Probleme electromotor
![]() ![]() ![]() |
Probleme electromotor
vion |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 851 Joined: 20 May 10 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
sandero stepway
2015
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
starterul defect sau reglajul prost ori contactu vezi si pe aici
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
vion |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 851 Joined: 20 May 10 From: Bucuresti ![]() |
contactul nu poate fi ca masina merge in continuare cu alt elm
|
--------------------
dacia
sandero stepway
2015
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Salutare!
Am si eu o intrebre daca imi poate raspunde careva avand in vedere ca maine vreau sa ma apuc sa dau jos electromotorul pt.ca a inceput sa-mi faca iar figuri cum s-a mai incalzit afara....cand este rece porneste fara probleme, dupa ce fac un drum si se incalzeste motorul daca opresc si dupa dau sa pornesc din nou nu mai imi cupleaza deloc,nu se aude nici un tacanit macar....contactul l-am verificat,este bun. Aveti idee ce ar fi? Cat a fost frig iarna asta nu mi-a facut probleme,am probleme numai cand se incalzeste afara. Este modelul scurt de electromotor. Aveti idee daca este cuplat cu vreun releu? pentru ca atunci cand dau sa pornesc si nu cupleaza parca se aude un pacanit infundat in zona cu bobina de inductie pe unde sunt niste relee. Am uitat sa specific ca daca apas pe surubul de la starter porneste. Eu oricum intentionez sa schimb carbuni,bucse,sa-l curat. |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
mrkiry |
![]()
Post
#35
|
![]() Din tara unde nici apocalipsa nu ajunge... Group: Members Posts: 1.818 Joined: 2 December 10 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane2
2004 Lux Privilege
- GR85KYR Renault Megane 2,1.6 16v,113 cp,an 2004
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
spor la treaba
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cum ai verificat contactul? Ai dat comanda direct de la baterie, cu un fir? Ce treaba ai cu carbunii, daca porneste impins de la starter? Ai pus un bec pe firul de comanda al starterului, sa vezi daca se aprinde cand dai la cheie?
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Proba cu becul nu am facut-o,carbunii ar cam trebuii schimbati banuiesc din moment ce nu s-a mai umblat la electromotor de f.mult timp.
La proba cu firul pe starter de la baterie la fel face,nu porneste. Mersi Bygy! Lamuriti-ma si pe mine va rog ca am citit si tutorialele dar nu prea m-am prins...demarorul sau starterul cum i se mai zice se repara cumva sau se inlocuieste ceva la el?? in tutoriale am vazut ca se pomeneste doar de curatarea lui. Ce verificari ii pot face sa vad daca mai este bun? This post has been edited by schumi_86: 8 Mar 2012, 00:24 |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Demaror, e intreg electromotorul. Starterul sau solenoidul, e bobina de comanda a curentului de forta, adica un contactor. Cu un curent mic ce trece prin contactul de la cheie (3-4A) se comanda un curent mare (100-200A), pentru invartirea rotorului. Pentru a-l proba (starterul), trebuie sa masori circuitul la care te-a trimis Bygy. Bobina e fauta din doua infasurari, cu grosimi ale sarmei, diferite. Cea mai subtire merge de la firul gri, direct la masa, si are o intensitate a campului creat, mai mica. Cealalta mai groasa, are acelasi punct de plecare (firul gri), dar se leaga la masa prin intermediul intregului bobinaj al statorului, inseriat cu al rotorului. Deci plus de la cheie, bobina groasa, prima jumatate a statorului, rotor, iar stator si masa. Deci, asta e circuitul de comanda. Cel de forta, de la plus baterie, la surubul de cupru al starterului, unde curentul e ntrerupt, oprit. De la celalalt surub, circuitul continua catre prima jumatate de stator, apoi rotor si iar stator-masa. Intre cele doua suruburi de Cu, spunean ca se intrerupe circuitul. Pentru a se realiza continuitatea, trebuie unite cele doua suruburi. Pentru asta, in starter e o lama de Cu, care atunci cand miezul starterului e atras, odata cu impingerea bendixului in coroana, se impinge si acea lama de Cu catre cele doua suruburi, unindu-le electric, si acesta e intrerupatorul de forta al electromotorului. Lama de Cu, dupa atatea contacte, si la asa curent mare, se perleaza. Adica face zgura ca si platina, intre contacte, dar cu timpul, suruburile scad in lungime (ca si nituite), incat lama de contact nu mai ajunge la ele. Punand un aparat de masura pe cele doua suruburi, si impingand starterul, se vede realizarea contactelor (sau simulare pe baterie direct, cum am zis mai inainte). Daca nu se face, o solutie buna e, desfacerea ambutisarii, demontat izolatorul cu bornele (inclusiv ale bobinelor starterului), si remediat placuta de Cu si capetele suruburilor. Ala mai rapida, care de fapt e un truc, slabesti cele doua piulite ale suruburilor de Cu, impingi suruburile in interior pana poti sa le rotesti cu 90 sau 180 de grade, dupa care strangi piulitele. Daca nu ti cont de pozitie si le aduci la loc, dgeaga ai lucrat, rezultatul e nul. Cat priveste cele doua bobine, daca sunt arse, se bobineaza mai greu, si nu se merita. Numai eu am cel putin 10 acasa. Asa ca si voi trebuie sa aveti macar doua.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 09:47 |