Ce este si ce face chip-tuningul, - din alt topic -
![]() ![]() ![]() |
Ce este si ce face chip-tuningul, - din alt topic -
draculescu |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 February 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Berlina
2004 Laureat
|
|||
Leo0608 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
draculescu ia si mai pune mana pe carti si mai citeste carti de dinamica, de motoare, etc .. si dupa aia mai vorbim
iti zice unul care a avut turbo si nos pe oltcit, da oltcit .. daca era deja dupa tine, ziceai ca e deja SF ![]() cat despre frane, la oltcit, cel putin daca ai totu nou si de calitate, nu panarame sunt peste multe masini la capitolul franare legat de logan, cati isi permit sa faca tuning serios inafara de jante? This post has been edited by total: 12 Jun 2012, 17:50 |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
draculescu |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 February 10 ![]() |
klaus imi cer scuze daca am vb urat dar numai zic nimik ca is alti mai destepti ca mine si ''poluez'' topicul.
Cu respect, Johnny. ![]() |
--------------------
Dacia Logan
Berlina
2004 Laureat
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
@draculescu sunt oameni care au incercat cu mult inaintea ta, si inaintea inventatorului dumneata ce spui tu pe aicea
fara bani nu faci nimic. A si , un lucru ff important iti trebuie si si oamenii cu pregatire si deschisi la mine sa iti faca cele necesare, ca am patit cazuri cand m-au intarziat cu lunile @#%^%^^&%T@ ptr niste piese de 2 lei degeaba ai bani, daca nu cunosti buni meseriasi, strungari, etc etc ITI ZICE UN OM CARE S-A LOVIT DE TREABA ASTA ACUM MULTI ANI |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
cdadan |
![]()
Post
#35
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
klaus |
![]()
Post
#36
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Bun. Sa recapitulez ce am inteles eu cum e cu chip tuningul in intelesul draculescu
Ce face la injectie suntem oarecum intr-o nebuloasa. Vorbim de injectii multiple si intarziate sau avansate. Din chip tuning. ![]() Ce face cu aprinderea, respectiv avansul, e o nebuloasa la patrat. Ce face cu compresia (de parca ar face ceva), draculescu cred ca nici nu stie ce este aia. Cum e cu turbine, compresoare, suflante si altele, stim ca "fac ceva". E un punct de plecare, recunosc. Dupa care vorbim si de pompa de injectie: QUOTE(draculescu @ 12 Jun 2012, 15:45) Ceea ce zici matale cu avansul la pompa de injectie este intr-un fel adevart ca iti schimba un pic parametrii alimentarii cu benzina, ATAT. Trebuie sa admit, de mult nu am mai vazut atatea prostii in asa putine fraze. draculescu, ce ziceai, ca te pricepi si nu asculti de mecanici? Bravo, ai curaj sa te bazezi pe ceea ce crezi tu ca stii! ![]() Tine-o tot asa, poate nu te-ai facut de ras chiar peste tot, e cazul sa indrepti aceasta situatie. Sfatul meu e unul simplu: cand nu stii despre ce vorbesti, tacerea e de aur. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
corbex |
![]()
Post
#37
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Tuningul este ceva ce gidila in mod placut orgoliul proprietarului, in mod direct proportional cu costurile necesitate pentru realizare.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
corect dl klaus, toata stima
poate din patania asta, pune mana si dl draculescu sa citeasca pe google de masini, i-ar prinde bine ii spune unul care a facut liceul auto, a fost pasionat de masini, a citit si are acasa o biblioteca plina de carti adunata de-a lungul timpului, plus ca am facut si ceva tuning la viata mea a, si la logan e mai bine sa-l lasi asa stock, ce-ti trebuie mai mult? daca vrei sa experimentezi tuning, iti recomand sa iti iei o masina mai veche ![]() This post has been edited by total: 12 Jun 2012, 18:07 |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
klaus |
![]()
Post
#39
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(draculescu @ 12 Jun 2012, 18:39) Uitete cocosel pe YOUTUBE si ai sa vezi acolo un motor (CHIAR CEL DE PE LOGAN) de 1,6 turbo de 175 de cai, numai va aratati talente. Fizicienilor. uita-te (cam asa se scrie corect) pe youtube si pune si mata un link la loganul ala de 1.6 8v TURBO (vezi sa nu fie ala cu compresor, sper ca faci diferenta intre turbina si compresor). Ia, ca-s curios. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Mai mult ca sigur cunoaste diferenta.
