DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme electromotor

vion
post 5 Mar 2012, 11:05
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 851
Joined: 20 May 10
From: Bucuresti




sper sa nu se supere initiatorul dar sa nu mai deschid alt topic spun aici ce ma doare-reparat elm schimbat carbuni tot ce trebuie , verificat pe baterie sub toate formele excelent,pus pe masina ,dat cheie frumos ,oprit dat cheie bine ,de vreo 3-4 ori a mers, apoi tac si nimic, impins cu mana pe la starter a pornit si pana nu am decuplat borna de la baterie nu s-a oprit. bun dat jos de pe masina verificat tot iar merge si la proba pe baterie pus iar pe masina dat 3-4 chei frumos apoi iar tac impins cu mana tot asa pana n-am luat borna nu s-a oprit.l-am scos si verificat iar pe baterie pana m-am plictisit si functiona excelent.nu l-am mai pus ca nu inteleg ce se intimpla


--------------------
dacia sandero stepway 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 6 Mar 2012, 00:31
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




starterul defect sau reglajul prost ori contactu vezi si pe aici


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vion
post 6 Mar 2012, 17:30
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 851
Joined: 20 May 10
From: Bucuresti




contactul nu poate fi ca masina merge in continuare cu alt elm


--------------------
dacia sandero stepway 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 7 Mar 2012, 14:41
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Salutare!
Am si eu o intrebre daca imi poate raspunde careva avand in vedere ca maine vreau sa ma apuc sa dau jos electromotorul pt.ca a inceput sa-mi faca iar figuri cum s-a mai incalzit afara....cand este rece porneste fara probleme, dupa ce fac un drum si se incalzeste motorul daca opresc si dupa dau sa pornesc din nou nu mai imi cupleaza deloc,nu se aude nici un tacanit macar....contactul l-am verificat,este bun. Aveti idee ce ar fi?
Cat a fost frig iarna asta nu mi-a facut probleme,am probleme numai cand se incalzeste afara. Este modelul scurt de electromotor.
Aveti idee daca este cuplat cu vreun releu? pentru ca atunci cand dau sa pornesc si nu cupleaza parca se aude un pacanit infundat in zona cu bobina de inductie pe unde sunt niste relee.
Am uitat sa specific ca daca apas pe surubul de la starter porneste.
Eu oricum intentionez sa schimb carbuni,bucse,sa-l curat.


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mrkiry
post 7 Mar 2012, 15:02
Post #35


Din tara unde nici apocalipsa nu ajunge...


Group: Members
Posts: 1.818
Joined: 2 December 10
From: Bucuresti




QUOTE(schumi_86 @ 7 Mar 2012, 14:41)

Am uitat sa specific ca daca apas pe surubul de la starter porneste.

*



Ti-ai raspuns singur...bafta!!


--------------------
Renault Megane2 2004 Lux Privilege - GR85KYR
Renault Megane 2,1.6 16v,113 cp,an 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 7 Mar 2012, 22:25
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




spor la treaba


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 7 Mar 2012, 23:23
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Cum ai verificat contactul? Ai dat comanda direct de la baterie, cu un fir? Ce treaba ai cu carbunii, daca porneste impins de la starter? Ai pus un bec pe firul de comanda al starterului, sa vezi daca se aprinde cand dai la cheie?


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 7 Mar 2012, 23:59
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Proba cu becul nu am facut-o,carbunii ar cam trebuii schimbati banuiesc din moment ce nu s-a mai umblat la electromotor de f.mult timp.
La proba cu firul pe starter de la baterie la fel face,nu porneste.
Mersi Bygy!

Lamuriti-ma si pe mine va rog ca am citit si tutorialele dar nu prea m-am prins...demarorul sau starterul cum i se mai zice se repara cumva sau se inlocuieste ceva la el??
in tutoriale am vazut ca se pomeneste doar de curatarea lui. Ce verificari ii pot face sa vad daca mai este bun?

This post has been edited by schumi_86: 8 Mar 2012, 00:24


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 9 Mar 2012, 22:39
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Demaror, e intreg electromotorul. Starterul sau solenoidul, e bobina de comanda a curentului de forta, adica un contactor. Cu un curent mic ce trece prin contactul de la cheie (3-4A) se comanda un curent mare (100-200A), pentru invartirea rotorului. Pentru a-l proba (starterul), trebuie sa masori circuitul la care te-a trimis Bygy. Bobina e fauta din doua infasurari, cu grosimi ale sarmei, diferite. Cea mai subtire merge de la firul gri, direct la masa, si are o intensitate a campului creat, mai mica. Cealalta mai groasa, are acelasi punct de plecare (firul gri), dar se leaga la masa prin intermediul intregului bobinaj al statorului, inseriat cu al rotorului. Deci plus de la cheie, bobina groasa, prima jumatate a statorului, rotor, iar stator si masa. Deci, asta e circuitul de comanda. Cel de forta, de la plus baterie, la surubul de cupru al starterului, unde curentul e ntrerupt, oprit. De la celalalt surub, circuitul continua catre prima jumatate de stator, apoi rotor si iar stator-masa. Intre cele doua suruburi de Cu, spunean ca se intrerupe circuitul. Pentru a se realiza continuitatea, trebuie unite cele doua suruburi. Pentru asta, in starter e o lama de Cu, care atunci cand miezul starterului e atras, odata cu impingerea bendixului in coroana, se impinge si acea lama de Cu catre cele doua suruburi, unindu-le electric, si acesta e intrerupatorul de forta al electromotorului. Lama de Cu, dupa atatea contacte, si la asa curent mare, se perleaza. Adica face zgura ca si platina, intre contacte, dar cu timpul, suruburile scad in lungime (ca si nituite), incat lama de contact nu mai ajunge la ele. Punand un aparat de masura pe cele doua suruburi, si impingand starterul, se vede realizarea contactelor (sau simulare pe baterie direct, cum am zis mai inainte). Daca nu se face, o solutie buna e, desfacerea ambutisarii, demontat izolatorul cu bornele (inclusiv ale bobinelor starterului), si remediat placuta de Cu si capetele suruburilor. Ala mai rapida, care de fapt e un truc, slabesti cele doua piulite ale suruburilor de Cu, impingi suruburile in interior pana poti sa le rotesti cu 90 sau 180 de grade, dupa care strangi piulitele. Daca nu ti cont de pozitie si le aduci la loc, dgeaga ai lucrat, rezultatul e nul. Cat priveste cele doua bobine, daca sunt arse, se bobineaza mai greu, si nu se merita. Numai eu am cel putin 10 acasa. Asa ca si voi trebuie sa aveti macar doua.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 09:47
Forum Renault