DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> de ce nu trece de 160?

tatabobu
post 18 Aug 2005, 09:17
Post #31


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




IsNa, nu e obligatoriu sa poata ajunge la limitarea de turatie! Dar pana la turatia de putere maxima trebuie sa ajunga! Treapta a 4-a are raportul de transmisie cel mai apropiat de 1:1 si din cauza asta se obtine viteza maxima in treapta asta.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin80
post 18 Aug 2005, 10:08
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 728
Joined: 30 July 04
From: Bucuresti




ok am inteles acum. o sa incerc sa fac ceea ce m- s-a spus smile.gif Mersi mult de raspunsuri si sfaturi


--------------------
renault clio symbol , skoda superb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 18 Aug 2005, 10:28
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




N-are nici o treaba ca are raportul de transmisie 1:1. De fapt nici macar nu e asta raporul de transmisie. Mai e si diferentialul.
160-170 e o viteza normala pentru DSN, si se obtine si in treapta 4 si in 5. Poate in treapta 4 sa se duca mai mult pentru ca e mai aproape de turatia de putere maxima.
190+ cu DSN nu inseamna decat o eroare foarte mare a vitezometrului. Sa ajungi la 190 cu 75 CP iti trebuie o aerodinamica foarte buna.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirciulik86
post 18 Aug 2005, 10:57
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 16 December 04




QUOTE(cristidb @ 18 Aug 2005, 10:28)
190+ cu DSN nu inseamna decat o eroare foarte mare a vitezometrului. Sa ajungi la 190 cu 75 CP iti trebuie o aerodinamica foarte buna.
*



Sau iti trebuie o portiune de vale biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna Coupe 2011 - B 67 MRK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin80
post 18 Aug 2005, 11:14
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 728
Joined: 30 July 04
From: Bucuresti




sau mai bine....remorcata de un M5 post-336-1110552459.gif


--------------------
renault clio symbol , skoda superb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 18 Aug 2005, 16:12
Post #36


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




Ba da ce probleme are SuperNova. Sa nu prinzi mai mult de 160 e chiar o problema grava . Dute repede la service sau poti chiar chema Dacia Asistenta sa te tracteze. Eu am prins 170 cu DSN in treapta a 5-a, idem cu Loganul pe A2.


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uzyflorin
post 19 Aug 2005, 21:23
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 30 April 05




vezi ca sub pedala de acceleratie o sa gasesti ceva, te las pe tine sa descoperi ce gasesti!!!


--------------------
dacia supernova-clima 2001 - B 19 uzy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 20 Aug 2005, 01:12
Post #38


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Covorasul? D'oh!! Doar nu te-oi gandi sa scoti limitatorul de cursa.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MAKRON
post 20 Aug 2005, 08:26
Post #39


simply clever


Group: Members
Posts: 236
Joined: 18 June 04
From: silistea gumesti




Personal am constatat ca (,) clapeta acceleratie este maxim deschisa inainte ca pedala sa atinga acel suport de plastic insurubat in podea.
Limitarea acceleratiei se face electronic, din soft.

Catalin 80, accelereaza uniform, nu foarte lin, dar in nici un caz sa nu accelerezi violent.


--------------------
SKODA OCTAVIA II AMBIENTE MY 2007 - WSP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uzyflorin
post 21 Aug 2005, 08:04
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 30 April 05




Catalin80, daca spui ca ai pedala la maxim si nu vrea sa treaca de 160, si mai spui ca este si limitatorul desurubat, incearca sa-l insurubezi nu sal scoti definitiv


--------------------
dacia supernova-clima 2001 - B 19 uzy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 22 Aug 2005, 08:41
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




QUOTE(tatabobu @ 18 Aug 2005, 11:17)
IsNa, nu e obligatoriu sa poata ajunge  la limitarea de turatie! Dar pana la turatia de putere maxima trebuie sa ajunga!
*



"I stand corrected". Asa e.


