DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ce este si ce face chip-tuningul, - din alt topic -

draculescu
post 12 Jun 2012, 17:39
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 22 February 10




Bai numai zic nimik ca deja sa umflat gogoasa, fratilor daca vreti masina cu putere cumparativa una deja facut de producator, e gata sport cu de toate pe ea. Daca faci Logan cu multi cai putere nu poti sa mergi cu el decat drept IN FATA sau cu spatele si atunci vei avea probleme cu planetare, cutie, etc, E GRELE BRE, ca in curbe e praf sau ai putea daca incetinesti in curbe cu 50km/h.

Cum naiba au scos astia motor de 1,2 cu 165 de cai putere si pe Logan nu merge frate nici pe 1,4 nici pe 1,6 sa pui turbo ca isi ia zboru, prea multi talentati.

Uitete cocosel pe YOUTUBE si ai sa vezi acolo un motor (CHIAR CEL DE PE LOGAN) de 1,6 turbo de 175 de cai, numai va aratati talente. Fizicienilor.
Loganului ai sta in gat cu turbo pe el, alt talen mai vorbeste de NOS frate unde te crezi in FAST FIVE, o sa ti se rupa planetare, sau iti pui de alea de BMW(Big Mexican Women)


--------------------
Dacia Logan Berlina 2004 Laureat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 12 Jun 2012, 17:49
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




draculescu ia si mai pune mana pe carti si mai citeste carti de dinamica, de motoare, etc .. si dupa aia mai vorbim
iti zice unul care a avut turbo si nos pe oltcit, da oltcit ..
daca era deja dupa tine, ziceai ca e deja SF radmasa.gif si da, tin ff bine cutia de oltcit RO 5 tr lunga si cutiile franta gen axel/gsa 5tr, probabil n-ai auzit de asa ceva , ia si mai citeste
cat despre frane, la oltcit, cel putin daca ai totu nou si de calitate, nu panarame sunt peste multe masini la capitolul franare

legat de logan, cati isi permit sa faca tuning serios inafara de jante?

This post has been edited by total: 12 Jun 2012, 17:50


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
draculescu
post 12 Jun 2012, 17:50
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 22 February 10




klaus imi cer scuze daca am vb urat dar numai zic nimik ca is alti mai destepti ca mine si ''poluez'' topicul.

Cu respect, Johnny. sleep.gif


--------------------
Dacia Logan Berlina 2004 Laureat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 12 Jun 2012, 17:57
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




@draculescu sunt oameni care au incercat cu mult inaintea ta, si inaintea inventatorului dumneata ce spui tu pe aicea
fara bani nu faci nimic. A si , un lucru ff important iti trebuie si si oamenii cu pregatire si deschisi la mine sa iti faca cele necesare, ca am patit cazuri cand m-au intarziat cu lunile @#%^%^^&%T@ ptr niste piese de 2 lei
degeaba ai bani, daca nu cunosti buni meseriasi, strungari, etc etc ITI ZICE UN OM CARE S-A LOVIT DE TREABA ASTA ACUM MULTI ANI


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 12 Jun 2012, 18:00
Post #35


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(draculescu @ 12 Jun 2012, 14:50)
*


Genial! wub.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Jun 2012, 18:01
Post #36


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Bun. Sa recapitulez ce am inteles eu cum e cu chip tuningul in intelesul draculescu
Ce face la injectie suntem oarecum intr-o nebuloasa. Vorbim de injectii multiple si intarziate sau avansate. Din chip tuning. blink.gif
Ce face cu aprinderea, respectiv avansul, e o nebuloasa la patrat.
Ce face cu compresia (de parca ar face ceva), draculescu cred ca nici nu stie ce este aia.
Cum e cu turbine, compresoare, suflante si altele, stim ca "fac ceva". E un punct de plecare, recunosc.
Dupa care vorbim si de pompa de injectie:
QUOTE(draculescu @ 12 Jun 2012, 15:45)
Ceea ce zici matale cu avansul la pompa de injectie este intr-un fel adevart ca iti schimba un pic parametrii alimentarii cu benzina, ATAT.
*



Trebuie sa admit, de mult nu am mai vazut atatea prostii in asa putine fraze.

draculescu, ce ziceai, ca te pricepi si nu asculti de mecanici? Bravo, ai curaj sa te bazezi pe ceea ce crezi tu ca stii! aplauze.gif
Tine-o tot asa, poate nu te-ai facut de ras chiar peste tot, e cazul sa indrepti aceasta situatie.

