Cum aflu codul APV?, - din alt topic -
![]() ![]() ![]() |
Cum aflu codul APV?, - din alt topic -
DoubleG |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 6 August 07 From: Rosiori De Vede (TR) ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza Confort 1.4 MPI
2004
|
|||
99MMH |
![]()
Post
#2
|
![]() eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jurul meu prind curaj. Group: Members Posts: 185 Joined: 17 July 07 ![]() |
@DoubleG - sfatul unui coleg forumist - cod
![]() |
--------------------
Logan
ambition 1,6 MPI;1,5dci; Nova GT
2006,2007,1998
- MMH E o teorie si, ca toate teoriile general acceptate, o prostie in toata regula.
|
|
DoubleG |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 6 August 07 From: Rosiori De Vede (TR) ![]() |
Pai tot citesc despre obtinerea codului APV sunand la "techline", insa pe pagina Dacia gasesc un numar de la Vocea Clientului (0248.500.000) si numarul de la Dacia Asistenta (0248.500.500). De aici mi se spune ca ei nu au cunostinte de acest cod si imi recomanda sa ma adresez unei reprezentante Dacia.
In concluzile... imi spune cineva si mie ce reprezinta acest "techline" si care este numarul de telefon? Mai stie cineva si alta cale de obtinere a codului APV? Este inscriptionat undeva pe componentele sau subansamblele masinii? Se gaseste cumva pe factura masinii sau altundeva? @99MMH In legatura cu problema ta la laptop: Verifica sa nu fie dezlipit sau oxidat pinul 2 al mufei COM de la laptop. Eu folosesc Dell Latitude C510 si merge impecabil. In plus, Dell e cea mai buna firma dintre toti producatorii de laptop-uri. This post has been edited by DoubleG: 20 Jun 2009, 23:21 |
--------------------
Dacia
Solenza Confort 1.4 MPI
2004
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Mai cauta si tu niste cetateni care monteaza chei, pe la bursa.
Ca aia au niste "generatoare". Altfel nu-l gasesti scris pe undeva, crede-ma. Doar daca nu ai cumparat loganul de la mine, ca eu il scrisesem pe cartea de utilizare. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
OldMan |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 8 April 05 ![]() |
|
--------------------
Logan
1,5 dci ABS plus
2007
- SV-91-KUL
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#6
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Daca taceai, filozof ramaneai.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
kristikapa |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 12 November 07 From: Cluj-Napoca, Sighetu Marmatiei ![]() |
OldMan are dreptate partial. Din cate stiu eu, Opel-ul da acel cod pentru adaptare de chei la cumpararea masinii. Nu cred ca e trecut pe cartea service ci pe alt document. La Renault nu e valabila faza.
|
--------------------
Dacia
Logan
Preference 2005
- MM-xx-JIH
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#8
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Si ce legatura are Opel in discutia asta?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
OldMan |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 8 April 05 ![]() |
|
--------------------
Logan
1,5 dci ABS plus
2007
- SV-91-KUL
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#10
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu face nimeni la Dacia sa ceva. Sa nu mai zic de modul de codare al cheilor acum.
This post has been edited by IRONICK: 22 Jun 2009, 16:19 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
OldMan |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 8 April 05 ![]() |
O face, un dealer care intr-adevar isi face treaba. Sper ca se intelege.
Attached thumbnail(s) PIC_00091.JPG ( Size: 29.77k ) Number of downloads: 4419 PIC_00101.JPG ( Size: 28.48k ) Number of downloads: 4765 |
--------------------
Logan
1,5 dci ABS plus
2007
- SV-91-KUL
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#12
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Daca tu zici ca este trecut codul de 12 cifre acolo este bine. Eu nu il vad.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
OldMan |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 8 April 05 ![]() |
Asa e, ai dreptate.
