
dacia
1310
1997
- VS66CIA
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.181 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cam DA
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
val2011 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
QUOTE(Leutzu01 @ 14 Jun 2012, 22:15) buna seara am incercat sa o pornesc si astazi masina. Ceea ce i-am facut sun urmatoarele: am incercat simplu la prima cheie nu a vrut apoi dand un sfert de elice in sensul acelor de ceasornic a inceput sa invarta electromotorul cred dar cu o viteza inceata dar tot nu a pornit iar martorii din bord aia rosii palpaiau iar electromotorul il invartea ca si cum ar fi fost pornita iarna sau ca n-ar fi avut baterie adica abia invartea. Trebuia sa dau mai mult de elicea aia??? ca sa o ia sau imi este moarta bateria??? In cazul in care nu este bateria, atunci cand ai invartit de elice ai modificat pozitia coroanei. Asa am patit si eu cu electromotorul, poate fi carbunii sau selenoidul sa aiba contactele arese. Sau poti avea scurt la rotor (era sa spun si la stator dar tu ai tip scurt de aceea pot fi rupti magnetii in el). |
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th May 2025 - 11:21 |