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valioglu
post 22 Aug 2005, 17:14
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 498
Joined: 2 July 04




Din cate stiu referitor la turatia de putere maxima nu este obligatoriu sa fie atinsa in orice treapta de viteza. Asta pentru ca puterea furnizata creste constant, dar insuficient la viteze mari pentru a invinge fortele de frecare. Asta e o problema de moment motor, adica cuplu, adica forta cu care se invarte agregatul (masurata in Newtoni la distanta de un metru de centrul axei motorului). Cu cat demultiplicarea treptei de viteza e mai mare roata se va invarti cu forta mai mica, dar turatie mai mare. Asta cred ca este explicatia cea mai detaliata pe care o pot da la intrebarea: de ce nu a mai crescut in turatie la 160 km la ora desi motorul nu atinsese turtia maxima. Pentru ca s-au egalizat fortele - cea de tractiune si cea de frecare. Acum fie motorul nu a mai dezvoltat o forta superioara din motive care-l privesc, fie frecarile au fost un pic mai mari decat la cei care au prins 180. Bineinteles, exista si explicatia ca instrumentul de masura este total imprecis.

This post has been edited by valioglu: 22 Aug 2005, 17:16


--------------------
DACIA SOLENZA CONFORT 1.4 - B-01-DOG
viata e scurta dar nedreapta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolovan_ro
post 26 Aug 2005, 16:00
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 25 November 04




Pot confirma ca am scos si eu acul vitezometrului de pe cadran. Se poate...cu ai 75 cai amarit si blejiti. Dar nu in orice conditii.
Eu am prins in urmatoarlee conditii: uscat, era 5 dimineata, benzina Shell V power, revizia facuta cu 1-2.000 km inainte (schimbat filtre aer, benzina etc) si eram si singur in masina. In treapta a-V-a.
Ca exemplu: ploua destul de tare...nu a vrut nici moarta sa treaca de 160km/ora (de fapt...de abia a atins 160km/ora).
Alt exemplu, batea vintul din fata (se simteau rafalele)...aproximativ 155 km/ora...mai mult nu a putut.
3 persoane in masina+una bucata copil si ceva bagaje (afara cald, frumos, dar nu canicular)...a atins relativ usor 160km/ora.
Abaterea vitezometrului ii de 7km/ora (arata mai mult...verificat cu radarul...care a avut nesimtirea sa ma opreasca cind aveam 171km/ora...iar pe ceas imi arata aproape 180km/ora)


--------------------
Dacia Logan II 2016/Laureate 0.9TCe
Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik1965
post 26 Aug 2005, 19:15
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 17 June 05




Da voi aveti ceva cu viata?
Mie mi se pare destul de nebuneste sa mergi cu DSN cu o viteza mai mare de 140. Si eu am avut DSN si stiu foarte bine ce inseamna sa treci de 140. Parerea mea, fara suparare.


--------------------
dacia logan , duster 2005, 2017 - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolovan_ro
post 26 Aug 2005, 21:08
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 25 November 04




nik1965, depinde cit ii de bine intretinuta...daca-i prost intretinuta (suspensie etc)...nu te risti nici macar sa pleci cu ea de pe loc


--------------------
Dacia Logan II 2016/Laureate 0.9TCe
Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 26 Aug 2005, 21:51
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Interesanta faza cu viteza maxima intr-a 4-a. La mine la matiz era cam asa: intr-a 4-a mergeam pana la 135-139, simteam cum intra limitarea iar apoi bagam a 5-a unde treceam sigur de 150, chiar si cu 4 persoane in masina. Nu mai atingeam limitarea de data asta, as fi atins-o teoretic la peste 170. Am mers maxim cu 158-159 vreo 5-6 km si cu inca 2 persoane, dupa aceea s-a terminat drumul drept, iar cu matizul cam iti trebuie ceva ura pe viata sa intri in curbe asa.
Viteza maxima in talon era de 144. La testele astea aveam obligatoriu presiunea facuta, rotile echilibrate si injectoarele proaspat curatate cu 2+2. Fara astea uneori nu trecea nici de 130. Vitezele maxime spuse de mine le-am atins dupa 40000 de km.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibidavid
post 27 Aug 2005, 07:37
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 8 April 05




QUOTE(nik1965 @ 26 Aug 2005, 20:15)
Da voi aveti ceva cu viata?
Mie mi se pare destul de nebuneste sa mergi cu DSN cu o viteza mai mare de 140. Si eu am avut DSN si stiu foarte bine ce inseamna sa treci de 140. Parerea mea, fara suparare.
*



Din cate se stie, Supernova are centrul de greutate mai jos decat Loganul.
Si, din experientele multor fosti posesori de Supernova si actuali posesori de Logan, Supernova e MULT mai stabila decat Loganul, deci riscul e teoretic mai mare pentru loganisti decat pentru cei cu Supernova.