Sfatul meu e unul simplu: cand nu stii despre ce vorbesti, tacerea e de aur.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 12 Jun 2012, 18:03
Post #37


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Tuningul este ceva ce gidila in mod placut orgoliul proprietarului, in mod direct proportional cu costurile necesitate pentru realizare.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 12 Jun 2012, 18:06
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




corect dl klaus, toata stima
poate din patania asta, pune mana si dl draculescu sa citeasca pe google de masini, i-ar prinde bine
ii spune unul care a facut liceul auto, a fost pasionat de masini, a citit si are acasa o biblioteca plina de carti adunata de-a lungul timpului, plus ca am facut si ceva tuning la viata mea
a, si la logan e mai bine sa-l lasi asa stock, ce-ti trebuie mai mult?
daca vrei sa experimentezi tuning, iti recomand sa iti iei o masina mai veche excl.gif

This post has been edited by total: 12 Jun 2012, 18:07


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Jun 2012, 18:09
Post #39


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(draculescu @ 12 Jun 2012, 18:39)
Uitete cocosel pe YOUTUBE si ai sa vezi acolo un motor (CHIAR CEL DE PE LOGAN) de 1,6 turbo de 175 de cai, numai va aratati talente. Fizicienilor.
*


uita-te (cam asa se scrie corect) pe youtube si pune si mata un link la loganul ala de 1.6 8v TURBO (vezi sa nu fie ala cu compresor, sper ca faci diferenta intre turbina si compresor).
Ia, ca-s curios.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 12 Jun 2012, 20:02
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Mai mult ca sigur cunoaste diferenta.
Compresorul e pus pt marirea compresiei, iar turbina (repet, turbina, nu turbosuflanta) ajuta graficul de injectie sa ruleze si il face sa varieze de la mijloc in sus.
Ideal e un motor biturbo, cele 2 turbine il fac sa varieze si mai sus.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 12 Jun 2012, 20:12
Post #41


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(draculescu @ 12 Jun 2012, 18:39)
Bai numai zic nimik ca deja sa umflat gogoasa
*


Prea târziu, ai nimerit la hiene 243.gif


Acum mă uit la meciuri (am citit pe sărite, e uimitor ce ne povestești), dar avem material căcălău pentru săptămâna asta.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhattori
post 12 Jun 2012, 20:32
Post #42


*


Group: Members
Posts: 522
Joined: 18 August 09




QUOTE(klaus @ 12 Jun 2012, 14:02)
Dupa umila mea parere toate turbinele pe motoarele turbo fac ceva: cresc volumul de oxigen.
*



daca ziceai presiune partiala in loc de volum erai as!

alternativ puteai specifica presiune in loc de volum si aer on loc de oxigen. sau comburant in loc de oxigen daca vroiai sa-l strivesti de tot.

asa a iesit ca aia cu paiul si birna si de bula.

This post has been edited by yhattori: 12 Jun 2012, 20:34


--------------------
* * *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Jun 2012, 20:36
Post #43


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Ia zi tu care e cantitatea de oxigen in acelasi volum, in situatii cu presiuni diferite...
Si care e gazul ala din aer care e folosit in arderea din motoare...
Si de ce nu e problema de introdus carburant mai mult ci de oxigen (aer dupa cum spui tu) in motoare


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhattori
post 12 Jun 2012, 20:39
Post #44


*


Group: Members
Posts: 522
Joined: 18 August 09




ia zi TU daca vorbeai despre CANTITATE sau VOLUM in perla-ti.

ai bunul simt si recunoaste ca ai comis-o. asta e, se mai intimpla. stii cum e cu greseala recunoscuta, e pe jumatate iertata.


--------------------
* * *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 12 Jun 2012, 20:39
Post #45


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Unde e un volum mai mare de aer e si de oxigen. Presiunea face ca o cantitate mai mare din ceva sa fie inghesuita intr-un volum. Prea tii si tu la exprimarile curat tehnice. Eu, care nu stiu termenii, inteleg ce se explica in cuvinte obisnuite, chiar daca folosite impropriu, cu sau fara stiinta.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhattori
post 12 Jun 2012, 20:41
Post #46


*


Group: Members
Posts: 522
Joined: 18 August 09




da, dar aici e vorba de colegu' klaus care sfisiie in carne vie cind intilneste exprimari d-astea improprii la altii.