![]() |
--------------------
Logan
1,5 dci ABS plus
2007
- SV-91-KUL
|
|
spike 2 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 23 August 07 From: Bucuresti ![]() |
Pentru codul APV :
1. Cu cartea de identitate a masinii si talon la un service Dacia (daca vor ti-l vor da). 2. Cauta bine prin actele masinii asa cum ai codul de la CD s-ar putea sa ai si codul APV. 3. Cauta pe Bursa "Doctorasul". |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2002 1,4 8V
|
|
DoubleG |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 6 August 07 From: Rosiori De Vede (TR) ![]() |
Tinem topicul in top dar deviem tare tare de la subiect, care se refera la interfata.
Oricum: 1. M-am uitat pe factura masinii si sunt inclusiv codurile de chei (care nu stiu daca imi folosesc), dar nu am acel cod APV (12 caractere alfanumerice). Nici in carnetul de intretinere si garantie, in manualul de utilizare nici atat. 2. Am sunat la vocea clientului si dispecera mi-a spus ca nu are cunostinte de acest cod. 3. Am trimis mail la vocea clientului in care mentionez datele de identificare ale masinii si faptul ca sunt propietarul legal si pot face dovada. Cer sa se ia legatura cu departamentul tehnic si sa imi comunice codul. 4. Am vorbit cu Doctorasul si omul e superamabil si binevoitor dar imi spune ca nu crede ca ma poate ajuta. 5. Am dat zeci de telefoane si am rasfoit tone de pagini de internet in toate limbile de pe Pamant. Cand vine vorba de acest cod, cei care se pricep incep instantaneu sa aiba un lapsus, iar cei care nu se pricep... isi dau cu presupusul. Pana la urma nu inteleg ce e asa secret, este un cod al masinii mele si firesc ar fi sa se regaseasca pe factura masinii alaturi de celelalte coduri. Unii spun ca se poate citi din UCH, altii ca il genereaza pe baza altui cod, altii ca se obtine numai de la Dacia pe baza numarului vin, iar in manual scrie clar ca se obtine de la Dacia pe baza seriei de caroserie si a seriei de pe capul de cheie... EDIT: Am sunat si azi la vocea clientului si de data asta dispecera stia exact care cod imi trebuie dar ca ea nu are acces la baza de date, asa ca m-a indrumat catre cea mai apropiata reprezentanta dacia. La reprezentanta am gasit intr-un sfarsit un tehnician care stia ce este codul Apres-Vente (APV) si mi-a spus ca acel cod ii este afisat pe tester in momentul in care incepe o programare sau ceva, programare pe care eu, fireste ca trebuie sa o platesc. In Romania exista totusi lege emisa care spune pe scurt ca pentru orice produs electronic cumparat, care din motive de securitate sau prin constructie are unul sau mai multe coduri de securitate, producatorul este obligat sa aduca la cunostinta beneficiarului, in scris, care sunt aceste coduri. Mai mult de atat, producatorul este obligat ca in orice moment sa poata oferi beneficiarului aceste coduri, gratuit. Eu sunt proprietarul de drept al masinii, prin urmare sunt proprietarul de drept al tuturor subansamblelor masinii mele, deci UCE Injectie este acum al meu, UCH la fel. Producatorul este obligat sa imi comunice gratuit toate codurile, inclusiv codul APV. Cu acel cod eu pot merge la orice service care utilizeaza cu licenta orice software renault si imi pot programa capetele de chei. Prin modul in care am inteles ca se procedea actual, practic eu sunt obligat sa merg la o reprezentanta Dacia-Renault, care practia toate acelasi pret potrivit unui normativ. Practic nu exista concurenta. Asta contravine si legii concurentei... Controalele de la oficiul concurentei dureaza zeci de zile si rasfoiesc multe pagini de arhiva. Ma intreb cum de nu s-a reglementat problema in toti acesti ani. Oare nimeni nu a facut pana acum o reclamatie scrisa? Oare ce baza legala are Dacia S.A. de nu