Tibi


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - GL-06-DCO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik1965
post 27 Aug 2005, 08:35
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 17 June 05




[quote=tibidavid,27 Aug 2005, 07:37]
Din cate se stie, Supernova are centrul de greutate mai jos decat Loganul.
Si, din experientele multor fosti posesori de Supernova si actuali posesori de Logan, Supernova e MULT mai stabila decat Loganul, deci riscul e teoretic mai mare pentru loganisti decat pentru cei cu Supernova.

Tibi

Se pare ca am fost inteles gresit. Nu contest nimanui dreptul de a se da cu orice masina vrea el la oricit poate masina respectiva, dar trebuie retinut ca in RO nu sunt conditii (poate doar A2) de a merge cu astfel de viteze atit din punctul de vedere al sigurantei proprii cit si a sigurantei pentru ceilati participanti la trafic.
Sper ca nici o data sa nu fiu prnis la inghesuiala (nefiind vinovat) de cineva care merge cu astfel de viteze pe soselele scumpei noastre patrii!


--------------------
dacia logan , duster 2005, 2017 - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolovan_ro
post 27 Aug 2005, 08:44
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 25 November 04




nik1965, stai linistit...la peste 160-170km/ora...nu cred ca mai are importanta masina...daca te troznesti...esti troznit sau derapezi, efectul ii acelasi: speri sa te poata reasambla calumea pentru o inmormintare civilizata


--------------------
Dacia Logan II 2016/Laureate 0.9TCe
Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik1965
post 27 Aug 2005, 08:50
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 17 June 05




[quote=bolovan_ro,27 Aug 2005, 08:44]
nik1965, stai linistit...la peste 160-170km/ora...nu cred ca mai are importanta masina...daca te troznesti...esti troznit sau derapezi, efectul ii acelasi: speri sa te poata reasambla calumea pentru o inmormintare civilizata



Tu chiar nu ai inteles: daca vrei sa te dai cu asemenea viteze nu te da pe drumurile publice ca devii un real pericol, dute si cauta un circuit si date acolo cu ce viteza vrei tu.


--------------------
dacia logan , duster 2005, 2017 - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolovan_ro
post 27 Aug 2005, 09:09
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 25 November 04




nik1965, stai linistit...ma dau cind nu sint un pericol, nu atit pentru altii cit pentru mine. (cu viteze mai mari de 130km/ora nu m-am dat decit cind a fost soseaua goala)

This post has been edited by bolovan_ro: 27 Aug 2005, 09:10


--------------------
Dacia Logan II 2016/Laureate 0.9TCe
Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tutzigureanu
post 27 Aug 2005, 14:32
Post #52


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 3 August 05




QUOTE(catalin80 @ 12 Aug 2005, 13:38)
am fost pana la mare si m-am gandit ca pe autostrada as putea sa vad ce poate ( eu care pana acum nu am mers cu mai mult de 140 pe bord).Am calcat-o pana am crezut ca imi iese piciorul prin podea dar surpriza....nu s-a turat mai mult de 4500 rpm iar viteza nu avrut sa creasca mai mult de 160 ( pe bord).Pb este ca nu mi se pare sa fie vreun injector  infundat pt ca trage destul de bine (zic eu ca nu e mare diferenta ca atunci cand era noua).Din ce am mai vazut si eu pe aici sunt destui care se laudau ca au dat acul peste cap, ca au prins 180..samd. Totusi mi se pare cam putin daca scadem si abaterea kilometrajului care banuiesc ca e undeva intre 10-15km/h. Sfaturi ceva ?
*



esti haios tare...inseamna ca iti merge kilomtrajul bine..chiar tu ai zic ca ai vazut pe aici exemple de trecut de 180 asmd..lasa-i in plata domnului ca abereaza, nu te mai lua dupa toti bagatorii de seama...cum te astepti ca un motor de doar 75 de cai sa treaca de 160?