Compresorul e pus pt marirea compresiei, iar turbina (repet, turbina, nu turbosuflanta) ajuta graficul de injectie sa ruleze si il face sa varieze de la mijloc in sus. Ideal e un motor biturbo, cele 2 turbine il fac sa varieze si mai sus. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Markos |
![]()
Post
#41
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
yhattori |
![]()
Post
#42
|
![]() * Group: Members Posts: 522 Joined: 18 August 09 ![]() |
QUOTE(klaus @ 12 Jun 2012, 14:02) daca ziceai presiune partiala in loc de volum erai as! alternativ puteai specifica presiune in loc de volum si aer on loc de oxigen. sau comburant in loc de oxigen daca vroiai sa-l strivesti de tot. asa a iesit ca aia cu paiul si birna si de bula. This post has been edited by yhattori: 12 Jun 2012, 20:34 |
--------------------
*
*
*
|
|
klaus |
![]()
Post
#43
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ia zi tu care e cantitatea de oxigen in acelasi volum, in situatii cu presiuni diferite...
Si care e gazul ala din aer care e folosit in arderea din motoare... Si de ce nu e problema de introdus carburant mai mult ci de oxigen (aer dupa cum spui tu) in motoare |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
yhattori |
![]()
Post
#44
|
![]() * Group: Members Posts: 522 Joined: 18 August 09 ![]() |
ia zi TU daca vorbeai despre CANTITATE sau VOLUM in perla-ti.
ai bunul simt si recunoaste ca ai comis-o. asta e, se mai intimpla. stii cum e cu greseala recunoscuta, e pe jumatate iertata. |
--------------------
*
*
*
|
|
corbex |
![]()
Post
#45
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Unde e un volum mai mare de aer e si de oxigen. Presiunea face ca o cantitate mai mare din ceva sa fie inghesuita intr-un volum. Prea tii si tu la exprimarile curat tehnice. Eu, care nu stiu termenii, inteleg ce se explica in cuvinte obisnuite, chiar daca folosite impropriu, cu sau fara stiinta.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
yhattori |
![]()
Post
#46
|
![]() * Group: Members Posts: 522 Joined: 18 August 09 ![]() |
da, dar aici e vorba de colegu' klaus care sfisiie in carne vie cind intilneste exprimari d-astea improprii la altii.
|
--------------------
*
*
*
|
|
klaus |
![]()
Post
#47
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
A,da, corect, e vorba de cresterea cantitatii de oxigen, nu a volumului.
Scuzoaiele mele. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
yhattori |
![]()
Post
#48
|
![]() * Group: Members Posts: 522 Joined: 18 August 09 ![]() |
respectele mele sincere daca scuzoaiele sint sincere si asa ca o parere personala:
discutii cum sint asta de aici + bula daciotului nu ajuta la nimic. cu totii am fost si unii mai sintem inca, prosti. unii invata, altii persista. aia capabili sa invete chiar nu merita tratament din asta. aia incapabili si persistenti n-or sa fie afectati in veci de zeflemeaua publica. in concluzie, tot ce vedem aici sint niste aspecte mai putin placute (ca sa nu zic de cenzurat) ale personalitatii unor distinsi coforumisti. un topic d-asta e fabrica de banuri, uri si scandal. dac-ar fi dupa mine le-as trimite pe toate la gunoi, incepind cu bula daciotului. |
--------------------
*
*
*
|
|
4x4 |
![]()
Post
#49
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
QUOTE(draculescu @ 12 Jun 2012, 09:20) Salut baieti, vin si eu cu o completare referitor la topic. Batrana mea Dacia Logan de 1,4, pentru mine a intinerit suficient, adica am facut o resoftare cu un baiat care lucra la uzina la Mioveni (nu stiu daca mai lucreaza acolo), ce mia facut el acolo ce nu mia facut dar pt mine sa meritat, deoarece sa simtit din secunda 2 dupa ce a resoftat. Baiatu a zis asa:''La un motor de 1,4 se poate adauga 8,9 cai putere iar la un motor de 1,6 13,14 cai putere numai prin resoftare, nu sunt multi cai putere dar sunt in curte acolo-la ferma ![]() Asta a fost acum 2 ani cred numai stiu exact, apoi a venit faptul ca de la cine am luat eu masina, omu ala a mers cu masina numai in oras, nu se ducea cu ea in turatie si altele, stiti voi. Intr-un final masina mea odata si cu lasarea motorului si cu resoftare si cu o amarata de toba finala de urma de ma gasesc dracii in masina, de la 75 de cai a ajuns la 91 de cai. Acum nu stiu exact dar acesti cai is reali, oricum iam masurat cu casetofonu meu de pe masina , stiu ca pare ciudat dar e adevarat, mi la adus cineva din state, impresionant este ca face unele chestii misto cum ar fi iti masoara caii putere, forta G, are mai multe si se aude si binisor. Cam atat baieti, respect Johnny. Ai report clona jhonny.drift This post has been edited by 4x4: 12 Jun 2012, 20:56 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
yhattori |
![]()
Post
#50
|
![]() * Group: Members Posts: 522 Joined: 18 August 09 ![]() |
Q.E.D.