poate aduce la cunostinta beneficiarului in timp real aceste coduri? Pana la urma e masina mea, am platit pentru ea, acel cod nu imi foloseste in vre-un fel al alte masini. Ma rog... Dupa incercarea esuata de la reprezentanta am revenit cu telefon la vocea clientului si am expus problema asa cum este expusa mai sus, dupa care mi s-au cerut datele masinii si ale mele, urmand sa fiu instiinat telefonic in aproximativ 24 de ore, care este solutionarea cererii mele. Daca raspunsul nu este acel cod, urmeaza sa fac o cerere scria care Dacia S.A. pe care departamentul de relatii cu clientul este obligat sa o inregistreze si sa ii dea un numar de inregistrare, asteptand tot un raspuns in scris. Pe baza acelui raspuns voi consulta un avocat si probabil instanta judecatoreasca o sa hotarasca daca nu cumva eu sunt proprietarul acelui cod si daca nu cumva Dacia S.A. era obligata sa imi comunice acel cod. Eu nu sunt jurist dar asa mi s-ar parea firesc si asa este legea in tara in care traim. Probabil pana la solutionarea problemei o sa am deja acest cod APV, obtinut fireste contracost, dar merg pana in panzele albe ca acesta sa nu devina un obicei practicat de toti producatorii. Nu vreau sa mai aduc vorba aici de faptul ca daca vrei sa cumperi o furca de electromotor pentru solenza, nu vei gasi niciodata decat un electromotor complet, desi furca este din plastic, este o piesa care in exploatare se uzeaza si se poate inlocui independent de altele. Si exemple ca astea sunt multe la Dacia. Astept cu nerabdare un raspuns de la Dacia si vedem mai departe... Rog moderatorii si initiatorul sa ma ierte pentru off-topic dar este si asta o problema care ne arde pe toti cei care au acasa un PC, o interfata si un soft, dar totusi suntem obligati sa apelam la serviciile dacia. Am platit cu varf si indesat niste produse care au preturi europene si standarde de calitate romanesti. Acel cod ni se cuvine legal tuturor proprietarilor de dacia. Alte firme de renume respecta de mult consumatorul de rand nepunandu-l in postura in care eu am ajus. This post has been edited by DoubleG: 23 Jun 2009, 17:00 |
--------------------
Dacia
Solenza Confort 1.4 MPI
2004
|
|
klaus |
![]()
Post
#16
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DoubleG @ 22 Jun 2009, 21:46) Unii spun ca se poate citi din UCH, altii ca il genereaza pe baza altui cod, altii ca se obtine numai de la Dacia pe baza numarului vin, iar in manual scrie clar ca se obtine de la Dacia pe baza seriei de caroserie si a seriei de pe capul de cheie... Adevarul e cam asa: NU se poate citi din UCH. Pe baza unui cod din UCH se poate genera (cu sanse de reusita 11 din 12 - adica vreo 92% sanse). Nu este dependent de seria cheii (poti sa ai alta serie de cheie, daca ai schimbat chei) ci de UCH. Sigur se poate obtine de la techline pe baza seriei de caroserie/vin, daca nu a fost schimbat la terti (nu in service dacia) UCH-ul. Asta din cate stiu eu. QUOTE(DoubleG @ 22 Jun 2009, 21:46) In Romania exista totusi lege emisa care spune pe scurt ca pentru orice produs electronic cumparat, care din motive de securitate sau prin constructie are unul sau mai multe coduri de securitate, producatorul este obligat sa aduca la cunostinta beneficiarului, in scris, care sunt aceste coduri. Sti cumva si numarul legii/ordonante/ce o fi? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
eu am impresia ca uiti in ce tara traiesti de ai asa pretentii
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
spike 2 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 23 August 07 From: Bucuresti ![]() |
UCH ul schimbat in termenul de garantie (Serus,am aflat dupa rezolvarea problemei cu ajutorul unei alte persoane)si nu au scris in baza de date noul cod.