--------------------
Dacia Break '96 Seat Izbiza '88 - cenzurat
Vine valu' imi i-a calu'...imi i-a Dacia din cotetz....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 27 Aug 2005, 16:02
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




Am mers eu cu motor de 69 CP la peste 160, dar nu i-am dat sa vad cit ia maxim. In schimb la 160 mai avea putere si nu urla prea rau, am ajuns la 180 (vorbesc de ce imi arata pe bord), si la fel se mai putea tura, dar nu am incercat niciodata sa vad cit ia maxim o masina. Masina era golf 2 benziner 1,6 an '90 si in stare perfecta, 191000 km la bord smile.gif . Nu se chinuia deloc sa ajunga la 160, pot sa spun ca era viteza cit de cit normala. O fi motorul de SN de 75 CP mai slab decit unul de golf 2 de 69? Ca la aerodinamica nu vad sa fie golful vreun ferrari...smile.gif.


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 28 Aug 2005, 15:23
Post #54


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 750
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti





Si eu cind aveam dsn mai noua vedem pe ceas 180(tin minte ca nu aveam 2000 km cu ea si cind am venit o data de la Brasov,numai cu 180 am mers pe unde se putea si eram 4 persoane in masina).Mai mult nu vroia,nici in panta sau cu vintul din spate,asa ca cine zice ca trece peste,minte(asta in cazul in care nu sa facut ceva tuning pe la motor!Cind a inceput sa mai imbatrineasca(peste 35 mii km)a inceput sa nu mai prinda viteza maxima 180,ci sa scada,la inceput 170 si mai apoi 160(pe la 50 mii).Dar eu nu am menajat masina,cu toate ca am cautat sa bag cea mai buna benzina.deci eu zic ca nu ar fi asa o tragedie sa n poti trece de 160,mai ales daca masina bate spre 50 mii km.Ca sa nu mai zic de stabilitate si senzatia de disconfort pe care o ai la viteze peste 150(la aceasi viteza slz e mai stabila,cel putin eu asa am simtit).


--------------------
FIAT Grande Punto 2006 - B 07 CHE
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinbc
post 1 Sep 2005, 09:18
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 2 March 05




DSN rapsodie 2001 40.000 km. am prins 172 km/h pe A2 si mai putea dar mi-a fost frica. anvelope Montana.benzina Lukoil 95. deci se poate.


--------------------
dacia super nova super nova - gj-03-ysd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin80
post 12 Sep 2005, 11:43
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 728
Joined: 30 July 04
From: Bucuresti




Am descoperit cu stupoare ca vitezometrul meu are o eroare de doar 3 km/h.Va intrebati cum ? Cu ajutorul Politiei Romane 70 km/h pe bord, 67 km/h pe radar.


--------------------
renault clio symbol , skoda superb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DAVIDK
post 14 Sep 2005, 21:28
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 20 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(catalin80 @ 12 Sep 2005, 12:43)
Am descoperit cu stupoare ca vitezometrul meu are o eroare de doar 3 km/h.Va intrebati cum ? Cu ajutorul Politiei Romane  70 km/h pe bord, 67 km/h pe radar.
*



De fapt, politistul ala a descoperit cu stupoare ca radarul lui are o eroare de doar -3km
052.gif


--------------------
Renault Symbol Expression 2010, 1.4 16V
Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Altis
post 15 Sep 2005, 08:20
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 754
Joined: 24 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(catalin80 @ 12 Sep 2005, 11:43)
Am descoperit cu stupoare ca vitezometrul meu are o eroare de doar 3 km/h.Va intrebati cum ? Cu ajutorul Politiei Romane  70 km/h pe bord, 67 km/h pe radar.
*



smile.gife fapt, abaterea creste proportional cu viteza...e un procent...nu e fixa de 3Km pe ora...


--------------------
Tucson JM 2007 - .
Luati saitu' de cultura si bagati-l in duba sa-i acordam "primul ajutor"!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin80
post 15 Sep 2005, 14:20
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 728
Joined: 30 July 04
From: Bucuresti




adica ....la 160 km/h pe bord as avea undeva in jur de 153?


--------------------
renault clio symbol , skoda superb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 15 Sep 2005, 14:34
Post #60


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(catalin80 @ 15 Sep 2005, 14:20)
adica ....la 160 km/h pe bord as avea undeva in jur de 153?
*


prolly undeva în jurul lui 153.14, însă, ținând cont că e totuși o supernovă (și eu tot aia am), ai fi mai aproape cu un pas ca noi de îngeri...


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 11:23
Forum Renault