--------------------
* * *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Jun 2012, 20:44
Post #47


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




A,da, corect, e vorba de cresterea cantitatii de oxigen, nu a volumului.
Scuzoaiele mele.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhattori
post 12 Jun 2012, 20:55
Post #48


*


Group: Members
Posts: 522
Joined: 18 August 09




respectele mele sincere daca scuzoaiele sint sincere si asa ca o parere personala:

discutii cum sint asta de aici + bula daciotului nu ajuta la nimic. cu totii am fost si unii mai sintem inca, prosti. unii invata, altii persista. aia capabili sa invete chiar nu merita tratament din asta. aia incapabili si persistenti n-or sa fie afectati in veci de zeflemeaua publica. in concluzie, tot ce vedem aici sint niste aspecte mai putin placute (ca sa nu zic de cenzurat) ale personalitatii unor distinsi coforumisti. un topic d-asta e fabrica de banuri, uri si scandal. dac-ar fi dupa mine le-as trimite pe toate la gunoi, incepind cu bula daciotului.


--------------------
* * *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 12 Jun 2012, 20:55
Post #49


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




QUOTE(draculescu @ 12 Jun 2012, 09:20)
Salut baieti, vin si eu cu o completare referitor la topic. Batrana mea Dacia Logan de 1,4, pentru mine a intinerit suficient, adica am facut o resoftare cu un baiat care lucra la uzina la Mioveni (nu stiu daca mai lucreaza acolo), ce mia facut el acolo ce nu mia facut dar pt mine sa meritat, deoarece sa simtit din secunda 2 dupa ce a resoftat. Baiatu a zis asa:''La un motor de 1,4 se poate adauga 8,9 cai putere iar la un motor de 1,6 13,14 cai putere numai prin resoftare, nu sunt multi cai putere dar sunt in curte acolo-la ferma smile.gif , nu stiu daca stiti dar tot o spun ca o resoftare reprezinta ridicarea performantelor maxime ale motorului referitoare la compresie, ardere, acelea ce se gasesc in graficul de performante ale motorului legate de putere.
Asta a fost acum 2 ani cred numai stiu exact, apoi a venit faptul ca de la cine am luat eu masina, omu ala a mers cu masina numai in oras, nu se ducea cu ea in turatie si altele, stiti voi.
Intr-un final masina mea odata si cu lasarea motorului si cu resoftare si cu o amarata de toba finala de urma de ma gasesc dracii in masina, de la 75 de cai a ajuns la 91 de cai. Acum nu stiu exact dar acesti cai is reali, oricum iam masurat cu casetofonu meu de pe masina , stiu ca pare ciudat dar e adevarat, mi la adus cineva din state, impresionant este ca face unele chestii misto cum ar fi iti masoara caii putere, forta G, are mai multe si se aude si binisor.

Cam atat baieti, respect Johnny.
*



Ai report clona jhonny.drift

This post has been edited by 4x4: 12 Jun 2012, 20:56


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhattori
post 12 Jun 2012, 20:57
Post #50


*


Group: Members
Posts: 522
Joined: 18 August 09




Q.E.D.


--------------------
* * *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Jun 2012, 21:07
Post #51


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(yhattori @ 12 Jun 2012, 21:55)
aia capabili sa invete chiar nu merita tratament din asta. aia incapabili si persistenti n-or sa fie afectati in veci de zeflemeaua publica.
*

Parerea mea este alta.
Aia capabili sa invete se manifesta in acest sens (ca-s capabili sa invete)
Aia incapabili or sa fie mai atenti pe viitor. Si castigul nu e pe un forum sau altul unde ar fi sau nu mai atenti (unde si asa nu se stie cine e in spatele unui nick), ci ca vor fi mai atenti in viata de zi cu zi, unde e mult mai important.
Pe net conteaza mai putin, nu te stie lumea. Dar in viata reala te mai gandesti cand faci niste afirmatii, ca uite, mi-am mai luat-o o data sau de doua ori.

Si tot ca parere personala, dupa cum s-a manifestat userul a si inteles mesajul destul de bine.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhattori
post 12 Jun 2012, 21:22
Post #52


*


Group: Members
Posts: 522
Joined: 18 August 09




QUOTE(klaus @ 12 Jun 2012, 21:07)
Dar in viata reala te mai gandesti cand faci niste afirmatii, ca uite, mi-am mai luat-o o data sau de doua ori.
*



radmasa.gif

nu, pe bune, radmasa.gif

lasind la o parte politicienii, cred ca daca stai cinspe secunde si te gindesti putin, iti gasesti minim doua cunostinte care-ti contrazic teoria.