|
--------------------
*
*
*
|
|
klaus |
![]()
Post
#51
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(yhattori @ 12 Jun 2012, 21:55) aia capabili sa invete chiar nu merita tratament din asta. aia incapabili si persistenti n-or sa fie afectati in veci de zeflemeaua publica. Parerea mea este alta. Aia capabili sa invete se manifesta in acest sens (ca-s capabili sa invete) Aia incapabili or sa fie mai atenti pe viitor. Si castigul nu e pe un forum sau altul unde ar fi sau nu mai atenti (unde si asa nu se stie cine e in spatele unui nick), ci ca vor fi mai atenti in viata de zi cu zi, unde e mult mai important. Pe net conteaza mai putin, nu te stie lumea. Dar in viata reala te mai gandesti cand faci niste afirmatii, ca uite, mi-am mai luat-o o data sau de doua ori. Si tot ca parere personala, dupa cum s-a manifestat userul a si inteles mesajul destul de bine. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
yhattori |
![]()
Post
#52
|
![]() * Group: Members Posts: 522 Joined: 18 August 09 ![]() |
QUOTE(klaus @ 12 Jun 2012, 21:07) Dar in viata reala te mai gandesti cand faci niste afirmatii, ca uite, mi-am mai luat-o o data sau de doua ori. ![]() nu, pe bune, ![]() lasind la o parte politicienii, cred ca daca stai cinspe secunde si te gindesti putin, iti gasesti minim doua cunostinte care-ti contrazic teoria. |
--------------------
*
*
*
|
|
skija |
![]()
Post
#53
|
![]() proud not to be american Group: Members Posts: 513 Joined: 5 January 05 From: Bucharest/Buzau ![]() |
io demult voiam sa va zic, da' imi era frica sa nu ma luati la misto, ca MP3-ul meu SONY citeste hartile de putere si caii.
@draculescu - al tau citeste si uzura pneurilor si a placutelor de frana? Iti zice cat mai ai din mosorelul ala de la frana de mana (ca e pe cablu)? |
--------------------
LOGAN
MCV 1.5dci
2007
- BZ 80 SKJ decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
|
|
corbex |
![]()
Post
#54
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Sa mi-l impumuti si mie, sa vad daca-i adevarat ca puterea creste dupa rodaj.
Nu vad de ce n-ar citi, daca un fabricant smecher i-a dat acces la ECU. |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
cdadan |
![]()
Post
#55
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
corbex |
![]()
Post
#56
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
200 de euro costa casetofonul lui Skija?
![]() Chestiunea e de unde ia ECU toate datele. Are senzor de presiune in cilindri? Daca nu masoara compresia inseamna ca lucreaza cu date prestabilite si presupuse de producator. Care pot fi aproximativ adevarate l |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#57
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(draculescu @ 12 Jun 2012, 09:20) Dacia Logan de 1,4 am facut o resoftare cu un baiat care lucra la uzina la Mioveni (nu stiu daca mai lucreaza acolo), ce mia facut el acolo ce nu mia facut dar pt mine sa meritat, deoarece sa simtit din secunda 2 dupa ce a resoftat. Baiatu a zis asa:''La un motor de 1,4 se poate adauga 8,9 cai putere iar la un motor de 1,6 13,14 cai putere numai prin resoftare de la 75 de cai a ajuns la 91 de cai. nu era meserias - parerea mea si eu fac chip-tiuning d'asta da' adaug de la 30 de cai in sus ![]() ![]() QUOTE(draculescu @ 12 Jun 2012, 15:33) Hai sa stabilim un lucru turbina face ceva iar turbosuflanta face altceva, este diferit. ![]() QUOTE(Markos @ 12 Jun 2012, 21:12) Prea târziu, ai nimerit la hiene ![]() Acum mă uit la meciuri (am citit pe sărite, e uimitor ce ne povestești), dar avem material căcălău pentru săptămâna asta. ![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
skija |
![]()
Post
#58
|
![]() proud not to be american Group: Members Posts: 513 Joined: 5 January 05 From: Bucharest/Buzau ![]() |
QUOTE(corbex @ 12 Jun 2012, 22:17) 200 de euro costa casetofonul lui Skija? ![]() E defapt combina. |
--------------------
LOGAN
MCV 1.5dci
2007
- BZ 80 SKJ decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#59
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Te-ai dilit? Iti vinzi Gloria?
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.487 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(corbex @ 12 Jun 2012, 21:39) Si daca e aer viciat? Oricum baieti, voi faceti o eroare majora. Compresorul intr-adevar, compreseaza compresia, rezultand compresie la patrat, lucru aplicabil doar la motoarele superpatrate (n-am chef sa caut acum, era ditai discutia despre motoare patrate vs super patrate, va ajuta functia search) Turbina in schimb, nu afecteaza admisia, ci amestecul. Care nu mai intra laminat in camera de ardere, ci turbionat, fortand astfel frontul de ardere data de scanteie sa nu se mai deplaseze liniar, ci in spirala. Astfel pierderile sunt mai mici, eficienta creste, si desi sunt aceiasi cai (o eroare uzuala e sa se considere ca-s mai multi) sunt mai "armasari". |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 05:31 |