Masina fiind SH la momentul respectiv nu stiam.Avand numai o cheie am mai vrut sa pun una.Am cumparat cheia de la ei.Cum cadul generat cu seria caroseriei nu se potrivea au scris pe nota de comanda :Nuse poate rezolva intr-o reprezentanta Renault.!!!!! Daca ai UCH (nu UCE) insista cu Doctorasul.Eu cuajutorul lui am rezolvat problema,plus inca doua chei(partea electronica) 26 Jun 2009, 21:39: Sau mergi la Service cu cartea de identitate,talon,buletin nu prin telefon. This post has been edited by spike 2: 26 Jun 2009, 21:39 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2002 1,4 8V
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#19
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.374 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
DoubleG, eu nu stiu pe cine si de ce te superi. Codul APV se obtine de la un service dacia. Ca sa-l obtina, oameni trebuie sa se lege cu CLIP-ul la masina. Atat CLIP-ul cat si omul care-l manuiesc costa bani. Banii aia tu ii dai la service, nu la Automobile Dacia SA. Odata obtinut, nu te opreste nimeni sa-l pastrezi.
Intreg sistemul este conceput pentru a preveni copierea neautorizata a cheilor masini (de altcineva decat de propietar, adica cel care vine cu talonul si CIV-ul) sau crearea de noie chei avand la dispozitie doar masina si nu si actele sale. Daca vrei sa injuri pe cineva, injura-i pe aia de la asigurari care cer astfel de sisteme antifurt pe masina. This post has been edited by einstein1984: 26 Jun 2009, 21:57 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ciprishor |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru stang Group: Members Posts: 271 Joined: 18 August 06 From: Iasi ![]() |
Am fost in aceeasi situatie ca si tine timp de aproximativ 1 an. In cele din urma am aflat acest cod pe baza renumitului generator. Nu am gasit nimic pe internet si nu a vrut sa ma ajute nimeni atunci. Intr-adevar e o chestie de securitate si nu trebuie sa ajunga in mainile cui nu trebuie.
|
--------------------
Dacia
Logan 2 Prestige, Easy-R 2016,
Clio IV 2019
|
|
a001122 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 9 October 06 ![]() |
deci sa lamurim
mai nou acest cod e valabil decit 1 ora. si nu se poate obtine decit o data pe zi. deci chiar daca in notezi nu mai ramine valabil. in noul sistem nu se vor mai putea nici macar scrie chei la us ci doar comandate dupa codul vin al masinii. se mai poate genera pe baza unei matrici dar si pe aceasta o citesti tot cu clipul de la us. |
--------------------
dacia
logan
2005 laureate 1,6 mpi
|
|
AL |
![]()
Post
#22
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
aflarea unui cod nu prea e o problema tehnica... topicul se muta la Diverse LGN
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
klaus |
![]()
Post
#23
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(a001122 @ 17 Jul 2009, 11:53) mai nou acest cod e valabil decit 1 ora. si nu se poate obtine decit o data pe zi. deci chiar daca in notezi nu mai ramine valabil. Am niste indoieli ca merge doar o ora. Apoi ce face UCH-ul , il incrementeaza, sau cum? Are UCH-ul ceas intern ca sa incrementeze dupa fix o ora? ![]() |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
a001122, lucrezi la Dacia?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#25
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.374 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu klaus, dar CLIP-ul are ceas.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
klaus |
![]()
Post
#26
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu pe DDT nu am vazut sa se schimbe codurile de baza pentru codul APV.
Ca o face clip-ul niste incriptari si depinde codul INTRODUS (nu cel real) de ora, o fi probabil, dar ma indoiesc ca si codul transmis UCH e variabil. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
a001122 |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 9 October 06 ![]() |
@klaus
ultimile versiuni de diagnosticare de pe clip nu mai permit introducerea manuala a codului aprevant. acesta e luat direct din reteaua intranet. inca se mai poate lucra in sistemul vechi cu versiunila de clip vechi. mai e o posibilitate sa scoti cu ajutorul testerului o matrice si cu aceasta sa obtii codul APV. in curind aceste lucruri se vor ingradi din ce in ce mai mult. |
--------------------
dacia
logan
2005 laureate 1,6 mpi
|
|
klaus |
![]()
Post
#28
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Inteleg ca de fapt e cum spun eu, problema e la soft nu la UCH.