--------------------
* * *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skija
post 12 Jun 2012, 21:32
Post #53


proud not to be american


Group: Members
Posts: 513
Joined: 5 January 05
From: Bucharest/Buzau




io demult voiam sa va zic, da' imi era frica sa nu ma luati la misto, ca MP3-ul meu SONY citeste hartile de putere si caii.

@draculescu - al tau citeste si uzura pneurilor si a placutelor de frana? Iti zice cat mai ai din mosorelul ala de la frana de mana (ca e pe cablu)?


--------------------
LOGAN MCV 1.5dci 2007 - BZ 80 SKJ
decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 12 Jun 2012, 21:58
Post #54


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Sa mi-l impumuti si mie, sa vad daca-i adevarat ca puterea creste dupa rodaj.

Nu vad de ce n-ar citi, daca un fabricant smecher i-a dat acces la ECU.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 12 Jun 2012, 22:12
Post #55


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(corbex @ 12 Jun 2012, 22:58)
Sa mi-l impumuti si mie, sa vad daca-i adevarat ca puterea creste dupa rodaj.
*


200 euro. blush.gif
E o oferta excelenta, metoda de testare e putin invaziva, comparativ cu un dyno. Nu risti sa-ti sara vreo curea de distributie.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 12 Jun 2012, 22:17
Post #56


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




200 de euro costa casetofonul lui Skija? ohmy.gif Ma rog, mp3 playerul.
Chestiunea e de unde ia ECU toate datele. Are senzor de presiune in cilindri? Daca nu masoara compresia inseamna ca lucreaza cu date prestabilite si presupuse de producator. Care pot fi aproximativ adevarate l


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 13 Jun 2012, 06:22
Post #57


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(draculescu @ 12 Jun 2012, 09:20)
Dacia Logan de 1,4
am facut o resoftare cu un baiat care lucra la uzina la Mioveni (nu stiu daca mai lucreaza acolo), ce mia facut el acolo ce nu mia facut dar pt mine sa meritat, deoarece sa simtit din secunda 2 dupa ce a resoftat.

Baiatu a zis asa:''La un motor de 1,4 se poate adauga 8,9 cai putere iar la un motor de 1,6 13,14 cai putere numai prin resoftare

de la 75 de cai a ajuns la 91 de cai.

nu era meserias - parerea mea
si eu fac chip-tiuning d'asta da' adaug de la 30 de cai in sus blush.gif nu-ti mai poti tine caii in herghelie, zice ca se rup tampoanele de la motor respectiv cutie - data viitoare nu te duce la primul meserias care-ti sare-n cale wink.gif

QUOTE(draculescu @ 12 Jun 2012, 15:33)
Hai sa stabilim un lucru turbina face ceva iar turbosuflanta face altceva, este diferit.

blink.gif

QUOTE(Markos @ 12 Jun 2012, 21:12)
Prea târziu, ai nimerit la hiene  243.gif
Acum mă uit la meciuri (am citit pe sărite, e uimitor ce ne povestești), dar avem material căcălău pentru săptămâna asta.

rolleyes.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skija
post 13 Jun 2012, 06:51
Post #58


proud not to be american


Group: Members
Posts: 513
Joined: 5 January 05
From: Bucharest/Buzau




QUOTE(corbex @ 12 Jun 2012, 22:17)
200 de euro costa casetofonul lui Skija? ohmy.gif  Ma rog, mp3 playerul.



E defapt combina.


--------------------
LOGAN MCV 1.5dci 2007 - BZ 80 SKJ
decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 13 Jun 2012, 09:47
Post #59


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Te-ai dilit? Iti vinzi Gloria?


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 13 Jun 2012, 10:11
Post #60


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.487
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(corbex @ 12 Jun 2012, 21:39)
Unde e un volum mai mare de aer e si de oxigen.
*



Si daca e aer viciat?

Oricum baieti, voi faceti o eroare majora.

Compresorul intr-adevar, compreseaza compresia, rezultand compresie la patrat, lucru aplicabil doar la motoarele superpatrate (n-am chef sa caut acum, era ditai discutia despre motoare patrate vs super patrate, va ajuta functia search)

Turbina in schimb, nu afecteaza admisia, ci amestecul. Care nu mai intra laminat in camera de ardere, ci turbionat, fortand astfel frontul de ardere data de scanteie sa nu se mai deplaseze liniar, ci in spirala. Astfel pierderile sunt mai mici, eficienta creste, si desi sunt aceiasi cai (o eroare uzuala e sa se considere ca-s mai multi) sunt mai "armasari".


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 05:31
Forum Renault