Softul nou variaza codurile introductibile, dar asta nu inseamna ca si codul real, transmis mai departe de soft catre UCH variaza. Cu chestii mai serioase decat CLIP-ul (DDT+generator), codul APV e unic si poate fi introdus. Ca DDT-ul devine acum mai greu de spart ca e legat de o anumita interfata, asta e altceva... Cred. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DoubleG |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 6 August 07 From: Rosiori De Vede (TR) ![]() |
Codul APV se afla pe baza codului ISK. Codul ISK se citeste din UCH si e acelasi mereu, nu se modifica niciodata. Defapt treaba e foarte simpla dupa cate am inteles eu. Se ia codul ISK si se introduce intr-un generator, se da enter si rezulta codul APV. Atat ISK cat si APV sunt formate din 12 caractere hexazecimale. In concluzie codul ISK este defapt codul APV criptat dupa un algoritm. Generatoarele despre care toata lumea vorbeste, nu fac altceva decat sa decripteze dupa o anumita formula de calcul. Practic transforma un cod in alt cod. Asa obtin APV-ul cei care spun ca il pot obtine. Algoritmul de criptare al codului APV nu il cunosc personal si nici nu l-as face public in caz ca l-as cunoaste.
La Reprezentantele Dacia, treaba era ca inainte se obtinea APV tot asa. Adica citeau din UCH codul ISK, mergeau apoi la un calculator conectat la internet si accesau o pagina secreta. Acolo se introducea codul ISK si codul VIN (codul VIN probabil doar pentru verificare). Rezultatul era desigur codul APV. Defapt pagina lor secreta, accesata cu user si password, banuiesc ca era doar un generator online, care doar facea o decriptare dupa algoritmul amintit mai sus. Mai nou treaba se spune ca e mai nasoala si la ei. Din spusele unui tehnician, ei nu mai pot sa vada acum codul ISK. Testerul CLIP, versiunea noua, citeste ISK din UCH si il scrie pe un memory stick, apoi tehnicianul merge la calculatorul cu internet si baga stick-ul, obtinand codul APV. Se spune ca stick-ul se poate folosi doar o singura data. Apoi daca se mai incearca ulterior, se obtine un APV eronat. Nu stiu cat este de adevarat, dar tehnicianul era om inteligent si stia despre ce vorbeste. Se poate sa fie cumva, un sambure de adevar si in asta, desi treaba poate ca nu sta chiar asa. Asta e tot ce am aflat eu despre obtinerea codului APV si va spun si voua ca sa nu va mai chinuiti si voi sa studiati atat cat am studiat eu. Folositi-va timpul pentru a studia altceva. Asta e un drum infundat. Fara sa stii acel algoritm nu ai sanse sa obtii APV-ul. Se pare ca e un sistem bine pus la punct si ii felicit pe cei care l-au conceput. |
--------------------
Dacia
Solenza Confort 1.4 MPI
2004
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#30
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.374 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
CLIP-urile lucreaza in mod conectat, practic nu mai ai garaj fara wi-fi. Stickul ala e tokenul cotechului, care e un pass key care il identifica ca fiind cele care a cerut codul antidemaraj (se noteaza cine si cand l-a cerut, si daca masina e raporata ca furata nu se mai obtine nimic), nu stocheaza nimic . Clipul interogheaza UCH si obtine cod antidemaraj de la serveur de codes fara nici o interventie umana, doar cu tokenul bagat in usb. Practic cotechul nu vede codul si nici nu are nevoie sa-l vada. Daca nu are conexiune la internet (a cazut temporar), cotechul primeste de la clip un request code de 24 de caractere pe care il da la telefon unui techliner care mai apoi ii da codul antidemaraj pentru a face reparatia. Clipul nu accepta codul antidemaraj daca a fost primit la mai mult de 1 ora dupa generarea request code-ului. Numai persoana cu numele de pe talon poate aduce masina in service pentru operatia asta.
CA niste baieti destepti pot genera si ei cod antidemaraj din ISK-ul trimis de UCH, e nasol. PEntru REnault numai. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 12:46 |